MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello
Péter mz
Én Esztergom mellett lakom, a Török nálam jól működött éveken át, a magyar az nem megbízható!
Szerintem, ha körülnézel biztos, hogy van valahol, legalábbis nálunk több boltban is kapni. (Szoci beállítottságú autósboltban is nézheted, mert a 6V trabanté ugyanaz.)
reimerm
Erről már volt szó, az alap trabi dugóval, és a MZ lökettel számolva kb. 268ccm lesz. Nem sokat nyersz. És akkor a csapszegméretről, meg a vezérlésről még nem is beszéltünk. Sok munka, és észrevehetetlen teljesítménynövekedés.
Szerintem nem éri meg!
de én már hallottam és olvastam itt az oldalon hogy valakinek 300cm3-is mz-je van és hogy trabant dugot használ.
szerintem soha senki nem rakatott mzbe trabant perselyt, a trabinak a vezerlese eleve tarcsas, az mz meg resvezerlesu. a masik pedig a trabantnak a hengeratmeroje nemsokkal nagyobb az mzjenel, ott a lokethoszban van az elteres.
Sziasztok!CSináltatott már valaki persely cserét etz 250-nél trabi perselyre??Lett külömbség?Esetleg árban mennyi?Vagy inkább jobb ha megfuratom a hengert?
Nekem az előző tz-m 150-esvolt, 22-es karbival,és 125-ös hengerrel.Én nem találtam külömbséget.Vagy talán nem ment annyira...
Öhhh... Mármint egyszer volt már arról a felállásról szó... Kihagytam.. Bocsi
Hello mindenkinek!
Ha jól emlékszem egyszer volt már arról a felállásról hogy etz 150es henger a 125-ös hengerfejjel. Az lenne a kérdésem,h okozhat-e valami hibát ez? Írjatok mindent amit gondoltok! Köszi
Az igaz,hogy most cseréltem olajat(mol hykomol),de a nívó csavarig töltöttem fel 0.5liter.
Az előző olajjal nem csinálta,az lehet,hogy sűrűbb volt.
Esetleg nem raktál bele több olajat egy picivel se a kelleténélert elő szokorr fordulni és akkor ott szokta gyakran kidolgozni magából. Idővel abbahagyja, legalább is nálam így volt és így is a kellő mennyiségű olaj van benne...
mzzzz
Hengeremet fúratni vittem TW-dugóval. A hengerfúró szaki így reagált:"Á, jó kis taiwan-i, én magyart rendelek azt legalább lehet 0,05 mm-re illeszteni annak jó a dugattyúparaméterei a TW-it 0,06-0,07-re mert megragad." Tehát nekem a magyart ajánlották, pécsen az Enduro motoros boltban is.
Heló.Te hol laksz?És ott mennyibe kerül az a kék dobozos?Én szombathely melletti vagyok tudnák venni, látni nem láttam egyik boltba sem de lehet tudna vmelyik bolt rendelni.Az ára is elfogadható.Nemtudod ,megbizható?
Tudom egy nullával többet sikerült beütnöm de már csak akkor láttam amikor a hozzászólás megjelent aztán nem akartam már küldözgetni.De mondjuk akkor mi kéne?10volt az jó nem?akkor lehetne olyan 10mikros?Vagy 100nanoF-os?
A héten lett összerakva a 150es ETZ blokkom és a szerelő vágott bele egy bőrdarabot ami ileszkedik bele pontosan és a rúd is mozog benne tökéletesen. Azt mondta gyárilag kéne ott lenni valaminek, de én sose láttam...
Láttál te már ekkora kondit kisülni?
Akkor nem mondanád, hogy segít csökkenteni a beégést :) valójában elősegiti azt. A megszakítónál nagyon kicsi értékü kondi van és a feszültség a tekercsen keresztül ki tud sülni,ezért működik.
És miért kap több naftát ettől?
Inkább a kipufogó oldalon szokás pici (kb1mm) letörést reszelni a dugóba. Nem szép megoldás de működik. Magasabb fordulatra tolja a nyomatékcsúcsot, azaz alul lehet hogy nem fog anyira húzni.
keri kukac szocimotoros.hu
Sziasztok!125-ös Mz-nél a lánckerék tengelyében a kuplungkiemelő rudazatnál szivárog az olajam.Van ere valami praktika?Előre is köszi
Üdv!! Mennyire természetes dolog, hogy bejaratás ideje alatt többet eszik a gép?? ETZ150es, felülről 3dik pozícióban a tű.
Eddig, rendben de azt is írd le kérlek, hogy milyen motorra gondolsz a kérdéseddel?
Zoltán
Sziasztok
Bár már egyszer leírtam ezt a kérdést, de nem válaszolt senki azért meg kérdezem megint: (sokat segítenétek ha tudnátok adni leírást vagy választ, szóval előre is köszi:):
érdeklődnék hogy a kuplunglamelláknál azoknak a lammelááknak mekkora a minimális vastagsága (ami még nem kopott, és elfogadható), amelyeknel kivül vannak a fogai.
Én nem vagyok érintett a témában, úgyhogy konkrétumokat nem is tudok mondani, de levendel barátom simán vett a zichy jenő utcában valamit, és tök jól elvan vele.
De lehet, hogy van kapcsrajz is valamelyik korabeli Rádiotechnika vagy Ezermester folyóiratban, ott szoktak ilyesmik lenni... De nem hiszem, hogy érdemes lenne babrálni vele, az alkatrészköltség kapásból vagy 500 Ft (ha nyákot, vaskloridot és lakkfilcet is venned kell, akkor 1500), és sok meló van vele. Aztán vagy működik, vagy nem. Mert ezeknél a rajzoknál előfordul a nyomdahiba.
Hello
Nem kapsz? Nálunk lehet a motoros boltba venni!
De van itt is: http://tinyurl.com/2vch99
(Magyart ne vegyél)
Üdv
Heló.Igen én is szeretnék elektronikus fesszabot ami 6 voltos de eddig sehol sem találtam.Azért gondoltam erre amig nem találok.Nem tudsz te se nyák rajzot?Én megépiteném csak adatokra meg rajzra lenne szükség
Nos akkor ram harult az a halatlan feladat, hogy hozzam az ellenpeldat. Berta van a gepemben,mar masodjara, eddig meg nem volt bajom vele. Most 7000 km kornyeken vagyok, es rendszeresen szeged-karcag tavot jarom vele 5000 rpm-es fordulaton, eddig kifogastalanul...
Hát nem tudom. Nekem már kettő bertám besült igaz hogy valószínüleg falslevegőt szívott agenerátor szimeringnél. Egyébként meg vegyél a kezedbe e gyári meg egy berta dugót és érezni fogod a különbséget. Annyival nagyobb súj rángatja a tűgörgőidet. Nagyobb a tágulása ezért ha azt akarod hogy tutira ne szoruljon meg akkor a hengert nem nullásra hanem plussz 0,05osra kell furatni. Az anyaga meg valszeg nem speckós ötvözet hanem a dakesz által bevitt közuti jelzőtábla beolvasztva.
A Futár Petinél is érdeklődtél már? Azt mondta hogy e hó közepére jön neki alkatrész szállítmány amibe lesz nekem is dugattyúm
Egész pontosan: motorkerékpár álló helyzetben- járó motor- és pl egyesből kivenni üresbe.
Igazibol sajat tapasztalatom az hogy allohelyzetben nem is lehet nagyon sebesseget valtani egy kicsit nekem mozgatni kell a motort vagy nemtom hogy erre gondolsz-e.
2. lamellacseréhez viszont lekell szedni a kuplungot a fötengelyről, szétszedni darabokra kuplungot majd összerakni és visszarakni a fötengelyre.
Üdv! Mostanában nézegetek 250-eseket, egyet ki is szemeltem, és 2 dolog érdekel a típussal kapcsolatban: 1.: természetes-e az, hogy álló helyzetben nem igazán lehet kiemelni egyesből,
2.: pl lamella cseréhez le kell-e cuppantani az egész kuplungot, vagy szerelhető a főtengelyen?
Apáink pakolásztak kondikat hajdan a zsigulik fesszabjára, hogy ne zavarja a kozéphullámú rádiójukat... De szerintem inkább vegyél/csinálj egy elektronikus fesszabot, kicsit talán drágább ugyan, de utána nem kell többet vacakolnod.
Sziasztok érdeklődnék hogy a kuplunglamelláknál azoknak a lammelááknak mekkora a minimális vastagsága (ami még nem kopott, és elfogadható), amelyeknel kivül vannak a fogai.
Kicsit félreértettél. Igaz azt nem írtam hogy etz-ről beszélek.
Szóval az egyértelmű hogy a gerjesztőáramot(DF) szabályozni kell. Ezt tökéletesen megoldja egy olyan fesszabályzó aminek 3 kivezetése van. Egy a test, egy a 61es pont ami a diódasorról jön, egy pedig a DF.
Az nem világos nekem, hogy miért kell keresztülvezetni a fesszabályzón a diódasorból kijövő áramot?!
Heló.Szerintetek jó ötlet lenne e a 6voltos fesszabályzó test állórészére és a mozgó érintkezőjére kondit kötni?Mondjuk 10V 1000mikroF?Akkor nem tudna beégni.Mondjuk teszek rá és teszek még a töltőállórészre és a mozgóérintkezőre is egyet?Akkor az a kondi amelyiknek egyik lába a töltésállórészen van a másik a testen.A másik kondi egyik lába a testelős állórészen a másik lába a testen van ennek is.Namost a két kondi nem baj ha összezárja a töltő és a testelős állórészt mert azoknak ugye a testje közös.
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem a leveszek a etz-150 dugó szoknyájából 2-3 mm hogy több naftát kapjon ,meg lehet ezt érezni a mocin ???
Üdv Laca uet-867
esetleg ETZ cserealkatrészeket is tudok érte adni , ha nem pénz kéne a felnikért!
Az alábbi alkatrészek vannak: bal oldali dekni, berugókarrendszer, féktárcsa, komplett váltósor összes fogaskerékkel, váltórudazat, léptetővilla.
Helló!
Keresek két darap 16 os MZ TS hátsó alufelnit. Kérlek jelezzétek ha van eladó! Köszi!
Tudom azért raktam bele először 130-ast de a 135-el mégis jobban megy alul. hamarabb elindul és nagyobb erővel. Még finomítok a gyújtáson meg a karbi tűn meg a levegőcsavaron aztán szerintem már jó lesz.
A régi 30N2-5 ös karbiban 135-ös a gyári főfúvóka, de az újabb 30N3-1 es karbiban már csak 130-as a gyári méret.
na, majd leteszteljük...
most melyik emailod működik?
Ott már kérdeztem. nincs nekik csak magyar:( ill a hubernél van csak nincs akkora méretben amilyen nekem kéne:S
a magyar kicsit nehezebb és előfordult vele (régebben) hogy kiesett az elfordulás elleni pöcök, ezen felül kicsit puhább aluból van és a csapszegfurat kikopik (állítólag) Versenyzésre jó ez, mert úgy sem lesz ideje kikopni :) szétesni nem szokott, az a pici plusz dugatyú tömeg meg nem számít semmit, mert nem az a szűk keresztmetszet az MZ-n.
Mindenki szidja a magyart, ennyire rossz tapasztalatok van róla, vagy csak mindenki hallomásból tud valamiféle problémáról? Valós esetekre lennék kíváncsi.
Kérdezd meg a Huber motornál vagy a Futár Petinél!
Sziasztok!
250-es etz-hez szeretnék lengyel dúgót 70.5 méretben, esetleg tudna nekem szerezni vki, mert mindenhol csak magyart találtam!
Hú akkor még azt be kell állítani mert most a gyári szerint van beállítva 4fordulatra ki.
Kösz akkor ezen még állítok.
amúgy tényleg jó lett csak finomítani kell.
igen, főleg alsó tartományban
Tegnap írtam hogy beraktam a karbiba az új súbert tűt meg a 130-as fúvókát.
Kicsit hosszabban mentem vele és alul még nem volt az igazi. Nem ugrott egyből olyan nagy erővel hanem 2 mp-el később kapta el hirtelen, de akkor nagyon. De kihagyni már nem hagyott ki sehol. A tű ekkor a gyári szerint felülről a 4-ben volt. Egyel feljebb rakatam hogy kevesebbet kapjon de így meg már negyed és fél gázon elgyengült. akkor leraktam a legalsóba így már jobb lett az előzőnél is.
Aztán raktam be egy nagyobb 135-ös fúvókát a 130(ez a gyári)-as helyett. Most érezhetően nyomatékosabb lett alul is. Már egyből jön az erő ahogy odahúzom gondolkodás nélkül. Az előző karbiban amivel kipróbáltam az egy régi karbi volt 30N2-5-ös 135-ös fúvókával. Azzal is egyből ment úgy mint most a csatossal ugyan ilyen fúvókával. Ennél a csatosnál az üresjárási levegő csavar befolyásolja hogy hogy reagál a gázra mentközben vagy üresben?
Nem csak a kis tézében lévőt hívják úgy, a 250-es kupplungja alatt is van természetesen belső menesztő..
ThUnDeR
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|