hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 19. szombat 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

szsrobert
válasz erre | email2013-07-23 17:05:13
az melyik típus? A gőzös megoldás?
sorszám: 46015 (139958)
(előzmény: Atilla, 2013-07-23 12:00:59)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-07-23 12:00:59
Esetleg az 5t motor?
sorszám: 46014 (139954)
(előzmény: szsrobert, 2013-07-23 11:07:52)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-23 11:09:40
Az MZ hidrogénnel is működne, a gyújtást a felső holtpont közelébe, vagy utógyújtásra kell álítani.
sorszám: 46013 (139952)
(előzmény: Troster07, 2013-07-21 12:15:06)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-23 11:07:52
2T-nél akkor tudjuk jó hatásfokkal hasznosítani az üzemanyag égését, ha minél nagyobb mértékben hasznosítjuk a gázok tágulását->a furathoz képest hosszú löket, és alacsony kipufogócsatorna szükséges.
A hajódízelek hoszú löketűek.
GAMF ECO 4T motor:
30ccm
furat:27mm
löket:60mm(MZ58mm)
P=500W
sorszám: 46012 (139951)
(előzmény: Troster07, 2013-07-21 12:15:06)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-23 10:43:08
Megoldható.
Szóróolajozás a főtengelycsapágyaknak is, és olajlehúzó gyűrű. Megfelelő olajszint, megfelelő mennyiségű olaj.
Az átömlőket a feltöltőről táplálni.
Közvetlen gázbefecskendezés a hengerbe.
Hátrány a feltöltő költsége, és a meghajtásához szükséges energia.
Ha jobb hatásfokkal sűrít, mint a motor(turbóval a kipugázok energiáját tudjuk hasznosítani), javítja a hatásfokot.
Szívó 2T, nagy sűrítési viszony-> erős motorfék
Feltöltött 2T, kisebb sűrítési viszony és feltöltés-> gyengébb motorfék.
sorszám: 46011 (139950)
(előzmény: Keri, 2013-07-21 12:01:41)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-21 19:51:21
Te tudod...;)
Teknőc
sorszám: 46010 (139944)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-21 18:28:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-07-21 19:42:38
A nagy dízel motorok így működnek. Pl. hajók és mozdonyok. Kicsiben miért nem terjedt el. azt nem tudom.
sorszám: 46009 (139941)
(előzmény: Keri, 2013-07-21 12:01:41)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-07-21 18:28:01
Motornak nem, a kuplung kiemel, csak a kezem nyírja... :)
sorszám: 46008 (139940)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-20 21:45:59)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-07-21 12:15:06
hmmm, az elgondolás szuper, én is agyalok, hogy még a belsőégést fejlesztenénk akkor a 4T és a 2T előnyeit kellene összegyúrni, csak azért már 2013-ban ha a szuperhatalmak nem a kőolajból élnének, már sokkal okosabb meghajtásokkal motoroznánk.
mondjuk hidrogénMZ. :)
sorszám: 46007 (139934)
(előzmény: Keri, 2013-07-21 12:01:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-21 12:12:31
Nekem egy régi Stihl fűrészem van.
Annak van két állítható fúvókája. Alapjáraton az egyik és teljes gázra a másik. Ennyi. Nagy macera nincs vele, csak szimplán működik.
Múltkor ki kellet pucolni, mert sokat állt, aztán pöc röf már ment is, a szervizes meg le akarta nyúlni nagyapámat egy generálra.
sorszám: 46006 (139933)
(előzmény: Márton, 2013-07-21 10:12:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-21 12:01:41
Direkt olajozás jó dolog.
~1:200-as átlag keverék arányig el tudtak menni, de elég bonyolult.

Nekem egy olyan megoldás tetszene, mint az első kétütemű motorok, külső kompresszoros levegő be fúvásúak voltak.
Alul a forgattyús ház, ugyan úgy olajfürdős volt mint a 4T motorok esetén.
Na most ezt kombinálni a direkt befecskendezésű DiTec rendszerrel, és minden szempontból alázná a 4T motorokat....ha valaki megcsinálja részesedést kérek az ötletemből :D
sorszám: 46005 (139932)
(előzmény: szsrobert, 2013-07-21 10:08:48)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-21 10:12:54
Na erre nem gondoltam :) szóval beállítási céllal kipróbáltam a 40-es keveréket -az állítócsavrokat teljesen máshova kellett tekernem, kevesebbet kaphat kis gázon amitől jobban pörög, és félgázig teljesen jó is, de fölötte üres- de ez nem is fontos, csak az, hogy félig tankolva összevágtam 1,5-2 m3 fát :) teljesen kimerültem közben

(gardenmaster-Penny 15000,-) teljes gázon mondjuk picivel erősebb a 25-össel, de erdőbe nem mennék vele a füst miatt az tuti :D Ja és nagyon érzékeny a beállítócsavarjaira. 1/38-ad fokokkal lehet behangolni, egyiket ráteker, másikat vissza míg nem lesz mindenhol erős..
sorszám: 46004 (139931)
(előzmény: Keri, 2013-07-20 23:13:45)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-21 10:08:48
Hígabb keverékkel jobb az égés, én is ezt tapasztaltam.
A hatásfok híg, a főtengely alukosara sűrűbb keveréket igényel.
A megoldás híg keverék és plusz olajozás külön a főtt tengely görgőinek.
sorszám: 46003 (139930)
(előzmény: Keri, 2013-07-20 23:13:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-20 23:13:45
Erre felkaptad a fejed mi? :)
Az olaj csökkenti az oktánszámot, ez ronthatja a fogyasztást, és ha ennyire lerontja, akkor tényleg sok neki az olaj.
sorszám: 46002 (139928)
(előzmény: szsrobert, 2013-07-20 22:34:27)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-20 22:34:27
"de feleannyit fogyaszt és ugyanolyan erős.."

Hogy fogyaszt feleannyit?
sorszám: 46001 (139926)
(előzmény: Márton, 2013-07-20 13:27:41)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-20 21:45:59
Van rá megoldás, de erről beszélni kéne, mert tényleg gáz a az a kemény kuplung még a motornak is.. nem a kezedre értettem..;)
Teknőc
sorszám: 46000 (139925)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-20 21:05:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-20 21:40:36
Gabi van rá megoldás, ez a bowden nem tudom hány éves volt, de mióta megvettem a gépet....(ezt te tudod, hogy nem most volt) jó pár évet leszolgált..Az utóbbi pár évben még a szokásos olajfürdő is elmaradt, az én hibám..S melóm lustasága miatt, de én voltam a ludas, ezért nem is hibáztatom a bowdent, csak az utánpótlás sz.r. Ezzel van a gond. A karbantartás már más részlet...;)Erről sokat tudnék mesélni öreg és mai megoldásokról privátban, egy jó pohár bor mellett...;)
Esetleg, szögedi Gallyatető, a szögedi motoros kocsma..;)
De szerintem Alberci még ennél ezerszer többet tud a mai baráti látogatás után ismét mondom...Le a kalappal a tudása előtt..Imádom az öreg Szögedi mz-éseket...:) Jó fejek, okosak, akár a szocimotorosokat szeretem....Valamit igazán sokat túráznak.Jó volna öszehozzni a két csapatot egyszer...:)
Ja, kicsit boroztam, peslkavica és mi egyéb(stb) volt a Laposon..Kadarka, meg szekszárdi borok Kékfrankos, mög cabernet s.) Szögediek tudják ezt..Kékfrankos sk...;)A Partfürdő alatti helység Tisza part....
Jó volt... Kár hogy nem volt szocis gép előttem, de túlparton sok mz-és, simos járkált a Huszár Mátyás Rakparton...
Teknőc
sorszám: 45999 (139924)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-20 21:05:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-20 21:39:23
Próbáld minél egyenesebben vezetni, jó nagy ívekkel a bowdent, az jót tesz a futásának.
Másik. Mosd ki gázolajban vagy WD40-el.

Aztán a kuplung kiemelő szerkezet szokott még tapadni. Az a spirális izé a jobb dekli alatt ami a pálcát nyomogatja, na azt is szedd szét, de ne veszítsed el belőle a csapágygolyót :D
Mosd tisztára, és siklócsapágyakhoz való gépzsírral kend le.

Harmadik problémás pont maga a kuplunkar forgópontja. Ide érdemes bronzból vagy valamilyen csapágyműanyagból perselyt belerakni hogy finoman működjön, de ezt már csak az ínyenceknek ajánlom :)
sorszám: 45998 (139923)
(előzmény: VGGábor, 2013-07-20 21:05:01)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-07-20 21:05:01
Sz.R minőségűek a bovdenek sajna, az elsőféket múlt héten keresztapámmal megcsináltuk, újra lett forrasztva most bírja. A kuplungot is szerintem azért olyan nehéz behúzni mert akad a bovden, lassan behúzva szaggatottan emel, hirtelen behúzva jó, csak városban olyan durva hogy elfárasztja az ember kezét... Pedig 2 napja szétlocsoltam olajjal mindkét bovdent, de a kuplung nem változik. Nem tudom van-e rá vmi jó megoldás. Már csak a hátsófékbovdent kell megnéznem, mert a spannoló már teljesen ki van tekerve és így is harmatgyenge... -.-
sorszám: 45997 (139920)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-20 12:05:53)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 20:22:51
ez a jelenség az alapjárati fúvókával, megeshet hogy csak a 251-es ETZ karbi sajátossága, mivel a alapjáratot a fófúvókán keresztül kapja, így teljes gázüzemet a 135-ös fúvóka és a fals levegő határoza meg. Az persze még egy nagy kérdés, hogy az alapjárati mennyiség csavar miképpen befolyásolja a részterhelést.. Mindenesetre jóval könnyebb hangolni egy 250-es hagyományos karbis gépet.
sorszám: 45996 (139915)
(előzmény: Márton, 2013-07-20 19:23:46)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 19:23:46
.. -alapjárati fúvóka : teljes gáz üzem- fordított arányosság
(bocsi az értelmetlen megfogalmazásért)
sorszám: 45995 (139914)
(előzmény: Márton, 2013-07-20 18:54:41)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 18:54:41
Jobban átgondolva.. rosszul írtam le -
Ha teljes gázra hangolok, akkor a melléklevegőnek nagy szerepe van, továbbá ha emelem az alapjárati fúvókát, akkor a rátekert melléklevegő hatására kevesebbet kap teljes gázon.
Ez fordított arány lehet ami nem egyenesen következik a logika szerint..
Kis gázon erőtlen működés esetén elképzelhető, hogy a sok alapjárat miatt nem képes meginduli a fuldoklástól, de sok más magyarázat is lehet, és még nem látom át egészében.
sorszám: 45994 (139913)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 20:38:47)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-20 13:27:41
A keverék nagyon sokat számít, fogyasztásban és működésben is. Van egy 25-össel működő motorfűrészem, a szervíz visszadobta azzal, hogy keverjek bele 40-est, mert nagyon füstöl. Képtelenség linerisra hangolni ugyan, de feleannyit fogyaszt és ugyanolyan erős.. De szabadtéren marad a 20-as. Én ETZ-be 33-asat teszek, azt könnyű számolni :) fél literhez 10 literhez 3 dl, 3 literhez 1 dl, 5 literhez 1,5... Kicsit kevesebb olajjal max 40-es lesz (1,25 dl) könnyen megjegyezhető számok :D
sorszám: 45993 (139906)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 20:38:47)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-20 12:05:53
Kuplungbowden-Kálvária Szegeden:
Csak kis kormányos (standard) van a rollerben. Csaba utca Szombaton zárva, (persze akkor, mikor el tudok menni)
Kipróbálom a cz bowdent (Rollerből): nos, az alsó felrögzítés már sk kezű, és nem valami biztos az a csavaros rögzítéses módszer. Valamint egyforma a huzal átmérőben.
Sajna, az se jött be vele kapcsolatban, hogy pont az állítórész oda esik, ahol rengeteg víz sár csapódik a kábelre,(Első kerék mögé a vázon) tehát befolyna, ..ez nem tetszetős számomra egyáltalán. Így Kiesett.
A motor szétszedve, bowdenre vár továbbra is, marad a net, remélem, innen sikerült rendelni. Remélem, jó is lesz a méret.
http://webmotors.hu/BOWDEN_GAZ_HOSSZU
Mindennel együtt 1500ft jött ki. Sokat buktam, kb. egy ropit, de kell! Nagyon!
Csak jó legyen már!
Teknőc
sorszám: 45992 (139905)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 17:58:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-19 21:41:28
34LE-s MZ?
http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/motorkerekpar_alkatresz/etz_350_ccm_5_felomlos_tuning_henger_szett_elado
sorszám: 45991 (139901)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 20:40:06
De a levegőszűrőt mindenképpen megnézem!
sorszám: 45990 (139897)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 20:38:47)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 20:38:47
Köszönöm a sok választ :) hát igazából már nem kell teljesen kicsavarni. 2-3 fordulat kb amotornak is szép hangja van, azon kívül nincs baja hogy füstöl és folyik belölle az olaj, most behútott kuplungal se áll le.. Lehet hogy a kúton máshogy keverték most a benzint, mert amikor kimentem venni láttam.hogy sötétebb a megszokottnál, de nemtudom hogy az e a baja majd keverek magamnak és meglátom
sorszám: 45989 (139896)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-19 15:13:02
Ez most az a motor, amelyiknek az alapjárati fúvókáiról kérdeztél, hogy 35-ös van benne, de van gyárid amelyik kisebb nála? Arról azt írtad, hogy egész jól megy a nagyobbikkal, de a kisebbikkel erőtlen.. Ha ez a helyzet, akkor teljesen normális hogy erőtlen. Az a kérdés hogyan lesz jobb, tűemeléssel, vagy erősebb alapjáratival.
Próbáld finoman összeütni azt az alapjárati fúvókát amelyikkel egyenletes és erős a működése félgáztól felfelé és nincs átmenet miközben változik a fordulatszám.. Ja és ne felejtsd el vele együtt emelni a tűt.
Lehet, hogy jobb lesz, akkor nem volt jól ráhangolva a motorra. Ha lyuk keletkezik kis gázadásra, akkor elképzelhető hogy kevés volt az alapjáratid. Ez esetben süllyesteni kell a tűn. A gyári tű helye elméletben a teljesen leeresztett fölött van egyel.
Érdemes fúvókázás előtt megpróbáli 1-2mm-rel magasabb és alacsonyabb benzinszintet. Az sokat jelenthet.
A levegőszűrő a boltokban általában utángyártott, az újak túl sok levegőt engednek át, megbolondulnak tőle a karbik. Ezt jó ha tudod mielőtt cserélni akarod. Sokat lehet szívni vele.

remélem nem vezetlek félre, cáfoljatok meg a rosszul vágom a témát :)
sorszám: 45988 (139890)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 07:28:52)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-07-19 12:38:01
Anno' (50-60-as évek) minden motoron ilyen légszűrő záró szívató volt.
sorszám: 45987 (139889)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-19 10:03:08)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-19 10:03:08
minden karburátoros autón ez van. Sőt, a pancsinak is volt olyan modellje, ahol el lehetett zárni a levegő útját egy kis lemezzel. Amúgy ja... karbibeállítás egyik első lépése egy jó légszűrő. lehetőleg nem szétfurkált, repedt dobozzal.
sorszám: 45986 (139886)
(előzmény: Keri, 2013-07-19 07:53:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-19 07:53:38
Amúgy a légszűrőn átmegy a levegő?
Mondjuk ilyet még nem láttam de szélsőséges esetben csinálhat olyat a szívó oldali fojtás mint a ráhúzott szívató.

Hondámon, pl így működik a szívató, egy pillangó szeleppel lezárja a karburátor légszűrő felöli oldalát és ettől bedúsul.

Vedd le a gumit had szívjon csak direkt levegőt.
sorszám: 45985 (139883)
(előzmény: Keri, 2013-07-19 07:51:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-19 07:51:07
Onnan nem szívhat falsot.
És nem kifejezetten a fals levegőre jellemző, ha túl van dúsítva, füstöl és teljesen ki kell tekerni a melléklevegő csavart.

Az olaj meg had folyjon. Kétütemű.
Majd ha egyszer beállítod rendesen, és elégeti a bekerült üzemanyagot akkor nem fog folyni.
sorszám: 45984 (139882)
(előzmény: Coin, 2013-07-19 07:28:52)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 07:28:52
Ahol a kipufogó könyök bemegy a hengerbe, onnan folyik az olaj, szívhat onnan falsot ? Mert szerintem tuti falsot szív.. De máshol nem találok semmit
sorszám: 45983 (139881)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 07:28:52
Ugyanis szereztem egy új állapotban lévő eredeti fúvókákkal egy ts karburátort. És ugyan az, mint eddig, nem lehet normálisan beállítani
sorszám: 45982 (139880)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-19 07:28:52
Viszont a csavart már nem lehet jobban rátekerni..
sorszám: 45981 (139879)
(előzmény: Coin, 2013-07-18 15:26:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-18 18:17:16
Falsot szívhat:
-karbi és henger közt
-forgházba blokkfelek közt
-tömítőgyűrűknél
-hengertalpnál
sorszám: 45980 (139872)
(előzmény: Coin, 2013-07-18 15:24:56)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 17:58:38
Megingadtál..ha azonos a méret,(hossz) s lesz belőle persze, eladó, s fel is megy, akkor az lesz..Köszi. Meglátom. Hanem,B és C terv: akkor utángyártott, vagy az eredetit megjavítom...;) -erre jutottam.
Teknőc
sorszám: 45979 (139871)
(előzmény: hzoltaan, 2013-07-18 11:29:29)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-18 15:47:36
Viszont a csavart már nem lehet jobban rátekerni..
sorszám: 45978 (139870)
(előzmény: Coin, 2013-07-18 15:26:38)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-18 15:26:38
Ugyanis szereztem egy új állapotban lévő eredeti fúvókákkal egy ts karburátort. És ugyan az, mint eddig, nem lehet normálisan beállítani
sorszám: 45977 (139869)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-18 15:24:56
Ahol a kipufogó könyök bemegy a hengerbe, onnan folyik az olaj, szívhat onnan falsot ? Mert szerintem tuti falsot szív.. De máshol nem találok semmit
sorszám: 45976 (139868)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-07-18 11:29:29
én kaptam brutálvastag CZ kupplung és fékbowdent sokkal komolyabbnak nézett ki, mint ami rajta volt és azóta is tökéletes. Néha átkenem persze. Azt sem érzem, hogy nyúlna, mert nem kell állítgani sem a féket, sem a kupplungot. (nekem széles nagy kormányom van, ezért kellett más bowden.)
sorszám: 45975 (139866)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 04:22:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 08:26:55
Avagy veszek saját anyagot, és csinálok....;) esetleg..;) :)
Teknőc
sorszám: 45974 (139865)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 08:25:27)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 08:25:27
Értem, akkor marad az utángyártott....
Pontosan ez történt. Az eredeti volt, de idővel megadta magát. Az utángyártott nem tudom majd meddig bírja majd..
Teknőc
sorszám: 45973 (139864)
(előzmény: Keri, 2013-07-18 07:12:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-18 07:12:16
A ratyi bowden javítva is a marad.
De ha normális minőségű bowdenből csinálsz olyat ami neked kell, azok nekem megbízhatóan működnek.

Általában az a bowden halála amikor a befogó szem tövében kifárad az acélszál és eltörik. Ha ezt újra szereled, nem lesz hosszú életű, mert már egy kigyengült anyagot szerelsz újra.
sorszám: 45972 (139863)
(előzmény: Teknőc, 2013-07-18 04:22:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-07-18 04:22:37
Sziasztok! Elég "r.tyik" ezek az után gyártott kuplung bowdenek, az is megfordult a fejemben, inkább javító szettet rendelek...Erről mi a vélemény? -Jó ötlet?Fogalmam sincs.... Szombaton ráérek a motorral törődni, no, megyek is dolgozni..
Teknőc
sorszám: 45971 (139862)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-07-17 09:52:45
:-(

http://totalbike.hu/hirek/2013/07/16/belehalt_a_rekordkiserletbe/?utm_source=tb_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
sorszám: 45970 (139857)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-17 09:40:47
Kifújattam nagynyomású kompresszorral ami a benzinkutakon van, szerintem használt, vqgy nem is tudom, most elég kis mértékbe reagál rá, de nem kell annyira kicsavarni, ugyanazokkal a beállításokkal nincs ereje.. Majd megnézem, ja és az úszószintnek mi köze hozzá? Az csak azt szabályozza hogy mennyi benzin menjen az úszóba nem? Úgy állítottam be hogy amikor lefordítom az úszót, akkor 27 mm legyen a tömítő peremtől mérve az úszó tetejéig, ha lefelefordítom akkor meg 33 cm (valahol olvastam.. Nemtudom hol) :D
sorszám: 45969 (139856)
(elözmény: Coin, 2013-07-16 11:49:48)

 
 
Márton
válasz erre | email2013-07-16 20:30:44
fura jelenséget tapasztalok az utángyártott ETZ 251-es karbimon mióta újratömítettem mindent.. az 50-es alapjárati fúvókával korábban éppen csak működő alapjáratom kevés lett, és az alapjárati-melléklevegő csavart ha teljesen betekerem kiszáradós tűnetei vannak. (lehet hogy visszatért a motorvákuum?) Gázadásra magáhoztér. Ja és ami még fontos, igaz teljesen letett tűvel nem túl erős, de teljes gáztartományban arányos a működése 4-5-6 literek mellett és füstöl. Az érdekes az, ha levegőt adok az alapjárathoz, megszalad a motor és 8-10 litereket eszik. a 2. negyed tartomány problémás, félő hogy sokat kap, de az is lehet hogy keveset.. ezt még nem tudom biztosan, félreérthetőek a jelek. Jobb lenne ha az előbbi, mert az alapjárati melléklevegő orvosolná ami a nagyobb fúvókához kell. Lényegében ha a 60-as vagy 70-es fúvóka nem jó, akkor apránként illesztenem kell hozzá egy alapjárati fúvókát. Az egyiken tuti elkapja :)
sorszám: 45968 (139853)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-07-16 16:49:59
Előveszed az MZ bibliát (MZ Hogyan tovább) és megnézed :) a fúvóka átmérőt pedig megméred. Valószínűleg a legkisebb lesz a jó, mert a többet felfúrhatták.
sorszám: 45967 (139848)
(elözmény: Coin, 2013-07-16 12:37:10)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-07-16 14:14:03
Ja és mind a 3 ra 35 van ráírva..
sorszám: 45966 (139845)
(elözmény: Coin, 2013-07-16 12:37:10)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu