:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hali!
Majd szedek elő róla képeket, az majd mindent elmond. Egyébként szerintem egész pofás lett...
Küldöm erre az e-mail címedre ha megvan!
Üdv,
Zoli
Ja igen, és ha ennél az állapotnál is tovább növeled a hézagot, akkor áthúz valahol máshol, mert ez a frány áram arra folyik amerre egyszerűbb4 :-)
A minimumot persze úgy értsd, hogy alapjárat nem lesz, de fordulaton sem megy jól...
Egyszerű a gyertya dolog, ha túl kicsi a hézag, akkor hidegen megáll a gép. Ugyanis hidegen mindíg rakódik rá egy kis korom meg olaj, ami normál esetben, ha bemelegszik leég róla, de ha kicsi a hézag áthúz, és annyi.
Ha nagyra teszed, akkor (ha a gyújtásnak nagy a terhelése), ugyancsak megáll a gép. Ez kis fordulaton következik be, mert akkor a legnagyobb a terhelése az elektromos rendszernek. Szóval minimum az alapjárat nem lesz jó!
Nekem is babi gyujtás van rajta, annak meg 0.7 ... legalábbis ez van a könyvébe irva. Elvileg ha közelebb van könnyebben beindul de könnyebben rövidre zárhatja vmi. nemtom h az ív hossza hol számít.
na jó,de nekem babetta gyújtásos a ts-em
Hogy csináltad meg szétszehetőre?
És mennyire látszik rajta?
Nekem lényeges hogy alul is legyen benne erő, mivel terepre használom.
Egyelőre szétvágom a gyárit aztán kiégetem. Majd meglátjuk mi lesz.
NEm 0,6 a gyári érték?
0,4 alá semmiképp
A simsonnak 0,4.
A gyertyahézaggal azt állítom hogy mekkora feszültség legyen szükséges a szikra pattintásához.igaz?na meg hát a szikra nagysága is gondolom változik tőle.amúgy ilyen mi van ha én nem 0,4 ra állítom a szikraközt hanem 0,2,--0,3 ra?akkor a a kis közt könnyebben rövidre zárhatja egy bejutó kis fémdarab vmi?
Én csak annyit tudok a rezóról mondani, hogy magasabb fordulattartományban jobban és szerintem könnyebben is pörög de alul nincs benne akkora erő, mint a gyári kéményes ugyanolyan gépen. Ez az 5-6 ezr Ft-os rezó, persze egy direkt speciálisan ETZ-hez méretezett rezó biztos sokat dob rajta gondolok itt az angol Mz bajnokságban futó gépekre.
Hali!
Kipuff dologhoz: Mi átépítettük bármikor szétszedhetősre, így csak a betétet kell kiégetni ami így könnyen kiszedhető...plusz a könyököt. Ez így együtt ebben az esetben szinte gyerekjáték...gyári állapotnál maradva viszont a dob kiégetése majdhogynem mission impossible....:-(
1. ETZ féktartály eladó. Fúll polirral, gyönyörű szép állapotban, új karmantyúval (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg belegyártottal), új fékkapcsolóval.
+ NEM használt vadiúj fékcsővel, illetve krómozott fékkarral.
Mindez 6.500forintért. Postán is elküldöm. Ha érdekel a cucc írj: nagy_joe@hotmail.com ill. tel: 06707732865
Kép róla:
http://birddog.extra.hu/pictures/000004.jpg
Jó állapotú Etz első kerék tárcsával eladó, ha érdekel vkit írjon! 3000 Ft
bubue@freemail.hu
Szombathely
Te vagy az emberem tata! mél ment...
Sziasztok,ha érdekel valakit nálam van egy 250-es etz középblokk-pár. /üres blokk csak váltó van benne, aszthiszem hogy még a gyári csapágyak vannak benne tehát a fészkeknek jónak kell lenniük, a válton felületi rozsda van mert ez a blokk kb 10-15 éve szét van szedve, papirok nélkül eladó/ az ára 6 000ft. Tolnamegyébenn van.
Helo!
Pont ezt akartam kérdezni.
Hogy a bolti rezóval megy -e úgy mint a gyárival, mert ha igen akkor nem szarozok vele veszek egy olcsó rezót, de ezek szerint akkor érdemes kiégetni a régit. A külső nem számít csak krosszozásra használom, lefújom majd kályhaezüsttel.
Nekem a 251-en 16-90/90-es gumi van sokkal jobban fordul mint a 18-2,75-el (bár ebben szerintem 16-os elsőnek is nagy szerepe van)és emellett jól is néz ki.
elfer, csak rosszabb lesz, az osszeszoritott peremek miatt kidudorodik, es nem tudod kihasznalni a teljes futofeluletet
Engem érdekel. Dobok mailt
de én eredeti felnin kérdezem hogy elfér-e a 100-as:O mert nem akarom újrafűzetni.
Sziasztok!
Pannónia T5h - Mz csere nem érdekel véletlenül vkit Borsodban?
Igy van :-))) de azert tegyuk, hozza hogy nem az original felnin :-)Amugy technikailag befer meg a 110-es is elore, de az man tenyleg hulyeseg, meg atfuzetett felnin is...
Sziasztok! Csattos karbi érdekelne!!! csak Jó állapotu!!! ha valakinek lenn
peti.janka@freemail.hu az emal címem és az MSN címen is
Hali nekem a 5-6 e-s rezóval nem megy jól a gépem. az eredeti 100szor jobb. tapasztalatbol beszélek!!!
Én kettévágtam. kb a 2/3 -nál. ahol van kb a tartórúd. Kivettem a hangtompitókat ,és nagyon elcsodálkoztam mikor körbe min. 1cm vastagon volt lerakódva a sok éves termés. aztán diszuval adtunk neki keményen. Végén mg összehegesztettük. Jó lett. szép a hangja és 6-7 dkg könnyebb lett!
Csá! Nekem 90es első gumi van elöl a 251en, elfér, jól néz ki, kanyarodni meg ugyanúgy lehet vele. Ugye Zé? :)
Kijelenthetem, hogy megéri 300-ra "barkácsolni" az ETZ-t. A komfortfokozat nagyon sokat növekszik tőle, alsó tartományban sokkal több nyomaték lesz. Ahol eddig tartós 2-eben mentél pl. hegynek fel, ott simán menni fog a 3-as. 60-tól 2 személlyel 5-ben, elpötyög majd, stb. Én rengeteget túráztam vele, imádtam.
Ha még megvolna a 300-asom, akkor mindezt tutira feljavítanám egy igc-vel és akkor egy igazán ütőképes motorom lenne alul jó nyomatékkal és mellé komoly végsebességgel.
Nyilván sok mindenre oda kell figyelni, a vezérléstől a gyújtáson és a karbin keresztül a kipuffig.
Az MZ/ETZ kipufogót ki lehet rendesen égetni, egy grammal nem lesz nehezebb, mintha most vetted volna újonnan, de azért elég keserves a dolog, kell hozzá egy gázpáka, egy komprsszor hosszúszárú pisztollyal, tűzálló kesztű, vastag öltözet, és egy olyan hely, ahol lehet kb 20 percig sok, tömény fekete füstöt eregetni. Viszont megéri, tényleg nagyon le tudja fogni a teljesítményt.
Hát azért lehet ám takarítani, csak az a kérdés hogy mennyire érdekel a krómozás rajta. Ha érdekel akkor passz, ha nem akkor keresel egy kompresszort, akár gázégővel is de felmelegíted a könyök felöli végét, és elkezded fújni. Ha elég jól fújod akkor szépen világít is a hipufogód, de az majdnem biztos hogy szinesedni fogy a króm. Utána lehet csiszolni aztán hőállófestéket neki.
Sziasztok
Érdekelne vmi szakértő véleménye hogy van nekem egy 2.75ös első gumim 251-esen. Tudom hogy nem szabad nagyobbat rakni elölre de én elvetemült vagyok:). Érdekelne hogy 90-es gumi elfér-e a rajta vagy netán a 100-as is esetleg:). Szóval érdekelne mások véleménye, hogyha már mindenáron növelni akarom aszélességet akkor mennyire lehet. Előre is köszi!:)
Kösz.
valahogy azért megpróbálom kipucolni.
Kösz a villa szilent tippet.
Hello
Keri
Hát ezért írtam, hogy mindenki döntse el, hogy megéri e 300-ra barkácsolni a MZ-t. De ha megcsinálja ne várjon tőle hatalmas különbséget.
Ezt a prox dolgot már én is hallottam!
Viszont tapasztalat, hogy valamiért mégiscsak jobban bírják mint a kínai.
(Bár az újakról nincs tapasztalatom, régen meg lehet, hogy ők gyártották, csak azóta leadtak a minőségből.)
ipek:
A hátsó villába ki lehet cserélni a "szilenteket", és perselyre is lehet cserélni, sőt ha már barkácsolod tűgörgősre is!
A kipufogót sajnos nem nagyon lehet kiégetni, újat kell venni! Talán ha hosszában szétvágod, kipucolod, összeheggeszted. De ahoz már elég elvetemültnek kell lenni! :-)
A MZ kipu gyárilag egyébként elég jól méretezett, szóval a gyári lehet jobb mint egy szarul méretezett rezó. De ezekről a 5-6 körüli rezókról nincs tapasztalatom.
Viszont, ha megtelik cuccal rendesen, akkor nagyon nagyot tud veszteni a teljesítményből!
Újabb kérdés:
Érdemes venni azt a rezó kipufogót amit 5-6 körül adnak?
Jobb lesz tőle vagy roszabb?
A gyári kipufogóból meg a könyökből hogy lehet kiégetni a lerakódott dzsuvát?
Azt szeretném még kérdezni hogy a hátsó villába lehet szilenteket cserélni?
Vagy sima persellyel helyettesíteni?
Oké, kösz.
Akkor nem döntöttem rosszul hogy furatom is egyből.
és a vicc ebben, hogy a prox is kínából vásárolt, átcimkézet hajtókart árul :)
Ha kapsz akkor jó a lengyel, de a magyartól sem kell félni. Árban szerintem nem nagy a különbség
gyűrűből a lengyel ajánlott
dugó csere esetén fúrni is érdemes
végsebességre valóban nem változik, de azért nyomatékosabb lesz a gép. Ez megpakolt motorral emelkedőn észrevehető elsősorban, tehát túrásoknak ajánlott
Nem szoktunk. Nekem nincs nagymotor jogsim, csak kikapcsolódni használom az etz-t a hegyekbe. Amúgy 70-es simsonnal járok.
Akkor asszem lengyelt veszek vagy amilyet adnak, csak nem magyart.
Sokat nem akarok rákölteni.
Hú, lassan kiderül tele van a fórum környékbeliekkel! Túrára nem szoktatok jönni?
Hát persze, a legjobb lenne gyári dugót tenni bele, de olyan szerezni már nem egyszerű mutatvány!
Szerintem dugóból nagy a választék. Még a prox is gyárt MZ dugót, persze aranyáron. Na meg kapható 1 vagy 2 gyűrűs szuperkönnyű is.
Úgyhogy pénztárcádhoz mérten kapsz amit akarsz! Fúrasd meg akorára amekkorára muszáj, (Jó lesz az, később, ha még kell fúrni rajta) gagyi magyar utángyártott dugót, gyűrűt meg ne vegyél.
Nincs hiánygazdaság, szerintem itt az ésszerűség, meg a pénztárca a döntő!
Persze, ha mondjuk versenyezni akarsz, az más, akkor mindenből a legjobbat!
Csak készülj fel! Kínai hajtókar 7 000Ft, prox hajtókar 30 000Ft. És ez mindenre jellemző!
Üdv Attila
Én most fúrás előtt állok.
akkor most milyen dugót hozassak?
A mostani magyar volt és nem volt vele gond. Csak a henger nagyon vállas és a gyűrűknél is majd fél centi hézag van.
Ennek ellenére jól ment csak a csatos karbiban a tű rögzítő lemezke valahogy lejött és beszívta a hengerbe. a henger nem sérült de a dugó kapott meg az egyik gyűrű. Most elvileg dugót meg gyűrűt kéne cserélni de mivel szét van kopva egyből furatom is.
Én meg tokodaltárói illetve dorogi vagyok.
A tokodi hegyekbe szoktunk túrázni.
Hello
Én meg tokodi, nem is tudtam, hogy van itt valaki a környékről.
Én nem dugót vettem, hanem fesszabályzót! Csak keveredtek a hozzászólások!
De gyári 300 MZ sem megy jobban mint egy 250-es, szóval kár faragni! Ha abból a pénzből kicsit finomítassz a 250-es gépen többre mész!
hali! te hol kaptál 300 as EZT dugót esztergom környékén? Én dunaalmási vok és nem találtam felénk sehol.
Hello! Attila, talán dorogi vagy? Én igen.
ja van trabant dugós 300ccm-es de a perszelyt ahoz nem kell cserélni csak felfúrni akkorára.
A másik hogy a trabant dugó méretezése borzalmas az ETZ-hez, ellenben lehet ETZhez való 300-as dugót kapni. Ez sokkal jobb megoldás. Leginkább ezzel a felállással szokták 300-asra alakítani.
nem kell oda, nem azért ég be mert kisajnálták a kondit
szerintem többre mész egy elektronikus szabályzóval
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|