:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Üdvözletem abban szeretném a segitségetek kérni hogy etz -be milyen fékbetétet ajánlotok mert az enyémek elkoptak és szeretnék újat vásárolni és milyen árban lehet őket megkapni ?
Üdv .: charlie
Csak amikor korom sötétben előzni akarsz, akkor vigyázz azért:/
Ha adsz egy msn címet, felveszlek, és akkor tudok adni majd pár tippet, h mivel lehetne életetlehelni bele, mert nekem is csinált ilyet ts-em.
Szikra van egyáltalán? Ha kap akkor megfelelő az előgyujtás mértéke?
Azt hiszem 0 vagy 1-s de max 1-lehet
mindent át néztem. kábeleket ujra köütöttem, de igyse jó. TIPPED van hogy mi lehet?
mindent át néztem és kap benzint vettem bele új kondit másik megszakitót igyse jó nem tudod mi lehet a baja.
Nah Kipróbáltam a lámpás módszert:D és láss csodát 130 a vége leállásnak semmi jele(pedig vagy másfél órát nyúztam)..és eddig 5ösbe mindig leesett a fordulat ha 4000alatt volt....most lámpa lekapcs..és minden ok!se leállás se forulat szám esés semmi....
VAgy csak az MZ-vel van a legtöbb baj :DDD
ez is azt bizonyítja hogy az mz a legnépszerűbb szoci motor:DDD
Ja. Lehetne valami legördülőmenüset berakni. :D
nemsokára annyi hozzászolás lesz itt hogy csak a lapszámláló látom majd ha megnyitom ezt a topicot:))
Háhá!
azt én is jól észrevettem:))
hát ezt így nem kéne, ezzel garantáltan elállítja a fesszabot és garantáltan tönkre fogja tenni az akkut.
Műszerrel, labortáppal 0,1V pontossággal kell belőni a mechanikus fesszabokat (A TS-ek többsége ezért vacakol a töltéssel mert ezt nem kapják meg)
Fülre és motort pörgetve nézni mikor kapcsol ezt nem lehet beállítani. Ha van műszered és út szélén vagy akkor még elmegy, amíg hazaérsz, de a generátor/dinamó és az akku is tönkremehet.
hát ezt azért nem mondtad, hogy satu...
simán besül a dugatyú, ez bizony generálozás szagu. A dugatyú csere az már tuti, ha nincs szerencséd (nagyon jó esélyed van erre) a hengert is fúrni kell, mert szétcs...te a szorulás.
Aztán ha már ott jársz a csapágyakat se kíméld mert azok sem valószínü hogy szeretik az ilyet.
A méreten alúli főfúvókát és a túl nagy előgyújtást ellenőrizd, hogy a felújított motor ne besüléssel kezdjen.
főfúvóka kisebb az előírtnál, vagy dugulás van a tank, benzinszűrő, benzincsap, tűszelep vonalon...ja tűszelepet szoktak simszonét adni ETZ helyett, az is kisebb és azzal is csinál ilyet.
mivan??? dupla tárcsát látok? viszont fékcsövet nem látok hozzá, most ezt nem értem.
én is a fesz-szabra tippelek.
De ezek az elektronikus fesz.szabok nem a legjobbak.Nekem még a másik tz-be az volt, és alapjáraton nemvolt töltése:/Elég vicces, de én 2aksival mentem hosszabb távra, mert mindig lemerült az aksi:)És nekem azt mondták, hogy a generátórral nincs semmi gond, és a fasz.szab lehet a rossz.Aztán már nem is érdekelt, és megjött a másik tz.Ennek mechanikus fasz.szabja van, és 1500-as fordulaton se gyullad ki a piros lámpa.Szerintem jobban járna, ha azt próbálná megjavíttatni.
üdv
Az nem vészes,sztem akkor úgy veszem hogy rögtön gyertyát is mert azis ráfér...Biztos ami biztos..
kb 2500 ft de szeles skala lattam 2000 ert is, de 3 ert is...
Mennyibe fájna az nekem?Mármint az újj mert belenyúlni nem nagyon szertnék..
Lehet nekem is be kéne vinni szervízbe átnézetni....De előtte kipróbálom a lámpás módszert:Dköszii
Neked még biztos mechanikus fesszabályzód van. Mivel ezek a szerkezetek is öregek, valszeg elgyengült kissé az áramkorlátozó relé laprugója, túl hamar korlátoz.
Hajlítani kell egy kicsit a laprugót előfeszító fémlemezen. De vigyázz, nehogy a fesszabályzó lemezét hajtsd meg, mert akkor túltölt és kiforralja az aksit, kilövi az izzóidat stb.
De ha nem mersz hozzányúlni, akkor a legjobb, ha veszel bele egy elektronikus szabályzót.
Huuu en 2 evig jartam emiatt 4300 as fordulat alatt akarhogy neztem nem jottem ra mi a baja. Szitu ugyanez bizonyos fordulat felett tolteslampa ki, gyujtas le, parszor meg a biztit is kivagta. Aztan rajottem, hogy mindez csak akkor ha a vilagitas is rajta van. Szopval elozesi technika: lampa le, elozes fordulatszam vissza lampa fel :-)) Egyszer viszont ejszaka 110 kornyeken elozesnel majdnem ottmaradtam az uton, szoval beadtam szervizbe...
Valami iszonyat hulye helyen a vilagitas korben volt egy apro zarlat ami csak akkor testelt ha megfelelo fordulatnal berezonalt a moci. Szoval en zarlatra tippelnek...
Kipróbálom hátha az lesz a baja,de mondom semmi előjel nélkül csak töltéslámpa felvillan motor leáll persze mivel sebességbe van rögtön hátsó kerék satu...engem meg a szívroham környékez.
ismerős a dolog... nekem is csinálta ezt a 125ös mikor megvettem. úgy emlékszem gyertya csere volt a megoldás rá! persze más is lehet...
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék mert nem tudom mi lehet a mocim baja...Egy etz 250/1-esem van és az a problémám ha huzamossabb idegig jár a motor 5000fordulat felett akkor egyszer csak leáll,mint ha nem kapna gyujtást,nem tudom mi lehet vele de nagyon bosszantó multkor épp előzésnél gondolt egyet és leált ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném...
Hali!
végre sikerűlt megcsinálni az olaj gondokkal küzdő első fékmunkahengeremet!ötödik kerületből hozott ismerősöm egy olyan szimeringet, ami állítólag gyári, vagy legalábbis tuning.Ien vas gyűrűs, ami gumiba van beleágyazva.Összeraktam, és nagyon nagyon pöpecűl tömít!!!Csak gondoltam elmondom:)
üdv
Igen,igen. Szép a mocc, de a bal oldali tárcsa télleg csak feles súly rajta. De ha viszont megcsinálják, műkdjön a fék azon is, nem csavarja el a kormányt fékezés közben?? Gondolok itt arra,h szemben vannak a fékeknyergek egymással...
Nem tudom hogy kié, de külalakra nem néz ki rosszúl, de az elején az a második féktárcsa így kihasználatlanul szerintem csak parasztvakítás, nem kéne túl sok meló hozzá, hogy dupla tárcsafékes legyen, egy fékcsőelosztó, és még egy dugattyú a másik oldalra, az alsó teleszkópszárral együtt (persze akkor a másikhoz képest fordítva, azaz a teleszkópszár elé kerülne, nem mögé)
Üdv!
Kié a gép?
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=57786
Na, végre sikerült a szimering csere!:)
Annyi volt a titok, hogy ahova be kell rakni a szimeringet, ott van egy aluminium harang.Azt a harangot kellett kicsit fel feszíteni, de nem azon az oldalon ahol be lehet rakni a szimeringet, hanem a másik oldalon(hátulján).Amikor fel lett feszítve, akkor le lehet húzni.Aztán ki lehet simán hátulról ütni a szimeringet egy vékony csavarhúzóval.Aztán amikor ez kész, akkor mehet bele az új szimering.De elötte, visszakell rakni azt az aluminium harangot, és visszakell ütögetni ami el lett hajítva.Mivel hogy aluminium, könnyen vissza munkálható.Amikor ez megvan, akkor mehet vissza az új szimering.Én a satu segítségével raktam vissza.Szépen becsúszik, és kész:)Nekem így jött össze, csak odakell figyelni, hogy a szimering szépen fekszik.Ha valaki meg akarja próbálni, akkor ezt a módszert ajánlom.Ha ügyesek vagyunk, akkor 5perc bőven elég.Remélem segítettem annak, akinek szügsége volt erre, rajtam kívül.
üdv!
Szeva! Van belőle 2 darab is, egyiksem rozsdás, az egyik levan csiszolva, meg gittelve, a másik meg szép piros. Mind2höz van tanksapka is. 2500/darabáron kínálom, ha érdekel, mail-ben megbeszéljuk a részleteket. Képet is tudok kuldeni.
Azt tudom, de ottcsak annyi van leírva, hogy cseréljük ki a régi szimeringet az újra.
Szia Doctor! Mennyit kóstál a 250-es tank? Belül nem rozsdás?
Sziasztok! Eladóak a következő alkatrészek! Az összes használt, de jó állapotú, kérésre képet kuldök! Elérhetőségek: vale.46@freemail.hu / 06-70-310-5801
ETZ 250:
-Fordulatszámmérő, spirállal és blokk-kihajtással
-Fordulatszámmérő, spirállal
-Karburátor, BVF 30N1-5 - Tű és súberrugó nélkul
-Akkumulátorfelöli oldaldoboz
-Blokktartók
-Fékpedál
-Hátsó fékalaphoz fékkitámasztó-vas
-Hátsó fékbetét
-Hátsó kerék /18'/
-Hátsó felni /Csak a ráf/
-Króm kapaszkodó
-Kipufogó-tartó vas
-Km Spirál
-Kormány
-Középsztender
-Első lábtartó gumikkal
-Lámpaház
-Levegőszűrő-oldaldoboz
-Levegőszűrődobozra gumicsonk
-Oldalsztender
-Tank
-Lámpafoncsor, kerettel, uveggel
TS 125:
-Lámpafoncsor kerettel, uveggel
-Forgórész
ES 125:
-Kuplungkosár /egysoros/
-Tank
-Berugókar, berugótengely, rugó
TS 250:
-Alsó villaszárak + csillapítók /Dobfékeshez/
-Tankpárnák, felfogatólemezzel egyutt
A szervíz menüpntban találsz egy leírást!
Ha nincs szikra, akkor nézdmeg a gyertyát, és a gyertyapipát.Ha úgysejó, akkor nézdmeg, hogy minden elektronikai cuccos száraz-e.És ezekkel párhuzamosan nézd meg a biztosítékokat is.
üdv
Helló!
És mik a tünetek?
Szokásos dolgokat meg kellene nézni.
- kap-e benzint (csap, karburátor)
- szikra
aha értem, köszi!Esetleg valami más módszer?^^
De gumi nélkül!Nehogy a niplik kivágják a belsőt!
Nem tudom ,hogy ebben az esetben is alkalmazható-e(telót még nem szereltem),de én úgy szoktam szimmeringeket kibányászni,hogy beleütök,majd beletekerek két forgácslapcsavart egymással szemben és ezeknél fogva ki lehet húzni a szimmeringet.
Sok sikert!
Sziasztok tudna nekem segiteni valaki??
Van egy mz-m eddig semmi baja nem volt tegnap meg ált és nem tudom miért. Brobáltam kondit meg szakitot trafot cserélni de igyse jó. KÉRLEK SEGÍTSETEK!! Kösszi
Vkinek van eladó ETZ generátor forgórész , esetleg állórész?!
bubue@freemail.hu
Sziasztok! MZ felsõ fékmunkahenger kompletten, szinte újonnan eladó! Feleslegessé vált, mert a "levegõs fékolaj" az alsó munkahenger hibája volt. 10.000 Ft a kikiálltási ára. 20/956-1044
Tárcsaféknél nem fog lejjebb a pedál (vagy kar), attól, ha kopik a tárcsa, illetve a betét. A gyár altal megadodd minimális vastagság alá nem szabad lemenni. A miértet már előttem leírták. Ez a méret egyébként, ha jól emlékszem, az ETZ-nél 3 mm. A hőelvezetési problémák miatt nem szabad mellesleg megfúrkálni a tárcsát, vagy egy nagyobb fékezés után behúzva tartani a féket, De ezeket már úgyis mindenki tudja...
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!!!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!!!
Ha az előírás alá csökken akkor nem biztonságos, mert nem bírja elvezetni a termelt hőt és behullámosodhat. Illetve mechanikusan sem biztos hogy elég erős.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|