hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

feri2360
válasz erre | email2007-03-26 07:31:31
Itt (http://193.202.63.136/etz/etz250kek.jpg) látható egy ETZ, amiről a gazdája azt mondja, hogy gyári fényezése van, de én gyanakszom, hogy mégsem, mert az árnyalata mintha más lenne, ill. pont olyan, mint a sárvédők, amik nyilvánvalóan nem eredeti színűek. Mit gondoltok róla? Ez pedig (http://193.202.63.136/etz/ETZ004.jpg http://193.202.63.136/etz/ETZ005.jpg) a 7000 km-es volt m-zárolt motor. Mi a véleményetek róla? Tényleg érdekel, de kérem, hogy tárgyilagos, fikázásmentes legyen.
sorszám: 18749 (71923)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-03-26 00:14:00
Van optikai tuning és a Km-órád tanúbizonysága szerint az endékások kifejlesztették a pszichológiai tuningot is a 70km/h környékén automatikusan 140km/h ra felkúszó mutatóval. Okos trükk :-).
De miben is segítsünk neked?
sorszám: 18748 (71922)
(előzmény: djposhy, 2007-03-23 20:05:01)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2007-03-25 21:38:32
Császtok! Eladó egy ETZ 250-es henger 300-asra fúrva trabant dugóval. Egyéb csere érdekel.
sorszám: 18747 (71914)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-25 19:47:09
az én 150-es mz-men 125-ös karbi volt rajta, és minden okés volt.És igen...kell állítani rajta.Nagyobb fúvóka, meg ieneket is kell hozzá venni.
sorszám: 18746 (71913)
(előzmény: dadis, 2007-03-25 18:53:12)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-25 19:41:13
ennyire részletesen énse ismeremem magam^^(jónemis:P)
De üdv a fórumban!
sorszám: 18745 (71911)
(előzmény: Maximus, 2007-03-25 16:00:47)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-03-25 19:33:49
Ez tényleg egyedi volt, gratulálok :o)))
sorszám: 18744 (71910)
(előzmény: Maximus, 2007-03-25 16:00:47)

 
 
kígyó
válasz erre | email2007-03-25 19:20:28
Hali!
TS-125 állórész D+ és DF kivezetésen mondjuk 2000-es fordulat környékén mekkora feszültséget kellene mérnem?Köszönöm előre!
sorszám: 18743 (71909)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-03-25 18:53:12
Sziasztok!
Még egy olyan kérdésem volna, hogy ha ki akaor cserélni a 125-ös ETZ hengerét 150-re akkor kell e karburátort cserélni, illetve állítani vmi rajta?
Előre is köszönöm!
sorszám: 18742 (71907)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-03-25 18:44:55
Sziasztok!
Kellene nekem 25-ös ETZ-hez vmi jófajta első gumi. Vmi sportfajta, ami nem csúszik el ha stoppiezni akarok. Volna valakinek ilyen használtba, vagy vki tudna ajálani vmi olcsó fajtát?
Előre is kösz!!!
sorszám: 18741 (71904)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-03-25 18:19:40
Üdvözlet Maximus, ilyen bemutatkozást még nem olvastam ezen a fórumon. Ezek után, mint ismerőst olvasom a soraidat.
KÖSZÖNÖM!

MZ-s motoros társaim!
Eladó vagy cserélhető 3 darab -hibátlan- BVF 30N2-5 karburátor. Ha "csak" pénzre akarod cserélni, akkor 4000 Ft/darab. Ha alkatrészt tudsz ajánlani az is érdekel.
Zoltán
sorszám: 18740 (71901)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-03-25 17:41:25
Üdvözlet Maximus!
sorszám: 18739 (71898)

 
 
Maximus
válasz erre | email2007-03-25 16:00:47
Hahó mindenki!

Mint új fórumozó, gondolom illik egy kicsit bemutatkoznom :-) Már régóta olvasom a fórumot, de eddig még nem volt időm írni (=lusta voltam :-) )
Magamról: 40 felé közelítek, két tizenéves gyermekkel + egy asszonnyal rendelkezem, a Velencei-tó mellett egy faluban lakom.

A motorokkal kb. 9-10 éves koromban kerültem először közeli kapcsolatba. Történetesen ez annyiból állt, hogy nyári szünetben a nagyanyáméknál a tyúkudvar végéből előástam fater 15 éve ott rohasztott tyúkszaros JAWA-05 ideal robogó-alkatrészeit. Na kb. itt kezdődött a vonzódásom a motorokhoz. Szünidő végére sikerült autodidakta módon összeraknom a mocit: ugyan nem volt működőképes, de remekül lehetett tologatni és berregni hozzá :-)
Egyébként az a motor, a váz a kerék, a blokk….teljesen szét volt rohadva. De nagyon. Öt év múlva megpróbáltam megcsinálni….esélytelen volt.
Aztán 12 éves koromban a következő szerelmem egy TS 125 volt, melyen keresztapám cipelt egy nyáron át. Az a fíling megérintett….azután csak motorozni akartam.

15 éves koromra összegyűjtöttem különböző sufnikból 3 működésképtelen Bervát, azokból raktunk össze egy haverral egy működőképest. Egy nyáron át működött. Aztán próbáltam még összerakni egy Panni robogót (nem volt meg hozzá minden burkolat) így hát nem jött össze.

Aztán első nyárimunkám eredményeképpen vettem egy Romet Kadet csodagépet------------------pfffffff---- ezt többet szereltem mint mentem vele! Minden baja volt. Volt vele egy balesetem is: Csatornáztak az utcában, én meg 40-el belezúgtam az 1,20 m mély gödörbe :-(

Következő egy ’66-os JAWA 350 volt. Mikor végre sikerült beindítani egyhavi szerelés után->uzsgyi fék nélkül, megy a motor, jajdejó!- ennek egy kutya vetett véget- ugyanis kiszaladt elém – én meg keresztülestem rajta. Elajándékoztam a roncsot :-(

Aztán egy TS 125!!! Ment-mendegélt, járogattam vele, de a töltés-problémát nem sikerült soha kijavítanom rajta. Eladtam 1 év után, krosszmotort építettek belőle!

Aztán egy ETZ 250 következett. Na erről nem szeretek beszélni, ugyanis 120-130-nál volt egy csúnya esetem. Megúsztam, de soha többet 60 felett…ekkor ezt mondtam.

Csodálkoztok, hogy ezek után csak kismotorok következnek?

Jawa 210 – csak láttátok volna egyedi műszerfallal, gyújtáskapcsolóval, Trophy-MZ indexekkel, akkumulátorral, féklámpával. Sokat dolgoztam vele. Vadi újan vettem, de csak 3 évig működött rendesen. Többször pereceltem vele.

Simson S51N – Egyszer versenyzés közben kisodródtam egy kanyarban, feltekeredtem egy fára – kulcscsonttörés :-(

6 év szünet….gondolkodás….és ettől kezdve nyugodt :-)))) vezető lettem.

Yamaha Jog Artistic Spec - eddigi legmegbízhatóbb motorom – ellopták.

Honda Pax - gyengének találtam, elcseréltem.

Honda Dio Af 28 – száz rejtett hibával adták el nekem, elcseréltem.

Jelenleg pedig két motorom van.

Van egy Honda Dio Af 35, melyet csak a faluban használok, + az asszony, + a nagylányom.

Éss........ nem bírtam a kísértéssel: idén vettem újra egy 1977-es TS150 gépet. Tavaly lett széthúzva, szimmeringezve, csapágyazva, felfúrva. Tirisztoros, egyedi gyújtása van, elektronikus egyedi fesz.szabályzó van benne (elektromérnök volt a gazdája). Fújva ugyan nem lett, de szerintem szép állapotban van, és nem utolsósorban eddig jól is szolgál.
Igazából csak munkába járásra szeretném használni (napi ~25 km) hogy meglegyen a mindennapi fíling :-))))
Amolyan úrvezető szeretnék lenni,: nem polírozgatni, simogatni, szerelgetni….hanem használni és élvezni. 20 évig szereltem mindenféle motorokat….már lusta vagyok.

Remélem azért, ha valami gond lesz vele (úgysem lesz :-) ) tudunk tapasztalatot cserélni.

Üdv mindenkinek.
sorszám: 18738 (71896)

 
 
djposhy
válasz erre | email2007-03-25 15:53:31
Ts 125ös mzhez lehet kapni hengerfejtömítést?
sorszám: 18737 (71895)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-03-25 15:26:06
Hello, holnapra megnézem pontosan a gyertya típusát, aztán ide kiírom. Ha minden igaz, akkor NGK B8HS. Holnap kora délután meglesz pontosan.
sorszám: 18736 (71893)
(előzmény: GJózsi, 2007-03-25 13:32:28)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-03-25 15:11:42
Heló!
Van egy TS 125-ös mocim. Delux változat, tehát van fordulatmérője.
De ez a mérő elromlott. A bowden jó,nincs baja. Megnéztem a motornál, ott van e a hiba.
A bowden, és a motor csalakozásánál, amikor szétszedtem, nem volt semmi kis alkatrész, ami forgatná a bowdent, de volt a helyén valami gumiszerű anyagdarabka, amit, amikor ki akartam szedni lejjeb nyomult.
Nemtudja valaki megmondani nekem, hogy mi az a gumi, és hogy ha teljesen lecsúszna, hol kötne ki? Vagy nincs valakinek valami rajza a motornak elről a részéről?
sorszám: 18735 (71892)

 
 
mcmad
válasz erre | email2007-03-25 14:37:28
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy a 250-es ETZben a váltókar tengelyét mi tömíti (O gyűrű, vagy szimmering) és mi a mérete? Előre is köszi!
sorszám: 18734 (71890)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-25 13:46:41
Sajnos a marelli gyertya hulladék. Én is vettem, vadiújat, gyári előírt típust, és egy idő után hebegett-habogott-kihagyott, hidegen alig lehetett beindítani, minden baja volt. Erre mérgemben visszaraktam bele a korábban kiszedett NGK-kat a kukából, és azóta is gyönyörűen megy vele. Nem tudom, ezek az olaszok hogy gondolják a gyertyáikat...
sorszám: 18733 (71887)
(előzmény: GJózsi, 2007-03-24 22:40:49)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-03-25 13:32:28
Köszi a segítséget! 135-ös fúvókám van. Milyen volt a te gyertyád?
sorszám: 18732 (71886)
(előzmény: latzko, 2007-03-25 10:54:27)

 
 
ede22
válasz erre | email2007-03-25 12:33:50
Van 3500-ért.Kecskeméten van 06702912829
sorszám: 18731 (71883)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-03-24 23:39:47)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-03-25 10:54:27
Hello GJózsi!Én is jártam így. Az volt, amit te is leírtál: ment a motor kb 2 percet, aztán leállt. Előzőleg lett rátéve a nagyobb henger+passzoló hengerfej, stb. Kicseréltem a gyertyát egy teljesen újra, akkor is leállt 2 perc múlva. Aztán már egyik gyertya sem adott szikrát se beszerelve, se kint. Akkor beletettem próbaképpen egy ősrégi Yamaha XJ 900-as már előzőleg kiszerelt, tízezer kilométereket futott gyertyáját, és láss csodát, azzal meg vígan ment. Az egy NGK gyertya volt. Ez az eset nem MZ volt, de a tünetek u.azok Előfordult az is, hogy -valószínűleg- a megnövelt kompresszió hatására nem ugrott át a szikra az elektródák között, a használt gyertyával. Tehát látszólag rendben volt minden, csak éppen nem indult el a gép. Kiszerelve volt szép szikra, kapott benzint is, és ennyi. Gyertyacsere után nem volt semmi baj. Valamint: lehet, hogy szegény a keverék, amit kap a motorod. Nagyobb lökettérfogathoz több benzin kell. Ha nem "bökted fel" a főfúvókát, akkor szerintem tedd meg. Én azt mondom, hogy legalább 0.130-ra, de elmegy 0.140-essel is. Ha kell elküldöm a passzoló NGK gyertya típusát.
sorszám: 18730 (71879)
(előzmény: GJózsi, 2007-03-24 22:40:49)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-03-24 23:39:47
ETZ250RE KERESEK HÁTSÓ KEREKET, EMBERI ÁRON... AKI TUD ILYET DOBJON EGY E-MAILT!! KÖSZ !RGY
sorszám: 18729 (71870)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-03-24 22:40:49
Helló! Ti milyen gyertyát használtok az ETZ-ben? Most raktam össze a 300-ast és olyan gondom van hogy elindulok vele, épp hogy húzom neki, mikor kezd meleg lenni kb 1 km után megáll! Nem akar elindulni. Hazatolom, cserélek gyertyát és indul. 1km után megint megáll. Kicsi lehet a gyertya hőértéke? a 250-ben nem volt baj vele! Marelli gyertya! Először osszú menetű volt utána rövid.

Segítségeteket előre is köszönöm!!!!!!!
sorszám: 18728 (71863)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-03-24 20:12:04
NEM! csak a bolti "gyári" puha alu tömítés jó.
Zoltán
sorszám: 18727 (71853)
(előzmény: Péter mz, 2007-03-24 19:04:06)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-03-24 19:04:06
Jó az összes menet a tőcsavaron azokat már direkt megnéztem.És az összes tőcsavar is rendesen meg van huzva annál jobban nem lehet már.Tudom mennyire is kell meghuzni mert 8 motorom van és sose fujt ki egyik se és ez is csak ugy magától kezdte.
De szóval jó lenne a sörösdoboz palástjából készitett hengerfejtömités?
sorszám: 18726 (71848)
(előzmény: kaiser, 2007-03-23 22:33:51)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2007-03-24 17:30:42
Köszi szépen.Azt hittem a 250-esről szól, nem is kerestem benne a 150-eshez semmit...
De hinni ugye nem itt kell:)

Köszi még egyszer. Norbi
sorszám: 18725 (71846)
(előzmény: marcee, 2007-03-24 12:33:58)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-03-24 17:27:50
Sziasztok!
Kellene nekem 125-ös ETZ-hez használt (lehetőleg bolti) rezonátoros kipupogó. Lényeg, hogy rövidebb legyen a gyárinál, kis teljesítménynövelés sem hátrány, ja és olcsó legyen!
Előre is kösz!
Széles utat!!!
sorszám: 18724 (71844)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-24 16:21:26
Nyugi, a legjobb barátok vagyunk. Csak baromi irígy rám, amiért az én járműveim folyamatosan üzemképesek és legálisak, az övéi meg folyamatosan kosárban vannak lejárt papírokkal. Pedig megmondtam már neki, hogy mi ennek a titka: nem kell a szerelést félbehagyni. :-p
sorszám: 18723 (71841)
(előzmény: optimus, 2007-03-23 21:24:15)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-03-24 12:33:58
Üdv.
Nemtudom melyik részhez kéne a szerélési útmutató, de gondolom a blokkhoz, mert a többi nagyjából megegyezik a 250esével.
150es blokk szerelésről találsz részletes írást a Hogyan javíthatom a motorkerékpáromat? c. könyvben. Innen az oldalról le tudod tölteni. Nem gyári leírás, de szerintem korrekt és minden benne van róla. Én scan-eltem be...
sorszám: 18722 (71836)
(előzmény: norbiMZ, 2007-03-24 10:01:00)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-03-24 10:01:32
nekem is ismerős a kifújás simson ,ts150,mind2őt megoldottam egy dekát nem fúj ki,szétszedtem és úgymond állítotam a hengerfejen hogy álljon,mert picit lehet mozdítani ám rajta.azt hittem sérülés van rajta,de nem így van nem ezért fújt hanem mert nem állt tökéeletesen jól a hengeren,de mondom kicsit toltam előre vagy hátra,nem tom már és egy kicsit sem fúj ki most már egyik sem.
sorszám: 18721 (71829)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2007-03-24 10:01:00
Újra jelentkeznék egy kéréssel, mivel hónapok óta nem sikerült beszereznem egy szerelési útmutatót 150-es ETZ-hez.

Szóval a kérésem az lenne, ha van vkinek egy scannelt változata MZ ETZ szerelési útmutatóból, nagyon hálás lennék, ha elküldené.Esetleg Pécs környékén elmegyek érte ha van vkinek egy felesleges könyve...

Azt a változatot keresem, ami nem a csak képekből álló változat, hanem leírás, mint a 250-es esetében: sok ábra, rengeteg leírás.

Köszi előre is: Norbi
sorszám: 18720 (71828)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2007-03-24 09:57:33
Szerintem is hideg, én 150-esem sem pörög ki 4000 fölé hidegen...de nem is kell, hidegen szerintem semmit nem szabad nagyon forgatni.

Norbi
sorszám: 18719 (71826)
(előzmény: zoli251, 2007-03-24 09:22:51)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-03-24 09:22:51
Szerintem egyszerüen hideg a motor nekem 251-es és 150-es etz-m is ezt csinálja ha hidegen indítás után forgatni akarom.
sorszám: 18718 (71824)
(előzmény: djposhy, 2007-03-23 20:03:28)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-24 08:44:39
Ezt a spirál bekenésí módot kipróbálom, mert nekem is eztszokta csinálni:/^^köszönöm!!!
üdv
sorszám: 18717 (71822)
(előzmény: kaiser, 2007-03-23 22:39:40)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-24 08:39:52
hmm...esetleg nem lehet megvalósítani azt, hogy kimarni maróval, majd belepréselni egy perselyt?
sorszám: 18716 (71821)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-03-23 21:44:15)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-03-24 08:37:02
egyet értek...mondjuk járatásnál 4000fölé nemis egészséges pörgetni:/
De nekem is ezt szokta csinálni.(etz150-esem van)
evvel kapcsolatban lenne egy kérdésem.Nekem nagyon sok ember azt mondta, hogy 3.5-4litert eszik átlagosan egy kistz.De nekem simán bever 5-öt is 100km-en.És vajon ez mitől lehet?Én a szivatóra gyanyaxom.:/Ja, és én nemvagyok egy szadista állat, aki mindig tépi a száját.Jó, előfordúl, de nagyon ritkán...
üdv
sorszám: 18715 (71820)
(előzmény: feri2360, 2007-03-24 06:40:16)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-03-24 06:40:16
"dadog és füstöl mint az állat" Akkor csinál ilyet, ha sokat járt szívatóval. Elégetlen benzin és olaj gyűlik össze a forgattyúsházban, magasabb fordulaton kezd kimenni az égéstérbe, túldúsítja a benzin-levegő keveréket. Ha kitisztult, elmúlik a hiba. Az is lehet, hogy szívató dugattyúja nem zár tökéletesen vagy túlfolyik a karbi. Egyébként sem egészséges hidegen pörgetni, én az első 3 km-en önmegtartóztató módon visszafogom a lovakat.
sorszám: 18714 (71818)
(előzmény: djposhy, 2007-03-23 20:03:28)

 
 
Eikel
válasz erre | email2007-03-24 00:23:25
Hali

Nekem is kifúj a 125-ös TS én sem tudom mit tegyek vele. Valaki azt mondta, hogy ki kell síkolni, de szerintem nem egy olcsó megoldás.
sorszám: 18713 (71817)
(elözmény: Petvik, 2007-03-23 18:52:23)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-03-23 22:39:40
1. Igen jó bejáratási tanácsokat találsz az MZ Hogyan tovább könyben, amit az oldalról le tudsz tölteni.
2. Nem biztos, hogy a km órával van a gond. Nekem a Trabant csinált ugyanilyet és ott a km spirál kenése hiányzott. Adtam neki egy kis zsírt (nem olaj helyett!) és mindjárt jól viselkedett.
3. A dadogás - ahogy leírtad - gyújtási probléma miatt lehet. Ez a valószínű, mivel ha nem kapna elég anyagot (benzincsap eltömődés pl.) akkor melegen is ugyanúgy dadogna.
sorszám: 18712 (71815)
(előzmény: djposhy, 2007-03-23 20:05:01)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-03-23 22:33:51
Nezd meg hogy a töcsavarok rendesen meg vannak-e huzva. Ha nem, akkor a tömites sem fog rajta segiteni es egy idö utan tönkremegy a menet a blokkban.
sorszám: 18711 (71814)
(elözmény: Petvik, 2007-03-23 18:52:23)

 
 
válasz erre | email2007-03-23 21:54:58
Még bele se lendültek, Várd ki a végét...


mzzzz
sorszám: 18710 (71809)
(előzmény: djposhy, 2007-03-23 21:28:41)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-03-23 21:44:15
Olyan kocsikat kis pézé lehet venni, nem nagy cucc, szóval szerintem egyaltalan nem vagánykodásból írta. Én is vennék de inkább 1 normalisat veszek ha befejezem a tanulmanyaim.

Szimeringgel kapcsolatba nemtok semmit különöset se írni, nekem annyi volt a történetem hogy már kb 8szor 10szer cserélgettem benne a szimeringet és sose volt jó[végén csavarhuzoval megsértettem a falat, úgyhogy dobhattam a kukába, és szerezhettem újjat :( hehe((], kiprobaltam minden fajta utangyartott szimeringet meg mitomén, a végén már majdnem sirtam hogy nem jo. Aztan mentem a helyi szimeringgyártó üzembe és mondtam neki hogy ilyen karmanyu kéne [mert hogy a külső szimeringnek az utangyartott bevált, csak a karmanytyu nem mert mindig kinyult az olajtol, vagy kicsi volt a pereme] azok meg szépen legyártottak a kis karmanytyut 1500forintért és minden gond megoldodott.
sorszám: 18709 (71807)
(előzmény: levendel, 2007-03-23 20:09:23)

 
 
djposhy
válasz erre | email2007-03-23 21:28:41
inkább nekem segitsetek ne egymást fikázzátok:D
sorszám: 18708 (71806)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-03-23 21:24:15
:))))
Ez most komoly, srácok, vagy hülyültök?
Remélem az utóbbi
sorszám: 18707 (71805)
(előzmény: Zapkorte, 2007-03-23 21:18:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-03-23 21:18:15
mondja ezt egy ember, akinek négy MZ-je van, több mint egy éve mind a négy kosárban, és biciglivel jár, vagy a nagy nehezen kölcsönkapott családi autóval.
sorszám: 18706 (71804)
(előzmény: levendel, 2007-03-23 20:09:23)

 
 
válasz erre | email2007-03-23 21:00:44
:-)
sorszám: 18705 (71802)
(előzmény: levendel, 2007-03-23 20:09:23)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-03-23 20:58:26
Az én gépem egy 125-ös etz vázban egy 250-es etz blokk. 8000-es fordulaton 5-ben 15-ös fogaskerékkel mutatott az óra 125-öt. (16-os hátsókerék, elöl hátul terepgumi) Nem csal az óra mert utána számoltunk és tized különbségek voltak csak!!!

Üdv mindenkinek!
sorszám: 18704 (71801)
(elözmény: Petvik, 2007-03-20 18:58:18)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-03-23 20:09:23
Ez a zápkörte mit vagizik már megint itten a cigánypiros digó rozsdabányáival! Nem érti, hogy itt senkit nem izgatnak az efféle egynyaras gagyi macskazabáló járművek.
sorszám: 18703 (71800)
(elözmény: Petvik, 2007-03-22 00:24:03)

 
 
djposhy
válasz erre | email2007-03-23 20:05:01
jahh és szivesen vennék OLcsón TS 125höz (deluxe) km órát, mert az enyém 70 fölött elúszik 140ig(ez miért van)?
sorszám: 18702 (71799)

 
 
djposhy
válasz erre | email2007-03-23 20:03:28
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Nemrég furattam meg a TS 125ös MZmet!Az lenne a gondom hogy hidegen vagy félig melegen 4000 fölé nem akar pörögni a motor(régen is csinált ilyet)ott dadog és füstöl mint az állat!aztán felrakom neki 4ig!ott is 4000ig simán pörög ott is dadog egy kicsit 5-10 másodperc, aztán "megjavul"és kipörög normálisan, és utána jó lesz mineden sebességben!Ez miért van???jahh:D adhatnátok pár tippet bejáratáshoz(milyen fordulaton használjam, mennyi km-en keresztül kiméljem) köszi Kornél
sorszám: 18701 (71798)

 
 
Petvik
válasz erre | email2007-03-23 19:55:17
A szimering mérete 10x20x7.
sorszám: 18700 (71796)
(elözmény: Petvik, 2007-03-23 19:51:58)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu