:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Arra szeretném felhivni a szocis kollegák figyelmét...
Hali. Gyertyahézag 0,7 mm, csak mágnesgyújtásnál kell kisebbre venni.
kétütemű motorba hosszú elektródás gyertyát (N15YC).... érdekes fejlemény. Jó kis gyertyatúlmelegedést okozhat, de biztosan én tudom rosszul.
háát nem tudom....az úszószintre gondoltál ? mert azt én még a saját karbimon soha nme állítottam.
A benzin-levegő keverék meg szerintem mintha dús lenne mert a korábban őzbarna gyertyámon az utóbbi egy hétben (mióta a bajok előjöttek) fekete korom réteg rakódott le....
1 évvel ezelőtt, amíg nem volt megen hajtható MZ-m én is ezt mondtam...
De rá kellett jönnöm, hogy a 20 évvel ezelőtti Izolator Special jó valt a mai meg szar.
Ez érezhető a teljesítményen is bár ha tökéletes a gyújtás az Isolátorral is elmegy. De 1 30 éves 6Voltos megszakítós gyújtásrendszer nem a tökély mintaképe és megeshet, hogy az NGK csodát tesz vele (tapasztalat).
Ezért ajánlom az NGK-t mert szerintem az a legjobb bár 3 Isolátor az ára...
Szerintem ha falsot szív nem köpi be a gyertyát...
Tapasztalatom szerint van olcsóbb gyertya az Isolátornál, de megbízhatatlanabb kaka nagyon kevés. Még rosszindulatból se javasolnám senkinek.
www.mofaker.hu
nézelődj! :)
Én is Isolator-al küldtem jó darabig, csak most nem lehet kapni az öregnél akinél szoktam venni. Nekem is nagyon bejött.
A gyertya meg szerintem egy egy elég relative szempont. Én minden motoromat Isolator 260-as gyertyával hajtottam. És mindig meg voltam vele elégedve. Lehet van jobb, meg van olcsóbb, de megbízhatóbb igen kevés :)
Aztán lehet engem szidni :D
Kivétel ha a gyújtás felöli szállt el :) Mert akkor meg pont falsot szív.
Szerintem az a baja, hogy öregmászegényke.
Mindent állíts gyári eredetire: gyújtás, porlasztó.
Aztán szerintem megér pár ezrest, hogy kicserélld a lényeges alkatrészeket: gyertya (NGK HS6) megszakító, kondi, gyertyakábel és pipa, légszűrő sőt még a trafó is lehet rossz, mert az, hogy szabadban van szikra 1 dolog a kompresszió elfújja a gyenge szikrát.
Aztán át kéne nézni az összes vezetéket a sarukat esetleg megcsiszolni, különösen a lámpafejben és a dinamónál.
A dinamó szénkeféit is nézd+.
Ha elektronikus fesszabot kapott le kell venni a tekercset az állórészről mert az bekavarhat (van ott egy kis tekercs az a sönt v. gerjesztés).
Figyelj oda a hézagokra 0.3, 0.4mm (gyertya és megszakító). Gyújtás 3mm.
Súber középen, fuvókák eredetiek, karbi tiszta úszószint jó...
Ezeket nézd meg de szerintem gyújtásproblémád van.
Bár a gyertyát szimering miatt is beköpködheti de akkor marhára füstöl és nedves olajos trutyis a gyertya.
1. Cseréld újakra a főtengelyszimmeringeket!
2. Vegyél Brisk N15YC gyertyát. A régieket felejtsd el, vagy égesd ki!
3. Kifejezett 2T olajat keverj a benzinbe!
4. A porlasztó és tank közötti, utólag beépített szűrőt nyugodtan hajítsd el! A benzincsap szűrője viszont kell.
5. Ha nincs töltés, csináld végig Dr. Flamisch Ottó: Gépjármű-diagnosztika (Műszaki, 1980) 4. kiadás 162.-175. oldal közötti szakaszt!
Így, látatlanban ezek a minimálisan elvégzendő feladatok.
karburatorban lévő benzinszint, túl szegény keverék is produkalhat ilyen jelenséget (tipp)
Hello!
A 125-ös TS-em magasabb fordulatszámon elkezd dadogni, így nem tudom normálisan kihúzatni, mintha kihagyna a gyújtásom, de az rendben van úgy néztem.
Viszont korábban volt már ehhez hasonló problémám, csak akkor alacsonyabb fordulaton is bedadogott akkor a kondenzátor cseréje megoldott minden gondot, bajt.
Most is lehet ez a baj? Ha igen akkor miért van az. hogy az én mz-ém "eszi" a kondit???
nincs, msnen tudok adni gumikereskedős telefonszámot, 2-3forintért elsőosztalyú gumikat adnak. én pl 2.75ös téglamintas heidenau gumit becseréltem bridgestone 110/80*18-as pályagumira 1000forint ráfizetéssel.:))
Sziasztok!
Még mindig nem működik szegény öreg TS 150-esem. Beraktuk az új elektronikus fesz.szabályzót. Annyi értelme volt, hogy elsőre jól beindult, de egy idő múlva folyamatos gázzal való melegítés közben elkezdett megint szarakodni, dadogni, fulladni, szóval pont mint eddig. A gyertyát egyfolytában beköpködi, és töltés sincsen. Szikra van rendes, de mintha hol kapna rendesen benzint, hol nem. A tankot és a benyaszűrőket megint kipucoljuk, hátha. De hogy miért nincs töltés? Erre mondhatnátok okokat. Dinamó? Meg azt sem értem, hogy egy száz éves régi gyertyával pl. indul pöccre, az új gyertyával meg nem akar indulni. Ráadásul a sok gyertya ki-be csavargatától elment a menet, úgyhogy vihetjük rokonhoz aki majd megoldja. Ez még a kisebb probléma. Az alapjárattal egész addig ugye nem érdemes foglalkozni amíg nem megy rendesen a motor igaz? Mert fel kéne melegíteni üzemmelegre. Eddig a leghosszabb út amit menetem vele az 4km volt, de ez kevés. Akkor jó volt. Fater szerint motorikusan van baja. szerintem meg vmi elektromosság.
ez a k 36 minta elég jó esetleg több mintával vagy picit nagyobb borával van más?jah és 18" ugye
18"-ra van szükségem és nem pálya hanem, olyan ami a pálya és terep közt van ,de mégis lehet vele esőben mocizni döntögetni és száguldozni és a sárba se marad ott!
Sziasztok!
Kings Tire gumikkal van valakinek tapasztalata? Esetleg Mitas? Melyik a jobb ár-érték arányban?
Előre is kösz!
Nem kell egy 16" 110/80-as heidenu k36os? nem használt
szerintem jó lesz a 26-os csak feljebb kell tenni a síbert hogy kevesebbet kapjon a szivócsonk megegyezik?mert ha nem kell esztergálni vagy csinálni valami közdarbot
UI:a gumira visszatérve lécci nevét típusát számát irjátok le vagy linket hogy lássam is
35ezerer?
Annyiér a Hondámra veszek pályagumit!
Az TS-en szokasos Pneumant van vagy miafene, ETZ-re mint sportos kozlekedesre alkalmasabb járgányra Heidenaut használok, es ajanlom is. Mofaker, vagy bármely szocival foglakozo motorsbolt.
CS
ui.:Aki jártasabb ETZ karburalasban kukkantson mar be lecci a tuing topikba a hozzaszolasomra. Koszi
Hali! Ha van valakinek normális jó állapotú bontott etz kipufogója Pest közelében eladó az lécci írjon: hagymasib@sysonline.hu vagy hívjon: 20/518-57-64 Előre is köszi!
jah és ha lehet 3.50-nél vastagabb legyen de legalább 3.50
Etz 250-es váz első telóval(tárcsafékes) eladó! Nagykanizsán! Képet küldök ha kell! Inkább e-mail-t irjatok! Iá.:12.000 Ft
valaki ajánjon nekem gumit lécci mert most egy 35 ezres van fennt de nem ér semmit esőben
Olyan kellene ami jó esőbe,lehet vele döntögetni mert jól tapad, nem baj, ha nem pályagumi lehet bordás rendesen de ne enduró legyen
jah és ez ne legyen több 10ezernél
Pénz büntetés, meg eltiltanak pár évre. Egyik ismerősim kocsival ment jogsi nélkül, őt 2 évre tiltották le a jogsi megszerzésének lehetőségétől.
Má megin te?
EMBEREK! ÚJ FÓRUMOZÓK KÜLÖNÖSEN!
Ezzel a stretessel vigyázni kell mer sokan panaszkodtak rá régebben!
ALKATRÉSZEK! Vadonat új MZ és SIMSON, JAWA illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
Látom nagyon jól értetek a jogszabályokhoz! igy a kérdésem a kövi: most csinálom az Akorl.jogsit de nem teszem le az etz-t (asszem ez érthető) ha meg tud fogni a rendör mik lesznek a következmények??? részemröl az lesz hogy veszek valmivel nagyobbat!
De amikor elhúzol a fakabát mellett, mindenképpen ordítsd oda neki, hogy: "Biztosúr, nagyon sajnálom, de nem érzem magam készen az orális közösülésre!"
Ha ezután elkap, akkor meg ezt vezesd neki elő:
"Hülye voltam, bekattantam. Sajnálom." :D
Nincs valakinek egy TS 250-ese eladó ? Üzemképtelen is jó, csak legyenek papírjai.
Nemtudom láttad-e a félelem és reszketés las vegasban cimű filmet, hát abba pont ez van mikor menekül a hotelből és fullgázon halad kifelé lasvegasbol, és üldözni kezdi a rendőr:).
Sziasztok Van egy eladó kipufogóm 125-150-es ETZ-re! Vadonat új! Nem volt használva! 6000Ft
mzetzpetyy@freemail.hu tel:06202614429
Ha valaki tud Szegeden boltot, ahol árulnak Etz 251 alkatrészeket akkor légyszíves írjátok le a címet. Előre is kössz.
Ez attól is függ, hogy hol laksz.
Ha mindenki ismer a könyéken sztem így is, úgy is elkapnak. Akkor teljesen mindegy hogy épp aktuálisan lelépsz-e.
Viszont, ha városban laksz akkor érdemes megpróbálni.
El nem veszi a B-s jogsidat de megbüntettni meg fog,rendesen.
Ha leakar inteni(magamból kindulva)
lasits -tedd ki az indexet mielőtt oda ertél volna majd,visza 2-3 és padló ami a csővön kifér,persze csak akor ha a menekülési utvanalad megvan,mert ha igy kap el akkor mégjobban ráfázol.
oké!
Amúgy nem ingyen gondoltam... csak hátha valakinek van egy amit nem használ és nekem igazából csak arra kell(ahogy írtam is), hogy a stoppizást kicsit gyakorolgassam. úgyis hamarosan szükségem lesz egy új gumira és addig átmenetileg gondoltam...
de akkor megnézem ezeket!
Köszi!
valószinű,hogy rossz a mérete a lamellának
tehát ingyen adjunk egy kurvajó gumit, aminek nembaj, hogy kilátszik a textil, de tapadjon és nem ártana ha elmenne még egy két szezont?
Ezzel csak az a baj, hogy a kopott guminak a tapadása is lényegesen rosszabb. Nekem volt olyan Dunlop gumim ami iszonyat jó volt, amíg el nem érte a kopás jelölőt és onnantól kezdve már egy erőteljesebb kigyorsításnál száraz aszfalton elforgott a Hondám hátso kereke.
Vegyél Veerubert a Mofakertől. Olcsó és jó. A mintázata ronda, de meglepődtem amikor kipróbáltam. Nagyon jól fogja az utat és döntögetni is ideális a kialakítása.
De inkább egy Heidenaut javaslok azzal szoktunk versenyezni. ETZre jobb gumit nem is álmodhatnék.
www.mofaker.hu vagy a www.hubermotor.hu
ha megfognak a rendőrök átalakított cross ts-emmel,itt ezen a kb 800mes betonúton a földútig,akkor mi lesz?bevonhatják a kocsis jogsim???ha rámvillog,hogy áljak meg,verjem oda neki??vagy áljak meg mit javasoltok?földúton lealázom őket:D
sziasztok! abba kérném a segitségetek : vettem egy viszonylag jo állapotu 250 es etz-t de kelle pár alkatrész hozzá! ajáljatok egy ilyen oldalt ahol mz hez tartanak alkatrészt! elöre is köszi
nekem 22-es kabival ment a 150-es henger.
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy ha a jelenlegi 125-ös ETZ-m hengerét felfuratom 150-re, akkor menni fog-e a 22N2-2 -es karbival(nagyobb fúvóka?), vagy mindenképpen le kell cserélni 24-esre? Esetleg mennyi egy ilyen karbi?
Előre is kösz!
Én 10 évig motoroztam jogsi nélkül, 3x kaptak el és 1xsem büntettek +.
Az újj jogsimmal a pancsival azonnal az első alkalommal megbüntetett a fakabát mer elolvasta a másik oldalt is amibe az van írva, hogí A kat. 150ccm-ig, egyéblént nincs beleírva, hogy A1.
Sőt az ocsmányirodán sem tudták megmondani mire cserélnék, aszonta utána kell nézni, mert lehet korlátozottra is ki tudná cserélni....
Találkoztam olyan rendőrrel aki azt se tudta hogy milyen kategóriák léteznek motornál. Meg akart büntetni mert azt hitte hogy csak a1es jogsim van és a tsem meg 150es volt, nekem meg kétszer el kellett magyaráznom neki hogy mi van meg majdnem közelharcot vívtam vele hogy higgye már el nekem mert hogy jövök én ahhoz hogy kioktassam pedig ő minden nap ezzel foglalkozik, én meg mondtam hogy csak nem vertek át mert akkor volt vagy fél éves a jogsim. Aztán nagynehezen beült a kocsiba és urh-n lekérdezte hogy mi van. Na őt már akkor nem láttam. Nem értem miért nem akart kiszállni a kocsiból. De hogy megnyugodjanak megvágtak 5rugóra mert világított a hátsólámpám.
már betöltöttem.De én nemis tudtam, hogy 18évesen lelehet rakni Akorl-ra a jogsit:/
Ahoz, hogy Akorl jogsit csinálhas, 18-at be kell töltened. Nagy A-hoz vagy 21-et kell betölteni, vagy 2 év A1 jogsi vagy 2 év Akorl.
üdv!Nekem A1-es jogsim van, de mégcsak lassan fél éve.Ienkor is megtudom nagyobbítani a jogsimat?Mert akkor semmiféle kockázat nélkül szeretném a 150-es palipámat vezetni:)
üdv!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|