:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Rendben ! Sokat segitettél köszi . Tisztán emlékszem hogy a fékkulcs egyik sarka amin az igénybevétel van eléggé lekopott lehet én is ezt a lemezes dolgot fogom alkalmazni .
Tőlem meg 50 méterre van a bolt:)
Átmegyek, ha nincs, akkor következő hétre hoznak ami kell. :)
Heló.Nézd meg hogy nem kopott e annyira el a fékbetét.(de talán nem)A másik :nekem TS 125 ön volt problémám:hiába csiszoltam a hátsó féket és fékeztem ahogy tudtam ugyanugy gurult a motor.a bajra nehezen jöttem rá,nézegettem és egyszercsak feltünt egy barázda a csapágy házon megnéztem mi huzta bele ,hát a fékkulcs volt( a TS az ugye belső fékkulcsos).Ezért nem volt fékem.A fékkulcsra aztán tettem egy lemezt(arra a négyszögre ami a pofákat nyitja) és jó lett, meg ugye igy kevesebbet is kell elfordulnia.Meg nézd meg hogy a pofáról nem e jött le a ferodol a rossz ragasztás miatt.
Nekem ilyen téren szerencsém van, mert 25km-re tőlem van 2 bolt is (+ haverjaim oda járnak minden nap iskolába), és van egy harmadik bolt is Szekszárdon (od meg én járok). Ha pont nincs olyan alkatrész ami kéne akkor ők 2 nap múlva hoznak! :)
Sziasztok!
Olyan baja van a 125-ös ETZ-mnek, hogy rugásra nincs szikra, csak tolásra indul el. De ha meleg akkor be is lehet rugni... minden saru OK, akksiban 10V, és gazom sincs, hogy mért csinálja ezt.de most pár napja kezdte el. hengert cseréltem rajta és utána már nem volt szikra rugáskor...
Tudna valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
OKOK megnézem . Ha már igy szóba került ajka te is veszprém megyei vagy ? Én is ismerek ajkán egy embert aki szocigépekkel foglalkozik KISFÜRJESI nek hivják és nagyon egyenes ember
Nade itt a zinternet, meg ez a szociponthus remek kis csapat, nem hinném hogy olyan megoldhatatlan néhány TéeS bizgentyű beszerzése, plusz sok cucc kompatibilis a későbbi MZ-kkel is....;-S
Ha ilyen dolgokra van szükséged szólj, mert Ajkán ismerek egy srácot aki bontott szocivasakkal foglalkozik, és mindig van nála elfekvőben 1-2 MZ :) A hátsó bakelittal mi is sokat szívtunk, mert az az első alkatrész ami eltörik ha a lánc nincs rendesen feltéve :) :D:D:D:D
Szo ha szólsz és mondod mi kell, körül tudunk nézni :)
Amugy ennek a srácnak több pancsija és sámsonja is van :)
Az lehet hogy Pesten van minden és az is biztos de én Győrből nem fogok az alfödre utazni alkatrészbörzére meg az ország másik felébe mer itt a környéken ilyen nincs. Ha veszek mégegy gépet alkatrésznek abba is csak használt szarok vannak.
Példa: 3 éve én itt a környéken nem kaptam hátsó lánckereket, bakelitet, első lámpatartó rezgéscsillapito gumikat karbiba normális fuvókát, normális indexeket blablabla....
Ha van is alkatrész az silány de itt a környéken TShez venni kellett másik gépet ha jó cucc kellett de az is csak használt volt. Igaz olcsó is:))
Bár ilyen tapasztalatom még nem volt hál' isten, de azért szedd le a kereket, és rakd vissza, a pofákat csiszold meg. Havernak volt olyan hogy a hátsó fék kicsit fogott. Akkor melegedett meg neki, de ott az volt a baj, hogy mikor ráült a motorra befogott. Standeren meg simán forgott. Visszaállítottunk a féken, és megzsíroztuk a fékkulcsot annak az jót tett.
Egy próbát megér.
Hát márkára nem tudom 1500 ft /pár volt az ára . Utángyártott . azt még nem néztem meg hogy elszált e de a kereket megpörgetve nincs semmi oda nem illő surlodás nyöszörgés .
Csak úgy felvillant, hogyha egy kisméretű dc ventillátort rakok a szívótorokba, és kivezetem a pólusait, akkor simán elhajt a szívóhatás által keltett pörgés egy kék LED-et :D Így van visszaigazolásom arról hogy Szívás van :D:D:D:D:D
Az hogy kib@szottul nem tudok lengyelül :D
Amugy az az örvénylést elősegítő kis lapát az már régóta mozgatja a fantáziám. Bár ezt annó másképp csinálták de jó.
Üdv mindenkinek!
Nézegettem ezt az oldalt -www.motocykle-mz.pl- és elég érdekes tuningokat láttam! Nektek mi a véleményetek?
Azért még ennyire nem tragikus a helyzet TS, de még Trophy alkatrész ügyben sem, végső esetben pedig ott vannak a börzék. Kopó/fogyó cumók meg többnyire kaphatók még, a minőség már más tészta...
Szerintem ez elég kizárt. Milyen betéted van? Nem szálltak el a betétek?
Tiszteletem az uraknak : Tegnap elindultam kanyarvadászatra . KB 10 percet birt a hátsó fékem . (Hosszu egyenes a végén nagy kanyarral )ezt töbször megcsináltam és mivel nedves volt az aszfalt ezér nagyrészt hátsófékkel fékeztem meg a motort . Hát majdnem elszálltam egyszercsak elment a fékhatás . Fogta a kereket de semmi komolyabb tehát nedves uton mégcsak csusztatni sem tudtam volna ha ütközésig nyomom a pedált akkor sem . Hazaérve megérintettem a dobot nagyon forró volt vizet rápermetezve gözölgött (ETZ-250 ) Betudható ez pusztán az elmelegedésnek ? ja és ujak a fékbetétek hátul is elöl is de azóta már mentem 200-300 km ert és nem volt vele gond
Ha elolvasod a hirdetést akkor kiderül.
De magyarázatképpen, az egy TS hengerfej, mely egy kicsit meg lett faragva. És beültetésre került mégegy gyertya. A régi nyílás ledugózásra került. 2 gyújtótrafót kapott. És ha most azt mondom hogy jobban megy megköveznek, de nem érdekel. Jobban felpörög! Mivel ez nem mindenkinek tetszik, természetesen az erdeti hengerfej jár hozzá!
Ez miféle hengerfej?
Vagy csak oda van rakva mégegy pipa?
A Fisi gépe meg elég jó volt ugyhogy az ért is annyit. Ha megnézitek a németek mennyiér árulják őket nem irreálisak a 150-200 ezrek de
Mi nem németbe hajtjuk őket(magam nevébe mondom) és nem is keresünk annyit mint azok. Ehhez még hozzátenném hogy szerintem ott jobb az alkatrész ellátottság itthon neg magyar van amit mindenki ismer:))
TShez nemis nagyon van. És sztem ezér nem érnek sokat ezek a régi masinák mer megveszed de ha valami baja lesz micsinálsz. Reszelsz meg faragsz bele alkatrészeket? juhéé
Tudom hogy ez nem a hirdetések helye, de erről a TS-ről mondom én, hogy nem sok érte 90e!
http://teszvesz.hu/item189731214_mz_ts_125_kituno_eredeti_allapot_.html
Ismerem a tulajt, és ismerem a motort. aki megveszi egy stabil gépet vesz, ami még bontatlan. Soha esőben, rossz időben kint nem volt. Napon nem lett hosszabb ideig hagyva, télen fűtött garázsban letakarva állt. Ha ráülsz érzed hogy mindene a helyén van.
:)
Jelenleg bármily jó állapotú MZ-t 100 felett eladni nagyon nehéz, bár tudok patent 251-es TZ-ről ami 260-ért ment el, meg anno fisié is kb 150-ért ha jól emléxem, de ezek legyenek kirívó esetek. Lehet vitatkozni hogy mégiscsak többérő mint egy szar robogó (amik 200-nál indulnak) de jelenleg akkoris ez van. Persze semmi sem kizárt, de azt a kis TS-t 180-ért eladni elég esélytelennek tűnik...
Nem tudom hogy ETZ csavarja peremes e, de nekem TS-en volt pereme, bár nekem nem engedte az olajat, én bicaj belsőből vágtam alá tömítést, kellően vékony, és jól tömít :)
Szia, ha egy tanácsot elfogadsz:
A teleszkóp tetején a folyás nem a túl sok olaj, hanem a tömítetlenség miatt van. A teleszkópok zárócsavarját a feltöltés után valami rugalmas ragasztóval érdemes ráragasztani. Zsírtalanítás után például a Palmatex remekül használható. Én sem tudtam úgy meghúzni a csavart, hogy ne eresszen, de miután beragasztottam, nem ereszt egyáltalán. Azért jó a Palmatex, mert a kötés oldható marad továbbra is.
Dekni felrakásához a külömböző pasztákat szokták ajánlani, ami - biztos én voltam béna - nálam szart sem ért, ömlött az olaj a dekni alján. Hagyományos papírtömítést egyik felén festékkel, másik felén gépzsírral felrakva:eddig 2 hónap alatt 1 csepp olajat nem engedett ki, ráadásul leszereléskor a papírtömítés nem megy tönkre.
Az enyém a bal telószárán engedte az olajat, azóta ez a szivárgás megszűnt, mert elfogyott az olaj :-) A többi pedig nem hiba...illetve nem jelentős :-)
Ahoy!
No, a multkori hosszu hétvégén gondoltam meghajtom a bejáratós frissen összepakolt ETZ-t, lássuk mit tud a gép.
Csak röviden:
- Az első teleszkópok TETEJÉN veri ki az olajat... (hmmm. talán sok volna benne? vagy elbaxtam az összerakást?)
- Raktam kipuff tömitést (alukarika), ugyanúgy folyik a fekete trutymák.
- Összehuztam a kipuffogót, ne eresszen ott is, de semmi hatás...
- Na aztán sikerült valami szar benzint beletennem (sose használj kölcsön benzint!!!) ettől füstölt, majd pár km után beköpte a gyertyát, tolhattam haza... (higitás semmit sem ért)
- Ja, és amikor leeresztettem ezt a szar benzint, akkor kihuztam a karbiból azt a kis csapot, amire a benzincső megy rá... (zsugorkötéssel volt belerakva de ugy tünik kevés volt...)
Hááát nem is tudom mit mondjak...
Egy rakás... de azért szeretem.
Titus
P.S.:ja, és persze hogy ereszt a nivócsavarnál, meg a kuplungnál a három csavaros deklinél a legalsónál...
Gondolom ezen motor esetében nem annyira az évszámokon, mint a rendőrségi állományon van a hangsúly, a kérdés az az hogy ez a motor rendelkezik e plexivel, színe, karbi típusa, rendőrök matekolták e.... és a többi.
Ezt csak azért mondom, mert az én TS-em is rendőri állományban volt, bár nem 6400km hanem párszor átfordult számláló volt benne. Nem beszélve az 1. túlméretről, és a 150-es MZ karbiról.
Azonban a 180e tényleg csillagászati összeg, főleg mert haver a gyári állapotú sajátját 90-ért adja friss műszakival, új gumikkal, új akksival, új váz festéssel, új gumi alkatrészekkel, új fékekkel, zsír új vezetékeléssel. Ami így már nem sok. Mondjuk azt hogy az az MZ 110-120-at talán ér :)
Nekem volt TSem. Egy öreg fickóé volt 12000 km el. Gyári gumikkal kaptam és bontattlan blokkal.Minden eredeti volt rajta és tiptopp állapotban volt.Nekem is olyan 3 körül fogyasztott. 5 évig hajtottam. Jó gép de a 180 sok. Szerintem
Íme egy jó vétel,ha hosszú távon gondolkodsz,ezzel a motorral jól jársz.Valamivel többe kerül,mint a kortársai,de azokkal nem is lehet egy napon említeni.Mz ts 125 de luxe eladó.Képet tudok küldeni.6460 km!!!A motor 1994-ig a rendőrségnél állt.Fel is volt szerelve, matricázva, mint rendőrmotor, de használaton kívül volt.Első forgalomba helyezés:1994 júliusban!2006-ig az első tulajdonosa vigyázott rá, második motorként használta.Tavaly vásároltam, átírattam, sajna meg kell válnom tőle, pedig kifogástalan motor.Bontatlan blokk, elől gyári gumi, hátul új, de a gyárija is megvan.Új akksi, 1, 5év műszaki.2, 7literes garantált fogyasztás!Irányár 180000ftE-mail. antpeter@freemail.hu 20/3919-683
Az jó, én csak sima fotopapírra nyomtattam, de ha kifakul, akkor majd rád hallgatok.
Ezekkel az a gond hogy ha csak simán nyomtatod akkor kifakul mert nem UV álló. Vagy UV állóban kell nyomtatni vagy más technikát kell keresni. Nekem pl az egyik kollégám foglakozik matricázással és ő csinált nekem nagyon zsír számlapot.
Nem tuningoltam rajta semmit. 125-ös fúvókát raktam bele, mert 135-ös volt. A gázt sem húzom neki, pedig menne:) Szóval akkor azt mondod, hogy várjak még míg bejáródik? Remélet utánna lesz javulás. Ha nem akkor majd újra jelentkezek.
Köszi
Motortuning engedéjezett a versenyen, vagy széri a a blokk teljesen?
Itt egy link, innen tudsz letölteni, de ha ráérsz, akkor nekem van otthon saját szerkesztésű, magyar felirattal.
http://www.motocykle-mz.pl/articles.php?id=116
Matiz! Érdekel esetleg az oldalcsomtartó, amit írtam? Gumik lettek?
hali!
nincs véletlenül vki hevesmegyéből akinek van 1 fölöleges 125ös trofi hátsó kereke aminek nincs semmilyen sérülése????. (sajna ez a baja, ettől ráz az egész moci)
üdv:petya
Nincs fönn ;[ Ha fönnlenne nem zaklatnálak itt titeket:P
Ja TothSzilard ha tényleg enyire megy az a motor mint mondod, akkor le kellene venni a méreteket arról a gagyi rezóról :))
valaki csinált fehér hátteres számlapot, egyszer, nincs fent a szakirodalom alatt?
Adjatok lécci valami nyomtatható számlapot etz kilóméterórára!:P
az email címem az MSN címem, ott van a "válasz erre" gomb mellet
Csak a képeid közt volt egy kék ts oldaldoboztartókkal, hátsó dobozzal..
?nekem írtad?
nekem piros TSem van
Sőt, nem adnád meg az Msn-ed? úgy lehet könnyebb lenne.
Ha szabad érdeklődnöm erere hogyan jöttél rá, hogy megreszeled a tűt?
ja, a 90hufos bolti tűt reszelgettem
csak enyi átalakítás van rajta mint amit írtam. 150re fúrva, TZ karbi, fúvóka és dúbertű modosítás.
Nem a tuning miatt csináltam, csak nem voltam elégedett a TS viselkedésével.
A 150ccm a nyomaték miatt kellet (meg azért mert volt egy 150re fúrt hengerem), a súbertű meg azért hogy minden terheléstartományban finoman reagáljon a gép. Sajnos a bolti tűvel ez nem volt ideális.
Az a kék 125ös a tied? Azon ami doboz van az olyan kínais, nem? Én olyant láttam 7500ért. Véleményed róla?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|