hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. február 24. hétfö 
Mátyás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

jocococo
válasz erre | email2007-05-03 13:17:39
mély érdeklődéssel várom..zzz..
sorszám: 19555 (74470)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-03 13:12:45)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-03 13:12:45
Hosszú az a lista, de épp készülök leltározni mert lassan magam sem tudom hogy mi van nálam és mi nincs :-)
sorszám: 19554 (74469)
(előzmény: jocococo, 2007-05-03 13:09:35)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-03 13:09:35
elvileg exportáltak de ott azért már nem ilyennel járnak:D ami esetleg szerencsére adhat majd okot hogy igen sok német motoros tolja a túrákat a bömbimocikkal, és hátha akadnak még műértők, vagyugye a német motoros papa csakmegáll-már, mivel szereléssel hadilábon állok, igyexek ismerkedni a szereléssel olvasom a könyvet és hozzánézem a mocit:D konkrétan te milyen tarcsi cuccokat szoktál vinni? ...gyűjtöm az infókat...
sorszám: 19553 (74466)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-03 13:04:36)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-03 13:04:36
Nálam az akksi felett, mellett+ topcase alja+hengertáska tele van szerszámokkal, tarcsi cuccokkal (eddig KOPP-KOPP nem kellett semmi 1-2 biztosítékon kívül) de legalább ha egyszer otthontól 1200km-re Bivalybasznádalján szarba kerülök a motorral akkor pont az nem lesz nálam ami kéne :-)) A fjordoknál meg azért nem tuti hogy olyan sok cucc terem az MZ-hez bár lehet hogy tévedek, mert ha jól tudom arrafelé is exportáltak rengetegett annak idején :-)
sorszám: 19552 (74464)
(előzmény: jocococo, 2007-05-03 12:29:58)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-03 12:29:58
R'R
ja velem is volt olyan hogy a kereszteződésben kanyarodtam volna balra, leszálltam a mociról karbira néztem rá, és elment előttem egy Mz-s látta hogy még 5mp múlva is ott vagyok és már fordult is vissza hogy mi a helyzet, mit segítsen...
Remélem nekünk is lesz hasonló cseresznyénk mint nektek:D:D
sorszám: 19551 (74458)
(előzmény: Atilla, 2007-05-03 12:25:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-03 12:25:49
Én semmit nem szoktam vinni! Eddig bejött!! :-)
Na jó ez túlzás, izzókészlet+ defektjavító spray szokott nálam lenni. De mondjuk csavarhúzó az izzócseréhez már nem. De ha gáz van mindíg segít valaki!

Ebből jut eszembe, egyszer Morával haladtunk hazafelé egy túráról, és leszakadt a generátorról a szénkefe vezetéke. (Misztikus, hogy miért) Meg is beszéltük, hogy innentől töltésem az 0V, majd cserélgettjülk a 2 MZ-ben az akkukat. Erre megállt mellettünk egy kompletten felszerelt szervízautó, szerintem még motorgenerált is csináltak volna ha kell! :-) Adtak mindent, megcsináltuk, és tűz haza!
Mindíg hazajut az ember valahogy!
sorszám: 19550 (74455)
(előzmény: jocococo, 2007-05-03 12:14:41)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-03 12:21:46
köszi bár ezeket sejtettem:D
sorszám: 19549 (74453)
(előzmény: chevy001, 2007-05-03 12:19:51)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-03 12:19:51
Kulcskészlet, defektjavíó készlet, gyertya
sorszám: 19548 (74452)
(előzmény: jocococo, 2007-05-03 12:14:41)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-03 12:17:06
nekem már repedezik a 18 éves Pirelli-m :D
sorszám: 19547 (74450)
(előzmény: Kuci, 2007-05-03 10:14:44)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-03 12:16:37
denerátor=generátor :-)
sorszám: 19546 (74449)
(előzmény: Atilla, 2007-05-03 12:14:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-03 12:14:49
Az ok elég egyszerű! Akinek 2000-et pörög alapjáraton annak már ott van rendes töltés. Bekapcsolja a lámpát, a fesszab rányomja a gerjesztést és a dinamó/denerátor teljesítményfelvétele lefogja a fordulatszámot. Ennyi
Neked, ha ezret pörög, ott a gerjesztés eleve maximum, de nem tölt szinte semmit mert nincs meg a fordulat hozzá, vagyis az akkuból él a gép, bármit rákapcsolsz a kis fordulat miatt ugyanúgy max a gerjesztés, és ugyanúgy nem tölt semmit. Ha jó az akku akkor bírja, nem köhög a gép, a fordulatszám meg persze mitől változna.
Az, hogy esetleg a töltéslámpád ott még nem világít, az meg csak beállítás kérdése!
sorszám: 19545 (74448)
(előzmény: creationmz, 2007-05-02 21:48:11)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-03 12:14:41
szevasztok!!
tudtok segiini hogy a '83ETZ250emhez mik azok a műszaki dolgok amiket magammal kell vinni egy 5000-6000kmes mocitúrában, egyéni tapasztalatokat, szívesen fogadnék! Mondjuk miután rendberakattam, motorújítás, láncutánállítás, mindent zsírba, új olaj, szűrő meg amit szokás karbantartani, mi az ami még elromolhat, elkophat... segitsetek!
Mottó: ETZ-vel a magyar alföldről a norvég fjordokig! :D
sorszám: 19544 (74447)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-03 11:03:40
Ugyan már? Egy Pneumant? :-)
sorszám: 19543 (74440)
(előzmény: Kuci, 2007-05-03 10:14:44)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-03 10:14:44
Hi!

És mégis hány éves az a gyári gumi? :))))))
Kicsit pár porladozhat szegényke...

18-ért megveszem! :DDD
sorszám: 19542 (74437)
(előzmény: antpeter, 2007-05-02 22:49:57)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-03 08:10:01
Az írást meg még meg kell tanulnom. (Helyessssen :-)
sorszám: 19541 (74429)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-03 08:08:56)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-03 08:08:56
Azaz semennyire. maradjon ez azok sportja akiknek nem elég drága az olaj és az MZ-hez, JAwa-hoz amúgy is túlzottan kompressziótűrő 95-ös benzin :-)
sorszám: 19540 (74428)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-03 08:03:56)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-03 08:03:56
Hali!

Kb. ugyanannyira van értelme bármivel adalékolni, mint 98-ast (99-est) tankolni.

Üdv,
Zoli
sorszám: 19539 (74427)
(előzmény: creationmz, 2007-05-02 17:13:48)

 
 
piri
válasz erre | email2007-05-02 22:51:04
"Ma: már üresben gurultam egy kereszteződésbe, világítás, index, -> ráléptem a fékre-> megállt a motor."

A gyújtótrafó pozitívjáról veszi le a féklámpa a feszültséget (15ös kivezetés)
sorszám: 19538 (74412)
(előzmény: Maximus, 2007-05-02 18:54:44)

 
 
antpeter
válasz erre | email2007-05-02 22:49:57
Mz ts 125 de luxe eladó.Képet tudok küldeni.6460 km!!!A motor 1994-ig a rendőrségnél állt.Fel is volt szerelve, matricázva, mint rendőrmotor, de használaton kívül volt.Első forgalomba helyezés:1994 júliusban!2006-ig az első tulajdonosa vigyázott rá, második motorként használta.Tavaly vásároltam, átírattam, sajna meg kell válnom tőle, pedig kifogástalan motor.Bontatlan blokk, elől gyári gumi, hátul új, de a gyárija is megvan.Új akksi, 1, 5év műszaki.2, 7literes garantált fogyasztás!Irányár 180000ft
sorszám: 19537 (74411)

 
 
piri
válasz erre | email2007-05-02 22:21:18
Hát az télleg valami különlegesség lehetett mert az enyém TS 125/2 és 1978-as gyártású, az 1984-es TS 125/1 az érdekes bizonyára a rendőröknek újból beindították a gyártását már csak azért is mert 84-ben már ETZ-ket gyártottak ;-))).
Nem hallottam eddig csak tőled 125-ös rendőrmotorról de lehet a dinamója is 90Watt volt emiatt ;-))).
Főleg ha 12Ah akksija volt mert eredetileg 9Ah.
sorszám: 19536 (74408)
(előzmény: creationmz, 2007-05-02 21:48:11)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-05-02 22:20:30
Van egy etz 125-ös blokkom ,karbi nélkül
nemtudom,hogy müködik e .
Elcserélném komplett müködöképes (kisebb hibával,hiányosággal is)etz 250vagy /1 blokra persze +kp val.
A motor átfordul,csapágyak jók,kuplung kiemel,forgó álorész megvan, mást még nem néztem.
sorszám: 19535 (74407)

 
 
piri
válasz erre | email2007-05-02 22:01:13
Szerintem le van merülve az az akksi.
De mielőtt nekiesnél a fesszabnak (elég nehéz jól beállítani), mérj töltést.
Első körben az akku helyén a szabályzott feszültség 7 Volt körül van (6,8-7,2).
Az akkuval sorba max 1 Amper az áram (kb.), ezután nézd meg a D+ -on a testre mennyi a fesz. Ha itt kevés dinamó (szénkefe, zárlat) ha megvan a fesz akkor fesszab.
Az akksi feszültsége nem esik ennyit le egy refi miatt (a jó akksié).
sorszám: 19534 (74406)
(előzmény: Maximus, 2007-05-02 18:54:44)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-02 21:48:11
Akkor azt mondd el nekem hogy az én TS-em miért nem csinált ilyet. Télen 1000-es fordulaton, töltés bekapcsolva, fényszóróval, és helyzetjelzőkkel simán tartotta a fordulatot. Lehet az enyém egy különlegesség volt? Nem foghatok mindent arra hogy rendőr motor volt a lelkem. Azt azért hozzá kell tennem hogy mindezt egy 6V 12Ah-s akkuval, zsír új szénkefékkel, új szénkefetartókkal, új gyújtással, csiszolt kollektorokkal, és az eredeti töltésszabályzóval. Amiben már több mint 40e km volt.
sorszám: 19533 (74401)
(előzmény: piri, 2007-05-02 21:43:33)

 
 
piri
válasz erre | email2007-05-02 21:43:33
Az enyém is annyi...
De ha bemelegszik akkor úgyis lemegy 1500 -1600 ra az meg szerintem jó mert nem álle a pirosnál és töltés is van.
Az is természetes, hogy lejjebb megy a fordulat ha ráteszed a tompítottat mer megfogja a dinamót a hirtelen nagy áramfelvétel (45Watt a 60ból).
sorszám: 19532 (74399)
(előzmény: SmOz, 2007-05-02 20:22:00)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-02 21:30:24
Régi motorom adatai: MZ TS 125/1 1984-es, 2. túlméret, 150-es TS karbi, sportlégszűrő. Alapjáratom olyan 1000 környéke volt, és haverom TS-e is 1100-1200 körül jár. Nem mondom azt hogy hirtelen harapott, mert nem. 2000-2200-ig tulajdonképp semmi. Utána viszont igen jól ment. Fogyasztásomat is sikerült 4,5-5 körül tartani. Viszont ha azt kérded, hogy felpörgött e alapjáratról, akkor azt kell hogy mondjam, igen! Nem úgy mintha 2300-ról rántom tovább, de vette a lapot, nem hörgött. És télen is tartotta. Ha meg nem hiszed, van videóm valahol róla... Most sajna nincs netem úgy 2-3 hétig, meg a peltier-es intercooler lefoglal, de ha megtalálom és fel tudom rakni akkor felrakom magamhoz, és meghallgathatod. :)
sorszám: 19531 (74398)
(előzmény: chevy001, 2007-05-02 20:59:02)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-02 20:59:02
Ezres alapjárat??? Mennyi ideig tartott, amíg az neked elért egy használható fordulatszámot?
sorszám: 19530 (74396)
(előzmény: creationmz, 2007-05-02 20:51:53)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-02 20:51:53
Alapjáraton MZ 2300-on? Nebazz, az én TS-em 1000 körül pöfögött, és volt hogy alatta. 2300 az már nem alapjárat, szerintem. Amugy meg neked is azt javaslom , meg maximusnak is, hogy a hibák csak úgy nem jönnek és mennek el. A kézenfekvő az mindig a zárlat, vagy a hibás kontaktus. Aztán jöhet szénkefe, meg ha TS akkor a kicsi tekercs beégése a megszakítónál. Aztűn nézheted a fesszabot, meg hogy nem e zárlatos az akkud (bár ez nem ide tartozik, de saját tapasztalat). És ha szemre minden redbe, akkor keress fel egy szakit, aki nem csak gányol hanem ténylegesen javít. (javaslom hogy mielőtt a szakinak adod a vasat, előbb pillants a szaki saját vasára, vagy kérd ki ismerőseid véleményét). És végső esetben ha ez se segít még mindig ott a flex :D
sorszám: 19529 (74393)
(előzmény: SmOz, 2007-05-02 20:22:00)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-02 20:22:00
Üdv!
Lenne egy olyan gondom, hogy ha alapjáraton pöfög a motor, akkor 2300fordulaton pöfög, de ha rárakom a világítást, akkor vissza esik olyan 1800-as környékére.Mi lehet a gond?
Annyira nem borzalmas a helyzet, mert világítással olyan az alapjárat, hogy örökre elpöfögne, meg csak világítással szabad közlekedni, de mégis egy picit zavar:)Előre is köszönöm a válaszokat!
üdv!
sorszám: 19528 (74387)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-02 20:15:38
mechanikus fesszabod van? mert akkor az a gond.
Valami elektromos szakival rakasd rendbe, vagy cseréld le elektrónikusra
sorszám: 19527 (74386)
(előzmény: Maximus, 2007-05-02 18:54:44)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-05-02 20:01:34
Hali. Hagyományos feszültség szabályzód van? Lehet kapni elektronikusat, ha véletlen megadta magát a tiéd. De akkor csinál ilyet a motor ha kevés a töltése, amit okozhat a hibás érintkezés, rossz fesszab, vagy csak elkopott a szénkefe.
sorszám: 19526 (74381)
(előzmény: Maximus, 2007-05-02 19:25:00)

 
 
Maximus
válasz erre | email2007-05-02 19:25:00
köszi! meg fogom nézni.
sorszám: 19525 (74377)
(előzmény: creationmz, 2007-05-02 19:04:57)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-02 19:04:57
Az én TS-em is csinált ilyet annó. Pontosabban, ha fékeztem akkor leállt :D
Ennek oka volt egy lecsúszott saru a fesszabnál, és némi korrodáció a saruknál. Javaslom mozgass előbb végig mindent, aztán teszt, ha mégis csinálja nézd végig a vezetékeket hogy nincs e kidörzsölve valahol (kormány, ect....).
sorszám: 19524 (74375)
(előzmény: Maximus, 2007-05-02 18:55:15)

 
 
Maximus
válasz erre | email2007-05-02 18:55:15
MZ-szakik az első szó....
sorszám: 19523 (74372)
(előzmény: Maximus, 2007-05-02 18:54:44)

 
 
Maximus
válasz erre | email2007-05-02 18:54:44
z-szakik, a következő a kérdésem:

Néhány napja azt kezdte el a TS, hogy szépen pöförög alapjáraton, ráteszem a világítást-->leáll .

Ha magasabb fordulaton teszem rá a világítást, egy pillanatra kihagy a gyújtás-de aztán megy tovább.

Ma: már üresben gurultam egy kereszteződésbe, világítás, index, -> ráléptem a fékre-> megállt a motor.

Egyszóval, az látszik hogy az elektromos terhelés növekedésével néha kihagy a gyújtásom. Ezt mi okozza? akku töltési probléma? Akku üresen 6,38 V refivel 5,98V.

Azér feltettem a töltőre....
sorszám: 19522 (74371)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-05-02 17:37:48
bocs, kimaradt a veszek szó a fötengely generálozó készletet elől
sorszám: 19521 (74365)
(előzmény: Devil87, 2007-05-02 17:36:12)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-05-02 17:36:12
Üdv! Úgy jártam,h a 150es ETZ-m, ami elvileg már rég bejáratódott, megragadt hirtelen. Megvártam még kihül és útnakindultam. Ám egy picike zajra lettem figyelmes,ami egyre hangosabb és hangosabb lett. Olyan hangja volt a gépnek mint a traktornak. Gyűrű törésre gyanakodtam,így ma le is húztam a hengert. DE a hengernek és a dugónak,gyűrűknek semmi baja! Viszont a hajtókar... kb 1-2 centit mozog ki oldal irányba... Szóval: ez lehet a gondja?? Ez adta a traktor hangot??? Ha fötengely generálozó készletet és megcsináltatom,mire kell ügyelni?? Mert hallottam én színezésről,ami a hajtókaron van meg ilyesmik??? Segítsetek! Köszi!!
sorszám: 19520 (74364)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-02 17:13:48
Hmm nem adom lejjebb :)
Nem MZ, az már a múlté, még 3 hét és jawa 638 :)
Van ólompótló? De az ólompótlóban van ólom? :D Mert ha nincs akkor az még mindig csak illúzió :)
Nem próbáltam soha, de kinek van tapasztalata azon adalékanyagokkal kapcsolatban amikre azt írják hogy teflonosít, meg karburátort tisztít, meg olajfolyást csökkent, meg ilyen csodákat művel :)

Mennyire van értelmük, és nem utolsá sorban hatnak e? :)
sorszám: 19519 (74361)
(előzmény: chevy001, 2007-05-02 17:01:12)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-02 17:01:12
Miért lennél kénytelen, 95-ösel is elmegy az MZ.
Másik, lehet kapni benzinkutaknál ólompótlót, ha azt teszel bele, akkor nem csak az illúzió lesz meg :)
sorszám: 19518 (74359)
(előzmény: creationmz, 2007-05-02 16:56:36)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-02 16:56:36
Apropó olommentes... Nekem MZ-n kis szűrőház volt a csap alatt, én oda légpuska sörétet raktam, tudom semmit nem ér, de legalább az illúzió, hogy hátha kerül egy kis régi is a motorba, megvan. :D Másrészt én nagyon sajnálom a 98-as megszüntetését, mert mióta kmotorozok (98 óta :) csak azt használtam minden motoromba. Hiányozni fog, de az is biztos hogy kénytelen leszek 99-re átállni. Fene a poféjukat :)
sorszám: 19517 (74358)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-02 16:42:16
Piacot akarnak csinálni a méregdrága 99-es benzinüknek...ennyi :-(
sorszám: 19516 (74355)
(előzmény: Atilla, 2007-05-02 15:31:38)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-02 15:31:38
Hello

Nem is tudtam, hogy megszüntetik!
Nálunk még tuti lehet kapni! És akkor mi marad, csak a 95, meg a méregdrága kutyulékok? vagy lesz helyette valami hasonló? Mint régen a 92-es helyett 91-es.
Jut eszembe hogy megváltoztak a dolgok:
86-86K-92-98 => 91-91K-95-98 => 95-98-99 =>95-99
(Az ólomról ne is beszéljünk)
És már rá sem lehet ismerni az eredeti állapotra! :-)
Vajon mire jó ez az olajvállalatoknak?
Bár sejtem, mert majdnem az összes japó gép 91-el menne, és a drágább 95-el kell hajtani, mert 91 nincs. És ugyanez a 98-99 re is igaz! (Bár nem láttam még széria motort aminek 98-as kellene)
Üdv Attila
sorszám: 19515 (74348)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-02 12:18:46)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-02 14:19:24
Pedig fenntartom hogy ott kicsit mélyebb porbléma van....de majd a többiek véleményét is figyeld, hátha valami bíztatóbbat mondanak.
sorszám: 19514 (74341)
(előzmény: osztro, 2007-05-02 14:14:58)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-05-02 14:14:58
Hello!
Eddig semmi baja nem volt egyik napról a másikra lett ilyen... A fütyülésnek meg lehet meg van az oka kevés olaj volt a váltóba....
sorszám: 19513 (74340)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-02 12:27:29)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-02 12:27:29
Hali!

Szerintem nem úszod meg a nagygenerált ha ez van....
Primerláncos témához nem tudok hozzászólni, a fütyüléssel meg nem kell foglalkozni.

Üdv,
Zoli

Üdv,
Zoli
sorszám: 19512 (74321)
(elözmény: Atilla, 2007-05-01 12:17:04)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-02 12:18:46
Megszüntetik folyamatosan, úgyhogy akinek erre van ingerenciája, (vagy rákényszerül) az tankolhat 99-eset 306 Ft-ért :-((
sorszám: 19511 (74319)
(előzmény: chevy001, 2007-05-02 12:08:09)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-02 12:13:13
OFF (részben):Husqvarna szegélyníróm van 1 éve.Gyári előírás ott is az 1:50, de a kaposvári kereskedő az 1:40-et ajánlotta. Persze mindezt "csak a Husqvarna 2T-vel" Én ezt kicsit túlzásba is vittem, mert tavaly 1:33-ra kevertem, de szerintem volt neki értelme, mert érzésem szerint a tavalyi használatban rendesen jobban melegedett (kb egyforma terhelésben és külső hőmérséklet mellett)..mint idén. Így azt szűrtem le, hogy minden ellenkező híreszteléssel szemben igenis van értelme a bejáratásnak, hiába járatták már próbaként a gyárban (terhelés alatti használat ugyebár más, mint tudjuk...) Idén amúgy már 1:40-be keverek.
sorszám: 19510 (74317)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-05-02 11:17:03)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-02 12:08:09
Felétek még van 98as? Mert én szombaton voltam tankolni, és nálunk a kúton már elfogyott.
sorszám: 19509 (74316)
(elözmény: Atilla, 2007-05-02 11:08:54)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-02 11:46:02
Az olaj is csak egy tényező, és a gyártó sem egy szent, hogy "márbizony csakis ezekkel és semmi mással"
Ezer meg egy dologtól függ: ha például olajosabb a keverékem, de egyébként szegényre karburálom.....az végzetes is lehet akár...és még egyebek is ott vannak: terhelés, időjárási körülmények, domborzat, guminyomás, vezetési szokások...stb...stb...
sorszám: 19508 (74312)
(előzmény: zoli251, 2007-05-02 11:30:57)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-05-02 11:30:57
Hello

Az olaj keverési arányához a legjobb a gyártó által megadott értékek.Német nyelvű ETZ leírásból:"Öl für Zweitaktmischung

Mischungsverhältnis 50:1
Zweitakt-Motorenöl MZ 22, Shell 2 T. Aral 2 T, Finamix 3, Castrol TTS, Castrol Super TT, Castrol 2 T,

Mischungsverhältnis 100:1
Castrol Biolube"
Mindenki úgy keveri ahogy szeretné, lehet variálni, de leghoszabb élettartam a gyártó által megadott olajok használata esetén lesz.


sorszám: 19507 (74309)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-05-02 11:17:03
Hali. Stihl-ek és más kétütemű pörgös motoroknak 1:50 keverék kell, de csak abban az esetben ha direkt ezek számára kifejlesztett olajról van szó. Ha más minőségű de nem arol2T akkor 1:25. Ez a kezelési könyvében is le van írva. Legfontosabb dolog az olaj minősége!
sorszám: 19506 (74308)
(elözmény: Atilla, 2007-05-02 11:08:54)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49055)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu