:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Igazándiból nincsen semmi extra kívánságom, csak az hogy fehér legyen az alap szín.Azért kellene a fehér alap mert mint írtam kék ledes a műszerfal világításom, és az nagyon feldobná, meg alapból is jól néz ki. Ha van kedved egy kicsit cifrázhatod is, rád bízom. Szuvenyir nyihaha nekukucs de protkó! Ha van kedved megcsinálni és nem túl nagy fáradtság akkor azt nagyon szépen megköszönném.
ehh.
Nincs meg az ETZ-s, csak meg tudnám csinálni, úgy, ha elmondod, hogy szeretnéd. Van egypár számlapom, de azok autókhoz...
Jaja! Az lesz az! Elküldöd mind a kettőt? Nagyon zsír lenne. A kék ledes háttér világítást feldobná egy pöppet. :-)
Gábor
Egész pontosan mire lenne szükséged? egy fájlra, amit digitálisan kinyomtatsz, majd ráragasztod a lapra, és olyan lesz amilyenre megtervezed? Mert ebben tudok segíteni...
Tegnap nekiálltam a karbit szétszedtem.
Minden fúvókát kivettem kifújtam, az úszót beállítottam könyv szerint. A csapot szét akartam szedni, de mondom előtte kipróbálom mennyi folyik át rajt 1 perc alatt. A könyvben olvastam hogy 12L/óra szóval 1 perc alatt 2 decinek kellene lefolyni. Le is folyt a 2 deci úgy hogy még a földre is jutott belőle, szóval az tuti jó. Közben arra jöttem rá hogy az előző gazda tákolása miatt szivat most. Úgy néz ki a dolog, hogy kicserélte a karbit csatosra, de a súbert meghagyta a régit, de érthetetlen okból a csatos tűjét rakta a régi tű biztosító lemezével a régi súberbe belülre, mivel kívülre nem lehetett mert teljesen más a súber. Mivel a gyári fúvókával így nagyon bekajált mert a tű 2 centivel feljebb került mivel csak belülre tudta tenni, így fogta és kicserélte a fúvókát a szivató fúvókájára ami jóval kisebb. Ezért szivat. Most rendeltem bele gyári 130-as fúvókát meg súbert, tűt meg a rögzítő lemezt. A szint jó a karbiban meg minden más. 10 éve vannak simsonjaim, és azokat is én csináltam, közben volt TS125-ösöm is, meg egyszer generáloztam fullra egy csepel 125-öst is. 250-es ETZ-m még nem volt csak most láttam először. Azért nem voltam képbe a karbinál egyből, de most a segítségetekkel meg a könyv alapján rájöttem a hibára. Az előbbit nem dicsekvésképp írtam nehogy félre értsen valaki.
Csütörtökön jön meg a cucc a karbihoz. Akkor összedobom azt meglátom. Ez a tákolás kevert be nagyon. A gyújtást meg belövöm majd azzal a házilag készíthető mérővel. Amúgy megszakítós, és az is új benne, semmi beégés. A 12l meg lefolyik óránként a karbin keresztül. Más már nem lehet.
Hy aha küldök holnap csinálok és küldök
nem felejtem el!
Nagyon megköszönném ha lenne valaki oly rendes, hogy küldene nekem fehér fordulatszám mérő számlapot! Nagyon kedves Soma barátunktól már kaptam kmóra számlapot, de sajna fordszámmérője nincs. Szóval PLÍÍÍZ!
Gábor
Hi! Engem érdekelne,h hogy néz ki. Tudsz képet küldeni?
Hy láttatok már etz gyorsúló hengerfejet 125-ös két gyertyás nagyon megy az enyémnek így 130 a vége csak most meg főtengelyes lett mert versenyeztem
amúgy nekem 6000-nél 4ben pont 90-et megy
6000-et :)
Esetleg ha van egy kis hátszél akkor 6500-öt, némi leejtőn elég sok idő alatt talán a 7000-et is, de 6000fölött már csak gyilkolás mert már nincs erő benne.
szóval azt akartam csak mondani, hogy legalább egyszer nézd meg hogy mások hogy csinálják az adott szerelést mert ha sohasem láttál még olyat elég nehéz rendesen megcsinálni
Te ipek! Mi lenne ha elvinnéd egy szakemberhez azt a motort ahelyett hogy kínlodsz vele. Pillanatok alatt beállítaná neked és kicserélné a nem oda való, vagy hibás alkatrészeket és a benzincsapot is rendbetenné neked.
A csatoskarbival semmi gond nincs, csak a beállításaival.
Aztán ha már rendbe van téve a karbid akkor te is könyebben be tudod állítani késöbb.
A gyujtásnál pedig nem ugy van hogy van egy jelölés azt tekergetem hogy nagyobb vagy kisebb előgyujtás kell. Azt megfelelő gyárilag előirt szögre kell állítani mert ott megy jól az MZ, rossz értéken károsodhat a motor azon felül hogy nem jól megy. Pl tul nagy utógyujtás esetén simán nem fog menni a motor rendesen.
Nem megszakítós gyujtásnál stroboszkóppal lehet beállítani, szóval ezt is szakemberre kéne bízni aztán nem hozzányúlni mert amúgy nem szokott elállítódni.
Ha nincs pénzed szerelőre akkor meg pár üveg sörrel dobd meg valamelyik közeli rutinos szocimotorost és megnézi neked.
Heló.Nemtudjátok a ts 150mennyit pörög végsebességen?7000 körül lehet nem?vagy többet is pörög?mert ha 7500at pörög akkor 130at megy.Mert 3.ba mentem már 92-93at akkor pörög 7000et.A programmal számolok ám nagyon tetszik.Ha negyedikben is eléri a 7000es ford.számot akkor 120at megy.Szóval meddig bir kipörögni 4-ben?
Haljátok tegnap tekergetttem csavargattam a karbin minden csavart, most sikerült úgy belőni, h nem igaz, eddig is f@szán ment a gép de most aztán. Nem hittem,h egy etz képes ilyen pöpecül venni a fordulatot.
12L/ora az atfolyas elvileg, letesztelheted ha egy literes flakonba megnezed hany perc alatt folyik ki.
Azért a csaptisztitást megtehetnéd.Biztos segiteni fog rajta azért nem tudom mennyira folyik a benzin de nagyfordulaton szüksége van rá és ez a gond benzin problémára utal.Mire eltelik az a 2-3 másodperc addigra ujra feltöltődik.De mint irtad ez a karbi jó volt ugyhogy az uszószintre és a tűszelepre nem gyanakszom.A csapot tisztitsd ki mindenképp.De ha annyira nem akarod a tisztást próbálj menni tartalék csap állással.De ha az sem jobb akkor ki kell pucolni.
CSÁ! ha valaki nagyon ért az etz 125-öshöz
és van kedve dumálni az küldje el az msn
címét e-mail: balisimson@citromail.hu
CSÁ! keresek etz 125-öst 20000Ft-ért kösz a segítséget e-mail: balisimson@citromail.hu
Rendben Fődi, de hová küldjem??
Oké. Akkor a karbi maradhat? Az új karbival is normálisan kéne neki menni bele való cuccokkal?
Mindenképp súbert szerezz bele, ne csak tűt!
Legyél oly szíves küldeni fordulatszám mérőt is, persze csak ha van!:-)
Gábor
Fődi, kérek én is egy mélt e tárgykörben, köszönettel.
Tegnap egy próbára sikerült szereznem egy rendes 2 csavaros karbit. 2x úgy ment a gép alacsony fordulaton is, ahogy odahúztam egyből ment és nem gondolkodott. A fordulatot is 2x úgy vette mint a másikkal. Szóval megtáltosodott a gép alul is, felül már nem sokkal ment jobban, viszont amin ledöbbentem, hogy ha 2 utcányit megyek full gázon pörgetve akkor egyik pillanatról a másikra mintha levennék a gyújtást, képes meg is állni aztán vártam 2-3 mp-et üresben utána megint ment max fordulaton és full gázon 1-2 utcányit.
Ez a karbi egy másik 250-es etz-n nem csinlált ilyet. Akkor mégiscsak a csap lesz a hunyó? A megszakítót megcsiszoltam, de nem volt beégve nem rég lett cserélve még szinte új. Meg a gyújtás is rendben. Amit észre vettem, hogy az én karbimba az új rugós rövidebb tű van régi súberrel és belülre van téve a rögzítő lemez, szóval 2 centivel rövidebb mint a régi tű. Nem is a súberrel lesz a gond hanem a tű nem oda való. 2 variáció van, vagy a súbert cserélem az újra és akkor jó lesz a tű, vagy ehez a súberhez szerzek egy régi hosszú tűt ami a régi súberhez való és akkor valószínű jó lesz. Elvileg az új karbinak is jónak kéne lenni, mert gyárilag nem így adták ki. Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valakinek új fajta súbere, vagy régi tűje vagy komplett régi karbija amire elcsrélném ezt a csatos karbit? Arra hogy max gázon egy idő után meg akar állni csak a csap jöhet szóba, a tanksapka ki van fúrva. Az az érdekes hogy ha leveszem a benzincsövet akkor folyik rendesen a benzin.
Ha már itt vagy, nekem is, légyszíves...
Eladó Etz250 és Etz125 blokk gyujtás és karbi nélkül.
hever@tvn.hu
06702912829
:D hirtelen azt hittem, hogy nekem küldtél egy bicskát :D
Hello küldtem egyet, remélem jó lesz. Soma69
Nem én voltam... pedig klassz kis bicska volt.
Helló!
Nincs meg valakinek kinyomtatható verzióban ETZ kilóméteróra számlap? láttam pár emberkének úgy van megcsinálva. ha esetlek elküldené valaki nagyon hálás lennék érte.
Köszönöm
Te találtál ott 1 remek bicskát vagy Bano???:)
Átadom :) Jól emlékszel. A fiamnak sajna csak M-es jogsija van még, a Simsonok meg ki vannak tiltva a szocitúrákról... esetleg, ha lenne valakinek egy gyári állapotú 125-ös ETZ-je, arra vevő lennék.
Azaz... az egyébként tényleg jó hely volt.
örülök!! most már megvan :))) Voltunk a honfoglaláskori temetőben is.
Üdv:
mzzzz
Kösz a segítséget ez nagy segítség volt. Akkor nem görcsölök rajt tovább mert lehet sose lesz jó. Abban igazad van hogy menni megy. Akkor eze kután még egy kérdés ami lehet összefügg ezzel.
Az mitől van, hogy üresben veszi a lapot egyből, de sebességben meg alacsony fordulatról odahúzom és nem egyből indul el hanem gondolkodik pár mp-et és csak utána indul meg se akkor megindul rendesen. Olyan mitn egy turbós autó. Hallottam meg mentem is más 250-es mz-vel meg ETZ-vel és azok alulról is mind egyből elindultak gondolkodás nélkül. És minél nagyobb fokozatban van annál tovább gondolkodik. 1-ben szinte nem gondolkodik mer rövid és hamar felpörög. kb 3000-től indul meg de akkor nagyon. A kérdés az hogy ez mitől van? Ebben is a karbi a ludas? Vagy azért mert nem tökéletes a henger? A gondolkodás alatt azt értem hogy kb úgy megy mint a 125-ös TS, és csak után a indul meg hirtelen. Mindenkinél ilyen vagy valami gixer van nálam?
Ami még érdekes, hogy a gyújtás max utóra van állítva. Pont ellene szól mert ha nagy lenne az előgyújtás akkor kéne neki ilyet csinálni. Nem lehet hogy alacsony fordulaton bekajál és idő kell neki míg kidolgozza és azért ne mmegy egyből? A starom csinál ilyesmit mikor bekajált.
Vélemény?
Ha leveszem a karbi alját és lóg az úszó
kinyitom a csapot akkor ömlik a benzin. Az kizárt dolog hogy a főfúvókán több lé át tudna folyni. Az eddígi tippek után 2 dolog lehet: egyik hogy a gyújtás hagy ki magas fordulaton(de ennek ellent mond hogy nem mindíg), a másik hogy max fordulaton annyi benzint kap hogy bekajál és attól nem lesz szikra.(ennek meg az mond ellent hogy a nagy fúvókával igaz hogy bekajált de ment nyélgázon is.) vagy egy 3. rejtett hiba ami csak néha jön elő. Mondjuk a teszt idáig 2 kör volt az utcába 3-ig felkapcsolva. Mivel papír nélküli csak krosszozásra használom. Lehet hiányzik neki hogy nincs 5-ben egyenletes fordulaton használva folyamatosan legalább 20km-t. Na meg mindíg 20-as keveréket vagy még sűrűbbet nyomok neki hogy legyen kenés a nagyigénybe vételnél.
A két tű és a súberek közt sok eltérés van. A tűnek mind a formája, mind a rögzítése eltér, sőt a súber alján más az a kis rés is, és a csatos karbi súberének oldaláról hiányzik az alapjárati csavar vájata. Amúgy beszerelhető egyik a másik helyére, de igazán nem fog vele tökéletesen működni, de menni fog. Az én gépemen csatos karbi volt, a régi súberrel és tűvel, menni ment éppen, de.... Szóval érdemes a dolgokat összehangolni.
Az enyém ETZ250-es csatos gyári ETZ karbival, de a súber meg a tű az a régi nem csatos karbié. Most már van alapjárat úgy hogy nem kell a bowdenon állítani csak a tűt kellett kicsit leengedni most középen van. Túl sokat kapott és azért nem volt alapjárat csak akkor ha emeltem a súberen hogy levegőt is kapjon. Sajna havas volt az út szombat reggel és nem tudtam kipróbálni csak 1x 1-ben rövid időre hogy max gázon mentem max fordulaton 3-4 mp-ig , de most nem hagyott ki.
A sima 250-es súbere van bent mert a tűt csak úgy lehet állítani ha kiakasztom a bowdent mert belül van a dupla lemez amivel állítani lehet.
Most hétvégén középre állítottam a tűt és a gyári fúvóka van benne így már van alapjárat úgy is hogy nem kell a bowdenon emelni hogy ne álljon le. Szóval eddíg sokat kapott. Esetleg valaki meg tudná mondani hogy a régi meg az új csatos karbi súbere meg a tű között van -e valami lényeges eltérés? Arra vagyok kiváncsi hogy most ez bezavar -e?
Kislányodnak, mint egyetlen rajongómnak add át üdvözletemet:D Megdícsérte a sisakomat:DDD A fiad meg Papa mögött ült ha jól emlékszem.
A családban mindenki beszél németül, nem akartam kimaradni :D
Soma után mentem egy 634-essel, a kislányom ült mögöttem. A fényképek között megtalálsz.
intenzív nyelvtanfolyam :D Amúgy honnan tudsz németül? Fiyg te ki voltál a pataki túrán. A pofámról leég a bőr, de nem emlékszem RÁd. Tudom, hogy te toltad be Somát, de akkor sem emlékszem :O
mzzzz
Keri! irtam mélt!
a merevitővel kacsolatban.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|