:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
90-es fúvóka?nem is hallottam, hogy van ien:/
Nekem is 150-esemvan, és 115-ös fúvókát használok.A tiéd mennyit eszik?Mert nekem ezzel a 115-ös fúvókával simán benyom 5litert.Mondjuk megis van már halva a gépezet, mert régebben lemértük, és 115-öt ment(rezodobbal).Mostmár a 90-el is küszködik:SÉs 5-ben 5000-es fordulatnál nem megy tovább.
Az biztos nem, hogy kevés benzint kap, az enymben 90es van 150es hengerrel, és 9000ig pörög 1től4ig, aztán 5ben is 7600at.
Benzin szintet ellenőrizd a karbiban, nézdd meg a csapot, hogy elég üzemanyagot enged-e át.
Járatásnál többet esznek, majd idővel normalizálódik a fogyasztás.
Sziasztok!
Az a gondja az ETZ-mnek(125), hogy nagy fordulaton úgy csinál, mintha elfogyott volna a benzin(ledadog), de aztán gondol egyet és megint megy(ha behúzom a kuplungot, adok egy gázfröccsöt...) lehet ez amiatt, hogy 100-as főfuvóka van benn? Kicsi ez(ez a gyári) alacsony fordulaton egészen jó, de magason ezt csinálja! Lécci segítsetek!
Előre is kösz!
Üdv!
Hogy lehetne a fogyasztást csökkenteni? ETZ 250-esem van, most lett generálozva, a gyári henger féllel lett felfúrva. A karburátor feljavítva, 125 porlasztó. Tiszta, száraz levegőszűrő, elektronika OK, de 5 literrel nem megyek 90km-t sem.
Ha valaki tud egy jó megoldást, azt megköszönném.
hali
Nekem is ts 125 ösöm van és az enyém is állt pár évet garázsban. Amivel nekem gond volt a sarukon túl, az az első lámpa foglalat (amibe az égőt kell dugni), az irányzelző foglalatok, valamint a biztosítékdoboz. A foglalatot cseréltem a többit csak csiszoltam. Sok sikert! Nekem is megérte küszködni... :-)
köszi szépen, én is ezekre gondoltam. esetleg valami amire figyelnem kell?
Először nézd meg a sarukat az akkunál, az se baj ha mindegyiket lehuzkodod egyenként, majd vissza, az akku saruit csavarozd le és csiszold meg, majd vissza. ugynígy az első lámpában is a gyújtáskapcsolón, ha ez nem segít akkor menj végig a rendszeren.
sziasztok.
egy kis segítséget szeretnék kérni. mz ts 125-ös motort elektronikai bajjal küszködik. 1 éve nem ment, s csak egy tető védte az esőtől. kis korrózió a saruknál? vagy alkatrészcsere? mivel érdemes kezdeni?
előre is köszi.
Nekem van egy szinterezett, felhajthatós jobbos tartóm ha érdekel. Gumi beszerzésre a Gumaker-t ajánlom, de ők csak akkor adnak, ha valami kitalált cégnévre ("Gumifasírt 2000" stb) számlát kérsz. Egyébként a Zichy Jenő utcába kell ellátogatnod, de ők még ráteszik a kisker árrésüket.
Ha szeretsz keresgélni a netes tudakozókban, megkeresheted a "Gamagumi" bétét.
Ez a számuk: 06/70 525-7750 szerintem már nem él.
Tőlük vettem tavaly még motorra soha fel nem szerelt, jó 20 éves 2.75x18-as Pneumant elsőt. Volt akkor náluk egy kisebb kupac ezekből, vagy 4 féle mintázattal.
Köszi a választ.A fül még nem lenne probléma de ha hosszabb az már gáz.Kösz.
THX! remélem sikerül, nem tom milyen fogóra gondolsz de nem akadt még olyan szerszám ami nem lett volna vagy nem lehetett volna pótolni:DDDDDD
további szépjó estét mindenkinek!
üdv:petya
A hátsók szétszedésnél és összarakásnál is 1 személyes módban legyenek.Befogod (állitva )satuba a telót alul majd az egyik kezeddel lehuzod lefele irányba a rugót a másik kezeddel közben kiveszed a teló tetején található két fél műanyagot majd a rugó le jön.Visszarakásnál is ez van.Kell egy körmös kulcs a szétszedéshez ,majd meglátod milyen is kell,nem irom le de ha nincs olyan kulcs akkor ne állj neki vagy ütnöd kell felül azt a zárócsavart.
persze még mindíg az egyhuszonötös trophyról van szó XD
hali!
lenne még 1 kérdésem: már untam, h nyikorognak a telók meg minden hangjukvan, szétkaptam az első 2őt megis oldottam mindent. holnap jön a hátsó 2 és azon ugye van azaz állító biszbasz h 1 v.2 személy ül a motron. amikor rakom össze kell-e vmire e miat különösebben figyelni vagy csak 1szerűen összerakom mint az elsőket????
előreis köszönöm!
üdv:petya
Hi!
Az ETZ tank hosszabb mint a ts-é, meg a "fülek" se stimmelnek.
Az elözö kérdésemhez tartozik hogy az etz tank 250-es etz.
Sziasztok.Segitsen valaki.250/1-hez kellene tank.Ajánlottak egy etz tankot csak nem tudom látatlanban megvegyem_e.Jó lehet rá?
Felfogatása végett ha egy kicsit alakitani kell az megoldható de a tankot vágni nem szeretném.
hali köszi szépen a választ közben énis bele merültem a dologba mert h: trofi elől 2,75*18 hátul 300*18 az a két kerék amimegvan: első 300*18 hátsó 325*18 szal nem érdekel megyek bontóba ha jó idő lesz.:))))
köszi még 1szer
üdv:petya
Találtam egy 6 voltos feszabot mz ts 125 höz.Ha jó a link nézzétek meg.Megcsinálható de az egyik tranziszor collektora hova megy?azt nem látom.
http://www.zaunbau-beyer.de/images/Lollo/MZ_TS_6V_Regler_Platine.GIF
A pancsi kerék 19 es és az nagyobb az mz énél mert az csak 18 as vagy 16 os.Meg a fék se jönne egykönnyen össze.Más lenne az áttétel más lánckerék kéne sztem.Más lenne talán még a tengelyméret és hossz is, ezzel ne kinlódj.Sokkal egyszerübb ha szerzel valahonnan mz-ét.
Azt a rezókipufogót mennyiért adod?? a méreteit megtudod mondani??
Oké
Mivel eléggé kevesen irogatnak hétvégén(legalábbis ugy látom) én azt javaslom hogy keress egy gyári használtat és ujítsd fel. Ugy tippelem olcsobb lesz ugy. Gondolom a főtengely vége szar mer elforgott a kuplung.
Üdv
Azt hiszem én normálisan kérdeztem...Nem pedig flegmán,mint ahogy te válaszoltál. Mivel hál Isten nem kelett eddig semmi komolya cucc a gépbe, ezért nem tudom,h melyik jó és melyik nem... de azért kösz
Szerintem a török nem szar. Jobb mint a magyar annyi bizonyos.Ha a török nem jó akkor gyártass jobbat vagy építs időgépet és menj az NDK-ba cuccokér. Amugy mofakernél még sose voltam de a netes árlista képekkel az szerintem magyar cuccokat árul. A főtenges speciel taiwani de az oda is van irva. Hacsak a helyszinen nem ajánlanak keletnémetet de azt nem fogod megvenni szerintem.
Üdv! Arra lennék kíváncsi kinek mi a véleménye a mofaker-ről! Milyen minőségű termékeik vannak? ETZ-be akarok főtengelyt venni onnan. Milyen gyártmány lehet? Szar török? Vagy jó minűségű?
sziasztok lenne egy promlémám. vettem az mz-hez. uj fesz.szabot, szénkefét. ÉS nincs töltésem. Pedig az álórészem és a forgórészem is jó. segítsetek!!!!!
Íme egy jó vétel,ha hosszú távon gondolkodsz,ezzel a motorral jól jársz.Valamivel többe kerül,mint a kortársai,de azokkal nem is lehet egy napon említeni.Mz ts 125 de luxe eladó.Képet tudok küldeni.6460 km!!!A motor 1994-ig a rendőrségnél állt.Fel is volt szerelve, matricázva, mint rendőrmotor, de használaton kívül volt.Első forgalomba helyezés:1994 júliusban!2006-ig az első tulajdonosa vigyázott rá, második motorként használta.Tavaly vásároltam, átírattam, sajna meg kell válnom tőle, pedig kifogástalan motor.Bontatlan blokk, elől gyári gumi, hátul új, de a gyárija is megvan.Új akksi, 1, 5év műszaki.2, 7literes garantált fogyasztás!Irányár 180000ftE-mail. antpeter@freemail.hu 20/3919-683
Keresek TS-hez csomagtartót!
Valamint: első és hátsó gumi beszerzési helyet, Budapesten vagy szűk környékén. Olyan is jó, ahol felszerelik.
(Lustaság, félgegészség.)
Nagykátáról, vagy környékéről van itt Trophys, TS-es?
84-ben még gyártottak TS-eket, az enyém is akkori.
Persze nem /1 -es :) Sajnos. El van már TZsítve rendesen.
Más:
A múltkori felújítós kép folytatása:
http://matiz.znet.hu/haz/blokk1.jpg
egy kis pucolás a belsejének sem árt. Kapott új főtgcsapágyat (kivettük a morgóját). Ha már így szétjött, akkor összes szimmering csere is volt. Meg az előző tulaj gányolásait irtjuk belőle, mert tett bele nem keveset.
Hello
Amúgy Tokodon lakom! :-) (Esztergom környéke)
Hali eladó a képen: http://reklamhely.atw.hu/kipuff.jpg látható MZ rezó! Írj és megegyezünk az árról! Vagy akár csere is érdekel 125ös ETZ alkatrészek formájában!(egy festés a fekete részre ráfér!)
hali! thx! szétfogom kapni és meglesem, de ütni biztos, hogy üt. ja még 1 kérdés ugye nekem aluminium felnik vannak rajta, de viszont van 2 pancsi kerekem ami viszont acél felni és az első kerék mérete egyezik az mz-n a hátsóval. ezt valahogy bele lehet szerkeszteni???? (ez csak a végső megoldás lenne)
üdv:petya
Találtam egy 6 voltos feszabot mz ts 125 höz.Ha jó a link nézzétek meg.Megcsinálható de az egyik tranziszor collektora hova megy?azt nem látom.
http://www.zaunbau-beyer.de/images/Lollo/MZ_TS_6V_Regler_Platine.GIF
Valami gumi hiba lesz vagy a felni üt.Azt nézd meg ha felteszed sztenderre és meghajtatod mondjuk 2 ben nem e látni nagy ütést mert akkor az a gond.Nekem camping biciklinél volt ugyanilyen ott a belső meg volt csavarodva.
Heló.Hát akkor tegyél oda vastagabb tömitést mondjuk 1mm es klingeritből az jó lesz.
hali! köszi a választ, megfogom nézni és valszeg visszarakombele a másik belsőt javításután. az baj belsőnél, hogy az 1ikhelyen vastag a másikon meg vékony?
üdv:petya
Sziasztok.
Lenne egy két kérdésem 250/1-es mz-vel kapcsolatban.A kuplung felöli oldaldekni alá milyen tömitést szoktak tenni? Ami az én motoromrn van az ha jól néztem sima papir.Az elözö tulaj vághatta ki valamiböl.Tömitöpaszta is jó?A másik kérdés ugyanez az oldaldeknivel kapcsolatos.Ha a csavarjait meghuzom hogy tömitsen a tömités a berugokart a rugoja nem huzza vissza teljesen.Ha meglazitom kicsit akkor visszaengedi.Lehet hogy vastagabb tömités kéne?Köszi a válaszokat elöre is.
fékolaj? azt szokták még ajánlani berohadásra,
rosszúl raktad fel a gumit, becsípte a belsőt a peremnél, megcsavarodott a belsőgumi, mégiscsak nagy ütés van a kerekedben
hiába beszélek, hogy szelekszet ne vegyetek, de hát mindenki okos.
Nekem olyan volt, hogy beraktam működött, majd 1 hét után a piros lámpánál leállt a motor, mint utóbb kiderült zárlatos lett totálisan az akku.
Szóval akkunál igaz, hogy az olcsóbb drágább. Vegyél vartát, unibatot, periont, vagy akár riasztóba való zselés akkut még az is jobb mint a Seleks.
sok más oka is lehet a gyengeségnek, nem csak az alacsony kompresszió
nemhiszem, hogy gyűrűcsere bármit is érne
nekem gyűrű nélkül sem volt gyengébb :)
jó az a petro, én is indítottam már be olyan Jawat aminek be volt rohadva minden.
egy napig áztasd, aztán hengerfej le, berugókar, fakalapács meg ilyesmivel ha megmozdítod picit akkor már nyert ügyed van...igaz ha be is indúl, tényleg kell egy generál neki.
Toltsd fol, vedd le a sarut rola, ha akkor is lemerul, vidd vissza, ha akkor nem, akkor pedig zarlatos valami a motorodban (kidorzsolodott a kabel a kormanynal, vagy ilyesmi)
szép estét mindenkinek! help me!
kb2-3 hete volt 1 hátsó defektem és azóta ráz a 125ös trofim. ez mitől lehet???? nyomás oké csavarok nem lazák egy nagyon pici 8as van mind2 kerékben de az mindígis volt. sajna ma buktam is eggyet és egyre jobban csinálja. qrvajó úton amin félre esett kis kavics sincs tehát teljesen sima a felülete 40nél többel nem mehetek me rázza az egész gépet vki segítsen mit nézzek meg még pls.
üdv:petya
Üdv mindenkinek!
Szerintetek lehetséges az (vagy járt már úgy valaki?), hogy egy zsír új Seleks aksit, 12V 5Ah beteszek a gépezetbe (ETZ150), kiválóan működik minden, majd egy óra üzem után leállítom, és egy óra állás után úgy lemerül, mintha ezer éves lenne? Semmi sem maradt bekapcsolva a motoron, ami esetleg leszívhatta volna. Én még ilyet nem láttam, esetleg vki?
Szevasztok!
namármost nekem egy olyan kérdésem volna, hogyha csak gyűrűt cserélek a kis ETZ-ben akkor azt is ugyan úgy kell bejáratni, mintha furatnám? Véleményem szerint elég gyengusz a gép, kitámasztóban állva egyesben kuplunggal igen nehezen jön föl kerékre. Szerintem egészen jól el van már kopva... hogyan kell bejáratni, ha csak gyűrűt cserélek, oder ha meg is furatom???
Előre is kösz!
Széles utat!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|