MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
8-9 ezernel tobbet porgo simo??? na erre befizetek :-))))))))))
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
itt ez a kép van róla. Ha tetszik irj az emailre. Kuplungkarom is van kromolva csak az hasznalatba van:).akit érdekel inkabb privatba irjon már légyszi: nagy_joe@hotmail.com
ÜDV
Egy TS vagy Trophy karburátor nincs véletlenül valakinak eladó? 250-es.
Joe!
Ha esetleg egfy kuplung karod is lenne az maga lenne a tökély
.
ÜDV!
Szeretném kérdezni hogy 250es 89'es etz hengerén van fehér zománcfestékkel vmi írás. most vagyok adásvétel előtt és szeretném tudni. Szerintem vmi jelölés amit fúráskor kaphatott... De elméletileg nem lett fúrva azt mondta a gazdája. Ja és ahogy kipróbáltam elég erősnek tűnt, de 37000km rel lehet erős fúratlanul?Nemudom... Kérném a segítségeteket!!!
köszönöm
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
Üdv bizton állithatom hogy többet pörög mint 8-9 ugyanis a könnyitett kuplung 70 es simóra direkt ugy van megcsinálva hogy 7-8 ezernél többet birjon . Ja és Tuji mester a simson . hun válal rezó gyártásokat ami szintén 7-8 ezer körülire van hangolva ja és a gyári simo alapjárata 2000 !!!
Sziasztok!
ETZ főfékhenger eladó, polírozott gyönyörű állapotban, vadiuj szimeringel (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg legyártottal), kromozott fékkarral, féklámpakapcsolóval.
Plusz: egy teljesen új NEM használt fékcsővel. Ár: 6.500 Ft.
Kép:
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
Ha érdekel keress meg: nagy@hotmail.com; vagy telefonon:06707732865
Szerinitem se, de áttétel alapján számolás sal, ennyi jön ki. Egy széria simo 6-7000-nél nem igen pörög többet.
A starom mondjuk óra szerint ment 80-at, gyári áttétellel, ami a valóságba kb.70 tuti volt.
Nem akarok vitatkozni de szerintem annyit nem pörög. / ez az én véleményem/
kb. 8-9000-et.
óra szerint 82-nél 8000.
HA pontos a 82, akkor 9000.
tom hogy ez az mz-rész,de itt legalább van élet,és azt szeretném tudni,hogy a simson S50Bm mennyit foroghat,hogyha 15ös fogaskerékkel elöl,82öt megy.hogy tudnám megtudni kb mennyit pöröghet?ez olyan 7000-8000ezer lehet?
A dugattyúra nyitottam ablakot a poziciója megegyezik Ambrus G. által közöltekkel a különbség az, hogy egy csebet martam két furat helyett.Holnap még megprobálom visszarakni a gyári karbit,hogy avval mi történik. A gyertyakép jó, talán kicsit kevés anyagot kap. A főfúvókát még nem csréltem ki nagyobra holnap megprobálom főfúvóka nélkül, vagy nagyobbal. Ha így sem érek el megfelelő eredmény megyek dugót venni és marad minden úgy ahogy volt.
Dugatyúra nyitottál ablakot?
Ha még nem akkor ved ki a membránt egy menetpróbára mielött kivágod a dugatyút.
Esetleg AmbruzsG.-vel kéne felvenni a kapcsolatot.
Tiszteletem!
A következő kérdésem lenne.Hol tudok képeket felrakni a vasról?Mert most renoválom és ne tudjátok meg mien állapotban van és milyen lesz!A legdurvább h bontatlan a blokkom és 9200 kilóméterrel vettem és ez nem kamu.A szomszédomé volt és nem használta a verdát.Két éve nem pöfögött szegényke de mikor elhoztam 2-ik rugásra indult!!!
Szia!
A változtatásokat megcsináltam a karbi anyira közel van a hengerhez, hogy már hozzáér az alja blokhoz. Az eredmény: jobb lett, de teljesítményvesztés jelenős minden fordulaton.
Muti muti muti!!!! Én is megmuatassam ?? xD
Este megnézem mekkora van benne.
A gyári 135-ös?
Aztán átnézem sorra, amiket írtatok.
Az számít valamit hogy az új csatos karbim van?
HI!
Én jó vagyok megmutatod azt a dugót:))) ?
mekkora a főfúvóka? csak mert egy széria állapotu ETZ-nél nekem a gyári fúvóka méret vált be legjobban, pedig végigpróbáltam az összes környező méretet, de mint mondtam a szűk fúvóka az nem csak magas fordulaton okoz gondot.
A váltóban nem csak ez a golyó rögzíti az üres állást, hanem a váltó mechanika is, de az nem fogja elég erősen ezért kell bele a golyó. Ha nincs benne attól még vígan működik minden, csak nehezebb megtalálni az üres állást, szóval jó ha benne van.
nem okoz semmi gondot, az csak felületi karc, ha áttolod a dugatyút a hengeren akkor még egy tucat hasonló fog keletkezni, nem kell aggódni miatta
Ha jók lesztek mutatok nektek egy igazán karcos dugatyút :))) és azzal még néhány ezer km-et motoroztam, csak a fogyasztásomon lehetett érezni, hogy valami nincs rendben.
a szűk főfúvóka, az már gyorsulás közben és érezhető, inkább a tűszeleppen lévő fúvóka szokott szűk lenni ha benzinkifogyás szerü jelenséget tapasztalsz...esetleg valami dugulás a benzincsapnál.
Az okos kereskedők nem ritkán 125-ösbe vagy akár Simoba való tűszelepet adnak, de ezeknek kevés az áteresztő képessége egy 250-eshez. Én is szívtam ezzel mire rájöttem, de nem bántam meg mert akkor totál rendberaktam a benzincsapot, meg a karbit :)
Várom a fejleményeket.
Mondjuk amit Levender és Bambi mondot, hogy kicsi a membrán a 250-eshez, az is erősen bejátszhat.
Sziasztok! Tilisztoros,1986os ETZ 250 de luxe eladó. Gyári gépkönyvet adom hozzá...gyári állapotban van. Pótalkatrészekkel az ár 120.000Ft. Ha csak a motor kell, 100.000ért odaadom. Műszaki a szezon végéig, jó gumik, Japán főfékmunkahenger...stb. Szerintem érdemes megnézni, 30/657-4865
Figyelj!Elvileg csak a karbi nyaka különbözik, mert a TS-é görbe, az ES-é egyenes(vagy fordítva?).A többi csak kisebb különbség.Ezt leszámítva ekyenes nyakra illeszkedni kell a TS karbinak!
Hola!
Elvileg ellőttem megint(az odon20-as V.mailesre)
Ha megint nem ment el, akkor szólj!
Üdv!
Üdv mindenkinek.
Trophy 250/2 -hez kellene levegő súber vagy komplett karburátor.A TS suber nem jó.Esetleg komlett TS karbi,csak azt nem tudom illeszkedik e.
Üdv.
Kösz mindenkinek a segítséget.
Kezdem az egyszerűbbekkel aztán a többit megpróbálom.
Mégegyszer kösz.
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv061122/
hali ha nem ragszkodsz a 251es gyujtásához és szeretsz barkácsolni 2-3e forinbol ki lehet hozni eggy jó elektronikus gyujtást:)
Üdv!
Érdekel eladó etz 250-es, lehetőleg borsodban. Külcsín nem számít, papírok rendben legyenek.
Cserélte már vki az ETZ 250 esen a megszakitós gyulytást a 251 es elektronikus gyulytására?
Mennyiből jön ki ez a variáció?
Cseréld ki a fő tengely szimeringet a berugókar felöli oldalon nálam is ez volt a szitu.
Sziasztok, 125-ös vagy 150-es ETZ-t keresek megvételre, lejárt müszaki nem akadály de egyébként pöpec legyen! Akinek van és megválna töle kérem jelezze. / reális áron, csillagászok kiméljenek/. Tolna-Fejér megye előnyben.
Ha megcsináltad azokat amiket a srácok leirtak akkor nézd meg a köv.: a karbiba van a szivató bowdwen végén egy kis gumi tömités., cseréld ki ha ugy látod.
egyébként 135 ös fuvóka kell az ETZ 250 be.
Esetleg a szívócső és a karbi találkozásánál falsot szív? Tegyél egy o gyűrűt oda, akkor ezt is kihúzhatod a létező/lehetséges hibák listájáról.
oké, kösz.
Ezt megpróbálom.
Akkor nem vegyek bele nagyobb fúvókát?
Az az érdekes, h direkt figyeltem,szétszerelésnél,h ne folyhasson máshova olaj csak az edénybe és nincs benne. Szóval már az elöző tulaj kihagyta, és működött a váltóm, igaz nem olyan puhán mint tsemen, de azt hittem ez általános a tzken. Na mindegy is kerítek egyet.
Amikor mi kihagytuk de az kis ETZ volt akkor azzal nem lehetett váltani. Csak az üresel látta. kell bele
A tanksapka lyuka van eltömödve. Vedd le vagy tegyé rá másikat és ugy probáld ki. Egy probát megér.
Ahoj
Engem érdekel. chevy001@citromail.hu v chevy001@gmail.com
Szerintem nem lehet probléma...
ha valakit érdekel,tudok képet küldeni a dugóról...
Üdv! ETZ 150-es hengeremet elvittem furatni, el is készült. Otthon vettem csak észre miután kivettem az új dugót a hengerből, hogy van rajta pár karcolás, ami szerintem akkor keletkezhetett,mikor a gyűrűt rakhatták fel rá valamivel... Okozhat ez problémát??
A csap jó mert lehúztam a karbiról a csövet és ömlött a benzin rendesen.
A karbi alját is leszedtem, és amikor megnyitottam a csapot akkor ott is jött rendesen a benzin.
Meg mindjárt az első párszáz méteren. A karbi meg nem fogy ki egyből. Sőt szerintem lehet túl magas a szint, de ettől nem kéne kifogynia. Arra gondolok hogy max gázon max fordulaton nem tud elég benzint szívni a fúvókán keresztül.
Amikor el volt tömődve akkor ugyan ezt csinálta csak már negyen gáznál és sokkal alacsonyabb fordulaton. Amikor lassan mentem akkor jó volt akkor is.
Most meg csak magas fordulaton max gázon. Onnan gondolom hogy keveset kap mert ha ráhúzom a szivatót akkor megindul.
Én a helyedben megnézném még a benzincsapot is. Lehet hogy nem enged át annyi anyagot mint amennyi kell, vagy aza szelep is lehet gáz amit az úszó szabályoz, lehet hogy az sem nyit ki eléggé.
Egy kérdésem lenne 250-es ETZ-vel kapcsolatban. Be van lőve a gyújtás, új gyertya meg minden új ami a gyújtáshoz kell. A karbi is ki van pucolva beállítva.
A szint is jó. Az a gondom vele hogy amikor max gázon és fordulaton gyorsulok akkor már majdnem a vége felé fokozattól függetlenül mintha kifogyna a benzin és meg akarna állni aztán ráhúzom a szivatót és hirtelen megindul, de ekkor már eléggé pörög kb. 5000-es fordualton.
Ja és csak max gázon csinálja. Ha normálisan megyek akkor semmi gond. Csak akkor ha nagyon pörgetem és csutkát húzok. Van valakinek valami ötlete?
Esetleg kicsi a főfúvóka bele?
Mekkora kell bele?
Előre is kösz a segítséget.
ipek
A golyós csavar nem az olaj leeresztésére szolgál, az a váltó üres állásának és a fokozatok könnyű kapcsolásának feltétele. Nem szerencsés, ha hiányzik belőle. Nekem leírhatatlan volt a különbség, amikor beletettem (Futár Petinél vettem, mert az előző tulaj kispórolta), ugyanis előtte szívatott a váltó.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|