:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Persze, h 8000ig van skálázva, de a felett pörög még, úgy 9000 környékén, de nem akarom elmagyarázni, inkább csinálok róla majd videót, ha majd egyszer otthon leszek.
Milyen fordszám mérő van rajta? Ugyn nekem nincs kis tzm de ha jól tudom az is csak 8E-ig van skálázva :)
Oksa, ha nem hiszitek el, akkor 1 hónap múlva, vizsgák után csinálok 1 videót, amolyan On-board-osat. Nem akarok ezzel dicsekedni, de tényleg kipörög annyit. Mondjuk 65kilo vagyok, a blokk, meg nem rég lett felújítva, új FAG főtengelycsapágyakat kapott, meg maróval leszedtem a felömlők alján azt a csúnya öntési hibákat.
ne bántsátok nyilván más motor fordszám méróje van rajta és duplán mutatja a fordulatot :))
véletlenül nem 105-os vagy 115-ös a gyári fúvóka méret? (nem emléksztem pontosan, de TSemnek is kicsi a 100-as)
amúgy dugulástól, vagy a tűszelep simsonba való (zichy utcában előszeretettel sozzák az emberre, mondván ugyan az)
először is járad be a motort, aztán szólj ha még mindig sokat fogyaszt.
5liter az anyira nem is kiugró ETZ-n egyébként. Erősen függ a jobbkezedtől is.
Karburátor feljavítás mit jelent? redberaktad gyári allapotra, vagy tuningoltad? mert akkor ne akarj 5 liter alatt közlekedni.
másik ahol gumit érdemes venni a Mofaker, de ott nem szerelik fel
eredendően nem, de ha megcsavarodik, vagy begyűrődik akkor lehet ilyen, illetve ha nagyobb a belső mérete akkor hajlamos ilyenre
fékfolyadékot nem ajánlom, mert mérgező és nem is a kenőképességéről híres
A csavarlazító, WD40, petróelum, gázolaj, 2T olaj/benzin 1/1-es keveréke, mind tökéletes a feladatra
avagy meg egy megoldas jutott eszembe, le kene venni sztenderrol es ugy kiprobalni, hogy forog e 4-ben 9000-et :-))
Ez nagyon tuti hsz. volt :-)))))))))))
Bocs, hogy csak most írok, de nem voltam gépközelben. Én próbáltam 110es főfuvókával, két személyellel, egy húzós túrán 6,1 literes fogyasztást produkált, pedig azt hittem, jobban fog menni, azért tettem bele nagyobb fuvókát, de nem ment 1km/h-val se jobban. Most a 90essel ugyanúgy megy, végsebesség az nagyon relatív fogalom. ha nincs domb, és szembeszél, akkor 110ig pörög négyben, ha van kis hátszél, akkor pedig még 5ben is gyorsul 115ig. 16os első lánckerékkel, de most ahelyett 17est akarok. Mióta felújítottam a blokkot nagyon szépen pörög, 8ezernél sincs csörgő hangja. Képet ha valakit érdekel talál a kep.tar.hu/tothszi lapon etz-saját, az újak a 2007 május mappában.
Az én 125tz-mbe is 115 fúfóka van,érezhetöen jobban megy mint a gyári 100-assal.
14 első fogaskerékkel 5be 6500fordulatnál megy olyan 90-100 at ez a vége.
De a fogyasztásom nekem is megugrot kb 1literrel.
Próbáld meg elengedni a kuplungot:)))
hali! sikerült mostmár csak a motor hangját lehet hallani :)))) holnap végre rendesen motorozhatok
üdv:petya
Nem tud valaki olyan helyet, ahol nem magyar dugót, és gyűrűket lehet kapni?Hanem mondjuk lengyelt.
90-es fúvóka?nem is hallottam, hogy van ien:/
Nekem is 150-esemvan, és 115-ös fúvókát használok.A tiéd mennyit eszik?Mert nekem ezzel a 115-ös fúvókával simán benyom 5litert.Mondjuk megis van már halva a gépezet, mert régebben lemértük, és 115-öt ment(rezodobbal).Mostmár a 90-el is küszködik:SÉs 5-ben 5000-es fordulatnál nem megy tovább.
Az biztos nem, hogy kevés benzint kap, az enymben 90es van 150es hengerrel, és 9000ig pörög 1től4ig, aztán 5ben is 7600at.
Benzin szintet ellenőrizd a karbiban, nézdd meg a csapot, hogy elég üzemanyagot enged-e át.
Járatásnál többet esznek, majd idővel normalizálódik a fogyasztás.
Sziasztok!
Az a gondja az ETZ-mnek(125), hogy nagy fordulaton úgy csinál, mintha elfogyott volna a benzin(ledadog), de aztán gondol egyet és megint megy(ha behúzom a kuplungot, adok egy gázfröccsöt...) lehet ez amiatt, hogy 100-as főfuvóka van benn? Kicsi ez(ez a gyári) alacsony fordulaton egészen jó, de magason ezt csinálja! Lécci segítsetek!
Előre is kösz!
Üdv!
Hogy lehetne a fogyasztást csökkenteni? ETZ 250-esem van, most lett generálozva, a gyári henger féllel lett felfúrva. A karburátor feljavítva, 125 porlasztó. Tiszta, száraz levegőszűrő, elektronika OK, de 5 literrel nem megyek 90km-t sem.
Ha valaki tud egy jó megoldást, azt megköszönném.
hali
Nekem is ts 125 ösöm van és az enyém is állt pár évet garázsban. Amivel nekem gond volt a sarukon túl, az az első lámpa foglalat (amibe az égőt kell dugni), az irányzelző foglalatok, valamint a biztosítékdoboz. A foglalatot cseréltem a többit csak csiszoltam. Sok sikert! Nekem is megérte küszködni... :-)
köszi szépen, én is ezekre gondoltam. esetleg valami amire figyelnem kell?
Először nézd meg a sarukat az akkunál, az se baj ha mindegyiket lehuzkodod egyenként, majd vissza, az akku saruit csavarozd le és csiszold meg, majd vissza. ugynígy az első lámpában is a gyújtáskapcsolón, ha ez nem segít akkor menj végig a rendszeren.
sziasztok.
egy kis segítséget szeretnék kérni. mz ts 125-ös motort elektronikai bajjal küszködik. 1 éve nem ment, s csak egy tető védte az esőtől. kis korrózió a saruknál? vagy alkatrészcsere? mivel érdemes kezdeni?
előre is köszi.
Nekem van egy szinterezett, felhajthatós jobbos tartóm ha érdekel. Gumi beszerzésre a Gumaker-t ajánlom, de ők csak akkor adnak, ha valami kitalált cégnévre ("Gumifasírt 2000" stb) számlát kérsz. Egyébként a Zichy Jenő utcába kell ellátogatnod, de ők még ráteszik a kisker árrésüket.
Ha szeretsz keresgélni a netes tudakozókban, megkeresheted a "Gamagumi" bétét.
Ez a számuk: 06/70 525-7750 szerintem már nem él.
Tőlük vettem tavaly még motorra soha fel nem szerelt, jó 20 éves 2.75x18-as Pneumant elsőt. Volt akkor náluk egy kisebb kupac ezekből, vagy 4 féle mintázattal.
Köszi a választ.A fül még nem lenne probléma de ha hosszabb az már gáz.Kösz.
THX! remélem sikerül, nem tom milyen fogóra gondolsz de nem akadt még olyan szerszám ami nem lett volna vagy nem lehetett volna pótolni:DDDDDD
további szépjó estét mindenkinek!
üdv:petya
A hátsók szétszedésnél és összarakásnál is 1 személyes módban legyenek.Befogod (állitva )satuba a telót alul majd az egyik kezeddel lehuzod lefele irányba a rugót a másik kezeddel közben kiveszed a teló tetején található két fél műanyagot majd a rugó le jön.Visszarakásnál is ez van.Kell egy körmös kulcs a szétszedéshez ,majd meglátod milyen is kell,nem irom le de ha nincs olyan kulcs akkor ne állj neki vagy ütnöd kell felül azt a zárócsavart.
persze még mindíg az egyhuszonötös trophyról van szó XD
hali!
lenne még 1 kérdésem: már untam, h nyikorognak a telók meg minden hangjukvan, szétkaptam az első 2őt megis oldottam mindent. holnap jön a hátsó 2 és azon ugye van azaz állító biszbasz h 1 v.2 személy ül a motron. amikor rakom össze kell-e vmire e miat különösebben figyelni vagy csak 1szerűen összerakom mint az elsőket????
előreis köszönöm!
üdv:petya
Hi!
Az ETZ tank hosszabb mint a ts-é, meg a "fülek" se stimmelnek.
Az elözö kérdésemhez tartozik hogy az etz tank 250-es etz.
Sziasztok.Segitsen valaki.250/1-hez kellene tank.Ajánlottak egy etz tankot csak nem tudom látatlanban megvegyem_e.Jó lehet rá?
Felfogatása végett ha egy kicsit alakitani kell az megoldható de a tankot vágni nem szeretném.
hali köszi szépen a választ közben énis bele merültem a dologba mert h: trofi elől 2,75*18 hátul 300*18 az a két kerék amimegvan: első 300*18 hátsó 325*18 szal nem érdekel megyek bontóba ha jó idő lesz.:))))
köszi még 1szer
üdv:petya
Találtam egy 6 voltos feszabot mz ts 125 höz.Ha jó a link nézzétek meg.Megcsinálható de az egyik tranziszor collektora hova megy?azt nem látom.
http://www.zaunbau-beyer.de/images/Lollo/MZ_TS_6V_Regler_Platine.GIF
A pancsi kerék 19 es és az nagyobb az mz énél mert az csak 18 as vagy 16 os.Meg a fék se jönne egykönnyen össze.Más lenne az áttétel más lánckerék kéne sztem.Más lenne talán még a tengelyméret és hossz is, ezzel ne kinlódj.Sokkal egyszerübb ha szerzel valahonnan mz-ét.
Azt a rezókipufogót mennyiért adod?? a méreteit megtudod mondani??
Oké
Mivel eléggé kevesen irogatnak hétvégén(legalábbis ugy látom) én azt javaslom hogy keress egy gyári használtat és ujítsd fel. Ugy tippelem olcsobb lesz ugy. Gondolom a főtengely vége szar mer elforgott a kuplung.
Üdv
Azt hiszem én normálisan kérdeztem...Nem pedig flegmán,mint ahogy te válaszoltál. Mivel hál Isten nem kelett eddig semmi komolya cucc a gépbe, ezért nem tudom,h melyik jó és melyik nem... de azért kösz
Szerintem a török nem szar. Jobb mint a magyar annyi bizonyos.Ha a török nem jó akkor gyártass jobbat vagy építs időgépet és menj az NDK-ba cuccokér. Amugy mofakernél még sose voltam de a netes árlista képekkel az szerintem magyar cuccokat árul. A főtenges speciel taiwani de az oda is van irva. Hacsak a helyszinen nem ajánlanak keletnémetet de azt nem fogod megvenni szerintem.
Üdv! Arra lennék kíváncsi kinek mi a véleménye a mofaker-ről! Milyen minőségű termékeik vannak? ETZ-be akarok főtengelyt venni onnan. Milyen gyártmány lehet? Szar török? Vagy jó minűségű?
sziasztok lenne egy promlémám. vettem az mz-hez. uj fesz.szabot, szénkefét. ÉS nincs töltésem. Pedig az álórészem és a forgórészem is jó. segítsetek!!!!!
Íme egy jó vétel,ha hosszú távon gondolkodsz,ezzel a motorral jól jársz.Valamivel többe kerül,mint a kortársai,de azokkal nem is lehet egy napon említeni.Mz ts 125 de luxe eladó.Képet tudok küldeni.6460 km!!!A motor 1994-ig a rendőrségnél állt.Fel is volt szerelve, matricázva, mint rendőrmotor, de használaton kívül volt.Első forgalomba helyezés:1994 júliusban!2006-ig az első tulajdonosa vigyázott rá, második motorként használta.Tavaly vásároltam, átírattam, sajna meg kell válnom tőle, pedig kifogástalan motor.Bontatlan blokk, elől gyári gumi, hátul új, de a gyárija is megvan.Új akksi, 1, 5év műszaki.2, 7literes garantált fogyasztás!Irányár 180000ftE-mail. antpeter@freemail.hu 20/3919-683
Keresek TS-hez csomagtartót!
Valamint: első és hátsó gumi beszerzési helyet, Budapesten vagy szűk környékén. Olyan is jó, ahol felszerelik.
(Lustaság, félgegészség.)
Nagykátáról, vagy környékéről van itt Trophys, TS-es?
84-ben még gyártottak TS-eket, az enyém is akkori.
Persze nem /1 -es :) Sajnos. El van már TZsítve rendesen.
Más:
A múltkori felújítós kép folytatása:
http://matiz.znet.hu/haz/blokk1.jpg
egy kis pucolás a belsejének sem árt. Kapott új főtgcsapágyat (kivettük a morgóját). Ha már így szétjött, akkor összes szimmering csere is volt. Meg az előző tulaj gányolásait irtjuk belőle, mert tett bele nem keveset.
Hello
Amúgy Tokodon lakom! :-) (Esztergom környéke)
Hali eladó a képen: http://reklamhely.atw.hu/kipuff.jpg látható MZ rezó! Írj és megegyezünk az árról! Vagy akár csere is érdekel 125ös ETZ alkatrészek formájában!(egy festés a fekete részre ráfér!)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|