:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A felfogatás után mérőórával ki kell nullázni az esztergában.Van hogy kerékaggyal együtt fogatják fel.Simíókés is jó, csak kis előtolással kell esztergálni.
Hali!
Azt szeretném megkérdezni hogy másként hogyan lehet szabályozni egy tárcsát? Simítókés után még essek neki csiszpapírral? Láttam már vacsi új tárcsát és az is csak esztergált felületű volt. Sőt tovább megyek. Bár nincs nagy tapasztalatom a dologban, de én még nem igazán láttam köszörült felületűt, de ha van is szerintem akkor is van keresztirányú barázda.
Sajna én is egy gánymestertől vettem a mostani motoromat.
Gondolom főtengelycsapágy lebarkácsolása végett,de befogta a satuba a főtengelyt(persze ott ahol a szimmering fut)Így hát a pofanyom jól megette a szimmeringet és a motor kiette a váltóból az olajat,nyomott helyette keveréket.
Vihettem felújíttatni,pedig nem volt baja ezen kívül.
Most már én is jobban fogok figyelni a deklicsavarok állapotára!Sokat elárulnak!
Üdv mindenkinek.
Két végletről beszélsz. Persze, lehet felrakni (bár a hegesztés elhúzza az anyagt, szóval inkább fémszórással), meg lehet perselyt esztergálni, vagy kopott furatot földörzsölni, de nem sufni körülmények között! A "felpöttyözött" csapágy sosem lessz centrikus, a maradék rozsdás vasból esztergált túlméretes tengely sem lessz feltátlenül túl tartós (és akkor még felületi finomságról, illesztési hézagról stb. nem is beszéltem), a fékbetét szegecselés után is sokszor elmaradt a fékbetét becsiszolása, mondván, hogy "majd összekopik", hát e helyett jól megégett az a kis felület, ami véletlenül érintkezett a dobbal, oszt csodálkoztak, hogy miért nincs fékhatás. Megesztergálták a féktárcsát, de elintézték egy simítókéssel (jó esetben!), azzal mit sem törődve, hogy a fékpofa nem surlódik, hanem forgácsolódik a spirál által, a kasztnit is úgy foltozzák ám, hogy ráraknak egy lemezt a rozsdalyukra, hat-hét ponttal rögzítik, és utána szegény fényező csóválja a fejét... majd meghúzza telikittel az egész elemet, hogy az 1mm-re kidudorodó foltot valahogy el tudja fedni, mert valaki sajnált öt percet arra, hogy kivágja a régi lemezt, és sajnált 15e Ft-t egy peremező fogóra, hogy benyomja a folt alatt a régit (ha már éliben nem hajlandó összehegeszteni) és sorolhatnám még! Ez az igazi gány! És hány ilyet láttam már! Szerencsétleneknek vagy a szaktudásuk hiányzott, vagy a technológiájuk nem volt meg, vagy nagy hirtelen kellett megoldani a dolgokat, mert másnap már menni kellett vele a gyárba dolgozni, nem tudom, de végül a legnagyobb jószándékkal elkövetett javítások is gányként végezték. Legalábbis nekem eddig 7 különböző gépjárművem közül egyikben nem találtam egy korrektül elvégzett korábbi javítást, csak csupa-csupa gányt, ócska, trehány, szakszerűtlen munkát. Pedig volt az előző tulajok közt BKV buszszerelő, mezőgépész is, akiknek azért hivatalból illő lett volna nem gányolni a saját kocsijukat...
Na ezért mondom, hogy magyarországon mindent dögróvásra tettek a gánymesterek, inkább legyen bontatlan és működésképtelen, mintsem működőképes, de gányolt, mert a gánymesterek után dolgozni a legutálatosabb: szétvágózott, beletört csavarok, lereszelt vagy össze-vissza hegesztgetett alkatrészek, csak a gond, a baj, a probléma, és akkor aztán már tényleg csak az új alkatrész segíthet. Ha csak annyi ezresem lenne, ahányszor én már menthetetlenül elgányolt cuccok pótlására fejest ugrottam a bontóba...
Na szóval ennyit a gányolásról. Akinek nem inge, ne vegye magára, de aki már vett ilyen gányolt gépet, azt hiszem, egyetért velem.
A gányolásról!!!!!
Nem hiszem hogy tiszában lennél a gányolás szó jelentésével.Régen "így" javítottak, mert apu anyu nem adott pénzt első szóra, és nem is nagyon volt alkatrész.A mai javítást régen cserének hívták!! Nem perselyeznek, nem ismerik a felrakó hegesztést.Ha a csapágy megfordult a házban felpontozták, vagy "bejlagolták" hézagolták.A főtengelycsapágyat is!!Nagy kincs volt a sörös doboz, amit a németek kidobáltak az autóikból.Vizsgatétel volt a fékbetét, tengelykapcsoló tárcsa szegecselés. Adagoló beállítás próba padon. Ezek javítások nem gányolás!! Most ráakasztják a számítógépet az autóra, motorra és kiírja mikor hégett ki a bal hátsó helyzetjelző. Ha valami rossz akkor csere ez a mostani javítás. Igaz ezeket az alakatrészeket nem is lehet javítani.Össze vannak préselve,hegesztve,sajtolva.A szimmering rugóból meg kiszoktunk csípni 3-4 mm-t és össze hajtottuk újra, így birta még egy darabig. mert nem volt új, vagy mert nem volt rá pénzünk!Ennyit a "gányolásról". Ha a hangvételem sértő, úgy bocsánatot kérek! Nem akartam rosszat, de "régen" ha valakire azt mondták gányol az sértő volt.Voltak akkor is rossz szakemberek és most is vannk.A gányolt munka az a "műhelygarancia". Tudod! Amig ki nem mész vele a műhelyből:-)Na most egyenlőre ennyi.
Tisztelettel:ati62
és nem véletlenül egy piros szinüről van szó?
(Én is dunaharasztibol vettem egy szürke 251-est)
Sziasztok !
Egy cimborám árulja 251-es ETZ-jét.
A motorja 300ccm-es, egy lengyel (futárpetis) 76-os dugattyú van benne, én alakítottam át 300-ra.
A teljes felújítéskor a főtengely kapott egy ddr hajtókarfelújítót, a váltó eredeti és jó, új szimmeringek, új csapágyak, ahogy kell. Kb. 8000 km van a blokkban most (a bejáratáson tehát már túl van), erős, nyomatékos gép.
Az első-hátsó telók, felújítva (szimm+olaj), fékek jók. Elektromosságot én néztem át.
Rendezett papírok, vizsga van.
A motor egyetlen "hibája" az esztétika, azt hiszem egy kis szépítés ráférne, takarítás, polírozás, festés itt-ott, egy új kipufogódobot is megérdemelne. Tipikusan az a motor, amin igazi motorszerelés nélkül lehet bíbelődni.
A gazdája 120-at szeretne érte.
A motor Dunaharasztiban van.
Valakinek van tapasztalata a curil nevű anyagról?Összeraktam vele egy blokkot,de a gyujtásoldali főtengelyszimmering házánál nem lett jó a tömítés(kifolyt a benzin).
Meddig kell hagyni száradni?Egyáltalán jó ez erre?
nem szeretném mégegyszer széthúzni a blokkot emiatt!
Mondjatok valami okosat!PLS
aha értem...A szimeringel kapcsban, azthiszem meglátogatok egy szimeringüzletet.Ha esetleg esztergálok egy másik dugattyút, ahol nagyobb a fém dugattyú nyakának átmérője, akkor azzal megoldódna valamiis?
köszi üdv
Annyit tudok neked mondani, hogy én is összevissza szoptam a fékkarmanytyuval meg a szimerinnggel és akkor elmentem egy szolnoki szimeringgyártóhoz aki aztmondta hogy asziszem 3000ft-ért legyártja a karmanytyut meg a szimeringet, de nekem a karmantyu kellett csak.. ami 1500, amikor az megvolt megjavult hirtelen a cuccos.. és olyan méretre gyártod amilyenre akarod én csak ajánlani tudom.... (bár mostmár nem mz féktartályom van hanem aprillia) Ja és menny el egy szimeringboltba ott adnak bövebben felvilágosítást erről..
100% persze nincs, de a legtöb esetben fel lehet ismerni a bontatlan blokkot (lásd 2007-03-19 09:43:31-es hozzászólás).
Itt is meg kell azonban különböztetni a különböző bontásokat (a bontott és a bontatlan túl fekete-fehér hozzáállás). A henger lehúzása (fúrás, túlméretes dugó) nálam még nem jelent blokk bontást, mert rendszerint nem visznek be javíthatatlan hibát.
Ha a bal oldali dekli le lett szedve az már aggodalomra adhat okot, példának okáért a főtengelykúp lehet hogy odavan már, egy ügyes kuplungspecialista által.
De amíg nem húzták szét a két blokkfelet, schopau óta egyben van a karter, akkor még majdnem bontatlan blokkról beszélhetünk. Onnantól kezdve a főtengely állapota pl. az egész motor futásteljesítményére lehet megbízható jelző.
Volt nálam olyan etz generál alatt (eredetileg kébelezésre hozta a tulaj, de mint kiderült az éktelen csörömpölést a főtengelynek és annak összes létező csapágyának brutál lógása okozta, gyakorltilag a hajtókar alsó és felső görgőinek elszabadulása előtti pillanatban érkezett), amit csak azért vállaltam el, mert a blokk a henger lehúzásától eltekinteve nem volt se bontva, se széthúzva. És szerencsére ennek megfelelően lehetett szerelni is, nem voltak benne meglepetések.
Dehogynem gányoltak a szocban! Öreg gépész haverom mesélte, hogy az autósboltban lehetett kapni nyers dugattyúöntvényt, amit ki-ki olyan méretre esztergályozott fusiban a munkahelyén, amiylenre akarta (vagy tudta), meg ilyen nyalánkságok. Haverom apja autószerelő, nekik még egészen komolyan tanították az iskolában, hogyan kell főtengelycsapágyat önteni, meg ilyenek... a hiánygazdaság volt csak a gányolás aranykora! Lehet, hogy elsőnek telefonáltak az autokerbe, de ha hiánycikk volt az alkatrész, szemrebbenés nélkül kezdődött a gány. A rutinosabbak már nem is telefonáltak, csak nyúltak a protoplazma tartályba, és gányoltak ezerrel. :)
A szimmeringekről: tudok neked mutatni 25 éves corteco szimmeringet, ami olyan kemény, hogy csikorog a tengelyen. Most vettem ki novemberben a guzziból, mert folyt mint a barom. Pedig nem kopott... csak öreg. Kikeményedett, és már nem tudta a rugó rászorítani a tengelyre az ajkait. Eltettem emlékbe. Aztán persze lehet, hogy nem minden 25 éves szimmering ilyen - de 25 éves szimmeringek esetében ilyesmire szerintem már számítani kell.
Na látjátok, ezért éri meg nekem a drágább motor, ha valóban bontatlan. A szociban is gányoltak, de nem jobban, mint manapság. Akkoriban viszont nem nagyon volt utángyártott alkatrész (legfeljebb dugattyú + gyűrűk) vagy kaptunk gyárit, vagy nem volt semmilyen.
A gyári szimmeringek szerintem nem öregedtek el csak az idő múlása miatt. A fiatalkori, azóta visszavásárolt gépemben garantáltan gyári szimmeringek vannak, mivel én nem cseréltettem, és 13 évig, amíg nem nálam volt, ismertem a sorsát, mert a motoros barátom feleségének az öccse használta és az anyósnál tárolták. Tavaly élesztettem fel 5 év állás után.
HALI! ELADÓ MZ ES/125 TROFI 1968-ÉVJ. GYÁRI FÉNNYEL APRÓ HIÁNNYAL, PAPÍROK NÉLKÜL, 25000 FT ÚJ LÁBTARTÓ-ÉS KÜLSŐ GUMIKKAL. ASZÓD. 0620/992-4528
Ja, pont a sok kisipari és sufniipari gány miatt (lenne) értékesebb egy valóban bontatlan gép. De a tudomány mai állása szerint ezt nem lehet biztosan megállapítani egy motorról.
Ráadásul ahogy az idő múlik, egyre kisebb a valószínűsége, hogy ilyesmi előkerüljön. És egyre kisebb a valószínűsége, hogy 15++ éves blokkok, még akár ha nullkilóméteresek is, úgy ahogy van, használatba vehetők legyenek. (Elöregedett szimmeringek stb.) Szóval nehéz ügy ez az MZ vásárlás. Meg minden magyarországon honos jármű vásárlása. Itt autót-motort, mindent össze-vissza gányoltak a szocializmusban. Egyszerűen nem volt divat gyári új alkatrészekkel javítani, az volt a divat, hogy "majd a Jóska a TMK műhelyből megbütyköli söralapon", aztán amikor már az egész egy megbízhatatlan gánytengerré változott, apáink szépen átültek a suzukikba/ra, és most az ő hagyatékukkal lehet bíbelődni.
Hali!Sajnos még nem tudtam foglalkozni a km/h-val, de lenne egy olyan kérdésem(megint), hogy hol lehet a munkahengerhez külön szimeringet gyártatni?És mennyibe fájna az nekem?Ha esetleg külön lehetne valakitől, vagy valahonnan venni, az legyen szives jelentkezni!köszönöm
üdv
Sziasztok!
Rendeltem valakitől egy 125-ös ETZ-re rezonátoros kipuffot, 150-es hengert és kuplungot. Véletlenül kitöröltem a címét és most nem tudok neki írni! Ha valaki magára ismer az legyen szíves írjon, mert sajna még nem jött meg a csomag és remélem hogy nem veszett el.
Szal most talán vasárnap lett lezsírozva!
Ha feladtad a cuccot légyszi írd meg hogy mennyi a végösszege és h várhatóan mikor jön a dadis@freemail.hu-ra
Előre is kösz!
"a lélektani határ xxFt, ... nem adnék ennél többet akármilyen állapota van ... jobb szeretem utána meg csinálgatni, mint venni egy kipolírozottat ... aztán kiderül..."
Itt az igazság. Sajnos motoros körökben is elég sok a gányolt, eladásra olcsón összedobott gép. Aztán van egy olyan kategória is, ahol a jószándék és a referencia hiánya párosul a hozzáneértéssel, aztán úgy hirdeti szegény, hogy jó állapotú, meg hogy felújított blokkal. Neki az, mert még nem látott olyat, ami igazán jó, az elsőmotoros vevőnek meg főleg, mert neki meg még annyi referenciája sincs.
Hát ezért nem ment el nekem 150-ért a halálosztó TZ, hiába volt 300ccm, meg prox hajtókar, meg FAG csapágy, meg összeválogatott ddr váltó, meg úgy általában hibátlan volt.
Olyan vette meg 135-ért, aki ismerősi úton le tudott előtte káderezni.
Hát, azért én 150e-ért vettem a suzuki GSX-R250-emet két éve. Jó, hogy mindjárt egy hátsó féktárcsacserével indított, és le kellett műszakiztatni, de egyébként nem volt egy ócskavaskupac.
A négy éves keeway motoromat szintén 150e-ért adtam el, pár kisebb (főleg esztétikai) hiba volt rajta, de egyébként lábon távozott.
Szerintem is 120 a max egy MZ-ért. Ennél többet csak tényleg akkor, ha megbízható személytől származik (mondjuk szomszéd bácsi, aki lottón nyerte, de mivel fél lába paralízises, sosem használta, vagy ilyesmi.)
Hát lehet h valaki ad érte annyit. Én abból indulok ki, hogy nekem a lélek tani határ 120eFt ETZ-ért nem adnék ennél többet akármilyen állapota van. Eddig a Ts-t meg az Etz-t is 100 alat vettem, jobb szeretem utána meg csinálgatni, mint venni egy kipolírozottat 100 fölött jóval, aztán kiderül, h szét van a blokk meg minden.
De ha tényleg bontatlan meg minden úgy van ahogy írtad, akkor valaki meg fogja venni.
Meghirdetni meg lehet 150ért, de ha akad is aki komolyabban érdeklődne utánna, biztos, hogy alkudni fog belőle, szóval szerintem 130 max 140 körül menne.
De ahhoz már tényleg jó állapotban kell hogy legyen, külalak plusz belalak (motor).
Ezért is jó az MZ, mert 100-150 E között nyugati motorból max ócskavaskupacot lehet kapni hasonló köbcentiben, MZből meg egy aránylag jól használható gépet.
Én 150-re gondoltam.Jó állapotban van egy időssebb úrtól vettem és a blokk 95%,hogy nem volt megbontva.(tudom ez elég nepper duma de így van)
Helló!
Ha jó állapotban van, sztem 120at símán el lehet kérni érte, az más kérdés, hogy meg veszi-e valaki.
Mert te mennyire gondoltál?
Állapotfüggő, de 15000 kilométerrel a 100 az biztos, jobb állapot estén 130 is lehet. Maximum 150, de efelett szerintem nem tudod eladni. Szerintem
Sziasztok!
Bár nem sokszor irok ide de a fórumot nyomon követem napi szinten.Úgy néz ki el kell adnom a motoromat.A kérdésem a következő:Szerintetek mennyit ér egy 89-es évjáratú 15ezer-t futott gép?(ETZ 250)Én gondoltam egy árat de kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Ez okos, én is sokat motorozok barátnőmmel, de nem volt neked vond rá aza heidenau? nem húzta össze a gumi? Nekem nagyon, és 4000km alatt megette, mivel olyan csúcsos volt. Első gumi akkor is könnyen csúszik, milyen van neked elöl?
Ami azt illeti 251-es ETZ hátsókerekéről beszélek, lehet hogy ezt nem közöltem akkor bocsánat.
Én nem tervezek lábtartót szikráztatni inkább az óvatossabb gurulás híve vagyok, egyszer már megjártam a kanyarvadászatot 110/80-16-as Heidenauval a hátsómon. szóval én a Mitas felé hajlok. Gyakori kétszemélyes motorozás miatt méginkább az óvatosságra törekszek, féltem a barátnőmet!
Ami többet számít, az az első gumi, ha az jó, és hátul van egy sima Mitas, akkor bármeddig döntheted. Csak ne Pneumant legyen elöl és már oké a buli. valami heidenau, mondjuk én most rendeltem Continentalt, 3,25öset, 7500,-ért.
Valamint a mitas az jónak jó, haver bármikor kipuffig dönti, csak a gumi kinézetre sokat dob a motoron.
Üdv mindenkinek. Látom, itt épp a 125ös Tz hátsó gumijáról forog a szó. Van nekem ezzel egy tapasztalatom, megosztom, ha nem gond. A lényeg, hogy akartam valami jó kinézető hátsót, viszonylag olcsón. Vettem egy 100/70es k72es mintázatú 16"os Heidenaut(bár ne tettem volna). A lényeg az, hogy jónak tűnt, míg fel nem tetteük. A baj az, hogy ezt a gumit nem ilyen felnire találták ki, hanem szélesebbre, és mivel összehúzza a gumi peremét, a futófelület kipúposodik. Használni lehet, de nálám 4000 km után már kinn a mélységjelző, úgyhogy nem tudom megéri-e. Láttam valaki írta, neki valami hasonló peres van hátul, annak más a felépítése? Ha hazaérek csinálok képet a gumiról és felteszem a kep.tar.hu/tothszi lapra. De ha tényleg van valami jó tapasztalatotok más 16"os ritka mintás, vagy valami peres gumiban, akkor azt meghalgatom, azaz olvasom el. :)
Nekem volt Mitas éd Heidenau is, sztem zongorázni lehet a különbséget.
A Mitas H05 és H06 (talán a két legnépszerűbb és legtöbb helyen kapható) is tűrhet minőségű gumi. Igaz mi igaz, egy egész jó kompromisszumot ad a tapadás és élettartam között.
De egy Mitas H05-H06 (első hátsó) pl. után egy Heidenau K65-K36 verzió ég és föld. A Heidi eleve könyebben dönthető, már csak a félgömbölyű keresztmetszet miatt is, a s-kanyaros átbillenéseket is szinte élvezetesen lehet vele csinálni. És a tapadása nagyságrendekkel jobb. Főleg nagy sebességnél, vizes úton nem esik ki alólad a motor, előszőr csak szitál, de még van időd korrigálni. Azt hiszem ez azért van, mert a tapadási és csúszási határa átfedésben van.
A Heidenau a jobb tapadásért cserében nyilván gyorsabban kopik.
De nem vagyok gumiszakértő, ezek csak az én tapasztalataim.
Azt hiszem a Mitas vs Heidenau vita egyszerűen a vmivel hosszabb élettartam és a vmivel jobb tapadás közötti dillemmáról szól.
Én évek óta a Heidit választom.
Nekem volt vadiúj mitasom is, heidenaum is. Nem éreztem jelentős különbséget a kettő között!
A mitas olcsó, és rohadt tartós, beleraktam vagy 15000km-et, és még ennyit simán kibírt volna, ha bele nem csámborogtam volna vele egy 15 cm hosszú facsavarba. De még talán ezt is kibírta volna, ha ez nem éjjel tízkor lett volna Dunakeszin. Gumis már nem volt, hát hazajöttem felnin, az abroncsot meg utána kidobhattam. :-(
ha kell heindeneu 110/80*16 k36 mintázattal (olyan mint amit belinkeltél) akkor van nekem egy teljesen használatlan, még nem volt motorra rakva. Előző tulaj adta én meg még nem raktam fel. Szóval ha szükséged van rá megbizniszelhetjük:) feltéve ha 16os kell.
hát ez erről a linkről nem jön be de majd erről:
http://www.gumaker.hu/minta2.php?picture=images/K36.gif&name=K+36&details=3,25-16+TT+55P 110/90-16+TL+59S 110/80-16+TT+55S 2,75-17+TT+47P 3,50-18+TT+62P 4,00-18+TL+64H 4,10-18+TT+60S 4,10-18+TL+60H 110/80-18+TT+60S
http://www.gumaker.hu/minta2.php?picture=images/H06.gif&name=H+06&details=2,75-16+TT+46P 3,50-16+TT+58P 2,75-18+TT+48P 3,25-18+TT+59P 3,50-18+TT+62P 4,00-18+TT+64S&desc=
ez van most és úgy vettem észre hogy elég gyorsan kopik.
http://www.gumaker.hu/images/K36.gif
és ezt szeretném:
http://www.gumaker.hu/images/H06.gif
az első 9200 a második 6630ft.
nekem tartósabbnak tűnik a mitas (2), mélyebb a mintája.
Helló!
Tuti hogy azért nehéz megtalálni az üreset mert kopottak a lamellk. Ha szerencséd van még lehet utánállítani. Egyébként ha akkor próbálod kidobni üresbe míg még egy kicsit gurul vagy ha megálltál lerakod a lábad és előre hátra mozgatod a motort könnyebb megtalálni. Persze attól még kopott marad a lamella:-)!!
Üdv
Szerintem is a Heidenau a jobb. Nem is a csúszósság miatt, hanem mert jobban lehet dönteni a járművt. Egyébként alig használtam és baráti áron megválok tőle, met az oldalkocsizást biztos nem szeretné :)
szerintem már annyian sz0pt@k a Főfékkel hogy kiérdemli a nagybetűs tiszteletet:)
Helló.ETZ 250-em van és az vele a helyzet hogy ha én például vegyük azt hogy elindulok vele és véletlenül megáll alattam (azért állt meg mert nem csúsztattam eléggé a kuplungot) és az a lényeg hogy az üreset egyszerűen nem akarja kiadni az üreskijelző üreset jelez de sebességben van vagy a kettő között hogy ilyenkor mi lehet a baja (már volt benne váltó cserélve). Valaki ha tud segítsen mert így hosszabb útra el se merek vele indulni. köszi
Hát amien mákos vagyok:)A jobb csúszás érdekében, inkább sikosítót használnék:PDe ha megfelel a gépzsír, akkor jóaz...Persze, megvan a régi, és nincs annak semmi baja, csak könnyebben mozog benne a tengely.Meg ahova fellehet tekerni a km/h spirálnak az anyáját, az a menet már kezd kicsit gyászmenetté alakúlni.De még használható:)Még 1x köszönöm a helpet!
üdv
A Mitas jobban csúszik.Igaz, nekem elég régi van rajta, lehet, hogy ezért.
Becsúszott egy shift, j meg ly azt meg sokszor elírom :)
Azt kérdezném még, hogy mi a véleményetek a Mitas 3.50x16 és a Heidenau 110/80 16 ról? Szerintetek melyik a jobb? Az előbbinek mélyebb a mintája és tartósabbnak tűnik a másik viszont szélesebb.
Valami hozzászólás?
Helló!
Hát szerintem is az lenne a legjobb megoldás ha megkeresnéd a régit. Persze csak ha az nem tört össze..... Ezt nem írtad csak azt hogy rendesen megtörted a gépet.
A gépzsír is jó. Nekem is az van benne csak a szilikonzsír jobb lenne! De az a lényeg hogy a tengely ne szoruljon. Ha már hidegen is nehezen forog az gáz! De ne is lötyögjön.....
Én nem vettem észre hogy mozogna a baskelit....Majd ha másodjára rakod össze figyelj oda hogy tuti jól rakod e vissza..... Na feküdjön fel máson...stb De az is elképzelhető hogy kifogtaál egy újabb kisipari remekművet.............
Üdv
35x47x7 a telő szimmering méret
bocs, nem a kötözködés kedvéért, de nálad mitől lesz mindig nagybetűs a főfékkarmantyú? tengely
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|