:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ja köszi. Azt sejtettem hogy 2év időtartamra, de én arra gondoltam hogy mennyibe kerül?
Hello!
2 év, de zöldkártya nincs.
Hello MZ-s társadalom!
Én is belépek ezennel közétek ugyanis reaktiváltuk faterral és nagyfaterral az 1975ös évjáratú 150es TS-ünket ami 10évig állt a pincében. Már mentem is vele. Életemben először mentem nagymotorral és nagyon király!!!! Kisebb hibái még vannak, de tervezem hogy le fogjuk vizsgátatni. Azt meg tudná valaki mondani, hogy mennyiért csinálnak mostanság ilyen motorra műszakit és zöldkártyát?
Ma beszélgettem sokat tapasztalt kollegámmal szerinte nem kap elég anyagot. 90-es temponál 4 l 100 km-re a fogyasztása.
Az én Tézémen régebben egy Koso PVK /Keihin licensz/ volt. D alakú súberral, 28as átmérővel. Tapasztalatok: igaz, hogy 2mm-errel kisebb átmérő, de stabilabb, pontosabb gázreakciok, pontos alapjárat, és vissza is vett a fogyasztásbol. Igaz én direktszűrővel használtam.
Havernak valami krosszmociról van átéve karbija tézére, Kehin márka, de ő végig teli szájjal használja (1200-7000 RPM-ig), nincs ilyen panasz!! De 1200nél már lassan kezdheted küldeni, annyira nem kell kímélni!
ThUnDeR
Van valakinek rd 350-es karbival tapasztalata? Nekem 251-es ETZ-n van yamaha karbi sokkal jobban húz a motor de 95-100-nál mintha erőtlen lenne (4500 1/min-tól). Frissen van fúrva 1300 km mentem még vele. Nem mertem nagyon erőltetni. A kérdésem: friss fúrás vagy a karbi okozza a tapasztaltakat?
Heló.
Ha az ETZ egyezik a TS ével akkor meg lehet csinálni.Én is megcsináltam az enyémeket.Nem bonyolult ,Sőt nekem még azt is ki kellett találnom hogy mi hogy lehetett a telóban mer az egyik szét volt esve teljesen de az is jó lett.A másikról lenéztem.Én Itt vagyok Szhely közelében a ts dinamód megvan még?
Az elérhetőségem margitti@freemail.hu
Eladó egy 1988-as MZ ETZ 125, rendezett papírokkal.
Persze csak akkor érdemes nekiállni ha szimeringcserével lehet orvosolni. Ha a belső cső vagy a dugattyúrúd megkopott, akkor kuka.
Hát sajnos nem Pécs környékén lakom. Szombathely. Az a gáz h álltam már neki feújjitani telót de nem lett tökéletes...
Helló!
Van egy-két MZ alkatrészem. link:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Dino1986
Mélcímem: etz521@freemail.hu
tel: 20/9893219
Kérdez rá Bambira. Szokott ilyet csinálni.
Nem lehet hogy TS-ből 2 féle van?
Ha pécs környékén laksz megbeszélhetjük
Érdekelne a bolt elérhetősége! Tudsz Nekem segíteni?
Nem csak, hogy láttam hanem át is alakítottam. TS 250/1 főtengely helyére gond nélkül be lehet tenni az ETZ 250 főtengelyét. A kettő között az alsó csapszeg mérete a különbség.
Ergo ha TS 250/1 csak főtengelyt cserélsz akkor is rá tudod tenni az "eredeti" MZ dinamot. Persze más a helyzet ha "generátorositani" akarod, de az már más helyzet.
sorszám: 19281 (73509)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-04-17 18:36:16)
a kárászyék vállalnak ilyet is, de három évvel ezelőt 8000/db volt az ára, annyiért meg már volt vadiúj is.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy ki csináltatott már 300-as hengert és mennyiből jött ki normális cuccokból!?!? És a hengerfejen mit alakítanaák át, mert gondolom ahhoz is hozzá kell nyúlni.
Köszi a válaszokat előre is!
ThUnDeR
De itt van minden méret asszem. Meg lehet talán rendelni is.
Én győrben láttam.Szerintem az nem jó neked.
sorszám: 19277 (73477)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-04-17 14:02:45)
Egyforma a kúp rajta, én is láttam már /1 en generátort is. Miért csinálnának más kúpot rá, mikor már a gyártó gépsor megvolt. Egyébként a jawa kúpja is akkora, mert erre meg mz dinamót lehet rakni. Szóval univerzális szocimotorok vannak. Ma is szereltünk szét egy ETZ-t néztem azon is a kúpot.
Hahó!
Megfordult jópár főtengely a kezemben és 12V-osítottam is egy blokkot.
Lemértem, összehasonlítottam ezeket a nyavalyás kúpokat százszor is és a TS peregyként és TZ tengelyként ismert darabok között nem találtam különbséget. Korábban kompetens szakemberektől is azt hallottam, hogy a peregy és TZ dinamó/gen. kúpja egyforma annak ellenére, h másféle forgórész megy rájuk.
Viszont ha te biztos vagy benne, légyszi küldj már valami hitelt érdemlő fotót, vagy skiccelj egy beméretezett összehasonlító műszaki rajz vázlatot a két végről, mert őrjítő ez a kétség.
Szia.
Rosszul tudod, nem ugyanaz a 2 tengely. A dinamónál a kúp kissebb, mint a generátornál. Ebben tuti biztos vagyok!
A másik, hogy kis csapos vagy nagy csapos, az a beépíthetőséget nem befolyásolja!
Szóval beépíthető egyik a másik helyére, csak a kúppal van a gond.
ja egyébként azért mert olcsobban kapsz újat, mint amenyiért megcsinálják.
van de azt te nem fizeted meg :D
Hello!
Nem tudtok valakit aki elválalná az ETZ hátsó lengéscsillapító felújjitását? Van 3 pár csillapítóm amire ráférne :D
Természetesen olyanra gondoltam akinem kókányol hanem normálisan megcsinálja :)
Hello!
Nem tudtok valakit aki elválalná az ETZ hátsó lengéscsillapító felújjitását? Van 3 pár csillapítóm amire ráférne :D
Természetesen olyanra gondoltam akinem kókányol hanem normálisan megcsinálja :)
Az IRC gumiról beszélsz? Esetleg tudod, hogy hol lehet ilyet kapni?
Az ötlet egy amcsi példa alapján jött, mert ugyebár ott az eszement ötletek is megvalósulnak, rendelni drága lett volna, mondjuk igy se volt olcsó :)
Amugy meg elvileg "csak erre az alkalomra" kerül fel :)
Értelek én. De szvsz. aki biciglire neont tetet, arra ráfér néhány "mielőbb gyógyulj meg" képeslap. :-p
Értem a "pirosan világít" alatt a neon fényét :) bár ha jobban belegondolok... lehet elfelejtettem mondani neki az extra tüzijáték funkciót és hogy néha égő :D:D:D mint az octávia :)
Nem a pesti. A haverodnak meg jobbulást!
Három darab bazinagy tölcséres hajó-utasítóhangszóró lesz fölszerelve.
De akkor én rettegek... ;-)
Ez most a szegedi critical mass? :D
Mert oda gyártottam egy havernak cangára neont :D ha valaki majd pirosan világít akkor az az én művem :D
Most hétvégén lesz a criticalmas, hoppá, majdne mlamaradtam volna, ha most nem írod . :D
Hát én sem versenytempóban gondoltam, csak úgy szép kényelmesen, lassan karikázva, mint a falusi bácsik. Különben is, ez a környezetvédelem miatt fontos. Apropos, jössz vasárnap criticalmas-előfelvonulni? Nem tudok egyszerre vezetni is, meg mikrofonba beszélni is... 13:30-tól 16-ig tart.
A csehek meg a japánok meg egyszerűen nem normlisak, ezt mindenki tudja.
Nemrég láttam ilyen gumit és nemcsak kis gépekre gyártanak mer nekeme 120as meg 180as kellett. Olcsonak olcso de nemtom mennyire jó. Aszongyák türhető
Én minden reggel 8at tekerek. Hálistennek nem a nembüdös munkahelyek közé tartozik az enyém:)
Na azt megnézném, hogy az öltönyös-nembüdös hivatalodba/iskolapadba, emberek közé tanyabájkkal betekersz 10km-et minden reggel. Erre találták ki a babétát. A gép forog, az alkotó pihen.
Az mondjuk fura, hogy épp egy olyan hegyországban gyártották, mint cseszlovákia.
Na azt megnézném, hogy az öltönyös-nembüdös hivatalodba/iskolapadba, emberek közé tanyabájkkal betekersz 10km-et minden reggel. Erre találták ki a babétát. A gép forog, az alkotó pihen.
Az mondjuk fura, hogy épp egy olyan hegyországban gyártották, mint cseszlovákia.
kívülről bekenve nem ér semmit semilyen ragasztó, de azért van még pár gyakorlati trükk a "hogyan gányololjunk szépen" kézikönyvben.
A kuplungot szerintem nem kell leszedni a bal deklihez, csak a fordszámmérő csavar kihajtását, mert az fogja a deklit.
Aztán az olajat sem kell leereszteni.
Boritsad el a motort az oldalára, megfelelően alátámasztva és akkor az olaj a jobb oldalába folyik néhány perc alatt, ilyenkor leveheted a deklit, legfeljebb pár csepp olaj látja kárát.
http://szocimotoros.hu/cikkek/MZverseny3/029.jpg
Vékonyan kenjed. Akkor ideális ha csak lehúzáskor (vagy erős összenyomáskor) jön ki egy pici körbe.
Ha nincs hegy meg ráérés van, akkor a kontrafékes parasztbiciklinél nincs gazdasűgosabb. És sose kell berhelni!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|