hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2007-04-04 14:26:09
nem tudjuk
talán az első lehet
nézd meg az MZ leírásban mi az alapméret és ahoz képest 0,5mm-enként szoktak fúrni
sorszám: 18949 (72587)
(előzmény: tams9, 2007-04-04 10:41:39)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-04-04 14:24:31
Heló.A mi autonon is a féktárcsára az van irva hogy min 15mm vastag.A gyári az olyan 20as lehet.Ha az alá csökken az baj ?Csak a pedál fog lejebb nem?
sorszám: 18948 (72586)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-02 17:29:53)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 13:36:24
Igen fellehet.Legalábbis én úgy tudom.
sorszám: 18947 (72585)
(előzmény: dadis, 2007-04-04 13:22:00)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-04 13:22:00
Sziasztok!
A 125-ös ETZ hengerét fel lehet fúratni 150-re, vagy kell cserélni a hengert?
sorszám: 18946 (72583)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 12:22:18
lenne még1 kérdésem.Ma neki álltam szétszedni, és összerakni az olajfolyás gondokba lévő hátsó telómat.(a régieket)Megvettem a szimeringet, és az olajat is.Már szétis szedtem darabokra, de megakadtam 1 helyen.Mégpedig a szimeringnél.Próbáltam harapófogóval kiszedni, de úgycsak a gumijöttle róla.Annak érdekében, hogy ne rongáljak meg bármit is, elmondaná valaki, hogy hogy kell kiszedni, és berakni az új szimeringet?Külön van neki egy ütközője? Mert ahogy néztem, nekem úgyvan, hogy egy kicsit kilóg, és van még egykis hely a szimeringnek, hogy bejjebb vigyem.Az direkt lehet így?:/köszönöm
üdv
sorszám: 18945 (72580)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 12:07:46
jaaa értem!Gondolom akkor oda nemkell külön olyan háromszögletű hézagoló lemez, mert elég a csavarok alá egy olyan vékony alátét, amien a lemez.Vagy nem?:/
sorszám: 18944 (72579)
(előzmény: peti74, 2007-04-04 10:52:23)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-04 11:36:28
első túlméret 71-ig leht furni 0,5mm-es lépcsőkben.
sorszám: 18943 (72578)
(előzmény: tams9, 2007-04-04 10:41:39)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-04 10:52:23
NEM.
Te végig a kuplung bowden játéka és a kuplung durvabeállítása (13-as anya a jobb dekliben) körül gondolkodsz. A kis golyó ott van, még az is kinyomószerkezet része.
Én magágról a kuplungszerkezetről beszélek, a blokkban, a bal dekli alatt.
Maga a komplett kuplungszerkezet az, amit a tányérrugó előfeszítésével ki kell hézagolni, aztán ha a tárcsák kopnak, akkor újra kell időnként hézagolni.
A tányérrugót 3 db hatlapfejű csavar tartja, ezek alá kell hézagolni, gyárilag háromszög alakú hézagolólemezekkel.
Sejted, hogy mire gondolok ?
sorszám: 18942 (72575)
(előzmény: SmOz, 2007-04-04 10:19:29)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-04-04 10:41:39
Üdv!
Remélem most válaszol valaki!
69,5 ös ETZ dugattyú az hanyadik túlméret és még hány van?
sorszám: 18941 (72574)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-04 10:30:57
Sziasztok!
Vettem a 125-ös ETZ-mre egy 150-es hengert. Pár kérdésem volna. Kell-e hengerfejet cserélni, vagy jó hozzá a 125-é? A szívócsonkot kell cserélni, vagy itt is megfelel a 125-é?
Előre is köszönöm!!!
Minden jót!
sorszám: 18940 (72573)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 10:19:29
Tehát akkor hiányzik az a kis csapágygolyó?
sorszám: 18939 (72572)
(előzmény: peti74, 2007-04-04 09:48:38)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-04 09:48:38
Nincs kihézagolva a kuplubgja. A tányérrugó igen érzékeny a hézagolásra. Ha nem jó, akkor ki sem emel redesen és még csúszni is fog.
sorszám: 18938 (72571)
(előzmény: SmOz, 2007-04-04 08:50:42)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 08:50:42
Hali!
lenne egy olyan problémám, hogy havernak a kistz-je azt csinálja, hogy ha behúzott kuplungal bevált 1-esbe, próbál elszabadúlni a motor, és ha magasabb fordulattal megy, akkor meg nagyon kiemel.:/ mi lehet a probléma, én a lamellákra gondolok.
üdv
sorszám: 18937 (72569)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-04 08:42:40
A pillanatragosztó egyes tipusatit oldaja a víz tipikus példa a 'Ferobond'(remélem helyesen írtam, csavarrögzítők jellemzően nem keményednek ki (vannak oilyen tipusok is).A loctite oldalon részletes leírás található milyen tipus a legjobb csapágyrögzítésre.
sorszám: 18936 (72568)
(előzmény: Keri, 2007-04-04 00:21:35)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-04-04 00:32:06
Szerintem az a batár vízhűtő az elején elég gusztustalan, legalábbis azon a képen mindenképp.
Szerintem. :D
sorszám: 18935 (72563)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:37:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-04 00:21:35
pillanatragaszót a víz?
Azt ugyan nem. Cián akrilát az alapanyaga, vagyis akril műanyag lesz vagy valami hasonlóa végeredmény. Abból pedig fürdőkűdat is gyártanak, gondolom nem a vízben oldhatósága miatt ;-)

A menetrögzítő olyasmi mint a körömlakk, csak hígabb és jobban befolyik a menetek közé. Loktite cucc és SKF boltokban lehet kapni, de egy rendes autós boltban ahol alkatrészeket is árulnak, általában lehet kapni más márkáju olcsobbakat is, amik szintén megfelelnek.
sorszám: 18934 (72562)
(előzmény: soldier84, 2007-04-03 17:31:30)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-03 20:39:23
"A gépiparban nem ragasztgatunk."

Ezt a mondatot azért ne vegyétek túl komolyan. A ragasztás évtizedek óta elfogadott, nagyon megbízható technológia, ha az előírásokat maradéktalanul betartod.
sorszám: 18933 (72545)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-03 20:21:34)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-03 20:32:08
Hát körülbelül ennyi is az amit egyenlőre tudni lehet róla szerintem ezzel kapcsolatba ennyi oldal van mindenesetre örömmel telit el hogy egy nagy név ismét újjá születik .
sorszám: 18932 (72543)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:37:09)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-03 20:30:14
Hát körülbelül ennyi is az amit egyenlőre tudni lehet róla szerintem ezzel kapcsolatba ennyi oldal van mindenesetre örömmel telit el hogy egy nagy név ismét újjá születik .
sorszám: 18931 (72542)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:37:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-03 20:21:34
Persze, hogy nem, mert most a fék tartja meg. Megj. instabil akkor sem lesz, ha az egész kerék kóvályog 0,5-1mm-et, akár még ki is lehet centrírozni. Ami viszont gáz, az az, ha a féktárcsa kóvályog. Egydugattyús lebegő féknyeregnél az sem nagy gáz, de az MZ kétdugattyús fix nyerge nem szereti.
Igen, bejlagoltam már csapágyat. Nem vagyok rá büszke, de akkor éppen nem volt többezer forintom egy új kerékre, viszont a kotyogó szarral menni maxi para volt. Kerestem megfelelő vastagságú lemezt, megcsináltam, tök jó lett, utána többszáz kilómétert mentem vele, tán még azóta is megy vele valaki. (Már eladtam azt a motort.)
A ragasztó meg az asztalosoknak való. A gépiparban nem ragasztgatunk. Főleg nem kopott, kiverődött csapágyfészket. Legfeljebb megperselyezzük. De ahhoz ki kell esztergálni, perselyt kell bele csinálni stb. több meló van vele, mint amennyiért hozzádvágnak egy bontott MZ kereket, ezért nem is javasoltam a dolgot. Egy jól megválasztott vastagságú bejlagoló-lemez megoldja a dolgot.
sorszám: 18930 (72540)
(előzmény: soldier84, 2007-04-02 21:49:15)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-03 20:11:40
Jajj ne. Már megint ez a seftes strítes. Ne hívjátok bizalommal, mert úgyis átver.
sorszám: 18929 (72537)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-03 20:07:36
http://totalbike.hu/tesztek/pannoniauj/

+még ez
sorszám: 18928 (72536)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-03 19:37:09
Hmm... én ezt találtam róla:
http://www.pannoniamotor.com/motorok.php
http://www.automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=3551

A mellékelt képek alapján nekem tetszeni fog az új típus...
sorszám: 18927 (72533)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:31:36)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-03 19:31:36
Tudsz adni vmi honlap cimet, vagy ilyesmi ahonnan erről bővebben lehet olvasni?

Amúgy milyen tipust gyártanak vmi újat? vagy előszedik a régit? (bár gondolom nem, mert már elavult a technika..)
sorszám: 18926 (72532)
(előzmény: charlie, 2007-04-03 19:06:49)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-03 19:06:49
Üdvözlet a japánok telepitettek egy gyárat ide magyarországra amiben 2009 től megkezdődik a pannonia gyártása .
Évente kb 200 - 300 db ot csinálnak ha jól figyeltem .
CSAK GONDOLTAM KÖZLÖM AZ INFÓT
ÜDV .: Charlie
sorszám: 18925 (72529)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-03 17:31:30
Helló!

Nem olvastad végig vagy kihagytál egy részt! Az FBS-el csak szigetelni akarom mert azt írták hogy a pillanatragasztót oldja a víz.
Mi ez a menetrögzítő pontosan??

Üdv
sorszám: 18924 (72524)
(előzmény: Keri, 2007-04-03 16:27:36)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-04-03 17:26:59
Köszi szépen.Remélem lesz.Amúgy tudom hogy a gumiharang jobban véd ,de én a gyári állapot hive vagyok.
sorszám: 18923 (72523)
(előzmény: zsivanyka, 2007-04-03 10:14:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-03 16:27:36
csapágyrögzítésre szilikongumi? Te sem gondolod komolyan :)
Menetrögzítő pl alkalmas csapágy rögzítésre, megfizethető és a pillanatragasztóval ellentétben bontható kötés
sorszám: 18922 (72521)
(előzmény: soldier84, 2007-04-03 11:49:28)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-04-03 14:12:59
69,5 ős ETZ dugattyú az hanyadik túlméret és hány van?
sorszám: 18921 (72510)

 
 
válasz erre | email2007-04-03 11:58:57
ALKATRÉSZEK! Vadonat új MZ és SIMSON illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
sorszám: 18920 (72499)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-03 11:49:28
Helló!

Köszi a tippet. Ez a pillanatragasztós dolog nekem is megfordult a fejemben! Esetleg ha FBS-sel leszigetelném? Lehet még működne is.
Gondolom az a speckós ragasztó drága mulatság???
Mégegyszer köszi!

Üdv
sorszám: 18919 (72498)
(előzmény: zoli251, 2007-04-03 07:22:45)

 
 
zsivanyka
válasz erre | email2007-04-03 10:14:54
Hali Romet! a minden igaz Nálam még van belőle. Utánanézek és ha van akkor sikítok Neked egyet.
sorszám: 18918 (72494)
(előzmény: Romet, 2007-04-02 19:57:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-03 08:31:43
Zichy utcában nincs?
Amúgy a gumi harmonika jobban védi a telót.
sorszám: 18917 (72489)
(előzmény: Romet, 2007-04-02 19:57:43)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-03 07:22:45
Csapágyboltban lehet kapni speciális ragasztókat erre a célra. A géplakatos oktatóm ajánlotta még a pillanatragasztót is.Tökéletes, mert alacsony a viszkozitása, jól kitölti a rendelkezésre áló teret,megszáradva csontkemény egyetlen hibája a legtöbb tipust oldaja a víz(amenyire én tudom).Én 150-es etz-nél ezt használtam hátsó keréknél. A sörösdoboz alkalmazásával végkép tönkretennéd az agyat az egyértelmű 'GÁNYOLÁS'.
sorszám: 18916 (72487)
(előzmény: soldier84, 2007-04-02 19:08:41)

 
 
válasz erre | email2007-04-02 22:36:01
csak egy ötlet. Miylen régi gumid van?? Mert nekem a ts iszonyúan rázta az elejét. Elől egy ezeréves,de alig kopott lengyel gumi volt. Mondták nekem, hogy cseréljem ki és nem fog rázni. Erre én, menjetek már, biztos tojás van a kerékben.
Nos hát nekik lett igaza. Rászántam két vadiúj heidenaura. Után olyan simán futott, hogy elngedett kézzel meg se moccant a kormány. De ez csak a saját tapasztalatom...

mzzzz
sorszám: 18915 (72483)
(előzmény: Petvik, 2007-04-02 21:55:13)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-02 22:20:19
Helló!

Lehet még pár dolog! kikopott teleszkóp, görbe féktárcsa, nyolcas a kerékben, kerékcsapágy kopott. A kerékcsapágy ágyazása kopott (most én is ezzel szívok), És kb ugyan ezek hátul. Ugyanis a hátsó rész hibája is nagyon érezhető a kormányon!
Jó keresgetést!

üdv
sorszám: 18914 (72480)
(előzmény: Petvik, 2007-04-02 21:55:13)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-04-02 21:58:10
Esetlegesen nyolcas van a kerékben.
sorszám: 18913 (72478)
(előzmény: Petvik, 2007-04-02 21:55:13)

 
 
Petvik
válasz erre | email2007-04-02 21:55:13
Sziasztok!
ETZ 250es motorról lenne szó, az a baja, hogy instabil az eleje. Ha rendesen fogom a kormányt, akkor egyensekben nincs semmi gond, ha elengedem, vagy ha épp csak fogom a kormányt, akkor kezd az eleje beszitállni, valamint kanyarokban már eléggé érezhető, hogy nem minden ok az elejével. A nyaknál nem lötyög a csapágy, a keréknyomás rendben van. A teleszkópok meg működnek rendesen.mi lehet még a gond?
sorszám: 18912 (72477)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-02 21:49:15
Helló!

Eddig még fékezésnél nem éreztem hogy instabil lenne a motor. Azért is gondoltam hogy esetleg még a ragasztás is működne!
És működik ez a sörösdobozos dolog vagy te is csak hallottad??? Szóval tapasztalat??
Azt nem írtad meg más sem hogy lehet e kapni valami új cuccot? Nincs valami utángyártott ami használható!?
Vidéki vagyok úgyhogy nem tudom hogy Esetleg futár Petinél van e ilyesmi.

Előre is köszi!

Üdv
sorszám: 18911 (72476)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-02 21:19:01)

 
 
Georgie
válasz erre | email2007-04-02 21:25:54
Köszönöm a gyors utánnajárást, amint időm lesz megnézem, és most már tényleg teljesen elment a kedvem a kis vázba nagy blokk mutatványtól, pedig nagyon bele éltem magam... A fizikai megvalósítással nem lenne gond, csak a bürokráciai útvesztőtől a t@k@m is kivam, pedig még csak utánna jártam a dolgoknak. Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Tengermély tiszteletem, és széles utat mindenkinek.
sorszám: 18910 (72474)
(előzmény: peti74, 2007-04-02 20:09:08)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-02 21:19:01
Hát, ezt a problémát csak gányolni lehet: végy egy sörösdobozt (vagy más vékony lemezt), vágj ki belőle egy csíkot, hajlítsd karikába, tedd az agyba, és úgy sajtold be a csapágyat.
A ragasztgatás nem jó, mert ha ragasztod, tuti nem lesz a csapágy központos, vagyis kóvályogni fog a kerék, vele kóvályog a féktárcsa is, kóválygó tárcsát meg nem lehet rendesen fékezni.
sorszám: 18909 (72471)
(előzmény: soldier84, 2007-04-02 19:08:41)

 
 
somi85
válasz erre | email2007-04-02 21:06:43
hali mindenkinek. keresek ETZ 250 es szivotorkot lehetöleg békésböl de ha tudjuk megoldjuk máshonnan is.
sorszám: 18908 (72468)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-04-02 20:16:52
Hali
Nem fog menni a dolog,énis majdnem vettem egy ilyen gépett.
Sajnos mivel nem tipusazonos,és a 251váz sem ugyanaz mint a 125/50 egy egész hadjáratot kellenél végig járni mire hivatalosan motorozhatsz vele.
Enyit szerintem nem ér az egész.
Nekem javasolták azt,hogy vizsgásztasam le 150 es eredeti blokkal,majd a vizsga után cseréljem ki a blokott.
A bibi csak ott van ha az igazoltató rendőr ismeri a tipust.


sorszám: 18907 (72463)
(elözmény: Keri, 2007-04-02 14:16:20)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-02 20:09:08
Sziasztok !

Egy cimborám árulja 251-es ETZ-jét.
A motorja 300ccm-es, egy lengyel (futárpetis) 76-os dugattyú van benne, én alakítottam át 300-ra, 2004-ben.
A teljes felújításkor a főtengely kapott egy ddr hajtókarfelújítót, a váltó eredeti és jó, új szimmeringek, új csapágyak, ahogy kell. Kb. 8000 km van a blokkban most (a bejáratáson tehát azért már túl van), erős, nyomatékos gép.
Az első-hátsó telók rendben (szimm+olaj), fékek jók. Elektromosságot anno én néztem át.
Rendezett papírok, vizsga van.
A motor egyetlen "hibája" az esztétika, azt hiszem egy kis szépítés ráférne, takarítás, polírozás, festés itt-ott, egy új kipufogódobot is megérdemelne.
A gazdája 120-at szeretne érte.
A motor Dunaharasztiban van.

íme itt egy eladó 251-es, a "kis vázba nagy blokk" mutatvány helyett.
sorszám: 18906 (72458)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-02 20:08:50
végülis ez igaz:/
sorszám: 18905 (72457)
(előzmény: norbiMZ, 2007-04-02 18:53:05)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-04-02 19:57:43
Sziasztok

TS 250-re lehet még valahol kapni utángyártott szimmeringvédő gumit az első telóra?Nem gumiharang és nem az ETZ-re való kellene.
sorszám: 18904 (72456)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-02 19:08:41
Helló mindenki!

Sűrgős segítségre lenne szükségem! A problémám egy ETZ első kerekével kapcsolatos. A tárcsa felőli csapágy helye az öntvényben annyira ki van kopva hogy simán ki tudom húzni a csapágyat az újammal.....Menthető még a dolog vagy cserélni kell?? Hallottam már olyat hogy hasonló esetekben bele szokták ragasztani a csapágyat hogy ne foogjon men benne? Kottyanni még nem kottyan... Ezzek kapcsolatos tapasztalat????
A másik meg hogy honnan lehet ilyersmit venni ha muszáj lesz cserélni. Használtnak nem sok értelmét látom.....lehet az is hasonlo problémás darab...stb. Újat meg egyáltalán lehet kapni???? Futár petinél vagy akárhol???

Előre is köszi!

Üdv
sorszám: 18903 (72448)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2007-04-02 18:53:05
10*20*7 - 10mm belső átmérő, 20mm külső átmérő, 7mm a magassága. Sztem igy van, javítsatok ki ha nem.

Norbi
sorszám: 18902 (72446)
(előzmény: SmOz, 2007-04-02 18:30:59)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-02 18:30:59
a fékkarmantyú mérete 10x20x7-es?ha nem tévedek, akkor az a 7-es az a belső átmérő, és az nem túlkicsi?nem jó a 8-as, vagy a 9-es?
üdv
sorszám: 18901 (72445)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-02 17:29:53
Nyugi, a fékolajat is lecserélem, ha kell. A felszabályzással kapcsolatban meg azóta vannak fenntartásaim, hogy friss esztergatulajdonos koromban nekiálltam megesztergálni a 850-es fiatom dobjait, és azt tapasztaltam, hogy rosszabb lett a fékhatás a felszabályzott dobokkal, mint a régi, barázdás-vállas kopottakkal! Szégyen szemre el kellett vinnem szakihoz, aki persze jól leszólta a gánymestert, aki csinálta nekem, lesimította, megköszörülte, becsiszolta a betéteket, és máris harapott! Azóta már tudom, hogy mi a különbség a gánymunka meg a szakmunka között.

De természetesen ahogy a teljesen jó fékolajat nem cserélem, épp úgy a teljesen jó tárcsát sem szabályoztatom meg. Csak ha már mélyen berágódott, vagy netán durván megrozsdál az állásban.
A motor féktárcsa meg más. Én itt az autók öntöttvas tárcsáiról beszélek. Nagypoláknál pl. 11mm az új, és 9mm a biztonsági méret. De ezek szürkeacél öntvények, nem hengerelt lemezek, mint a motorokon. Egyébként azokkal már csak azért sem nagyon lehet mit kezdeni, mert bazinagyok, emberes esztergapad kell hozzájuk, amire rá is férnek. Talán a Krasznaja Ploretar meg hasonló kategória lenne esélyes...
sorszám: 18900 (72442)
(elözmény: Keri, 2007-04-02 10:57:01)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu