:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
halika
van némi eladó mz es 250 -es alkatrészem Kecskeméten . 062090727042
csőváz
kilozulu
Szasztok!
Melyik moci lenne alkalmasabb erdős (esetleg bukkanós) terepen túrázgatásra?
Melyiknek bírná jobban a váza?
Az ETZ-nek, vagy a TS-nek?
Üdv MZ-sek!!
Egy kérdés tennék fel! ETZ 150es henger és 125ös hengerfej párosításról mi a véleményetek?? Haveromat foglalkoztatja a gondolat...
Hali
Egy benzincső van rajta, ami elvezeti a fölösleget, de így is a tartó az állandóan rozsdás.
Sziasztok! Nekem 250-es ETZ -re kellene hátsó kapaszkodó! Nagyon fontos lenne, ha valaki tud, feltétlen írjon!!!
Köcce!!
Szerelj fel egy kis üveget ami felfogja a kifolyó savat. Serintem az a legjobb megoldás.
Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni, hogy megéri-e zselés akksit vennem. Mik az előnyei a hagyományossal szemben. Seleks savas akksim van az már öt éve bírja csak idegesít, hogy a kifolyó sav leszedi a fényezést. Mz Ts 125 (6V).
Sziasztok! Keresek ETZ-re oldaldobozt!!! Nagyon kéne mert idén túrázni szeretnék menni! Aki +válna tőle vagy már nem használja az szóljón!!!
Te is Taszáron csináltattad?
Szevasztok!
Van egy 250-es ETZ-m,le akarom cserélni a 18"os kerekeket 16"osra,műr egy hátsó beszerezve,sőt kettő,hogy össze tudjam fűzetni egy 18"as agyával.De itt jött a gebasz!!Nem egyezik a két agy méret.Új küllő kell hozzá!!Csak nem értek hozzá,nem tom milyen méret kell.Ha tudja valaki dobjon légyszi egy mailt!köszi bellabalazs@yahoo.com
De ha van egy komplett átfűzött 16"os első kerék (tárcsá) valakinek,akkor az is irhat :)
Nekem a hajtokarcsere 10000volt és a furatás 8000ezer.Persze én inkább azt választottam hogy furják fel 300ra és az csak 3000el drágább.
sorszám: 18139 (69964)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)
Szia!
Persze! Ha minden jól megy akkor szerdán már jön a cucc. Akkor már tudok mondani dolgokat.
sorszám: 18137 (69961)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)
Üdv
Én is ezt a céget néztem ki pár hete Fötengely felujításra.
Ha 12-ből kihozzák a hajtókarcserét,meg a furást is, akkor nagyon olcson dolgoznak..
Ha kész lesznek a cuccaiddal beszámolnál róla hogy hogyan sikerült?
Taszáron mennyiért csinálják meg 300-ra a tz-t?
Eredetvizsga 13000, átiratás 12000+ köbcentinként 18Ft kb.
aham köcce! és az átírást megúszom egy 10esből???
üdv:petya
Ha tényleg jo akkor alkudd le az átiratás árát vagy felét.50000 nem sok érte szerintem
csá! eddig csak képet láttam róla kinézetre szép állapotban van műszaki is van rajt a X ideig a jövőhéten megyek megnézni. a tulaj személyes jó barátom ő 50-60 000-ret mondot és ebből alkudhatok. de nem akarok rosszuljárni meg őtse átbaszni ezért kérdeztem.
üdv:petya
Szia.
Én a 250es etz-t 80000ért vettem ami jo álapotban van és minden papir rendben
hali! nagy fába vágtam a fejszémet és érdeklődnék h egy 125ös tz-nek mennyi a reális értéke??? előreis köcce
üdv:petya
Szia peti74
Irtam mailt neked már kb két napja a cimedre.Várom válaszod
reimerm
Eye.
Yamaha karbi sokféle van, amit említesz, gondolom az valami kétüteműre való membrános karbi lehet (RD250/350). Itt a membrán az egyik lényeg, nem tol vissza anyagot a lefelé mozgó dugattyú a szívócsonkon át. Emiatt szebben porlaszt, kevesebbet fogyaszt. Itt a szocin is van egy jó kis leírás róla.
Okos dolog szerintem, de
én nyomatéknövelés legjobb módját a köbcenti tuningban látom, márpedig neked erre van szükséged, hogy az 5-öst is könnyedén használd.
A 300-as átalakítás - amennyiben tényleg profira akarod - akkor valahogy így alakulhat:
dugó,gyűrű, csapszeg ~6k
új közp. váll kialakítása fúras előtt a hengeren + fúrás + hengerfejmódosítás ~ 15k.
Egyéb(h.talp + h.fej töm., szerszám az ablakok letöréséhez, magasabb h.fej anyáh, ha szükséges, stb.) ~4k.
Szóval olyan 25ezer jön ki tök jóra, amennyiben a főtengelyhez nem kell nyúlni.
Van egy cég ahol csináltatom én is. Igaz hogy nektek az még messzebb van, mert ők Taszáriak, de járják autokkal az országot ha gondoljátok kérdezzetek rá, hátha mennek arrafelé is. Pestre mennek bizti. Én is most csináltatom velük így végeredményről nem tudok beszélni, de 12ezerpárszáz lesz a főtengely felújítás új hajtókarral amit ők adnak, fúrják a hengert, esztergálják a hengerfejet+ami benne foglaltatik az árban és kérés nélkül csinálják hogy gyöngyszórják a hengert hogy bizti fémtiszta legyen a felület és ne szigeteljen semmi a járatás közben így kissebb az esély arra hogy besül.
A Cím :www.kacsogep.hu
hát konkrét elképzelésem még nincs de a faraktár utcán van egy gépmühely egy őregebb mesteré szerintem majd ott probáok szerencsét
Háj MEX.R!
Én debreceni vagyok, és évek óta vadászok olyan helyre, ahol normálisan meg tudnák nekem csinálni 300-asra a gépemet. Megírhatnád, hogy te hová viszed a tied.
Előre is köszi.
Hello
Félre ne értsd, nem a MZ-ket szidom! (Nekem is van 4db) :-)
Tényeg lényegtelen milyen motor, sőt autó is lehet, itt az ár a lényeg. Összefabrikálnak 3 lopott meg még 2 totálkáros darabból egy zsír BMW-t és átiratva eladják pl húszmillióért minden gond nélkül.
A 20 éves zsigulival meg megszivatják az embert, mert nem tetszik a motorszám. Közben meg 20 000 ft-ot ér a motorja.
Szóval a bűnözők nem biztos, hogy a zsiguli, MZ, Pannónia, stb blokkokból élnek.Szerintem ezt figyelembe kéne venni!
Ha egy ilyen kis értékü és öreg gépben nem stimmel a motorszám, vagy esetleg sérült, nézzék meg, hogy körözik e, és ha nem hát ammen! Írják át és kész! Véleményem szerint ez lenne a normális!
Egyrészt gazdasági szempontból ez az érték kicsi, másrészt az eredetiségvizsgálat elötti szép időkben ki tudja mit csináltak vele!
Én még emlékszem rá, hogy az ember bement a bontóba, vett egy blokkot, kapott egy számlát. A számlán se motorszám se semmi, csak pl annyi, hogy MZ250 blokk.
Ezzel a számlával beballagtál a rendőrséghez, ott megkérdezték mi a száma, elmondtad, és ha nem körözték, meg típusazonos volt hát átírták (Nem kellett új forgalmi sem!), mehetett műszakira. És ez még 15 éve is így működött!!
Akkor most mit izmoskodnak ugyanezekkel a gépekkel nem értem.
Valahogy mérlegelni kéne!
Na jó de valaki itt azt mondta amúgy is régebben nem is egy ember hogy a 250eseket nyomatékból kell hajtani azaz kaphat nehezebb áttételt és pöröghet a kerék,míg a motornak nem kell úgy forognia.van benne erő tud gyorsulni is tőle.
Azt érzi az ember hogy most 80-al megy vagy 90el sok különbség van közte ha nem állandóan annyival tépsz.én nagyon megérzem pl a hogy 70el vagy 80 al megyek.oan volt hogy mentem óra szerint 70el a földúton de éreztem vagy 90nek úgy hasítottam meg figyelnem kellett el ne nyaljak.tiszta száguldás volt pedig csak 70 volt.
SZIA
igazad van végül is mindegy hogy milyen motor.
Sokan vannak sajnos olyan motorosok akik a másik tipust vagy márkát le nézik.
AZ énnézetemben meg csak autos vagy motoros van.lehet az akár milyen
köszi szépen
holnap felhivom öket
Most olvastam a másik fórumon, hogy nem MZ! Végül is mind1, a véleményem ugyanaz!
Hello
Zotya:
Sajnos, máshová már nem viheted (mint régebben) mert központi nyilvántartás van. De fellebbezhetsz, ha nem tetszik a dolog!
Egyébként soha nem értettem mit szarakodnak egy MZ-blokkal, mintha valami többmilliót érő szerkezet lenne!
MEX.R
Futár Motoros Bolt
1066 Budapest Zichy Jenő u. 34.
Tel.: 1/3121526
Gépműhelyben semmi extra nem kell, csak dolgozzanak precízen!
Örülök, hogy letettél a bronzperselyről, én még, a direkt szűrőről is lebeszélnélek, megborul tőle a motor lelki világa, de végül is az nem akkora probléma, mint egy bronzpersely!
Üdv Attila
ööö, hát éppen eről beszélgettem haverokkal tegnap, szerintem többen sírvafakadnának menyit csal az órájuk ha egyszer megmérnék a motor valós sebességét mondjuk egy GPSel :) de te tudod :) Óra szerint az enyém is megy 120at :)
Sziasztok
tudja valaki hogy kb mennyibe kerül etz 250-hez az a válto fogaskerék ami a fötengelyen van és 15cm az átmérője?
nagyon szépen köszönöm
már csak azt szeretném megtudni hogy honnan is kell megrendelni
azt a dugatyút mert én hajdú-bihari vagyok
és remélem az a gépmühely is megfelel amit én ismerek
ha meg tudnád irni azt a cimet az jó lenne
és hogy kb menyibe kerül
elöre is köszi
Szevasztok
A mocim eredetvizsgán kibukott állitolag a motorszám nem eredeti de a müszakin át ment 5vizsgabiztos állitja hogy eredeti ilyenkor mit lehet tenni köszi a válaszokat
hello,
nekem azt mondtak, hogy egy yamaha karbival lehet egy plusz 10-12 LE-t pakolni az MZre... ez a megoldas amit Te mondasz korulbelul mennyibe kerulne mindennel egyutt?
nekem az 5. sebesseg csak enyhe lejton hasznalhato, mert nagyon visszaesik a lendulet egy enyhe lejton... 110rol hipp hopp 80nal talalom magam, ha nem valtok vissza 4esbe...
ez mitol lehet meg?
hali
Hy! A www.vatera.hu -n valaki hirdet egy 250eshez való bilincset kemény 400 forintért és postán is elküldi! Ha érdekel még, nézd meg!!
Kész lett a motorom.
Szépen megy. Alulról is húz. Van benne kompresszió. Nem kajál be. Nem hagy ki. Van alapjárat is és a kompreszsió is jóval nagyobb. Jól működi ka csatos karbi a bele való súberrel tűvel me ga 130-as fúvókával. Tettem fel képeket erre a linkre:
http://kep.tar.hu/pek/50162940/28412041#2
Várom a véleményeket hogy jó lett -e. Papírok nélkül használom kizárólag hobbi motorozásra a hegyekbe. Többet már nem akarok rákölteni. Ezzel a tankkal kényelmesebb mivel az ülés így előrébb került 5 centivel. A kipufogónak meg olyan érces hangja van mint az újnak.
Köszönöm a segítségeket mivel csak így tudtam elérni hogy minden frankó legyen.
Jah és még annyit(mondjuk ilyet még sehol se láttam csak kipattant az agyamból) hogy ledes fordulatszámmérőt a tanksapkára valahogy rászerkeszteni hogy szerinted megoldható-e ?
Köszi peti74,majd jelentkezem.Üdv
Szia.
Nem használok msn-t, skype-om van, de azt is csak akkor használom, ha nagyon muszáj. Inkább írj nekem mail-ben egy telefonszámot.
Szia peti74
Megtudnád msn-ed?mert én is most alakitom át mz-m és lenne pár kérdésem.
köszi
reimerm
MEX !
Felejtsd el a bronzperselyt, meg a trabant dugattyút, meg ezek soha nem létezett összefüggéseit a 300 ccm-el.
A trabant dugó CSAK 268 ccm, ráadásul sokkal nehezebb, mint a gyári 250-es dugó. A bronzpersely pedig azért ugrik bemég mindig sok embernek, amikor ETZ köbcentituning kerül szóba, mert régen gyakorlatilag a trabant dugó volt az egyetlen elérhető alternatíva, azzal a ki szépésghibával, hogy a trabi csapszege 20mm-es. Ezért kellett kényszerűségből 1mm-es falvastagságú bronzpersellyel megoldani a 18-as csapszeghez és 2,00-ás görgőkhöz tervezett felső hajtókarszem és a 20-as trabi csapszeg házasítását.
Ma már ez nem probléma, Futárpetinál veszel (vagy rendelsz) 75,50-es vagy 76,00-ás lengyel gyártmányú ETZ dugattyút két gyűrűvel és a nagyobb átmérő miatt valamivel hosszabb, de továbbra is 18-as csapszeggel. Ezután a fogod az új dugattyúdat, a régi hengeredet és a régi hengerfejedet és mindhármat elviszed Szikszai Károly gépműhelyébe, és amikor visszakaptad, csak össze kell raknod, akár a 250-est. A főfúvókát kellhet kb 0,05-0,1 mm-rel nagyobbra cserélni. Az én 300-asomban pl. 140-es főfúvóka volt a pattintós karbiban, egy cimborámnak elég volt a 135-ös szintén a pattintósban. Semmilyen egyéb átalakítás nem szükséges.
Ennyi az egész, ne bonyolítsd.
A fogyasztás kb. fél literrel lesz több, a nyomaték lényegesen több lesz, hamarabb lehet felkapcsolni, nem kell úgy kiforgatni, megszűnnek a visszalassulások 5-ben kis emelkedőn, szembeszélben, utassal. A végsebesség elméletben nem növekszik, de mert az 5-ik sokkal használhatóbb lesz, a gyakorlatban növekszik a végsebesség. Élvezetesebb lesz az a lényeg.
Én még megtoldanám egy IGC-vel, a 4000 feletti fordulaszámokon sokat javít a kiforgási hajlamon, sokkal könnyebben pörög, ez már a végsebességet is növeli.
Üdv,
Peti74
Ha bronzperselyt teszel bele, akkor muszály leszel 1:33-hoz olajozni, ugyanis, ha nem csal emlékezetem, akkor a régi vasakat többnyire emiatt kellett ennyire kenni. Egyébként ha a bronz rendesen van kenve, jól van illesztve, elvileg később kezd el csattogni, mint a görgős. Mindenesetre én a görgősre esküszöm...
Sziasztok!
MZ ES 250/2-höz keresek vázat, első villaszárat, első sárvédőt. Bartelbe tudok adni érte ugyanehhez a típushoz hengert, vagy kis horpadással tankot. minden megoldás érdekel.
Az álom az lenne, ha nem lenne végleg kivonva a forgalomból.
meretei.balazs@rgnet.hu
nem hiszem, h ki tudja forogni a 7000et.
Mivel a 250es se tudja kiforgatni 5ben olyan lazán, mint 4ben.
ugyanmár gyári áttétellek a ts125 110km-hnál pörög 7000el +- 1-2 százas.
Ha nem tévedek utoljára a Trophik jöttek ki úgy. Az etz be nem tudom hogy működne. Lehet jó lesz. Azért bírták anno azok is elég szépen.
mzzzz
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|