:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
bocs a villanybringázásért, legközelebb a motor elektronikába írom. :D
Más személyes tapasztalat=más vélemény,ez így van jól.
Ez pont nem az a fórum ahol önkényeskednek...
na úgy néz ki megvan.. széthúztam a váltót, a forgyttyúsház alján ázott papír dícsérte a korábbi munkám - dícsértem is a kezeim :) abba a hiszemben voltam, hogy majd a vastag papír tömít.. csakhogy ott ahol nincs szorítás alatt, szétmálik. Hasonló a helyzet a pasztás szerelésekkel is, csak az még annyit se bír. most köszörűltethetem fel az illesztéseket.
Azt ha kész a fúrás felkerül rá a régi vacak karbi. :) ezutóbbira még megoldást kell találnom..
"Demokrácia van." -az lehet de nem itt, ha bal lábbal kelsz fel akkor finoman szólva is önkényes döntéseid vannak.
Igazad van már gyurcsótány óta tudjuk "... el lehet menni!"
Akár.
Demokrácia van.
Szabadon eldöntheted, hogy melyik fórumot használod.
".. sok eredménye nem lesz." maximum annyi, hogy egyetlen kakas fog kapirgálni a szemétdombon.
Minden hozzászóló viselkedése kifogásolható volt és szükségtelen. Törődj bele, hogy én döntöm el mi kifogásolható.
Rugózhatsz ezen még, de sok eredménye nem lesz.
Kösz., tudom. Azóta valószínűleg meg is talált.
Gyula bá, Kisvadász19 keres az index MZ topicban.
"... amíg nem kezdenek másokat ócsárolni." Ha esetleg rám gondoltál volna javasolom az értelmező szótár használatát, senkit és semmit nem "ócsároltam" mindössze a véleményem írtam meg, másokkal együtt, ami valamilyen okból neked nem tetszett.
Délután beindítottam a 125-ös ETZ-t. Érdekes, a 150-es karbival E85-tel is működik szépen(elméletileg 1,2X annyi E85-öt kellene kapnia, mint benzint), sőt alapjáraton is kap eleget. Talán másik túsfúvókát kellene szerelnem a 125-öshöz?
A 78-as főfúvókával szebben, símábban fut kis fordulaton.
Kis ETZ 7kW-tal tud 100km/h-t.
Ólomakkuból a tech-mobile.hu-n a szilikonos állítólag príma, A 20/24Ah 10A-t tud 2 órán át. Én ebből beépítenék 8-at, 96V 20Ah, 56kg.
Sok is, valószínűleg az akkuk sem bírják ezt a teljesítményt hosszútávon.
Csak arra akartam célozni, hogy a rendőr nem látja hány wattos. 60-as tempót jóval kisebbel is el lehet érni, és lehet limitert rakni bele, hogy városban és ha a rendőr próbálja ki akkor csak 400W-os legyen.
Nem zavar, amíg nem kezdenek másokat ócsárolni.
Az, hogy az "elektromos bringának" semmi köze az Mz-hez nem zavar?
8kw? 10Le? Ejha... bőven vihetni a százat... kicsit sokallom egy bringavázra! :D :D
Szóval bicajra nem kell, de ott meg asszem 400W felett szól érte a rendőr, persze nem hiszem, hogy kiszúrja, hogy ha van egy 1Kw-os motorod...
Bringára is kell?
Mert láttam már 8kW-os elektromos bringát amiről nem mondod meg hogy az annyi.
LiFePo akkut kell rá tenni, az eleve könnyebb és tartósabb.
Fajlagosan jobban megéri mint gagyi ólmossal vacakolni, és akkor se sebesség, se a hatótáv, se a tartósság nem probléma.
igen, én is sokat agyaltam rajta. Magyarban tényleg lehetne vele kezdeni, mert nincs műszaki meg ilyenek. De ide is írtam, hogy ami akku kéne a normális teljesítményhez (ami segédmotornál, ha 60km/h-n maximalizáljuk, még egész kezelhető) illetve hatótávhoz már egész komoly súlyú akksipakk kell. És ki kötözne fel boldogan 80kiló akksit egy Schwalbe / Pioner vázra...? Szerintem belevágnék így is, mert nekem csak 30km oda vissza a meló, és stabil 60-körül kell menni a falvak miatt. (ideális) de itt sajna kell rá minden, műszaki, papír, minden...
http://www.techfolks.in/2013/01/mahindra-centuro-110-cc-specifications.html
85km/l azaz 1,18l/100km. :-DDD
Lassan kezdek egy Ets újraélesztéséhez.Nekem az lesz a racingmotor, hegyi felfutóra, esetleg ha sok pénzem lesz, és a bálna testemet is bírni fogom pakolni, akkor veterán kategória, de ez még a jövő.....
havernak kellett volna egyet összerakni neki gyűjtögettem a cuccokat, erre lefújta, nekem utcára biztos nem kell:)
Gyorsgáz, áttételes gázszektor, ami jóval rövidebb úton működik a hagyományoshoz képest.Rövidebb út, kevesebb idő, heves gázreakció, lényegében verseny alatt nincs olyan nagy szerep a negyed és fél gázállásnak, finomkodásnak.
Mz Six Days...Secs Trial:
http://www.youtube.com/watch?v=Sz4jcpK8owg
:-D
Bableves, uborka, főtt tojás, és szilvabefőtt kombót próbáltad már? :-)
Kikerültem, épp sikerült.
Villanymotor is opció, segédmotornál nincs is sok macera, viszont az akkuk is vannak olyan drágák, mint a benzin. :-(
nem jön be a racing feeling? :)
Nem is jó közútra.
Kimentem egyszer az erdőbe csapatni és borzalmas .
Lassan nem lehet menni vele, az erdőben meg vagy fulladt, vagy szórta a földet az elforgó kerék.
Eladó egy gyorsgáz balos markolatgumival együtt, Etz-n volt, egy túradoboz jó állapotban, zárral, kulccsal, és egy Givi szélvédő plexi szintén Etz-n volt, enyhe füstszinű, kérésre mindenről tudok képet küldeni.
Vegyétek vigyétek, mert kell a morzsa az új szerzeményhez :)
Gyújtó és egyéb elektronikák, minden Mz típushoz, feszültség szabályozók, csak a dinamós típusokhoz. Részletek és megrendelés a http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa oldalon.
mi lett? megálltál, átmentél rajta?
visszaolvastam sokat: Az olcsó motorozáshoz: ezen én is rengeteget törtem a fejem és nem bírtam igazán jó megoldást talűlni. Sajna gép, enni fog. talán az a kulcs, hogy az ember kellőképpen mérje fel, hogy milyen vas, mire kell, válasszon nagyon körültekintően olyant, amit vayg nem kell szerelni (Honda cub :D ) vagy könnyen és olcsón javítható, értss, otthon mnegvan és csak le kell bicajozni a vasboltba alkatrészért (Mz, Jawa) de igazából mindíg igaz lesz, hogy ha valami egyszerű és otthoni barkáccsal elmegy (szerelési költség, bekerülési költség kicsi) akkor nem lesz űrtechnikás (üzemanyagköltség magasabb.) És ez visszafelé. Ami keveset eszik, az hi-tech befecskendezős alapáron drága motor, amit nem illik speckó szerszámok nélkül szétkapni, az olaj sem olcsó bele, bla bla.
A Jawam olcsó, egyszerű, cserébe van vele gond, költeni kell rá, meg még sokat is eszik, ellenben, gumi, lánc, gyertya, olaj filléres tétel. házilagos villanymotor meg nem opció akár csak legális oldalról nézzük.
Folyik a kipufogótól meg a blokkból is az olaj. /Tömítőpasztával körbe lett nyomva és úgy lett föltéve/ és még ígyis folyik. Valami ötlet? Ne szilo..:D azért idegesítő ha beállok valahova és olajtócsa lesz alatta. A berúgókartól is folyik. Pedig oda is tettem új tömítést.
Lehet.
Képzeljétek, motorozás közben elém zuhant egy nagy faág az útra. Szerencse, hogy nem rám esett, és csak 40-nel "száguldottam". :-)
háát, remélem nem esett bele.. levettem a hengerfejet ott nemtaláltam.. lehet hogy a kipufogóba van, nem?
Örülj neki.
Ha a hengerbe esik, összetöri/veri a hengert, a fejet, és a dugattyút.
kartonpapírt próbáltam, mentem vele 50 mert és szétment :D sima füzetborító a tuti. aj egyebkent ne vegyetek ilyen szar fehér müanyagból készült kalapácsot.. mentem vele 60 kmert és Eltölrt.. nemtudom hogy hozta össze ezt..gyertyát is újat vettem, ma berúgom a motort, megyek vele 1 kicsit erre kilőtte a gyertyából az elektródát :DDD eltört a porcelán, és kilőtte.. mondom f*sza most minden összejön..
Ma hiányérzetemben és motorpróbaként beletettem kb. 100km-t az SR50-be. Egész jól el lehet vele túrázni. Sacc 2 liter körül kér.
Az MZ megkapta a 78-as fúvókát, a sebességteszt műszaki vizsga/közeli alkalmas útvonal hiányában késik.
Olimpiákban, vagy 10.000 km-ekben számítva nem tartós? Elpárolog? Egy kis sziló és szinte meg sem kell húzni a hengerfejet, kipufogóhollandert, vagy a blokkcsavarokat.
Szerintem nagyon hajtod azt a motort, ha neked nem bírja :)
"Próba" nélkül nem veszünk motort sem :)
A régi időkben csak gyűrű után volt "tolás". :-)
Fene se tudja mivolt, de volt vagy centis gyűrűhézag :)
Gyűrű nélkül nehezen indult, csak tolásra, de nagyobb fordulaton megvolt már az erő.
Kartonpapírt se hallottam még.
Alu sörösdoboz is jó ötlet. Legalább van ok sört inni. "Tömítésnek vettem..." :-D
Babetta gyűrűt az MZ-be???
Nagy fordulaton gyűrű nélkül is megfelelő lehet(még nem próbáltam), ha elég nagy kompressziójú a hengerfej(a veszteséggekkel is megvan az eredeti sűrítési arány). :-D
Sziló az nem túl tartós, inkább kartonpapír ha más nincs.
Mondjuk azt csak a másik topikba írtad, hogy ténylegesen 2 mérettel kisebb dugattyút raktál bele.
Akkor meg nem csoda hogy fogyaszt felül, és nem megy alul.
Nekem akkor csinált ilyet amikor kicsúszott a csapszeg, és széttörtek a gyűrűk.
Ott az út szélén kihalásztam a darabokat, és gyűrű nélkül szétbarmolt hengerrel még mentem 100km-ert.
Ahhoz képest 1 literrel kevesebbet fogyasztott, amikor beleraktam valami babetta, vagy robogó gyűrűt a felső horonyba (ezt kaptam a vas és iparcikk boltban)
Azt nem árulom el mennyi volt a fogyasztás, mer Robert infartust kapna :D
Ha valóban eresztene, akkor csupa trutyi lenne ott.
Inkább a heger-dugó melletti áramlást hallhatod.
Mivel a kicsibe és a nagyba más méret kell, ezért kalkuláltak az üzemanyagszint csökkenésével nagy terhelésnél, a nyelv sem mindegy hogy áll. Egy kopott karburátornál szvsz. különösebb nincs jelentősége, csak eressze át ami kell. Hengerfej alá sziló, de ha nem fúj ki nem is igen szívhat be :)
Legegyszerűbben fogalmazva igen, de nem ilyen szimpla a dolog.Régóta foglalkoznak ezzel, az első ilyen Antonio Portus nevéhez fűződik, amiről nem maradt fenn semmilyen adat.Peres László, a BMW fejlesztője épített ilyet magának, aztán egy spanyol tanár, aki megszállott trial kedvelő volt.
Érdekes szerkezet, de a te problémádra nem válasz, nem egyszerű és nem különösen takarékos, nagy előnye viszont a magas specifikus nyomaték, amely még ráadásul hangolható is a fordulatszám tartományon belül.
De ha van kedved hozzá, akár kis MZ-ből is építhető ilyen.
üdv.: R
Valami nagyon eltér nálad, a gyári megoldás közel lineáris.
Én 3000/min alatt használnám kis fogyasztással, és a megtakarított pénzen lottót vennék. A nyereményből túrákat csinálnánk MZ-s testvéreinkkel. ;-)
Paprikás krumplit galuskával. :-)
Ha valóban kifúj, másik tömítés használata, henger tetejének és hengerfejnek síkolása.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|