hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

dadis
válasz erre | email2007-02-26 17:22:24
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy a 125-ös ETZ kormányához(a villanyaknál) mekkora méretű kúpgörgös csapágy kell?
Remélem közérthető voltam!
Kösz!
Széles utat!
sorszám: 18249 (70397)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-26 16:53:45
mondjuk az is igaz, hogy csak a szűrő van kiszedve, a szívászaj csökkentő meg légszűrőház az eredeti
sorszám: 18248 (70395)
(előzmény: Keri, 2007-02-26 16:48:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-26 16:50:46
bocs RSW nem GTR :)
Mindegy egyenlőre nekem úgy sem kell.
Még néhány futam van a gumijaimban, szóval nem fogom kidobni.
sorszám: 18247 (70394)
(előzmény: Mosi, 2007-02-26 12:26:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-26 16:48:01
nekem légszűrő nélkül, teljesen széria állapotban érzi jól magát, tehát a főfúvóka is gyári méretü. Amikor nagyobbat raktam bele csak rontott a helyzeten.
sorszám: 18246 (70393)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-26 09:41:27)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-02-26 14:29:51
A helyedben vissza tenném a gyári gumit a légszűrőház és a karurátor közé.Továbbá mindent a gyári értékre állítanék vissza.Egyébként igen,több levegőhöz nagyobb főfúvókát igényel,külömben elszegényedik a keverék és akasztasz egy jókorát.Pláne 10 fok alatt.Ha elakadsz valahol keresd a Bambit az Üllői úti Hyosung szervízben.emzéguru:)))
sorszám: 18245 (70390)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-26 09:41:27)

 
 
vinga
válasz erre | email2007-02-26 14:00:36
Szeva!
Én altalában,olyan olajat rakok a vasba,amit éppen otthon a garázsba találok,már pár km-t lenyomtam igy,és gondom még nem volt,szerintem mindegy milyen az olaj,de ez csak az én véleményem!
Jó motorozást!
sorszám: 18244 (70389)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-02-26 12:12:03)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-02-26 12:46:17
Az enyéim pl. Shell Spiraxal ugyan olyan jól működnek mint a jóval drágább Castrol R4-el.
sorszám: 18243 (70384)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-02-26 12:12:03)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-02-26 12:26:58
Van vékony ráfra is puha keverék. 2.75x18 K45 RSW Racing. 11040 Ft - 10%.
sorszám: 18242 (70382)
(előzmény: Keri, 2007-02-26 08:15:46)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-26 12:12:03
Üdv!

Ti milyen hajtóműolajat töltötök hőn szeretett motorjaitokba? (viszkozitás, márka ez érdekelne elsősorban)
sorszám: 18241 (70381)

 
 
Titus_sb
válasz erre | email2007-02-26 09:41:27
Üdv mindenkinek!

Kérdés:
Az én 250-es sárkányomon, direkt levegőszűrő leledzik, és az alsó ford. szám tartományban elég erőtlen. Néha ugrik, néha csak hörög. 3500, 4000-től már jó, de mivel bejáratós ezért efölé meg nem mehetek. Szóval. a kérdés: a direktszűrőhöz ajánlott-e egy nagyobb főfúvóka is? Vagy a karbit próbáljam meg hangolni még? (súber legfölül van)

Köszi előre is: Titus
sorszám: 18240 (70373)

 
 
speed
válasz erre | email2007-02-26 09:12:24
Köszi az infót!
Speed
sorszám: 18239 (70372)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-26 08:15:46
Ha versenyezni akarsza akkor heidi kell neked.
Hátsó felnit nem kell piszkálni, előre meg TS hátsó felnit lehet rakni, mert az ETZ méretében nincs Heidenau GTR.
Amúgy én az eredeti méretekkel versenyeztem és megfelelően viselkedik, egész jól megvagyok a GTR gumik nélkül is, főleg hogy 20ezertől indul :)
sorszám: 18238 (70369)
(előzmény: speed, 2007-02-25 23:03:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-26 08:06:54
www.mzracing.hu

Itt minden infót megtalálsz.

sorszám: 18237 (70368)
(előzmény: speed, 2007-02-25 23:04:58)

 
 
huszas
válasz erre | email2007-02-26 06:58:56
MZ ES 250/2 ROSSZ ÁLLAPOTÚ MOTORKERÉKPÁR LÁBVÉDŐVEL, PAPÍR NÉLKÜL, RÉGI RENDSZÁMMAL, IRÁNYÁR 22000 FT TEL;0620/992-4528 ASZÓD.
sorszám: 18236 (70366)

 
 
speed
válasz erre | email2007-02-25 23:04:58
+: Mz kupán már indult vki innen? Valami bövebb infót szívesen várnék h merre hány lépés?
elörre is köcce:Speed
sorszám: 18235 (70363)

 
 
speed
válasz erre | email2007-02-25 23:03:17
Én emiatt akarok csak 120ast max hátra elörre meg 90-110-t gondoltam, ezek közül milyen ötletetek van h melyik passzol rá föleg hátra? (e:18R h:16R a "picin") Jah meg márka Metzler/Heidenau között gondolkodok a többi meg drága már szal???
sorszám: 18234 (70361)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-02-25 21:10:43
Van valakinek tippje róla, hogy egy csatos karburátor alapjárati állítócsavarját hogy lehet kiszedni, ha elnyírták a fejét? Megnéztem ma egy motort, hogy megvegyem, és gyenge volt az alapjárat, meg kissé beállítatnak tünt. A gyújtás is mintha rendetlenkedett volna. Na meg 5-ösben 4e felé az istennek sem bírtam feltornászni a gépet a teszt alatt. Gondoltam legalább a karbit mint gondot kizárnám, mert egyébként jó vételnek tűnik, de pl az alapjárati csavarral nem tudtam mit kezdeni. Így a többire rá sem néztem egyenlőre. Blikkre meg nem akarok egy másik karbit szerezni, hogy azzal megnézzem. Szóval ha van valakinek tippje, hogy mit lehet kezdeni azzal a csavarral, az szóljon.
sorszám: 18233 (70358)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-02-25 21:02:37
köszi!
sorszám: 18232 (70356)
(előzmény: Péter mz, 2007-02-25 15:45:59)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-25 20:20:49
Ismerem a széles gumi hátrányait. De én ilyen elvetemült vagyok... Egyébként 110-es elsővel nekem sokkal jobb mint vékonyal. Bár lehet a minta miatt de sokkal jobb a tapadása.
Amúgy csak érdeklődtem hogy hallott e már vki ilyesmiröl. Természetesen én se vagyok a magam ellensége azért szeretnék én rajta menni is... A 110-nél szélesebb hátsó meg azért merült fel bennem, mivel nem akarok ugyanakkorát előre is meg hátulra is. Ezért próbálom betájolni magam hogy mekkora a mekkora is mi a jó.

Amúgy egy etz-vel nem igazan lehet villogni a fagyis elött, ez nem az a motor:).
sorszám: 18231 (70354)
(előzmény: peti74, 2007-02-25 19:27:52)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-02-25 19:27:52
140-es hátsó az ETZ-be ?
Mondd már meg, hogy minek ?
Hátha valaki beveszi a sarki fagylaltosnál, hogy micsoda pályagéped van ? Ne már.
Komolyra fordítva a szót, egy 140-es gumival teljesen elrontod a motorod kanyarodási képességeit, instabil lesz, a méretéből, a súlyából adódóan a legkisebb centírozatlanság kirázza a lelkedet, vizes úton imbolyogni fog, és fogyasztást is növeli, az 5-iket pedig megnövekedett kerékátmérő miatt lehet hogy fogod tudni használni. Szóval elég sok racionális ellenérv van a "jól néz ki"-vel szemben.
Egyébként a 140-es bajosan fér bele, mert a 4,10x18-as Heidenau is csak 1,5-1,5 cm-rel fér bele a 250-es lengőkarba, a láncvédő gumitól kb 1 cm-re van, és akkor még az egyenesfutás beállításához szükséges játékról nem is beszéltünk.
De ha tényleg csak a fagyisig használod, akkor lelked rajta.
sorszám: 18230 (70349)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-02-25 18:00:12)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-02-25 18:09:34
Írtam mélt.
sorszám: 18229 (70343)
(előzmény: osztro, 2007-02-25 11:32:02)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-25 18:00:12
125ös mzt nem ismerem nekem 251-esem van elöl nekem 110/80 van. Úgyhogy azt nemtom hogy kis mzre mi jó mi nem jó. A nagyra fölmegy.

Többiektől kérdeznem hogy hátulra 140 befér-e?
sorszám: 18228 (70342)
(előzmény: speed, 2007-02-25 15:25:36)

 
 
Veatta
válasz erre | email2007-02-25 16:23:03
Sziasztok!

250-es trophy javítási könyvet keresek, h a valaki tud ilyet dobjon egy mailt!

Üdv:

Veatta
sorszám: 18227 (70341)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-25 15:45:59
Igen be lehet inditani ha a kulcsot teljesen jobbra forditod és betolod bedobod kettőbe majd le egybe és elindul.A kábeleket igy nemtom megmondani mert neked hátha egykettő már maszek.És elrontasz vmit.Inkább következtesd ki amit le szeretnél venni annak megnézed milyen szinű a vezetékei és megnézed hova megy és ott lekötöd.
sorszám: 18226 (70340)
(előzmény: Doctor Brain, 2007-02-25 14:24:49)

 
 
speed
válasz erre | email2007-02-25 15:25:36
Hi!
125 etz-re mekkora gumit lehet rátenni (gyári ráfra) mert a 2,75ös/3,75ös az elég virsli! Heidenau gumikat néztem és azokból melyikek mennek fel elörre és hátra?
kössz
by:speed
sorszám: 18225 (70338)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-02-25 14:24:49
Heló!
A TS 125öst be lehet indítani akksi nélkül? Ha leszedek minden fölösleges cuccot a gépröl, beleértve a lámpát is, milyen színü drótokat kell összerérinteni ahhoz, hogy a gyújtás mennyen?
sorszám: 18224 (70330)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-02-25 13:30:15
Üdvözletem érdekelne hogy mi történik akkor ha a 18 as 250-es etz első kereket lecserélném egy 16 osra akkor romlik a gép menetteljesitménye vagy egyáltalán bele lehet szerelni ?
sorszám: 18223 (70323)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-02-25 11:32:02
Hello!
Nekem van 1 250 es TZ-m naggyából egybe van csak a két hátsó telója hiányzik + bevan álva a főtengely. De van jó TS 250/1 főtengelyem azzal állítólag meglehet "gyógyítani". Papírjai is vannak a mocinak csak műszaki nincs, Tárcsafékes, a váltó jó+ adok még hozzá 1 komplett váltót + kuplungot.
Szombathelyen van. 25e Ft az ára vagy 4db jó állapotú 195/50 15 autógumi.Erre a cimre írj ha éredekel : elektroosztro@freemail.hu
sorszám: 18222 (70318)
(előzmény: The Doctor, 2007-02-25 10:33:20)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-02-25 11:24:22
Hello!
Azt el is felejtettem h. a Ts az dinamós... A két főtengelyből lehet egyet csináltatni? Úgy értem h.: TS hajtókart bele az ETZ főtengelybe.
sorszám: 18221 (70317)
(előzmény: Atilla, 2007-02-24 23:45:46)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-02-25 10:51:43
Sziasztok!
Meg tudná vlaki mondani nekem, hogy a 125-ös ETZ-be milyen csapágyak kellenek a kerekekbe? Ha esetleg valaki azt is emlondaná, hogy a blokkhoz milyen szimeringek és csapágyak kellenének annak nagyon örülnék. Azért kérem ezt, mert hétvégén jön a moci és gyors felújítást igényelne, és addig tudjam beszerezni a fent említett alkatrészeket.
Előre is köszönöm!
Széles utat!
sorszám: 18220 (70316)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-02-25 10:36:49
Esetleg érdekelne még hiánytalan működőképes ETZ 250-es Blokk, karbi nem szukséges, csak szívocső, és gyujtás legyen rajta. Váltoja legyen jo, ne legyen nagyon szétrugva, és max 10ezer ft-ot ér nekem! Aki tud ilyet, kérem jelezze!

Köszönöm!
sorszám: 18219 (70314)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-02-25 10:33:20
hello

Érdekelne egy 250es ETZ, 25-30 ezer forint között, műszaki, papírok nem kellenek, a lényeg, hogy menjen, jo legyen a válto, ne legyen nagyon szétrugva, és elöl tárcsafékes legyen. Lehet szakadt is, csak működjön. Akksi sem kell. Ha valaki tud ilyet, azonnal szoljon kérem. Elsősorban a dunántúlon szeretnék ilyenhez hozzájutni.
Köszönöm!
sorszám: 18218 (70311)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-24 23:45:46
Jónak jó, csak a generátort ne akard rátenni, mert a azon az oldalon a kúp az teljesen más.
sorszám: 18217 (70310)
(előzmény: osztro, 2007-02-24 15:38:33)

 
 
vinga
válasz erre | email2007-02-24 22:46:09
Üdv mindenkinek!
Szeretnék venni MZ Trophy 250-eshez 2 db motortartó gumibakot,ha van valakinek írjon
Köszi!
sorszám: 18216 (70307)

 
 
Papszi88
válasz erre | email2007-02-24 22:22:08
Akit érdekel a szélesített tank, az a papszi88@citromail.hu e-mail címre küldje el az e-mail címét és küldök képet és infót.
sorszám: 18215 (70306)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-02-24 20:54:46
ÉS a dugó méret, csapágyak? stimmelnek?
sorszám: 18214 (70301)
(előzmény: Mosi, 2007-02-24 20:33:29)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-02-24 20:33:29
Igen
sorszám: 18213 (70299)
(előzmény: osztro, 2007-02-24 15:38:33)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-02-24 18:48:14
Hali
Tudna nekem valaki küldeni ,megszakitó vezérlöt,Valamint tz 250-esbe 125-os főfúfokát?
Természetesen kifizetném.
sorszám: 18212 (70294)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-02-24 15:38:33
Hello!
Segítségetek kérném abban h a TS 250/1 főtengelye jó e az ETZ 250 be.
sorszám: 18211 (70289)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-24 13:03:21
Simómra nem babettagyujtást akarom rárakni,hanem van itthon suzuki ekó gyujtásom.ugyanolyan mint a simóé szinte csak abban jobb hogy tirisztoros:))!
Szóval csak nincs meg a tirisztor egység:))))de amúgy jó minden rajta tom mert mikor leszedtük azzal ment előte.szal a vezetékelése oan mint a babettáé,és az a kérdésem babetta fekete tirisztorral menne e ez??sztetek?szikrázna e??mert akk csak egy 3000ft os tirisztor kéne és menne.....rárakni simán rábirom,babettét ráraknom meg10000péz lenne mindennel együtt..
sorszám: 18210 (70283)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-02-24 11:12:54
Képet tudsz adni róla?
sorszám: 18209 (70274)
(előzmény: Papszi, 2007-02-24 08:11:58)

 
 
Papszi
válasz erre | email2007-02-24 08:11:58
ELADÓ, egy ETZ szélesített tank! Kb 30-35 literes!Tel.: 0670-362-8295
sorszám: 18208 (70263)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-02-23 20:36:56
Köszönöm az eddigi véleményeket, javaslatokat!
A zselésről csak azt hallottam, hogy érzékenyebb az egyenletes töltésre, mint a savas akksi, és hát az ETZ nem feltétlenül áll a helyzet magaslatán ebből a szempontból. Szóval volt, aki kifejezetten nem ajánlotta a zselés akksit etz-be, mondván hogy hamarabb tönkrevágja.
sorszám: 18207 (70256)
(előzmény: Laca_D, 2007-02-23 19:14:42)

 
 
vinga
válasz erre | email2007-02-23 20:35:44
Csáo!
Szeretnék venni,250-es Trophy-hoz motortartó gumibakokat venni,ha tudna valaki ilyet,szóljon.
Előre is köszi!
sorszám: 18206 (70255)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2007-02-23 20:07:20
Hello!
Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valakinek BING karbihoz való eladó 125-ös vagy 130-as főfúvókája, mert a mostanit ami 118-as kevésnek érzem.
Előre is köszi!
sorszám: 18205 (70254)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-02-23 19:14:42
Csáó.
Én zselés akksit ajánlom.
Nem folyik a sav,gondozásmentes.
Biztos hogy drágább mint a savas,de ugytudom hogy megbizhatóbb.

Udv D_laca Etz-150
sorszám: 18204 (70251)
(elözmény: Laca_D, 2007-02-23 17:19:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-23 18:02:56
heló.Nekem is TS em van.Sztem talán neked is az akksi bal felén van a kivezető műanyag cső (ha van)arra rádugsz egy hosszú benzincsövet amit a lengővillához kábelkötegelővel odahuzatsz(hogy ne tudjon elmozdulni az a cső).Akkorára vágd hogy 3-5cmrel tovább lógjon még az aluminium sztendernél is.Ez biztos jó lesz.Meg ha az akksi jobb oldalán van kivezetés akkor is megtudod ezt csinálni,lényeg hogy legyen esése ne álljon meg valahol pl egy vizszintes csődarabban a sav. az a lényeg hogy a savat levezesse a cső.
sorszám: 18203 (70247)
(elözmény: Laca_D, 2007-02-19 09:30:01)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-02-23 17:47:50
Heló.Én nekem varta van az azért biztos megbizható meg 2év garancia van rá ha jól emlékszem de lehet hogy egy év.Szóval a varta jó.Én 6V 12Ah ásat vettem kb 4500ért többe nem került az biztos.Meg ebből 3 féle alakú volt.Szóval még a méretekkel is variálhatsz.
sorszám: 18202 (70246)
(elözmény: Laca_D, 2007-02-23 17:19:00)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-02-23 17:41:11
Seleks: Szabó ELEK'S :D Én rájöttem ám a turpisságra :). Nekem 6V-os volt, hát ez a leggyengébb minőségű, de ha gondozod, kibír 4-5 évet is.
sorszám: 18201 (70243)
(elözmény: Laca_D, 2007-02-23 17:19:00)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-02-23 17:33:33
Igaz nekem TS-em van, de én is csavaroztam. Ötös csavarokat raktam bele, 8.8-asokat, az anyákat pedig lemezzel biztosítottam(szerintem megbízhatóbb, ráadásul vékonyabb). Utóbbi kettőnek pont 3mm hely állt rendelkezésre. Le kellett szedni vagy 0,5mm-t az anyák tetejéből, meg a csavarokból is. Nincs vele gond, nekem a szegecsek pl megnyúltak, lötyögött az egész.
sorszám: 18200 (70242)
(elözmény: Laca_D, 2007-02-23 15:37:55)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu