:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Május 18-19 motorostalálkozó Hajdúszoboszlón!
Gyertek!!
Tökmindegy, hogy milyen, csak csapágy, vagy szimmeringboltban vaedd meg, és mond meg nekik, hogy fődtengelyminőségű kell, amit nem esz meg az olyaj.
Hali!
Milyen márkájú szimeringet javasoltok 250/1-be? Milyet használtok? Kinek mi a tapasztalata?
Köszi!
Szia, nyugodtan rakj föl szélesebb kormányt a bovdenek elég hosszúak lesznek. Ha magas is a kormány akkor a fékcső lehet rövid lesz (a gyári). Nekem ilyen széles kormány van fönn és bőven elég a bovden hosszúság:
(egyébként tök kényelmes vele menni:))
http://kepfeltoltesbcs.extra.hu/files/etzre_dragbar_with_t1179413986.jpg
(Amúgy a heggesztésnél nem csak egymáshoz van dugva a kétccső, hanem van belülről egy vastag merevítő cső is)
hello ez változó szerintem attól fögg
haverem már tett bele 1m es savállócsövet és ahoz elég volt mivel a srác kormánybuzi
minden héten másik van a motorján
volt már babetta kormány is de az magas és az elégé szoros volt de ami nagyon fasza volt szerintem az a
középen 10 cm-rel megtoldott pannesz kormány volt
ami viszont fontos az hogy olyan ember heggesze meg aki tod is heggeszteni
mert a kormányt megvágni nem játék
mert ha kanyarban törik el az elég rosz szint vet az éppen aktuális jókedvedre
na mindegy sok sikert
Fogalmam sincs, ugyanolyan a felfogatása mint az etz-é. Bontokbol lehet kapni amugy, vatera.hu, illetve nyitott szemmel kell járni:).
Hello Egykis segítségre lenne szükségem... Szeretnékaz etzmbe egy szélesebb kormányt rakni...Az lenne a kérdésem hogy a bovdenek azok elég hoszzúak lennének-e hozzá? ha nem akkor milyen bovdent raktatok bele?
Hello!
A fék téma engem is érdekelne a kérdésem csak annyi h melyik évjáratú RS125 é lehet mert ma néztem eggyet és az nem passzol az ETZ-vel. Annak olyan fajta felfogatása volt mint ujjab motorokon meg robogókon van.
Köszi a válaszokat! Tud valaki konkrét helyet és árat ahol kapok valami megfelelőt? Engem nem zavar ha nem egyforma kuplung és a fékkar :)
Én itt a szocimotoroson akadtam rá, "Doctor" nevű emberke hirdette, és úgy vettem meg. Fékkart is adott, ami egyébként nem csereszabatos, tehát nem lehet tz fékkart rátenni, azt is szerezni kell. Kuplungkar meg etz, nem nagy a különbség a kettő közt, nem feltűnő. ha kell adok rola képet, msnen.
Féklámpakapcsolot meg 300forintos mikrokapcsolobol csinaltam amit elektronikai boltban vettem, (és ugyanaz mint a 4000forintos gyári:)
sziasztok eladó egy trophy 250 oldalkocsival döglött blokkal,felújításra vár!!érd:wespe88@freemail.hu
üdv mindenkinek.
keresek egy olyan segíteni tudó ts 125-ös motorhoz értő embert, aki esetleg pesten lakik és személyesen vagy e-mailben tudna tanácsot adni. előre is köszönöm.
cs.
botka@freemail.hu
http://matiz.terep.hu/mzts - no így állok. A Mofaker megbízható, használható minőségű cuccokat árul (utángyártott)?
Bazsi, cross MZ: nincs fotóm róla, de ha legközelebb ott járok, lefényképezem!
És hol lehet szert tenni 1 ilyen főfékhengerre? No és a fékkart hogy olodod meg?? Az csereszabatos az MZ-vel??? Vagy felemáson hagyod, avagy a kuplungkart is cseréled??
Hali etz mágusok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Vettem egy etz-t, a kuplungjával van bajom.
Új lamellákkal szerelték, és nem akar teljes mértékben csúszni hidegen egyesben, másrészt érdekelne, hogy a kuplung külső és belső kosara között ott kell e lennie egy kb 1; 1.5mm vastag hézagoló alátétnek?
Légyszi segítsetek!
Hali etz mágusok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Vettem egy etz-t, a kuplungjával van bajom.
Új lamellákkal szerelték, és nem akar teljes mértékben csúszni hidegen egyesben, másrészt érdekelne, hogy a kuplung külső és belső kosara között ott kell e lennie egy kb 1; 1.5mm vastag hézagoló alátétnek?
Légyszi segítsetek!
Igen, van, nekem pl Aprillia RS125-nek a főfékje van fönn, és megvagyok vele elégedve, fémfékcsővel. Nem kellett alakítani hozzá semmit, csak siman fölrakod. Ja és lehet hozzá kapni mindent ami nem utángyártott gagyi:), ez a fő előnye.
Igen van.Pl robogóéra.Csak a fékcsőnek a menete, és a munkahenger menete közé kell esztergálni egy ien toltadot.A műszakin nem nézik.Talán még örülnének is neki:)
Van-e valami bevált megoldás az etz főfékhenger lecserélésére valami más motoréra minimális munkával? És ha igen beszólnak-e érte műszakin?
Hát sajnáljuk az esést + motortörést.
Nekem ezzel "nagy szerencsém" volt.
Nem sokkal a megvétel után csusztam el egy kanyarban egy mellékúton.Egy hétig borogattam a térdem kalácsát.A motornak semmi baja nem lett.
Utána már úgy éreztem hogy én vagyok a sérülékenyebb... :)
Azóta óvatosabban egyensítem a kanyarokat... :)
Hello!
Én tegnap fújtam le ETZ vázat Trináttal de úgy hogy 1dl festékhez hozzá kevertem kb 2cl kétkomponensű műgyantát olyat amilyet a motoridomokhoz is használnak Nitro val higítva:) Keménységre olyan mintha rendes 2K festékkel lett volna fújva és a fénye is jó. Azért tankot + a dekninet nem állok neki így lefújni. De a vázra sztem 1.osztályú:):)
Te is?
Hullanak az mzsek meg az mzk:( pedig ennek nem igy kéne lennie. Alább is vétlen volt az mzs.
Amugy néha tényleg nem árt a vessző, meg a pont. :)
ˇˇnem tom tegnap én is megborultemˇˇ ezt meg arra a motorbalesetre irtam ami lejjeb van pár hozzá szólással miskolckörnyékén
különben nagyon hullanak a motorosok ujjabban!
mondjuk ez az én hülyeségem volt!
kellene olcsón egy 250-es tz,mert tegnap akkorát tanyáztam vele előszőr,hogy csak a váznak meg a motorjának nem lett baja!
nekem meg kulcscsonttörésem lett ugyhogy kész vagyok
Amit írtál.
Néha esetleg egy vessző vagy pont sokat segít! :))
nem tom tegnap én is megborultem lécci keritsetek pár ezresért alkatrésznek mert minden kiálló dolog elmenet meg a kulccsontom ment arrébb2 darabba
Az ilyent a helyszínen érzésteleníteném egy 9milissel. Az egyik kollégám is hasonlóképpen járt, csak ő azóta nem tud lábraállni. 26évesen így elküldeni valakit kerekesszékbe... Rohadjon meg!
van valakinek eladó nem használt250-es etz-je? vagy valami pajtába talált? kene nagyon mert tegnap leamortizáltam az enyémet
van valakinek eladó nem használt250-es etz-je? vagy valami pajtába talált? kene nagyon mert tegnap leamortizáltam az enyémet
Miskolciak és környékiek?
Tud valaki erről a szerencsétlenül járt kollégáról?
http://www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-ZEMPLEN/cikk/fellokte-a-motorost/cn/news-20070515-11193014
Ha lehet én is kérek a képekből.
Cserébe adhatok én is ilyen "elvetemült" fotókat.
Zoltán
Hát, hogy mennyi áram (A) van benne azt nem, DE azt, hogy működés közben mennyi megy bele, vagy jön ki belőle azt igen.
Álló motornál csak a feszültséget (V) lehet mérni.
Zoltán
hmm...értem.Majd akkor lehet aztkéne tennem, amit ajánlottál.Köszi a segítséget!
üdv!
Nézd vissza a motor elektronika fórumot. Ezt a témát én is körbejártam. Ha jól emléxem a peti74 féle gyújtást 15e-ért rakja fel neked peti, és egyben elmondja a hibalehetőségeket, javításukat, és a gyújtás beállítását is elmagyarázza.
Vedd figyelembe hogy a gyári csak gyújtás több mint 20, és arra neked kell rájönnöd.
Akinek van már tapasztalata mindkét gyujtásról az irja már meg légyszi hogy melyik jobb.Az elektronikus vagy a megszakitós.Az elektronikus mibe kerül?Ja és konkrétan mit kell venni hozzá?Köszi a válaszokat.
Sziasztok!
Legújabb elvetemült projektemhez szükségem lenne egy rossz MZ kilométerórára es egy fordulatszám mérőre. Nekem csak a tok, számlap, jobb esetben az üveg és a krómkarika kell. Az a terv, hogy elektronikus műszerfalat csinálok :D Tudom, hogy elvetemült ötlet, de ha egyszer elkészül a második verziós elektronikus gyújtásom, akkor digitálisan le tudom közölni a fordulatszámot, ha már úgyis meg kell mérnem...
Ha van ilyened elfekvőben és nem kell, írj a goss KUKAC szocimotoros PONT hu -ra!
Köszi! Goss
Gratulálok!
Elsőre 49ccm-nek olvastam az meg ugye még csak kismotor(os) :)))
igen a vastagabbal nem lehet gond, hacsak nem az, hogy nem fér el :)
MZnél talán nem gond, de autónál kínlódtam ezzel.
600HUF/deci a duplicolor (újpest, víztorony mellet van szakboltja) azzal festettem a racing MZt meg vagyok vele elégedve. Jól lehet vele dolgozni, és szép felületet ad. Bírja a benzint is. Ezért a pénzért edzőt is meg higítót is adtak hozzá nekem.
Viszont az 1000HUF/decis festékhez képest amivel a kocsimat fényeztem nem olyan elenálló, kicsit mintha puhább lenne, de amúgy meg vagyok vele elégedve.
Másik, hogy én fél litert vettem. 2szer fényeztem mert elsőre nem lett jó, meg a felületen is kellet még javítani (ezt csak fényezés után láttam meg) és még így is maradt bőven egy fényezésre (lehet hogy kettőre is)
A trinát 1000HUF/literért nem tudom milyen felületet ad, de szerintem az kerítésre való, nem járműre.
Persze ha igénytelen munkát akarsz....
eleve a szórógitt kilója 3-5 rugó ha jól emlékszem (fél kiló elég, de nem biztos hogy kapsz ilyen keveset). A git az elég olcsó mert nem kell belőle sok. De a lényeg az, hogyha igényes munkát akarsz akkor nem nagyon lehet spórolni és érdemes jó minőségü anyagot venni.
trinátot nem ajánlanám, asziszem hogy nem is benzinálló, ezenkivül nem motorfényezésre van kitalálva. Szerintem megéri kiadni 2000forintot egy hosszabb távú befektetés érdekében, és legalább szép is lesz.
Ja és én anno simsont festettem vele. és nem voltam vele megelégedve(trinattal), pl a tankrol mállot le a cucc, pedig rendesen megcsinaltam minden szutyok munkatt alatta. Ezvan szar minőség. Bár mondom ez csak az én tapasztalatom nem kell készpénznek venni:). Egyébként lehet kapni egykomponensű festéket is, az olcsobb és még az is jobb mint a trinat. (egyébként is csak poénból löktem be mivel a neolux utan jo passzolt a trinát:)
Üdv!
Uhh hát az a 1000ft/dl az drága:/Mert még a telóvillákat, hátsólengővillát is leakarom fújni.De akkor azt a trinátot veszem meg, mert azt énis néztem.Ha jól emléxem, fél, vagy 1 liter 1000körül van.Köszönöm a választ!:)
üdv!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Úgy vettem észre de ez még annyira nem biztos, hogy a kuplungbóvden ahol bemegy a blokkba folyik az olaj. hogy folyik valahol az biztos. De mint az állat. 20km alatt televerte a lábtartómat, hátsóvllát, még a hátsókerék is tiszta olaj. Ma kitekertem a szintjelző csavart, és ömlött belőle a cucc. Szerintem egy kicsit hígabb lötty mint a motorolaj amit beletöltöttem, de ez megen csak találgatás, az biztos hogy benzinszagát nem éreztem. Szerintetek elképzelhető hogy mégis ennyi benzin került volna a váltóba? Vagy van más ötletetek? Nem tudom mire vélni a jelenséget.
Sziasztok!
ETZ-re kéne nekem előre (18" és kb. 80 vagy 90 széles) vmi jobbfajta(tapadósabb) gumi. Használtra gondolok, ezért fordulok hozzátok! Olyan kéne, ami már ledobott(nem baj ha már nincs benn minta...), tapadós fajta(stoppinál ne csússzon el) és persze nagyon olcsó!!!
Ha esetleg van valakinek otthon elfekvőben és nincs már rá szüksége, az lécci írjon!
Előre is kösz!
Trinát:)
Egyébként én bementem egy autófényezőhöz az ajánlott két komponensű feketét (edző kell bele). Minőségre jó, szép is..kicsit drága (1000forint kb egy deci) de nyugi a vázra elég kb szerintem 1-2 deci, és még a sárvédő is kifog jönni belőle:)), de kérdezz meg egy szaki az egyből tudni fogja.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|