:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nekem fáj a szívem ha motorost látok az útszélén lerohadva. Ezért meg is állok mindíg, egy-két jó szó már sokat jelent, legalább nem egyedül szenved hanem van mellette valaki. Nekem se tudott volna senki se segíteni, mert végül is megoldottam a problámám, de egy-két bátorító szó jól esett volna..... Na de mindegy. De azért én is úgy tapasztalaom, hogy a motorostársadalom összatart. És ez azért jó hír. sajnos kivétel mindenütt akad, de hát ezzel nem tudunk mit tenni...
mzzzz
Örülök hogy ilyen nagyon jó beszélgetés alakult ki!
Keri!
Felhivtam az emberkét, és válalta hogy korigálja a hibát! Lehet hogy anyagárat felszámol., nem tudom erről még nem beszélünk. Szégyelte.
DE viszont vissza kellene hozzám juttatni mindenkitől az eladott merevitőket, nehogy azt higgye hogy átvágom!
Én meg vissza adom a pénzt mindenkinek, és majd ha meglesz az uj akkor azt megveszitek.
Ez igy a tiszta.
Eggyet biztosan állíthatok:ha levágják az egyik karom és ömlik belőle a vér akkor is kezet nyujtok az utszéllén kattogó motorosnak!Mert ha már mi sem tartunk össze akkor mi értelme van az egésznek?????
Sziasztok!
Mekkora a főfúvóka mérete a BVF 28 N1-3 as típusú karbiban?? Egyáltalán mit akar jelenteni hogy N1-3??
Dehogynem. Azzal hogy megáll és megkérdezi hogy mi van már nagyon sokat segített.
Hála a jó Istennek nekem még nem kellett segítenie senkinek útszélben, na nem azért mert olyan marha jó állapotú járgányaim voltak... De azzal hogy mi megállunk talán változtatunk ezen a dolgon. Történt egyszer hogy Ercsiből jöttem haza Adonyba, épp meg volt táltosodva a TZ, előzöm a Barkast, srác útszélben integet, halált megvető bátorsággal behúztam Barkas elé és mentem vissza. Az volt a probléma hogy kifogyott a benya kis R1-ből(hát nem szánalmas egy kicsit?). Srác nem győzött hálálkodni mert ki más tudott volna neki adni benzint? Nem hiszem hogy egy másik R1-es arc megbontotta volna a burkolatát ezért. szerintem akkor egy kicsit megváltoztattam a véleményét a szoci gépekről és a tulajaikról. Legalábbis remélem, hogy nem volt hiábavaló az a liter benzin.
Hi! Ezt nézzétek meg milyen zsír tank!!! Ilyen tankkal tényleg készültek tsek?
http://www.vatera.hu/mz_ts_250_tank_sivatagi_kivitel_ritkasag_17988845.html
az új motorok tulajdonosaira nem jellemző a segítőkész magatartás, mert nagyon sok a divatmotoros, aki nem tudja milyen egy szoci gép. Rendesen meg is lepődnek amikor a Hondával megállok megkérdezni egy-egy út szélén álló motorostól, hogy tudok e segíteni.
de az az igazság, hogy a mai modern motorosok nem is nagyon tudnának segíteni, szóval tökmindegy
Sziasztok!
Számtalanszor meg esett h motorosokon segítettem mert pizza futár voltam így sok fele jártam nap mint nap.Egyszer egy erdélyi csap rohadt le segítettem nekik nagyon hálásak voltak pénzt akartak adni nem fogadtam el.Azóta ha erre járnak mindig meglátogatnak.Viszont mikor én össze törtem magam a hurka Kawasakis gyerk majd nem átment rajtam miközben a földön feküdtem.A legszomorubb az h egy utcával lakik lejjebb mint én.Ennyit a segítségekről..
Szerintem nem lehet gyárit venni, de ezt nem merem 100%-ra mondani.... Legalább is én erreefelé nem találtam, úhygogy a régi ,,kopottak" vannak benne. De már az újaak be vannak csiszolva, majd egyzer kicsreélemn...
mzzzz
Talán éppen ő is csak 15km-re ment, és otthon hagyta az MZ gyertyáit és MZ szerszámait. ;-) Persze megállhatott volna ezt közölni veled, de tulajdonképpen ettől semmi sem változott volna.
Szept 29! Miskolcra mentem motorostalálkozóra és szétestett a kuplungom. Vagyis a tuskó amibe a kuplungbowden megy valahogy lecsvarodott a menets pálcáról. Na ezt kb 1 órát szereltem az út szélén, addíg mindenféle motorscsapat jött chopperekkel ,meg mindenféle seggrakétával. Nálam annyi különbség volt, hogy odaintettek, ráadásul jól meg is nézték mit csinálok, a kezem tiszta olaj, szenvedek azzal a szrakuplunggal, de egy se jött volna oda, hogy bazd meg te marha kell valamit segíteni?? Úgyhogy vannak errefele is ilyen dolgok.....
mzzzz
Remélem nem saját zsebből játszod ezt, hanem van annyi tisztesség a gyártójában, hogy ezt ő fizeti.
Nekem megfelel márciusra.
Mielott keresztre feszitenetek, elmeselek egy tortenetet, ami a heten esett meg velem: lerobbantam az ut szelen, csak egy nyamvadt gyertyahiba miatt, mivel csak 15 km-es tav volt betervezve nem volt nalam semmi, kenytelen voltam tolni a gepet az utolso 2 km-en; jott egy motoros SV-vel intettem neki, o latta, hogy lerobbantam, de arra se meltatott, hogy visszaintsen, nemhogy segitsen....negativ tapasztalat
Kobra! Le a kalappal elotted! En ugyan nem voltam benne a vevokorben, de ez nagyon szep toled, hogy igy nyiltan leirtad, amit, es meg tartod is erte a hatad, es kersz elnezest es probalod helyrehozni a dolgot, ezt nem sokan tennek meg. Igazi motoros lelkuletu emberke vagy ez alapjan, aki nem b..sza at a tarsait! Csak igy tovabb! Bar minden motoros ilyen lenne.
etzhez kellene, végülis nem annyira végszükség csak lehet már látni rajta hogy eléggé elvan kopva. Ha nem utángyártottat rakok bele akkor gyári az kb mennyi pénzbe van lehet egyáltalán ilyet szerezni? vagy nemtom mit lehetne ilyen helyzetben tenni
Mihez kellene? Etz vagy MZ? Amúgy szarok, ez a véleményem. Az etz-hez valót adták nekem a ts-hez. Nem kellett csak egy napig becsiszolni őket. Gondoltam, jól van, érthető, mert Etz-hez való. utána jött egy ETzés tárasmtól a hír, hogy ő meg az ETZ-hez vette ugyanezt és nek is csiszolni kellett. Úgyhogy ezzel számolj...
mzzzz
Na sikerült ám összeraknom mind a 2 telót és olyan szépen csillapitanak hogy eddig ilyet még nem tapasztaltam.Lenyomom kézzel a motor hátulját és utána jön felfele szépen.Jó lett.100-120ml körül tettem olajból mindegyikbe.De volt egy kis baj.Akárhogyanis az a szimeringes kupak nélkül még egy csomószór megmozgattam a szárat hogy kilevegőtelenitsem.Jött is fel levegő de mikor mindent összeraktam és ráhuztam azt a négy bevágásos csavart aztán megnyomkodtam egypárszor a telót utána lenyomtam (persze nagyrugó nélkül)teljesen majd az volt a baj minkettőnél hogy kitolta magát alaptól 2-4cm re.Szóval levegó maradt benne.De rájöttem egy teknikára hogy lesz levegőmentes.De csak az tegye meg szereléskor aki meri.Miután betesszük azt a szimeringes gombát jól benyomjuk amig kell (a csavarral is lehet majd hajtsuk ki ujra a csavart)és ezután vmi vékony szerszámmal(tompa tűféleséggel)nyuljunk be a szimering és a telószár közé.Ezáltal elnyomjuk a peremét a szimeringnek és a levegő kijön,de csak akkor jön ki ha kézzel lenyomva tartjuk a szárat(ugyanis a levegő nyomja).
Hello, a blokk már elkelt, de van még tankom és egyolajtartály is. A tank:4 000ft az olyjtartály megegyezés szerint.
Sziasztok!
Tudnátok mondani pár szót utángyártott kuplunglamellákról? az enyém már eléggé elvan kopva és érdekelne hogy érdemes e kicserélni ilyenre.
Szeva!Maratdt még valami cuccod a 250-es tz-hez?Tank és féktartály érdekelne főleg.Mi az ár?250-es blokkért 19 et tudok adni.Ha lehet itt válaszolj! Kőszi
Maradjon nálad a pénz, aztán majd hozod az újat, amikor tudod. A március eleje nekem tökéletes, akkor szerelném fel az idomokkal együtt (ha lesz hol megcsinálni). Szóval emiatt ne edd magad, nincs gond.
Na összeraktam.A jobboldalit szétszedtem és azzal összahasonlitva sikerült összerakni.A jobb oldali ami működött 50 ml olaj volt benne.A balba ami nem működött 20ml volt.Tudom hogy nem ennyinek kell lennie meg ezeket a telókat nem szerelte senki, lehet még gyáriak.Mennyi ml olajat öntsek egybe?Van egy ilyen hitelesitett 220ml es kiskancsóm.
F I G Y E L E M!!!!
Azok akik vettek tőlem villamerevitőt!
Sajnos igaz a hir! valóban selejtesek!
Most volt csak alkalmam hozzámérni az enyémhez,és a két szárai 15mm -rel rővidebbek mint az enyém!
ELNÉZÉSÉT KÉREK AZOKTÓL AKIK VETTEK TŐLEM!
Én teljesen megbiztam abba aki csinálta. Hibáztam.
Most beszéltem vele, és betegség miatt ,csak március elejére tudja megcsinálni az ujjakat.
TEHÁT: -visszafizetem a pénzt,és visszaadjátok a merevitőt.
Elnézést mindenkitől : Rókapimpó, ADDI , Zotya,Keri.
Máriusba , ha még igény tartotok rá lesz uj.
Tisztelettel : Kobra
Heló.Mondom ma megnézem a bal hátsó teleszkópomat mert nem csillapit csak rugózik.Levettem a nagyrugót meg a két fekete fél műanyagot.Aztán lelazitottam azt a négy bevágásos alu tetőt.Aztán huztam a szárata telóból és kijött egyedül csak a szár.Minden az aljában maradt a telónak. Hát ez volt a hiba lelazulhatott az anya és minden leesett róla.Na az lenne a kérésem akinek van olyan fényképe hogy pontosan a szár alján mi milyen sorrendbe kerül fel küldje el neke.Pl:alátét-rugó-alátét -az a hengerféleség-.vagyis ilyen sorrendet mit tegyek fel először.E-mail be küldhetnétek képet.peter001@levele.hu
Hakell valakinek etz150-eshez főtengely, akkor szoljon valaki!Felújításra szorúl!
Az, hogylemegyek a fordulatszám, az azért lehet, mert újrakéne fűzni az egészmotor elektronikályát.Ugyan ezt csinálta az első tz150-esem...Átfűztem minden vezetéket, és minden okéslett.Viszont ugyaneztcsinálja a mostaniis:)De nekem nincs kedvem átfűzni.Úgyis szabályosan világítással szabadközlekedni.1800-as fordulaton tötyög világítással, világítás nélkül meg olyan 2300körül.Nekem bővenjóaz:)
Kösz a tanácsot. Egyenlőre még nem gondolkodtam, csak számba veszem a lehetőségeket a javításra.
Tudtok esetleg valami bontót mondani, ahol érdeklődhetek? Pesten vagy Vas megyében.
csá!
NEkem is kopog a henger.....pedig nem régiben lett megfőtengelyezve is.de nem izgat,mert nem tudtam mit csinálni a kopogásának.még babetta gyujtással is kopog nagyon magas fordulaton...de krosszá alakítom folyamatban van,és úgyis hangos lesz baromira,az majd elnyomja azt a kis kopintást.így élvezetessé válik:D
Nekem nem mechanikusan mennek szét a mexakítóim hanem mindig zárlatos lesz vagy egyszerűen elolvad ott ahol a kondit kötöm rá.
Üdv!Meg tudná,nekem vki mondani,hogy mekkora az első lánckerék a ts150-en?Gondoltam kicserélem a 125-ösömön nagyobbra,még ha csak egy foggal is.Köszi
Nekem is ts125-öm van.Még nem volt megszakító problémám,lekopogom.Ha a világítást bekapcsolásától,egy kis fütyülő hangot ad ki,az érthető,mivel a dinamót jobban leterheli,ennek lehet ilyen hangja.Ha tompítottal közlekedem,és felpörgetem a motort üresben,akkor nekem is hamarabb visszaáll a fordulatszám,szerintem ez így jó,ez nincs összefüggésbe a megszakítóval.
Keresek,etz125 höz tankot,ha lehet pirosat jó állapotut!!!figaro1983@gmail.com
Megszakítóra van tippem: észrevettem, hogy az ICET márkájú megszakítók álatalában "görbék" . Azaz nem fekszik teljes felületével a m.bütyökre. Csak az egyik sarkával ér hozzá, és amíg be nem kopik, sajna gyakran kell beállítani. Ha pedig nem ez a gond --> állítsd be a kenőfilcet(a m. bütyökhöz kell hozzáérnie), és tegyél rá pár csepp hajtóműolajat.
Elvileg lehet. De először is szét kell hozzá szedni a főtengelyt, másodszor is meg miből gondolod, hogy olcsóbb lenne 3000++ rezsi-óradíjban esztergályoztatni, mint keríteni egy bontott cseredarabot?
sziasztok!
Van egy ts 125ösöm és elég sokat járok vele heti 300-350 km és volna pár kérdésem, bajom:
1. hirtelen gázvisszavételkor a hengerből kopogó hang jön ki (kb. ilyen: tak-tak)
gyujtás hiba lehet?
2. eszi mexakítókat.
3. amikor bekapcsolom a világítást akkor fütyölős lesz a hangja és esik a fordulatszám, ez összefüggésben lehet a mexakítóval?
a válaszokat előre is köszi.
Köszönöm a felajánlást. Egy sima ETZ 251 főtengelyről van szó. Tudtammal uaz, mint a 250esé. Jól tudom?
Csak a kuplung felőli oldal rajza kéne? Vagy hogyan?
Egyenlőre még gondolkodom, de kössz a felvetést.
Ja, kérdés: Ezt nem lehet felhegesztéssel javítani, és utána visszaesztergálni az eredeti méretre? Mert különben semmi baja, a főtengely "egyébként" jó, csak a vége van elnyíródva. Azt nem tudom viszont, hogy nem görbe-e, de sztem nem.
Igen, ki fogom cserélni. Jót nevettem ezen a Kőmíves Kelemen-féle megoldáson :)
Nem akarok pártolni senkit, de egy szária P21es jobban pörög mint egy széria Simson :)
hello!! csak egy kérdés: simson 51es kerék, jó starra, ill swalbira...???
köszi
Nem kötekedni akartam. Az én tapasztalataim: a 21-es jobban pörög mint a simson. / erre a nyakamat teszem/ Nekem a 21-est se kell bemutatni, van.
Bocs! Nem voltam elég figyelmes. A p21-es használtmotor teszten szerepelt a motorrevűben sajnos nincs már meg az a szám, de ha jól emlékszem 2000-ben íródott a cikk ahola a teljesítményt 23-24 Le-ben ~8000 1/min fordulatra írták.
Tegnap cserélgettem a karbiba a fúvókákat és egyértelművé vált, hogy nem kap elég anyagot a gép.Nem igazán értem miért az rd350-es karbiban 140-es főfúvóka van, evvel az átalakítás előtt sokkal jobban ment a gép mint a gyári bvf-el. Most a rd 175 ccm-es hegerét és 250 ccm valamint a fúvókakeresztmetszet aránya alapján 167-es kellene bele?Hogyan fog csokkeni a fogyasztás?Nem nyom ki a kipufogóba rengeteg fris benzin-levegő keveréket? ma készül 160-as fúvóka. Ez az utolsó probám membrán téren.
Tábori simoim voltak nekem is, 70-es, 90-es is. de ennyit nem pörögtek az tuti. Egyébként én a szériát mondtam! És nem a kérdésre válaszoltál.
Szia! Tábori tuning simson-t láttam még '95-körül 14 000 1/min-es fordmérővel a tulaj azt állította el tud pörögni addig. A gyári fordulatszámmérőn 8000-től van a piros. Simos korszakomból haverom simsonjára rászereltünk led-es trabi fordulatszámmérőt amin az utolsó piros led váltáslor sem aludt ki ha rendesen ki volt pörgetve.
Szia! Tábori tuning simson-t láttam még '95-körül 14 000 1/min-es fordmérővel a tulaj azt állította el tud pörögni addig. A gyári fordulatszámmérőn 8000-től van a piros. Simos korszakomból haverom simsonjára rászereltünk led-es trabi fordulatszámmérőt amin az utolsó piros led váltáslor sem aludt ki ha rendesen ki volt pörgetve.
Nem létezik hogy a simson 8-9nél többet pörögjön. Akkor szerinted mennyit pörög egy p20 vagy 21-es, /ami köztudotann egy pörgös motor/? (én mindkét tipusnál a szériát értem!)
Egy gyári összerakásu mz nek a 37 000km az semmi. Nekem volt egy 150-es etz-m igaz már eladtam de most lehet bene közel 60 000km és még mindig olyan mint a doxa! / és ez a motor keményenn hajtva volt, de mindig megkapta a rendes olajat/.
Hi
Az irás, hogy miaz pasz,általában akkor irnak rá ha beadja az eber tágitásra az esztergályosnak, de 37e km az nem sokk a 89-es géphez képest, gyári dugoval majdem kibirják a 90e-t (látam ilyet) na persze tsak akkor ha ésszel huzzud nekije :),az utángyártottakat már hamarabb löki ki az ember belöle.De egy tolomérövel rámérsz a lukra s rájösz hogy volt-e már furva vagy nem az alap furat aszt hiszem 68mm körül van,de néz útánna majd,de amedig huzz a kicsike addig hadmenjen :)
Az enyém 85-ös s második furatos 145-e nél de nem is kimélem.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|