hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

chevy001
válasz erre | email2007-01-25 21:44:28
Te mivel foglalkozol, h így vágsz mindent?
sorszám: 17749 (68790)
(előzmény: Keri, 2007-01-25 20:55:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-25 20:55:34
Azért mert a karburátor mint olyan nem tökéletes. A nagyobb hengerürtartalom nagyobb menyiségü levegőt jelent azonos idő alatt, viszont a fúvóka az kb azonos menyiségű üzemanyagot adagol. Természetesen a gyorsabb levegőre több üzemanyagot porlaszt de nem anyival többet mint kellene, ezért is van a fúvókatű hogy ezt kompenzálják valahogy.

És ezért is van a súber, hogy a levegő áramlási sebessége kb stabil maradjon, de mivel a tolatyú álás nem a levegő sebességétől függ, ezért az adott karbi csak az adott motorral együtt működik nagyából tökéletesen. Ha jelentősen változtatod a motort, akkor a karbit is változatni kell.

Ezért van az, hogy a CV karbik általában jobbak, mert azoknál a levegő mozgatja a súbert...és ezért van hogy az injektor mégjobb mert ott nagyon precízen a levegő menyiségéhez adagolják a benyát...persze a dinamikus gázkezelésben a karbik a jobbak mert azonnal vagy akár előre is reagálnak, míg az injektornál a komputer nem biztos hogy azonnal reagál...illetve mostanában az injektorok is kezdenek egészen jók lenni, de régebbi injektoros motorok kezelhetősége nem volt olyan jó mint egy karbis motoré
sorszám: 17748 (68787)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-25 15:16:45)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-25 19:46:23
Bocs, hülyeséget kérdeztem, félreolvastam amit írtál.
sorszám: 17747 (68783)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-25 15:16:45)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-25 19:43:46
Nagyobbat szív ? A forgattyúsházat is átalakítod ?
sorszám: 17746 (68782)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-25 15:16:45)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-25 15:50:52
ovatosan csavarhuzóval ami vékony oldalról körbe-körbe menve megmozgatod vagyis finoman feszegeted.Hát olyan 3-4-5kört megteszel és egyszercsak egyik oldalon elmozdul onnan már könnyebb kimozditani csavarhuzóval.A szimeringje:10x19x7 én is most szereltem 1hete de a szim méretben az a 19 nem biztos.Majd ma még megnézem ujból szétszedem mert kihagytam azt a gumit azt a vastagot ami lekoppanás ellen van.Csak a rugót kell levennem de leveszem a körmöskulcsos anyát is ha valaki nem irná meg a méretet.De te is láthatod ha kitörlöd csavarhuzóval a szimering peremét.
sorszám: 17745 (68773)
(előzmény: csaner, 2007-01-25 11:08:10)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-25 15:16:45
Akkor miért van az hogy ha 300asra fúratom a hengeremet akkor fúvókát kell cserélni? Nagyobbat szív, de elméletileg a benzin levegő ugyanannak kellene maradnia.
sorszám: 17744 (68772)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-25 14:43:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-25 14:43:15
A fúvóka mérete nem a hengerfurattól függ, hanem a karbi légtorkának átmérőjétől. Van egy optimális levegő-üzemanyag arány, ahol tökéletes az égés. Ha ennél dúsabb, ha ennél szegényebb, nem fog jól menni. És ez az optimális keverékarány a gyári fúvókaméreteknél jön létre. Ezt megváltoztatni legfeljebb akkor érdemes, ha tartósan magas hegyek ritka levegőjében vagy más efféle extrém éghajlaton kívánod használni.

Persze előfordulhat, hogy az előző gazdája piszkálta azt a fúvókát, és emiatt rossz, de nem jellemző. Inkább az úszószinttel vagy dugulásokkal szokott gond lenni.
sorszám: 17743 (68770)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-25 14:28:57)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-25 14:39:57
Nekem a mostani konkrét tapasztalatom, vettem egy utángyártott karbi készletet, és volt benne 2 fúvóka, de nem volt ráírva mekkora. A kisebbik akkora volt mint a gyári a nagyobbik meg ránézésre is jóval nagyobb. Na azt beraktam de rendesen be is kajált tőle a gép. Úgyhogy visszaraktam a gyárit. Enyém assze ne mvolt fúrva és enyhe válla van a hengernek. Szóval közepesen kopott.
sorszám: 17742 (68769)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-25 14:28:57)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-25 14:28:57
Sziasztok!

Régebben kérdeztem de nem válaszolt senkise, szóval kérdésem újból az volna hogy egy alapméretű hengerhez mekkora fúvóka rakható be maximum, illetve hogy ehhez kell e sportlégszerű vagy vmi egyéb? Illetve ha vki csinált már ilyet akkor megoszthatná a tapasztalatait:)
sorszám: 17741 (68767)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-25 13:27:00
Én épp tegnap csináltam meg miond a kettőt. Egyszerűen az alsó felfogatásba beledugta megy erős vasrudat vagy nagy csavarhúzót, ráléptem a lábammal, a felsőbe szintén és nagy rántással kézzel kirántottam.
sorszám: 17740 (68766)
(előzmény: csaner, 2007-01-25 11:08:10)

 
 
csaner
válasz erre | email2007-01-25 11:08:10
Hello Mindenkinek!!
Segítségre lenne szükségem,hogyan lehet szét szedni a ts hátsó teleszkópját? A csavart már kiszedtem gyártottam hozzá köröm kulcsot,de az alatt lévő "dugót" nem tudom kiszedi!
Az olajat már "leengtem" a telóból az már nem tart ellen. Van ötletetek?
A szimmeringje milyen méretű?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:Ervin
sorszám: 17739 (68758)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-01-25 08:26:06
Sziasztok, tudom hogy ez nem hirdetési rovat, de hátha! Etz 125-150-est keresek megvételre, lejárt müszaki nem akadály de , jó állapotban legyen és a papirok rendben legyenek. / Lehetőleg megkimélt,bontatlan blokkos, kevés km,/ ja és reális árban. ÜDV, tata21
sorszám: 17738 (68754)

 
 
Óz150
válasz erre | email2007-01-24 17:53:23
Köszi a választ. Természetesen az első fékre gondoltam, csak elfelejtettem leírni. Az emzézést csak most próbálom elkezdeni. Csakhát van ez a bökkenő, ami így utánaolvasgatva nem a világ végét jelenti csak egy kis idő meg pénzráfordítást.
sorszám: 17737 (68725)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-24 17:36:31
Értem és köszi a választ
sorszám: 17736 (68723)
(előzmény: Keri, 2007-01-24 12:16:30)

 
 
tibee01
válasz erre | email2007-01-24 17:16:30
Hali!
Új vagyok itt és érdeklődni szeretnék, hogy nem tudtok e vmi jelentős tuningot 150es ETZ-hez, vagy valakit aki ilyennel foglalkozik!
Előre is köszi!
sorszám: 17735 (68720)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-01-24 16:39:14
Az attól függ, hogy melyik fék volt az. Ha a tárcsát emlegeted, akkor az elsőfékre gondolsz. Ott valóban lehet, hogy üt a tárcsa. Ezt fel lehet szabályoztatni, ha még nem annyira kopott hozzá - erről bővebbet a szerviz menüpont alatt találsz. Új, illetve nem annyira használt tárcsát párezer forintért kaphatsz.
Ha hátsó fék ereje nem egyenletes, akkor valószínűleg oválisra kopott a fékdob, amit szintén lehet szabályoztatni, vagy kopottságtól és az ovalitás mértékétől függően cserélni az egészet, hasonló árfekvésben, bár küllőfűzögetés helyett lehet, hogy érdemes a komplett hátsó kereket cserélni.
Bármelyikről is van szó, néhány ezerből orvosolható a probléma. De ennek ellenére azt javaslom, ezt inkább az előző gazdája intézze el, mivel egyrészt gondolom te friss műszakival szeretnéd megvenni a paripát, másrészt meg úgy látom (javíts ki, ha tévedek), nincs sok tapasztalatod e téren, inkább ne azzal kezdd az MZ-zést, hogy átvernek.
sorszám: 17734 (68718)
(előzmény: Óz150, 2007-01-24 16:02:01)

 
 
Óz150
válasz erre | email2007-01-24 16:02:01
Sziasztok!
Egy problémára keresem a választ! Kinéztem magamnak egy 150-es ETZ-t. De tegnap nem ment át a vizsgán, mert fékerőingadozást mértek. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet ezt rendbeszedni, mennyi pénzből? Meg egyáltalán mi okozza ezt? Szabályoztatni kell a tárcsát? Vagy inkább új betét? Új tárcsa? Új fékcső?
sorszám: 17733 (68717)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-24 13:39:50
Köszönöm a segítséget ismét!
sorszám: 17732 (68713)
(előzmény: Keri, 2007-01-24 12:37:19)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-01-24 13:13:35
thx
sorszám: 17731 (68712)
(előzmény: Keri, 2007-01-24 12:58:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:58:43
http://www.szocimotoros.hu/hu/motorversenyzes/98
sorszám: 17730 (68711)
(előzmény: m4rc33, 2007-01-24 12:51:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:53:34
Mint mondtam a csiszolás után már nem lesz megbízható. Egy jó elektrónikus fesszabb beszerzése a legjobb megoldás.
De ha már mindenáron ingyen kell kihozni akkor inkább 1000-2000körüli polorpapírral csiszoljad fényesre.
Ha recés a felület akkor mikroszkópikus hegyes részekkel van teli és az érintkező felület mondjuk még nincs kapcsolási közelségben, de egy ilyen kis tüske már hozzáér és megindul az áram, azonban ekkora áramot egy ilyen pici tüske nem bír el, felmelegszik elpárolog és elektromos ív keletkezik, az ív ellenálása pedig nagyon kicsi, ezért hiába nincs kapcsolási közelségben a felület szikrázni fog. Gyakorlatban azt jelenti hogy sokkal nagyobbakat szikrázik mint egy jó érintkező, a nagyobb szikra meg gyorsabban tönkreteszi az egészet.

Egy olyan felületre van szükség aminek az összes pontja egyszerre érintse a másikat, tehát ezeket a mikroszkópikus hegyeket a lehető leg jobban el kell simítani. Ha kisebb a hegy akkor sokkal kisebb távolságban alakul ki a szikra. Azaz kisebb szikrák lesznek.

Másik ami javítja a kapcsolást az az, ha benézel egy zárt és jó érintkező közé akkor a pogácsa közepe ér össze és a széleinél rés van, mert enyhén domboru a felület. Ha nem jól érnek össze akkor az is a kapcsoló tartósságát csökkenti, illetve rontja a kapcsolás pontosságát (ez megszakítóknál lényeges) Jawan érezhetően egyenletesebb lett a motor járása, attól, hogy addig göbítgettem a megszakítót, hogy pontosan érintkezzenek.
sorszám: 17729 (68710)
(előzmény: Péter mz, 2007-01-23 17:42:51)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-01-24 12:51:58
Keri!

Bambi elérhetőségét megtudnád adni?
sorszám: 17728 (68709)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 12:48:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:40:55
Ja és Bambi tanácsa volt, ezt meg is írtam valamelyik versenyzős cikkben, hogy tekerjétek le nullára az alapjáratot, ilyenkor a főfúvóka és fúvóka tűvel a motor viselkedését a közepes és nagy terheléseken lehet állítani, a levegő csavarral pedig a kis terheléseken lehet beállítani. Ezzel igaz hogy nem lesz alapjárat, de nagyon finoman kezelhető lesz a motor. ETZ250-esen pl anyira drasztikus lett a változás mintaha nem is ETZ lenne, hanem valami finom 4T motor.
sorszám: 17727 (68708)
(előzmény: Keri, 2007-01-24 12:37:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:37:19
1. levegő csavar teljesen beteker, aztán 2 fordulatra kicsavar (ha igénytelen vagy akkor ez a beállítás teljesen megfelelő szokott lenni)

2. fúvókatűt legjobban leeresztem, megyek vele egy kört, valószínüleg rángatni fog, vagy nem gyorsul és nem pörgi ki magát, akkor emelem egyel. Akkor jobb lesz. Addig emelem amig javul. Ez gyári fúvókára érdemes, mert a kisipari tű karakterisztikája szar, azzal nem lehet beállítani.

3. kicsit megemelem az alapjáratot, hogy stabilan forogjon a motor.

4. levegőcsavart becsavarom, amíg elkezd csökkenni a fordulat, akkor nagyon óvatosan tekerem ki, amitől nő a fordulat. Megjegyzem azt a csavarpozíciót amikor már nem nővekszik az alapjárat, és egy picit visszatekerem.

Ez itt kb jó szokott lenni, de érzésre azért még tekergetem.
Húzok egy hirtelen gázfröcsöt, és ha nehezen pörög fel, akkor nagyon be van tekerve a csavar, ha nehezen esik vissza a fordulat, akkor nagyon kint van. Persze hogy mi a lassu fel és lepörgés az tapasztalat alapján tudja az ember, de ha az elöbb beállítotthoz képest +-1/2 fordulatot eltekered és kipróbálod akkor meg fogod tapasztalni miről beszélek.

Ha falslevegőt kap vagy szétkopott a motor akkor elég érzéketlen erre a csavarra, illetve ha nagyon magasra van állítva az alapjárat akkor is, mivel ez a zárt súbernél beadagolt benya/levegő arányát állítja, tehát a lehető legalacsonyabb alapjáraton (ahol stabil) jobban lehet állítani.

A súbertű pozicióját (ha gyári) akkor max gázon lehet érezni. Ha kevés akkor dadogva mintha leszabályozna, ha sok akkor ugyan ez de tompán. Gyári tűvel elég könyű megtalálni a helyes értéket, de az utángyártott tűvel lehet olyan gond, hogy alacson terhelésen keveset ad, nagy terhelésen meg túl sokat, tehát vagy jól megy a motor, vagy jól kezelhető.

Én a TS-re reszeltem fúvókatűt az igényeimnek megfelelően, de ezzel elég sokat sz..tam szóval inkább egy eredeti tűt javaslok.

Ja és ha nem reagál (vagy össze vissza) az állításra akkor a szivató tömítés, levegő csavar tömítés/sérülés (vagy gagyi az utángyártott) is okozhatja nem csak a motor hibája.
sorszám: 17726 (68707)
(előzmény: Devil87, 2007-01-23 15:09:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:16:30
ha nagyon rövid időre elforgatod, nem lesz baja, mert nincs ideje felmelegedni, főleg ha már megtettél 100km-et nagyrészt már bekopott.
Egy bejáratós motornak szerintem sok.
TS-t kb 3000-4000 között járattam, de mindennapi használatnál én is mindig elpörgetem 6000-ig.
sorszám: 17725 (68706)
(előzmény: charlie, 2007-01-23 14:20:08)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-01-24 11:27:08
Sziasztok!
Látom, bejáratásról van szó. Az "MZ Hogyan tovább" könyvben van egy teljesen jó irányadás erre, a következőket onnan idézem, remélem, hasznos lesz.

"1. A motort soha ne járassuk kis fordulatszámon! Ez azt jelenti, hogy a legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulatszám alatti fordulatszámmal soha ne menjünk hegyre vagy ne kezdjünk előzésbe.
2. Kerüljük az állandó fordulatszámokat! Autópályán nem célszerű bejáratást végezni, mert ott nincs lehetőség a kisebb és a nagyobb sebességfokozatok váltogatására, ahogyan az országúton való utazáskor szükséges (kanyarok, hegyek, lejtők, helységek).
3. A fordulatszámot fokozatosan, mind hosszabbá váló közbenső húzatásokkal növeljük! Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy pl. TS 150 típusú motor¬kerékpárral ha már kb. 100 km-t megtettünk IV. sebességfokozatban 70¬-80 km/h sebességgel, miközben mindig a III. sebességfokozatból a IV. sebességfokozatba kapcsoltunk 60 km/h sebességnél, akkor ezt követően a motort óvatosan nagyobb fordulatszámhoz kell szoktatni. Ez azt jelenti, hogy a motor¬kerékpárral a III. sebességfokozatban el kell érni a közel 90 km/h sebességet, majd a IV. sebességfokozatban megközelítőleg 105 km/h sebességgel kell haladni."
sorszám: 17724 (68703)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 13:03:34)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-24 10:37:41
251-tzm van furt hengerrel, kerdesem az lenne hogy mekkora az a legnagyobb fúvóka amit belelehet rakni? Mekkora a mérete? Illetve ha nagyobb fúvókát rakok be akkor kell a gyári légszűrő helyett vmi más(sportlégszűrő) vagy megoszthatná vki velem a tapasztalatait plízzz:)
sorszám: 17723 (68700)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-24 09:58:17
szerintem az azért nem jó megoldas mert elrepedhet vagy törhetnek azért ott dolgok. Ha mar a dugó környékén akarom megakasztani akkor inkabb lent a sonkákat akasztom meg nem a dugót:)
sorszám: 17722 (68695)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-01-23 23:21:56)

 
 
winner
válasz erre | email2007-01-24 01:10:43
Nagyon fontos dologban kérném a segítségeteket. Kellene nekem 2db 250 ETZ villaszár. Komplett villa is érdekel, csak az a lényeg hogy jó állapotban legyen.
sorszám: 17721 (68688)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-01-23 23:21:56
kipufogo le, ott - kalapácsnyél bedug - izomból tekerni a csőkulcst, oszt kész... én így szokom megcsinyáni :D...
sorszám: 17720 (68685)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-23 15:54:59)

 
 
figaro
válasz erre | email2007-01-23 22:00:46
Keresek,etz125 höz tankot,ha lehet pirosat jó állapotut!!!figaro1983@gmail.com
sorszám: 17719 (68681)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-01-23 21:26:31
Köszi, megtudod adni az elérhetőségét?:)
sorszám: 17718 (68676)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 12:48:53)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-23 20:42:12
Miért?Bambinál nagytakaritás van?
sorszám: 17717 (68672)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 12:48:53)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-23 19:50:29
Az csak tart
sorszám: 17716 (68670)
(előzmény: horesz, 2007-01-23 18:15:42)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-23 18:54:37
Kössz a választ !!!! Úgy mégis mennyiér adnád ál cakk & pakk ?
TÉNYLEG HA ÍGY FELVETŐDÖTT A TÉMA MÉG EGY KÉRDÉS JÓ A 251 es henger 250 es etz be ?
sorszám: 17715 (68667)
(előzmény: fisi, 2007-01-23 15:17:22)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-23 18:29:11
Heló.Megvan valakinek Müller Szabolcs e-mail cime?Nem tud vki 6 voltos elektronikus fesszab nyákrajzot?
sorszám: 17714 (68665)

 
 
horesz
válasz erre | email2007-01-23 18:15:42
Azzal a csavarral akkor lehet állítani a golyó helyzetén, vagy az csak tartja?Mert lehet, hogy annak beállításával ki lehet küszöbölni a váltó pontatlanságát.Vagy rosszul gondolom?
sorszám: 17713 (68664)
(előzmény: chevy001, 2007-01-23 18:04:47)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-23 18:04:47
Két csavar van a blokk alján, az egyik az olajleeresztő, a másik meg ezt a kis golyót feszíti. Ha kicsavarod majd mikor leeresztetted az olajat, ki kell esnie, ha nem akkor az bíz elveszett.
sorszám: 17712 (68663)
(előzmény: horesz, 2007-01-23 17:54:52)

 
 
horesz
válasz erre | email2007-01-23 17:54:52
Nem hiszem, hogy hiányzik, az egész blokk bontatlan.Ellenben a kopás az lehet.42000 km van benne, és tökéletesen működik, csak néha csinálja ezt velem, ezért nincs szívem szétszedni.Elsőnek megpróbálok olajat tenni bele ha nem lesz jobb, akkor műtét:( Hol van az a golyzi a váltóban és mi a szerepe? Köszi
sorszám: 17711 (68662)
(elözmény: Keri, 2007-01-22 19:16:10)

 
 
horesz
válasz erre | email2007-01-23 17:48:36
Ennek utána nézek! Köszi
sorszám: 17710 (68661)
(elözmény: Keri, )

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-23 17:42:51
Heló.Akkor valszeg a csiszolás nem tetszik neki.De nagyon finom csiszolóval csiszoltam ám olyan 180-200as lehet mert számot nem látok rajta de tudom milyen durva a 120 as ez annál sokkal finomabb.És mondjuk tűreszelővel finoman megreszelem?Vagy mit tehetek?
sorszám: 17709 (68660)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 10:30:50)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-23 17:15:31
oké köszi, közbe már máshonnan is megsugtak hogy légkulccsal mukodik a dolog:). de azért köszi szépen!
sorszám: 17708 (68655)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-23 16:06:00)

 
 
elect
válasz erre | email2007-01-23 16:51:22
Köszönöm a választ, pénteken hozzák a mocit ha minden jól megy:) Szerintem nem lesz vele baj. Majd lehet leveszem hengerfejet és megmérem a furatot az elmondja hogy mivan. Meg kíváncsi vok hogy tapintásra van e "válla" a hengernek... Ha van kicsi akkor megnyugszom hogy gyári bontatlan blokkom és fúratlan hengerem van valószínüleg... Én is azt hallottam hogy 100 ezer körül elmegy egy blokk, a henger+dugó meg hajtástól függ.
Még 1x köszönöm a segítséget és úgy érzem fogok még ide látogatni az etz-s pályafutásom allat:)!
sorszám: 17707 (68654)
(elözmény: Keri, 2007-01-19 05:38:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-23 16:06:00
Légkulccsal. Minden gumisnál van, de kb. 10-15e-ért szokott lenni a gagyiáruházakban is. (Persze kompresszor is kell...)
sorszám: 17706 (68651)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-23 15:54:59)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-23 15:54:59
kuplungot kéne szerelnem....tudna vki abban segíateni hogy vehetném le a rögzitő anyát anélkül hogy lekelljen vennem a hengerfejet megakasztani a főtengelyt?
sorszám: 17705 (68650)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-01-23 15:17:22
Ja ha már benéztem ide!

Eladó egy teljesen gyári 0 km- es alapmérteű 251- es henger, hozzá való alapmérteű jó kis török dugóval!

mit lehet ezért kérni???
Ingyé azért nem adom- de ha valakit érdekel akkor kawafisch kukac gmail pont hu címen jelezze!

fisi
sorszám: 17704 (68649)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-01-23 15:12:29
charlie!

5000 felett ne hajtsd folyamatosan sokat a Tz- t mert nem szeresse!
4000- 5000 körül érzi jól magát.


fisi
sorszám: 17703 (68648)
(előzmény: charlie, 2007-01-23 14:20:08)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-23 15:09:51
Hát nagyjából tudom, de ha leírnád, hogy te hogy állítanád be, megköszönném!
sorszám: 17702 (68647)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 10:56:43)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-23 15:09:26
Kösz. Akkor veszek bele olajat meg szimmeringet is. Aztán meglátjuk.
sorszám: 17701 (68646)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 14:16:12)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-23 14:20:08
Hello velem megesett az hogy a bejáratási idő alatt 2 szer melléváltottam és mit ne mondjak 7500 ig elpörgött a gép vertem is a fejemet a falba de lekopogom nem lett baja nem szorult meg nem szállt el benne semmi bár ez az első tz-m 250 szal nem tudom hogy mégis milyen erejünek kéne lennie . mondjuk gond nélkül elröppint 115 ig és nagyon rövid idő alatt képes 90 -100 ig elvinni . EZ GONDOLTAM MEGÍROM . Most viszont nekem lenne egy kérdésem melyik az a fordulatszámtartomány miszerint agresszivan motorozik az ember mert nem egyszer elpörgetem én is 5500 6000 ig lessz ettől valami baja ????????????
előre is KÖSZI !!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 17700 (68645)
(elözmény: Keri, 2007-01-23 13:03:34)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu