hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 12. hétfö 
Pongrác

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

asztalos
válasz erre | email2007-01-19 20:58:25
sziasztok!

Van egy ts 125ösöm és elég sokat járok vele heti 300-350 km és volna pár kérdésem, bajom:

1. hirtelen gázvisszavételkor a hengerből kopogó hang jön ki (kb. ilyen: tak-tak)
gyujtás hiba lehet?

2. eszi mexakítókat.

3. amikor bekapcsolom a világítást akkor fütyölős lesz a hangja és esik a fordulatszám, ez összefüggésben lehet a mexakítóval?

a válaszokat előre is köszi.
sorszám: 17615 (68424)

 
 
WSX753
válasz erre | email2007-01-19 17:17:12
Köszönöm a felajánlást. Egy sima ETZ 251 főtengelyről van szó. Tudtammal uaz, mint a 250esé. Jól tudom?
Csak a kuplung felőli oldal rajza kéne? Vagy hogyan?
Egyenlőre még gondolkodom, de kössz a felvetést.

Ja, kérdés: Ezt nem lehet felhegesztéssel javítani, és utána visszaesztergálni az eredeti méretre? Mert különben semmi baja, a főtengely "egyébként" jó, csak a vége van elnyíródva. Azt nem tudom viszont, hogy nem görbe-e, de sztem nem.
sorszám: 17614 (68417)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-15 18:25:32)

 
 
WSX753
válasz erre | email2007-01-19 17:12:27
Igen, ki fogom cserélni. Jót nevettem ezen a Kőmíves Kelemen-féle megoldáson :)
sorszám: 17613 (68415)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-14 16:49:32)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-19 13:08:24
Köszi!
sorszám: 17612 (68406)
(előzmény: bazsi, 2007-01-19 12:40:24)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-01-19 12:40:24
Nem akarok pártolni senkit, de egy szária P21es jobban pörög mint egy széria Simson :)
sorszám: 17611 (68405)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-19 09:00:31
Csá, igen jó.
sorszám: 17610 (68397)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-01-19 08:59:29)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-01-19 08:59:29
hello!! csak egy kérdés: simson 51es kerék, jó starra, ill swalbira...???
köszi
sorszám: 17609 (68396)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-19 08:45:24
Nem kötekedni akartam. Az én tapasztalataim: a 21-es jobban pörög mint a simson. / erre a nyakamat teszem/ Nekem a 21-est se kell bemutatni, van.
sorszám: 17608 (68395)
(előzmény: zoli251, 2007-01-19 08:29:23)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-19 08:29:23
Bocs! Nem voltam elég figyelmes. A p21-es használtmotor teszten szerepelt a motorrevűben sajnos nincs már meg az a szám, de ha jól emlékszem 2000-ben íródott a cikk ahola a teljesítményt 23-24 Le-ben ~8000 1/min fordulatra írták.
sorszám: 17607 (68394)
(előzmény: tata21, 2007-01-19 07:55:58)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-19 07:57:21
Tegnap cserélgettem a karbiba a fúvókákat és egyértelművé vált, hogy nem kap elég anyagot a gép.Nem igazán értem miért az rd350-es karbiban 140-es főfúvóka van, evvel az átalakítás előtt sokkal jobban ment a gép mint a gyári bvf-el. Most a rd 175 ccm-es hegerét és 250 ccm valamint a fúvókakeresztmetszet aránya alapján 167-es kellene bele?Hogyan fog csokkeni a fogyasztás?Nem nyom ki a kipufogóba rengeteg fris benzin-levegő keveréket? ma készül 160-as fúvóka. Ez az utolsó probám membrán téren.
sorszám: 17606 (68393)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 12:08:06)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-19 07:55:58
Tábori simoim voltak nekem is, 70-es, 90-es is. de ennyit nem pörögtek az tuti. Egyébként én a szériát mondtam! És nem a kérdésre válaszoltál.
sorszám: 17605 (68392)
(előzmény: zoli251, 2007-01-19 07:50:27)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-19 07:50:27
Szia! Tábori tuning simson-t láttam még '95-körül 14 000 1/min-es fordmérővel a tulaj azt állította el tud pörögni addig. A gyári fordulatszámmérőn 8000-től van a piros. Simos korszakomból haverom simsonjára rászereltünk led-es trabi fordulatszámmérőt amin az utolsó piros led váltáslor sem aludt ki ha rendesen ki volt pörgetve.
sorszám: 17604 (68391)
(előzmény: tata21, 2007-01-19 07:44:06)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-19 07:49:50
Szia! Tábori tuning simson-t láttam még '95-körül 14 000 1/min-es fordmérővel a tulaj azt állította el tud pörögni addig. A gyári fordulatszámmérőn 8000-től van a piros. Simos korszakomból haverom simsonjára rászereltünk led-es trabi fordulatszámmérőt amin az utolsó piros led váltáslor sem aludt ki ha rendesen ki volt pörgetve.
sorszám: 17603 (68390)
(előzmény: tata21, 2007-01-19 07:44:06)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-19 07:44:06
Nem létezik hogy a simson 8-9nél többet pörögjön. Akkor szerinted mennyit pörög egy p20 vagy 21-es, /ami köztudotann egy pörgös motor/? (én mindkét tipusnál a szériát értem!)
sorszám: 17602 (68389)
(előzmény: charlie, 2007-01-18 17:57:37)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-19 07:37:51
Egy gyári összerakásu mz nek a 37 000km az semmi. Nekem volt egy 150-es etz-m igaz már eladtam de most lehet bene közel 60 000km és még mindig olyan mint a doxa! / és ez a motor keményenn hajtva volt, de mindig megkapta a rendes olajat/.
sorszám: 17601 (68388)
(előzmény: elect, 2007-01-18 21:17:41)

 
 
Baxi
válasz erre | email2007-01-19 05:38:31
Hi
Az irás, hogy miaz pasz,általában akkor irnak rá ha beadja az eber tágitásra az esztergályosnak, de 37e km az nem sokk a 89-es géphez képest, gyári dugoval majdem kibirják a 90e-t (látam ilyet) na persze tsak akkor ha ésszel huzzud nekije :),az utángyártottakat már hamarabb löki ki az ember belöle.De egy tolomérövel rámérsz a lukra s rájösz hogy volt-e már furva vagy nem az alap furat aszt hiszem 68mm körül van,de néz útánna majd,de amedig huzz a kicsike addig hadmenjen :)
Az enyém 85-ös s második furatos 145-e nél de nem is kimélem.
sorszám: 17600 (68387)
(előzmény: elect, 2007-01-18 21:17:41)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-01-19 02:32:13
8-9 ezernel tobbet porgo simo??? na erre befizetek :-))))))))))
sorszám: 17599 (68386)
(előzmény: charlie, 2007-01-18 17:57:37)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-18 22:08:20
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
itt ez a kép van róla. Ha tetszik irj az emailre. Kuplungkarom is van kromolva csak az hasznalatba van:).akit érdekel inkabb privatba irjon már légyszi: nagy_joe@hotmail.com
sorszám: 17598 (68375)
(előzmény: sbkpetya, 2007-01-18 21:17:03)

 
 
sméja
válasz erre | email2007-01-18 21:56:11
ÜDV
Egy TS vagy Trophy karburátor nincs véletlenül valakinak eladó? 250-es.
sorszám: 17597 (68373)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 21:17:57
Joe!

Ha esetleg egfy kuplung karod is lenne az maga lenne a tökély
.
sorszám: 17596 (68372)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-18 17:01:12)

 
 
elect
válasz erre | email2007-01-18 21:17:41
ÜDV!
Szeretném kérdezni hogy 250es 89'es etz hengerén van fehér zománcfestékkel vmi írás. most vagyok adásvétel előtt és szeretném tudni. Szerintem vmi jelölés amit fúráskor kaphatott... De elméletileg nem lett fúrva azt mondta a gazdája. Ja és ahogy kipróbáltam elég erősnek tűnt, de 37000km rel lehet erős fúratlanul?Nemudom... Kérném a segítségeteket!!!
köszönöm
sorszám: 17595 (68371)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 21:17:03
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
sorszám: 17594 (68370)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-18 17:01:12)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 21:15:01
Engem érdekelne.Tudsz pár fotót küldeni róla?
sorszám: 17593 (68369)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-18 17:01:12)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-18 17:57:37
Üdv bizton állithatom hogy többet pörög mint 8-9 ugyanis a könnyitett kuplung 70 es simóra direkt ugy van megcsinálva hogy 7-8 ezernél többet birjon . Ja és Tuji mester a simson . hun válal rezó gyártásokat ami szintén 7-8 ezer körülire van hangolva ja és a gyári simo alapjárata 2000 !!!
sorszám: 17592 (68356)
(előzmény: ipek, 2007-01-18 15:09:11)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-18 17:01:12
Sziasztok!
ETZ főfékhenger eladó, polírozott gyönyörű állapotban, vadiuj szimeringel (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg legyártottal), kromozott fékkarral, féklámpakapcsolóval.
Plusz: egy teljesen új NEM használt fékcsővel. Ár: 6.500 Ft.
Kép:
http://www.simson.hu/adokalkatresz/11755.jpg
Ha érdekel keress meg: nagy@hotmail.com; vagy telefonon:06707732865
sorszám: 17591 (68350)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 15:09:11
Szerinitem se, de áttétel alapján számolás sal, ennyi jön ki. Egy széria simo 6-7000-nél nem igen pörög többet.
A starom mondjuk óra szerint ment 80-at, gyári áttétellel, ami a valóságba kb.70 tuti volt.
sorszám: 17590 (68340)
(előzmény: tata21, 2007-01-18 14:47:14)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-18 14:47:14
Nem akarok vitatkozni de szerintem annyit nem pörög. / ez az én véleményem/
sorszám: 17589 (68337)
(előzmény: ipek, 2007-01-18 14:41:42)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 14:41:42
kb. 8-9000-et.
óra szerint 82-nél 8000.
HA pontos a 82, akkor 9000.
sorszám: 17588 (68336)
(előzmény: Somebody, 2007-01-18 14:12:52)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-18 14:14:40
Kevessebet!
sorszám: 17587 (68330)
(előzmény: Somebody, 2007-01-18 14:12:52)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-01-18 14:12:52
tom hogy ez az mz-rész,de itt legalább van élet,és azt szeretném tudni,hogy a simson S50Bm mennyit foroghat,hogyha 15ös fogaskerékkel elöl,82öt megy.hogy tudnám megtudni kb mennyit pöröghet?ez olyan 7000-8000ezer lehet?
sorszám: 17586 (68329)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-18 12:26:12
A dugattyúra nyitottam ablakot a poziciója megegyezik Ambrus G. által közöltekkel a különbség az, hogy egy csebet martam két furat helyett.Holnap még megprobálom visszarakni a gyári karbit,hogy avval mi történik. A gyertyakép jó, talán kicsit kevés anyagot kap. A főfúvókát még nem csréltem ki nagyobra holnap megprobálom főfúvóka nélkül, vagy nagyobbal. Ha így sem érek el megfelelő eredmény megyek dugót venni és marad minden úgy ahogy volt.
sorszám: 17585 (68325)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 12:08:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 12:08:06
Dugatyúra nyitottál ablakot?
Ha még nem akkor ved ki a membránt egy menetpróbára mielött kivágod a dugatyút.
Esetleg AmbruzsG.-vel kéne felvenni a kapcsolatot.
sorszám: 17584 (68324)
(előzmény: zoli251, 2007-01-18 11:08:46)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-18 12:06:33
Tiszteletem!
A következő kérdésem lenne.Hol tudok képeket felrakni a vasról?Mert most renoválom és ne tudjátok meg mien állapotban van és milyen lesz!A legdurvább h bontatlan a blokkom és 9200 kilóméterrel vettem és ez nem kamu.A szomszédomé volt és nem használta a verdát.Két éve nem pöfögött szegényke de mikor elhoztam 2-ik rugásra indult!!!
sorszám: 17583 (68323)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-01-18 11:08:46
Szia!
A változtatásokat megcsináltam a karbi anyira közel van a hengerhez, hogy már hozzáér az alja blokhoz. Az eredmény: jobb lett, de teljesítményvesztés jelenős minden fordulaton.
sorszám: 17582 (68319)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 08:47:24)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-18 10:51:22
Muti muti muti!!!! Én is megmuatassam ?? xD
sorszám: 17581 (68318)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 09:08:52)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 10:45:24
Este megnézem mekkora van benne.
A gyári 135-ös?
Aztán átnézem sorra, amiket írtatok.
Az számít valamit hogy az új csatos karbim van?
sorszám: 17580 (68317)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 09:17:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-18 10:01:36
HI!
Én jó vagyok megmutatod azt a dugót:))) ?
sorszám: 17579 (68316)
(előzmény: Keri, 2007-01-18 09:08:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:17:42
mekkora a főfúvóka? csak mert egy széria állapotu ETZ-nél nekem a gyári fúvóka méret vált be legjobban, pedig végigpróbáltam az összes környező méretet, de mint mondtam a szűk fúvóka az nem csak magas fordulaton okoz gondot.
sorszám: 17578 (68315)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 15:57:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:13:10
A váltóban nem csak ez a golyó rögzíti az üres állást, hanem a váltó mechanika is, de az nem fogja elég erősen ezért kell bele a golyó. Ha nincs benne attól még vígan működik minden, csak nehezebb megtalálni az üres állást, szóval jó ha benne van.
sorszám: 17577 (68313)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 15:47:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 09:08:52
nem okoz semmi gondot, az csak felületi karc, ha áttolod a dugatyút a hengeren akkor még egy tucat hasonló fog keletkezni, nem kell aggódni miatta

Ha jók lesztek mutatok nektek egy igazán karcos dugatyút :))) és azzal még néhány ezer km-et motoroztam, csak a fogyasztásomon lehetett érezni, hogy valami nincs rendben.
sorszám: 17576 (68311)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 13:37:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 08:57:39
a szűk főfúvóka, az már gyorsulás közben és érezhető, inkább a tűszeleppen lévő fúvóka szokott szűk lenni ha benzinkifogyás szerü jelenséget tapasztalsz...esetleg valami dugulás a benzincsapnál.
Az okos kereskedők nem ritkán 125-ösbe vagy akár Simoba való tűszelepet adnak, de ezeknek kevés az áteresztő képessége egy 250-eshez. Én is szívtam ezzel mire rájöttem, de nem bántam meg mert akkor totál rendberaktam a benzincsapot, meg a karbit :)
sorszám: 17575 (68310)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 10:58:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-18 08:47:24
Várom a fejleményeket.
Mondjuk amit Levender és Bambi mondot, hogy kicsi a membrán a 250-eshez, az is erősen bejátszhat.
sorszám: 17574 (68309)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 07:11:02)

 
 
Vaszilij87
válasz erre | email2007-01-18 08:43:26
Sziasztok! Tilisztoros,1986os ETZ 250 de luxe eladó. Gyári gépkönyvet adom hozzá...gyári állapotban van. Pótalkatrészekkel az ár 120.000Ft. Ha csak a motor kell, 100.000ért odaadom. Műszaki a szezon végéig, jó gumik, Japán főfékmunkahenger...stb. Szerintem érdemes megnézni, 30/657-4865
sorszám: 17573 (68308)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-18 08:42:55
Figyelj!Elvileg csak a karbi nyaka különbözik, mert a TS-é görbe, az ES-é egyenes(vagy fordítva?).A többi csak kisebb különbség.Ezt leszámítva ekyenes nyakra illeszkedni kell a TS karbinak!
sorszám: 17572 (68307)
(előzmény: sméja, 2007-01-18 08:30:08)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-01-18 08:34:59
Hola!
Elvileg ellőttem megint(az odon20-as V.mailesre)
Ha megint nem ment el, akkor szólj!
Üdv!
sorszám: 17571 (68305)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-16 16:28:07)

 
 
sméja
válasz erre | email2007-01-18 08:30:08
Üdv mindenkinek.
Trophy 250/2 -hez kellene levegő súber vagy komplett karburátor.A TS suber nem jó.Esetleg komlett TS karbi,csak azt nem tudom illeszkedik e.
Üdv.
sorszám: 17570 (68304)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-18 08:09:08
Kösz mindenkinek a segítséget.
Kezdem az egyszerűbbekkel aztán a többit megpróbálom.
Mégegyszer kösz.
sorszám: 17569 (68303)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 16:47:06)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-01-18 05:06:23
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olv061122/
sorszám: 17568 (68302)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-14 23:56:13)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-01-18 02:01:34
hali ha nem ragszkodsz a 251es gyujtásához és szeretsz barkácsolni 2-3e forinbol ki lehet hozni eggy jó elektronikus gyujtást:)
sorszám: 17567 (68301)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-17 23:52:11)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-01-18 00:07:50
Üdv!

Érdekel eladó etz 250-es, lehetőleg borsodban. Külcsín nem számít, papírok rendben legyenek.
sorszám: 17566 (68300)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu