:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Elnéztem. A hajtóműolaj! Ne haragudj, már majdnem hüyleséget hittem :) Nem volt szándékos.
üdv:
mzzzz
Sziasztok!
1.Zsír új 0 kilométeres 110/80*16 heidenau gumi eladó boltiár alatt jóval. Ár: megegyezés szerint (de tutira megtudunk szerintem)
Típus: http://www.mofaker.hu/pix/k36.jpg
nagy_joe@hotmail.com
2. ETZ féktartály eladó. Fúll polirral, gyönyörű szép állapotban, új karmantyúval (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg belegyártottal), új fékkapcsolóval.
+ NEM használt vadiúj fékcsővel, illetve krómozott fékkarral.
Mindez 6.500forintért. Postán is elküldöm. Ha érdekel a cucc írj: nagy_joe@hotmail.com ill. tel: 06707732865
Kép róla:
http://birddog.extra.hu/pictures/000004.jpg
Alkalmazta már valaki lada elektromos feszszabályzot etz 250hez? ha igen hogyan?légyszi küldj mailt
Az utógyujtástól adhat a motor kopogó vagy car hangot?azt lászámítva h nem megy csak marha szarul!!tehát most az érdekelne hogy kopoghat e pl.nagyon magas fordulaton
Etz-hez kilométeróra és fordulatszámmérö eladó!!! 2500Ft/db
06702912829
Sziasztok!!
Most furatom a 2450es etz-m 300ccm3-re.Aki már ezen tul van az legyen szives és dobjon nekem egy mailt vagy vegyen fel msn-en mert lenne egy pár kérdésem. e-mail és msn cimem: reimerm@freemail.hu
elöre is köszi
reimerm
Hello!
A lengéscsillapítókat nem illik csak párban cserélni! Sőt új korában szinkódosak voltak a telók, és pl fehéret a fehérrel raktak csak össze, hogy egyforma legyen. Az a normális, ha befelé enged, kifelé meg fog mint állat! Így csillapítja a lengést, ha a másik nem ezt teszi azzal van a baj!!! Egyébként ha soknak találod, a keménységét az olaj viszkozitásával lehet módosítani. De mint írtam, csak egyforma csillapítókba, és csak egyforma olajjal! Ha nem így van, nagyon megterheli a lengővillát/vázat, és a motor stabilitása sokat romlik tőle!
Sziasztok!
Van egy 250es ETZ-m, 1986-os évjáratú. Az a probléma, hogy az egyik rugóstag, utángyártott (RENAK), és valami gáz van vele. Mindkét rugóstag teljesen ugyan úgy néz ki, kívül és belül is, azonos módon, ugyan akkora olajmennyiséggel lett összeszerelve, és a szárakben az alkatrészek is pontosan ugyan azok. Ennek ellenére a szemét utángyártott TÚLSÁGOSAN csillapít, annyira, hogy nem tud tőle rugózni a hátsó kerék, mivel a rugóknak nincs idejük visszanyomni a szárakat a kiinduló helyzetbe. Kézzel alig lehet kitépni a szárat, befelé viszont könnyedén megy. A gyári rugósláb egyébként hibátlanul működik.
Aki tud, kérem segítsen, már mindent megpróbáltam, kipucoltam, variáltam stb., de nem tudok rájönni, hogy mi lehet a baja. Ha volt már hasonló problémátok, írjatok néhány sort!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Tamás
Egy haverom vállalna komoly heggesztési munkákat, nem kifejezetten csak motorok terén, bármit meg tud heggeszteni, elég komoly cucca van hozzá! Akit érdekel írjon, adom a srác számát!
ThUnDeR
remékem nem mondtam hülyeséget neked. Nincs moindennap szétszedva a gép :D
Holnapig utánanézek komolyan...
mzzzz
na várj most elbizonytalanodtam :OOO
mzzz
Jaj tényleg, már teljene elfelejtek mindent. Igazad van. Ne haragudj!!
Amúgy egyes hajtókarok a felső tűgörgőknél ki vannak fúrva, hogy jobban kenjen. Ez is bizonyíték :D
sziasztok,
szeretnek fektarcsat, 2 hatso lengescsillapitot, es egy akksit
tudjatok hol tudok ilyet olcsot es jot es ujat venni? :-) na jo minden megoldas erdekel, segitsetek :-)
Tatabanya es Budapest kornyeke edekelne, esetleg tudjatok, hol tudom legolcsobban 2 fazisu piros festekkel lefestetni a tankomat? kellene rajta picit javitani is... kis horpadast...
koszi
Gyula
Igen tudom,hogy az van neked is Feri!Váltottunk már pár e-mailt.Akkor a keverék keni.Kár.Jobb lenne a hajtóműolaj.
Igen tudom,hogy az van neked is Feri!Váltottunk már pár e-mailt.Akkor a keverék keni.Kár.Jobb lenne a hajtóműolaj.
keverék! nekem is ts 250 van :O
mzzzz
egy kis olajos benzint :)
Öntesz bele egy olajos benzint(bő olajjal), jó sokáig hagyod állni.
Hello!
Segítségetek kérném abban h,: vettem 1 250 es ETZ és megvan szorulva bent a dugó hogyan tudom a hengert lehúzni ?
Válaszokat előre is kössz.
Az MZ - Hogyan tovább? c. könyvben azt írja, hogy a 250/1-esnél változtatták meg keverékolajozásra. Előtte hajtóműolaj kente.
Valaki megmondaná hogy a TS 250-nél (nem /1) a főtengelycsapágyakat a hajtóműolaj vagy a keverék keni e?
Jó állapotú Etz első kerék tárcsával eladó, ha érdekel vkit írjon! 3000 Ft
bubue@freemail.hu
Szombathely
Most 16-os van benne.
Így is lehet már vele hegyet mászni, de azért néha jól jönne még egy rövidebb. De már azért ez is elég használható.
De most hogy fúrva lesz alacsony fordulaton nagyobb lesz a nyomaték akkor jó lesz ez is. HA tudnak hozni 15-öset akkor veszek egy olyat.
AZ etz 250-hez a féktárcsa az még mindig kell de lehetőleg győr és környéki jelentkezését várom köszönöm!
Nekem van ha kell!!
Kecskeméten van
06702912829
Hellósztok engem érdekelne egy etz 250 első féktárcsa ha valakinek van eladó írjon köszönöm !!
Szerintem is a 15-ös! De azért ne ess túlzásokba! Számolj utánna mi lenne a jó, ne egyből a legkissebbet vedd meg Leket kapni 16-17-est is!
Bár kb 1000 Ft, nagyot nem buksz, ha túl kertitraktoros lesz a gép.
Köszi a választ akkor el is felejtem a dolgot.
Széles utat, olcsó benzint!
Melyik a legkisebb amit lehet kapni?
"5-et szinte nem is kapcsolok."
Akkor neked is megérné egy kissebb első láncfogaskerék! Dobna sokat a gépen!
Sőt, ha utassal akarsz jó messzire menni, még lehet, hogy jobban jársz, ha kisebbet veszel!
Háj Sikoly!
Egyáltalán nem éri meg nagyobbra cserélni ts-nél az első lánckereket. Ugyanis az eredeti áttétellel sem egy erőmű, azzal is meglehetősen érzékeny a szembeszélre, könnyen megérzi az emelkedőt, meg a potyautast. Ha lecseréled nagyobbra, nemcsak, hogy szarabbul fog gyorsulni, de többet fog kajálni, valamint még alacsonyabb lesz a végsebessége is. Tehát egyáltalán nem ajánlatos megtenni amire készülsz.
Ezt tapasztalatból mondom. Nekem 4 évig volt egy bitangosan jó 125-ösz ts-em, leközdöttem vele Debrecenből a Balatonig(kb 450km), bejártam vele az Északi középhelységet, egyedül, utassal, és legjobban az eredeti áttétel vált be.
Én szinte csak terepen meg földúton meg hegyekbe használom kizárólag mivel se jogsim se rendszám meg semmi. max 80-at megyek vele, 5-et szinte nem is kapcsolok.
Elöl 16-os lánckerék van. Viszont attól nem félek hogy eldugul mert lesz pörgetve rendesen. Eldugulni viszont azért dugult el, mert a karbi szar barkácsolt volt és mindíg bekajált. Füstölt is rendesen.
Szombaton kap egy festést. Aztán jövő héten összerakom. Rakok fel képeket majd valahova. Kiváncsi vagyok mit szóltok hozzá.
Kösz szépen.
Akkor teszek bele erősebbet.
A lemez új volt. Meg a súber is. A tű nem de ne mvolt megkopva.
Van új tűm is, akkor azt rakom be mert a régi kicsit meggörbült de vissza egyenesítettem.
Hello!
Egy 125-ös TS-re ha előre több fogú fogaskereket teszünk akkor a gyorsulás csökken de a végsebesség illetve az átlagos utazó tempót alacsonyabb fordulaton is teljesíti. Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni hogy milyen mértékben változnak ezek az adatok, tehát megéri-e lecserélni az eredetit nagyobbra?
A választ előre is köszi!
"...lehet valamittenni az ellen hogy a csatos karbiban lévő tű rögzítő lemezt ne szívja be a hengerbe?..."
tegyel bele erosebb rugot, en egy tollrugot tettem bele, faszaul tartotta..
a hátsó telót csurig kell tenni! Teleöntöd benyomod a dugattyút, a fölösleg meg kifolyik. összetekered és kész!
A kiégetett kipuffal biztos hogy nagyon megy majd egy darabig de ha sokat mész vele városban akkor megin lehet szétszedni. Én inkább menet közben égettem ki. A karbin meg sztem a lemez vagy a tű van elkopva ha ilyeneket csinál.
Valld be hogy te is erre pályáztál:))
Tegnap este szétvágtam a kipufogót a hegesztésnél és kivettem a hangtompítót.
Fogtam a malacpörzsölőt és adtam neki rendesen.
A hosszú cső is égett meg füstölt rendesen, de a tompítóban volt a legtöbb dzsuva. A könyököt is pirosra égettem. A végen meg a hosszúcsövön elég jól megmaradt a króm.
A hangtompítónak meg mindegy.
Ma össze lesz hegesztve. Hétvégén meg összedobom a fúrt hengert aztán meglátom milyen lett a kipufogó. Jövő héten beszámolok az eredményről. A karbi is most már eredeti nem gányolt.
Egy kérdés lenne még:
lehet valamittenni az ellen hogy a csatos karbiban lévő tű rögzítő lemezt ne szívja be a hengerbe? elvileg rendesen beakadt a súberbe és mégis beszívta. Nem szeretném ha a frissen fúrt hengerem összegányolná.
Meg tudnátok mondani, hogy mennyi olaj kell az ETZ hátsó telóba?
Ez csalás!
Manipuláltad a számlálót! :)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|