hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 20:22:02
Igazad van, ha mondanák, én is kételkednék, de mivel ennyire hihetetleen, ezért mikor hazaérek ráteszem havernak az utángyártott fordulatszámmérőjét, mit mutat. De én valóban úgy érzem, h annyira forog.
sorszám: 19699 (74921)
(előzmény: Keri, 2007-05-08 20:18:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 20:18:02
Ahogy mondod, hiszem ha látom, mert halottam már szép nagyotmondásokat itt, ezért eléggé kétkedek amikor egy széria motorra ilyeneket írnak. Amúgy tényleg bocs, nem akarlak szivatni meg ilyesmi.
Természetesen lehetséges, megfelelő tuninggal, de csupán egy rezó és 90es fúvóka kevésnek tűnik ehez.

Ezeken a képeken én vagyok, remélem alkalmasnak találsz a tesztelésre ;-)
http://www.mzracing.hu/node/2087
http://www.mzracing.hu/node/2095
sorszám: 19698 (74920)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 19:52:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 20:00:13
zárlatos a trafód, csere
esetleg néz meg a zárásszöget, mert ha túl nagy akkor is melegedhet a trafó bár akkor már gyujtásod sem lenne

mérni nem nagyon tudsz a trafón, de ha melegszik és megszünik szikrázni akkor nagyon nem tétováznék a kukába hajjításával :)
sorszám: 19697 (74919)
(előzmény: ThUnDer, 2007-05-08 19:45:13)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 19:59:41
Csak azt nem értem, miért kellett kézzel reszelni bele sibertűt, mikor 90 Huf. Vagyhoz ez valami tuning?
sorszám: 19696 (74918)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 19:55:34)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 19:55:34
Van róla valamilyen képed? Kiváncsi lennék, ha "kézzel reszelt" sibertű van benne, akkor milyen más "átalakítás" van még rajta. Most nem kötekedéskép. Az előbbmeg elfelejtettem, h gyári kipuffal ez se pörög nagyon 7000 felett. De ha megnézed a képeket, látod, hogy az a gagyi utángyártott sportdob van rajta.
sorszám: 19695 (74917)
(előzmény: Keri, 2007-05-08 19:47:55)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 19:52:43
Tudod mit, akkor vedd semmisnek amit írtam, nem- akarok olyan mutogatósat játszani. Ha akarod bármikor odaadom 1 körre, ha alkalmas vagy rá, de máshogy úgyse tudom bebizonyítani.
sorszám: 19694 (74916)
(előzmény: Keri, 2007-05-08 19:43:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 19:47:55
nekem elkezd szaggatni a motor nagyobb terheléseknél ha kisebbet teszek bele
most 105os van benne, de 115ot szereti, sajnos odaadtam a haveromnak és nem kaptam boltban másikat.
ja amugy egy 125ös TS150re furva TZ karbival, kézzel reszelt súbertűvel :)))
szóval az én motorom nem irányadó :)
sorszám: 19693 (74915)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 10:12:08)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-05-08 19:45:13
Üdv az uraknak!

Olyan problémám lenne /ETZ 250/, hogy a gyújtótrafóm melegszik, és főleg városozásnál már néha ki ki hagy a gyuszi, de volt rá precedens hogy álltam az út szélén mert úgy felhevült hogy egyátalán nem adott szikrát, csak miután kicsit lehült!

Mit tudnék kimérni hogy megtudjam mi a csereérett cucc?:) Trafón esetleg ellenállásértéket?

Ha valaki tud vmit írjon pls:)

köszi

ThUnDeR

u.i.: ETZ-be Hykomol SAE 80-90W, nem kell minőségi olaj, felesleges is, meg nem is jó neki!
sorszám: 19692 (74914)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 19:43:52
Bocs hogy jót derülönk de ennek történetnek tipikusan nagyot mondás szaga van :) a Hondám pörög anyit, de egy MZ nem :)

Üresben talán kipörgi a 8000et de az már gyilkosság számba megy, hacsak nem yamaha főtengely, hajtókar és dugatyút faragtál bele.

A TSem amúgy 90et megy 6000es fordulaton. Nem feltételezem hogy a kis TZ ennél lényegesen többet tudna...talán kipörgi a 7000et, de ennél többet nehéz elhinni.

na mindegy. nekem is van felvételem a Skodámról amint 150et megy sík úton :)
sorszám: 19691 (74913)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 09:12:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 19:43:48
Bocs hogy jót derülönk de ennek történetnek tipikusan nagyot mondás szaga van :) a Hondám pörög anyit, de egy MZ nem :)

Üresben talán kipörgi a 8000et de az már gyilkosság számba megy, hacsak nem yamaha főtengely, hajtókar és dugatyút faragtál bele.

