hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Atilla
válasz erre | email2007-02-04 16:47:50
Hello

Péter mz
Én Esztergom mellett lakom, a Török nálam jól működött éveken át, a magyar az nem megbízható!
Szerintem, ha körülnézel biztos, hogy van valahol, legalábbis nálunk több boltban is kapni. (Szoci beállítottságú autósboltban is nézheted, mert a 6V trabanté ugyanaz.)

reimerm
Erről már volt szó, az alap trabi dugóval, és a MZ lökettel számolva kb. 268ccm lesz. Nem sokat nyersz. És akkor a csapszegméretről, meg a vezérlésről még nem is beszéltünk. Sok munka, és észrevehetetlen teljesítménynövekedés.
Szerintem nem éri meg!
sorszám: 17949 (69289)
(előzmény: Péter mz, 2007-02-03 20:54:55)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-04 15:54:18
de én már hallottam és olvastam itt az oldalon hogy valakinek 300cm3-is mz-je van és hogy trabant dugot használ.
sorszám: 17948 (69287)

 
 
devil
válasz erre | email2007-02-04 14:51:11
szerintem soha senki nem rakatott mzbe trabant perselyt, a trabinak a vezerlese eleve tarcsas, az mz meg resvezerlesu. a masik pedig a trabantnak a hengeratmeroje nemsokkal nagyobb az mzjenel, ott a lokethoszban van az elteres.
sorszám: 17947 (69286)
(előzmény: reimerm, 2007-02-04 14:26:23)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-04 14:26:23
Sziasztok!CSináltatott már valaki persely cserét etz 250-nél trabi perselyre??Lett külömbség?Esetleg árban mennyi?Vagy inkább jobb ha megfuratom a hengert?
sorszám: 17946 (69285)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-02-04 09:50:27
Nekem az előző tz-m 150-esvolt, 22-es karbival,és 125-ös hengerrel.Én nem találtam külömbséget.Vagy talán nem ment annyira...
sorszám: 17945 (69281)
(előzmény: Devil87, 2007-02-04 09:21:06)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-02-04 09:23:27
Öhhh... Mármint egyszer volt már arról a felállásról szó... Kihagytam.. Bocsi
sorszám: 17944 (69278)
(előzmény: Devil87, 2007-02-04 09:21:06)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-02-04 09:21:06
Hello mindenkinek!

Ha jól emlékszem egyszer volt már arról a felállásról hogy etz 150es henger a 125-ös hengerfejjel. Az lenne a kérdésem,h okozhat-e valami hibát ez? Írjatok mindent amit gondoltok! Köszi
sorszám: 17943 (69276)

 
 
antpeter
válasz erre | email2007-02-04 06:33:03
Az igaz,hogy most cseréltem olajat(mol hykomol),de a nívó csavarig töltöttem fel 0.5liter.
Az előző olajjal nem csinálta,az lehet,hogy sűrűbb volt.
sorszám: 17942 (69275)

 
 
válasz erre | email2007-02-03 23:54:38
Esetleg nem raktál bele több olajat egy picivel se a kelleténélert elő szokorr fordulni és akkor ott szokta gyakran kidolgozni magából. Idővel abbahagyja, legalább is nálam így volt és így is a kellő mennyiségű olaj van benne...


mzzzz
sorszám: 17941 (69272)
(előzmény: antpeter, 2007-02-03 18:59:27)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-02-03 21:59:47
Hengeremet fúratni vittem TW-dugóval. A hengerfúró szaki így reagált:"Á, jó kis taiwan-i, én magyart rendelek azt legalább lehet 0,05 mm-re illeszteni annak jó a dugattyúparaméterei a TW-it 0,06-0,07-re mert megragad." Tehát nekem a magyart ajánlották, pécsen az Enduro motoros boltban is.
sorszám: 17940 (69270)
(előzmény: optimus, 2007-02-02 12:56:04)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-03 20:54:55
Heló.Te hol laksz?És ott mennyibe kerül az a kék dobozos?Én szombathely melletti vagyok tudnák venni, látni nem láttam egyik boltba sem de lehet tudna vmelyik bolt rendelni.Az ára is elfogadható.Nemtudod ,megbizható?
sorszám: 17939 (69268)
(előzmény: Atilla, 2007-02-03 09:37:25)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-03 20:46:43
Tudom egy nullával többet sikerült beütnöm de már csak akkor láttam amikor a hozzászólás megjelent aztán nem akartam már küldözgetni.De mondjuk akkor mi kéne?10volt az jó nem?akkor lehetne olyan 10mikros?Vagy 100nanoF-os?
sorszám: 17938 (69265)
(előzmény: Keri, 2007-02-03 19:46:04)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-02-03 20:00:33
A héten lett összerakva a 150es ETZ blokkom és a szerelő vágott bele egy bőrdarabot ami ileszkedik bele pontosan és a rúd is mozog benne tökéletesen. Azt mondta gyárilag kéne ott lenni valaminek, de én sose láttam...
sorszám: 17937 (69261)
(előzmény: antpeter, 2007-02-03 18:59:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-03 19:46:04
Láttál te már ekkora kondit kisülni?
Akkor nem mondanád, hogy segít csökkenteni a beégést :) valójában elősegiti azt. A megszakítónál nagyon kicsi értékü kondi van és a feszültség a tekercsen keresztül ki tud sülni,ezért működik.
sorszám: 17936 (69260)
(előzmény: Péter mz, 2007-02-02 18:39:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-03 19:43:27
És miért kap több naftát ettől?
Inkább a kipufogó oldalon szokás pici (kb1mm) letörést reszelni a dugóba. Nem szép megoldás de működik. Magasabb fordulatra tolja a nyomatékcsúcsot, azaz alul lehet hogy nem fog anyira húzni.
sorszám: 17935 (69259)
(előzmény: Laca_D, 2007-02-02 17:57:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-03 19:40:27
keri kukac szocimotoros.hu
sorszám: 17934 (69258)
(előzmény: optimus, 2007-02-02 13:51:17)

 
 
antpeter
válasz erre | email2007-02-03 18:59:27
Sziasztok!125-ös Mz-nél a lánckerék tengelyében a kuplungkiemelő rudazatnál szivárog az olajam.Van ere valami praktika?Előre is köszi
sorszám: 17933 (69257)

 
 
válasz erre | email2007-02-03 17:45:47
Elég természetes...
sorszám: 17932 (69248)
(előzmény: Devil87, 2007-02-03 16:43:18)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-02-03 16:43:18
Üdv!! Mennyire természetes dolog, hogy bejaratás ideje alatt többet eszik a gép?? ETZ150es, felülről 3dik pozícióban a tű.
sorszám: 17931 (69244)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-03 16:01:31
etz251
sorszám: 17930 (69242)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-02-03 15:39:45)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-02-03 15:39:45
Eddig, rendben de azt is írd le kérlek, hogy milyen motorra gondolsz a kérdéseddel?
Zoltán
sorszám: 17929 (69241)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-02-03 12:19:13)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-03 12:19:13
Sziasztok
Bár már egyszer leírtam ezt a kérdést, de nem válaszolt senki azért meg kérdezem megint: (sokat segítenétek ha tudnátok adni leírást vagy választ, szóval előre is köszi:):

érdeklődnék hogy a kuplunglamelláknál azoknak a lammelááknak mekkora a minimális vastagsága (ami még nem kopott, és elfogadható), amelyeknel kivül vannak a fogai.
sorszám: 17928 (69238)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-02-03 09:50:23
Én nem vagyok érintett a témában, úgyhogy konkrétumokat nem is tudok mondani, de levendel barátom simán vett a zichy jenő utcában valamit, és tök jól elvan vele.
De lehet, hogy van kapcsrajz is valamelyik korabeli Rádiotechnika vagy Ezermester folyóiratban, ott szoktak ilyesmik lenni... De nem hiszem, hogy érdemes lenne babrálni vele, az alkatrészköltség kapásból vagy 500 Ft (ha nyákot, vaskloridot és lakkfilcet is venned kell, akkor 1500), és sok meló van vele. Aztán vagy működik, vagy nem. Mert ezeknél a rajzoknál előfordul a nyomdahiba.
sorszám: 17927 (69233)
(előzmény: Péter mz, 2007-02-03 08:40:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-03 09:37:25
Hello

Nem kapsz? Nálunk lehet a motoros boltba venni!
De van itt is: http://tinyurl.com/2vch99
(Magyart ne vegyél)

Üdv
sorszám: 17926 (69231)
(előzmény: Péter mz, 2007-02-03 08:40:16)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-03 08:40:16
Heló.Igen én is szeretnék elektronikus fesszabot ami 6 voltos de eddig sehol sem találtam.Azért gondoltam erre amig nem találok.Nem tudsz te se nyák rajzot?Én megépiteném csak adatokra meg rajzra lenne szükség
sorszám: 17925 (69229)
(előzmény: Zapkorte, 2007-02-02 22:48:03)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-02-03 01:40:12
Nos akkor ram harult az a halatlan feladat, hogy hozzam az ellenpeldat. Berta van a gepemben,mar masodjara, eddig meg nem volt bajom vele. Most 7000 km kornyeken vagyok, es rendszeresen szeged-karcag tavot jarom vele 5000 rpm-es fordulaton, eddig kifogastalanul...
sorszám: 17924 (69228)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-03 01:24:17
Hát nem tudom. Nekem már kettő bertám besült igaz hogy valószínüleg falslevegőt szívott agenerátor szimeringnél. Egyébként meg vegyél a kezedbe e gyári meg egy berta dugót és érezni fogod a különbséget. Annyival nagyobb súj rángatja a tűgörgőidet. Nagyobb a tágulása ezért ha azt akarod hogy tutira ne szoruljon meg akkor a hengert nem nullásra hanem plussz 0,05osra kell furatni. Az anyaga meg valszeg nem speckós ötvözet hanem a dakesz által bevitt közuti jelzőtábla beolvasztva.
sorszám: 17923 (69227)
(előzmény: Keri, 2007-02-02 13:19:56)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-03 01:12:41
A Futár Petinél is érdeklődtél már? Azt mondta hogy e hó közepére jön neki alkatrész szállítmány amibe lesz nekem is dugattyúm
sorszám: 17922 (69226)
(előzmény: m4rc33, 2007-02-02 13:34:10)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-02-02 23:44:58
Egész pontosan: motorkerékpár álló helyzetben- járó motor- és pl egyesből kivenni üresbe.
sorszám: 17921 (69224)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-02-02 22:56:06)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-02 22:56:06
Igazibol sajat tapasztalatom az hogy allohelyzetben nem is lehet nagyon sebesseget valtani egy kicsit nekem mozgatni kell a motort vagy nemtom hogy erre gondolsz-e.
2. lamellacseréhez viszont lekell szedni a kuplungot a fötengelyről, szétszedni darabokra kuplungot majd összerakni és visszarakni a fötengelyre.
sorszám: 17920 (69220)
(előzmény: k-rudi, 2007-02-02 22:52:07)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-02-02 22:52:07
Üdv! Mostanában nézegetek 250-eseket, egyet ki is szemeltem, és 2 dolog érdekel a típussal kapcsolatban: 1.: természetes-e az, hogy álló helyzetben nem igazán lehet kiemelni egyesből,
2.: pl lamella cseréhez le kell-e cuppantani az egész kuplungot, vagy szerelhető a főtengelyen?
sorszám: 17919 (69219)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-02-02 22:48:03
Apáink pakolásztak kondikat hajdan a zsigulik fesszabjára, hogy ne zavarja a kozéphullámú rádiójukat... De szerintem inkább vegyél/csinálj egy elektronikus fesszabot, kicsit talán drágább ugyan, de utána nem kell többet vacakolnod.
sorszám: 17918 (69218)
(előzmény: Péter mz, 2007-02-02 18:39:42)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-02 22:24:43
Sziasztok érdeklődnék hogy a kuplunglamelláknál azoknak a lammelááknak mekkora a minimális vastagsága (ami még nem kopott, és elfogadható), amelyeknel kivül vannak a fogai.
sorszám: 17917 (69216)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-02-02 20:40:53
Kicsit félreértettél. Igaz azt nem írtam hogy etz-ről beszélek.
Szóval az egyértelmű hogy a gerjesztőáramot(DF) szabályozni kell. Ezt tökéletesen megoldja egy olyan fesszabályzó aminek 3 kivezetése van. Egy a test, egy a 61es pont ami a diódasorról jön, egy pedig a DF.
Az nem világos nekem, hogy miért kell keresztülvezetni a fesszabályzón a diódasorból kijövő áramot?!
sorszám: 17916 (69214)
(elözmény: marcee, 2007-02-01 21:16:50)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-02 18:39:42
Heló.Szerintetek jó ötlet lenne e a 6voltos fesszabályzó test állórészére és a mozgó érintkezőjére kondit kötni?Mondjuk 10V 1000mikroF?Akkor nem tudna beégni.Mondjuk teszek rá és teszek még a töltőállórészre és a mozgóérintkezőre is egyet?Akkor az a kondi amelyiknek egyik lába a töltésállórészen van a másik a testen.A másik kondi egyik lába a testelős állórészen a másik lába a testen van ennek is.Namost a két kondi nem baj ha összezárja a töltő és a testelős állórészt mert azoknak ugye a testje közös.
sorszám: 17915 (69208)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-02-02 17:57:45
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem a leveszek a etz-150 dugó szoknyájából 2-3 mm hogy több naftát kapjon ,meg lehet ezt érezni a mocin ???
Üdv Laca uet-867
sorszám: 17914 (69207)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2007-02-02 17:27:10
esetleg ETZ cserealkatrészeket is tudok érte adni , ha nem pénz kéne a felnikért!
Az alábbi alkatrészek vannak: bal oldali dekni, berugókarrendszer, féktárcsa, komplett váltósor összes fogaskerékkel, váltórudazat, léptetővilla.
sorszám: 17913 (69204)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2007-02-02 17:24:57
Helló!
Keresek két darap 16 os MZ TS hátsó alufelnit. Kérlek jelezzétek ha van eladó! Köszi!
sorszám: 17912 (69203)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-02-02 14:16:41
Tudom azért raktam bele először 130-ast de a 135-el mégis jobban megy alul. hamarabb elindul és nagyobb erővel. Még finomítok a gyújtáson meg a karbi tűn meg a levegőcsavaron aztán szerintem már jó lesz.
sorszám: 17911 (69195)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-02-02 13:55:14)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-02-02 13:55:14
A régi 30N2-5 ös karbiban 135-ös a gyári főfúvóka, de az újabb 30N3-1 es karbiban már csak 130-as a gyári méret.
sorszám: 17910 (69194)
(előzmény: ipek, 2007-02-02 08:35:02)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-02-02 13:51:17
na, majd leteszteljük...
most melyik emailod működik?
sorszám: 17909 (69192)
(előzmény: Keri, 2007-02-02 13:19:56)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-02-02 13:34:10
Ott már kérdeztem. nincs nekik csak magyar:( ill a hubernél van csak nincs akkora méretben amilyen nekem kéne:S
sorszám: 17908 (69190)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-02-02 12:37:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-02 13:19:56
a magyar kicsit nehezebb és előfordult vele (régebben) hogy kiesett az elfordulás elleni pöcök, ezen felül kicsit puhább aluból van és a csapszegfurat kikopik (állítólag) Versenyzésre jó ez, mert úgy sem lesz ideje kikopni :) szétesni nem szokott, az a pici plusz dugatyú tömeg meg nem számít semmit, mert nem az a szűk keresztmetszet az MZ-n.
sorszám: 17907 (69189)
(előzmény: optimus, 2007-02-02 12:56:04)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-02-02 12:56:04
Mindenki szidja a magyart, ennyire rossz tapasztalatok van róla, vagy csak mindenki hallomásból tud valamiféle problémáról? Valós esetekre lennék kíváncsi.
sorszám: 17906 (69186)
(előzmény: m4rc33, 2007-02-02 11:32:07)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-02 12:37:17
Kérdezd meg a Huber motornál vagy a Futár Petinél!
sorszám: 17905 (69185)
(előzmény: m4rc33, 2007-02-02 11:32:07)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-02-02 11:32:07
Sziasztok!

250-es etz-hez szeretnék lengyel dúgót 70.5 méretben, esetleg tudna nekem szerezni vki, mert mindenhol csak magyart találtam!
sorszám: 17904 (69179)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-02-02 09:10:54
Hú akkor még azt be kell állítani mert most a gyári szerint van beállítva 4fordulatra ki.
Kösz akkor ezen még állítok.
amúgy tényleg jó lett csak finomítani kell.
sorszám: 17903 (69175)
(előzmény: Keri, 2007-02-02 09:02:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-02 09:02:41
igen, főleg alsó tartományban
sorszám: 17902 (69173)
(előzmény: ipek, 2007-02-02 08:35:02)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-02-02 08:35:02
Tegnap írtam hogy beraktam a karbiba az új súbert tűt meg a 130-as fúvókát.
Kicsit hosszabban mentem vele és alul még nem volt az igazi. Nem ugrott egyből olyan nagy erővel hanem 2 mp-el később kapta el hirtelen, de akkor nagyon. De kihagyni már nem hagyott ki sehol. A tű ekkor a gyári szerint felülről a 4-ben volt. Egyel feljebb rakatam hogy kevesebbet kapjon de így meg már negyed és fél gázon elgyengült. akkor leraktam a legalsóba így már jobb lett az előzőnél is.
Aztán raktam be egy nagyobb 135-ös fúvókát a 130(ez a gyári)-as helyett. Most érezhetően nyomatékosabb lett alul is. Már egyből jön az erő ahogy odahúzom gondolkodás nélkül. Az előző karbiban amivel kipróbáltam az egy régi karbi volt 30N2-5-ös 135-ös fúvókával. Azzal is egyből ment úgy mint most a csatossal ugyan ilyen fúvókával. Ennél a csatosnál az üresjárási levegő csavar befolyásolja hogy hogy reagál a gázra mentközben vagy üresben?
sorszám: 17901 (69169)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-02-01 21:40:15
Nem csak a kis tézében lévőt hívják úgy, a 250-es kupplungja alatt is van természetesen belső menesztő..

ThUnDeR
sorszám: 17900 (69162)
(elözmény: marcee, 2007-02-01 19:15:42)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu