:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Én pont a héten vettem a felső fékmunkahengerhez szimmeringet, Zichy boltban 150 Ft-ért mérték. Kicseréltem, azóta semmi gondom a fékkel (igaz, még csak egy hete, de mindennap használom)
Nagy Joe!!! Nem tudsz felsö fékmunkahenger simeringbe segiteni???
vegyél boltban tömito készletet, sörösdoboz szar.
A bolti rezókban milyen fojtás van??
Heló.Kifujt a TS 150 esem a hengerfejnél.A hátsó két tőcsavar között középtájon és csak épphogy .ha megnézem járó motornál akkor látszik hogy pici olajos buborékok jönnek ki.De épphogycsak.Ezt csak ugy elkezdte de nemtom miért.Szétszedtem megnéztem az érintkező felületek jók,egészségesek,semmi karc.Talán vetemedhetett?De az ritka.NA mindegy az a kérdésem hogy a fémdobozos sör lemezpalástjából készithetek e hengerfej tömitést,Jól állja a meleget?nincs hőtágulása?Tulajdonképpen az milyen fém?Ja és ahol kifujt ott már picikét megbarnultak a felületek de csak éppenhogy.Azon még segithet a tömités.
Köszönöm a tanácsokat.
Ha lesz időm visszacserélem és beszámolok a tapasztalataimról.
Jó időt mindenkinek.
ÜDV dLaca
Osztom a véleményed, a bolti télleg szar. Többet árt, mint használ:(
hát amit lehet venni a boltkoba, az elég kaki.(magánvélemény)Nekem is van, és nem olyan a gép, ahogy én gondoltam.Azon kívűl van nekem még 2 házikészítésű rezom.Az eggyikkel mentem már 117-et, 5500fordulat környékén.Nem az én órám mutatott annyit, hanem kocsiból nézték.A gyárival nekem 100nál nem nagyon megy többet szélcsendbe sem:(jólenne már felújítani a gépeket...
Ezzel azért vitáznék, egy tényleg jól belött rezóval kevesebbet eszik a gép, és azért erősebb is lesz.
A rezodob a gond!cseréld vissza a gyárira, és sokkal jobban fog menni!Lehet, hogy szebb, és jobb hangja van, de jobban megéri a gyárit felrakni.Jobban megy tőle, motorkímélőbb, és kevesebbet eszik tőle!
üdv
üdv!
lenne egy olyan problémám, hogy a nagy Fékkarmanytyúnál folyik az olaj.Eddig nem folyt, de kikellett cserélnem a kisFékkarmanytyút, mert ha lassan húztam be a fékkart, akkor tövig betudtam húzni.De most nagyon fasza, csak folyik az olaj:(a kis, és nagy Fékkarmanytyú új.előre is köszönöm a válaszokat!
üdv
Hali. nekem igaz 250es gépem van de a sporddobbal soha nem ment normálisan vissza tettem az eredetit és legalább 15el többet megy végre.
Hi
Ennél azért többet kell tudnia szerintem. Ha szélcsend van, azért 80at tartania kell aránylag kis gázzal. Lehet hogy a rezó a baj.
A gyűrűket meg kár volt kicserélni, vagy fúrni kell, vagy hozzá se nyúlni.
Sziasztok.
A Tények:
1987 Etz-150 18.000Km, gyürűcsere volt,furva nem volt.
Gyári méretű gumik,
2.tulaj(fater volt az első).
moferes rezó,
gyári karbi,gyári lánc.
Új kuplunglammela,új kis-nagy duplafogaskerék új dupla lánc.
tavaj cseréltem légszűrőt,tank,csap kimosva.
Szépen indul,szép hangja van,szépen húz.
Gyujtás szerintem rendbe van.Karbi tű alulról 2.rovátka,a gyertya szépen kiégve.
De 4.be kimegy 70-80 ra,majd 5.be belassul 70-75 re.Ezt viszont stabilan tartja.
Szépen kiforog,viszont olyan mintha 4000alat nem lenne benne erő.Gondolom ez a rezó miatt van.
Ja és 105kiló vagyok.
Ez normális,vagy azért mennie kéne jobban is???
béküljek ki ennyivel és cseréljek Etz-251re?
Várom a véleményeket.
MÁJUS 1 KUNMADARAS.
Hello!Ha van valakinek Hajdú-Bihar megyében nagyon szép állapotú etz251 mz-je (max:150000)akkor jelezzen.email:csizmisa@freemail.hu .Előre is köszi!!!SANYI
A fiat 850 sportkupémba gyári előírás volt a 98 oktán (1971-ben!) a moto guzzi v35 imolámba szintén ólmos 98-as kell. Sok régi "sportos utcai jármű" megy ilyennel, azért lehet eladni. Persze át lehet állni 95-ösre is. Vagy lehet oktánszámnövelő adalékot használni. Esetleg felesbe keverni 99-est és 95-öst. Majd kiderül, hogy mi lesz a leggazdaságosabb megfejtés, ha elapadnak a kutak.
Ha 91es keverék nincs, akkor már mindegy hogy mit veszek 5öst vagy 8ast de azt hiszem az a 10 forint literenként kibírható. Tankonként mondjuk 150 forint... Na bummm. Autónk meg egy Renault Lagunank van, az meg ígényli is a 98ast. Szerintem a motorja inkább arra van kihegyezve. Láttam hogy valamelyik kuton meg csak 2fajta 95ös van.
de tényleg!
Valójában kinek van tényleg szöksége 98-as benzinre?
Milyen autók vagy motorok járnak olyannal???
Kalocsán a MOL-nál pl. már nincs 98-as, csak 95 meg 99. Legalábbis múlt héten ez volt a helyzet.
Mer te 98ast tankolsz tzbe?
Mit szólnék, volt már ilyen, a Shell is így akarta eladni a méregdrága 99-es benyáját, hogy megszüntették a 98-as forgalmazását. Jól bebukták, mert azóta nem tankolok náluk. Mennyenek ezek a sunyi picsába! Ez burkolt árdrágítás! Az az egy plusz oktán (amit úgysem tudsz kihasználni) full nem ér 30 Ft töbletet literenként.
Sziasztok!
Valamelyik nap kinn voltam a kúton és ott valami olyant rebesgettek hogy meg fog szünni a 98as benya. Ti mit tudtok erről? Csak helyi szinten lehet vagy csak a MOL, vagy mindenhol véglegesen. Annyit mondtak még hogy a 99es lesz valamivel olcsobb.
De az már használt volt...
Nem mindenkinek jön be ez a "varázs". Nekem pl. nem. Vettem 3600km-el egy motort, gyakorlatilag új volt... de semmi többletet nem éreztem a használtakhoz képest. (Itt persze nem egy selejtezett postásmotorra gondolok, szakadt nyereggel, rozsdás alkatrészekkel, hanem egy normális, kulturált állapotú használt motorra.)
Az újpesti forgalmazónál emlékeim szerint lepapírozva közel járt a 700-hoz, amiért egy 5-6 éves gs 500-ast is megvehetsz. Amiről írsz a saját motorod visszavásárlása kapcsán, azt teljességgel elfogadom, pusztán az ár/érték arány különbségeire próbáltam utalni egy új "szoci" és egy használt, de jó rizses között.
Egy új Jawa ha jól emlékszem 600ezer körül van, legalábbis volt tavaly. Milyen 2 hengeres 500-as van ennyiért? Ahogy korábban írtam, az egyik ETZ-t valaha újan vettem. Én hoztam haza a kiadó telepről, én járattam be, az első szervizt is én csináltam rajta, még szerelő sem nyúlhatott hozzá. Ja és g*ci voltam, senkinek sem adtam kölcsön, még 1 körre sem. Ennek is meg van ám a varázsa.
Az új 350-es vétele bennem is megfordult, de azért a pénzért veszel egy néhány éves 500-as kéthengerest, ami azért egy fokkal magasabb szinten áll. Bár, ezt mindenki maga dönti el, ez kétségtelen.
"hogyha már mindenképpen 200ezret szánok egy pöpec ETZ-re, akkor veszek egy papíros lestrapáltat 40-ért, 50 a papírmunka és 110ezerből tökéletes gépet varázsolok belőle" Ez szemlélet kérdése, én szeretem az új vagy ahhoz közeli motorokat, pl. azon is elgondolkodtam, hogy talán érdemes lenne új 350-es Jawat venni. Most viszont inkább az érdekelne, hogy lehetséges-e, hogy valós a 7000 km, de ez sokkal nagyobb elhasználódást jelent, mintha átlagmotoros hajtotta volna.
sorszám: 18671 (71647)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2007-03-19 16:56:09)
Köcce ;) Holnap felhívom!
Akkor lehet, hogy valami más is fogja azt a gépet.... Bár ki tuddja, meg kell próbálni a 19 fogast, aztán hátha jó lesz.
A 18-ast nem az oldalkocsis változatoknál használják?
Sziasztok!
Nem tudtok olyan módszert mondani, amivel sérülés nélkül ki lehetne venni a fékkarnál a dugattyút? Sajnos célszerszámom nincsen hozzá. Tömítéseket akarok cserélni benne. Előre is kösz!
/1es vázban van az etz blokk :)
Attol,hogy 16-os a hátsó kereked az óra nem mér töbett.
Csak a motor nagyobb fordulatszámon adja le az elért sebeségett ,mivel a kerék átmérő kisebb.
251tz-d van vagy lecserélted a 18-ast.
Nekem is van 16-os /1es hátsó kerekem lehet inkább én is azt cserélem le minthogy a fogaskerekekkel variálok.
Nos éz egy érdekes dolog, ha hasalok akkor szigorúan óra szerint "130" de ez biztos helytelen érték, mert nekem 16os hátsó kerekem van, nem 18as.
Van még egy ott valamelyik klauzál utcával párhuzamos utcában is, a Wesselényi meg a Rákóczi között. Egyszer voltam nála, de miután 3000-ért akart eladni nekem egy óraspirált, ami 1200 volt a kertész utcai fiat boltban, valahogy kiszerettem az ürgéből. ;-)
Lecserélem 18-vagy 19esre,hogy 5 be egy kicsit erősebb legyen,és utasnál se nyögjön ,nem baj ha csak 110-et megy bár szerintem igy is kipörög120-125km/h csak magasabb fordulatszám melett.
chevy001 neked 5500on 19-essel menyit megy?
Lecserélem 18-vagy 19esre,hogy 5 be egy kicsit erősebb legyen,és utasnál se nyögjön ,nem baj ha csak 110-et megy bár szerintem igy is kipörög120-125km/h csak magasabb fordulatszám melett.
chevy001 neked 5500on 19-essel menyit megy?
Szia B.A.T.(II)!
Órásmester:
Autóműszer Haudek
Bp. XIII. Alig utca 12.
Tel: 06-/1/-329-4195
sorszám: 18660 (71621)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-03-20 17:09:25)
Ha jól tudom gyári adatnak 130 vagy 135 van meg adva nem tudom pontosan. De az biztos, h 19es fogaskerékkel elől. És s, h nekem 19essel 5500at pörög a vas 5ben.
sorszám: 18659 (71620)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-03-20 18:28:23)
Ez azért érdekes, mert elvileg a kisebb fogszámú fogaskerékkel jobban gyorsul a gép, valamivel pörgősebb stílusú lenne, erősebbnek éreznéd, viszont azonos ford. számon nem menne annyit, szóval 5000-en még 120-at se menne 18-19-es fogaskerékkel.
Sztem....
Persze elképzelhető, hogy azokkal 5000 fölé bírnád húzni!
Hát, azért először megpróbálnám az órásmestert. Nem véletlenül csinálja azt, amit csinál, orvosolná a problémát, hiszen még is csak erre szakosodott!
:)
Üdv.
Felejtsd el a javítgatást! Próbálj működőképeset találni! A régi skodákban is ugyanolyan van, csak annak van napi számlálója is, szóval irány a bonci vagy a vatera vagy a skoda klub!
sorszám: 18656 (71613)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-03-20 17:09:25)
Rengeteget számít, főleg elöl. Két fog az már a fogszám 10%-a. Általában ha valaki variálni akar vele, egy fognyit módosít először, talán kettőt, sőt, az oldalkocsis és nem oldalas változat között is csak ennyi a különbség. szóval sokat számít.
Megnéztem 20fogu fogaskerék hajtja a kereket.
Gyárilag 18-19 fogú elsővel jöttek ki.
De enyit számitana az a két fog?
ui. Bocsi, hogy nem MZ-s problémával nyaggatlak.... ;)
sorszám: 18653 (71610)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-03-20 17:09:25)
Valaki tudna Nekem ajánlani 1 jó órásmestert, aki megcsinálná 638-as TS Jawa-m km számlálóját?
Lenne egy kérdésem etz 250-es tulajok számára.
Mekora furdulat tartozik a max sebeséghez,és ez milyen elsö hátsó fogaskerékkel.
Nekem max 120at megy a gép de ekkor még "csak"közel 5ezrett pörög
4ezernél megy olyan 90-100kmh
Ha felálitom sztenderre berekom 5 be és felpörgettem 6 ezrre ,bőven tulpörög a 140es határon .
Lehett ,hogy valamelyik orám féremér vagy tul nagy hajtófogaskerekem van.
Vagy éppen ezek az adatok a gyári öszehangolásnak felelnek meg.
Szerintettek?
Csináltatom éppen az esztergályossal,hogy babetta forgórészbe a simóm lenkerékagyát belesüllyesztem.megcsinálja de azt mondja hogy lemágneseződhet!!na most akk magyarázza el vki lécci mit jelent pontosan.az hogy most beleér és vonza az agyat atttól most miért nem fog áramot termelni?nem vágom attól miért nem lenne elég erős tőle a mágnes v vm i?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|