A TSem amúgy 90et megy 6000es fordulaton. Nem feltételezem hogy a kis TZ ennél lényegesen többet tudna...talán kipörgi a 7000et, de ennél többet nehéz elhinni.

na mindegy. nekem is van felvételem a Skodámról amint 150et megy sík úton :)
sorszám: 19690 (74912)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 09:12:41)

 
 
psychoman
válasz erre | email2007-05-08 19:35:08
Köszi a válaszokat! Folytatom a kérdezősködést:P Milyen hajtóműolajat tegyek a 125ös etz m be most érett meg a csere és fingom sincs hogy mi kell bele:P Esetleg valami olcsó és jó megoldás? Meg ami még fontos teljesen lekopott a kilóméterórám számlapja! Nincs valakinek valami nyomtatható verziója? Vagy hogyan restautáljam? Tippeket várok az uraktól:)! Előre is köszi!
sorszám: 19689 (74910)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 19:33:12
szintetikus 2T olajat használj legalább a bejáratáshoz. Az1:30as arány maradhat. Utána már lehet 1:40 1:50 es keveréket használni bármivel mert 1:50el az ásványi sem trutyizza annyira, főleg ha rendesen hajtod a gépet, ne csak alapjáraton kínzod.
Én szintetikusat szoktam de néha tankolok kuton is, na ennek köszönhetően vastag lerakodás keletkezett a gyertyán, ami mellesleg szép őzbarna volt. Persze működöttmég de kicseréltem.
sorszám: 19688 (74909)
(előzmény: t.zol, 2007-05-08 19:09:45)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 19:19:00
Vegyél bele inkább résszintetikus olajat, és keverd 1:40-t. Kapálógép, és mezőzazdasági boltokban kapható. Kb 1100/liter. Ha bejáródott használhatsz 1:45öt is, de nekem 3000kilométernél 1:50es keverésssel beszorult a berta dugattyú.
sorszám: 19687 (74908)
(előzmény: t.zol, 2007-05-08 19:09:45)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-05-08 19:09:45
Sziasztok!
125-ös etz-m van, frissen fúrva.
Mit tanácsoltok,milyen olajat és mennyit tegyek a benzinbe?
Most 1:33-as keverékkel járok,de ásványi olajjal(jól teletrutyizta a kiouffogómat)
Ezt elkerülendő,tennék bele valami jobbat!
Tapasztalt MZ-sek segítsetek!
sorszám: 19686 (74906)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 18:52:26
Nekem mind a kettő 16"-os :DDDDDDDDDDD
Najó abban benn van Isten keze is, meg még pár másik emberé! :DDDDDDDDDDDdd
sorszám: 19685 (74905)
(előzmény: astesz0007, 2007-05-08 16:46:27)

 
 
astesz0007
válasz erre | email2007-05-08 16:46:27
Hali.AZ első kerék 18 col(2.75x18),A hátsó pedig 16(3.50x16)
sorszám: 19684 (74890)
(előzmény: psychoman, 2007-05-08 16:25:05)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-05-08 16:40:46
Komolyra fordítva a szót, én most boltolok egy ilyet, csak az legalább 30 éve áll. Ha minden igaz, akkor ingyen elhozhatom, legfeljebb cserében "rendet" rakok a disznóólban, ha már mindenképpen ki kell szabadítani a vasat...
sorszám: 19683 (74889)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-08 16:32:58
Ez jó!! :-)
sorszám: 19682 (74885)
(előzmény: Kuci, 2007-05-08 15:29:38)

 
 
psychoman
válasz erre | email2007-05-08 16:25:05
Írjátok már meg lécci hogy mekkora a 125ös etz első és háccsó kereke!
sorszám: 19681 (74883)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 15:42:16
Matiz nagypapa?
sorszám: 19680 (74879)
(előzmény: Matiz, 2007-05-08 15:38:28)

 
 
Matiz
válasz erre | email2007-05-08 15:38:28
Nemrég volt itt valahol egy hirdetés, ahol a kisTrofiért 10-et kért a gazdája, fellelési állapotban. De eredeti.

Az, hogy eredeti, az lehet elég nagy büntetés is, 18 év állás egy pajtában tönkrevág mindent (szétfolyt akku, porráment gumi, beállt motor, rozsda, rozsda még több rozsdával, mézzé kövül olaj...).

sorszám: 19679 (74878)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 15:29:38
Az elmúlt 16 évben sokmindent eladtak már Magyarországon, amit még senki se látott...
sorszám: 19678 (74876)
(előzmény: ADDI, 2007-05-08 15:27:05)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-05-08 15:27:05
Hogyan adná, ha még nem is látta őket? :-DDD
sorszám: 19677 (74875)
(előzmény: Kuci, 2007-05-08 14:38:24)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 14:38:24
Te adod vagy veszed őket?

Mindig is kiváncsi voltam ezekre a megtalált motorokra, h vajon mit tudnak a normál használt motorokhoz képest...
sorszám: 19676 (74871)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-08 14:28:47
Amikor megvettem a második mz-t, abba 120-s volt.Ment is akkor úgy, mint a veszedelem.A súbertű a középső rovátkában volt.De ezáltal szerintem 7litert simán lazán benyalt.Most felülről, az első rovátkán van, és 115-ös fúvóka mellett még így is simán benyal 5litert.Esetleg nemtudna valaki segíteni ebben, hogy mi lehet a gond?Benzinszint jó, NGK b7hs gyertyát használok, NGK gyertyapipával.(mondjuk az nemtúlsokat jelent^^)A gyujtásról csak annyit, hogy 6000-es fordulat környékén mikor adok neki még1 gázfröccsöt, akkor lövöldözik.A szivató gumi nem repedezett.Hozzáteszem, hogy nem szoktam huzatni. Segítséget várok!
köszönöm, üdv
sorszám: 19675 (74869)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-08 09:56:07)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-05-08 14:28:13
hali! én is így leltem fel az enyémet még a gumik is eredetiek. fekete benzin volt benne:( ki takarítottam tankot meg karbit azóta indul bármikor és szívatóis csak akkor kell neki ha naon hideg van. 4000km se volt benne és csak 1 aksitvettem bele azóta működik kivéve ezt a párnapi dolgot. már bocs az untató szövegért de csak azért írtam le mert sztem ezeknek a gépeknek nincsen párja. ja a legfontosabb csak az első indítás után kellett tolnom az utca végéről.
nekem pl. bármit megérne (ha nem lenne) de sztem is kb 15-20 ezret

üdv:petya
sorszám: 19674 (74868)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 14:11:32
Amolyan 15ezret darabja.
sorszám: 19673 (74867)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)

 
 
mobelvagen88
válasz erre | email2007-05-08 13:49:45
sziasztok!!Szerintetek mit ér 2db fellelési állapotú mz 125 trophy megvan mindenük egy pajtában állnak már vagy 18 éve!!az egyik az teljesen eredeti állapotban van mondjuk még nem láttam csak mondták!!
sorszám: 19672 (74866)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 11:08:44
Oks, először én is meglepődtem, de most h mondod, azért kipróbálom másik fordulatszámmérőkkel is. De szerintem nem csal, mert haveré mellett is látszott a különbség.
sorszám: 19671 (74856)
(előzmény: z25z, 2007-05-08 11:03:49)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-05-08 11:03:49
Na azt a videot kivancsian varom :-) Kulsore jol nez ki a geped, de az hogy FAG-ot vagy hungaroradaxot teszel bele nem valtoztat a fordulatszamon. Az hogy nem csinaltal rajta semmilyen tuningot (kuplungkonnyites, attetelmodositas stb) csak egy utangyartott rezo van rajta hihetetlen, hogy kiporogjon annyit, na mindegy varjuk a videot :-)
Udv
sorszám: 19670 (74855)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 09:12:41)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 11:02:26
Nem is rád gondoltam, csak valaki írta, neki 150ese van.
sorszám: 19669 (74854)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-08 10:29:03)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-05-08 10:29:03
Én hiába próbálom, mert az enyém 300-as, de a haveromé 150-es és 125-ös karbival megy. 115-ös volt benne és az cseréltük ki 120-ra és sokkal jobban megy. 14-es lánckerék és így eszik 3,5 körül!
sorszám: 19668 (74850)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 10:12:08)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 10:12:08
Gyárilag 120as kell bele, de az enyémen 125ös karbi van, és abban 90es van, és nem megy jobban 100assal, 110essel, nagyobbat meg nem akarok, nincs otthon benzinkút :D. Próbáljátok ki kisebb főfuvókával, mit változik a tiétek, nekem fogyasztáson kívül más nem.
sorszám: 19667 (74849)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-08 09:56:07)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-05-08 09:56:07
Én úgy tudom hogy a 150-be 120-as fúvóka kell.
sorszám: 19666 (74848)
(elözmény: petya54, 2007-05-07 20:51:23)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 09:49:29
Persze, h 8000ig van skálázva, de a felett pörög még, úgy 9000 környékén, de nem akarom elmagyarázni, inkább csinálok róla majd videót, ha majd egyszer otthon leszek.
sorszám: 19665 (74846)
(előzmény: chevy001, 2007-05-08 09:20:46)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-08 09:20:46
Milyen fordszám mérő van rajta? Ugyn nekem nincs kis tzm de ha jól tudom az is csak 8E-ig van skálázva :)
sorszám: 19664 (74845)
(előzmény: tothszilard, 2007-05-08 09:12:41)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-08 09:12:41
Oksa, ha nem hiszitek el, akkor 1 hónap múlva, vizsgák után csinálok 1 videót, amolyan On-board-osat. Nem akarok ezzel dicsekedni, de tényleg kipörög annyit. Mondjuk 65kilo vagyok, a blokk, meg nem rég lett felújítva, új FAG főtengelycsapágyakat kapott, meg maróval leszedtem a felömlők alján azt a csúnya öntési hibákat.
sorszám: 19663 (74842)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 08:22:21
ne bántsátok nyilván más motor fordszám méróje van rajta és duplán mutatja a fordulatot :))
sorszám: 19662 (74840)
(előzmény: z25z, 2007-05-08 01:42:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 08:19:25
véletlenül nem 105-os vagy 115-ös a gyári fúvóka méret? (nem emléksztem pontosan, de TSemnek is kicsi a 100-as)

amúgy dugulástól, vagy a tűszelep simsonba való (zichy utcában előszeretettel sozzák az emberre, mondván ugyan az)
sorszám: 19661 (74839)
(elözmény: petya54, 2007-05-07 19:22:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 08:17:21
először is járad be a motort, aztán szólj ha még mindig sokat fogyaszt.
5liter az anyira nem is kiugró ETZ-n egyébként. Erősen függ a jobbkezedtől is.

Karburátor feljavítás mit jelent? redberaktad gyári allapotra, vagy tuningoltad? mert akkor ne akarj 5 liter alatt közlekedni.
sorszám: 19660 (74838)
(elözmény: petya54, 2007-05-07 19:18:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 08:14:51
másik ahol gumit érdemes venni a Mofaker, de ott nem szerelik fel
sorszám: 19659 (74837)
(elözmény: petya54, 2007-05-06 23:47:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 08:03:38
eredendően nem, de ha megcsavarodik, vagy begyűrődik akkor lehet ilyen, illetve ha nagyobb a belső mérete akkor hajlamos ilyenre
sorszám: 19658 (74836)
(elözmény: petya54, 2007-05-05 07:38:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-08 08:01:16
fékfolyadékot nem ajánlom, mert mérgező és nem is a kenőképességéről híres
A csavarlazító, WD40, petróelum, gázolaj, 2T olaj/benzin 1/1-es keveréke, mind tökéletes a feladatra
sorszám: 19657 (74835)
(elözmény: petya54, 2007-05-05 01:13:58)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-05-08 01:42:54
avagy meg egy megoldas jutott eszembe, le kene venni sztenderrol es ugy kiprobalni, hogy forog e 4-ben 9000-et :-))
sorszám: 19656 (74830)
(előzmény: z25z, 2007-05-08 01:35:56)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-05-08 01:35:56
Ez nagyon tuti hsz. volt :-)))))))))))
sorszám: 19655 (74828)
(előzmény: Mosi, 2007-05-07 21:57:27)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-07 23:01:07
Bocs, hogy csak most írok, de nem voltam gépközelben. Én próbáltam 110es főfuvókával, két személyellel, egy húzós túrán 6,1 literes fogyasztást produkált, pedig azt hittem, jobban fog menni, azért tettem bele nagyobb fuvókát, de nem ment 1km/h-val se jobban. Most a 90essel ugyanúgy megy, végsebesség az nagyon relatív fogalom. ha nincs domb, és szembeszél, akkor 110ig pörög négyben, ha van kis hátszél, akkor pedig még 5ben is gyorsul 115ig. 16os első lánckerékkel, de most ahelyett 17est akarok. Mióta felújítottam a blokkot nagyon szépen pörög, 8ezernél sincs csörgő hangja. Képet ha valakit érdekel talál a kep.tar.hu/tothszi lapon etz-saját, az újak a 2007 május mappában.
sorszám: 19654 (74827)
(elözmény: petya54, 2007-05-07 20:29:29)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-05-07 22:21:39
Az én 125tz-mbe is 115 fúfóka van,érezhetöen jobban megy mint a gyári 100-assal.
14 első fogaskerékkel 5be 6500fordulatnál megy olyan 90-100 at ez a vége.
De a fogyasztásom nekem is megugrot kb 1literrel.
sorszám: 19653 (74825)

 
 
Mosi
válasz erre | email2007-05-07 21:57:27
Próbáld meg elengedni a kuplungot:)))
sorszám: 19652 (74821)
(elözmény: petya54, 2007-05-07 19:59:35)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-05-07 21:21:35
hali! sikerült mostmár csak a motor hangját lehet hallani :)))) holnap végre rendesen motorozhatok

üdv:petya
sorszám: 19651 (74796)
(elözmény: petya54, 2007-05-06 22:46:54)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-07 20:53:00
Nem tud valaki olyan helyet, ahol nem magyar dugót, és gyűrűket lehet kapni?Hanem mondjuk lengyelt.
sorszám: 19650 (74779)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu