MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello! Tuti hogy nem megy fel az ETZ henger a /1-re. Egyrészt az
ETZ-nek más a felömlők alakja és a hengertőcsavarok is távolabb vannak egymástól és nem 10-es, hanem csak 8mm-es.
Kérdés: nem tudja valaki véletlen a Ts 250/1 karbi gyári főfúvókaméretét?
Előre is köszi! ÜDV!
olvasd el a tuning/fejlesztés rovatba a kipufogo tuningot, lehet megleled benne kérdésedra a választ....
Sziasztok!
Szerintetek az mennyit csökkent a kis ETZ teljesítményéből, ha a végén lévő kb. 20 centis hangtompító részt levágom? Vagy egyáltalán befolyásol valamit?
Előre is kösz!
Azt mondjuk nem tudom, hogy az 250-es ETZ henger felmegy-e a /1-es karterre?
Tudja esetleg vki ?
Természetesen az ETZ henger aljából le van szedve az a 4mm, amennyivel a /1-es dugó alacsonyabb az ETZ dugónál.
Helló!
Köszi a gyors választ.
Érdekelne a dolog. Emailban beszéljük meg a többit. Küldök mailt az itt szereplő címedre.
Az 1-es túlos igazából bele van fúrva egy ETZ hengerbe, ment 5-600 km-t, de soha nem szorult meg. Ez amolyan "bejáratott tartalék" állapotban van fenn a polcon, ha esetleg így hengerrel együtt is érdekel.
Hi chevy.
Én már többször hirdettem itt a szocin is, gyári német /1-es MZ dugó, 3 gyári gyűrűvel. Nem kellett senkinek.
Asszem van egy alig ('500 km) futott 1-es túlos meg van egy zsír új 2-es túlos, gyári gyűrűkkel.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy 250/1-hez csak magyar dugót lehet kapni, vagy valahol lehet kapni pl lengyelt, ne adj isten németet? (1-es túlméretben)
A másik kérdésem az lenne, hogy plexit milyet lehetne felrakni rá? Esetleg van-e valakinek a paripán? Érdekelne, hogy néz ki vele?
Köszi!
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne h mennyit lehet kérni egy 125ös ETZ ért pikpak állapotban van polírozott felnik nagyon jó motorral, új fényezés, igény szerint +alkatrészek is tudok adni hozzá. Most nincs rajt műszaki de ha kell le is műszakiztatom csak elkell vinni.
köszi a véleményt!
Lehet hogy csak egyszemélyes lesz a vas :)
T
nem nagyon javaslom, mert meggyengíti a lengővillát, ráadásul az ugye fel alá mozog, nem éppen ideális lábtartó rögzítéshez.
Hegesztess inkább az eredeti helyére egy konzolt.
Ha ti mondjátok, elhiszem. Én sem vagyok nagy szakember, ezt is úgy olvastam; többpólusú gyertyát akkor láttam csak, amikor az autómban cserélték őket a szervizben.
Más kérdés, hogy egy több évtizedes, kétütemű, egyhengeres konstrukciónál eléggé háttérbe szorul a duruzsoló alapjárat és a környezetvédelem :)
Napos időt mindenkinek!
Kérdésem akadt ismét....
Lényegében: A hátsó lábtartó konzolom
nekem nincs (egyik eltört, másikoldalit lefürészeltem) és az akérdés,hogy a lengővillába fúrhatok-e egy menetes lyukat, ami megtartja majd a hátsó labtatót??? Nameg az extra utast persze.
Köszi:Titus
15os fogaskerék van a 125 TS-en, illetve 250 ETZ-n is láttam kapálógép funkciónál.
Szerintem nem szükséges olyan kicsi fogaskerék de tudomásom szerint 17-esnél nincs kissebb de egy 16" os kerék vékony köpenyű gumival meg egy kis lendülettel kerékre ugrik az.
14fog alá nem szoktak menni, mert berágódik gyorsan a fogaskerék. Illetve egyes óraszerkezetekben, a keskenyített fogtövü fogaskerekekkel megoldható, de az sem nagyterhelésü mechanika.
Különben mihez kell? Kapálógépet építesz?
Te most arra vársz, hogy mi keressük meg neked a nem túl bonyolult menürendszerben a cikket és linkeljük be? Szerintem te összekevered a Googleval a Fórumot :)
Egy szar papirfecniért 7000HUF amire nem is nekem van szükségem? Ráadásul nem azért kell cserélni mert elveszett, megrongálódott, lejárt, hanem mert nagyméretüek a matricák amit beleragaszt és betelt? Ilyen esetben ingyen!!! kellene cserélni, és alapból 500forintnál nem ér többet minden adminisztrációval együtt sem, sőt, mi a fenének adminisztráció a számítógépes adatbázisok korában? simán 1 chipkártyával kiváltható lenne az összes hülye papir, töredéke költségekkel.
Amenyire én tudom a több polusú gyertyán is csak egyetlen szikra képződik nem 3 vagy 4. ott keletkezik a szikra ahol a legkisebb az ellenálás a két polus között.
Én nem értek a témához, viszont épp aktuális volt, így hát belinkeltem. Egy dolog azért feltűnt: több szikrát említesz, amit a hagyományos gyújtásrendszer nem tud táplálni, a cikkben viszont szó sincs többről, egy szikrát ír, ami az optimális helyen keletkezik.
Sziasztok!Szükségem lenne egy hátso lámpa tarto konzolra olyanra amilyen a 251 -en van illetve az ujjabb 125-150 -en ami a ives sárvédöre szerelhetö.Ha van valakinek dobjon mailt.Köszi Némo
Én sem azt mondtam, hogy a többelektródás gyertya a világ legnagyobb szemfényvesztése. Ha van megfelelő gyújtófeszültség, akkor lehet, hogy így optimális helyen lesz a szikra, meg egyenletesebb a járása, esetleg környezetvédelmi szempontok is előtérbe kerülhetnek.
Csupán azt mondtam, hogy egy ETZ, vagy egy Jawa nem tud vele mit kezdeni, mert nincs akkora gyújtófeszültsége, hogy több szikrát tápláljon egyszerre.
Sziasztok!
Tudna valaki pár tanácsot adni, amivel tudnám a 125-ös ETZ-m alsó tartománybeli nyomatékát növelni? A minél könyebb egykerekezhetőség érdekében.
Létezik 12 fogú első lánckerék? Ha igen akkor meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet ilyet venni? Vagy van valakinek jó állapotban?
Előre is kösz!!
A cikk nem tér ki sem a keverékolajozású motorok sajátosságaira, sem a gyújtóelektronika nélküli motorok változó gyújtóteljesítményére. Szóval, fenntartással (Motordokit egyébként is)...
Soha jobbkor nem jöhetett volna ez: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070406/
Nem javasolt ETZ-be többpólusú gyertyát venni, mert azokat két-háromszor nagyobb gyújtófeszültségre tervezték. A szoci gépek jóval kisebb feszültséget tudnak csak összehozni a gyertyának.
Szegény gyújtás nem tudja táplálni a két v. több szikrát rendesen, így még rosszabb lesz a helyzet, mint volt. Egyébként ezt az oldalon lévő, MZ gyújtással foglalkozó cikk is megemlíti.
Sziasztok!
Hallottam egyik haveromtól, hogy 125-ös ETZ-hez lehet venni 4pólusú gyertyát(ha szakszerűen fogalmaztam.) Használ(t) valaki ilyet? Érdemes bele venni? Ha igen akkor meg tudnátok mondani a potos típusát?
Előre is kösz
Nekem van egy pár felújított hátsó teleszkópom, ha kell...e-mailom:kisszirt @citromail.hu
Én még egy teleszkóp emelést alkalmaznék.Majd mailban küldök képet, hogy mire gondolok.
üdv
Aha oké.Köszi szépen!
üdv
Imike!
Ki lehet cserélni azt a szimmeringet széthúzás nélkül.
Mérete: 25*35*7
Hello!
Csak a forgalmi volt 12 ezer nekem, de még a régi papirjaimnál külön volt a forgalmi meg a törzskönyv talán, és most hogy újat kellet csinálni már egybe csinálják a kettőt így kikellet fizetnem a forgalmit is és a törzskönyvet is:S.Amúgy ez még 2006 novemberében volt.
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
Sziasztok!
125-ös ETZ-m van, a gyújtás oldali deklibe valószinűleg a rossz szimering miatt váltóolaj került.Szerintetek a gyújtás felől-a kis lánckerék mögötti- szimeringet ki lehet e cserélni?A blokk széthúzása nélkül. Ha igen, légyszi mondjátok meg a szimering méretét. Köszönöm, széles utat és gumifákat!!!
Sziasztok!
Azt meg tudná valaki mondani, hogy mennyit érdemes kivágni a kisETZ gyári kipuffjából, hogy esetlegesen még a teljesítmény is növekedjen egy picit...
Előre is kösz!
Heló.Van német mz-s oldal ahol én egyszer találtam ilyen komplett metszeti rajzot a dobról lehet gépen is megvan de az a ts hez való rajz.Keresgélj ha ráérsz
Sziasztok!
Volt fönt régebben egy cikk a rezonátorméretező használatához. Föntvan még, vagy megvan valakinek? Nem igazán jöttem rá, hogy hogyan kell használni. Tudna valaki segíteni?
Előre is kösz!
A törzskönyv az megvan.
Miért lenne pofátlanság?
én úgy tudom, hogy valami 7000 a forgalmi és 7000 a törzskönyv.
Ha van törzskönyv akkor azt szerintem nem kell újra kifizetni.
Mondjuk így is pofátlanság.
uhhhh:S Az elég sok:(
Sajna én nem találom az enyémet.pedig a műszakira kéne:(Az a 12000ft az műszakival együtt, vagy csak a forgalmi papír volt annyi?
bizony a karbi tud sokféle hibát produkálni.
Úszószint, fúvókaméretek ellenörzése kötelező ilyenkor. Dugulásokat is ellenörizd.
Nekem a szivató dugatyú is vacakolt, az is képes túl dúsítani.
Amúgy bejáratás alatt törvényszerü, hogy többet fogyaszt és gyengébb.
versenyzéshez mi felhúzzuk a végét és akkor már nem ér le. (igaz többnyire gyárilag felhajtott katonai dobbal járunk)
Azon felül úgy tudom kb 10cm-t le lehet vágni a végéből az kicsit növeli a teljesítmányt, de hogy miként azt ne tőlem kérdezd, valaki már biztosan csinált ilyet itt. Nem tudom hogy ez kis MZvel működne e, de 250-esen állítólag hatásos.
sajnos a gagyi rezonátor utánzatok amit a legtöbb helyen árulnak az MZhez csak hangosabbak, de nem erősebbek.
Valaki már kiszámolta egyszer, hogy amit árulnak "rezót" az kb 8-ezres fordulaton érne valamit, ami MZ esetén elég valószerütlen.
Van itt az oldalon egy egyszerü rezo méretező program, szerintem nézd meg hova van méretezve a tied, mert esetleg a leömlő cső hosszabbra vételével lejebb tudod vinni hatásos fordulatát.
Tudtommal csak egy félét lehet kapni, sok lehetőséged nincs, de nyugodtan megveheted, nekem eddig nem volt gond.
Esetleg van valami speci racing betét 10ezerHUF/pár :) de szerintem nem erre az alternatívára gondoltál.
Hy!
Van e itt olyan, aki próbált már kistz-re valamilyen korszerű karbit rátenni?
Nekem ajánlották a 350es jáwáét, de furcsálnám ha jó lenne rá. Valami nyugati tipus éredekelne, nemtudom milyen passzolna rá leginkább?
ja meg a generátor terhelése is csak névlegesen 196W ha tartósan ezen járatod azért elfüstöl így 15-20-25év után
Nekem a Hondán is ezért kellet újra tekercseltetni, nem csináltam mást csak lámpával közlekedtem.
A fesszabb elektrónikus benne és semmi baja.
Nemtud annyit fizetni, hogy én más vackával foglalkozzak :)
Vegyen egy elektrónikus fesszabot mert azt nem kell piszkálni, hogy pontos legyen, a mechanikus fesszabhoz meg csak akkor nyúljon ha ért hozza, mert hiába primitív szerkezet, pontosan kell beállítani.
Továbbá:
Azért teszi tönkre az aksit mert rosszabb esetben túltölti. Ugye alúltölteni azért nem fogja mert azonnal kigyúllad a lámpa, a naiv ember, meg fogja és rányom egy kicsit a rugóra csak úgy érzésre. Töltés lesz ez után és boldog, azt meg hogy a vizet is elpezsgeti az akku azt csak a jövőhéten fogja észrevenni.
Nekem műszaki után betelt a hely ahóvá megy az a kis bélyeg a forgalmiban és egy újért 12000 Ft-ot kellet fizetni:S
üdv!
nem tudja pontosan valaki, hogy mennyibe kerül új forgalmi?köszönöm
üdv!
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az ETZ gyári dobját le lehet úgy rövidíteni, hogy a közepéből kivágok 20 cm-t? Van ott valami fontos dolog benne? Befolyásolja ez a teljesítményt és hogyan?
Előre is köszönöm!!
Hali!
Olyan kérdésem volna h az n2-es karbin hova vagy hogyan kell beállítani a benzin szintet? (250-es etz)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|