:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szia,nem láttalak sohasem msn-en.Kéne a gyujtás de látod a mostani problémám.És ez most nagyobb gondot jelent.Bocsi
Hali miujság a gyujtással kell vagy hirdessem meg?
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
Hát azt az elmálott szivato gumitt érdemes minél elöbb kicserélni
Hát azt az elmálott szivato gumitt érdemes minél elöbb kicserélni
a teliből:(
de eztt nem gondolom mert a régi lyukas volt és belefolyt a benzin,akkor az uj h lehetne nehezebb???
már tettem bele 170 km-t de a tankba van kb3-4 liter benzin
Először járasd be! Percről percre jobb lesz!
A karburátorban meg lehet,hogy nem stimmel az új úszó súlya. Mondjuk nehezebb a réginél, emiatt jobban belemerül a benzinbe, vagyis csak magasabb benzinszintnél zár le.
Sziasztok!!!
hogy lehet hogy a 125ös mz-m több mint 5 litert eszik!most lett furva uj kipufogó(most van bejáratás alatt(4000-4500)fordulat itt kb 2,5 -3at kéne ennie, a gyertya kicsit olajos meg kormos!furás előtt gyönyörű volt!nem tudom mi lehet a gáz!van egy olyan érzésem olyan mintha mindig szivatóval menne(hidegen idul 1 rúgásra szivató nélkül)a subertű a legfelső vágásba van!nem lehet hogy a karbiba valami nem stimmel(uj benn az úszó)???ahova a szivató belemegy a karbiba ott a gumi elég szar álapotban vankicsit meg van mállva!annak a kis guminak hol kelll elhelyezkednie???
Légyszi segitsetek!!!
Kösz: Poós Kornél Bálint
Üdv mindenkinek! Szeintetek van Magyarországon gyári 301-es Etz? Esetleg nincs valakinek leírása, könyve, valami adata a teljesítményéről?
Sziasztok!
Köszönöm szépen a sok segítséget! Valószínűleg visszarakom a gyárit. Amúgy tudja valaki, hogy annak mi van a belsejében? Mert nekem egy 20 cm-t le kéne vágni belőle, mivel sajnos leér...
Szal ha tudna valaki még ebben segíteni azt nagyon megköszönném!
Előre is kösz!
szia!Igen, Visegrádi vagyok!Írj mailt és megdumáljuk!
Te dadis.
Ha tényleg egykerekezni akarsz a kistézével, akkor a minnél kisebb láckeerék mellett szerintem szükséges,hogy minnél kisebb gordulaton valami nyomatékot tudjon produkálni a motor. Márpedig arra csak a gyári kipuff a legalkalmasabb.
A mindeféle rezók - bár nem ismerem őket, sem azt hogy mitől jók - tudomásom szerint csak egy bizonyos fordulaton tudnak a motorból pluszt előcsalogatni, de az biztosan nagyfodualton lesz, és az bizots hogy az erő lőkésszerően érkezik majd a frodulatszámmal, ami egykerekezésnél inkább hátrány mint előny.
Vagy hangolsz magadnak egy kipufogót kis-közepes fordualtra, de azt boltban biztos nem kapod meg.
Ha azt akarod, hogy legyen egy jó rezo kipufogód, akkor kérj valakitől segítséget, hogy hogyan tudnád megoldani.És azoknak is elég vad hangjuk van.Meg mennek is vele, mint a veszedelem.De én maradnék a gyárinál.Az a legtudkóbb.Ha esetleg lenne valamien kérdésed, akkor a kisszirt@hotmail.com msn címen elérhetsz.
Énis csak ugyan ezt tudom mondani.
hozzászólásodban meg is válaszoltad a kérdésetd
"Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!!!"
Ez így van. Én úgytudom hogy a rezós (gagyi bolti) egy kalapszart sem ér. Haverom 125ösén rezós volt, most visszarakta a gyárit, és mondja hogy sokkal jobban megy mint a gagyi rezóssal. (egyébként nemtom mitöl hívjak rezós kipufogonak, mikor minden gyari kipufban van rezó.....) De majd a tölem tapasztaltabbak megmondják.
Sziasztok!
Volna egy kis problémám. Vettem a 125-ös ETZ-mhez egy rezonátoros kipuffogót, ma kipróbáltam és még rosszabbúl megy mint előtte. Kipucoltam a karbit is, és megnéztem 110-es a fuvóka. Véletelen szétesett a súber, fölülről a 3. vágásba tettem vissza, úgy emlékszem ebben volt.
Kell valamit állítani a kipuffhoz a karbiban, vagy mi lehet a problémája, mert alig van benn erő(a múlt hét végén még akadt jócskán)!Egykerekezésre használnám a mocit és így nem akarja fölvenni az elejét. Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!!!
Kérlek benneteket segítsetek!!!
Előre is kösz!
A kiszedett tömítőgyűrűkön nincs ilyen perem, még gyáriak voltak. A "befelé" hogy értendő? Arra nézzen, amerről a nyomást kapja?
Sziasztok!
Van egy eladó 125-ös hengerem ETZ-re. Minden van hozzá(dogó, gyűrűk, csapszeg, tűgörgő.)
Nagyon szép állapotban van! Ára:8000Ft.
Ha érdekel valaki, írjon!
Helló!
10000 lenne a henger?Érdekelne engem.Visegrádi vagy?
sorszám: 19030 (72895)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-04-09 12:00:57)
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!!!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!!!
Asszem annak a peremnek befelé kell néznie. Én szétszedésnél is figyelem, de mindig befelé szok lenni.
:)))
ott a pont...
gyerekek, öröm olvasni ezt a fórumot
Hello!Én 10 000 forintért eladok neked egy gyári új hengert dugóval gyűrűvel!megéri!
Eladó generátor forgórészt keresek ETZ 125 ös mocimhoz.... :)
bubue@freemail.hu
kb egy árba van a 250-es ETZ-vel. 8 és 10 ezer között (műhelytől függ)
Hali!
Mennyibe kerül ts 250/1 fúratás, meg ami ehhez szükséges kb? Dugó, gyűrű, stb.
bocs 250/1 -es
sorszám: 19022 (72848)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-04-08 14:07:41)
Szevasztok!ELADÓ GYÁRI ÚJ MZ 250/es henger, dugó+gyűrűk!Még fater vette régebben, de nem tette fel a motorjára!Írjatok mailt!
Szia!
lehet h leradíroztad a fogakat a berugó fogasívről, és azért nem lehet berúgni. Nekem volt hasonló problémám, de akkor csak 3-4 fog tört le és megszorult a berugókar.
Norbi
Szia zsivanyka.
Hovavalosi vagy?képet tudnal esetleg küldeni nekem a reimerm@freemail.hu-ra légyszi.Aztán meglátjuk.Ha közel laksz akkor még az is lehet hogy elmegyek aztán megnézem.
Hali Reimerm ! Nos az nem jó ha már a teleszkópokat csak úgy "félkézzel" le tudod nyomni. Elég gyengének tűnnek. Javítani azt nemigen lehet csak hozzáértő embernek, nem kis munka. Ha érdekel a dolog akkor van Nálam egy pár hátsó teleszkó 6.000 Ft-ért. A telók jók, állítókarjuk megvan, eléggé erősek. Azokat még kétkézzel is nehezebben lehet lenyomni.
Üdvözletem abban szeretném a segitségetek kérni hogy etz -be milyen fékbetétet ajánlotok mert az enyémek elkoptak és szeretnék újat vásárolni és milyen árban lehet őket megkapni ?
Ja és a kistézé békbetéte passzol a nagyéhoz ? mert egyik cimborám felajánlotta az övét és az mégiscsak gyári nem pedig utángyártott VÉLEMÉNY ????????
ÜDV.: Charlie
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
ETZ féknyerget rakom össze, az új (dugattyú) tömítőgyűrűk egyik oldalán kis perem fut körbe. Ennek merre kell néznie?
Ez igaz, ez tény.De az is lehet, hogy nincs semmi baj semeik egyéb alkatrésszel, hanem mégis a fesz.szabbal van a gond.El öregedett, vagy mit tudom én.De hogy legyünk pontosak, nemsokára átcserélem a 2 fesz.szabot, és meglássuk, hogy mi történik.
Nem, nem bántottál meg annyira, hogy idegrohamok gyötörjenek.De megint azzal tudok jönni, hogy az ember a hibáiból tanul.Legközelebb 2x is átgondolom, hogy mit írok a fórumba.peace
Kb 2 hónapja, hogy lett egy etz 250-es gépem. Szóval még annyira nem volt lehetőségem kiismerni a motort. A napokban gyújtás közben a berugó kar kissebb reccsenés után szabadon fut. Teljesen úgy működik, mint ha a kuplung be lenne húzva. Begyújtani csak úgy tudom ha betolom és hajtható a motor mint azelőtt. Csak is a berugóval lehet valami baj. Ha valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj vagy járt már így, légyszi segítsen. Remélem nem nagy a baj!
Persze, csak éppen az mechanikus feszab az egyik tz-ben volt, az elektronikus meg egy másikban így gyakorlatilag nem is lehet őket összehasonlítani.
Szinte biztos vagyok benne, hogyha lett volna lehetőséged átcserélni a két fesszabot a két motor között, akkor hirtelen a mechanikus vált volna "szarrá" és az elektronikus pedig -csodák csodája- megjavult volna.
Lehet kiderül, hogy a valódi hiba nem a fesszabályzó, hanem valamelyik egyéb alkatrész a töltésrendszerben (forgórész, szénkefe, állórész, egyenirányító, stb.)
Szóval én csak arról beszélek, hogy ne írjunk ekkor fórumon vmiről úgy rosszat, hogy igazából nem is tudjuk, hogy mi volt a valódi hiba.
Ez csak azoknak a motoroknak "árt" amiknek a töltését esetleg pont egy elektronikus szabályzó javítaná meg.
De a gazdája soha nem vesz rá olyat, h azt olvassa fórumon, hogy az szar.
Engem egyedül ez vezérelt.
Ha pedig megbántottalak kissé nyers stílusommal, akkor ne haragudj.
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
Nekem az volt a tapasztalatom, ennyi...Tevagy a mester, tebiztos jobban tudod.Én csak a véleményemet mondtam, nem akarok irányítani senkit.Az én elektronikámmal még nem volt eddig semmi baj, ezzel a mechanikus fesz.szabbal 1év elteltével sem.És kik mondták?Igen a hangok.Az emberi hangok.Az ember a hibáiból tanul, ha nem lennének hibák, akkor túl tökéletes lenne minden.Hibáztam.Ezvan.
Mongoose
Érdekelne a ts 150. Mennyiért? milyen állapotban? és hol?
kocsisg85@freemail.hu
köszi
Etz-s üdv mindenkinek!
Szal van egy kis problémám.Van egy ETZ 250-em és meg akarom generálozni csak szügségem volna valami szakirodalomra. Ha tudtok segíteni kérlek ide írjatok!
bekuci5@cia.hu
Hi segitség kellenne.
Én a 250 etzbe szeretném a igc gyujtást bele rakni, tsak az a bajom vele hogy a mostani megszakítóra nem akarom rá kötni, mert köztudot hogy nem maradt egyhelyben sose, ezért akarnék valamilyen fix gyújtást rárakni, vagyis jeladó s egy vevö kellenne ammi nem mozog el, azt szem ilyenek a tilisztoros s a hall-os jeladók, szóval azt akkarom kérdezni, hogy mit lehet rárakni ami jó a IGC-hez s kivitelezhetö is az ETZ-nél, s persze nem méreg drága, s konkrét hely(net) ahol ez megvehetö\rengelhetö
Elöre is köszi, bocs a helyesírási hibákért :)
Hello mindenkinek!!
A probléma a következő,haver motorjában nem lehet kettesnél feljebb váltani esetleg 100-ból egyszer harmadikba de tovább nem. A blokk gyári még nem volt bontva, a kuplung kiemel álló helyzetben sebeségben sem fullad le. Szerintetek mi lehet a baj?
Ja a motor ETZ 150.
Üdv:Ervin
Jó, igazad van, akkor írd meg neki, hogy vigye el a laborodba, majd te kiméred és belövöd.
Egyébként meg miért is tenné tönkre az aksit ? Azt írtam, hogy az áramhatárolót állítsa kicsit feljebb. Az gyári könyvben is megnéztem azóta, ami azt írja, hogy annak az áramhatárolónak 14A-es "megszólítási áram"-nál kell oldania, ami azt jelenti, hogy ha B+ t 14V*14A=196W terheli, akkor ne engedjen több áramot termeltetni a genrátorral. Ha B+ után berakunk egy 16A-es olvadóbiztit.
Ezzel nem tesz tönkre semmit, de legalább jól ráijesztettél.
Amúgy azóta, ahogy olvasom "megodotta" a problémát.
a legjobb MZ tuning : közlekedj lekapcsolt lámpával, és máris kipörög 5000-ig.
Csak egy találós kérdés. Melyik az a passzív alkatrész, amelyik a fordulatszámtól függően hajlamos néha rövidzárként viselkedni ?
smOZ.
Már megint egy tag, aki kijelenti,hogy "az elektronikus fesz.szabok nem a legjobbak".
Mindezt azért, mert "neki azt mondták, hogy a generátórral nincs semmi gond". Kik mondták ? A hangok ?
Aztán "megjött a másik tz" ami "mechanikus fasz.szabja van, és 1500-as fordulaton se gyullad ki a piros lámpa". Azt a mindenit !
Félinformációk alapján, hozzártés nélkül ítélsz.
Lehet egy elektronikus fesszabbal felszerelt motornak is hibás töltése, aminek persze igen sok oka lehet.
És lehet egy mechanikus fesszabbal szerelt motornak is jó töltése, ha minden jó rajta.
De egy biztos, az elektronkius szabályzó nem varázslat, az ördög műve, és nem hunbuk, amiről ha nem tudjuk hogy hogy működik, akkor biztos szar.
Azért gyártanak elektronikus fesszabokat, mert megbízhatóbbak, pontosabbak és hosszútávon karbantartásmentesebbek, mint mechanikus társaik.
szikra nincs eggyáltalán de az áram oda megy a megszakitó hoz de sajna nincs szikra. kicseréltem a kondit is ujjra de igyse
Annyiért már motort veszel.:-)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|