:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
sziasztok!
Van egy ts 125ösöm és elég sokat járok vele heti 300-350 km és volna pár kérdésem, bajom:
1. hirtelen gázvisszavételkor a hengerből kopogó hang jön ki (kb. ilyen: tak-tak)
gyujtás hiba lehet?
2. eszi mexakítókat.
3. amikor bekapcsolom a világítást akkor fütyölős lesz a hangja és esik a fordulatszám, ez összefüggésben lehet a mexakítóval?
a válaszokat előre is köszi.
Köszönöm a felajánlást. Egy sima ETZ 251 főtengelyről van szó. Tudtammal uaz, mint a 250esé. Jól tudom?
Csak a kuplung felőli oldal rajza kéne? Vagy hogyan?
Egyenlőre még gondolkodom, de kössz a felvetést.
Ja, kérdés: Ezt nem lehet felhegesztéssel javítani, és utána visszaesztergálni az eredeti méretre? Mert különben semmi baja, a főtengely "egyébként" jó, csak a vége van elnyíródva. Azt nem tudom viszont, hogy nem görbe-e, de sztem nem.
Igen, ki fogom cserélni. Jót nevettem ezen a Kőmíves Kelemen-féle megoldáson :)
Nem akarok pártolni senkit, de egy szária P21es jobban pörög mint egy széria Simson :)
hello!! csak egy kérdés: simson 51es kerék, jó starra, ill swalbira...???
köszi
Nem kötekedni akartam. Az én tapasztalataim: a 21-es jobban pörög mint a simson. / erre a nyakamat teszem/ Nekem a 21-est se kell bemutatni, van.
Bocs! Nem voltam elég figyelmes. A p21-es használtmotor teszten szerepelt a motorrevűben sajnos nincs már meg az a szám, de ha jól emlékszem 2000-ben íródott a cikk ahola a teljesítményt 23-24 Le-ben ~8000 1/min fordulatra írták.
Tegnap cserélgettem a karbiba a fúvókákat és egyértelművé vált, hogy nem kap elég anyagot a gép.Nem igazán értem miért az rd350-es karbiban 140-es főfúvóka van, evvel az átalakítás előtt sokkal jobban ment a gép mint a gyári bvf-el. Most a rd 175 ccm-es hegerét és 250 ccm valamint a fúvókakeresztmetszet aránya alapján 167-es kellene bele?Hogyan fog csokkeni a fogyasztás?Nem nyom ki a kipufogóba rengeteg fris benzin-levegő keveréket? ma készül 160-as fúvóka. Ez az utolsó probám membrán téren.
Tábori simoim voltak nekem is, 70-es, 90-es is. de ennyit nem pörögtek az tuti. Egyébként én a szériát mondtam! És nem a kérdésre válaszoltál.
Szia! Tábori tuning simson-t láttam még '95-körül 14 000 1/min-es fordmérővel a tulaj azt állította el tud pörögni addig. A gyári fordulatszámmérőn 8000-től van a piros. Simos korszakomból haverom simsonjára rászereltünk led-es trabi fordulatszámmérőt amin az utolsó piros led váltáslor sem aludt ki ha rendesen ki volt pörgetve.
Szia! Tábori tuning simson-t láttam még '95-körül 14 000 1/min-es fordmérővel a tulaj azt állította el tud pörögni addig. A gyári fordulatszámmérőn 8000-től van a piros. Simos korszakomból haverom simsonjára rászereltünk led-es trabi fordulatszámmérőt amin az utolsó piros led váltáslor sem aludt ki ha rendesen ki volt pörgetve.
Nem létezik hogy a simson 8-9nél többet pörögjön. Akkor szerinted mennyit pörög egy p20 vagy 21-es, /ami köztudotann egy pörgös motor/? (én mindkét tipusnál a szériát értem!)
Egy gyári összerakásu mz nek a 37 000km az semmi. Nekem volt egy 150-es etz-m igaz már eladtam de most lehet bene közel 60 000km és még mindig olyan mint a doxa! / és ez a motor keményenn hajtva volt, de mindig megkapta a rendes olajat/.
Hi
Az irás, hogy miaz pasz,általában akkor irnak rá ha beadja az eber tágitásra az esztergályosnak, de 37e km az nem sokk a 89-es géphez képest, gyári dugoval majdem kibirják a 90e-t (látam ilyet) na persze tsak akkor ha ésszel huzzud nekije :),az utángyártottakat már hamarabb löki ki az ember belöle.De egy tolomérövel rámérsz a lukra s rájösz hogy volt-e már furva vagy nem az alap furat aszt hiszem 68mm körül van,de néz útánna majd,de amedig huzz a kicsike addig hadmenjen :)
Az enyém 85-ös s második furatos 145-e nél de nem is kimélem.
8-9 ezernel tobbet porgo simo??? na erre befizetek :-))))))))))
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
itt ez a kép van róla. Ha tetszik irj az emailre. Kuplungkarom is van kromolva csak az hasznalatba van:).akit érdekel inkabb privatba irjon már légyszi: nagy_joe@hotmail.com
ÜDV
Egy TS vagy Trophy karburátor nincs véletlenül valakinak eladó? 250-es.
Joe!
Ha esetleg egfy kuplung karod is lenne az maga lenne a tökély
.
ÜDV!
Szeretném kérdezni hogy 250es 89'es etz hengerén van fehér zománcfestékkel vmi írás. most vagyok adásvétel előtt és szeretném tudni. Szerintem vmi jelölés amit fúráskor kaphatott... De elméletileg nem lett fúrva azt mondta a gazdája. Ja és ahogy kipróbáltam elég erősnek tűnt, de 37000km rel lehet erős fúratlanul?Nemudom... Kérném a segítségeteket!!!
köszönöm
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
Üdv bizton állithatom hogy többet pörög mint 8-9 ugyanis a könnyitett kuplung 70 es simóra direkt ugy van megcsinálva hogy 7-8 ezernél többet birjon . Ja és Tuji mester a simson . hun válal rezó gyártásokat ami szintén 7-8 ezer körülire van hangolva ja és a gyári simo alapjárata 2000 !!!
Sziasztok!
ETZ főfékhenger eladó, polírozott gyönyörű állapotban, vadiuj szimeringel (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg legyártottal), kromozott fékkarral, féklámpakapcsolóval.
Plusz: egy teljesen új NEM használt fékcsővel. Ár: 6.500 Ft.
Kép:
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
Ha érdekel keress meg: nagy@hotmail.com; vagy telefonon:06707732865
Szerinitem se, de áttétel alapján számolás sal, ennyi jön ki. Egy széria simo 6-7000-nél nem igen pörög többet.
A starom mondjuk óra szerint ment 80-at, gyári áttétellel, ami a valóságba kb.70 tuti volt.
Nem akarok vitatkozni de szerintem annyit nem pörög. / ez az én véleményem/
kb. 8-9000-et.
óra szerint 82-nél 8000.
HA pontos a 82, akkor 9000.
tom hogy ez az mz-rész,de itt legalább van élet,és azt szeretném tudni,hogy a simson S50Bm mennyit foroghat,hogyha 15ös fogaskerékkel elöl,82öt megy.hogy tudnám megtudni kb mennyit pöröghet?ez olyan 7000-8000ezer lehet?
A dugattyúra nyitottam ablakot a poziciója megegyezik Ambrus G. által közöltekkel a különbség az, hogy egy csebet martam két furat helyett.Holnap még megprobálom visszarakni a gyári karbit,hogy avval mi történik. A gyertyakép jó, talán kicsit kevés anyagot kap. A főfúvókát még nem csréltem ki nagyobra holnap megprobálom főfúvóka nélkül, vagy nagyobbal. Ha így sem érek el megfelelő eredmény megyek dugót venni és marad minden úgy ahogy volt.
Dugatyúra nyitottál ablakot?
Ha még nem akkor ved ki a membránt egy menetpróbára mielött kivágod a dugatyút.
Esetleg AmbruzsG.-vel kéne felvenni a kapcsolatot.
Tiszteletem!
A következő kérdésem lenne.Hol tudok képeket felrakni a vasról?Mert most renoválom és ne tudjátok meg mien állapotban van és milyen lesz!A legdurvább h bontatlan a blokkom és 9200 kilóméterrel vettem és ez nem kamu.A szomszédomé volt és nem használta a verdát.Két éve nem pöfögött szegényke de mikor elhoztam 2-ik rugásra indult!!!
Szia!
A változtatásokat megcsináltam a karbi anyira közel van a hengerhez, hogy már hozzáér az alja blokhoz. Az eredmény: jobb lett, de teljesítményvesztés jelenős minden fordulaton.
Muti muti muti!!!! Én is megmuatassam ?? xD
Este megnézem mekkora van benne.
A gyári 135-ös?
Aztán átnézem sorra, amiket írtatok.
Az számít valamit hogy az új csatos karbim van?
HI!
Én jó vagyok megmutatod azt a dugót:))) ?
mekkora a főfúvóka? csak mert egy széria állapotu ETZ-nél nekem a gyári fúvóka méret vált be legjobban, pedig végigpróbáltam az összes környező méretet, de mint mondtam a szűk fúvóka az nem csak magas fordulaton okoz gondot.
A váltóban nem csak ez a golyó rögzíti az üres állást, hanem a váltó mechanika is, de az nem fogja elég erősen ezért kell bele a golyó. Ha nincs benne attól még vígan működik minden, csak nehezebb megtalálni az üres állást, szóval jó ha benne van.
nem okoz semmi gondot, az csak felületi karc, ha áttolod a dugatyút a hengeren akkor még egy tucat hasonló fog keletkezni, nem kell aggódni miatta
Ha jók lesztek mutatok nektek egy igazán karcos dugatyút :))) és azzal még néhány ezer km-et motoroztam, csak a fogyasztásomon lehetett érezni, hogy valami nincs rendben.
a szűk főfúvóka, az már gyorsulás közben és érezhető, inkább a tűszeleppen lévő fúvóka szokott szűk lenni ha benzinkifogyás szerü jelenséget tapasztalsz...esetleg valami dugulás a benzincsapnál.
Az okos kereskedők nem ritkán 125-ösbe vagy akár Simoba való tűszelepet adnak, de ezeknek kevés az áteresztő képessége egy 250-eshez. Én is szívtam ezzel mire rájöttem, de nem bántam meg mert akkor totál rendberaktam a benzincsapot, meg a karbit :)
Várom a fejleményeket.
Mondjuk amit Levender és Bambi mondot, hogy kicsi a membrán a 250-eshez, az is erősen bejátszhat.
Sziasztok! Tilisztoros,1986os ETZ 250 de luxe eladó. Gyári gépkönyvet adom hozzá...gyári állapotban van. Pótalkatrészekkel az ár 120.000Ft. Ha csak a motor kell, 100.000ért odaadom. Műszaki a szezon végéig, jó gumik, Japán főfékmunkahenger...stb. Szerintem érdemes megnézni, 30/657-4865
Figyelj!Elvileg csak a karbi nyaka különbözik, mert a TS-é görbe, az ES-é egyenes(vagy fordítva?).A többi csak kisebb különbség.Ezt leszámítva ekyenes nyakra illeszkedni kell a TS karbinak!
Hola!
Elvileg ellőttem megint(az odon20-as V.mailesre)
Ha megint nem ment el, akkor szólj!
Üdv!
Üdv mindenkinek.
Trophy 250/2 -hez kellene levegő súber vagy komplett karburátor.A TS suber nem jó.Esetleg komlett TS karbi,csak azt nem tudom illeszkedik e.
Üdv.
Kösz mindenkinek a segítséget.
Kezdem az egyszerűbbekkel aztán a többit megpróbálom.
Mégegyszer kösz.
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv061122/
hali ha nem ragszkodsz a 251es gyujtásához és szeretsz barkácsolni 2-3e forinbol ki lehet hozni eggy jó elektronikus gyujtást:)
Üdv!
Érdekel eladó etz 250-es, lehetőleg borsodban. Külcsín nem számít, papírok rendben legyenek.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|