hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Teknőc
válasz erre | email2013-07-20 21:45:59
Van rá megoldás, de erről beszélni kéne, mert tényleg gáz a az a kemény kuplung még a motornak is.. nem a kezedre értettem..;)
Teknőc
sorszám: 46000 (139925)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-20 21:05:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-20 21:40:36
Gabi van rá megoldás, ez a bowden nem tudom hány éves volt, de mióta megvettem a gépet....(ezt te tudod, hogy nem most volt) jó pár évet leszolgált..Az utóbbi pár évben még a szokásos olajfürdő is elmaradt, az én hibám..S melóm lustasága miatt, de én voltam a ludas, ezért nem is hibáztatom a bowdent, csak az utánpótlás sz.r. Ezzel van a gond. A karbantartás már más részlet...;)Erről sokat tudnék mesélni öreg és mai megoldásokról privátban, egy jó pohár bor mellett...;)
Esetleg, szögedi Gallyatető, a szögedi motoros kocsma..;)
De szerintem Alberci még ennél ezerszer többet tud a mai baráti látogatás után ismét mondom...Le a kalappal a tudása előtt..Imádom az öreg Szögedi mz-éseket...:) Jó fejek, okosak, akár a szocimotorosokat szeretem....Valamit igazán sokat túráznak.Jó volna öszehozzni a két csapatot egyszer...:)
Ja, kicsit boroztam, peslkavica és mi egyéb(stb) volt a Laposon..Kadarka, meg szekszárdi borok Kékfrankos, mög cabernet s.) Szögediek tudják ezt..Kékfrankos sk...;)A Partfürdő alatti helység Tisza part....
Jó volt... Kár hogy nem volt szocis gép előttem, de túlparton sok mz-és, simos járkált a Huszár Mátyás Rakparton...
Teknőc
sorszám: 45999 (139924)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-20 21:05:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-20 21:39:23
Próbáld minél egyenesebben vezetni, jó nagy ívekkel a bowdent, az jót tesz a futásának.
Másik. Mosd ki gázolajban vagy WD40-el.

Aztán a kuplung kiemelő szerkezet szokott még tapadni. Az a spirális izé a jobb dekli alatt ami a pálcát nyomogatja, na azt is szedd szét, de ne veszítsed el belőle a csapágygolyót :D
Mosd tisztára, és siklócsapágyakhoz való gépzsírral kend le.

Harmadik problémás pont maga a kuplunkar forgópontja. Ide érdemes bronzból vagy valamilyen csapágyműanyagból perselyt belerakni hogy finoman működjön, de ezt már csak az ínyenceknek ajánlom :)
sorszám: 45998 (139923)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-20 21:05:01)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-07-20 21:05:01
Sz.R minőségűek a bovdenek sajna, az elsőféket múlt héten keresztapámmal megcsináltuk, újra lett forrasztva most bírja. A kuplungot is szerintem azért olyan nehéz behúzni mert akad a bovden, lassan behúzva szaggatottan emel, hirtelen behúzva jó, csak városban olyan durva hogy elfárasztja az ember kezét... Pedig 2 napja szétlocsoltam olajjal mindkét bovdent, de a kuplung nem változik. Nem tudom van-e rá vmi jó megoldás. Már csak a hátsófékbovdent kell megnéznem, mert a spannoló már teljesen ki van tekerve és így is harmatgyenge... -.-
sorszám: 45997 (139920)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-20 12:05:53)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 20:22:51
ez a jelenség az alapjárati fúvókával, megeshet hogy csak a 251-es ETZ karbi sajátossága, mivel a alapjáratot a fófúvókán keresztül kapja, így teljes gázüzemet a 135-ös fúvóka és a fals levegő határoza meg. Az persze még egy nagy kérdés, hogy az alapjárati mennyiség csavar miképpen befolyásolja a részterhelést.. Mindenesetre jóval könnyebb hangolni egy 250-es hagyományos karbis gépet.
sorszám: 45996 (139915)
(előzmény: Márton, 2013-07-20 19:23:46)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 19:23:46
.. -alapjárati fúvóka : teljes gáz üzem- fordított arányosság
(bocsi az értelmetlen megfogalmazásért)
sorszám: 45995 (139914)
(előzmény: Márton, 2013-07-20 18:54:41)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 18:54:41
Jobban átgondolva.. rosszul írtam le -
Ha teljes gázra hangolok, akkor a melléklevegőnek nagy szerepe van, továbbá ha emelem az alapjárati fúvókát, akkor a rátekert melléklevegő hatására kevesebbet kap teljes gázon.
Ez fordított arány lehet ami nem egyenesen következik a logika szerint..
Kis gázon erőtlen működés esetén elképzelhető, hogy a sok alapjárat miatt nem képes meginduli a fuldoklástól, de sok más magyarázat is lehet, és még nem látom át egészében.
sorszám: 45994 (139913)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 20:38:47)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 13:27:41
A keverék nagyon sokat számít, fogyasztásban és működésben is. Van egy 25-össel működő motorfűrészem, a szervíz visszadobta azzal, hogy keverjek bele 40-est, mert nagyon füstöl. Képtelenség linerisra hangolni ugyan, de feleannyit fogyaszt és ugyanolyan erős.. De szabadtéren marad a 20-as. Én ETZ-be 33-asat teszek, azt könnyű számolni :) fél literhez 10 literhez 3 dl, 3 literhez 1 dl, 5 literhez 1,5... Kicsit kevesebb olajjal max 40-es lesz (1,25 dl) könnyen megjegyezhető számok :D
sorszám: 45993 (139906)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 20:38:47)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-20 12:05:53
Kuplungbowden-Kálvária Szegeden:
Csak kis kormányos (standard) van a rollerben. Csaba utca Szombaton zárva, (persze akkor, mikor el tudok menni)
Kipróbálom a cz bowdent (Rollerből): nos, az alsó felrögzítés már sk kezű, és nem valami biztos az a csavaros rögzítéses módszer. Valamint egyforma a huzal átmérőben.
Sajna, az se jött be vele kapcsolatban, hogy pont az állítórész oda esik, ahol rengeteg víz sár csapódik a kábelre,(Első kerék mögé a vázon) tehát befolyna, ..ez nem tetszetős számomra egyáltalán. Így Kiesett.
A motor szétszedve, bowdenre vár továbbra is, marad a net, remélem, innen sikerült rendelni. Remélem, jó is lesz a méret.
http://webmotors.hu/BOWDEN_GAZ_HOSSZU
Mindennel együtt 1500ft jött ki. Sokat buktam, kb. egy ropit, de kell! Nagyon!
Csak jó legyen már!
Teknőc
sorszám: 45992 (139905)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 17:58:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-19 21:41:28
34LE-s MZ?
http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/motorkerekpar_alkatresz/etz_350_ccm_5_felomlos_tuning_henger_szett_elado
sorszám: 45991 (139901)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 20:40:06
De a levegőszűrőt mindenképpen megnézem!
sorszám: 45990 (139897)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 20:38:47)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 20:38:47
Köszönöm a sok választ :) hát igazából már nem kell teljesen kicsavarni. 2-3 fordulat kb amotornak is szép hangja van, azon kívül nincs baja hogy füstöl és folyik belölle az olaj, most behútott kuplungal se áll le.. Lehet hogy a kúton máshogy keverték most a benzint, mert amikor kimentem venni láttam.hogy sötétebb a megszokottnál, de nemtudom hogy az e a baja majd keverek magamnak és meglátom
sorszám: 45989 (139896)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-19 15:13:02
Ez most az a motor, amelyiknek az alapjárati fúvókáiról kérdeztél, hogy 35-ös van benne, de van gyárid amelyik kisebb nála? Arról azt írtad, hogy egész jól megy a nagyobbikkal, de a kisebbikkel erőtlen.. Ha ez a helyzet, akkor teljesen normális hogy erőtlen. Az a kérdés hogyan lesz jobb, tűemeléssel, vagy erősebb alapjáratival.
Próbáld finoman összeütni azt az alapjárati fúvókát amelyikkel egyenletes és erős a működése félgáztól felfelé és nincs átmenet miközben változik a fordulatszám.. Ja és ne felejtsd el vele együtt emelni a tűt.
Lehet, hogy jobb lesz, akkor nem volt jól ráhangolva a motorra. Ha lyuk keletkezik kis gázadásra, akkor elképzelhető hogy kevés volt az alapjáratid. Ez esetben süllyesteni kell a tűn. A gyári tű helye elméletben a teljesen leeresztett fölött van egyel.
Érdemes fúvókázás előtt megpróbáli 1-2mm-rel magasabb és alacsonyabb benzinszintet. Az sokat jelenthet.
A levegőszűrő a boltokban általában utángyártott, az újak túl sok levegőt engednek át, megbolondulnak tőle a karbik. Ezt jó ha tudod mielőtt cserélni akarod. Sokat lehet szívni vele.

remélem nem vezetlek félre, cáfoljatok meg a rosszul vágom a témát :)
sorszám: 45988 (139890)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 07:28:52)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-07-19 12:38:01
Anno' (50-60-as évek) minden motoron ilyen légszűrő záró szívató volt.
sorszám: 45987 (139889)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-19 10:03:08)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-19 10:03:08
minden karburátoros autón ez van. Sőt, a pancsinak is volt olyan modellje, ahol el lehetett zárni a levegő útját egy kis lemezzel. Amúgy ja... karbibeállítás egyik első lépése egy jó légszűrő. lehetőleg nem szétfurkált, repedt dobozzal.
sorszám: 45986 (139886)
(előzmény: Keri, 2013-07-19 07:53:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-19 07:53:38
Amúgy a légszűrőn átmegy a levegő?
Mondjuk ilyet még nem láttam de szélsőséges esetben csinálhat olyat a szívó oldali fojtás mint a ráhúzott szívató.

Hondámon, pl így működik a szívató, egy pillangó szeleppel lezárja a karburátor légszűrő felöli oldalát és ettől bedúsul.

Vedd le a gumit had szívjon csak direkt levegőt.
sorszám: 45985 (139883)
(előzmény: Keri, 2013-07-19 07:51:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-19 07:51:07
Onnan nem szívhat falsot.
És nem kifejezetten a fals levegőre jellemző, ha túl van dúsítva, füstöl és teljesen ki kell tekerni a melléklevegő csavart.

Az olaj meg had folyjon. Kétütemű.
Majd ha egyszer beállítod rendesen, és elégeti a bekerült üzemanyagot akkor nem fog folyni.
sorszám: 45984 (139882)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 07:28:52)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 07:28:52
Ahol a kipufogó könyök bemegy a hengerbe, onnan folyik az olaj, szívhat onnan falsot ? Mert szerintem tuti falsot szív.. De máshol nem találok semmit
sorszám: 45983 (139881)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 07:28:52
Ugyanis szereztem egy új állapotban lévő eredeti fúvókákkal egy ts karburátort. És ugyan az, mint eddig, nem lehet normálisan beállítani
sorszám: 45982 (139880)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 07:28:52
Viszont a csavart már nem lehet jobban rátekerni..
sorszám: 45981 (139879)
(előzmény: Coin, 2013-07-18 15:26:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-18 18:17:16
Falsot szívhat:
-karbi és henger közt
-forgházba blokkfelek közt
-tömítőgyűrűknél
-hengertalpnál
sorszám: 45980 (139872)
(előzmény: Coin, 2013-07-18 15:24:56)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 17:58:38
Megingadtál..ha azonos a méret,(hossz) s lesz belőle persze, eladó, s fel is megy, akkor az lesz..Köszi. Meglátom. Hanem,B és C terv: akkor utángyártott, vagy az eredetit megjavítom...;) -erre jutottam.
Teknőc
sorszám: 45979 (139871)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-18 11:29:29)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-18 15:47:36
Viszont a csavart már nem lehet jobban rátekerni..
sorszám: 45978 (139870)
(előzmény: Coin, 2013-07-18 15:26:38)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-18 15:26:38
Ugyanis szereztem egy új állapotban lévő eredeti fúvókákkal egy ts karburátort. És ugyan az, mint eddig, nem lehet normálisan beállítani
sorszám: 45977 (139869)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-18 15:24:56
Ahol a kipufogó könyök bemegy a hengerbe, onnan folyik az olaj, szívhat onnan falsot ? Mert szerintem tuti falsot szív.. De máshol nem találok semmit
sorszám: 45976 (139868)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-18 11:29:29
én kaptam brutálvastag CZ kupplung és fékbowdent sokkal komolyabbnak nézett ki, mint ami rajta volt és azóta is tökéletes. Néha átkenem persze. Azt sem érzem, hogy nyúlna, mert nem kell állítgani sem a féket, sem a kupplungot. (nekem széles nagy kormányom van, ezért kellett más bowden.)
sorszám: 45975 (139866)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 04:22:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 08:26:55
Avagy veszek saját anyagot, és csinálok....;) esetleg..;) :)
Teknőc
sorszám: 45974 (139865)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 08:25:27)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 08:25:27
Értem, akkor marad az utángyártott....
Pontosan ez történt. Az eredeti volt, de idővel megadta magát. Az utángyártott nem tudom majd meddig bírja majd..
Teknőc
sorszám: 45973 (139864)
(előzmény: Keri, 2013-07-18 07:12:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-18 07:12:16
A ratyi bowden javítva is a marad.
De ha normális minőségű bowdenből csinálsz olyat ami neked kell, azok nekem megbízhatóan működnek.

Általában az a bowden halála amikor a befogó szem tövében kifárad az acélszál és eltörik. Ha ezt újra szereled, nem lesz hosszú életű, mert már egy kigyengült anyagot szerelsz újra.
sorszám: 45972 (139863)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 04:22:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 04:22:37
Sziasztok! Elég "r.tyik" ezek az után gyártott kuplung bowdenek, az is megfordult a fejemben, inkább javító szettet rendelek...Erről mi a vélemény? -Jó ötlet?Fogalmam sincs.... Szombaton ráérek a motorral törődni, no, megyek is dolgozni..
Teknőc
sorszám: 45971 (139862)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-17 09:52:45
:-(

http://totalbike.hu/hirek/2013/07/16/belehalt_a_rekordkiserletbe/?utm_source=tb_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
sorszám: 45970 (139857)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-17 09:40:47
Kifújattam nagynyomású kompresszorral ami a benzinkutakon van, szerintem használt, vqgy nem is tudom, most elég kis mértékbe reagál rá, de nem kell annyira kicsavarni, ugyanazokkal a beállításokkal nincs ereje.. Majd megnézem, ja és az úszószintnek mi köze hozzá? Az csak azt szabályozza hogy mennyi benzin menjen az úszóba nem? Úgy állítottam be hogy amikor lefordítom az úszót, akkor 27 mm legyen a tömítő peremtől mérve az úszó tetejéig, ha lefelefordítom akkor meg 33 cm (valahol olvastam.. Nemtudom hol) :D
sorszám: 45969 (139856)
(előzmény: Keri, 2013-07-16 11:49:48)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-16 20:30:44
fura jelenséget tapasztalok az utángyártott ETZ 251-es karbimon mióta újratömítettem mindent.. az 50-es alapjárati fúvókával korábban éppen csak működő alapjáratom kevés lett, és az alapjárati-melléklevegő csavart ha teljesen betekerem kiszáradós tűnetei vannak. (lehet hogy visszatért a motorvákuum?) Gázadásra magáhoztér. Ja és ami még fontos, igaz teljesen letett tűvel nem túl erős, de teljes gáztartományban arányos a működése 4-5-6 literek mellett és füstöl. Az érdekes az, ha levegőt adok az alapjárathoz, megszalad a motor és 8-10 litereket eszik. a 2. negyed tartomány problémás, félő hogy sokat kap, de az is lehet hogy keveset.. ezt még nem tudom biztosan, félreérthetőek a jelek. Jobb lenne ha az előbbi, mert az alapjárati melléklevegő orvosolná ami a nagyobb fúvókához kell. Lényegében ha a 60-as vagy 70-es fúvóka nem jó, akkor apránként illesztenem kell hozzá egy alapjárati fúvókát. Az egyiken tuti elkapja :)
sorszám: 45968 (139853)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-16 16:49:59
Előveszed az MZ bibliát (MZ Hogyan tovább) és megnézed :) a fúvóka átmérőt pedig megméred. Valószínűleg a legkisebb lesz a jó, mert a többet felfúrhatták.
sorszám: 45967 (139848)
(előzmény: Coin, 2013-07-16 12:37:10)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-16 14:14:03
Ja és mind a 3 ra 35 van ráírva..
sorszám: 45966 (139845)
(előzmény: Coin, 2013-07-16 12:37:10)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-16 12:37:10
Igazából van 3 alapjárati fúvókám és mind a 3 más méretű, amit vettem az a legkissebb a sajátja a legnagyobb a másik motoré meg a 2 között :D most akkor meik?
sorszám: 45965 (139843)
(előzmény: Keri, 2013-07-16 11:49:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-16 11:49:48
Na szóval a füst egy tünet.
Csodák nincsenek. Elég logikus hogy ha tünet van akkor valami nincs rendben. Nem igaz?
Az is egy tünet hogy teljesen kicsavarod és sokal.
Mondhatod hogy mindent átnéztél, minden jó, mégis csinálja.
NEM mindent átnéztél, nem vetted észre a hibát, ami ezt csinálja.

A füstölést a sok benzin okozza. Meg ahogy írtad más jelekből is sok benzinre következtetsz.

Logikusan akkor sok benzint kap.

Fel kell tenned a kérdést hogyan lehetséges hogy sok benzint kap?

1.Valahol ömlik bele. Ebb?l logikus hogy a
-szívató
-f?fúvóka
-úszószint
2.Kevés levegőt kap. Ebb?l meg a logikus, hogy leveg?járat dugult el.

Nincs sok dolog amit át kell nézni, ennyi infó birtokában már neki is lehet állni.

sorszám: 45964 (139841)
(előzmény: Coin, 2013-07-16 11:11:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-16 11:40:36
Bajnak nem baj, de nem is az egészséges működés jele, ha teljesen kitekerve sokal.
De ha téged nem zavar engem sem :D
sorszám: 45963 (139840)
(előzmény: Coin, 2013-07-16 11:11:29)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-16 11:11:29
De azért kérdezem mert biztos hogy ez baj? Baj az ha füstöl?
sorszám: 45962 (139839)
(előzmény: Keri, 2013-07-16 07:22:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-16 07:22:20
Megválaszoltad a kérdésed :) ennél többet mi sem tudhatunk.
Szívatóhiba, úszószintmagas, levegőjáratdugulás.
sorszám: 45961 (139838)
(előzmény: Coin, 2013-07-15 22:00:07)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-15 22:00:07
Állítottam a karbit, levegőcsavar teljesen kintvan, leg kevesebbet kapja, azért állítottam így mert ugyan olyan jólmegy mintha többet kapna, viszont eléggé füstöl, eddig nem csinálta. Mitől lehet?
sorszám: 45960 (139835)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-14 19:41:21
Van, de bonyolult.
4 ütemű, változó sűrítéssel, vezérlési idővel és szelepnyitási mélységgel, és változó geós turbófeltöltés.

Egyszerűbb egy adott fordulatra és terhelésre beállítani a vezérlést, gyújtást, kipufogót. Ai ott nagyon jó lesz, máshol nem.
sorszám: 45959 (139825)
(előzmény: Rudolph B, 2013-07-14 00:14:54)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-07-14 00:14:54
Ezekből általában egyet választok, ami nekem éppen fontos, a többi nem nagyon érdekel.
Ha egyben lehetne mindent, akkor az lenne, amit sokan szeretnének, nagyon menjen, nagyon rugalmas legyen, nagyon tiszta és 1-2 literrel mindezt.Ez az, ami nincs.
Sajnos, a befecskendezés sem sokat segít ebben, más dolgokban igen.

üdv.: R
sorszám: 45958 (139817)
(előzmény: szsrobert, 2013-07-13 11:04:12)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-13 17:41:18
Na igen.. itt van az, hogy a gépen minden összefügg mendennel - gyári értékek hiányában nagyon érteni kell mihez és hogyan nyúl az ember :) gondolok itt egy membránvezérléses átlakításra vagy akár E85 üzemanyagra.
Ilyen helyzetekben már nagyon megváltozik a gép működése.
sorszám: 45957 (139812)
(előzmény: szsrobert, 2013-07-13 11:07:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-13 11:07:38
És mindezt tovább bonyolítja a gyújtási időpont állítása, illetve benzin, e85, LPG gáz eltérő beállítási értékei.
sorszám: 45956 (139811)
(előzmény: szsrobert, 2013-07-13 11:00:43)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-13 11:06:16
Én is szétszedtem mindent gyerekként. Kíváncsi voltam, hogyan működik.

Összerakáskor még maradt is ki alkatrész. :-)
sorszám: 45955 (139810)
(előzmény: Keri, 2013-07-13 07:25:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-13 11:04:12
Végeredményben mindig a motor igényéhez és a célhoz kell igazodni(milyennek akarom).
Igen.
-Erős motor felül
-Nyomatékos motor alul
-Minél kisebb szennyezés
-Kis fogyasztás 100km-en.

Mind más beállítást igényel.
sorszám: 45954 (139809)
(elözmény: Keri, 2013-07-11 22:56:44)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-13 11:00:43
Akkor a motorhoz illeszted.

Feladat:
1. Az üzemanyag minél kisebb cseppekre történő porlasztása a jobb égés és hatásfok érdekében.
2. Megfelelő mennyiségű üzemanyag bejuttatása a motorba a különböző üzemállapotokban.

4-5 külön fúvókával és állítócsavarral lehet közel jó.
-alapjárat hideg
-alapjárat meleg
-negyedgáz
-félgáz
-fullgáz.

Nagyobb motorteljesítménynél még több. Bár az injektor ÉS manuális beállítások potméterekkel(manuális dúsítás-szegényítés, power commander) is megoldás lehet.
sorszám: 45953 (139808)
(elözmény: Keri, 2013-07-11 19:44:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-13 07:25:55
Szerintem saját maga biztatására mondta, mert én nagy magabiztossággal szedtem szét bármit 5 éves koromtól felfelé :) persze összerakni már ritkábban sikerült :)

Ha az alap intelligencia megvan az emberben, akkor csak az érdeklődésen és akaraton múlik, hogy miben szerez jártasságot valaki.
sorszám: 45952 (139807)
(előzmény: Rudolph B, 2013-07-13 00:08:57)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-07-13 00:08:57
Ez egyébként általában igaz és reális dolog.Másrészt, gondolom a tapasztalat alapján mondta ezt.Az emberek néha bátortalanok, úgy érzik "én nem születtem erre" és nem merik csinálni az ilyen munkákat.Pedig hát ki "született erre"?Senki, véleményem szerint, legfeljebb egyeseknek több, másoknak kevesebb az érzékük, de ez is csalós, az érzék a háttérből, a tapasztalatból ered.
Nagybátyám, aki egész életében autókkal/motorokkal foglalkozott, úgy válogatta meg a tanulóit, hogy mennyire szaporodik bennük a tudás.Akiben nem gyűlt, nem rakódott le a tapasztalat, mint az iszap a folyóban, azoktól hamar búcsút vett...

üdv.: R
sorszám: 45951 (139806)
(elözmény: Keri, 2013-07-12 07:12:03)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu