hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2007-05-10 17:47:02
Mostanában kicsit sértődős a banda.
Szerintem az egy baráti társaság, és aki nem szereti ha haverként szólnak hozzá netán ugratják egy hülye kérdés miatt, az iratkozzon le!

A 7eres kábel pedig egy igazán jó ötlet, mert egyenként is megveheted a zsinórokat, csak az sokkal macerásabb.
sorszám: 19799 (75132)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-10 06:31:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-10 17:40:59
Az égvilágon semmi gondja nem lesz.
Alap vetően a gerinc vezetéknek kell vastagnak lennie, illetve a refihez menő madzagnak, mert azon van nagy áram.
Azaz generátor-fesszab-akku-yujtáskapcsoló -refikapcsolo-refi-test vonalon érdemes vastagabbat, minden más helyre mehet a 0.75
sorszám: 19798 (75131)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-09 23:27:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-10 17:37:01
TSnek nincs alapjárati csavarja, a bowden feszességgel lehet alapjáratot állítani, ezért változik a kormánymozgásra a fordulat, és ezért van nekem ETZ karbu a TSen :) persze van alapjárati csavaros TS de alapból nem olyan.
sorszám: 19797 (75130)
(előzmény: SmOz, 2007-05-09 20:27:18)

 
 
Matiz
válasz erre | email2007-05-10 17:23:02
Szervusztok MZ szakik

Két gyertyás hengerfej ügyében. Nemrég az index MZ topicban láttam egy képet, TS, két gyertyával. Nosza fel, tovább is küldtem öreg MZs barátomnak, én naív azt gondoltam, hogy mutatok majd neki valami újat.
Tegnap épp nála voltam, raktuk össze a BKVst (már csak így hívom a kék-ezüst TSemet :) ) erre felkiált, gyere csak, most jut eszembe valami.
Aztán kinyitja a kis kincstárát, oszt jól előhúzott egy kétgyertyás hengerfejet. Természetesen gyári darabról volt szó. Mindjárt össze is hasonlítottuk a többivel, alapvetően a forma ugyanaz, az égéstér tűnt kissebbnek. Az öntvényben a szokásos jelzések (MM, sűrítési viszony) helyett csak az MM volt beöntve.
További "érdemes tudni" jellegű dolgok. Annak idején krosszozott, máig megvan a Czetka váz, TS blokk, Jawa villa krosszgépe (egy kis műszer, egy darab történelem), és elmondta, hogy azon használta egy darabig, de SEMMILYEN teljesítmény növelést nem ért el vele. Én hiszek neki, ért hozzá, már akkor MZzett amikor mi még szüleink gondolataiban sem fordultunk meg - az apja is MZvel járt anno, stb.stb.
Szóval inkább a látványnak szólt ez. Anno a szakosztályban voltak gokartosok, és onnan kapta a hengerfejet, a gokartokra szerelt blokkokhoz valók voltak. Ha a két trafó közül egy beszart, egy trafóval ment tovább, ennyi előnye tán volt, meg mindenki megnézte, húazannya kéggyertyás. Eltette, mert érdekesség, én meg vigyorogtam, hogy besült a mutatvány, nem igazán tudok MZ terén újat mutatni neki :)
sorszám: 19796 (75128)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-05-10 16:22:10
Találtam egy 6 voltos elektromos fesszabot mz ts 125 höz.Ha jó a link nézzétek meg.Megcsinálható de az egyik tranziszor collektora hova megy?azt nem látom.
http://www.zaunbau-beyer.de/images/Lollo/MZ_TS_6V_Regler_Platine.GIF
sorszám: 19795 (75123)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-05-10 15:03:18
olvasd el jobban mi volt a kérdés, és utánna okoskodj és oktassál:

"Létezik új kábelködeg peregyes TS-re?
Ha igen akkor hol lehet beszerezni?"

Boltban nem lehet kapni, így a villamossági boltbol kell beszerezni. Kábelköteget pedig 7/5-eres vezetékből kell kialakítani annak megfelelően hogy a lámpába vagy hátra megy. Tulajdonképp új lesz csak nem az eredeti szinekkel, ezért kell egy behelyettesítő táblát csinálni, melyik szin milyenre lett kicserélve.

"lehet pld a forrasztáson sporólni de nem éri meg(szigszalag,csomozgatás)."

A forrasztáson nem lehet sporolni, ha meg sporolsz azt kokányolásnak hivják. Illetve lehet ideig óráig jó de bármikor szétrázódhat.

""Menjen egy vill boltba azt vegyen egy 7 eres kábelt."-Mintha csak ebböl állna a vezetékelés."

Bölcs meglátás, valóban nem ebből áll a vezetékelés, de a kérdés nem az volt (ha jobban visszaolvastál volna) hogy miből áll a vezetékelés, hanem hogy honnan szerezzen kábelköteget.

(Egyébként tisztában vagyok vele hogy miből áll egy motor vezetékelése, ugyanis én vezetékeltem újra, és ellenőriztem - raktam helyre a dolgokat az etzmen)
sorszám: 19794 (75120)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-10 06:31:21)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-10 13:00:36
Hmm meg merem kockáztatni hogy a szigszalag se sokkal olcsóbb mintha forrasztanál, csak kevésbé tartós, és az is igaz hogy abszolut nem szép. De van egy felhasználási terület ahol jól hasznosítható... Ha több tyúkbelet kell gyorsan egy csoportba fogni... Erre eddig mindig sikerrel alkalmaztam, minden más helyre zsugorcső.
sorszám: 19793 (75119)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-10 06:31:21)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-10 12:18:18
Lovakat :D
sorszám: 19792 (75117)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-05-10 12:17:28)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-05-10 12:17:28
!na megy a rohadék, tank és porlasztó -kipucolás, benzinszint feljebb a porlaszóban, és láss csodát... nagyonmegyen... ;) csak azt, tudnám mit keres homok a benzinben...
sorszám: 19791 (75116)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-05-10 00:29:14)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-05-10 11:36:38
Én is a háromfázisú falkábelt javaslom. Gyors vele a munka, bőven elegendő a keresztmetszete, nem folyhat bele a burkolat és a drótok közé a víz és a szomszéd néni kertlocsoló szivattyújáról is könnyedén beszerezhető. :)
sorszám: 19790 (75113)
(előzmény: creationmz, 2007-05-10 06:20:36)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-10 06:35:48
Néhány munkám itt:

http://www.millioforint.atw.hu

Nézzétek át a fórumot, hátha láttok hasznos elmebetegségeket.
sorszám: 19789 (75100)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-10 06:31:21
Ezzel a véleménnyel maximálisan egyetértek.Szerintem is kevésnek tünik az a 800 ft.Vagy ha elég akkor biztos hogy nem igényes a dolog.Lehet pld a forrasztáson sporólni de nem éri meg(szigszalag,csomozgatás).Én csak azért irtam le a véleményem mert idegesit hogy valaki segitséget kér egy ilyen forumon és lekezelö hülye választ kap.-"Menjen egy vill boltba azt vegyen egy 7 eres kábelt."-Mintha csak ebböl állna a vezetékelés.
sorszám: 19788 (75099)
(előzmény: creationmz, 2007-05-10 06:20:36)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-10 06:31:11
Javaslom ha 2 gyertyás hengerfejet akarsz, akkor keress hozzá egy jó marós szakit. Az megoldja a kimunkálást és a ledugózást is.

Viszont mielőtt belevágsz szerezz egy használt hengerfejet, ilyen tuninghoz soha ne használd fel az eredetit. Figyelj oda hogy így a gyertyák közelebb kerülnek a dugattyútetőhöz!
Szerezz be két közel azonos teljesítményű gyújtótrafót, majd kösd őket párhuzamba. A szikrát úgy ellenőrizd, hogy beteszed a két gyertyát, beindítod a motort, majd előbb az egyik pipát, majd a másikat húzod le. Ha teljesen biztos akarsz lenni, akkor egy harmadik gyertyára dugod rá a lehúzott pipát.
FIGYELJ ODA HOGY EZ IGENCSAK ÁRAMÜTÉS VESZÉLYES!!!!!
Fogót, kesztyűt használj!!!

Ha képek kellenek a hengerfejről szólj és csinálok. Ha találkozok haverral :D
sorszám: 19787 (75098)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-09 15:54:18)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-10 06:20:36
Én karácsony előtt vezetékeltem újra egy TS-t. A motorhoz akkor még a tulaj kérésére sima 1.5-ös keresztmetszetű tyúkbeleket használtam. Majd ezeket zsugorcsöveztem. Eredmény az lett hogy szép szép meg minden, de a zsugorcső hidegben felkeményedik, zsgurcső nélkül meg kiba randa a sok tyúkbél. Januárban vezetékeltem após simsonját, de azt mér gyakorlatból 5 eres hagyományos 220-hoz is használt sodort réz kábellel csináltam. Az eredmény az lett hogy nincsenek lógó kábelek, nem keményedik fel úgy mint a zsugorcső, nem törik. Valamint ha kisebb keresztmetszetű helyett nagyobbat rak valaki az nem baj. Jobban folyik az áram, de ha nagyobb helyett beraksz egy robbantókábelt, akkor biztos lehetsz abban hogy elb@sztad.

Szóval ha mód van rá én javaslom keressen mindenki a környékén egy olyan szakit, aki RENDESEN beköti neki, és ésszerű javallatokkal könnyíti meg az egész hercehurcát.

Apropó, valaki korábban írta hogy az egész móka 800HUF. Kérem az illetőt, hogy postázzon már ki nekem 800HUF-ért egy komplett csomagot, sarukkal, cinnel, forrasztógyantával, kábelekkel, zsgurcsővel, meg sarukkal. Mer' akkor bizisten újravezetékelem másik haver TS-ét is.

Saját számításaim ennek az összegnek közel 4X-ére rúgnak. Na nem mintha ez nagy összeg lenne. De ha áldozunk az igényesség oltárán is akkor még kevésnek is tűnhet.

Üdv.: CREation
sorszám: 19786 (75097)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-09 23:27:49)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-10 06:02:11
Egy emberről beszélünk :D

Alias FAKI :D
sorszám: 19785 (75096)
(elözmény: chevy001, 2007-05-09 13:43:43)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-05-10 00:29:14
elég hervatagon folydogál a benzin, pedig a csap is új(fél éves), gyetyát meg nemrég cseréltem... akkor lehet, hogy szétszedem a tankot, megnézem mi lehet ott... kosz, mocsok,...stb
sorszám: 19784 (75093)
(előzmény: chevy001, 2007-05-10 00:05:54)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-05-10 00:10:04
nna ugyanezt produkalta a mult heten a gepem, es egy gyertyacserevel megoldodott a dolog (egy probat meger....)
sorszám: 19783 (75092)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-05-09 23:56:25)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-10 00:05:54
A benzin szintet mindenféle képpen nézdd meg, illetve nézdd meg, hogy a csapon elegendő benzin folyik-e át.
sorszám: 19782 (75091)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-05-09 23:56:25)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-05-09 23:56:25
hali! az mitől lehet, frissen fúrva, elméletileg minden oké, túl a bejáratáson, azt tudja a gép, hogy előzéskor húzok egy full gázt a gép felpörög, majd leesik a fordulat, mintha ki megy belőlle az erő,. majd egy kis alapjárat után, ha nem áll le új erőre kap. ezt csak full gázon és nagy fordulaton tudja, mi lehet a baj? alacsony benzinszint, mit gondoltok? kösz !gyuri
sorszám: 19781 (75090)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-09 23:27:49
Szerintem ez nem ilyen egyszerü.Elöször is a szinek miatt.Persze más szinü is lehet ha az ember felirkálja és nem keveri össze(az áramnak mindegy milyen szinüben folyik).Másodszor a keresztmetszet:egy 5 ill. 7 eres kábelben szerintem egyforma keresztmetszetüek a vezetékek.Lehet hogy ezt rosszul tudom mert nem vagyok vill.szaki.Az biztos hogy a villamos rajz szerint különböző a vezetékek keresztmetszete(ts250/1-en 4db1.5-es és 3db 0.75-ös).Lehetséges hogy nincs jelentösége.Erröl egy villamossági szakember többet mondhatna.Nem tudom abbol baj lehet-e hogyha mondjuk minden vezeték egyforma keresztmetszetü.
sorszám: 19780 (75088)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-05-09 17:17:34)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-09 20:27:18
Akkor ott a gázbovden elhelyezésével lehet a baj.Mondjuk én nem nagyon értek a ts-ekhez, mert élőben se láttam még:)De azért a ts, és az etz közt van valami hasonlóság.Meg volt már szerencsém nekem is ien gondal.Ha a karbi tényleg belett lőve, akkor csak az elektronikával lehet a gond.De azért az alapjáraton én még probálkoznék:)
üdv
sorszám: 19779 (75075)
(előzmény: LG TS, 2007-05-09 20:01:50)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-09 20:22:31
Hengeres, 8A-os.A vezetékelésnél arra figyelj, hogy netudjad leszedni a sarukat.Még úgyse, hogyha bikából próbálod húzni.Meg azért a különböző vastagságú, és szinezésű kábelezésre is figyelj oda.
üdv
sorszám: 19778 (75074)
(előzmény: LG TS, 2007-05-09 19:28:26)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-09 20:17:40
Ha meg van minden hozzá, akkor vedd meg, és újítsd fel. Szerintem jobban megéri venni egy blokkot kosárból és felújítani, mint venni egy olyat ami egyben van és azt mondja a tulaj, hogy jó.
sorszám: 19777 (75072)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-09 18:36:37)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-05-09 20:09:46
Akkor ne vegyél semmit, ha azt hiszed, kapsz 10ezerért 1 olyan blokkot, amihez nem kell hozzányúlni, jah ezt majd elfelejtettem, faszom.
sorszám: 19776 (75070)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-09 18:36:37)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-05-09 20:01:50
A karbi az egy pár hónapja be lett állítva, mert az teljesen rossz volt, azt kellett hozzá először szerezni. Azóta nem sokszor kb. 7-8 szor volt beindítva, abból 4szer mentem vele. Alapjárat még nincs beállítva, mondjuk meglepődtem hogy a TS eknél ha a kormányt elfordítod akkor akár 1000rpm et is változhat a fordulatszám. Legalábbis ezt olvastam abban az útmutatóban amit találtam. Az enyém is leáll ha balra vagy jobbra már nem emlékszem melyik irányba elfordítjuk a kormányt. Faterom nem is tudta, hogy ez nem hiba ő azt mondta ez mindig is ilyen volt. Ennyi. Mondjuk mikor felvilágosítottam kicsit égett a pofája :-).
sorszám: 19775 (75068)
(előzmény: SmOz, 2007-05-09 16:32:11)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-05-09 19:55:12
Köszi!
sorszám: 19774 (75067)
(előzmény: chevy001, 2007-05-09 19:44:49)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-09 19:44:49
Fehér színű kell ami 8 A-os.
sorszám: 19773 (75065)
(előzmény: LG TS, 2007-05-09 19:28:26)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-05-09 19:28:26
Kösz a segítséget, csak tuti a vezetékekkel van vmi gond mert elég öregecskék már. Na jó ráveszem nagyfatert hogy essünk neki. Ja még az is eszembe jutott, hogy kiment az egyik biztosíték a biztitáblán a feszszabályzó mellett alatt és csak egy nem belevaló biztit tudtunk bele keríteni. Pontosan azt sem tudom hogy oda milyen bizti kell. Ebben is tudnál segíteni?
Köszi az eddigi helpet is! :)
sorszám: 19772 (75064)
(előzmény: SmOz, 2007-05-09 16:30:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 19:28:07
ja 2 trafó egy gyertyára kötve hülyeség.
Legjobb esetben is csak úgy működik mint 1 trafó, roszabb esetben (ami valószínü) pedig a gyengébb trafó elvezeti az energia egy részét.

Egy gyerta egy jól méretezett trafóval ideális. ezen nem kell variálni
sorszám: 19771 (75063)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-09 15:54:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 19:25:40
Hát ETS250 esen már láttam ilyet, de ETZnél nem tudom hogy érdemes e. Szerintem az égéstér formályának kialakításával már megoldották hogy egy gyertyával is jól menjen, de ilyen szinten nem értek hozzá. Bambit kérdezd ő a tuning mester.
sorszám: 19770 (75062)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-09 15:54:18)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-05-09 19:12:33
Gyű ez aztá konkrét voot!:)
sorszám: 19769 (75061)
(előzmény: mobelvagen88, 2007-05-09 18:36:37)

 
 
mobelvagen88
válasz erre | email2007-05-09 18:36:37
sziasztok!Tudnátok-é nekem segíteni??Kellene nekem egy 1970 250/2-es Trophy mzbe egy komplett blokk,mert csak ha lessz blokk akkor neki állok a felújjításnak!!De ha lenne is valami emberi áron mert itt már valaki mondta hogy van csak egy kosárba szétszedve van és már 20-éve nemvolt beindítva,zsákbamacskát meg vesz a faszom!
sorszám: 19768 (75059)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-05-09 17:17:34
villamossági bolt: - csókolom 5eres / 7eres vezetéket kérek:)
sorszám: 19767 (75048)
(előzmény: chevy001, 2007-05-09 16:55:20)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-09 16:55:20
Létezik új kábelködeg peregyes TS-re?
Ha igen akkor hol lehet beszerezni?
Köszi
sorszám: 19766 (75047)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-05-09 16:48:17
Javaslom énzd még meg azt is, hogy teljesen lenyomott fékpedálnál a fékkulcs nem ütközik-e bele a hátsó letámasztó tengelyt körülvevő részébe. Ha beleütközik, akkor 1 ricnivel hátrébb kell állítani a fékkulcsot és jó lesz. Nekem is ettől ment már el a hátsófék.
sorszám: 19765 (75046)
(elözmény: chevy001, 2007-05-09 11:23:48)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-09 16:38:38
uhh félreértettem:)))
2 trafó, 1 gyertyára.Erre biztos választ nem tudnék mondani, dehogy egy helytelen cselekedet történne, az biztos.^^
sorszám: 19764 (75045)
(előzmény: SmOz, 2007-05-09 16:33:45)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-09 16:33:45
Szerintem leég a trafó...nemhiszem, hogy bír 1 trafó 2 gyertyát.
sorszám: 19763 (75044)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-09 16:31:15)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-09 16:32:11
ja!És a karbit se ártana meglesni;)
sorszám: 19762 (75043)
(előzmény: SmOz, 2007-05-09 16:30:48)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-05-09 16:31:15
Nem, ez csak kérdés volt hogy akkor mi történik!?
sorszám: 19761 (75042)
(előzmény: Kuci, 2007-05-09 16:00:23)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-09 16:30:48
max 800hufból ki jön a vezetékek, és a saruk.A te helyedben megnézném, hogy minden saru oxid mentes, és szorosan a helyükön vannak.Aztán a vezetékeket is megnézném, hogy nincsenek-e megszakadva, megfelelő-e a szigetelésük.Ha ezeknek az elvárásoknak megfelelnek, akkor megnézném, hogy rendesen vezetik-e az áramot.Ha minden okés, akkor azokkal nem lehet gond.Max valahol letestelhet.
A gyertyával kapcsban annyit, hogy próbáld meg egy új gyertyával:))Ha ezek után nézésével, kicserélésével se okés a dolog, akkor gyújtást kéne állítgatni.
üdv
sorszám: 19760 (75041)
(előzmény: LG TS, 2007-05-09 15:02:58)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-05-09 16:08:44
Az a gond velük, hogy nem oldószeresek, tehát vízbázisúak, szóval oda inkább valami solventes, nyomtató kellene és fóliára. Ennek ellenére 2 évnél tovább semmi sem bírja az UV-t.Leht nyerni néhány hónapot lelakkozással, laminálással, de mivel Magyarország spórolós ország, az összes digis nyomtatósnál utángyártott festéket alkalmaznak, ezért a rövid színtartás.
sorszám: 19759 (75039)
(előzmény: Keri, 2007-05-09 15:08:32)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-09 16:00:23
:OOOOO

2 trafó van 1 gyertyára ??????

sorszám: 19758 (75038)
(előzmény: GJózsi, 2007-05-09 15:54:18)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-05-09 15:54:18
Lehet a 250-es Etz hengerfejével is ilyet művelni? Láttatokmár ilyet? Olyankor mi történik ha 2 trafó van 1 gyertyára kötve?
sorszám: 19757 (75037)
(előzmény: Keri, 2007-05-09 15:29:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 15:29:09
nem túl meglepő, ugyanis ha 2 helyen gyújtod meg a naftát, akkor 2szer gyorsabban fog égni. Általában egyébként nagy hengerürtartalmu motoroknál szokták ezt csinálni, hogy ezzel szabályozzak az égés sebességét és hatékonyabbá tegyék.
Ráadásúl a két gyújtás idejével is szoktak játszani, vagy régebbi motorokon az egyiket a szélén gyújtották a másikat a közepén ezzel ugyan azt a hatást elérve.
sorszám: 19756 (75035)
(elözmény: chevy001, 2007-05-09 11:21:25)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-05-09 15:22:00
Én a problémás cuccokat említettem amit másnak is ugyaolyan problémás megszerezni mint nekem ezt tudom jól mer tapasztaltam. A használtat leszámítva. Mer használt cucc tonnaszám van de az olyan is. Keletnémet meg má nincs az a nagyobb baj. Az ETZ kompatibilitás érdekes kérdés. Szerintem az ETZs cuccok se a legjobbak. Hajtottam aztis 3 évig sőt most is van nálam egy müszakira kell megcsinálnom minden szart rajta. Én most már rizskályhát hajtok így nagyon nem érint a dolog de egyszer mikor sikerült egy gyári 9e kmes ETZt szerezni és abbol építettem gépet az nagyon jó lett. Mer jó volt az alapanyag és nem utángyártott kacat.
sorszám: 19755 (75034)
(elözmény: chevy001, 2007-05-09 13:41:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 15:21:38
javaslom olvasd el a "vezetéstechnika" rovat "fékezés" címü cikkét.

Röviden: Első fékkel fékezünk !!! a hátsóval csak rásegítünk pl vizes úton is. A hátsó fék alkalmatlan nagyterheltségü üzemi féknek. Haver csak 2 kört ment egy gokartpályán es megsütötte a hátsó fékemet ETZ-n.
sorszám: 19754 (75033)
(elözmény: chevy001, 2007-05-09 11:23:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 15:15:32
-tömítés kell oda, pl FBS
-gondolom 1/30-as keverékkel jársz, a trutyi olyankor pedig jön, a lényeg hogy ne fújjon ki a gáz...nagyon.

-túl sokat vársz az MZ-től :)
sorszám: 19753 (75032)
(elözmény: chevy001, 2007-05-09 09:38:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 15:08:32
nem reklámozni akarom, de a HP vivera tintás nyomtatója UV álló. Volt a fotozz.hu-n egy teszt amikor 1 évre kiraktak mindenféle nyomtatott fotót a déli ablakba és egy év után csak ennek és a fotókidolgozó által nyomtatott képek nem fakultak ki.
Mindegyik nyomtatónál a saját márkás fotópapirra nyomtattak.

Egyettlen gond lehet, hogy a nedvességet nem biztos hogy szereti az ilyen kép.
sorszám: 19752 (75030)
(elözmény: chevy001, 2007-05-08 23:10:28)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-05-09 15:02:58
Sziasztok! Nekem egy 150-es TS-em van amiről már írtam korábban. Mennyibe kerülhet egy ilyen régi motor 75-ös évj. teljes átvezetékelése? 6V-os a rendszer. Ja meg pl. vettem bele új gyertyát és azzal először pöpec volt, később meg már nem adott szikrát. Beletettünk egy százéves gyertyát azzal meg volt szikra és indult is. Csak eljutottam vele 2 utcányira onnan meg tolhattam vissza, mert bedadogott és leállt, beindulni meg már nem akart. Az hogy beköpi a gyertyát, az lehet attól hogy kokszos a kipuffrendszer, eléggé el van tömődve. Vagy attól, hogy az alapjárat nincs beállítva rajta? Lehet hülye kérdések, de nem nagyon értek még hozzá.
sorszám: 19751 (75029)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-09 15:02:56
alapvetően széria a blokk, nem lehet módosítani, meg reszelgetni meg ppolírozni.
Amit lehet az, hogy a generátor forgórészt leszedjük, valamint a kuplungot is szabad könyíteni.

Karbiban csak a fúvóka mérettel lehet variálni.

Légszűrő nem kötelező de a légszűrőházat nem lehet módoosítani.

Vázat, futóművet nem lehet módosítani, csak a villamerevítő engedett.

Ha részletesebben érdekel akkor a www.mzracing.hu oldalon van a hivatalos műszaki kiírás.
sorszám: 19750 (75028)
(elözmény: chevy001, 2007-05-08 22:05:52)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu