:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A kúp tökéletes illeszkedése gátolja meg a leforgást. Ha el van rontva a kúp és nem illeszkedik 100%-osan, akkor nincs az a biztosító alátét ami megakadályozza a szétesést. Talán ezért is hegesztették rá itt valakinek. Az emberek persze ilyenkor előszeretettel fikázzák azt a szerelőt aki ilyet csinál, de abba nem gondolnak bele, hogy a tisztelt ügyfél valószínüleg nem volt hajlandó megfizetni a cserélendő alkatrészek árát és szerelési díjat, csak odalökte a szerelőnek hogy "valahogy oldja meg ócsóba" na ilyenkor jönnek ezek a megoldások.
Egyébként nekem is ezért kellet cserélni az érintett alkatrészeket, mert a kúp nem illeszkedet, pedig nekem még szét sem esett eddig.
A membrán zár rendesen? Ez szokott lenni a gyenge pontja a rendszernek, illetve a membránt a lehető leg közelebb kell beépíteni a főtengelyhez, mert a forgatyúsház térfogatának növelése nagyon leronthatja a magas fordulaton a teljesítményt.
Az anyát, nekem 18ezer 1 évre a 750-es Honda. Probáltad a Netrisket? Ja és a K&H nál elég jó díjak vannak motorosoknak, nézd meg azt is.
(egyikben sincs érdekeltésegem)
Na de ha ilyen tuti, akkor minek akarsz dupla trafót?
Hi!
Ma reggel megint sikeresen leforgott a kuplungom 250es tzben :( tolhattam haza.
Az lenne a kérdésem,h miért foroghat az le? nincs vmi biztosító alátét vagy valami ilyesmi aminek gátolni kéne?
Szia ! Hétvégáre készültem el 251-es hengerének memránosra átalakításával. RD350-es membrán és karbi. Első körben csak a karbit raktam fel a gépre sokkal rugalmasabb let mint a gyári csatos karbival. Ezen felbátorodva beépítettem a memránt is a hengerbe a dugattyút Ambrus Gábor által közöltek a lapján végeztem az eredmény =5.-et már nem birja el a gép, 4.-ben sem bir kipörögni. Egyenlőre anyagproblémára gyanakodom probálkozni fogok a főfúvóka cseréjével. Addig evvel kapcsolatos tapasztalatokat, segítséget kérnék.
Üdv!Most MZ van,de tervezem egy Gs500 vásárlását.Használtan szeretnék venni,valami jó állapotút.Megnéztem előre az éves biztijét,ami 32800Ft.Az a kérdésem,hogy lehet téli időszakra szüneteltetni a kötelezö biztosítást?Gondolom ilyenkor ki kell vonni ideiglenesen a forgalomból.Megoldható ez?
Helló Somebody! Küldtem egy üzenetet az e-mailodra. Kérlek olvasd el! Köszi
Szia Smoz! Többször próbáltalak elérni a smoz@freemail.hu címen, de nem megy el a levél. igértél robbantott ábrát a ts 125 höz. Az odon20@vipmail.hu címre tudnád küldeni. Amúgy köszi a segítséget, meg mindenkinek hála, aki segített. Odon.
halika
Kecskeméten van egy pár darab.
csőváz
ja és gondolom egyértelmű volt, ez hátsó teló!
ÜDV SRÁCOK!
SZÜKSÉGEM LENNE MZ TELÓHOZ TARTOZÓ SPIRÁLRUGÓ FELETTI 2 RÉSZBŐL ÁLLÓ MŰANYAGRA! 1DB TELÓHOZ KELLENE, MERT PONT AZ HIÁNYZIK! SOS! VÁROM AZ EMAILT, KINEK VAN!
motorace@freemail.hu
Te jó ég! hát ha egy szerelő ilyet csinált volna az én motorommal ,... nem is tudom...
SZóval amint tudod egyértelműen cseréld ki! És azt a szerelőt meg mágján égesd el! És a hamvait szord bele az ETZ-d tankjába! ...
Eladó egy ETZ 250 henger és a hozzá tartozó hengerfej, a kettő együtt 4000Ft. Mindkettő eredeti DDR. A hengerfejen rajta vannak a kistőcsvarok és a gyári DDR tartóanyák is. A henger fúrásra szorul!
Képek a :
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50413461#2
címen!
Akit érdekel, írjon mailt!
Te jó isten!
NA most raktam össze a gyújtás crossmz-hez,és nem semmi,be sem állítotam csak annyira hogy oan holtpont körüli gyújtás legyen már mégis,és már 1 hónapja nem is látott benzint se,és monst öntötem bele,és 2.rugásra úgy beröffent a babetta gyujtással,de azt hallni hogy pörög ahogy veszi a fordulatot,az nem semmi halljátok.mondjuk csak sima könyökkel indítotam be,de iszonyatosan vette a fordulatot.meg gázelvételnél durrogott a könyök végénél.kegyetlen!!!és végre tirisztoros!!!ezzel a babetta gyújtással sem lesz már gond remélem,mint a megszakítossal,hogy beég.meg ilyesmik.meg elfelejt néha tölteni.de sztem csak az enyémnek volt szar töltése.DE azt mondom hogy ez kegyetlen ezzel a gyujtással.
Nem. És nem véletlenül méretezték olyanra azt a trafót. Ha erősebb gyujtást akarsz, akkor az elektrónikából és a trafóból is másik kell...mondjuk tudom javasolni az MZ megszakítós gyújtását, az elég erős egy MZhez ;-)
Kidob. A kúp is szar, menet is szar, görbe is... ebből már nem lesz rendes tengely.
Illetve hát ha még a hajtókar jó, akkor szerintem hegeszdd rá vissza a kuplungot úgy, ahogy volt, használgassad, és közben járjál nyitott szemmel a börzén, ha látsz tengelyt, kuplungot olcsón, vedd meg, mert majd egyszer a jövőben szükség lessz rá.
hali attól erősebb lesz a babetta gyújtásom,ha több gyújtótekercset kötök rá a tirisztorra?nem egyet,hanem 2,3at??
Sziasztok!
A tanácsotokra lenne szükségem. Van egy ETZ 251-esem, az a problémám vele, hogy lepörgött tóla a kuplung. Az előző szerelő elég barbár módon javította: a kuplungból kilógó mentes részt összehegesztette a főtengellyel, a főtengely végén a menetet eléggé tönkretette. Erre jönne ugye rá a fordulatszámmérő sprirált hajtó csavar, ami nincs meg.
A kérdésem az lenne, hogy a tengellyel lehet e még valamit kezdeni, vagy cseréljem ki? Hogy lássátok is, mi az ábra, készítettem fényképeket, amelyeket a következő webcímre tettem fel (a képeket a jó láthatóság érdekében nagy felbontásban készítettem el, kis türelm, míg letöltődnek.):
http://users.hszk.bme.hu/~nz698/kuplung.html
sziasztok!
lehet azt orvosolni, hogy a hengerfej (nem én általam) ferdén lett felfogatva és "elnyalódott" a széle. kifúj mellette. esetleg valami esztergálás? vagy mi erre a megoldás? új hengerfej? ja ets250 ről van szo.
a tippeket előre is köszi!
Üdv
Heló.Nekem is hasonló problémám volt.Nekiálltam hogy szmegnézzem a blokkot belül aztán én elakadtam ott hogy a kuplung kosár balos anyáját nem tudtam lelazitani (na ahhoz én csináltam olyan lamellát mint a gyári ugye azzal lehet lefogni de erre valahogy a gyári lamella plusz egy gömbvassal való összehegesztésére nem gondoltam hanem magam csináltam 3mm vastag anyagból az egészet kifúrtam ahol kellett és az összes kis rovátkát ami bemegy a kosár rovátkáiba ugy reszeltem ki,.)Na mindegy szenvedtünk tesómmal nem lazult ,már a krova hajtó keresztvasa is elgörbült és egyszer csak megindult de mi ezzel elkinlódtunk egy órát aztán meglett ám mért volt olyan nehéz lelazitani:Ami a kosárban van az a kis ricnizés ami erre a balos anyájú tengelyre megy na azokat a ricniket kidarálta a kosárból és a balos menet meg csak jól ráhuzta magát.(Nem voltak hülyék a németek erre számitottak).
És amikor feltettem egy másik kosarat az azt csinálta mint neked.ÉN(mögötte) hátul megnéztem mi köszörül és nekem az a rész ért össze a blokkal ahol a szegecsek el vannak zömitve.Nekem mind a 6 szegecs végből köszörülnöm kellett.Hiába hézagoltam vhogy nem lett jó.CSak a köszörüléssel. Aznap este negyed 12ig csináltam a kuplungot.Te is azt nézd meg mi mit köszörül mi ér össze figyeld a karcokat mikor leveszed a kosarat.
OK . kössz . szal ez a 12 ah még belefér . De gondolom mivel nagyobb ah ezért kicsit nagyobb is az élettartama ugy értem hogy nehezebben merül le nem ?
Neked egy sőr és egy fél pancsi.
A ggyári méret rajtvan a tárcsán,és az is,hogy meddig lehet leszabályozni.
A 12 Ah-sat beleteheted, de sokkal nagyobbat nem, mert esetleg ha le van merülve akkor a generátort kurvára megterheli az akku töltése és esetleg leéghet. Mármint én így hallottam. Tehát kocsi akksival szerintem ne próbálkozz, csak maximum az indításig.
Sziasztok nem tudja vki mennyi a gyári mérete (szélessége) az etz tárcsaféknek?
akkor jó köszönöm a válaszokat !
Így van, semmi. Régen az oldalkocsikba a trabi akkut is betették, és esténként otthon töltögették.
Szerintem semmi! nekem a Suzukiban 10Ah helyett 12-es van benne. Minden tökéletesen működik.
Huu az jó! kössz szépen!:)
üdv
Szerintem ki csapja a biztosítékokat, de ez csak tipp...
ÜDV mi van akkor ha 12 v 6 ah ás akksi helyett 12 v 12 ah ás akksit rakok a tz-m be ? Lécci segitsetek
Hát persze vazze! Asztán mit kostál ,pajtikám?
Sziasztok!
Érdekelne valakit egy 25-ös kuplung kosár?
Vagy a lengővila hézagolását nézd meg! ( de a lánc az majd megmutatja hogy mi a baj)
Sziasztok!
Kis tanács kéne ts 150-hez: rakom fel a primer hajtást, és szorul az egész hóbelebanc. Leveszem, és látom, hogy az persely, amiben a rugó fut (ami kuplunghoz nyomja a berúgófogaskereket), össze-vissza van hajolva. Összerakom nélküle, minden oké. Többször megismételtem a műveletet, és mindig ugyanerre jutottam. Nem hagytam ki semmit, minden a jó sorrendben van, figyelek, hogy semmi ne csússzon el összeszerelésnél. Annyi változtatás történt, hogy a kuplung alól kivettem kb 1,5mm-nyi hézagolóalátétet. Kezdek rohadtul berágni.
Please!
Ha a kerekek párhuzamosak, akkor biztos nem ugyanolyan szélesek, és valamelyik nincs középen.
Az is lehet, hogy nem jól van fűzve. Hátsó kerekeknél előfordul, hogy gyárilag félre van fűzve.
Vagy a tengelyirányú rögzítéssel nem stimmel valami. Nézd meg a láncot, hogy egyenesen fut-e.
Gyárilag hogyan állnak a motor kerekei?
Tanulságos lenne egy gyári állapotút megnézni (már ha a tied nem az).
Az alkatrészkatalógus nem jó?
Sziasztok! Meglepően tapasztatlam, hogy motorom kerekei párhuzamosak, viszont a hátsó kerék sokkal jobban kifele áll a váltó oldal felé, mint kéne. Az első kerék hez képest egy egyenes lécces megnézve kb 7 cm(!) a különbség, míg a másik oldalon csaknem egysíkban vannak a kerekek szélei. Mit tudnék ezzel csinálni? Mi lehet a probléma? A váz nem látszik görbének. Előre is köszi.
Ez téged nem terhel! Te kötsz rá egy új biztosítást, a régit meg mondja le a gazdája!
mzzzz
Köszi a választ a SZAKEMBERREL CSINÁLTATTAM a dolgot és nem is kellett mást kikötnom csak az akksit nagyon faszául megcsinálta :D:D FRANKÓ RÉSZT VEHETEK A KAB HEGYÍ TÚRÁNKON :D:D
a jóó idő legyen veletek és a motor ereje :)
ÜDV CHARLES
Hali!Lenne egy olyan kérdésem, hogyha van egy motor amire már évek óta nem fizetik a biztosítást, ésha azt a motort megveszem, akkor nekem kikéne fizetnem az egészet ami nemlett kifizetve?És ha átiratom a nevemre akkor?
üdv
Mondj egy e-mail címet, és küldök.
250es trophy-hoz keresek hengerfejet!
ha valakinek van, kérem jelezze!
köszi
igazából sokkal egyszerübb úgy hegeszteni, ha kiveszed a helyéről a hegesztendő alkatrészt
A szétfröcsögő fémcseppek rondán mutatnak a fényezésbe és a többi alkatrészbe beleégve, de ha letakarod akkor is könyen meggyullad akár a festék is ilyen hőmérsékleten.
Üdvözletem olyan jellegű gondom lenne hogy ahol az első lámpa fel van fogatva arra a 2 kis fülre na nekem abbol az egyik eltört semmi gond visszahegesztem az a kérdés hogy ki kell e valami elektromos dolgot kötni vagy tankot leszedni vagy valamit ???
Előre is köszi !!!!!
üdv charles
Köszi, hamarosan kiderül mi a helyzet,mert viszem főtengely csapágyaztatni,mert apróbb generált kap. 150es hengert és karbit kap 125ös helyett és úgygondoltam megcsapágyaztatom,mert kotyog a jobb oldala. Meg akkor lehet meg is javul a gép erő, olajszín és egyéb baja...
Köszi, hamarosan kiderül mi a helyzet,mert viszem főtengely csapágyaztatni,mert apróbb generált kap. 150es hengert és karbit kap 125ös helyett és úgygondoltam megcsapágyaztatom,mert kotyog a jobb oldala. Meg akkor lehet meg is javul a gép erő, olajszín és egyéb baja...
Mondjuk nem tudom neked mennyire fekete az olajad de valamennyire nekem mindegyik motorban fekete egy picit.az MZ-ben lehet attól is hogy ahogy a kuplung csúszik indulásnál meg ilyenek akkor azért az a kuplung apró szemcséi feketithetik az olajat.Persze ehhez azért kell menni sokat.Pl neked az a 2000 km az már elég lehet a feketedéshez.De azért ahogy irták a kuplung felöli szimeringet nézd meg meg a tömitést a blokkfelek között.Meg aztán ha leengeded a régi olajat akkor is marad benne régi.Meg ugye ami a kis sarkokban bennt marad ilyen fémreszelékes mocsok.Az feketitheti.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|