hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

LG TS
válasz erre | email2007-04-19 14:18:31
Ja köszi. Azt sejtettem hogy 2év időtartamra, de én arra gondoltam hogy mennyibe kerül?
sorszám: 19299 (73592)
(előzmény: chevy001, 2007-04-19 14:06:11)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-04-19 14:06:11
Hello!
2 év, de zöldkártya nincs.
sorszám: 19298 (73591)
(előzmény: LG TS, 2007-04-19 13:58:51)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-04-19 13:58:51
Hello MZ-s társadalom!
Én is belépek ezennel közétek ugyanis reaktiváltuk faterral és nagyfaterral az 1975ös évjáratú 150es TS-ünket ami 10évig állt a pincében. Már mentem is vele. Életemben először mentem nagymotorral és nagyon király!!!! Kisebb hibái még vannak, de tervezem hogy le fogjuk vizsgátatni. Azt meg tudná valaki mondani, hogy mennyiért csinálnak mostanság ilyen motorra műszakit és zöldkártyát?
sorszám: 19297 (73590)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-19 12:49:26
Ma beszélgettem sokat tapasztalt kollegámmal szerinte nem kap elég anyagot. 90-es temponál 4 l 100 km-re a fogyasztása.
sorszám: 19296 (73578)
(előzmény: The Doctor, 2007-04-19 11:49:37)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-04-19 11:49:37
Az én Tézémen régebben egy Koso PVK /Keihin licensz/ volt. D alakú súberral, 28as átmérővel. Tapasztalatok: igaz, hogy 2mm-errel kisebb átmérő, de stabilabb, pontosabb gázreakciok, pontos alapjárat, és vissza is vett a fogyasztásbol. Igaz én direktszűrővel használtam.
sorszám: 19295 (73575)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-04-19 10:10:17
Havernak valami krosszmociról van átéve karbija tézére, Kehin márka, de ő végig teli szájjal használja (1200-7000 RPM-ig), nincs ilyen panasz!! De 1200nél már lassan kezdheted küldeni, annyira nem kell kímélni!

ThUnDeR
sorszám: 19294 (73572)
(előzmény: zoli251, 2007-04-19 09:34:59)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-19 09:34:59
Van valakinek rd 350-es karbival tapasztalata? Nekem 251-es ETZ-n van yamaha karbi sokkal jobban húz a motor de 95-100-nál mintha erőtlen lenne (4500 1/min-tól). Frissen van fúrva 1300 km mentem még vele. Nem mertem nagyon erőltetni. A kérdésem: friss fúrás vagy a karbi okozza a tapasztaltakat?
sorszám: 19293 (73571)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-04-18 16:51:29
Heló.
Ha az ETZ egyezik a TS ével akkor meg lehet csinálni.Én is megcsináltam az enyémeket.Nem bonyolult ,Sőt nekem még azt is ki kellett találnom hogy mi hogy lehetett a telóban mer az egyik szét volt esve teljesen de az is jó lett.A másikról lenéztem.Én Itt vagyok Szhely közelében a ts dinamód megvan még?
sorszám: 19292 (73555)
(előzmény: osztro, 2007-04-17 14:28:38)

 
 
Sziszi
válasz erre | email2007-04-18 16:32:03
Az elérhetőségem margitti@freemail.hu
sorszám: 19291 (73553)

 
 
Sziszi
válasz erre | email2007-04-18 16:30:47
Eladó egy 1988-as MZ ETZ 125, rendezett papírokkal.
sorszám: 19290 (73552)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-18 15:02:32
Persze csak akkor érdemes nekiállni ha szimeringcserével lehet orvosolni. Ha a belső cső vagy a dugattyúrúd megkopott, akkor kuka.
sorszám: 19289 (73548)
(előzmény: osztro, 2007-04-18 14:22:48)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-04-18 14:22:48
Hát sajnos nem Pécs környékén lakom. Szombathely. Az a gáz h álltam már neki feújjitani telót de nem lett tökéletes...
sorszám: 19288 (73547)
(előzmény: zoli251, 2007-04-18 08:37:25)

 
 
Dino
válasz erre | email2007-04-18 11:39:59
Helló!
Van egy-két MZ alkatrészem. link:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Dino1986

Mélcímem: etz521@freemail.hu
tel: 20/9893219
sorszám: 19287 (73533)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-04-18 10:21:41
Ok, Thx.. :)

ThUnDeR
sorszám: 19286 (73523)
(előzmény: Keri, 2007-04-18 09:38:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-18 09:38:59
Kérdez rá Bambira. Szokott ilyet csinálni.
sorszám: 19285 (73521)
(előzmény: ThUnDer, 2007-04-17 20:46:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-18 09:34:17
Nem lehet hogy TS-ből 2 féle van?
sorszám: 19284 (73520)
(előzmény: levendel, 2007-04-17 18:14:42)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-18 08:37:25
Ha pécs környékén laksz megbeszélhetjük
sorszám: 19283 (73512)
(előzmény: osztro, 2007-04-17 14:25:12)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-04-18 08:34:00
Érdekelne a bolt elérhetősége! Tudsz Nekem segíteni?
sorszám: 19282 (73510)
(előzmény: pandagyik, 2007-04-17 19:58:03)

 
 
tatter
válasz erre | email2007-04-18 08:31:00
Nem csak, hogy láttam hanem át is alakítottam. TS 250/1 főtengely helyére gond nélkül be lehet tenni az ETZ 250 főtengelyét. A kettő között az alsó csapszeg mérete a különbség.
Ergo ha TS 250/1 csak főtengelyt cserélsz akkor is rá tudod tenni az "eredeti" MZ dinamot. Persze más a helyzet ha "generátorositani" akarod, de az már más helyzet.
sorszám: 19281 (73509)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-04-17 18:36:16)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-17 22:51:57
a kárászyék vállalnak ilyet is, de három évvel ezelőt 8000/db volt az ára, annyiért meg már volt vadiúj is.
sorszám: 19280 (73494)
(előzmény: osztro, 2007-04-17 14:28:38)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-04-17 20:46:58
Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy ki csináltatott már 300-as hengert és mennyiből jött ki normális cuccokból!?!? És a hengerfejen mit alakítanaák át, mert gondolom ahhoz is hozzá kell nyúlni.

Köszi a válaszokat előre is!

ThUnDeR
sorszám: 19279 (73485)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-04-17 19:58:03
De itt van minden méret asszem. Meg lehet talán rendelni is.
sorszám: 19278 (73478)
(előzmény: pandagyik, 2007-04-17 19:57:26)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-04-17 19:57:26
Én győrben láttam.Szerintem az nem jó neked.
sorszám: 19277 (73477)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2007-04-17 14:02:45)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-04-17 18:36:16
Egyforma a kúp rajta, én is láttam már /1 en generátort is. Miért csinálnának más kúpot rá, mikor már a gyártó gépsor megvolt. Egyébként a jawa kúpja is akkora, mert erre meg mz dinamót lehet rakni. Szóval univerzális szocimotorok vannak. Ma is szereltünk szét egy ETZ-t néztem azon is a kúpot.
sorszám: 19276 (73473)
(előzmény: levendel, 2007-04-17 18:14:42)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-17 18:14:42
Hahó!
Megfordult jópár főtengely a kezemben és 12V-osítottam is egy blokkot.
Lemértem, összehasonlítottam ezeket a nyavalyás kúpokat százszor is és a TS peregyként és TZ tengelyként ismert darabok között nem találtam különbséget. Korábban kompetens szakemberektől is azt hallottam, hogy a peregy és TZ dinamó/gen. kúpja egyforma annak ellenére, h másféle forgórész megy rájuk.

Viszont ha te biztos vagy benne, légyszi küldj már valami hitelt érdemlő fotót, vagy skiccelj egy beméretezett összehasonlító műszaki rajz vázlatot a két végről, mert őrjítő ez a kétség.
sorszám: 19275 (73472)
(előzmény: Atilla, 2007-04-17 15:18:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-04-17 15:18:49
Szia.
Rosszul tudod, nem ugyanaz a 2 tengely. A dinamónál a kúp kissebb, mint a generátornál. Ebben tuti biztos vagyok!

A másik, hogy kis csapos vagy nagy csapos, az a beépíthetőséget nem befolyásolja!
Szóval beépíthető egyik a másik helyére, csak a kúppal van a gond.
sorszám: 19274 (73463)
(elözmény: levendel, 2007-04-16 16:19:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-17 15:18:12
ja egyébként azért mert olcsobban kapsz újat, mint amenyiért megcsinálják.
sorszám: 19273 (73462)
(előzmény: Keri, 2007-04-17 15:17:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-17 15:17:08
van de azt te nem fizeted meg :D
sorszám: 19272 (73461)
(előzmény: osztro, 2007-04-17 14:25:12)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-04-17 14:28:38
Hello!
Nem tudtok valakit aki elválalná az ETZ hátsó lengéscsillapító felújjitását? Van 3 pár csillapítóm amire ráférne :D
Természetesen olyanra gondoltam akinem kókányol hanem normálisan megcsinálja :)
sorszám: 19271 (73458)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-04-17 14:25:12
Hello!
Nem tudtok valakit aki elválalná az ETZ hátsó lengéscsillapító felújjitását? Van 3 pár csillapítóm amire ráférne :D
Természetesen olyanra gondoltam akinem kókányol hanem normálisan megcsinálja :)
sorszám: 19270 (73455)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-04-17 14:02:45
Az IRC gumiról beszélsz? Esetleg tudod, hogy hol lehet ilyet kapni?
sorszám: 19269 (73452)
(előzmény: pandagyik, 2007-04-16 23:06:44)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-04-17 08:01:15
Az ötlet egy amcsi példa alapján jött, mert ugyebár ott az eszement ötletek is megvalósulnak, rendelni drága lett volna, mondjuk igy se volt olcsó :)

Amugy meg elvileg "csak erre az alkalomra" kerül fel :)
sorszám: 19268 (73430)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-17 07:47:34)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-17 07:47:34
Értelek én. De szvsz. aki biciglire neont tetet, arra ráfér néhány "mielőbb gyógyulj meg" képeslap. :-p
sorszám: 19267 (73427)
(előzmény: creationmz, 2007-04-17 07:12:14)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-04-17 07:12:14
Értem a "pirosan világít" alatt a neon fényét :) bár ha jobban belegondolok... lehet elfelejtettem mondani neki az extra tüzijáték funkciót és hogy néha égő :D:D:D mint az octávia :)
sorszám: 19266 (73425)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-17 06:51:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-17 06:51:15
Nem a pesti. A haverodnak meg jobbulást!
sorszám: 19265 (73421)
(előzmény: creationmz, 2007-04-17 06:06:06)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-17 06:50:31
Három darab bazinagy tölcséres hajó-utasítóhangszóró lesz fölszerelve.
sorszám: 19264 (73420)
(előzmény: levendel, 2007-04-16 23:52:02)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-17 06:49:30
De akkor én rettegek... ;-)
sorszám: 19263 (73419)
(előzmény: levendel, 2007-04-16 23:46:29)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-04-17 06:06:06
Ez most a szegedi critical mass? :D
Mert oda gyártottam egy havernak cangára neont :D ha valaki majd pirosan világít akkor az az én művem :D
sorszám: 19262 (73417)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-04-17 00:45:27
Most hétvégén lesz a criticalmas, hoppá, majdne mlamaradtam volna, ha most nem írod . :D
sorszám: 19261 (73416)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-16 23:09:44)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-16 23:52:02
De megfontolandó egy ilyen(második bekezdés) rendszer beszerelése. Bírni kelle hanggal.
sorszám: 19260 (73415)
(előzmény: levendel, 2007-04-16 23:46:29)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-16 23:46:29
Jó, majd vezetek.
sorszám: 19259 (73414)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-16 23:09:44)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-16 23:09:44
Hát én sem versenytempóban gondoltam, csak úgy szép kényelmesen, lassan karikázva, mint a falusi bácsik. Különben is, ez a környezetvédelem miatt fontos. Apropos, jössz vasárnap criticalmas-előfelvonulni? Nem tudok egyszerre vezetni is, meg mikrofonba beszélni is... 13:30-tól 16-ig tart.
A csehek meg a japánok meg egyszerűen nem normlisak, ezt mindenki tudja.
sorszám: 19258 (73413)
(előzmény: levendel, 2007-04-16 22:15:05)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-04-16 23:06:44
Nemrég láttam ilyen gumit és nemcsak kis gépekre gyártanak mer nekeme 120as meg 180as kellett. Olcsonak olcso de nemtom mennyire jó. Aszongyák türhető
sorszám: 19257 (73412)
(elözmény: levendel, 2007-04-16 14:00:41)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-04-16 22:38:57
Én minden reggel 8at tekerek. Hálistennek nem a nembüdös munkahelyek közé tartozik az enyém:)
sorszám: 19256 (73411)
(előzmény: pandagyik, 2007-04-16 22:37:58)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-04-16 22:37:58
Ez is való igaz:)
sorszám: 19255 (73410)
(előzmény: levendel, 2007-04-16 22:15:05)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-16 22:15:05
Na azt megnézném, hogy az öltönyös-nembüdös hivatalodba/iskolapadba, emberek közé tanyabájkkal betekersz 10km-et minden reggel. Erre találták ki a babétát. A gép forog, az alkotó pihen.

Az mondjuk fura, hogy épp egy olyan hegyországban gyártották, mint cseszlovákia.
sorszám: 19254 (73409)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-16 21:29:20)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-16 22:12:16
Na azt megnézném, hogy az öltönyös-nembüdös hivatalodba/iskolapadba, emberek közé tanyabájkkal betekersz 10km-et minden reggel. Erre találták ki a babétát. A gép forog, az alkotó pihen.

Az mondjuk fura, hogy épp egy olyan hegyországban gyártották, mint cseszlovákia.
sorszám: 19253 (73408)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-16 21:29:20)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-04-16 21:47:03
Való igaz.
sorszám: 19252 (73405)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-16 21:29:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-16 21:44:37
kívülről bekenve nem ér semmit semilyen ragasztó, de azért van még pár gyakorlati trükk a "hogyan gányololjunk szépen" kézikönyvben.

A kuplungot szerintem nem kell leszedni a bal deklihez, csak a fordszámmérő csavar kihajtását, mert az fogja a deklit.
Aztán az olajat sem kell leereszteni.
Boritsad el a motort az oldalára, megfelelően alátámasztva és akkor az olaj a jobb oldalába folyik néhány perc alatt, ilyenkor leveheted a deklit, legfeljebb pár csepp olaj látja kárát.

http://szocimotoros.hu/cikkek/MZverseny3/029.jpg

Vékonyan kenjed. Akkor ideális ha csak lehúzáskor (vagy erős összenyomáskor) jön ki egy pici körbe.
sorszám: 19251 (73404)
(elözmény: levendel, 2007-04-16 18:36:57)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-16 21:29:20
Ha nincs hegy meg ráérés van, akkor a kontrafékes parasztbiciklinél nincs gazdasűgosabb. És sose kell berhelni!
sorszám: 19250 (73402)
(elözmény: levendel, 2007-04-16 19:29:50)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu