hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

bazsi
válasz erre | email2007-04-11 19:21:08
Hello! Tuti hogy nem megy fel az ETZ henger a /1-re. Egyrészt az
ETZ-nek más a felömlők alakja és a hengertőcsavarok is távolabb vannak egymástól és nem 10-es, hanem csak 8mm-es.
Kérdés: nem tudja valaki véletlen a Ts 250/1 karbi gyári főfúvókaméretét?
Előre is köszi! ÜDV!
sorszám: 19099 (73042)
(előzmény: peti74, 2007-04-11 16:37:59)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-11 18:41:06
olvasd el a tuning/fejlesztés rovatba a kipufogo tuningot, lehet megleled benne kérdésedra a választ....
sorszám: 19098 (73041)
(előzmény: dadis, 2007-04-11 17:05:03)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-11 17:05:03
Sziasztok!
Szerintetek az mennyit csökkent a kis ETZ teljesítményéből, ha a végén lévő kb. 20 centis hangtompító részt levágom? Vagy egyáltalán befolyásol valamit?
Előre is kösz!
sorszám: 19097 (73040)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-11 16:37:59
Azt mondjuk nem tudom, hogy az 250-es ETZ henger felmegy-e a /1-es karterre?
Tudja esetleg vki ?

Természetesen az ETZ henger aljából le van szedve az a 4mm, amennyivel a /1-es dugó alacsonyabb az ETZ dugónál.
sorszám: 19096 (73039)
(előzmény: chevy001, 2007-04-11 16:04:14)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-04-11 16:36:09
Helló!
Köszi a gyors választ.
Érdekelne a dolog. Emailban beszéljük meg a többit. Küldök mailt az itt szereplő címedre.
sorszám: 19095 (73038)
(előzmény: peti74, 2007-04-11 16:23:30)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-11 16:29:35
Az 1-es túlos igazából bele van fúrva egy ETZ hengerbe, ment 5-600 km-t, de soha nem szorult meg. Ez amolyan "bejáratott tartalék" állapotban van fenn a polcon, ha esetleg így hengerrel együtt is érdekel.
sorszám: 19094 (73037)
(előzmény: peti74, 2007-04-11 16:23:30)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-11 16:23:30
Hi chevy.
Én már többször hirdettem itt a szocin is, gyári német /1-es MZ dugó, 3 gyári gyűrűvel. Nem kellett senkinek.
Asszem van egy alig ('500 km) futott 1-es túlos meg van egy zsír új 2-es túlos, gyári gyűrűkkel.
sorszám: 19093 (73036)
(előzmény: chevy001, 2007-04-11 16:04:14)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-04-11 16:04:14
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy 250/1-hez csak magyar dugót lehet kapni, vagy valahol lehet kapni pl lengyelt, ne adj isten németet? (1-es túlméretben)
A másik kérdésem az lenne, hogy plexit milyet lehetne felrakni rá? Esetleg van-e valakinek a paripán? Érdekelne, hogy néz ki vele?
Köszi!
sorszám: 19092 (73034)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-04-11 14:39:27
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne h mennyit lehet kérni egy 125ös ETZ ért pikpak állapotban van polírozott felnik nagyon jó motorral, új fényezés, igény szerint +alkatrészek is tudok adni hozzá. Most nincs rajt műszaki de ha kell le is műszakiztatom csak elkell vinni.
sorszám: 19091 (73030)

 
 
Titus_sb
válasz erre | email2007-04-11 10:44:04
köszi a véleményt!
Lehet hogy csak egyszemélyes lesz a vas :)
T
sorszám: 19090 (73021)
(előzmény: Keri, 2007-04-11 10:42:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-11 10:42:06
nem nagyon javaslom, mert meggyengíti a lengővillát, ráadásul az ugye fel alá mozog, nem éppen ideális lábtartó rögzítéshez.
Hegesztess inkább az eredeti helyére egy konzolt.
sorszám: 19089 (73020)
(előzmény: Titus_sb, 2007-04-11 09:32:05)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-11 10:26:15
Ha ti mondjátok, elhiszem. Én sem vagyok nagy szakember, ezt is úgy olvastam; többpólusú gyertyát akkor láttam csak, amikor az autómban cserélték őket a szervizben.

Más kérdés, hogy egy több évtizedes, kétütemű, egyhengeres konstrukciónál eléggé háttérbe szorul a duruzsoló alapjárat és a környezetvédelem :)
sorszám: 19088 (73019)
(előzmény: zoli251, 2007-04-11 07:31:01)

 
 
Titus_sb
válasz erre | email2007-04-11 09:32:05
Napos időt mindenkinek!

Kérdésem akadt ismét....
Lényegében: A hátsó lábtartó konzolom
nekem nincs (egyik eltört, másikoldalit lefürészeltem) és az akérdés,hogy a lengővillába fúrhatok-e egy menetes lyukat, ami megtartja majd a hátsó labtatót??? Nameg az extra utast persze.
Köszi:Titus
sorszám: 19087 (73018)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-11 09:21:45
15os fogaskerék van a 125 TS-en, illetve 250 ETZ-n is láttam kapálógép funkciónál.
sorszám: 19086 (73015)
(előzmény: Rollsz, 2007-04-11 09:12:24)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2007-04-11 09:12:24
Szerintem nem szükséges olyan kicsi fogaskerék de tudomásom szerint 17-esnél nincs kissebb de egy 16" os kerék vékony köpenyű gumival meg egy kis lendülettel kerékre ugrik az.
sorszám: 19085 (73014)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-11 08:28:47
14fog alá nem szoktak menni, mert berágódik gyorsan a fogaskerék. Illetve egyes óraszerkezetekben, a keskenyített fogtövü fogaskerekekkel megoldható, de az sem nagyterhelésü mechanika.

Különben mihez kell? Kapálógépet építesz?
sorszám: 19084 (73011)
(előzmény: dadis, 2007-04-10 20:33:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-11 08:23:06
Te most arra vársz, hogy mi keressük meg neked a nem túl bonyolult menürendszerben a cikket és linkeljük be? Szerintem te összekevered a Googleval a Fórumot :)
sorszám: 19083 (73009)
(előzmény: dadis, 2007-04-10 13:48:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-11 08:21:21
Egy szar papirfecniért 7000HUF amire nem is nekem van szükségem? Ráadásul nem azért kell cserélni mert elveszett, megrongálódott, lejárt, hanem mert nagyméretüek a matricák amit beleragaszt és betelt? Ilyen esetben ingyen!!! kellene cserélni, és alapból 500forintnál nem ér többet minden adminisztrációval együtt sem, sőt, mi a fenének adminisztráció a számítógépes adatbázisok korában? simán 1 chipkártyával kiváltható lenne az összes hülye papir, töredéke költségekkel.
sorszám: 19082 (73008)
(előzmény: SmOz, 2007-04-10 13:08:19)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-11 07:31:01
Amenyire én tudom a több polusú gyertyán is csak egyetlen szikra képződik nem 3 vagy 4. ott keletkezik a szikra ahol a legkisebb az ellenálás a két polus között.
sorszám: 19081 (73007)
(előzmény: poteka, 2007-04-10 21:27:28)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-10 22:46:21
Én nem értek a témához, viszont épp aktuális volt, így hát belinkeltem. Egy dolog azért feltűnt: több szikrát említesz, amit a hagyományos gyújtásrendszer nem tud táplálni, a cikkben viszont szó sincs többről, egy szikrát ír, ami az optimális helyen keletkezik.
sorszám: 19080 (72995)
(előzmény: poteka, 2007-04-10 21:27:28)

 
 
nemo
válasz erre | email2007-04-10 22:08:30
Sziasztok!Szükségem lenne egy hátso lámpa tarto konzolra olyanra amilyen a 251 -en van illetve az ujjabb 125-150 -en ami a ives sárvédöre szerelhetö.Ha van valakinek dobjon mailt.Köszi Némo
sorszám: 19079 (72992)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-10 21:27:28
Én sem azt mondtam, hogy a többelektródás gyertya a világ legnagyobb szemfényvesztése. Ha van megfelelő gyújtófeszültség, akkor lehet, hogy így optimális helyen lesz a szikra, meg egyenletesebb a járása, esetleg környezetvédelmi szempontok is előtérbe kerülhetnek.
Csupán azt mondtam, hogy egy ETZ, vagy egy Jawa nem tud vele mit kezdeni, mert nincs akkora gyújtófeszültsége, hogy több szikrát tápláljon egyszerre.
sorszám: 19078 (72987)
(előzmény: feri2360, 2007-04-10 19:20:29)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-10 20:33:57
Sziasztok!
Tudna valaki pár tanácsot adni, amivel tudnám a 125-ös ETZ-m alsó tartománybeli nyomatékát növelni? A minél könyebb egykerekezhetőség érdekében.
Létezik 12 fogú első lánckerék? Ha igen akkor meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet ilyet venni? Vagy van valakinek jó állapotban?
Előre is kösz!!
sorszám: 19077 (72984)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-10 19:32:06
A cikk nem tér ki sem a keverékolajozású motorok sajátosságaira, sem a gyújtóelektronika nélküli motorok változó gyújtóteljesítményére. Szóval, fenntartással (Motordokit egyébként is)...
sorszám: 19076 (72979)
(előzmény: feri2360, 2007-04-10 19:20:29)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-10 19:20:29
Soha jobbkor nem jöhetett volna ez: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070406/
sorszám: 19075 (72978)
(előzmény: poteka, 2007-04-10 17:32:25)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-10 17:32:25
Nem javasolt ETZ-be többpólusú gyertyát venni, mert azokat két-háromszor nagyobb gyújtófeszültségre tervezték. A szoci gépek jóval kisebb feszültséget tudnak csak összehozni a gyertyának.
Szegény gyújtás nem tudja táplálni a két v. több szikrát rendesen, így még rosszabb lesz a helyzet, mint volt. Egyébként ezt az oldalon lévő, MZ gyújtással foglalkozó cikk is megemlíti.
sorszám: 19074 (72967)
(előzmény: dadis, 2007-04-10 16:42:17)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-10 16:42:17
Sziasztok!
Hallottam egyik haveromtól, hogy 125-ös ETZ-hez lehet venni 4pólusú gyertyát(ha szakszerűen fogalmaztam.) Használ(t) valaki ilyet? Érdemes bele venni? Ha igen akkor meg tudnátok mondani a potos típusát?
Előre is kösz
sorszám: 19073 (72964)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-10 16:38:34
Nekem van egy pár felújított hátsó teleszkópom, ha kell...e-mailom:kisszirt @citromail.hu
Én még egy teleszkóp emelést alkalmaznék.Majd mailban küldök képet, hogy mire gondolok.
üdv
sorszám: 19072 (72962)
(előzmény: reimerm, 2007-04-10 15:48:44)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-10 16:35:23
Aha oké.Köszi szépen!
üdv
sorszám: 19071 (72961)
(előzmény: huri, 2007-04-10 16:07:56)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-04-10 16:24:48
Imike!
Ki lehet cserélni azt a szimmeringet széthúzás nélkül.
Mérete: 25*35*7
sorszám: 19070 (72960)
(előzmény: Imike, 2007-04-10 15:31:26)

 
 
huri
válasz erre | email2007-04-10 16:07:56
Hello!
Csak a forgalmi volt 12 ezer nekem, de még a régi papirjaimnál külön volt a forgalmi meg a törzskönyv talán, és most hogy újat kellet csinálni már egybe csinálják a kettőt így kikellet fizetnem a forgalmit is és a törzskönyvet is:S.Amúgy ez még 2006 novemberében volt.
sorszám: 19069 (72959)
(előzmény: SmOz, 2007-04-10 12:30:48)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-04-10 15:48:44
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
sorszám: 19068 (72958)

 
 
Imike
válasz erre | email2007-04-10 15:31:26
Sziasztok!
125-ös ETZ-m van, a gyújtás oldali deklibe valószinűleg a rossz szimering miatt váltóolaj került.Szerintetek a gyújtás felől-a kis lánckerék mögötti- szimeringet ki lehet e cserélni?A blokk széthúzása nélkül. Ha igen, légyszi mondjátok meg a szimering méretét. Köszönöm, széles utat és gumifákat!!!
sorszám: 19067 (72954)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-10 14:14:50
Sziasztok!
Azt meg tudná valaki mondani, hogy mennyit érdemes kivágni a kisETZ gyári kipuffjából, hogy esetlegesen még a teljesítmény is növekedjen egy picit...
Előre is kösz!
sorszám: 19066 (72951)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-04-10 13:54:05
Heló.Van német mz-s oldal ahol én egyszer találtam ilyen komplett metszeti rajzot a dobról lehet gépen is megvan de az a ts hez való rajz.Keresgélj ha ráérsz
sorszám: 19065 (72950)
(előzmény: dadis, 2007-04-10 10:17:41)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-10 13:48:04
Sziasztok!
Volt fönt régebben egy cikk a rezonátorméretező használatához. Föntvan még, vagy megvan valakinek? Nem igazán jöttem rá, hogy hogyan kell használni. Tudna valaki segíteni?
Előre is kösz!
sorszám: 19064 (72949)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-10 13:08:19
A törzskönyv az megvan.
Miért lenne pofátlanság?
sorszám: 19063 (72948)
(előzmény: Keri, 2007-04-10 12:49:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 12:49:55
én úgy tudom, hogy valami 7000 a forgalmi és 7000 a törzskönyv.
Ha van törzskönyv akkor azt szerintem nem kell újra kifizetni.
Mondjuk így is pofátlanság.
sorszám: 19062 (72947)
(előzmény: SmOz, 2007-04-10 12:30:48)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-10 12:30:48
uhhhh:S Az elég sok:(
Sajna én nem találom az enyémet.pedig a műszakira kéne:(Az a 12000ft az műszakival együtt, vagy csak a forgalmi papír volt annyi?
sorszám: 19061 (72946)
(előzmény: huri, 2007-04-10 11:56:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 12:29:29
bizony a karbi tud sokféle hibát produkálni.

Úszószint, fúvókaméretek ellenörzése kötelező ilyenkor. Dugulásokat is ellenörizd.

Nekem a szivató dugatyú is vacakolt, az is képes túl dúsítani.

Amúgy bejáratás alatt törvényszerü, hogy többet fogyaszt és gyengébb.
sorszám: 19060 (72945)
(elözmény: SmOz, 2007-04-09 20:44:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 12:26:53
versenyzéshez mi felhúzzuk a végét és akkor már nem ér le. (igaz többnyire gyárilag felhajtott katonai dobbal járunk)
Azon felül úgy tudom kb 10cm-t le lehet vágni a végéből az kicsit növeli a teljesítmányt, de hogy miként azt ne tőlem kérdezd, valaki már biztosan csinált ilyet itt. Nem tudom hogy ez kis MZvel működne e, de 250-esen állítólag hatásos.
sorszám: 19059 (72944)
(elözmény: SmOz, 2007-04-09 19:17:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 12:20:11
sajnos a gagyi rezonátor utánzatok amit a legtöbb helyen árulnak az MZhez csak hangosabbak, de nem erősebbek.

Valaki már kiszámolta egyszer, hogy amit árulnak "rezót" az kb 8-ezres fordulaton érne valamit, ami MZ esetén elég valószerütlen.

Van itt az oldalon egy egyszerü rezo méretező program, szerintem nézd meg hova van méretezve a tied, mert esetleg a leömlő cső hosszabbra vételével lejebb tudod vinni hatásos fordulatát.
sorszám: 19058 (72943)
(elözmény: SmOz, 2007-04-09 16:14:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 12:14:16
Tudtommal csak egy félét lehet kapni, sok lehetőséged nincs, de nyugodtan megveheted, nekem eddig nem volt gond.
Esetleg van valami speci racing betét 10ezerHUF/pár :) de szerintem nem erre az alternatívára gondoltál.

sorszám: 19057 (72941)
(elözmény: SmOz, 2007-04-08 10:31:48)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-04-10 12:12:45
Hy!
Van e itt olyan, aki próbált már kistz-re valamilyen korszerű karbit rátenni?
Nekem ajánlották a 350es jáwáét, de furcsálnám ha jó lenne rá. Valami nyugati tipus éredekelne, nemtudom milyen passzolna rá leginkább?
sorszám: 19056 (72940)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 12:01:01
ja meg a generátor terhelése is csak névlegesen 196W ha tartósan ezen járatod azért elfüstöl így 15-20-25év után

Nekem a Hondán is ezért kellet újra tekercseltetni, nem csináltam mást csak lámpával közlekedtem.
A fesszabb elektrónikus benne és semmi baja.
sorszám: 19055 (72939)
(elözmény: SmOz, 2007-04-07 20:57:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-10 11:56:28
Nemtud annyit fizetni, hogy én más vackával foglalkozzak :)
Vegyen egy elektrónikus fesszabot mert azt nem kell piszkálni, hogy pontos legyen, a mechanikus fesszabhoz meg csak akkor nyúljon ha ért hozza, mert hiába primitív szerkezet, pontosan kell beállítani.

Továbbá:
Azért teszi tönkre az aksit mert rosszabb esetben túltölti. Ugye alúltölteni azért nem fogja mert azonnal kigyúllad a lámpa, a naiv ember, meg fogja és rányom egy kicsit a rugóra csak úgy érzésre. Töltés lesz ez után és boldog, azt meg hogy a vizet is elpezsgeti az akku azt csak a jövőhéten fogja észrevenni.
sorszám: 19054 (72938)
(elözmény: SmOz, 2007-04-07 20:57:43)

 
 
huri
válasz erre | email2007-04-10 11:56:10
Nekem műszaki után betelt a hely ahóvá megy az a kis bélyeg a forgalmiban és egy újért 12000 Ft-ot kellet fizetni:S
sorszám: 19053 (72937)
(előzmény: SmOz, 2007-04-10 10:26:01)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-10 10:26:01
üdv!
nem tudja pontosan valaki, hogy mennyibe kerül új forgalmi?köszönöm
üdv!
sorszám: 19052 (72936)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-10 10:17:41
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az ETZ gyári dobját le lehet úgy rövidíteni, hogy a közepéből kivágok 20 cm-t? Van ott valami fontos dolog benne? Befolyásolja ez a teljesítményt és hogyan?
Előre is köszönöm!!
sorszám: 19051 (72934)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-04-09 23:24:07
Hali!

Olyan kérdésem volna h az n2-es karbin hova vagy hogyan kell beállítani a benzin szintet? (250-es etz)
sorszám: 19050 (72931)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu