hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

z25z
válasz erre | email2007-01-19 02:32:13
8-9 ezernel tobbet porgo simo??? na erre befizetek :-))))))))))
sorszám: 17599 (68386)
(előzmény: charlie, 2007-01-18 17:57:37)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-18 22:08:20
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
itt ez a kép van róla. Ha tetszik irj az emailre. Kuplungkarom is van kromolva csak az hasznalatba van:).akit érdekel inkabb privatba irjon már légyszi: nagy_joe@hotmail.com
sorszám: 17598 (68375)
(előzmény: sbkpetya, 2007-01-18 21:17:03)

 
 
sméja
válasz erre | email2007-01-18 21:56:11
ÜDV
Egy TS vagy Trophy karburátor nincs véletlenül valakinak eladó? 250-es.
sorszám: 17597 (68373)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 21:17:57
Joe!

Ha esetleg egfy kuplung karod is lenne az maga lenne a tökély
.
sorszám: 17596 (68372)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-18 17:01:12)

 
 
elect
válasz erre | email2007-01-18 21:17:41
ÜDV!
Szeretném kérdezni hogy 250es 89'es etz hengerén van fehér zománcfestékkel vmi írás. most vagyok adásvétel előtt és szeretném tudni. Szerintem vmi jelölés amit fúráskor kaphatott... De elméletileg nem lett fúrva azt mondta a gazdája. Ja és ahogy kipróbáltam elég erősnek tűnt, de 37000km rel lehet erős fúratlanul?Nemudom... Kérném a segítségeteket!!!
köszönöm
sorszám: 17595 (68371)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 21:17:03
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
sorszám: 17594 (68370)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-18 17:01:12)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 21:15:01
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
sorszám: 17593 (68369)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-18 17:01:12)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-18 17:57:37
Üdv bizton állithatom hogy többet pörög mint 8-9 ugyanis a könnyitett kuplung 70 es simóra direkt ugy van megcsinálva hogy 7-8 ezernél többet birjon . Ja és Tuji mester a simson . hun válal rezó gyártásokat ami szintén 7-8 ezer körülire van hangolva ja és a gyári simo alapjárata 2000 !!!
sorszám: 17592 (68356)
(előzmény: ipek, 2007-01-18 15:09:11)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-18 17:01:12
Sziasztok!
ETZ főfékhenger eladó, polírozott gyönyörű állapotban, vadiuj szimeringel (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg legyártottal), kromozott fékkarral, féklámpakapcsolóval.
Plusz: egy teljesen új NEM használt fékcsővel. Ár: 6.500 Ft.
Kép:
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
Ha érdekel keress meg: nagy@hotmail.com; vagy telefonon:06707732865
sorszám: 17591 (68350)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 15:09:11
Szerinitem se, de áttétel alapján számolás sal, ennyi jön ki. Egy széria simo 6-7000-nél nem igen pörög többet.
A starom mondjuk óra szerint ment 80-at, gyári áttétellel, ami a valóságba kb.70 tuti volt.
sorszám: 17590 (68340)
(előzmény: tata21, 2007-01-18 14:47:14)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-18 14:47:14
Nem akarok vitatkozni de szerintem annyit nem pörög. / ez az én véleményem/
sorszám: 17589 (68337)
(előzmény: ipek, 2007-01-18 14:41:42)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 14:41:42
kb. 8-9000-et.
óra szerint 82-nél 8000.
HA pontos a 82, akkor 9000.
sorszám: 17588 (68336)
(előzmény: Somebody, 2007-01-18 14:12:52)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-18 14:14:40
Kevessebet!
sorszám: 17587 (68330)
(előzmény: Somebody, 2007-01-18 14:12:52)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-01-18 14:12:52
tom hogy ez az mz-rész,de itt legalább van élet,és azt szeretném tudni,hogy a simson S50Bm mennyit foroghat,hogyha 15ös fogaskerékkel elöl,82öt megy.hogy tudnám megtudni kb mennyit pöröghet?ez olyan 7000-8000ezer lehet?
sorszám: 17586 (68329)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-18 12:26:12
A dugattyúra nyitottam ablakot a poziciója megegyezik Ambrus G. által közöltekkel a különbség az, hogy egy csebet martam két furat helyett.Holnap még megprobálom visszarakni a gyári karbit,hogy avval mi történik. A gyertyakép jó, talán kicsit kevés anyagot kap. A főfúvókát még nem csréltem ki nagyobra holnap megprobálom főfúvóka nélkül, vagy nagyobbal. Ha így sem érek el megfelelő eredmény megyek dugót venni és marad minden úgy ahogy volt.
sorszám: 17585 (68325)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 12:08:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 12:08:06
Dugatyúra nyitottál ablakot?
Ha még nem akkor ved ki a membránt egy menetpróbára mielött kivágod a dugatyút.
Esetleg AmbruzsG.-vel kéne felvenni a kapcsolatot.
sorszám: 17584 (68324)
(előzmény: zoli251, 2007-01-18 11:08:46)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 12:06:33
Tiszteletem!
A következő kérdésem lenne.Hol tudok képeket felrakni a vasról?Mert most renoválom és ne tudjátok meg mien állapotban van és milyen lesz!A legdurvább h bontatlan a blokkom és 9200 kilóméterrel vettem és ez nem kamu.A szomszédomé volt és nem használta a verdát.Két éve nem pöfögött szegényke de mikor elhoztam 2-ik rugásra indult!!!
sorszám: 17583 (68323)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-18 11:08:46
Szia!
A változtatásokat megcsináltam a karbi anyira közel van a hengerhez, hogy már hozzáér az alja blokhoz. Az eredmény: jobb lett, de teljesítményvesztés jelenős minden fordulaton.
sorszám: 17582 (68319)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 08:47:24)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-18 10:51:22
Muti muti muti!!!! Én is megmuatassam ?? xD
sorszám: 17581 (68318)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 09:08:52)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 10:45:24
Este megnézem mekkora van benne.
A gyári 135-ös?
Aztán átnézem sorra, amiket írtatok.
Az számít valamit hogy az új csatos karbim van?
sorszám: 17580 (68317)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 09:17:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-18 10:01:36
HI!
Én jó vagyok megmutatod azt a dugót:))) ?
sorszám: 17579 (68316)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 09:08:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:17:42
mekkora a főfúvóka? csak mert egy széria állapotu ETZ-nél nekem a gyári fúvóka méret vált be legjobban, pedig végigpróbáltam az összes környező méretet, de mint mondtam a szűk fúvóka az nem csak magas fordulaton okoz gondot.
sorszám: 17578 (68315)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 15:57:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:13:10
A váltóban nem csak ez a golyó rögzíti az üres állást, hanem a váltó mechanika is, de az nem fogja elég erősen ezért kell bele a golyó. Ha nincs benne attól még vígan működik minden, csak nehezebb megtalálni az üres állást, szóval jó ha benne van.
sorszám: 17577 (68313)
(előzmény: chevy001, 2007-01-17 15:47:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:08:52
nem okoz semmi gondot, az csak felületi karc, ha áttolod a dugatyút a hengeren akkor még egy tucat hasonló fog keletkezni, nem kell aggódni miatta

Ha jók lesztek mutatok nektek egy igazán karcos dugatyút :))) és azzal még néhány ezer km-et motoroztam, csak a fogyasztásomon lehetett érezni, hogy valami nincs rendben.
sorszám: 17576 (68311)
(előzmény: Devil87, 2007-01-17 13:37:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 08:57:39
a szűk főfúvóka, az már gyorsulás közben és érezhető, inkább a tűszeleppen lévő fúvóka szokott szűk lenni ha benzinkifogyás szerü jelenséget tapasztalsz...esetleg valami dugulás a benzincsapnál.
Az okos kereskedők nem ritkán 125-ösbe vagy akár Simoba való tűszelepet adnak, de ezeknek kevés az áteresztő képessége egy 250-eshez. Én is szívtam ezzel mire rájöttem, de nem bántam meg mert akkor totál rendberaktam a benzincsapot, meg a karbit :)
sorszám: 17575 (68310)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 08:47:24
Várom a fejleményeket.
Mondjuk amit Levender és Bambi mondot, hogy kicsi a membrán a 250-eshez, az is erősen bejátszhat.
sorszám: 17574 (68309)
(elözmény: chevy001, 2007-01-17 07:11:02)

 
 
Vaszilij87
válasz erre | email2007-01-18 08:43:26
Sziasztok! Tilisztoros,1986os ETZ 250 de luxe eladó. Gyári gépkönyvet adom hozzá...gyári állapotban van. Pótalkatrészekkel az ár 120.000Ft. Ha csak a motor kell, 100.000ért odaadom. Műszaki a szezon végéig, jó gumik, Japán főfékmunkahenger...stb. Szerintem érdemes megnézni, 30/657-4865
sorszám: 17573 (68308)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-18 08:42:55
Figyelj!Elvileg csak a karbi nyaka különbözik, mert a TS-é görbe, az ES-é egyenes(vagy fordítva?).A többi csak kisebb különbség.Ezt leszámítva ekyenes nyakra illeszkedni kell a TS karbinak!
sorszám: 17572 (68307)
(előzmény: sméja, 2007-01-18 08:30:08)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-18 08:34:59
Hola!
Elvileg ellőttem megint(az odon20-as V.mailesre)
Ha megint nem ment el, akkor szólj!
Üdv!
sorszám: 17571 (68305)
(elözmény: chevy001, 2007-01-16 16:28:07)

 
 
sméja
válasz erre | email2007-01-18 08:30:08
Üdv mindenkinek.
Trophy 250/2 -hez kellene levegő súber vagy komplett karburátor.A TS suber nem jó.Esetleg komlett TS karbi,csak azt nem tudom illeszkedik e.
Üdv.
sorszám: 17570 (68304)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 08:09:08
Kösz mindenkinek a segítséget.
Kezdem az egyszerűbbekkel aztán a többit megpróbálom.
Mégegyszer kösz.
sorszám: 17569 (68303)
(előzmény: optimus, 2007-01-17 16:47:06)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-01-18 05:06:23
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv061122/
sorszám: 17568 (68302)
(elözmény: chevy001, 2007-01-14 23:56:13)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-01-18 02:01:34
hali ha nem ragszkodsz a 251es gyujtásához és szeretsz barkácsolni 2-3e forinbol ki lehet hozni eggy jó elektronikus gyujtást:)
sorszám: 17567 (68301)
(előzmény: Kobra1, 2007-01-17 23:52:11)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-18 00:07:50
Üdv!

Érdekel eladó etz 250-es, lehetőleg borsodban. Külcsín nem számít, papírok rendben legyenek.
sorszám: 17566 (68300)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-17 23:52:11
Cserélte már vki az ETZ 250 esen a megszakitós gyulytást a 251 es elektronikus gyulytására?
Mennyiből jön ki ez a variáció?
sorszám: 17565 (68299)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-17 23:43:59
Cseréld ki a fő tengely szimeringet a berugókar felöli oldalon nálam is ez volt a szitu.
sorszám: 17564 (68298)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-17 22:33:01
Sziasztok, 125-ös vagy 150-es ETZ-t keresek megvételre, lejárt müszaki nem akadály de egyébként pöpec legyen! Akinek van és megválna töle kérem jelezze. / reális áron, csillagászok kiméljenek/. Tolna-Fejér megye előnyben.
sorszám: 17563 (68294)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-17 19:05:54
Ha megcsináltad azokat amiket a srácok leirtak akkor nézd meg a köv.: a karbiba van a szivató bowdwen végén egy kis gumi tömités., cseréld ki ha ugy látod.
egyébként 135 ös fuvóka kell az ETZ 250 be.
sorszám: 17562 (68283)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 15:57:23)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-01-17 16:47:06
Esetleg a szívócső és a karbi találkozásánál falsot szív? Tegyél egy o gyűrűt oda, akkor ezt is kihúzhatod a létező/lehetséges hibák listájáról.
sorszám: 17561 (68279)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-17 15:57:23
oké, kösz.
Ezt megpróbálom.
Akkor nem vegyek bele nagyobb fúvókát?
sorszám: 17560 (68278)
(előzmény: pandagyik, 2007-01-17 15:09:38)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-17 15:47:47
Az az érdekes, h direkt figyeltem,szétszerelésnél,h ne folyhasson máshova olaj csak az edénybe és nincs benne. Szóval már az elöző tulaj kihagyta, és működött a váltóm, igaz nem olyan puhán mint tsemen, de azt hittem ez általános a tzken. Na mindegy is kerítek egyet.
sorszám: 17559 (68276)
(előzmény: pandagyik, 2007-01-17 15:11:54)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-01-17 15:11:54
Amikor mi kihagytuk de az kis ETZ volt akkor azzal nem lehetett váltani. Csak az üresel látta. kell bele
sorszám: 17558 (68275)
(elözmény: chevy001, 2007-01-17 09:21:09)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-01-17 15:09:38
A tanksapka lyuka van eltömödve. Vedd le vagy tegyé rá másikat és ugy probáld ki. Egy probát megér.

Ahoj
sorszám: 17557 (68274)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-17 14:51:31
Engem érdekel. chevy001@citromail.hu v chevy001@gmail.com
Szerintem nem lehet probléma...
sorszám: 17556 (68273)
(előzmény: Devil87, 2007-01-17 13:45:20)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-17 13:45:20
ha valakit érdekel,tudok képet küldeni a dugóról...
sorszám: 17555 (68269)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-17 13:37:29
Üdv! ETZ 150-es hengeremet elvittem furatni, el is készült. Otthon vettem csak észre miután kivettem az új dugót a hengerből, hogy van rajta pár karcolás, ami szerintem akkor keletkezhetett,mikor a gyűrűt rakhatták fel rá valamivel... Okozhat ez problémát??
sorszám: 17554 (68268)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-17 12:41:07
A csap jó mert lehúztam a karbiról a csövet és ömlött a benzin rendesen.
A karbi alját is leszedtem, és amikor megnyitottam a csapot akkor ott is jött rendesen a benzin.
Meg mindjárt az első párszáz méteren. A karbi meg nem fogy ki egyből. Sőt szerintem lehet túl magas a szint, de ettől nem kéne kifogynia. Arra gondolok hogy max gázon max fordulaton nem tud elég benzint szívni a fúvókán keresztül.
Amikor el volt tömődve akkor ugyan ezt csinálta csak már negyen gáznál és sokkal alacsonyabb fordulaton. Amikor lassan mentem akkor jó volt akkor is.
Most meg csak magas fordulaton max gázon. Onnan gondolom hogy keveset kap mert ha ráhúzom a szivatót akkor megindul.
sorszám: 17553 (68267)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-17 12:18:22)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-17 12:18:22
Én a helyedben megnézném még a benzincsapot is. Lehet hogy nem enged át annyi anyagot mint amennyi kell, vagy aza szelep is lehet gáz amit az úszó szabályoz, lehet hogy az sem nyit ki eléggé.
sorszám: 17552 (68266)
(előzmény: ipek, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-17 10:58:22
Egy kérdésem lenne 250-es ETZ-vel kapcsolatban. Be van lőve a gyújtás, új gyertya meg minden új ami a gyújtáshoz kell. A karbi is ki van pucolva beállítva.
A szint is jó. Az a gondom vele hogy amikor max gázon és fordulaton gyorsulok akkor már majdnem a vége felé fokozattól függetlenül mintha kifogyna a benzin és meg akarna állni aztán ráhúzom a szivatót és hirtelen megindul, de ekkor már eléggé pörög kb. 5000-es fordualton.
Ja és csak max gázon csinálja. Ha normálisan megyek akkor semmi gond. Csak akkor ha nagyon pörgetem és csutkát húzok. Van valakinek valami ötlete?
Esetleg kicsi a főfúvóka bele?
Mekkora kell bele?
Előre is kösz a segítséget.
ipek
sorszám: 17551 (68264)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-01-17 09:54:29
A golyós csavar nem az olaj leeresztésére szolgál, az a váltó üres állásának és a fokozatok könnyű kapcsolásának feltétele. Nem szerencsés, ha hiányzik belőle. Nekem leírhatatlan volt a különbség, amikor beletettem (Futár Petinél vettem, mert az előző tulaj kispórolta), ugyanis előtte szívatott a váltó.
sorszám: 17550 (68262)
(elözmény: chevy001, 2007-01-17 09:21:09)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu