:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
sziasztok végre megy a gép:D nem gyujtas problema volt csak lejebb raktam a súbertűt egyel és maris jó lett:D.
Amúgy ti hogy szoktatok beállítani az előgyújtást, mert a gyertyalukon nem fér be tolómérő..
illetve a kuplungfelöli oldalon a csavarok ala szilikon jó nem?
Nekem lassan 2500km van a DODUCO megszakítómban, és átlag 90-100-as tempón használtam a gépet tavaly. A titka, hogy az alsó pogácsa lyukas, ezért nem ég be, sztem egy 5000-et elfut vele a gép!
ThUnDeR
ha 90el utazol,hogy nem szarja el magát a megszakítód pár száz kilóméterenként??nekem mindig elszarta magát régen de most más gyutjás van,de nekem az a tapasztalatom simónál is h magas fordulaton tartva hosszabb ideig sokat így használva,és besül:egyre neheezbben indul....nem emgy úgy...stb.
Helló! Én is most akarom megcsinálni a gépet 300-ra. Azt mondták a hengerfúrónál hogy hüvelycsere nélkül deleteszik a 75.5-ös dugót a hengerbe. Nektek is így csinálták? A hengerfejet mekkorára bóvitették? Üdv.
A retró csak divat, az MZ életérzés!
ts-250-hez keresek rövid kormányt
Háj!
Teljesen jó bele a 6Ah-s, felesleges 9-est venni. Nekem a 251-esben 2002-óta ilyen van, és sohsem volt semmilyen gondom vele. Amit a kolléga leír, hogy hidegen baszdmegol, meg leszívja az index, azt valami elektromos gond okozza. Nekem a ts nél ezek a tünetek akkor jelentkeztek, amikor be volt égve a gy.kapcsoló.
Szóval elég a 6Ah akksi.
Másrészt meg a 9-esnek van kitalálva a hely, a kisebb akksit mindenfélével ki kell ékelni, hogy ne mozogjon nagyon. Nekem egy kamionos gumiragasztó készlet is befért az akksi mellé, hordtam is becsülettel, pedig a tenyérnyi foltokkal nem sokra mentem volna...
Nekem 5-ös volt benne, amikor vettem. Egy évig használtam így, nem lehetett egyszerre tompítottal világítani, indexelni és féklámpát égetni, csak ha pörgettem a motort, különben leállt, és az index is percenként villogott egy halványat. Most vettem egy új 9 amperórásat, azóta akár hideg motornál is rárakhatom rögtön a tompítottat, és indulhatok, akkor sem áll le, ha fékezek. Sőt, akár indexelhetek is kifelé a kapun :). A gépkönyv is 12 V 9ah-t ír.
Köszi ha valaki még tudnan nekem ötletet adni akkor írjon már nekem
etz 301:
Hol veszed a castrol full-t?
M.
250-esbe 9 Ah-s aksi kell!
Hali. Ha valaki + tudná mondani hogy mekkora teljesítményű akksi kell a 250 esbe azt megköszönném.
Szerintetek az 5Amper-os nagy?
Mondjuk az Arol 2T-t én is kerülöm (Trabantos tapasztalat :) ), de egyébként majdnem bármilye 2T olajat beletöltök, ami a kezem ügyébe kerül, illetve amilyet épp találok. Az OMV olaja pl kifejezetten bevált nekem, de csak akkor kerül ilyesmi, ha épp OMV felé megyek. Elmegy nekem bármivel, pedig kemény használat alatt van a mocim, -5-ben is elindultam vele, ha kellet, napi 40km benne van minimum mindig, és 90 körüli utazóval megyek vele (125-ös ETZ, jobb napokon a 100 is belefér nyél gáz nélkül is...
Az Arol 2T nem ég el tökéletesen, több kell belőle, mint félszintből, az ólom-tetraetil pedig régi négyütemű, Otto-motoros öntöttvas hengerfejes járművek szelepfészek-beverődése ellen biztosított egyfajta lágyfém-bevonatot, valamint a kompressziótűrést növelte valamelyest. Kétüteműben semmi értelme.
Szerintem meg tök fölösleges arol2tné jobbat rakni bele, mert mikor ezeket a gépeket fejlesztették, még nem volt ilyen hiper szintetikus robogó olaj, meg mi egymás. Én csak ólom pótlót rakok bele, meg arol2t azt annyi.
Semmi baj, a hajtómű olajjal nem lehet semmit csinálni csak a szintet ellenőrizni. :)
Próbáj ki vmilyen full szintetikusat megéri vagy ha olcsóbbat akarsz létezik fél szintetikus olj is 2T hez!
Ha azt nézed hogy 1 liter olaj 30-40 literhez jó sztem +éri.
Én jobban alszom attól a tudattól hogy a kedvére teszem a gépemnek. Mert ha kell, akkor menni kell. Ma hoztam elő és már ma is beletettem 30-40km tert.
ja hajtóműolajra gondoltam....
Persze én is drága olajat használok egyébként a benzinhez mert most van furva és állítólag a szar olcsok nem kennek semmit. (félreértettük egymást)
Eszik?
És a gyertyát is koszolják olyan szinten mint a sima 2T-s olajak?
Én most szívtam + mert elfogyott a tartalék olajam és a kúton adtak vmilyen sima mezei 2T-s olajat a gyertyám feketés volt. Nekem a Castrol Repsol 2T Full Sintetik a csúcs 1300-1700 belőle 1 liter és 1a 3hoz adagolom.Nincs füst, se
felhő mögöttem az olajtól.
Vélemény?
Köszi
én egy szakoldalon azt olvastam hogy a szintetikus olajak eszik a szimeringeket.
Hali.
Én most szereltem med a fékemet.
Folyt összeszerelés után stb...
Szerintem nem tudod megoldani mással, mivel a fékpofákat az feszíti be és az a lapocska biztosítja a féked legideálisabb működését.Nélküle lötyög, de ha elméletileg behúzod az eéső féket akkor fognia kellene, utána pedig visszaáll alaphelyzetbe a két pofa???
De ha valakinek jobb a +látása az írjon nekem is.
Köszönöm.
Azért én még megpróbálok pár prektikát.
Pl.:több előgyújtás, nagyobb hőfokú gyertya, 98as vagy 100 üzemanyag Plusz FULL SZINTETIKUS olaj!
Mivel nem szeretném ha ideje elött megállna.
A tavalyi tapasztalatom az hogy szereti a 100as oktánszámú (Ferraris)benzint.
De mivel a mai világba az árak kicsit elszálltak ezt csak különleges alkalmakkal engedhetem meg...
Akkor olyan mintha egy zabolátlan paripám ülök, sokat dob a gyorsuláson, érezhető változás, s akkor ment 1x 120at az én gépem.
dobok róla képet ha valaki akar,
de fennt van az iviv-en is MZ ETZ 300 néven is.
A legobbakat mindenkinek.
MZ TROFI ES 250/2 PAPÍR NÉLKÜL RÉGI RENDSZÁMMAL, A MOTOR ÁTFOROG, KÜLSŐLEG FELÚJÍTANDÓ. ÁR 19000 FT( GÖDÖLLŐ) 0620/992-4528
Hello, látom itt sok hozzáértő ember irogat. Csak annyi lenne a kérdésem, hogy A TS-emre szeretnék Babetta gyújtást, mi kell hozzá, és hogyan kell bekötni? A válaszokat előre köszönöm.
MSN:s4mur4i_of_cod@hotmail.com
"Az ember olyan motor nélkül, mint hal víz nélkül!"
Siasztok! Nekemis van egy 125-ős etz ami éppen felujitás alatvan. Ha esetleg valaki tudna nekem kűldeni egyleirást arrol hgyogankell őszerakni a tőltést azt megkőszőném. Már 3hete kűszkődők vele. Cimem: zuzo01@citromail.hu
Hellsztok olyan bajom volna hogy a féknyeregnél a két fékpofát valami lemez szerűség tartja szinten hogy ne feszüljön meg na most nekem nincs meg ez a lemez és hogy e helyett bele tehetek-e én két rúgót vagy valami mással kell próbálkoznom ?
Ha te elégedett vagy vele akkor minden ok.De az biztos,hogy a gyári cső(legyen az katonai,v. maszek utángy.)elég jól el van találva az MZ-hez.Az átalakított(széria) valószínű csökkenteni fogja a teljesítményt.A magyar dugó sz.tem jó, azzal a mi brigádunkban nem volt gond.Annak ellenére sem,hogy amikor ilyet szereltek be bizony tanácsos át forgatni össze szerelés elött,mert hosszabb lehet a szoknyája és beleérhet a sonkába.
szeptemberben voltam pécsen műszakin 16-os elsővel széles kormány nem gyári etz hátsó teló levágott első sárvédő. Egyedűl a kék helyzetjelzőt cseréltették ki.
A 251-es 21-es lánckerékkel kicsit nyomatékszegény 80-fölött érzi magát jól 5.-ben (legalábis az enyém), de 21-es lánckerékkel is kiforgott 125-ig és 20-as lánckerékkel is csak jobb a gyorsulása.(tuning mentes etz-ről van szó első tulméret magyar dugó)
Hello! Ha el kell majd vinnem a gépet műszaki vizsgára, akkor teljesen vissza kell alakítanom? Gondolok itt arra,h a 16-os első kerék helyett vissza a 18as, széles kormány helyett a gyári, stb...
Szerintem ha már egyszer elromlott akkor már inkább nézz rá valami bontot robogó föfékhengert.
Pontos típusegyezést nem tudok mondani de olyat keress ami ugyanúgy 2 dugattyús a féknyereg.
ja az előgyújtásom 2,7 körül van, mert jobb szeretem ha lejjebről van nyomatéka. gondolom ez is visszavesz. Másképp meg még nem nagyon próbálgattam, mert szerlő lötte be és a gyújtáshoz nem értek.
hát az enyém valószínű volt bontva. Ha lehúzom a fejem az enyém is visz 120-at Az az enyémen hogyha lehúzom a fejem akkor szinte fél, 3/4 gázzal megy 90-et (én 90-nel járok vele). A 110-e úgy értem bármilyen ésszerű körülmények között tudja fölegyenesedve ülve rajta.
Viszont csak azért hogy 10-zel gyorsabb legyen nem éri meg felújítani, amíg megy.
Én ezt a -10km/h-t betudom annak, hogy a kipufogója át van alakítva, azt nem tudom mennyire de a végébe valószínűleg egy simson könyökcső van hegesztve és feltételezem a hangtopmító is kevesebb kamrából áll, de legalább jó a hangja, ja és utángyártott dugattyú van benne.
Sziasztok!
Van valakinek hibátlan állapotú 125-ös ETZ-re való első főfékhenger? Érdekelne, hogy milyen árban lehet ehez hozzájutni! Ha van valakinek, az legyen szives írjon!
Köszönöm!
Nem igaz, hogy a 251-es 110 et tud, és ott a vége. Nekem 4-ben tovább kimegy!
Az órám nem szarabb, mint amit a gyár írt(tehát olyan 5km/h-t csal). Én simán tudok vele utassal tartósan 115-120 köztött menni, sőt, ha tényleg sít az út, akkor utassal is kimegy 125 körülig. Természetesen ilyenkor ki van tekerve a gázkar amennyire csak ki lehet. De a 110-es utazót olyan 3/4 gázzal simán viszi. Ja, és nekem is huszas lánkerék van elől. Szóval, ha a tied csak ennyi tud, akkor valami baszdmeg van, ugyanis az enyémnek max annyi tuningja van, hogy még nem volt bontva a blokk.
Sziasztok
Tudnátok abban segíteni, hogy keresek egy MZ TS 250/1 (4-sebességes) sebváltó művet, vagy 2. sebváltó villát. Ha van valakinek, akkor írjon, vagy ha tudtok v.mi helyet, hogy hol keressem, akkor írjátok meg. Előre is köszi
Nekem 251-esem van, és én a gyári 21-es helyett 20-as kislánckerékkel járok, így optimális.
Az 5. kel kapcsolatba én azt tapasztalom, hogy nem jó vele 70 környékén menni, mert akkor már túl nagy a légellenálás és még kicsi a nyomaték, 90 nél már jó, azt már jól tartja és 50nél is jó, mert akkor szinte csak gurulni kell a légellenálás még kicsi.
nekem a gondom, hogy a 110 megfogja de azt mondták törődjek bele ez ennyit tud, és a aki azt mondja hogy az övé akasztja az órát annak vagy rossz az órája vagypedig túl ideális körülmények között próbálta(hátszél lejtő).
Teljesen mindegy,hogy mekkora dugó van benne.Ha alapméretes is,akkor is kell,hogy produkáljon valamit 5-ben(persze ésszerű körülmények között).Már ha minden ok.Az ajánlom ha Bp. környéki vagy keresd fel az Üllői út 202-ben a Hyosung szervízt.Ott dolgozik az Űr meg a Bambi.Mind a kettő emzéguru.Segítenek szívesen, tuti.Így,elmondás alapján hibát megállapítani eléggé nehézkes.Rengeteg oka lehet.Vagy gyere velünk nyíltnapozni ide-oda aztán mentközben tudsz tesztelni.Az a legjobb.
Nahát! El kellett rohangálnom a gép mellől,mire vissza értem már ott a válasz:)
Mindegy inkább 2x,mint 1x se:)
Azért kategórikusan nem jelenteném ki hogy szar a Mitas.
750-es Hondan tényleg az, de kisebb motorokon pl az én TS150-esemen kivállóan teljesít. Jóindulatú
hibatűrő. Túrázásra kiválló, tartós gumi. A kis TS képességeihez tökéletesen passzol. Verseny ETZ-vel is használtam, de oda kevés volt a tapadás, viszont ennek ellenére megfelelően viselkedett.
Vizesen nem olyan jó de olyankor amúgy sem szoktam kanyarvadászatot rendezni.
Valaki írjon már nekem gyorsan egy első teló szimmering méretet mert elfelejtettem
Ha valakit érdekel egy 125-ös papírnélküli ts az írjon emilt.
Szia peti74!
Köszönöm a technikai felvilágosítást.
Édesapám révén rendelkezem némi tudással az Mz-kről de gondolom többet tudsz róla mint én.
Ez bizonyos.
Ha jól emlékszem trabant dugó alapméret, de ha nem baj nem venném le a hengerfejet hogy megnézzem.
(Talán 72-es!?)
Természetesen nem perselyes hanem tűgörgős.
Tudom már sokan mondták nekem hogy az 5. sebesség az Etz-n "csak" utazó sebesség.
Ha 4ből 5 be teszem tartja a sebességet, de látható- érezhető módon nem gyorsul.
Szeretem a motorom, és megpróbálok minnél többet megtudni róla, és fejleszteni emberséges kereteken belül.
Szivesen veszem ha bárki tanácsokkal akar ellátni.
köszönettel
Érdekességként lengyel dugók:
http://www.agmot.pl/sklep.php?k=18&cz=22
1 PLN = 65 HUF
Ott is a gújtás alaplapot kell forgatni, viszont ott nem lehet látni, hogy mikor gyújtana, mert ugye nem megszakítós. Vedd ki a gyertyát, tedd bele a pipába, testald le és mikor lassan fogatod és szikrázik eggyet, ott gyújt, na ennek a felső holtpont elött 3 mm-rel kell lennie.
Hülye kérdés de 251esen hol lehet állítani az előgyújtáson?
Hali! Én 11ért vettem de használtan asszem olyan 13 és 15 között árulják!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|