:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Akit érdekel a szélesített tank, az a papszi88@citromail.hu e-mail címre küldje el az e-mail címét és küldök képet és infót.
ÉS a dugó méret, csapágyak? stimmelnek?
Hali
Tudna nekem valaki küldeni ,megszakitó vezérlöt,Valamint tz 250-esbe 125-os főfúfokát?
Természetesen kifizetném.
Hello!
Segítségetek kérném abban h a TS 250/1 főtengelye jó e az ETZ 250 be.
Simómra nem babettagyujtást akarom rárakni,hanem van itthon suzuki ekó gyujtásom.ugyanolyan mint a simóé szinte csak abban jobb hogy tirisztoros:))!
Szóval csak nincs meg a tirisztor egység:))))de amúgy jó minden rajta tom mert mikor leszedtük azzal ment előte.szal a vezetékelése oan mint a babettáé,és az a kérdésem babetta fekete tirisztorral menne e ez??sztetek?szikrázna e??mert akk csak egy 3000ft os tirisztor kéne és menne.....rárakni simán rábirom,babettét ráraknom meg10000péz lenne mindennel együtt..
ELADÓ, egy ETZ szélesített tank! Kb 30-35 literes!Tel.: 0670-362-8295
Köszönöm az eddigi véleményeket, javaslatokat!
A zselésről csak azt hallottam, hogy érzékenyebb az egyenletes töltésre, mint a savas akksi, és hát az ETZ nem feltétlenül áll a helyzet magaslatán ebből a szempontból. Szóval volt, aki kifejezetten nem ajánlotta a zselés akksit etz-be, mondván hogy hamarabb tönkrevágja.
Csáo!
Szeretnék venni,250-es Trophy-hoz motortartó gumibakokat venni,ha tudna valaki ilyet,szóljon.
Előre is köszi!
Hello!
Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valakinek BING karbihoz való eladó 125-ös vagy 130-as főfúvókája, mert a mostanit ami 118-as kevésnek érzem.
Előre is köszi!
Csáó.
Én zselés akksit ajánlom.
Nem folyik a sav,gondozásmentes.
Biztos hogy drágább mint a savas,de ugytudom hogy megbizhatóbb.
Udv D_laca Etz-150
heló.Nekem is TS em van.Sztem talán neked is az akksi bal felén van a kivezető műanyag cső (ha van)arra rádugsz egy hosszú benzincsövet amit a lengővillához kábelkötegelővel odahuzatsz(hogy ne tudjon elmozdulni az a cső).Akkorára vágd hogy 3-5cmrel tovább lógjon még az aluminium sztendernél is.Ez biztos jó lesz.Meg ha az akksi jobb oldalán van kivezetés akkor is megtudod ezt csinálni,lényeg hogy legyen esése ne álljon meg valahol pl egy vizszintes csődarabban a sav. az a lényeg hogy a savat levezesse a cső.
Heló.Én nekem varta van az azért biztos megbizható meg 2év garancia van rá ha jól emlékszem de lehet hogy egy év.Szóval a varta jó.Én 6V 12Ah ásat vettem kb 4500ért többe nem került az biztos.Meg ebből 3 féle alakú volt.Szóval még a méretekkel is variálhatsz.
Seleks: Szabó ELEK'S :D Én rájöttem ám a turpisságra :). Nekem 6V-os volt, hát ez a leggyengébb minőségű, de ha gondozod, kibír 4-5 évet is.
Igaz nekem TS-em van, de én is csavaroztam. Ötös csavarokat raktam bele, 8.8-asokat, az anyákat pedig lemezzel biztosítottam(szerintem megbízhatóbb, ráadásul vékonyabb). Utóbbi kettőnek pont 3mm hely állt rendelkezésre. Le kellett szedni vagy 0,5mm-t az anyák tetejéből, meg a csavarokból is. Nincs vele gond, nekem a szegecsek pl megnyúltak, lötyögött az egész.
Unibat nálam nem rosszalkodott. Igaz, 6V 12Ah volt Jawa 250-ben.
azt, hogy nem panaszkodik, persze úgy értettem, hogy magabiztosan indul vele a gép, de állásban hamar kimerül, és a terhelést nehezen bírja, úgyhogy azért mutatkoznak rajta a végkimerülés jelei
Sziasztok!
ETZ 250-es gépembe vennék egy új akksit, mert a régi, bár nem panaszkodik, de borzasztóan néz ki, és jó régi.
Viszont teljesen tanácstalan vagyok a márkát illetően. Ugye elvileg 12 V 9 Ah kéne, az alábbiakat találtam elfogadható áron: Unibat, Seleks, Akku-R (ez valami magyar, külsőre nem túl bizalomgerjesztő). Eddig valami KOYO volt benne.
Melyikről beszélnétek le azonnal? Esetleg valami egyéb ötlet? Előre is köszönöm a segítséget!
üdv
poteka
Hát ha szegecselve van akkor szerintem szegecseltesd te is..az a biztos..
Sziasztok.
Feldobom még 1szer. Ugyanis holnap szeretném kivenni.
Emléxem ,hogy volt szó a kuplungkosár és a nagyfogaskerék összefogatásáról.
Gyárilag szegecselve van,de vettem fogaskereket és nem tudom hogy tegyem rá a kuplungkosárra.Szegecseltessem és keressek hozzá mestert, vagy csavarkötést alkalmazzak.
Utobbi gyorsabb lenne mert megcsinálom magam.
Csak félek hogy az acélcsavar+rugosalátét+önzáró anya megbizható-e, illetve félek hogy nem fér el.
Csinált már valaki ilyet ??
Tapasztalat?
Udv Dlaca Ezt-150
Sziasztok!2 porvédő gumit tud valaki nekem eladni?TS 250-hez kéne a kerékcsapágyhoz való.
Hellótok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Van egy TS Mz-m és a gyujtással van gondom, hol van töltés hol nincs, szóval tudnátok segíteni hogy mi lehet a baj?!
Köszi!
Akkor várok még egy hetet.:)
Azt ígértem hogy Szerdán írok hogy milyen letta taszári cég munkája, de sajnos csak tegnap du.ra lett kész a cuccom, így a terítő autó nem tudta elhozni, majd csak jövő hét szerdán. Majd akkor írok.
Attól függ, hogy milyen csúszócsöves.
Ha krómozott csúszócsöves, 220 cm3, ha alu csúszócsöves, védőkupakos, akkor 230 cm3. Ha egyik sem, akkor 215 cm3.
Ez van a "Hogyan tovább" könyvben.
Jól érthető voltál.
Ha a rugós golyó nincs benyomódva akkor a motor mozgásásból adódóan be-be eresz némi benzint.
Zoltán
Hali!
Most ruháztam be egy ETZ 250-esre, éppen állítgatom, és a karburátor(30N2-5) beállításával kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem; a súbertű helyzete(nekem felülről a 4.-ben van), és az úszó zárása úszóház felső élétől mm-ben. Erre 28-at ír nekem kb 30. De itt nem értek valamit: szakirodalomból letöltöttem egy anyagot, ami azt írja hogy ez az érték úgy értendő, hogy a szeleptű végén lévő rugós pöcök be van nyomva. Ez szerintem hülyeség, szerintem már akkor zár, ha szeleptű felfekszik a tűszelep furatán. Remélem érthető voltam. Előre is kössz!
Sziasztok!Egy smerősöm szeretné megtudni mennyi olaj kell a ts125-öse első telójába.Köszi a válaszokat.
Elöször is köszönöm mindenkinek a válaszát.
Igen én is elöször tulfolyásra és szimeringre gondoltam,de miután beálitottam a karbit ,kicseréltem a szimeringekett a probléma megmaradt .
És bizony fogy az olaj a váltóból, a blok alján viszont nem található olaj szivárgás .
Azért gondolom,hogy a fogatyusház és a váltót elzáró résznél van valami bibi.
Amugy ez a sziloplasztos dolog is nyugtalanit .
Szoktatok használni tömités gyanánt szilót?
Én régebben hermetiket használtam ami kiváló tomitő anyag volt ,de sajnos már elfogyott.
Ja igen a gyertya is elég olajos ,az első inditásnál okádja is a füstőtt,nem bir felpörögni a motor.
Miután kidolgozza az olajatt ,és elérem vele az üzemi hömérsékletett minden oké .
Melegen pöcre indúl,jol húz ,az alapmenett beáll 1000fordulatra ,de miutám leálitom másnap ugyanez a szitu a csapot természetesen mindig zárom .
Mielött szétkapom melegen leengedem belöl az olajatt és másnap ugy indittom ha nincs füst ,lehett széthuzni a blokott.
a 250-es vázat és villát ajándékba adom csak hivj fel a levélben megadott számon,vagy irj.üdv dudu
bocsi kuplungkosár nem kuplunház.
Sziasztok.
Emléxem ,hogy volt szó a kuplungház és a nagyfogaskerék összefogatásáról.
Gyárilag szegecselve van,de ma vettem fogaskereket és nem tudom hogy tegyem rá a kuplungkosárra.Szegecseltessem valami mesterrel vagy csavarkötést alkalmazzak.
kinek mi a véleménye ???
Udv Dlaca Ezt-150
Május 1 KUNMADARAS !!!!!
Ha kivül nem folyik akkor bent se vszinü, ha a blokkház belül nincs elbarmolva. Tömités kell csak nem papir tömítés, hanem vmi gumis paszta ami jól birja a hőt. Ha nem folyik a sziloplaszttal akkor jó , bár van annál jobb is. Amugy az olajat a főtengely kuplung felöli szimmeringjénél is eheti.
De én inkább a beállításoknál kezdeném nem a blokk széthuzásával.
Szia etzpety!
Nekem van dobozom küldtem,mailt ha érdekel irj!
A 2 blokkfél között gyárilag sincs tömítés, de nem is érdemes rakni, mert elmegy a váltó hézagolása! Amúgy elég valószínűtlen, amit írtál, inkább szimeringes lehet, de végül is minden lehetséges!
Másik, hogy az olaj füst színe kékes, ha feketén füstöl akkor inkább sok a benzin. Úszóház túlfolyik, stb stb.
Én azért körülnéznék, mielőtt szétkapom!
Szia!
Amikor a szerelőm széthúzta az én blokkomat, akkor láthattam belülről, és úgy tűnt, hogy elég egyszerű felépítésű.A váltó it is egyben van, tehát az nem hiszem, hogy szét tud hullani. Az én szerelőm mindig azt mondogatja, hogy a tisztaságra ügyeljek, meg persze arra, hogy ne tűnjön el semmi. Arra viszont nagyon figyelj, hogy melyik alkatrész milyen sorrendben van, mert nekem már sikerül emiatt szívni:)Érdemes fotókat készíteni róla.
Szerintem ha megvannak a megfelelő szerszámok és körülmények, és járatos vagy a dologban, akkor odafigyelve mindent meg lehet csinálni. Én 125ös ETZ-vel kezdtem, de amit szétszedtem rajta, azt mindent sikerült is összerakni. Sok sikert!
Sziasztok
Vettem egy 250 tz-t minden ok rajta ,de szerintem az utolsó blokk felujitás után a blokközépre elfelejtettek tömitést rakni,mintha sziloplasztot nyomtak volna a két felület közé,és valoszinü,hogy az olaj átszivárog a forgatyusházba ,jelei ennek a fogyó olaj és az elinditás utánni erös fekete füst .ami egy idö után megszünik
Azt szeretném kérdezni töletek mivel tz 250-est még nem huztam szét,hogy ha a kuplung felöli oldalt nem bontom meg ,és a gyujtás felöl huzom le a blokközepett,kell e valamire negyon figyelnem,
Anno egy ts250-es 4 sebesegest huztam szétt ezzel a technikával,az elég egyszerü volt egy hajtó es egy hajtott tengely volt a válto részen a ,tz-jé is hasonló?
Válaszotokat,segitségetekett elöre is kösszi
1985-ös,250-es ETZ eladó.3 éve teljesen felújítva(új váz,új első futómű,motorgenerál,teljes fényezés,átkábelezés).Új akkumulátor,fesszabályzó,csatos karbi,Bambi által megfúratva 3.túlméretre gyári dugóval(2 hengerfejtömítés kellett,mert túl jól sikerült a fúrás,1500 km van a dugóban).Vizsga 2007.08.-ig.Nagyobbra váltás miatt eladó.
Törve nem volt,kisebb esztétikai hibák:tank picit horpadt,festéklepattogzás.
Irányár:120.000 HUF.
Képeket,tel.számot e-mailban küldök:p226@freemail.hu
A motor Budapesten van.
Sziasztok!
Keresek 125/150-es ETZ-t. Papírok nem kellenek, kicsit hiányos is lehet(sárvédők, lámpa, indexek, kapcsolók nem kellenek).Az se baj ha kosárban van, csak motorikusan nagyjából jó legyen(az is lehet kosárba). Nagyon olcsó legyen(max.20.000Ft)
Akinek van az legyen szives írjon!
Előre is köszönöm!
Van egy ELADÓ mz es 125-ös motorom a motor 1968-as kiadás nagyon ritka a 68-as kiadás én legalábbis nem láttam sokat!Full gyári állapot nagyon szép gyári festés 12.900 km van a blokk-ba!A motor ára 70 ezer ft Hívj bátran!!!0630-556-1325 vagy a csocsi15@freemail.hu-n lehet érdeklődni hidd el megéri megnézni és belefogsz szeretni!!!:D
Hát igen! Nekem a Ts 250/1-es vázban van a 250es ETZ blokk és bíra. Persze át kellett alakítani egy kicsit, meg kellett emelni az elejét meg a hátulját és le kellett lassítani, erős láncot rátenni mert a gyári lánc hamar megnyúlt. Tank az ETZ 125é, ülés pedig ETZ 250-é. Elölre raktam egy 21"-os kereket hátulra 18"-ost elöl-hátul cross gumival. Elöl-hátul cross sárvédő és leszedtem a lámpákat és a km és ford.szám órát. Csak egy ygyújtáskapcsoló és a töltéslámpa maradt ami "elektronika". Elöl meg lett emelve 5,5 cm-es toldással a gyári teleszkóp, hátul pedig 5 cm-rel. Ezekkel az átalakításpkkal szinte bármilyen terepnek, hegynek neki merek vágni.
Írj már nekem mailt elmesélem nekem mi volt, csak egy megállapítás lenne, de lehet hasonló a probléma, mondjuk nekem ts van, de attól még lehet nekem is u.a a gond. Csáó
mzzzz
Hello!
Hátsó lánckereked van?Nem túl kopott.
halika
papir nélkül váz és lánc szakadásos karterek. blok belseje főtengő és henger nélkül minden, kerekek ,teleszkopok, rakás apróság,sárvédők, tank, kb enyi.ez egy bontásre vett vas volt kiszedtem ami kelelletett , némelyik alkatrészből van 2-3 db ezektől kellene megszabadulni mert sok helyet foglalnak
csőváz kilozulu
Akkor a kuplung zöröghet! Van benne elöl egy csapágy az is lehet szar, de ami valószínűbb, az mögötte a hézagoló, ha az nem jó akkor a közepében a fogaskerék táncol (és zörög). Egyébként egyik sem végzetes!
EGY kérdést szeretnék feltenni nektek nagy valószinűséggel medagta magát a gyujtótrafom a 250 es etz-men
ÉS ugye 12 voltos rendszer meg minden MI TÖRTÉNIK AKKOR ha egy babetta 4 voltos trafoját rakom bele ?
Sürgős lenne LÉCCI
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZOLÁSOKAT
ÜDV .: CHARLIE
Sziasztok!
Most újítottam fel egy 1986-os, 250-es ETZ-t,de sajnos van egy kis gond a blokkal is:)
Szóval a lényeg az, hogy amikor a motor elkezd bemelegedni, akkor valami zörgés beindul benne. A motor teljesen fel lett újítva, új hajtókar, csapágy meg minden. De a dugattyú és a csapszeg az maradt a régi.
Az az érdekes, hogy ahogy behúzom a kuplungot, úgy változik ez a zörgés. Most akkor minek van baja, a kuplungnak, vagy a hajtókar-csapszeg-dugattyú résznek? Ha tapasztaltatok hasonló, akkor írjatok mailt, vagy írjatok néhány sort ide!
Köszönök mindenfajta segítséget!
Raki
Én meg KTM-el, ha lehet :)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|