:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nem kezd el kuszni a motor ha 1 est kapcsolok neki még csak a fordulatot sem ejti vissza észrevehetően de viszont középsztenderen nehéz megfogni a forgo kereket de meg lehet :)DE ha leteszem a mocit sztenderről és 1 esből ki akarom venni behuzott kuplungnál akkor meg kell mocorogtatni vagy kicsi gázt huzni . De 4000 felett viszont nagyon megcsuszik iszonyat . 4000 nél rárántom a gázt és felszökik egyböl 5500 ig olyan mintha egy robogo lenne :D . Lehet kicsit állitok rajt hogy ne csusszon meg ennyire de sztem lamellacsere lessz belőle vagy tudom is én
Nem biztos, hogy ez probléma. Ha a középsztenderen lévő motoron sebességben, behúzott kuplungnál forog a hátsó kerék, de kézzel meg lehet állítani, akkor azzal semmit sem kell csinálni. Akkor van probléma, ha a kerekein álló motornál, ha kapcsolsz egy egyest, és elkezd kúszni a motor, illetve ha nem engeded, akkor fullad.
Kuplungholtjáték megvan? Csak mert attól, hogy forgatja a terheletlen kereket, még csúszhat terhelve.
A forgó hátsó kerékhez viszont óvatosan nyúlj, mert eltörheti az ujjadat, vagy gumi lekaphatja róla a bőrt.
üdv!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy tud-e valaki csapszeg kiszedő célszerszámról valamit?Ha igen, akkor jó lenne, ha megosztaná velem a tudását.Előre is köszönöm!
üdv
Keresekk ETZ 250-es hez komplett vázat ha van valakinek írjon a luftvafe@freemail.hu-ra vagy hívja a 06309747017-es számott sürgős lenne előre is kösz
Tiszteletem az uraknak :kérdésem a következő lenne a kuplungkart behuzva a hajtott kerék forog (etz-250) magyarán befog a kuplung . De viszont 4000 ford./min felett elkezd becsuszni de mint a marha nagyon megcsuszik . Ez elvileg kuplung kihézagolási probléma nem ? Nem lehet ezt valahogy orvosolni a blokk széthuzása nélkül ? Mer sürgös a motor használata és zavaró ez a jelenség . AKI TUD ÉS AKI RÁÉR PLEASE SEGITSEN NEKEM
ÜDV CHARLIE
Gyárilag ilyen. Ezek így jöttek ki rendőrségi motorként....de hogy akkor miért pont ezeket fojtották le 17 LE-sre.....? :-) (Forrás: Maróti féle MZ könyv)
megtalaltalak nagy nehezen myvip-n hát....
ezzel a konstrukcioval nem mernék 140-et menni...
miert nem azt irtad le mennyit megy 5.ben?
kicsit hihetetlen a 140 mert akkor most akkora az áttételed mint egy 251-esnek
én az 5.ben megy 120-at talán
és hát egy ekkora kasznival ilyen megoldasokkal 140+++km/h hát...
olyan mintha póni romettel :DD mennék 100-at haláli
jah és ahogy nézem ez inkább krosszmotorra emlékeztet nem gyorsaságira de ekkora áttétellel hogy kapálsz mégis???
különben az én 250-esem 285ccm körül van de nem merném negyedikbe ennyit pörgetni max 6000 de csak nagyon ritkánamikor bekattanok
nem tom mennyit költhettél rá hogyha tényleg igy megy de kb számolva 5.ben olyan 160++km/h
jah és milyen etz-be illő anyagok birjak a 7500+ fordulatot 300 cmm-nél
biztos hogy van ilyen is de sztem nem lesz hosszú életű a gép...
amugy sok szerencsét hozzá
ezt elkurtam nem kicsit .....
egy időbe nekem is volt ilyen nem volt elogyujtasom és leallt ugyan igy probalj meg elogyujtadsst adni de egy gyertya csere is segithet vagy lehet hülyeség de karbi is lehet én ezt a hármat csereltem annak idején egyszerre és jo lett pontosabban 2-t mert gyujtast allitanikellett
pár száz év mulva biztos :)
de nézd meg alatta pár sorral van 1.99 euroert is
Nem semmi... engem annak idején Trabantos VP állított meg, az is komoly volt :D
hmmm. a kis kondi volt a ludas/550.- ezé szívtam/... de legalább bállítottam és nagyon fasza lett, most hogy túl vagyok a bejáratáson és be is állítottam, nagyon megidult ;)
kösz az infót, a segítséget, holnap megyek a mozaikba... csá, jó utat!
hmmm. akis kondi volt a ludas/550.- ezé szívtam/... de legalább bállítottam és nagyon fasza lett, most hogy túl vagyok a bejáratáson és be is állítottam, nagyon megidult ;)
kösz az infót, a segítséget, holnap megyek a mozaikba... csá, jó utat!
Csáó.
Szép,szép de ennyiért ???
Szerintem egy kicsit SOK !!!
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/egyeb/showAdvert,3997159,1169,1.html
Üdv Dlaca
Jó motorozást mindenkinek
HALI MINDENKINEK!! ELADÓ MZ ETZ 250-HEZ, VÍZHŰTÉSES HENGERFEJ, VALAMINT VÍZKÖPENY,ÉS VIZES HENGER (SAJNOS FÚRNI KELL) ÁR 8000 FT. TELEFON, 0620/992-4528, 0620/598-2538 ASZÓD.
nemtudom, a km ora felesleges túlsúly és csak eltereli a figyelmet a vezetésről :)
Ezért nekem nincs.
Nem valószínü hogy nagyobb végsebességet tudnak az MZ kupás motorok mint egy utcai, mivel széria 250es blokk van bennük és nem végsebességre, hanem a pálya adotságaira és a pilóta képességeire van az áttétel beállítva.
Igazán szépen feltupírozták ezt a 250-est de szerintem az eredeti állapotban,eredeti kinézettel és eredeti felszereltséggel nem versenyezhet semmiféle spojlerezés.Ilyen motorokat látva csak mosolygok magamban és bólogatok hozzá hogy:na persze,na persze
Gondoltátok hogy valaha egy 250es ETZ ennyit ér majd?
http://cgi.ebay.de/Funkkrad-MZ-ETZ-250-F-der-Deutschen-Volkspolizei_W0QQitemZ300102734740QQihZ020QQcategoryZ424QQrdZ1QQcmdZViewItem
Keri, köszönöm a tippeket. Peti74 jóvoltából van már ajánlatom a diagnosztikára, mert nekem sem helyem, sem pedig eszközöm nincs arra, hogy mérjek és teszteljek, remélem mielőbb megoldódik a helyzet. Egyébként a fesszabom elektronikus, az akku -persze ettől még lehet rossz- jó állapotban van.
zárlat, vagy gyenge akku, esetleg a fesszab alacsonyra tölt.
Kezdeném az akku vizsgálattal
Nyugalmi helyzetben 12,5-13,5V jó ha van rajta, töltés közben 14,4 re kell emelkednie (teli akkunál), de max15-ig elmehet.
aztán mérd meg olyankor amikor felkapcsolsz valami fogyasztót álló motornál
12 alá nem illik esnie, mert alacsony feszültésgen nem elegendő a gyújtás.
(ez mind a gyenge akku ismertető jele)
Aztán a fesszab, amikor hiába forgatod a motort nem emelkedik a feszkó egy egészséges szintre (14,4V)
Ez többnyire mechanikus fesszabra jellemző.
Zárlat akkor van ha amúgy minden feszültésg rendben van, de ha bekapcsolsz valamit leesik a fesz.
ezt érdemes próba lámpával is ellenörizni a motor rendszereitől függetlenül, mert ha jó az akku, akkor a próba lámpára nem, csak a motor fogyasztóira esik a fesz.
Az a baj hogy faszok a vizsgáztatók (tisztelet a kivételnek) és a hozzá nem értésüket a szivatásoddal kompenzálják (veteránminősítés dettó). Az azért mégiscsak nonszensz, hogy ennyire szar legyen majd' minden ETZ-n a hátsófék. Egyéni dolog de én szar hátsófékkel 1m-t sem mennék. Másik "kedvenc" történetem az annak a Pannóniás srácnak az esete volt ahol az eredetvizsgán nem tudtak mit kezdeni azzal hogy kézzel volt beütve a motorszám....siralmas....Ahogy mondani szokták: Magyarország 2007 :-(
Gyújtásodat vizuáld meg....amúgy szerintem a kondi a ludas (vagy túl sokat kap)söt bizti, ha ráadásul melegen esetleg nehezen indul.
Egyszer toltam a benzinkútig 1,5km-t (saját balfaszság) de ha nekem egyszer is tologatnom kéne, nem szánnám felgyújtani.
Cimbi a 150-esével 100km-ről ment haza 5-ben (váltókar elhagyáss t-mája)...
Tranzisztoros+ hall jeladós a gyuszi ez biztos!
Hello!
Szombathelyen is néha felteszik fékpadra a mocikat sajnos... Mert az ETZ-k 90% át visszaküldik hátsófék miatt. Poén az h az enyémet is meghúzták emiatt legközelebb ugy elvittem h semmit se csináltam rajt és átment.....
IGY CSINÁL A GÉPEM: http://www.freevlog.hu/video/4982.html
köszi a választ!!! amúgy most toltam haza eZt a "fost"!!!!(AZ ETZ 250-ES MOTORKERÉKPÁROMRA GONDOLOK...)!!! úgy döntött, hogy MENÉS HELYETT INKÁBB durrog, mint a petárda....
de azéRT kösz az infót, ha durrogáasban is ott vagytok akkor kérném ebben is a tapasztalataitokaT.... ;) KÖSZ, PÁSZ,
MEGYEK, OSZT BESÍROK...
Hali!
Állítólag Bp-n a Mozaik utcában a leglazábbak. Az elmondottakon felül még jó ha van valami pánt az ülésen középen, ami semmire nem jó de legalább nézik megvan-e :-)
(Somogyban még nem fékpadozzák a KF-en a motorokat...feltéve ha az 1-es csarnokot kapod...bár idénről nincs tapasztalatom)
Üdv,
Zoli
Sztem a 251 tirisztoros, de ez csak tipp.
ThUnDeR
Üdv!
Figyeljetek már! nekem valami satu mare márkájú elektromos fesszabom van, azt szeretném kérdezni, hogy csak sima fesszab vagy töltésszabélyzó is, vagy ez hogy van megoldva??
a másik dolog hogy a 251-es gyújtása az elektromos de milyen dci?
Vizsgahely és vizygabiztosa válogatja ki mennyire szarozik. De fékpadra tuti mész, nekem nézték az első villát is, gumikat, világító és jelző berendezés is alap... kb ennyi. Pesten nemtom hol a "legjobb" vizsgáztatani, ezt majd a pesti kemény mag megmondja, én gödöllői vok, ott rendesek :)
ThUnDeR
hali!
holnapután jár le a műszakim ;), mire ügyeljek, mit szoktak nézni, mit csináljak meg okvetlen, mennyi lóvé ez az egész kb... sajna a gépem eléggé leharcolt, de egyben van. Én Bp 22.ker.-ben vagyok, hol van itt, ahol le lehet vizsáztatni és nem annyira szigorúak? köszi
Hali! létezik gyári elektronikus gyujtás ETZ-re ujjabakat már azzal adták ki. Nekem gyári jeladó és Peti74féle elektronika van hozzá és tökéletesen müködik!
Tsak annyit szteretnék kérdezni hogy az igz-hez milyen jel adó ill. vevöt használtok? Nagyon érdekelne a megoldás ugyanis én is szeretnék ilyet az etzémre, csak nem tudom mire kötni.
A megszakitóra nem akkarom.
vannak a my vipen képek a motoromról a keresőbe üsd be hogy Gáspár József tolna megye.
Helló mindenkinek!
Mz ts-hez keresek gyujtás oldali deknit, mind a két darab kellene.
simobike@gmail.com /email és msn/
Hali írd meg a számod mailbenm és felhívlak ugy könnyeb elmondani hogy mit csinálj mit mérj!
Üdv!
Az én 251-esemen 250-es henger van és csak 110-120-at megy. viszont 5-ben 30-tól kb 2000-es fordulatról tudok gyorsítani.
Szia, kipróbáltam:
Végig 12V-ot mutatott, egész fordulaton át.
Köszi a tippet, megnézem. Érdekes, hogy tegnap átvizsgáltam a saruk kapcsolódásait, ahol laza volt, ott korrigáltam, kínosan ügyelve arra, hogy egyesével szedjem le, és ugyanoda tegyem vissza a vezetékeket. Utána kezdte a rendetlenkedést. Rendellenességet szemre nem tapasztaltam, de egy célzott szemrevételezés nem árthat.
Szerintem tegyél valahova ki a netre képeket:)
Megoldható?
Üdv
Nézd meg a jobb dekli alatt, hogy a generátornál az egyik fázis nincs-e leszakadva (3 fekete drót elvileg) Nekem párszor szétjött a forrasztásnál és olyankor 3000 alatt mindig le akart állni.
Ja, aSZ más! :-)
Üdv,
Zoli
Ez a gép nem alap! Könnyített kuplung, polírozott 4 felömlős 300-as henger, elektronikus gyújtás, rezonátor. 117 kg.
Nem kerületet kell megadni hanem átmérőt!!! Amit írtam az csak példa volt! (ötödiket írtam)! Bármikor leforogja 4-ben a 7500-at, ha nem hiszitek gyertek el és próbáljátok ki!!!
Fékkart és tartályt keresek ETZ hez ... Akinek van eladó, írjon!Kösszi
Hali!
Mindíg kicsit szkeptikus voltam a 130 feletti végsebességekkel (normál gyári állapot mellett)de elvben nem elképzelhetetlen. Enyémnek (alattam) az abszolute vége 125 de nem izgat nagyon, mert 110-et is ritkán megyek vele.
Üdv,
Zoli
Ez kb így van!
Az enyém is 6500-ig bírja, ott vége!
Ez vonatkozik a 4-re is, nem csak 5-re, ott a vége és kész!
És az tényleg 135 Km/h környéke.
Alattam ez egy MZ-től szerintem nagyon szép, nem vagyok nagy MZ szakértő, de van benne munkám bőven, hogy ilyen legyen. Azt is Tudom, hogy egy kicsit még lehetne javítani rajta, de az olyan átalakításokkal járna ami már a normál utcai használat rovására menne.
Szóval nem vállalom be, de ha minden apró átalakítást beleadnék, amiről úgy gondolom kicsit dobna rajta, szerintem akkor sem tudna ilyet.
Szóval valami brutál sok, (és precíz) átalakítás kéne hozzá, hogy 4-ben 7000 fölé pörögjön. Nem beszélve a belefektetett pénzről! Nehez tudom elképzelni, de ha ezt tényleg tudja, akkor ott valami nagy dolog történt! :-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|