:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy a 125-ös ETZ kormányához(a villanyaknál) mekkora méretű kúpgörgös csapágy kell?
Remélem közérthető voltam!
Kösz!
Széles utat!
mondjuk az is igaz, hogy csak a szűrő van kiszedve, a szívászaj csökkentő meg légszűrőház az eredeti
bocs RSW nem GTR :)
Mindegy egyenlőre nekem úgy sem kell.
Még néhány futam van a gumijaimban, szóval nem fogom kidobni.
nekem légszűrő nélkül, teljesen széria állapotban érzi jól magát, tehát a főfúvóka is gyári méretü. Amikor nagyobbat raktam bele csak rontott a helyzeten.
A helyedben vissza tenném a gyári gumit a légszűrőház és a karurátor közé.Továbbá mindent a gyári értékre állítanék vissza.Egyébként igen,több levegőhöz nagyobb főfúvókát igényel,külömben elszegényedik a keverék és akasztasz egy jókorát.Pláne 10 fok alatt.Ha elakadsz valahol keresd a Bambit az Üllői úti Hyosung szervízben.emzéguru:)))
Szeva!
Én altalában,olyan olajat rakok a vasba,amit éppen otthon a garázsba találok,már pár km-t lenyomtam igy,és gondom még nem volt,szerintem mindegy milyen az olaj,de ez csak az én véleményem!
Jó motorozást!
Az enyéim pl. Shell Spiraxal ugyan olyan jól működnek mint a jóval drágább Castrol R4-el.
Van vékony ráfra is puha keverék. 2.75x18 K45 RSW Racing. 11040 Ft - 10%.
Üdv!
Ti milyen hajtóműolajat töltötök hőn szeretett motorjaitokba? (viszkozitás, márka ez érdekelne elsősorban)
Üdv mindenkinek!
Kérdés:
Az én 250-es sárkányomon, direkt levegőszűrő leledzik, és az alsó ford. szám tartományban elég erőtlen. Néha ugrik, néha csak hörög. 3500, 4000-től már jó, de mivel bejáratós ezért efölé meg nem mehetek. Szóval. a kérdés: a direktszűrőhöz ajánlott-e egy nagyobb főfúvóka is? Vagy a karbit próbáljam meg hangolni még? (súber legfölül van)
Köszi előre is: Titus
Ha versenyezni akarsza akkor heidi kell neked.
Hátsó felnit nem kell piszkálni, előre meg TS hátsó felnit lehet rakni, mert az ETZ méretében nincs Heidenau GTR.
Amúgy én az eredeti méretekkel versenyeztem és megfelelően viselkedik, egész jól megvagyok a GTR gumik nélkül is, főleg hogy 20ezertől indul :)
www.mzracing.hu
Itt minden infót megtalálsz.
MZ ES 250/2 ROSSZ ÁLLAPOTÚ MOTORKERÉKPÁR LÁBVÉDŐVEL, PAPÍR NÉLKÜL, RÉGI RENDSZÁMMAL, IRÁNYÁR 22000 FT TEL;0620/992-4528 ASZÓD.
+: Mz kupán már indult vki innen? Valami bövebb infót szívesen várnék h merre hány lépés?
elörre is köcce:Speed
Én emiatt akarok csak 120ast max hátra elörre meg 90-110-t gondoltam, ezek közül milyen ötletetek van h melyik passzol rá föleg hátra? (e:18R h:16R a "picin") Jah meg márka Metzler/Heidenau között gondolkodok a többi meg drága már szal???
Van valakinek tippje róla, hogy egy csatos karburátor alapjárati állítócsavarját hogy lehet kiszedni, ha elnyírták a fejét? Megnéztem ma egy motort, hogy megvegyem, és gyenge volt az alapjárat, meg kissé beállítatnak tünt. A gyújtás is mintha rendetlenkedett volna. Na meg 5-ösben 4e felé az istennek sem bírtam feltornászni a gépet a teszt alatt. Gondoltam legalább a karbit mint gondot kizárnám, mert egyébként jó vételnek tűnik, de pl az alapjárati csavarral nem tudtam mit kezdeni. Így a többire rá sem néztem egyenlőre. Blikkre meg nem akarok egy másik karbit szerezni, hogy azzal megnézzem. Szóval ha van valakinek tippje, hogy mit lehet kezdeni azzal a csavarral, az szóljon.
Ismerem a széles gumi hátrányait. De én ilyen elvetemült vagyok... Egyébként 110-es elsővel nekem sokkal jobb mint vékonyal. Bár lehet a minta miatt de sokkal jobb a tapadása.
Amúgy csak érdeklődtem hogy hallott e már vki ilyesmiröl. Természetesen én se vagyok a magam ellensége azért szeretnék én rajta menni is... A 110-nél szélesebb hátsó meg azért merült fel bennem, mivel nem akarok ugyanakkorát előre is meg hátulra is. Ezért próbálom betájolni magam hogy mekkora a mekkora is mi a jó.
Amúgy egy etz-vel nem igazan lehet villogni a fagyis elött, ez nem az a motor:).
140-es hátsó az ETZ-be ?
Mondd már meg, hogy minek ?
Hátha valaki beveszi a sarki fagylaltosnál, hogy micsoda pályagéped van ? Ne már.
Komolyra fordítva a szót, egy 140-es gumival teljesen elrontod a motorod kanyarodási képességeit, instabil lesz, a méretéből, a súlyából adódóan a legkisebb centírozatlanság kirázza a lelkedet, vizes úton imbolyogni fog, és fogyasztást is növeli, az 5-iket pedig megnövekedett kerékátmérő miatt lehet hogy fogod tudni használni. Szóval elég sok racionális ellenérv van a "jól néz ki"-vel szemben.
Egyébként a 140-es bajosan fér bele, mert a 4,10x18-as Heidenau is csak 1,5-1,5 cm-rel fér bele a 250-es lengőkarba, a láncvédő gumitól kb 1 cm-re van, és akkor még az egyenesfutás beállításához szükséges játékról nem is beszéltünk.
De ha tényleg csak a fagyisig használod, akkor lelked rajta.
125ös mzt nem ismerem nekem 251-esem van elöl nekem 110/80 van. Úgyhogy azt nemtom hogy kis mzre mi jó mi nem jó. A nagyra fölmegy.
Többiektől kérdeznem hogy hátulra 140 befér-e?
Sziasztok!
250-es trophy javítási könyvet keresek, h a valaki tud ilyet dobjon egy mailt!
Üdv:
Veatta
Igen be lehet inditani ha a kulcsot teljesen jobbra forditod és betolod bedobod kettőbe majd le egybe és elindul.A kábeleket igy nemtom megmondani mert neked hátha egykettő már maszek.És elrontasz vmit.Inkább következtesd ki amit le szeretnél venni annak megnézed milyen szinű a vezetékei és megnézed hova megy és ott lekötöd.
sorszám: 18226 (70340)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-25 14:24:49)
Hi!
125 etz-re mekkora gumit lehet rátenni (gyári ráfra) mert a 2,75ös/3,75ös az elég virsli! Heidenau gumikat néztem és azokból melyikek mennek fel elörre és hátra?
kössz
by:speed
Heló!
A TS 125öst be lehet indítani akksi nélkül? Ha leszedek minden fölösleges cuccot a gépröl, beleértve a lámpát is, milyen színü drótokat kell összerérinteni ahhoz, hogy a gyújtás mennyen?
Üdvözletem érdekelne hogy mi történik akkor ha a 18 as 250-es etz első kereket lecserélném egy 16 osra akkor romlik a gép menetteljesitménye vagy egyáltalán bele lehet szerelni ?
Hello!
Nekem van 1 250 es TZ-m naggyából egybe van csak a két hátsó telója hiányzik + bevan álva a főtengely. De van jó TS 250/1 főtengelyem azzal állítólag meglehet "gyógyítani". Papírjai is vannak a mocinak csak műszaki nincs, Tárcsafékes, a váltó jó+ adok még hozzá 1 komplett váltót + kuplungot.
Szombathelyen van. 25e Ft az ára vagy 4db jó állapotú 195/50 15 autógumi.Erre a cimre írj ha éredekel : elektroosztro@freemail.hu
Hello!
Azt el is felejtettem h. a Ts az dinamós... A két főtengelyből lehet egyet csináltatni? Úgy értem h.: TS hajtókart bele az ETZ főtengelybe.
Sziasztok!
Meg tudná vlaki mondani nekem, hogy a 125-ös ETZ-be milyen csapágyak kellenek a kerekekbe? Ha esetleg valaki azt is emlondaná, hogy a blokkhoz milyen szimeringek és csapágyak kellenének annak nagyon örülnék. Azért kérem ezt, mert hétvégén jön a moci és gyors felújítást igényelne, és addig tudjam beszerezni a fent említett alkatrészeket.
Előre is köszönöm!
Széles utat!
Esetleg érdekelne még hiánytalan működőképes ETZ 250-es Blokk, karbi nem szukséges, csak szívocső, és gyujtás legyen rajta. Váltoja legyen jo, ne legyen nagyon szétrugva, és max 10ezer ft-ot ér nekem! Aki tud ilyet, kérem jelezze!
Köszönöm!
hello
Érdekelne egy 250es ETZ, 25-30 ezer forint között, műszaki, papírok nem kellenek, a lényeg, hogy menjen, jo legyen a válto, ne legyen nagyon szétrugva, és elöl tárcsafékes legyen. Lehet szakadt is, csak működjön. Akksi sem kell. Ha valaki tud ilyet, azonnal szoljon kérem. Elsősorban a dunántúlon szeretnék ilyenhez hozzájutni.
Köszönöm!
Jónak jó, csak a generátort ne akard rátenni, mert a azon az oldalon a kúp az teljesen más.
Üdv mindenkinek!
Szeretnék venni MZ Trophy 250-eshez 2 db motortartó gumibakot,ha van valakinek írjon
Köszi!
Akit érdekel a szélesített tank, az a papszi88@citromail.hu e-mail címre küldje el az e-mail címét és küldök képet és infót.
ÉS a dugó méret, csapágyak? stimmelnek?
Hali
Tudna nekem valaki küldeni ,megszakitó vezérlöt,Valamint tz 250-esbe 125-os főfúfokát?
Természetesen kifizetném.
Hello!
Segítségetek kérném abban h a TS 250/1 főtengelye jó e az ETZ 250 be.
Simómra nem babettagyujtást akarom rárakni,hanem van itthon suzuki ekó gyujtásom.ugyanolyan mint a simóé szinte csak abban jobb hogy tirisztoros:))!
Szóval csak nincs meg a tirisztor egység:))))de amúgy jó minden rajta tom mert mikor leszedtük azzal ment előte.szal a vezetékelése oan mint a babettáé,és az a kérdésem babetta fekete tirisztorral menne e ez??sztetek?szikrázna e??mert akk csak egy 3000ft os tirisztor kéne és menne.....rárakni simán rábirom,babettét ráraknom meg10000péz lenne mindennel együtt..
ELADÓ, egy ETZ szélesített tank! Kb 30-35 literes!Tel.: 0670-362-8295
Köszönöm az eddigi véleményeket, javaslatokat!
A zselésről csak azt hallottam, hogy érzékenyebb az egyenletes töltésre, mint a savas akksi, és hát az ETZ nem feltétlenül áll a helyzet magaslatán ebből a szempontból. Szóval volt, aki kifejezetten nem ajánlotta a zselés akksit etz-be, mondván hogy hamarabb tönkrevágja.
Csáo!
Szeretnék venni,250-es Trophy-hoz motortartó gumibakokat venni,ha tudna valaki ilyet,szóljon.
Előre is köszi!
Hello!
Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valakinek BING karbihoz való eladó 125-ös vagy 130-as főfúvókája, mert a mostanit ami 118-as kevésnek érzem.
Előre is köszi!
Csáó.
Én zselés akksit ajánlom.
Nem folyik a sav,gondozásmentes.
Biztos hogy drágább mint a savas,de ugytudom hogy megbizhatóbb.
Udv D_laca Etz-150
heló.Nekem is TS em van.Sztem talán neked is az akksi bal felén van a kivezető műanyag cső (ha van)arra rádugsz egy hosszú benzincsövet amit a lengővillához kábelkötegelővel odahuzatsz(hogy ne tudjon elmozdulni az a cső).Akkorára vágd hogy 3-5cmrel tovább lógjon még az aluminium sztendernél is.Ez biztos jó lesz.Meg ha az akksi jobb oldalán van kivezetés akkor is megtudod ezt csinálni,lényeg hogy legyen esése ne álljon meg valahol pl egy vizszintes csődarabban a sav. az a lényeg hogy a savat levezesse a cső.
Heló.Én nekem varta van az azért biztos megbizható meg 2év garancia van rá ha jól emlékszem de lehet hogy egy év.Szóval a varta jó.Én 6V 12Ah ásat vettem kb 4500ért többe nem került az biztos.Meg ebből 3 féle alakú volt.Szóval még a méretekkel is variálhatsz.
Seleks: Szabó ELEK'S :D Én rájöttem ám a turpisságra :). Nekem 6V-os volt, hát ez a leggyengébb minőségű, de ha gondozod, kibír 4-5 évet is.
Igaz nekem TS-em van, de én is csavaroztam. Ötös csavarokat raktam bele, 8.8-asokat, az anyákat pedig lemezzel biztosítottam(szerintem megbízhatóbb, ráadásul vékonyabb). Utóbbi kettőnek pont 3mm hely állt rendelkezésre. Le kellett szedni vagy 0,5mm-t az anyák tetejéből, meg a csavarokból is. Nincs vele gond, nekem a szegecsek pl megnyúltak, lötyögött az egész.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|