:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
nyissátok ki a szemeteket!
Itt az oldalon a SZAKIRODALOM rovat MZ Hogyan TOvább címü könyvet töltsétek le.
Ez a TShez való szervízkönyv és kezelési útmutató.
Akkor a gyújtás lehet hogy jó.
Karbi beállítás, szimering esélyes.
Esetleg már kompreszió sincs benne.
TS javítási könyv:
www.vatera.hu/javitasi_kezikonyv_ts125_ts150_es125_1_es150_1_26063789.html
http://www.vatera.hu/javitasi_kezikonyv_ts125_ts150_es125_1_es150_1_26063789.html
mert mi baja lesz? semmi, szépen leüllepszik az aljába a többi szeméttel és fémforgáccsal együtt.
Másik, hogy értelmes menyiséget kell rákenni, akkor nem nyomja ki.
Ja és nem oldja az olaj.
Olajszivatyús gépekben okozhat problémát ha beszívja az olajzó járatokba, de ha normálisan csinálod akkor ott sem. MZ-nél meg pláne nem.
Amúgy a papír tényleg jó tömítő, csak picit macerásabb.
szerinted tudják mi a gyári méret?
Nem.
Szóval nem fognak belekötni.
De elfér?
K65 és K36 minta van a racing motorokon, pont a méretválaszték miatt, teljesen jó párosítás.
A Veeruber az átmenet a Mitas és a Heidi között. Én meg vagyok vele elégedve. Igaz csak TS-en használtam de egyértelmüen jobban tapad mint a H6-os MItas és a profilja is jobban támogatja a döntögetést.
Hozzá tartozik, hogy TS-en a Mitas is eléggé tapadt, mert csak a lábtartó emelte ki egy erősebb döntésnél :)
Nem melegszik túl. TS125-be ez az előírt a TZ250-nél meg ez vált be nekem legjobban. Ezzel valahogy könyebben gyújt, az előírt hőértéken pedig könyebben beköpi ha valami nem stimmel a karburálással.
Most a 14-es (előírt) van benne, de a 15-össel sem volt semmi túlmelegedési probléma.
Múlt héten jártam marótiéknál. Ts-hez csak reprint alkatrészkatalógusuk van, az is csak 125-150-hez.
Ha Miskolci vagy, felkeresheted Orosz István felsőzsolcai lakost. Ő egy két lábon járó MZ-javítási kézikönyv. :)
Köszi!
Már jön id lefelé a netről rá a gépemre.
Várja a kalandkedvelő, utazni-vágyó motorostársak jelentkezését július-augusztusban (megbeszélésre!) 10 napos, minimális költségvetésű
((vad)kemping), dél-európai (Törökorszás, Görögország stb.) körútra Európát bejárt (Olaszo., Görögo., Bulgária stb) MZ-s motoros.
A Ts-ekhez lehet találni a szakirodalomban egy kis segítséget: Mz hogyan tovább??-címen!Érdemes megnézni:D
Nekem ilyenem volt régen a Simsonnál és az volt a megoldás,h előtte karbitisztítás címén összecseréltem véletlen a fuvókákat.A szomszéd egész délelőtt dolgozott rajta,h erre rájöjjön,de persze én mindent tagadtam! :)))
Értem, köszi szépen a választ, meg másoknak is aki válaszolt a problémámra. Amúgy zöld szinű a szimering de a kutya se emlékszik ra hoyg mi volt ra írva.
Kösz, de ha nem muszáj nem mászok fel innen Miskolcról Pestre, meg persze a net arra is jó hogy ingyen szerezz meg olyan dolgokat, amikért egyébként fizetned kell.
Háj.
Pesten, Zuglóban. Az baj, ha sok gond van vele, mert nincs kedvem szerelőhöz vinni. Az már a végső megoldás.
Az enyém 1979-es
Sziasztok, frissen blokkfelújított MZ TS 125-ről lenne szó. A hibajelenség a következő:
Szívató 3/4-ig ráad, motor első rúgásra indul. Füstöl, de ez szivatónál o.k. Kis idő múlva szívató visszatol, füst elmúlik, de kb 10-15 mp múlva a motor kezd lefulladni. Ha a gázkart húzom neki, hörög, lefullad. Ha visszanyomom a szívatót, megint felveszi a fordulatot, de persze újra füstölni kezd. Az alapjárati csavar ki-be csavarására semmiylen szívatóállásnál nem reagál. Okozhatja ezt a nem megfelelő benzin szint a porlasztóban, vagy van egyéb ötlete valakinek? Kössz előre is.
Szervízkönyvet lehet, hogy találsz a Pesten, a Nagykőrösi úton lévő műszaki könyvboltban.
Hello! Egy cipőben járunk úgy látom! Tiéd milyen évjáratú? Enyém 1975ös. Számtalan baja lehet én már ennyit kiderítettem, de majd írnak neked az okosok néhányat.
Sok sikert!
Te hol laksz?
Az a helyzet hogy a motor tényleg nagyon füstöl. Kipufogó már ki van égetve, a benzinkeveréket is én magam kevertem.
Nem tudna valaki segíteni abban hogy hol találok javítási útmutatót, szervízkönyvet ilyen 150es TS-hez? Nagy segítség lenne.
Adj' Isten márkatársak!
Segítsetek nekem, ha tudtok. Van egy öreg 150-es TS-em. Sajnos régóta nem használtam már, s mikor megpróbáltam életet lehelni belé nem akarta a jót. Új akksi van benne, fel is van töltve. Benzinis van benne. Szirázik a gyertya, a karburátort többször szétszedtem, kitakarítottam és összeraktam. Ja! Ha egy kevés benzint öntök a hengerbe, akkor egy picit beindul, azután megáll. Nálam megállt a tudomány! SEGÍÍCCSSÉÉÉG!!!!!
Hello
Megnéztem az ábrát, szerintem érthető!
A 13-as jelű alkatrészt a 6-os jelűvel csavarozod össze, mint eredetileg is!
A változás (Gondolom a menetes furatok áldozatul esnek), hogy a 9-es és a 7-es össze van heggesztve.
Egyszerű!
Üdv Attila
Kérédésem lenne kuplung könnyítéssel kapcsolatban (ETZ250) A tuning,fejlesztés rovatban leírtak szerint csinálta már meg valaki? esteleg a cikk iróját utól lehetne érni valahogy mert lenne egy-két kérdésem ami nem egyértelmű számomra a cikkbe.
Pl ha a 140 es átmérőt leesztergálom 120 ra akkor a "13" as jelű alkatrészt hogyan rögzítem a kuplunghoz
Akkor nem jó a főtengelyszimering ha:
Zöld színű és az van ráírva h Huber:D
Az olaj benzinszagú, vagy a gyújtás oldalon szivárog a benzin, a kiszerelt állapotban megfogod az tömítőrészét nem szabad csont keménynek lennie. A kuplung deknihez én szilóplastot+papírtömítést használok mert sajnos az előző tulaj elég barbár megoldásokat alkalmazott a szétszereléshez. A gépzsír+ papír akkor hatásos csak ha teljesen sík mind a két felület. Ha leszeded a deknit érdemes a váltó és a berugokarnál a gumigyürüket is kicserélni mert legtöbbször ott kezd el csöpögni az olaj.
Hello!
M10 es csavart kell belehajtani a forgórészbe és lejön. A hossza kb 10-15 cm. Ha precíz akarsz lenni akkor a csavar végét amit belehajtasz leesztergáltatod kb 3-4 cm hosszan 6os átmérőre. Ezek a méretek csak körülbelüli értékek(M10 az biztos) mert nincs nálam a csavar de délután letudom méretezni ha kell.
sorszám: 20024 (75906)
( előzmény: Mr.Grabowsky, 2007-05-23 08:13:32)
Tavaly vizsgáztattam a motoromat (ETZ250) Debrecenben, itt egy árva kukkot sem szóltak a gumi miatt (szintén nem gyári méret).
Hali!
Meg tudná mondani valaki, milyen szerszámra van szükségem ahhoz, hogy levegyem a generátor forgórészt a főtengelyről(ETZ 250)?
Ha kapható is valahol régi isolator, mifenének kísérletezzen vele az ember, amikor jól bevált brisk gyertyát kap olcsóért?
Egyébként nekem a régiek is ugyanolyan megbízhatatlan hulladéknak tűnnek. Próbáltam már őket különböző hőértékben 125-ös 150-es 250-es Ts-ekben télen-nyáron, kiégetve is, de valahogy sosem bírták azok a "régi jó dógok" se a munkát.
Te valószinűleg az új "Isolator"-ról beszélsz, ami Beru gyártmáy. Az tényleg nem az igazi, de a régi német Isolator kiváló minőségű és megbízható és jól végzi a dolgát. Nekem már kb 15000 km óta 260-as hőértékű régi Isolator van a motoromban (ETZ 250) és remekül teljesít, nem volt még rá panasz soha.
ez biztos,mert ha siliconnal csinálod akkor amikor összenyomatod kifacsarodik minden oldalon és belülre is! ott forog a válltó meg minden, ha nincs szerencséd az olaj leoldja de idővel leszakadnak a darabok mindenképp szerintem!!!
és az nem tesz jót se a fogaskerekeknek ,hát ha még eljut a csapágyakig :(
ugyhogy tényleg ez a legjobb megoldás
sorszám: 20019 (75888)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-22 19:37:30)
Tömítésnek papír + gépzsír. Eleinte én is leszóltam hogy mennyire elavult, de egyszerűbb és jobb mint bármelyik tömítő ragasztó.
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, ha előre 2.75 helyett 3.00 széles gumit teszek, akkor műszakin abba belekötnek? Mert ami mintát kinéztem, az nincsen 2.75-ben.
Ha kuplung felől, akkor füstöl mint állat. Ha gyujtás felől akkor meg luftos a gép, szarabbul reagál.
miböl lehet tudni ha szar a főtengely szimering?
illetve milyen tömitő anyagot ajánlotok kuplungdeknihez? (márka, pontos név) mit/hogyan/mennyit :) mert ereszt az a rohadt olaj olyan idegesítőőő
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy van e valakinek 150-es ETZ-hez karbija eladó(ha jól tom 24N2-2)? Légyszi írjatok árat, h mennyi egy ilyen!
Előre is kösz!
Sziasztok! 1.5 hónap és müszakis lesz az Etz-m! ha valaki tudja hogy mik az alap követelmányek akkor lécci irja vissza! elöre is köszi
hali
lenne egy kérdés krómgyűrű létezik (trapéz alakú)ETZ-re is?mert simsonhoz tudom hogy van!250-es hez kene!És kell -e hozzá másik dugattyú is?
ha van lécci adjatok linket vagy kb mennyibe kerül állitólag sokkal jobb mint a sima gyűrű
üdv: roles
főtengely szimmering csere!
Én is megvettem bele pont ezt a gyertyát és mit tesz isten elsőre jó volt. Másodikra már nem. És utána is inkább a régi gyertyájával indult be. Kösz a segítségeket, úgy érzem nem ússzuk meg hogy szét ne szedjük darabokra, és mindent át ne kelljen nézni. Lesz munka vele az tuti.
Ki korán kel.... stoppolja a hozzászólást...
Igy volt ez régen, igy van ez most is, és igy lesz még ezer év mulva is....
:) (naggyon gonosz vagyok :)
Sziasztok!
Bambi vagy valaki aki tudja. Kellen nekem Bambi mobil elérhetősége.
Illetve kellene valaki aki tud segíteni egy üzemképtelen motor elszállításában. Minden megoldás érdekel.
Kösz
J.
valoban jobb lenne a sima n15c mint barmilyen yc-s valtozat, mert az nem a ketutemuhoz valo....
Valószínűleg te tudod rosszul, ha még válaszra se merted méltatni a kolléga sirámait.
2006. februárban volt szó egy konkrét esetről berta dugattyú témában. Szeretnék kérdezni ezzel kapcsolatban a http://tizedes.uw.hu oldalról, ha valaki tudja a kolléga elérhetőségét, kérem szóljon. Köszi.
hali
már néztem az oldalt talaltam is eggyet heidenau k36 minta! van jobb is de olyan ami nekem kell méretben az csak ez az egy elfogadható szerintem
a vee rubber mennyire puha mennyire lehet döntögetni?jó gumi?
Lehet,h a jó idő miatt lett fekete a gyertyád.
Hogy én vagyok a 20000. !!!!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|