:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Gyárilag ilyen. Ezek így jöttek ki rendőrségi motorként....de hogy akkor miért pont ezeket fojtották le 17 LE-sre.....? :-) (Forrás: Maróti féle MZ könyv)
megtalaltalak nagy nehezen myvip-n hát....
ezzel a konstrukcioval nem mernék 140-et menni...
miert nem azt irtad le mennyit megy 5.ben?
kicsit hihetetlen a 140 mert akkor most akkora az áttételed mint egy 251-esnek
én az 5.ben megy 120-at talán
és hát egy ekkora kasznival ilyen megoldasokkal 140+++km/h hát...
olyan mintha póni romettel :DD mennék 100-at haláli
jah és ahogy nézem ez inkább krosszmotorra emlékeztet nem gyorsaságira de ekkora áttétellel hogy kapálsz mégis???
különben az én 250-esem 285ccm körül van de nem merném negyedikbe ennyit pörgetni max 6000 de csak nagyon ritkánamikor bekattanok
nem tom mennyit költhettél rá hogyha tényleg igy megy de kb számolva 5.ben olyan 160++km/h
jah és milyen etz-be illő anyagok birjak a 7500+ fordulatot 300 cmm-nél
biztos hogy van ilyen is de sztem nem lesz hosszú életű a gép...
amugy sok szerencsét hozzá
ezt elkurtam nem kicsit .....
egy időbe nekem is volt ilyen nem volt elogyujtasom és leallt ugyan igy probalj meg elogyujtadsst adni de egy gyertya csere is segithet vagy lehet hülyeség de karbi is lehet én ezt a hármat csereltem annak idején egyszerre és jo lett pontosabban 2-t mert gyujtast allitanikellett
pár száz év mulva biztos :)
de nézd meg alatta pár sorral van 1.99 euroert is
Nem semmi... engem annak idején Trabantos VP állított meg, az is komoly volt :D
hmmm. a kis kondi volt a ludas/550.- ezé szívtam/... de legalább bállítottam és nagyon fasza lett, most hogy túl vagyok a bejáratáson és be is állítottam, nagyon megidult ;)
kösz az infót, a segítséget, holnap megyek a mozaikba... csá, jó utat!
hmmm. akis kondi volt a ludas/550.- ezé szívtam/... de legalább bállítottam és nagyon fasza lett, most hogy túl vagyok a bejáratáson és be is állítottam, nagyon megidult ;)
kösz az infót, a segítséget, holnap megyek a mozaikba... csá, jó utat!
Csáó.
Szép,szép de ennyiért ???
Szerintem egy kicsit SOK !!!
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/egyeb/showAdvert,3997159,1169,1.html
Üdv Dlaca
Jó motorozást mindenkinek
HALI MINDENKINEK!! ELADÓ MZ ETZ 250-HEZ, VÍZHŰTÉSES HENGERFEJ, VALAMINT VÍZKÖPENY,ÉS VIZES HENGER (SAJNOS FÚRNI KELL) ÁR 8000 FT. TELEFON, 0620/992-4528, 0620/598-2538 ASZÓD.
nemtudom, a km ora felesleges túlsúly és csak eltereli a figyelmet a vezetésről :)
Ezért nekem nincs.
Nem valószínü hogy nagyobb végsebességet tudnak az MZ kupás motorok mint egy utcai, mivel széria 250es blokk van bennük és nem végsebességre, hanem a pálya adotságaira és a pilóta képességeire van az áttétel beállítva.
Igazán szépen feltupírozták ezt a 250-est de szerintem az eredeti állapotban,eredeti kinézettel és eredeti felszereltséggel nem versenyezhet semmiféle spojlerezés.Ilyen motorokat látva csak mosolygok magamban és bólogatok hozzá hogy:na persze,na persze
Gondoltátok hogy valaha egy 250es ETZ ennyit ér majd?
http://cgi.ebay.de/Funkkrad-MZ-ETZ-250-F-der-Deutschen-Volkspolizei_W0QQitemZ300102734740QQihZ020QQcategoryZ424QQrdZ1QQcmdZViewItem
Keri, köszönöm a tippeket. Peti74 jóvoltából van már ajánlatom a diagnosztikára, mert nekem sem helyem, sem pedig eszközöm nincs arra, hogy mérjek és teszteljek, remélem mielőbb megoldódik a helyzet. Egyébként a fesszabom elektronikus, az akku -persze ettől még lehet rossz- jó állapotban van.
zárlat, vagy gyenge akku, esetleg a fesszab alacsonyra tölt.
Kezdeném az akku vizsgálattal
Nyugalmi helyzetben 12,5-13,5V jó ha van rajta, töltés közben 14,4 re kell emelkednie (teli akkunál), de max15-ig elmehet.
aztán mérd meg olyankor amikor felkapcsolsz valami fogyasztót álló motornál
12 alá nem illik esnie, mert alacsony feszültésgen nem elegendő a gyújtás.
(ez mind a gyenge akku ismertető jele)
Aztán a fesszab, amikor hiába forgatod a motort nem emelkedik a feszkó egy egészséges szintre (14,4V)
Ez többnyire mechanikus fesszabra jellemző.
Zárlat akkor van ha amúgy minden feszültésg rendben van, de ha bekapcsolsz valamit leesik a fesz.
ezt érdemes próba lámpával is ellenörizni a motor rendszereitől függetlenül, mert ha jó az akku, akkor a próba lámpára nem, csak a motor fogyasztóira esik a fesz.
Az a baj hogy faszok a vizsgáztatók (tisztelet a kivételnek) és a hozzá nem értésüket a szivatásoddal kompenzálják (veteránminősítés dettó). Az azért mégiscsak nonszensz, hogy ennyire szar legyen majd' minden ETZ-n a hátsófék. Egyéni dolog de én szar hátsófékkel 1m-t sem mennék. Másik "kedvenc" történetem az annak a Pannóniás srácnak az esete volt ahol az eredetvizsgán nem tudtak mit kezdeni azzal hogy kézzel volt beütve a motorszám....siralmas....Ahogy mondani szokták: Magyarország 2007 :-(
Gyújtásodat vizuáld meg....amúgy szerintem a kondi a ludas (vagy túl sokat kap)söt bizti, ha ráadásul melegen esetleg nehezen indul.
Egyszer toltam a benzinkútig 1,5km-t (saját balfaszság) de ha nekem egyszer is tologatnom kéne, nem szánnám felgyújtani.
Cimbi a 150-esével 100km-ről ment haza 5-ben (váltókar elhagyáss t-mája)...
Tranzisztoros+ hall jeladós a gyuszi ez biztos!
Hello!
Szombathelyen is néha felteszik fékpadra a mocikat sajnos... Mert az ETZ-k 90% át visszaküldik hátsófék miatt. Poén az h az enyémet is meghúzták emiatt legközelebb ugy elvittem h semmit se csináltam rajt és átment.....
IGY CSINÁL A GÉPEM: http://www.freevlog.hu/video/4982.html
köszi a választ!!! amúgy most toltam haza eZt a "fost"!!!!(AZ ETZ 250-ES MOTORKERÉKPÁROMRA GONDOLOK...)!!! úgy döntött, hogy MENÉS HELYETT INKÁBB durrog, mint a petárda....
de azéRT kösz az infót, ha durrogáasban is ott vagytok akkor kérném ebben is a tapasztalataitokaT.... ;) KÖSZ, PÁSZ,
MEGYEK, OSZT BESÍROK...
Hali!
Állítólag Bp-n a Mozaik utcában a leglazábbak. Az elmondottakon felül még jó ha van valami pánt az ülésen középen, ami semmire nem jó de legalább nézik megvan-e :-)
(Somogyban még nem fékpadozzák a KF-en a motorokat...feltéve ha az 1-es csarnokot kapod...bár idénről nincs tapasztalatom)
Üdv,
Zoli
Sztem a 251 tirisztoros, de ez csak tipp.
ThUnDeR
Üdv!
Figyeljetek már! nekem valami satu mare márkájú elektromos fesszabom van, azt szeretném kérdezni, hogy csak sima fesszab vagy töltésszabélyzó is, vagy ez hogy van megoldva??
a másik dolog hogy a 251-es gyújtása az elektromos de milyen dci?
Vizsgahely és vizygabiztosa válogatja ki mennyire szarozik. De fékpadra tuti mész, nekem nézték az első villát is, gumikat, világító és jelző berendezés is alap... kb ennyi. Pesten nemtom hol a "legjobb" vizsgáztatani, ezt majd a pesti kemény mag megmondja, én gödöllői vok, ott rendesek :)
ThUnDeR
hali!
holnapután jár le a műszakim ;), mire ügyeljek, mit szoktak nézni, mit csináljak meg okvetlen, mennyi lóvé ez az egész kb... sajna a gépem eléggé leharcolt, de egyben van. Én Bp 22.ker.-ben vagyok, hol van itt, ahol le lehet vizsáztatni és nem annyira szigorúak? köszi
Hali! létezik gyári elektronikus gyujtás ETZ-re ujjabakat már azzal adták ki. Nekem gyári jeladó és Peti74féle elektronika van hozzá és tökéletesen müködik!
Tsak annyit szteretnék kérdezni hogy az igz-hez milyen jel adó ill. vevöt használtok? Nagyon érdekelne a megoldás ugyanis én is szeretnék ilyet az etzémre, csak nem tudom mire kötni.
A megszakitóra nem akkarom.
vannak a my vipen képek a motoromról a keresőbe üsd be hogy Gáspár József tolna megye.
Helló mindenkinek!
Mz ts-hez keresek gyujtás oldali deknit, mind a két darab kellene.
simobike@gmail.com /email és msn/
Hali írd meg a számod mailbenm és felhívlak ugy könnyeb elmondani hogy mit csinálj mit mérj!
Üdv!
Az én 251-esemen 250-es henger van és csak 110-120-at megy. viszont 5-ben 30-tól kb 2000-es fordulatról tudok gyorsítani.
Szia, kipróbáltam:
Végig 12V-ot mutatott, egész fordulaton át.
Köszi a tippet, megnézem. Érdekes, hogy tegnap átvizsgáltam a saruk kapcsolódásait, ahol laza volt, ott korrigáltam, kínosan ügyelve arra, hogy egyesével szedjem le, és ugyanoda tegyem vissza a vezetékeket. Utána kezdte a rendetlenkedést. Rendellenességet szemre nem tapasztaltam, de egy célzott szemrevételezés nem árthat.
Szerintem tegyél valahova ki a netre képeket:)
Megoldható?
Üdv
Nézd meg a jobb dekli alatt, hogy a generátornál az egyik fázis nincs-e leszakadva (3 fekete drót elvileg) Nekem párszor szétjött a forrasztásnál és olyankor 3000 alatt mindig le akart állni.
Ja, aSZ más! :-)
Üdv,
Zoli
Ez a gép nem alap! Könnyített kuplung, polírozott 4 felömlős 300-as henger, elektronikus gyújtás, rezonátor. 117 kg.
Nem kerületet kell megadni hanem átmérőt!!! Amit írtam az csak példa volt! (ötödiket írtam)! Bármikor leforogja 4-ben a 7500-at, ha nem hiszitek gyertek el és próbáljátok ki!!!
Fékkart és tartályt keresek ETZ hez ... Akinek van eladó, írjon!Kösszi
Hali!
Mindíg kicsit szkeptikus voltam a 130 feletti végsebességekkel (normál gyári állapot mellett)de elvben nem elképzelhetetlen. Enyémnek (alattam) az abszolute vége 125 de nem izgat nagyon, mert 110-et is ritkán megyek vele.
Üdv,
Zoli
Ez kb így van!
Az enyém is 6500-ig bírja, ott vége!
Ez vonatkozik a 4-re is, nem csak 5-re, ott a vége és kész!
És az tényleg 135 Km/h környéke.
Alattam ez egy MZ-től szerintem nagyon szép, nem vagyok nagy MZ szakértő, de van benne munkám bőven, hogy ilyen legyen. Azt is Tudom, hogy egy kicsit még lehetne javítani rajta, de az olyan átalakításokkal járna ami már a normál utcai használat rovására menne.
Szóval nem vállalom be, de ha minden apró átalakítást beleadnék, amiről úgy gondolom kicsit dobna rajta, szerintem akkor sem tudna ilyet.
Szóval valami brutál sok, (és precíz) átalakítás kéne hozzá, hogy 4-ben 7000 fölé pörögjön. Nem beszélve a belefektetett pénzről! Nehez tudom elképzelni, de ha ezt tényleg tudja, akkor ott valami nagy dolog történt! :-)
jahh es amit irtam a sajatrol az otodikben van....sztem meg a mz kupaban indulo gepek sem tudjak azt amit irsz, de majd laci megcafol :-))
Na akkor szamoljunk....itt van a help, egy progi a szocioldalon: a 16"-os kerek kerulete: 175 cm azaz 1,75 m, az MZ primer attetele: 2,43
Negyedikben az arany: 1,048 (nem otodikben!!!! ami 0,87) kislanckerek ezek szerint 21, a nagy 48.. akkor 6500 as fordulaton 117 km/h! ergo 7700 at fordul negyedikben a geped.Na ezt nem igazan veszem be meg ha 300-as henger van rajta akkor sem....
Sajat adataim: 18" as hatso, 18-as kislanckerek 6500-on 137 km/h es ez megfelel a valosagnak: gps el 135 km/h jott ki....
Töltéshiba lehet. A gyújtás alig pár wattot eszik, a többi fogyasztó - nyilván - már sokkal többet ezért amikor rátezsed őket, a gyújtásnak se marad elég áram...
Mérj rá az akksira, üzem kközben 14 V körüli feszültségnre megy fel a fesz. Egyébként az oldalról letölthető javkönyv tök jól leírja a méricskéléseket.
Nem ugyan azzal aadatokkal kell számolni 16 illetve 18-as kerék esetén.
V=(N*D*3,14*60):(A*G*100000)
V a haladási sebesség
N a motor fordulatszáma
D a hátsókerék átmérője
3,00-18"-es kerék esetén 582mm
3,50-16"-es kerék esetén 562mm
A a motor-tengelykapcsoló és a sebességváltómű-hátsó kerék közötti áttétel
G a sebességfokozat áttétele
Pl:V=(5700*562*3,14*60):(2,43*2,28*0,87*1000000)=125km/h
Ezt nem akaródzik bevenni a gyomrom. Ami szemet szúr nekem, az az, hogy a 250 18as hátsókerékkel fut, míg a kis tz 16al. Tehát azonos fordulaton a gyári vázban nagyobb a végsebesség, ezért a fordulattal nem tudsz végsebességet számulni, mivel evvel a hátsó kerékkel azonos fordulaton kissebb a sebesség. Az meg szerintem higy 300as a henger nem emeli meg a sebességet, "csak" nyomatékosabb lesz. De ez az én véleményem.
Egyébként óraszerint nekem a ts vázban az etz blokk negyedikben megy 120at, ötödikben meg akasztja az órát. Na most én lemértem kocsival (tudom, hogy az se pontos de valamit csak jelent) mikor fullon húztam neki, akkor a kocsi órája 110 körül mutatott.
Egy szó mint száz a gyári óra NEM pontos.
vélemény:
Egy GSXRes túlélési esélyei a tiedhez képest az egekben:)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|