hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2007-01-15 09:18:21
A kúp tökéletes illeszkedése gátolja meg a leforgást. Ha el van rontva a kúp és nem illeszkedik 100%-osan, akkor nincs az a biztosító alátét ami megakadályozza a szétesést. Talán ezért is hegesztették rá itt valakinek. Az emberek persze ilyenkor előszeretettel fikázzák azt a szerelőt aki ilyet csinál, de abba nem gondolnak bele, hogy a tisztelt ügyfél valószínüleg nem volt hajlandó megfizetni a cserélendő alkatrészek árát és szerelési díjat, csak odalökte a szerelőnek hogy "valahogy oldja meg ócsóba" na ilyenkor jönnek ezek a megoldások.
Egyébként nekem is ezért kellet cserélni az érintett alkatrészeket, mert a kúp nem illeszkedet, pedig nekem még szét sem esett eddig.
sorszám: 17499 (68151)
(előzmény: chevy001, 2007-01-15 08:35:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-15 09:10:22
A membrán zár rendesen? Ez szokott lenni a gyenge pontja a rendszernek, illetve a membránt a lehető leg közelebb kell beépíteni a főtengelyhez, mert a forgatyúsház térfogatának növelése nagyon leronthatja a magas fordulaton a teljesítményt.
sorszám: 17498 (68150)
(előzmény: zoli251, 2007-01-15 06:24:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-15 09:06:58
Az anyát, nekem 18ezer 1 évre a 750-es Honda. Probáltad a Netrisket? Ja és a K&H nál elég jó díjak vannak motorosoknak, nézd meg azt is.
(egyikben sincs érdekeltésegem)
sorszám: 17497 (68149)
(előzmény: antpeter, 2007-01-14 23:56:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-15 09:01:05
Na de ha ilyen tuti, akkor minek akarsz dupla trafót?
sorszám: 17496 (68148)
(előzmény: Somebody, 2007-01-14 14:44:39)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-15 08:35:30
Hi!
Ma reggel megint sikeresen leforgott a kuplungom 250es tzben :( tolhattam haza.
Az lenne a kérdésem,h miért foroghat az le? nincs vmi biztosító alátét vagy valami ilyesmi aminek gátolni kéne?
sorszám: 17495 (68147)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-15 06:24:34
Szia ! Hétvégáre készültem el 251-es hengerének memránosra átalakításával. RD350-es membrán és karbi. Első körben csak a karbit raktam fel a gépre sokkal rugalmasabb let mint a gyári csatos karbival. Ezen felbátorodva beépítettem a memránt is a hengerbe a dugattyút Ambrus Gábor által közöltek a lapján végeztem az eredmény =5.-et már nem birja el a gép, 4.-ben sem bir kipörögni. Egyenlőre anyagproblémára gyanakodom probálkozni fogok a főfúvóka cseréjével. Addig evvel kapcsolatos tapasztalatokat, segítséget kérnék.
sorszám: 17494 (68144)

 
 
antpeter
válasz erre | email2007-01-14 23:56:13
Üdv!Most MZ van,de tervezem egy Gs500 vásárlását.Használtan szeretnék venni,valami jó állapotút.Megnéztem előre az éves biztijét,ami 32800Ft.Az a kérdésem,hogy lehet téli időszakra szüneteltetni a kötelezö biztosítást?Gondolom ilyenkor ki kell vonni ideiglenesen a forgalomból.Megoldható ez?
sorszám: 17493 (68140)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-01-14 21:38:08
Helló Somebody! Küldtem egy üzenetet az e-mailodra. Kérlek olvasd el! Köszi
sorszám: 17492 (68133)
(előzmény: Somebody, 2007-01-14 14:44:39)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-01-14 21:25:39
sub-ee! Ment egy mail!
sorszám: 17491 (68132)

 
 
odon
válasz erre | email2007-01-14 20:40:09
Szia Smoz! Többször próbáltalak elérni a smoz@freemail.hu címen, de nem megy el a levél. igértél robbantott ábrát a ts 125 höz. Az odon20@vipmail.hu címre tudnád küldeni. Amúgy köszi a segítséget, meg mindenkinek hála, aki segített. Odon.
sorszám: 17490 (68128)
(előzmény: SmOz, 2007-01-11 19:10:21)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2007-01-14 19:11:25
halika
Kecskeméten van egy pár darab.

csőváz
sorszám: 17489 (68117)
(előzmény: GTI Boy, 2007-01-14 17:51:12)

 
 
GTI Boy
válasz erre | email2007-01-14 17:52:00
ja és gondolom egyértelmű volt, ez hátsó teló!
sorszám: 17488 (68114)

 
 
GTI Boy
válasz erre | email2007-01-14 17:51:12
ÜDV SRÁCOK!

SZÜKSÉGEM LENNE MZ TELÓHOZ TARTOZÓ SPIRÁLRUGÓ FELETTI 2 RÉSZBŐL ÁLLÓ MŰANYAGRA! 1DB TELÓHOZ KELLENE, MERT PONT AZ HIÁNYZIK! SOS! VÁROM AZ EMAILT, KINEK VAN!
motorace@freemail.hu
sorszám: 17487 (68113)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-14 16:49:32
Te jó ég! hát ha egy szerelő ilyet csinált volna az én motorommal ,... nem is tudom...
SZóval amint tudod egyértelműen cseréld ki! És azt a szerelőt meg mágján égesd el! És a hamvait szord bele az ETZ-d tankjába! ...
sorszám: 17486 (68112)
(előzmény: WSX753, 2007-01-13 21:13:17)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-01-14 15:53:36
Eladó egy ETZ 250 henger és a hozzá tartozó hengerfej, a kettő együtt 4000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!

Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2

címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
sorszám: 17485 (68111)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-01-14 14:44:39
Te jó isten!
NA most raktam össze a gyújtás crossmz-hez,és nem semmi,be sem állítotam csak annyira hogy oan holtpont körüli gyújtás legyen már mégis,és már 1 hónapja nem is látott benzint se,és monst öntötem bele,és 2.rugásra úgy beröffent a babetta gyujtással,de azt hallni hogy pörög ahogy veszi a fordulatot,az nem semmi halljátok.mondjuk csak sima könyökkel indítotam be,de iszonyatosan vette a fordulatot.meg gázelvételnél durrogott a könyök végénél.kegyetlen!!!és végre tirisztoros!!!ezzel a babetta gyújtással sem lesz már gond remélem,mint a megszakítossal,hogy beég.meg ilyesmik.meg elfelejt néha tölteni.de sztem csak az enyémnek volt szar töltése.DE azt mondom hogy ez kegyetlen ezzel a gyujtással.
sorszám: 17484 (68109)
(előzmény: Keri, 2007-01-14 12:42:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-14 12:42:11
Nem. És nem véletlenül méretezték olyanra azt a trafót. Ha erősebb gyujtást akarsz, akkor az elektrónikából és a trafóból is másik kell...mondjuk tudom javasolni az MZ megszakítós gyújtását, az elég erős egy MZhez ;-)
sorszám: 17483 (68102)
(előzmény: Somebody, 2007-01-13 21:33:03)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-13 22:24:07
Kidob. A kúp is szar, menet is szar, görbe is... ebből már nem lesz rendes tengely.
Illetve hát ha még a hajtókar jó, akkor szerintem hegeszdd rá vissza a kuplungot úgy, ahogy volt, használgassad, és közben járjál nyitott szemmel a börzén, ha látsz tengelyt, kuplungot olcsón, vedd meg, mert majd egyszer a jövőben szükség lessz rá.
sorszám: 17482 (68084)
(előzmény: WSX753, 2007-01-13 21:13:17)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-01-13 21:33:03
hali attól erősebb lesz a babetta gyújtásom,ha több gyújtótekercset kötök rá a tirisztorra?nem egyet,hanem 2,3at??
sorszám: 17481 (68083)

 
 
WSX753
válasz erre | email2007-01-13 21:13:17
Sziasztok!

A tanácsotokra lenne szükségem. Van egy ETZ 251-esem, az a problémám vele, hogy lepörgött tóla a kuplung. Az előző szerelő elég barbár módon javította: a kuplungból kilógó mentes részt összehegesztette a főtengellyel, a főtengely végén a menetet eléggé tönkretette. Erre jönne ugye rá a fordulatszámmérő sprirált hajtó csavar, ami nincs meg.
A kérdésem az lenne, hogy a tengellyel lehet e még valamit kezdeni, vagy cseréljem ki? Hogy lássátok is, mi az ábra, készítettem fényképeket, amelyeket a következő webcímre tettem fel (a képeket a jó láthatóság érdekében nagy felbontásban készítettem el, kis türelm, míg letöltődnek.):

http://users.hszk.bme.hu/~nz698/kuplung.html
sorszám: 17480 (68081)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-01-13 20:53:59
sziasztok!
lehet azt orvosolni, hogy a hengerfej (nem én általam) ferdén lett felfogatva és "elnyalódott" a széle. kifúj mellette. esetleg valami esztergálás? vagy mi erre a megoldás? új hengerfej? ja ets250 ről van szo.
a tippeket előre is köszi!
Üdv
sorszám: 17479 (68079)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-13 20:15:47
Heló.Nekem is hasonló problémám volt.Nekiálltam hogy szmegnézzem a blokkot belül aztán én elakadtam ott hogy a kuplung kosár balos anyáját nem tudtam lelazitani (na ahhoz én csináltam olyan lamellát mint a gyári ugye azzal lehet lefogni de erre valahogy a gyári lamella plusz egy gömbvassal való összehegesztésére nem gondoltam hanem magam csináltam 3mm vastag anyagból az egészet kifúrtam ahol kellett és az összes kis rovátkát ami bemegy a kosár rovátkáiba ugy reszeltem ki,.)Na mindegy szenvedtünk tesómmal nem lazult ,már a krova hajtó keresztvasa is elgörbült és egyszer csak megindult de mi ezzel elkinlódtunk egy órát aztán meglett ám mért volt olyan nehéz lelazitani:Ami a kosárban van az a kis ricnizés ami erre a balos anyájú tengelyre megy na azokat a ricniket kidarálta a kosárból és a balos menet meg csak jól ráhuzta magát.(Nem voltak hülyék a németek erre számitottak).
És amikor feltettem egy másik kosarat az azt csinálta mint neked.ÉN(mögötte) hátul megnéztem mi köszörül és nekem az a rész ért össze a blokkal ahol a szegecsek el vannak zömitve.Nekem mind a 6 szegecs végből köszörülnöm kellett.Hiába hézagoltam vhogy nem lett jó.CSak a köszörüléssel. Aznap este negyed 12ig csináltam a kuplungot.Te is azt nézd meg mi mit köszörül mi ér össze figyeld a karcokat mikor leveszed a kosarat.
sorszám: 17478 (68074)
(előzmény: k-rudi, 2007-01-11 23:29:19)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-12 23:01:54
OK . kössz . szal ez a 12 ah még belefér . De gondolom mivel nagyobb ah ezért kicsit nagyobb is az élettartama ugy értem hogy nehezebben merül le nem ?
sorszám: 17477 (68053)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-01-12 21:07:19)

 
 
vizsi72
válasz erre | email2007-01-12 22:08:52
Neked egy sőr és egy fél pancsi.
sorszám: 17476 (68051)
(előzmény: tata21, 2007-01-12 08:29:36)

 
 
vizsi72
válasz erre | email2007-01-12 21:32:47
A ggyári méret rajtvan a tárcsán,és az is,hogy meddig lehet leszabályozni.
sorszám: 17475 (68048)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-12 19:21:33)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-01-12 21:07:19
A 12 Ah-sat beleteheted, de sokkal nagyobbat nem, mert esetleg ha le van merülve akkor a generátort kurvára megterheli az akku töltése és esetleg leéghet. Mármint én így hallottam. Tehát kocsi akksival szerintem ne próbálkozz, csak maximum az indításig.
sorszám: 17474 (68047)
(előzmény: charlie, 2007-01-12 15:14:19)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-12 19:21:33
Sziasztok nem tudja vki mennyi a gyári mérete (szélessége) az etz tárcsaféknek?
sorszám: 17473 (68039)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-12 18:43:18
akkor jó köszönöm a válaszokat !
sorszám: 17472 (68037)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-12 16:52:45
Így van, semmi. Régen az oldalkocsikba a trabi akkut is betették, és esténként otthon töltögették.
sorszám: 17471 (68035)
(előzmény: GSXF, 2007-01-12 16:16:18)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-01-12 16:16:18
Szerintem semmi! nekem a Suzukiban 10Ah helyett 12-es van benne. Minden tökéletesen működik.
sorszám: 17470 (68034)
(előzmény: charlie, 2007-01-12 15:14:19)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-01-12 16:12:38
Huu az jó! kössz szépen!:)
üdv
sorszám: 17469 (68033)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-12 15:25:47
Szerintem ki csapja a biztosítékokat, de ez csak tipp...
sorszám: 17468 (68031)
(előzmény: charlie, 2007-01-12 15:14:19)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-12 15:14:19
ÜDV mi van akkor ha 12 v 6 ah ás akksi helyett 12 v 12 ah ás akksit rakok a tz-m be ? Lécci segitsetek
sorszám: 17467 (68029)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-12 08:29:36
Hát persze vazze! Asztán mit kostál ,pajtikám?
sorszám: 17466 (68024)
(előzmény: vizsi72, 2007-01-12 08:04:28)

 
 
vizsi72
válasz erre | email2007-01-12 08:04:28
Sziasztok!
Érdekelne valakit egy 25-ös kuplung kosár?
sorszám: 17465 (68023)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-12 06:36:11
Vagy a lengővila hézagolását nézd meg! ( de a lánc az majd megmutatja hogy mi a baj)
sorszám: 17464 (68021)
(előzmény: kaiser, 2007-01-11 23:16:28)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-11 23:29:19
Sziasztok!

Kis tanács kéne ts 150-hez: rakom fel a primer hajtást, és szorul az egész hóbelebanc. Leveszem, és látom, hogy az persely, amiben a rugó fut (ami kuplunghoz nyomja a berúgófogaskereket), össze-vissza van hajolva. Összerakom nélküle, minden oké. Többször megismételtem a műveletet, és mindig ugyanerre jutottam. Nem hagytam ki semmit, minden a jó sorrendben van, figyelek, hogy semmi ne csússzon el összeszerelésnél. Annyi változtatás történt, hogy a kuplung alól kivettem kb 1,5mm-nyi hézagolóalátétet. Kezdek rohadtul berágni.

Please!
sorszám: 17463 (68019)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-01-11 23:16:28
Ha a kerekek párhuzamosak, akkor biztos nem ugyanolyan szélesek, és valamelyik nincs középen.
Az is lehet, hogy nem jól van fűzve. Hátsó kerekeknél előfordul, hogy gyárilag félre van fűzve.
Vagy a tengelyirányú rögzítéssel nem stimmel valami. Nézd meg a láncot, hogy egyenesen fut-e.
Gyárilag hogyan állnak a motor kerekei?
Tanulságos lenne egy gyári állapotút megnézni (már ha a tied nem az).
sorszám: 17462 (68018)
(előzmény: Spot, 2007-01-11 21:25:03)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-01-11 22:49:15
Az alkatrészkatalógus nem jó?
sorszám: 17461 (68017)
(elözmény: Devil87, 2007-01-10 21:05:12)

 
 
Spot
válasz erre | email2007-01-11 21:25:03
Sziasztok! Meglepően tapasztatlam, hogy motorom kerekei párhuzamosak, viszont a hátsó kerék sokkal jobban kifele áll a váltó oldal felé, mint kéne. Az első kerék hez képest egy egyenes lécces megnézve kb 7 cm(!) a különbség, míg a másik oldalon csaknem egysíkban vannak a kerekek szélei. Mit tudnék ezzel csinálni? Mi lehet a probléma? A váz nem látszik görbének. Előre is köszi.
sorszám: 17460 (68016)

 
 
válasz erre | email2007-01-11 20:58:33
Ez téged nem terhel! Te kötsz rá egy új biztosítást, a régit meg mondja le a gazdája!

mzzzz
sorszám: 17459 (68013)
(előzmény: SmOz, 2007-01-11 19:21:23)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-11 19:30:07
Köszi a választ a SZAKEMBERREL CSINÁLTATTAM a dolgot és nem is kellett mást kikötnom csak az akksit nagyon faszául megcsinálta :D:D FRANKÓ RÉSZT VEHETEK A KAB HEGYÍ TÚRÁNKON :D:D
a jóó idő legyen veletek és a motor ereje :)

ÜDV CHARLES
sorszám: 17458 (68011)
(előzmény: Keri, 2007-01-11 16:56:12)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-01-11 19:21:23
Hali!Lenne egy olyan kérdésem, hogyha van egy motor amire már évek óta nem fizetik a biztosítást, ésha azt a motort megveszem, akkor nekem kikéne fizetnem az egészet ami nemlett kifizetve?És ha átiratom a nevemre akkor?
üdv
sorszám: 17457 (68009)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-01-11 19:10:21
Mondj egy e-mail címet, és küldök.
sorszám: 17456 (68008)
(elözmény: Devil87, 2007-01-10 21:05:12)

 
 
GSXF
válasz erre | email2007-01-11 17:56:48
250es trophy-hoz keresek hengerfejet!
ha valakinek van, kérem jelezze!
köszi
sorszám: 17455 (68005)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-11 16:56:12
igazából sokkal egyszerübb úgy hegeszteni, ha kiveszed a helyéről a hegesztendő alkatrészt

A szétfröcsögő fémcseppek rondán mutatnak a fényezésbe és a többi alkatrészbe beleégve, de ha letakarod akkor is könyen meggyullad akár a festék is ilyen hőmérsékleten.
sorszám: 17454 (68003)
(előzmény: charlie, 2007-01-11 16:18:24)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-11 16:18:24
Üdvözletem olyan jellegű gondom lenne hogy ahol az első lámpa fel van fogatva arra a 2 kis fülre na nekem abbol az egyik eltört semmi gond visszahegesztem az a kérdés hogy ki kell e valami elektromos dolgot kötni vagy tankot leszedni vagy valamit ???

Előre is köszi !!!!!

üdv charles
sorszám: 17453 (68002)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-11 15:09:14
Köszi, hamarosan kiderül mi a helyzet,mert viszem főtengely csapágyaztatni,mert apróbb generált kap. 150es hengert és karbit kap 125ös helyett és úgygondoltam megcsapágyaztatom,mert kotyog a jobb oldala. Meg akkor lehet meg is javul a gép erő, olajszín és egyéb baja...
sorszám: 17452 (68001)
(előzmény: Péter mz, 2007-01-11 13:08:28)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-11 15:08:14
Köszi, hamarosan kiderül mi a helyzet,mert viszem főtengely csapágyaztatni,mert apróbb generált kap. 150es hengert és karbit kap 125ös helyett és úgygondoltam megcsapágyaztatom,mert kotyog a jobb oldala. Meg akkor lehet meg is javul a gép erő, olajszín és egyéb baja...
sorszám: 17451 (68000)
(előzmény: Péter mz, 2007-01-11 13:08:28)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-11 13:08:28
Mondjuk nem tudom neked mennyire fekete az olajad de valamennyire nekem mindegyik motorban fekete egy picit.az MZ-ben lehet attól is hogy ahogy a kuplung csúszik indulásnál meg ilyenek akkor azért az a kuplung apró szemcséi feketithetik az olajat.Persze ehhez azért kell menni sokat.Pl neked az a 2000 km az már elég lehet a feketedéshez.De azért ahogy irták a kuplung felöli szimeringet nézd meg meg a tömitést a blokkfelek között.Meg aztán ha leengeded a régi olajat akkor is marad benne régi.Meg ugye ami a kis sarkokban bennt marad ilyen fémreszelékes mocsok.Az feketitheti.
sorszám: 17450 (67993)
(elözmény: Devil87, 2007-01-09 10:26:11)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu