hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Nagy Joe
válasz erre | email2007-03-10 18:17:01
gumibölcsöt hogy szoktatok leszedni km óráról hogy spiralt cseréljek. Lusta vagyok utanna nézni meg barmolni se akarom. köszi:)
sorszám: 18449 (71042)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-03-10 15:10:07
Én épp most csináltam meg, úgy hogy van egy kollégám és ő foglalkozik matrica vágással. Számítógépen kiszerkesztette, majd a géppel kivágta úgy hogy fekete fóliát rakott alapnak arra rátette a fehéret és abból vágta ki a felesleges részeket.Nem egy száz megoldás, mert egy kicsit hullámos lett, meg voltak részek amiket nekem kellett kivágni, pl a csavarok furatai, kontroll lámpák helyei, meg nem tudom mennyire lesz tartós mejd ha süti a nap ,de ez is egy ötlet. Állítólag a simán nyomtatás annyira nem hú de marha jó mert kiszívja a nap. UVálló nyomtatást kell produkálni.
sorszám: 18448 (71027)
(előzmény: sanyesz82, 2007-03-10 12:47:53)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-03-10 14:19:31
Én így csináltam: szereztem a 150-es ETZ-mbe egy teljes blokkot, szintén 150-t, így volt kettő: az egyik az eredeti, annak a száma szerepelt a forgalmiban. A másikat felújítottam, feltettem a polcra. Aztán amikor az eredeti meghalt, elmentem a csapágyboltba, vettem számbeütőt 5000Ft-ért. Kis reszelővel kis munkával kireszeltem az eddig a polcon lévő blokkból a motorszámot, és beleütöttem azt, ami a motorom forgalmijában szerepelt, és kész. Kicseréltem a két blokkot, és mentem motorozni. Volt közúti ellenőrzés, műszaki vizsga, sehol nem volt bukta.
sorszám: 18447 (71026)
(előzmény: SmOz, 2007-03-10 13:58:14)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-10 13:58:14
És hogyan tudom átütni?Honnan lehet szerezni olyan szerszámot?Vagy mit hogyan tudok csinálni?
sorszám: 18446 (71023)
(előzmény: latzko, 2007-03-10 12:49:09)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-10 13:57:05
Ugyan olyan etz 150-es a blokk.Az a blokk a másik motoromból lett átrakva, de nemvolt a nevemre átírva.De a volt tulajmegkértem, hogy vegye ki a forgalomból, és most itt tartok...
sorszám: 18445 (71021)
(előzmény: tata21, 2007-03-10 11:16:42)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-03-10 12:49:09
Hali SmOz, nekem ismerős a problémád. Én 7 évet motoroztam átütött motorszámmal, semmi probléma nem volt, közben elvittem műszakira is, sima ügy volt. Persze szépen kell kivitelezni az átütést. Most adtam el a motort.
sorszám: 18444 (71019)
(előzmény: SmOz, 2007-03-10 10:59:29)

 
 
sanyesz82
válasz erre | email2007-03-10 12:47:53
Sziasztok!

Régóta gondolkozom azon, hogy hogyan lehetne azt megcsinálni, hogy a kmóra és a fordulatszám mérő (Etz-ben) fehér hátlappal fekete számokkal legyen?
Hallottam olyan dolgot, hogy ultrával kezdjem el síkálni és ezt az eredményt kapom, de őszintén nem nagyon hiszek benne. Gondoltam arrais, hogy fehér papírra szerkesztem meg az egészet és kinyomtatva beteszem.

Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Esetleg ha valakinek van már kész, szerkesztett nyomtatható verziója azt szívesen fogadnám.. :)
Előre is köszi mindenkinek.
sorszám: 18443 (71018)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-03-10 11:16:42
Nehéz ügy! Eredetiségvizsgálat, forgalmi+ adásvételi kell arról a blokkrol amit bele akarsz tenni. ez egy csomo pénz és utánnajárás. De ezis csak akkor megy ha a két blokk tipusazonos ha nem akkor átépitési engedély stb.. INKÁBB HAGYD A FRANCBA / SZÁMBEÜTÖ/
sorszám: 18442 (71013)
(előzmény: SmOz, 2007-03-10 10:59:29)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-10 10:59:29
Nekem van egy olyan gondom, hogy egy másik blokkvan a gépemben.És tudnának valamit kezdeni a műszakin vele, hogy átírják a papírokat, mert azért nem veszik meg tőlem a motort, mert másik blokkvan benne.Az a blokk már kivan véve a forgalomból...előre is köszönöm a válaszokat!
üdv
sorszám: 18441 (71012)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-10 10:54:03
opá tényleg:P odáig már nem olvastam vissza^^
sorszám: 18440 (71011)
(előzmény: Zapkorte, 2007-03-10 10:45:10)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-10 10:45:10
óvass vissza, most trágyaltuk ki.
sorszám: 18439 (71010)
(előzmény: SmOz, 2007-03-10 10:11:20)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-10 10:11:20
Hali!Eltudná nekem mesélni valaki, hogy a műszakivizsgán mit néznek?Pl hogy nem müxik a km/h azt nézik?előre is köfe a válaszokat!
üdv
sorszám: 18438 (71009)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-10 09:54:25
Hali!Nekem van egy majdnem egy egész 150-es tz-re való alkatrészem...Msn-em:kisszirt@hotmail.com, mailom:kisszirt@citromail.hu
üdv
sorszám: 18437 (71008)
(előzmény: dadis, 2007-03-09 20:16:34)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-03-09 22:37:05
Az a rezgés, amivel működés közben rezeg azt nem látod szabad szemmel, mert egyrészt túl gyors (jó esetben olyn 100-200 Hz között, tehát másodpercenként 100-200 rezgés) másrészt a kilengése is olan minimális, hogy nem látod szabad szemmel mindössze annyi, hogy épp ne érjen össze a két érintkező.

Az a rezgés, ami szemmel látható mind a kilengése, mind a gyakorisága miatt (másodpercenként max 2) az tulajdonképpen az az oda-vissza váltás, amikor a szabályzó a két szabáylzási állapot között vált. Az egyik szabályzási állapot ugye amikor a teljes gerjesztés és a félgerjesztés között rezeg (gyorsan) a másik állapot pedig amikor a félgerjesztés és a leszabályzás között rezeg (szintén gyorsan).
Mindig amikor a nyelv eléri a leszabályzást, akor egy pillanatra teljesen megszűnik a töltés, ettől gyullad a töltésjelző.
Ennek persze csak magasabb fodulaton kellene megtörténnie. Szóval ha neked így működik akkor az az azt jelenti, hogy túl kis feszültésgre akar szabályozni (túl gyenge a nyelv visszahúzó rugójának előfeszítése), olyan kicsire, amit a dinamó már elér kisfordulaton még félgerjesztésen is, ezért vált át a "durvább" szabályzásba.
Ha fényszórót is rátestzed, akkor az olyan arányban terheli a dinamót, hogy kisfordualton nem ad már le akkora feszültséget ami billentené a szabályzót a durvább leszabályzás felé.

Másik oka az lehet, hogy a túl gyenge nyelvrugó mellett, hogy szabályzó "lassú" (túl nagy a fegyverzet légrése), tehát mire a teljes gerjesztés kikapcsolna addigra úgy megszalad a dinamó feszültsége, hogy túlbillen a félgerjesztésen.

Szóval első lépés a légrés csökkentése, és csak a második lépés szabályzási feszültség beállítasa multimáterrel mérve.
sorszám: 18436 (70993)
(előzmény: Péter mz, 2007-03-09 16:13:47)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-03-09 20:16:34
Sziasztok!
Nincs valakinek egy eladó lepukkant 125-ös ETZ-je? Vagy esetleg egy motor összerakásához szükséges mennyiségű alkatrész? Az se baj ha darabokban van, csak olcsó legyen! Jó volna itt a dunántúlon, max Pesten.
Ha valakinek van, legyen szíves szólni!
Előre is kösz!
sorszám: 18435 (70984)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-03-09 16:40:59
Helló! Én is most akarom megcsinálni a gépet 300-ra. Azt mondták a hengerfúrónál hogy hüvelycsere nélkül deleteszik a 75.5-ös dugót a hengerbe. Nektek is így csinálták? A hengerfejet mekkorára bóvitették? Üdv.

A retró csak divat, az MZ életérzés!
sorszám: 18434 (70972)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-03-09 16:28:12
:) :) Köszi!
sorszám: 18433 (70971)
(előzmény: Zapkorte, 2007-03-09 16:21:57)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-09 16:21:57
Ezen a hetvenes években szerettek lovagolni.
Én már többször vizsgáztattam motort a mozaikban, mindig nagyon nagyvonalúan kezelték a dolgot, nem nagyon érdekli őket, tiszta legyen, égjenek a lámpák, fogjanak a fékek, stimmöljenek a számok, legyenek meg a tükrök mega szíj, és akkor nem keresnek hibát, legfeljebb vigyorogva megjegyzik, hogy "milyen szép kis MZ, látszik, hogy gondos gazdája van".
sorszám: 18432 (70969)
(előzmény: Devil87, 2007-03-09 11:28:47)

 
 
sztomi
válasz erre | email2007-03-09 16:18:24
Sziasztok!

Van egy eladó 250-es ETZ-m.
Nagyon sok minden ki lett rajta cserélve de tavaly vettem egy másik motort és azóta sajnos kicsit el lett hanyagolva, de szerintem egy fél óra alatt üzemképessé lehetne tenni.
Ha valakit érdekel írjon a tamas.szalontai@erstebank.hu-ra! Az árban biztosan megegyezünk (ja műszaki van rajta 2008-ig asszem, meg minden papírja rendben van)!
Üdv.
Tamás
sorszám: 18431 (70968)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-03-09 16:13:47
Ok ezt megjegyzem hogy áramkapcsoló és fesszabályzó.Egyépként a tuláramkapcsoló nevet valamelyik forumon olvastam régen és azért jegyeztem meg.Amit irsz hogy a fezsszabályzó érintkezőnek az állásairól:Akkor most az nem jó hogyha folyamatosan rezeg ?mert nekem azt csinálja és ezért hga helyzetjelzőn van vibrál a lámpa fénye abban az ütemben ahogy szabályoz.Nagylámpán nem vibrál a fényerő mert ott nem rezeg mivel kell a teljes töltés a hogy elláthassa feszszel a rendszert.(45W+5W+2x2W a kmórában)(a dinamó meg ugye csak 60w os.)Szóval ahogy nekem rezeg az mind a három álláspontot csinálja :teljesg-félgerjesztés-leszabályzás.
az áramkapcsolót azt értem de azt sose állitottam valószinű az is lehet a baj mert egyszer volt amikor 5.7volt volt a töltés akkor ugye annak már szét kellett volna oldania és jelezni nekem a viszajelzőn de nem tette .Szóval azon is állitanom kell.multiméterem van csak.
a hézagokról pedig egy német oldal rajzán találtam rá de azóta sem.Ott pedig tized mm és mm erek voltak megadva az érintkezők közt.Persze tudom hogy ezek akkor is csak körülbeli értékek lennének.Valamit segithet ha nem is sokat.
sorszám: 18430 (70967)
(előzmény: peti74, 2007-03-08 22:21:40)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-03-09 13:10:22
Sport kormányt a helyi motorosboltba bementem mondtam hogy simson enduro kormany kene:). 1990 forint plusz ráhegesztettem toldast a végére (belül mereveítő csővet dugtam bele) így kb elég széles és minden jól elfér rajta mivehlgyo az indexek is a kormanyon vannak. (nem tudom ezé szolnak muszakin?:O)
Ülést 3000forintért húzták át plussz a rohadasokat kihegesztettem rajta. (nagyon jó lett, meglett emelve picit a hatúja így lépcsős (dizajn...:D))
sorszám: 18429 (70957)
(előzmény: Etz 301, 2007-03-08 23:17:05)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-03-09 12:42:53
Sziasztok !

Eladó egy használt, de szép állapotú szélvédő plexi. Repedés nincs rajta, csak a használatból és törölgetésből eredő néhány apró karcolás. A kilátást nem zavarják.
3 mm vastag, víztiszta. 4 ponton rögzítve masszív. Elég jó szélvédelmet ad, még a kezeket is védi valamennyire. 50 cm magas és alul (a kézvédelem miatt) 57 cm széles.
Képek:

kép1

kép2

Én 4500 Ft-ot gondoltam érte.

Postán is tudom küldeni, 730 Ft a standard csomag +300 Ft az értékbiztosítás, szóval a posta 1000 Ft-ból kijön.
sorszám: 18428 (70954)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-03-09 11:41:56
A visszapillantó mindegy milyen csak ugytudom mostmár 2 db-nak kell lenie, de a burába nekem egyszer már belekötöttek hogy mért ilyen fakó.
sorszám: 18427 (70950)
(előzmény: Devil87, 2007-03-09 11:28:47)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-03-09 11:28:47
Faterom avval riogat így műszaki elött,h nem fog átmenni a gépem,mert kopottak az indexbúráim meg a hátsó lámpabúra. Vagyis inkább az idő tett rá hatást,mert kifakult kiszívta a nap. Bár mondjuk nem tudom,h akitől vettem napon tartotta-e,mert 1 éve enyém a gép :) Jah és a visszapillantók csak a gyáriak lehetnek?
sorszám: 18426 (70949)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-03-09 10:03:27
Lehet hogy eszi de a 98-as és 100-as oktánszámu benzinek, oktánszám növelő adaléka sokkal károsabban hat a szimeringre és a műanyag/gumi alkatrészekre. Persze ezeknek a hatása is elhanyagolható, de ha már szörszálhasogatásnál tartunk... :))))

Szerintem az a szimering ami károsodik a synt olajtól az a darwini elmélet szerint jobb is ha kihullik. Én még nem kaptam csapágyboltban olyan szimeringet ami ne lett volna olaj álló :) Normál használat mellet a szimeringek 2 fúrás között gond nélkül funkcionálnak. (20éves állás után persze ne várj csodát)

sorszám: 18425 (70947)
(előzmény: snip21, 2007-03-08 09:35:53)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-03-09 09:44:46
A Doduco eredetileg olasz volt és legendásan jó minőségű és tartósságú, de már ez sem a régi, de még mindig az egyik leghasználhatóbb fajta. Nem merek rá mérget venni, de azt hiszem már idehaza gyártják.....
sorszám: 18424 (70943)
(előzmény: tata21, 2007-03-08 07:18:46)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-03-09 09:29:27
Én kb 2-ével ezelött vittem müszakira egy bukocsöves 250-es etz-t és simán átment. / kpm müszakiról van szó és ráadásul egy házi bukocsőröl/.
sorszám: 18423 (70941)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-03-08 19:47:42)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-09 08:59:26
Hát nem tudom, láttam én már bukócsöves motort levizsgázni, de annak kicsit kevésbé volt eklektikus a csöve, mint a tied. Bah, srófold le, oszt menj úgy arra a vizsgára, az a legbiztosabb.
sorszám: 18422 (70940)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-03-08 19:56:15)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-03-08 23:34:43
1.A tankba megy az üzemanyag plusz a full szintetikus olaj vagy a sima 2T kinek mi a "favorit".Majd...
2. Benzincsap
3. Benzincső
4. Karburátor
5. Szívótorok
6. FORGATTYÚSHÁZ
7. Henger+szikra=égéstermék
8. Leömlő könyök
9. Kipufogó
sorszám: 18421 (70937)
(előzmény: Etz 301, 2007-03-08 23:10:40)

 
 
válasz erre | email2007-03-08 23:17:37
Ha esetleg esedékes lenne a dolog, hogy nem kell nekem seimán mégér egy peres blokk 10.000-et. Írj ha van valami, igént tartok rá.

mzzzz
sorszám: 18420 (70935)
(előzmény: Quintipor, 2007-03-08 16:08:53)

 
 
Etz 301
válasz erre | email2007-03-08 23:17:05
Nagy Joe!

Nekem tettszik a moci.
Jól néz ki.Én speciel így hagynám.
Honnan szereztél rá sport kormányt?

Látom az ülésed is át lett húzatva.
Én is gondolkodom rajta mert az "MZ"s már kezdi elhagyni magát.
Mennyi körül lehet áthúzatni?
sorszám: 18419 (70934)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-03-08 19:47:42)

 
 
Etz 301
válasz erre | email2007-03-08 23:10:40
Hello snip21!

Javíts ki ha tévedek kérlek.
1.A tankba megy az üzemanyag plusz a full szintetikus olaj vagy a sima 2T kinek mi a "favorit".Majd...
2. Benzincsap
3. Benzincső
4. Karburátor
5. Szívótorok
6. Henger+szikra=égéstermék
7. Leömlő könyök
8. Kipufogó

Kihagytam egy szimeringet valahol?

Max a motor több olajat kaphat ha szivárog a motorblokkban a hajtőmű olaj a főtengely és környékén és ez eljut a dugó fölé.Ekko ugyebár kevesebb lesz a hajtőmű olaj és egy csomo kellemetlen dolgot okozhat.....

De lehet hogy én emlékszem rosszul, ma már elék késő van + a napom is eléggé húzós volt.
Tehát Bocs ha + bántottam valakit.
sorszám: 18418 (70933)
(előzmény: snip21, 2007-03-08 09:35:53)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-03-08 22:21:40
"...a tuláramkapocsoló (a rezgő) ami ugye két álló érintkező közt mozog..."
NEEEM !

Nincs benne túláramkapcsoló.

Két részből áll :fFeszültségszabályzó és áramkapcsoló (nem túláram, csak áram).

Ami két érintkező között rezeg az a feszültsgészabályzó nyelv.

Aminek csak két érintkezője van - ennélfogva két állapotot képes felvenni : összekapcsol vagy nem kapcsol össze - na az meg az áramkapcsoló.

A feszültségszabályzó nyelvnek az a felafdata, hogy a szénkeféről érkező feszültségből (D+) annyit engedjen vissza az állórészre(DF), hogy a szénkeféről érkező feszültéség (D+) állandó legyen, akkor is ha a fordulatszám megállás nélkül változik.
Három állapota van:
-alapállás, ekkor a D+ teljes egészében visszajut a DF-re, ez a teljes gerjesztés.
- középső állás: ekkor a D+ egy ú.n. szabályzóellenálláson keresztül jut vissza DF-re, kb. felére csökkentve ezzel a gerjesztőáramot, ez a félgerjesztés.
- másik szélső állás: ekkor a DF-et letesteli, vagyis 0 lesz a gerjesztőáram, ez a leszabályzás.

Üzem közben a D+ feszültségének szabályzása úgy valósul meg, hogy a fesszabályzó nyelv vagy a teljes és a félgerjesztés, vagy a a félgerjesztés és a leszabályzás között rezeg.
Érted ?

Az áramkapcsoló feladata ennél egyszerűbb: ha a D+ -on megjelennő feszültség már nagyobb, mint az akksi feszültsége, akkor összekapcsolja a dinamót az akksival és az összes többi fogyasztóval, hagy töltsön. Ha meg a dinamó fszültsége lecsökken az akksi fesz alá, akkor kiold, hogy az akksit ne zárjuk rövidre a dinamón keresztül.
Ezt is érted ?

Van benne túláramvédelem, de az a fesszabályzó nyelv leszabályzó állásával valósul meg, mert van egy ku*va vastag egymenetes "áramtekercs" az oszlopon.

Külön túláramkapcsoló nincs benne, oké ?

A feszültségszabályzót működés közben, pörgetett motornál, az akksira kötött feszültségmérővel kell beállítani.
Az áramkapcsolót szintén működés közben, alapjárat közeli fordulatokon pörgetve, az aksi és a szabályzó közé bekötött árammérővel (lehetőleg mutatós műszerrel) kell beállítani.

Tolómérővel, meg hézagmérővel fesszabályzót állítani hétdanos baromság ! Meg ne halljam mégegyszer !
sorszám: 18417 (70930)
(előzmény: Péter mz, 2007-03-08 19:46:07)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-03-08 19:56:15
ez mar régi kép azóta minden megvan rajta csak ez a gubanc hogy a bukócső elég feltünő:)
sorszám: 18416 (70927)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-08 19:54:28
Vigyél magaddal villáskulcsot, és ha bugyognak, mondd, hogy kis hiba, helyben javítható, szedd le, és menj vissza a sorra.
De szerintem idáig nem is jutnak majd a dolgok. "Hol vannak a visszapillantó tükrök? Hol van a kapaszkodószíj a nyeregről? Hát ezt így maga sem gondolhatja komolyan, Uram..."
sorszám: 18415 (70926)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-03-08 19:47:42)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-03-08 19:47:42
http://kepfeltoltes.hu/070308/061118_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez a motorom és most akarnam lemuszakiztatni. Vajon szólni fognak a bukócsőért? (elméletileg tudom hogy igen, de van vkinek tapasztalata ilyen téren hogy vkinek sikerült) igazibol nem akarnam visszabontani mert nagymunka:| Vagy hogy "szoktátok elintézni"?
sorszám: 18414 (70924)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-03-08 19:46:07
HEló.Megint a töltéssel bajlódok.TS 125ös.Az a kérdésem hogy a tuláramkapocsoló (a rezgő) ami ugye két álló érintkező közt mozog.Az a kérdésem hány tizedmiliméter a két álló közti mozgása?Fél mili?Vagy kisebb?ÉS még annyit hogy mekkora távolságra van a vasmagtól a mozgórész?Ott hány miliméter?1 mm kb?
sorszám: 18413 (70923)

 
 
Quintipor
válasz erre | email2007-03-08 18:35:41
Nagyon szeretném megmenteni. Nem borult vele akkorát, hogy meghajoljon a váz! Annyi történt, hogy be akarták húzatni és egy autó után kötötték. Mikor beindult, túl nagy volt a gáz és nekirohant az autónak:) Ekkor borult fel. Leszakadt róla a nadrág, a motornak meg letört mindkét, baloldali indexlámpája. Azért néz ki nagyon rondán, mert kiélte rajta kreativitását:-(. Festette, leszedett egy két dizájnelemet stb.
sorszám: 18412 (70922)
(előzmény: bazsi, 2007-03-08 13:58:55)

 
 
Quintipor
válasz erre | email2007-03-08 16:08:53
Igazság szerint idegennek adja annyiért, nekem ingyen adja:D
De úgy nem akarom elhozni, hogy nem tudok mit kezdeni vele.
sorszám: 18411 (70915)

 
 
válasz erre | email2007-03-08 15:32:15
5000-10000 ft? az majdnem ingyen van. MÉg ha csak alkatrésznek veszed is, nagyonmegéri. Ha nem kell én igény tartok a blokkra :D de komolyan.
sorszám: 18410 (70912)
(előzmény: Quintipor, 2007-03-07 22:53:12)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-03-08 13:58:55
Hello! Ha tudod, akkor "mentsd meg" azt a gépet ha csak 7600 km van benne.
Ha a váz nincs elgörbülve és vannak papírjai akkor egy szép és jó gépet lehet belőle csinálni, persze sok munkával és nemkevés pénzzel. Nekem is "peregyesem" van. Eddig kifogástalanul működik, amióta fölújítottam. Szóval szerintem a /1esek jó motorok, csak karban kell tartani. Ha kell kép a mocimról akkor szólj ide vagy írj e-mailt! Üdv
sorszám: 18409 (70907)
(előzmény: Quintipor, 2007-03-07 22:49:23)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-03-08 10:54:14
Én is a sthil olajra esküszöm. / szerintem megfizethető,és minöség/
sorszám: 18408 (70905)
(előzmény: snip21, 2007-03-08 09:35:53)

 
 
snip21
válasz erre | email2007-03-08 09:35:53
A full szintetikus olajak valamelyest megeszik a szimeringeket és először azt hittem hogy ez hülyeség, de nem.
Amikor elkeztem full sintetikus olajat hazsnálni akkor hirtelena szimeringeim beégtek.
A szimeringek kb 3-4 hónaposak lehettek.
Azóta használok én sthil adalékot igaz ez is full szintetikus de viszont tökéletesen elég és nagyobb fordulatra van tervezve mint a sima 2t-k.
Egyébként egy gyári furatlan 150-es ETZ-m van amit 90 és 110 között használok.
sorszám: 18407 (70903)
(elözmény: Somebody, 2007-03-06 18:51:24)

 
 
veszprémiki
válasz erre | email2007-03-08 08:01:14
NagyJoe:

Előgyújtás állításhoz nekem van egy kivertporcelánú gyertyamaradványom, aminek a közepébe van beletéve egy milliméteres beosztású rúdacska. Belecsavarom a gyertya helyére és a dugattyú emelgeti a pálcát és így látom az előgyújtást.

etz 301: Kösz, megnézem a veszprémi unixba.

M.
sorszám: 18406 (70900)
(elözmény: Somebody, 2007-03-07 19:22:52)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-03-08 07:18:46
Szia, ez mien megszakitó, olasz? Hol lehet beszerezni és mennyiért? Elöre is kösz a választ, üdv tata
sorszám: 18405 (70898)
(elözmény: Somebody, 2007-03-07 18:35:33)

 
 
Quintipor
válasz erre | email2007-03-07 22:53:12
Sziasztok!
Az unokatesómnak van egy MZ TS-250/1-e és mivel nem használja, el akarja adni. 7600Km van benne, szóval nem sokat ment vele, azonban kölcsönadta a tesója gyerekének, aki agyonmázolta, szóval elég szarul néz most ki. Borult is vele, így letört bal oldalt elől is hátul is az index. Évek óta nem ment vele és akkor sem volt a legpöpecebb állapotban. gondoltam rá, hogy megvenném. 5000-10000Ft körül adná el. Csak az a problémám, hogy sohasem volt motorom. Szeretném az eredeti állapotába hozni, de nem értek hozzá. Tud valaki valamilyen leírást?
sorszám: 18404 (70895)

 
 
Quintipor
válasz erre | email2007-03-07 22:49:23
Sziasztok!
Az unokatesómnak van egy MZ TS-250/1-e és mivel nem használja, el akarja adni. 7600Km van benne, szóval nem sokat ment vele, azonban kölcsönadta a tesója gyerekének, aki agyonmázolta, szóval elég szarul néz most ki. Borult is vele, így letört bal oldalt elől is hátul is az index. Évek óta nem ment vele és akkor sem volt a legpöpecebb állapotban. gondoltam rá, hogy megvenném. 5000-10000Ft körül adná el. Csak az a problémám, hogy sohasem volt motorom. Szeretném az eredeti állapotába hozni, de nem értek hozzá. Tud valaki valamilyen leírást?
sorszám: 18403 (70894)

 
 
GABBEN666
válasz erre | email2007-03-07 22:00:25
Hy keresek MZ TST 125 150 ccm papír nélkül működő képesen ha valakinek van írjon!
sorszám: 18402 (70888)

 
 
Etz 301
válasz erre | email2007-03-07 19:35:04
Hali veszprémiki!

Én Siókokon lakom, élek.
Az itteni Unixba.

sorszám: 18401 (70875)
(elözmény: Somebody, 2007-03-07 07:59:13)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-03-07 19:24:32
Fel sem merült bennem, hogy ilyen probléma jelentkezhetne. Hogy őszinte legyek mióta megvettem a mocit nem is néztem még meg az elektromos részét tüzetesebben, mert nem volt rá szükség. (Tudod: ami nem tört el, azt ne ragaszd meg :D ) Mindenesetre eddig vagy 6000 km-t tettem bele hasonló módon és nem jelentkezett semmi hiba e téren (mondjuk más téren sem...). 80-ig folyamatosan gyorsul, utána egy kicsit mérsékeltebben 95-ig, utána hosszú egyenesen itt tartott gázzal jó esetben felmegy 100 felé, de azt nem szoktam tartani, mert az már nem esik neki jól szerintem. Elektromosan egy dolog csak ami zavar, hogy ha fent van a tompított, főleg ha fékezek-indexelek is, akkor ha hagynám szép lassan (mondjuk 20-30s) leállna. Ott gyenge az az alapjárat, ami különben stabil 2000 minden egyéb esetben akár hidegen is pár másodperc után.
sorszám: 18400 (70873)
(elözmény: Somebody, 2007-03-07 18:30:05)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu