hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 19. szombat 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

daniellacko
válasz erre | email2013-08-07 11:54:43
A Béke László már nem szerel. befejezte.
Ha valaki tudna még valami címet, írja már meg! Lehet messzebb is, csak találnék már egy jó szerelőt!
sorszám: 46165 (140321)
(előzmény: daniellacko, 2013-08-07 11:25:05)

 
 
daniellacko
válasz erre | email2013-08-07 11:25:05
De, én vagyok!
Csörgess már meg, ahogy időd engedi!
sorszám: 46164 (140320)
(előzmény: Troster07, 2013-08-07 00:17:25)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-08-07 00:17:25
Csak ajánlani tudom:
Béke László Debrecenben.
06-20-395-2480
Te nem a "Pasza" vagy? :)
sorszám: 46163 (140314)
(előzmény: daniellacko, 2013-08-06 23:24:17)

 
 
daniellacko
válasz erre | email2013-08-06 23:24:17
MZ-szaki kerestetik, aki nem csak afféle kókler. 250-es ETZ-mmel évekig mentem gond nélkül, míg tavaly (két év állás után) nagy revízió. Na azóta egy kalap sz... Ráköltöttem egy rahedli lóvét, és a faluból nem merek kimenni vele. Új láncszett, kuplung, gyújtás, bowdenek, ülés, gumik, festés, meg a tököm tudja mi még, de nem megy. Itt (Hajdúböszörmény) csak utángyártott hulladékot lehet hozzá kapni, pl:800ft-os Km-óra spirál, 200km-enként!!! Letöltöttem a Kéri Laci-féle karburátor bibliát, de se időm, se idegrendszerem, se normális cuccom hozzá. Segítséget kérek, a számom:20/2869990 Előre is köszi!
sorszám: 46162 (140312)

 
 
daniellacko
válasz erre | email2013-08-06 23:10:27
SOS!
sorszám: 46161 (140309)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-08-05 20:39:37
Ugyanarról beszélünk, csak én tömörebben. :-D
sorszám: 46160 (140276)
(előzmény: Keri, 2013-08-05 19:49:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-08-05 19:49:00
Mozgó motornál is így van, csakhogy változó a terhelés, ezért az optimum is változik.
A nyomatékcsúcs amit ismerni szoktunk az a teljes terhelésre vonatkozik.
Kisebb terhelésen alacsonyabb fordulatra szokott tolódni az optimum.
sorszám: 46159 (140275)
(előzmény: Atilla, 2013-08-05 19:15:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-08-05 19:15:03
Ideális esetben, -mondjuk egy stabilmotornál- kb így is van.
sorszám: 46158 (140274)
(előzmény: Keri, 2013-08-05 15:50:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-05 17:59:51
http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_consumption

Itt épp a 206-os pontban. Épp annyinak kellene lennie a terhelésnek és a fordulatszámnak(2200/min).

Mz-re, Simsonra valami 4-5000 közt legjobb a g/kWh.
sorszám: 46157 (140269)
(előzmény: VGGábor, 2013-08-05 13:32:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-08-05 15:50:16
Én is így vélem, bár nyilván komplexebb ez a dolog.
sorszám: 46156 (140264)
(előzmény: VGGábor, 2013-08-05 13:32:49)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-05 14:19:50
A válaszokat itt megtalálod:-a leendő többi kérdésedre is;)
Mz hogyan tovább? kézikönyv.
http://mz-hogyan-tovabb.motoroskonyvek.fotoalbum.hu/?pageid=0
Sok sikert!
Teknőc
sorszám: 46155 (140263)
(előzmény: alfredo, 2013-08-05 13:25:46)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-05 14:10:10
Ugrott a Mártély részemről, mert Szerdára berendeltek..Ez van;) Majd máskor...:(
Teknőc
sorszám: 46154 (140262)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 20:36:13)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-08-05 13:32:49
Nem úgy van hogy ahol a legnagyobb a forgatónyomaték ott fogyaszt legkevesebbet a motor?
sorszám: 46153 (140261)
(előzmény: Keri, 2013-08-05 09:14:34)

 
 
alfredo
válasz erre | email2013-08-05 13:25:46
sziasztok!! még ujj vagyok itt:) vettem egy jó állapotú mz ts 125 öt és azt szeretném kérdezni a váltóba mennyi olajat kell tölteni és milyet? meg melyik oldalsó csavarnál lehet ellenőrizni a szintet?de ha van valami kéziköny(letölthető) az is jó lenne. köszönöm előre is :)
sorszám: 46152 (140260)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-05 11:16:28
Ugye hogy ugye?
Leírtam anno, hogy a GYAKORLATI próba az igazi.

2T-nél a magasabb fordulaton javuló hatásfok miatt érthető.
4T-nél az a legjobb, ha az X fokozat (Ladánál a 4.) direkt(kisebb veszteség) és a difi áttétele ideális. Se nem túl hosszú, se nem túl rövid. Mivel a fogaskerekek/difi cseréjénél egyszerűbb különböző átmérőjű kerekeket felszerelni, azt javaslom inkább.

A legjobb lenne egy menet közben változtatható átmérőjű kerék.
sorszám: 46151 (140258)
(előzmény: Keri, 2013-08-05 09:14:34)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-05 10:30:44
Köszi ;-)
sorszám: 46150 (140255)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-05 02:09:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-08-05 09:14:34
Szürreális fogyasztási élményben volt részem.

Kocsimban (1.4 F Astra)elszállt az 5. fokozat. Semmi gond. 4.ben kényelmesen megy 90-100-at, gondoltam legfeljebb többet fogyaszt. Hát nem.
5,9litert fogyasztott.
Legjobb fogyasztásom ugyan ilyen országúti menet és tempó mellett 6,3liter volt.

Ezek szerint megdőlt az a tézis, hogy mindig a legmagasabb fokozatba kell kapcsolni, amit erőlködés nélkül elbír a motor, mivel már 50-nél 5.be szoktam kapcsolni, biztos hogy 90-nél nem erőlködik.
Többet nem cseszem le az asszonyt hogy miért nem rakja még 5-be :D hiszen csak gazdaságosan vezet :D

Ugyan ezt tapasztaltam Jawa350-el is amikor annak is elszállt a legmagasabb 4. fokozata, de azért egy esetből és különösen a Jawa alapján nem vontam le következtetést, csak simán érdekesnek tartottam.

Egyébként egy fordulat/nyomaték/fogasztás diagramból is hasonló következtetéseket tudtam levonni, de lehülyéztek...nyilván a kocsim nem értett egyet velük :D
sorszám: 46149 (140253)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-04 20:01:57)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-05 02:22:10
Et cuzi szenyor! Észak felől jobbra van..DDD
Teknőc
sorszám: 46148 (140252)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-05 02:09:24)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-05 02:09:24
Szia!
Kizárásos alapon Észak felől jössz, tehát:
Mártély, Petőfi utca,(templom előtt balra, kemping, vagy strand tábla is van ott) s végig haladsz rajta. (kiérsz a faluból) Fel a gátra, majd le, s ennyi. Már ott is vagy.
http://www.martely.hu/terkep/41
Teknőc
sorszám: 46147 (140250)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-04 22:03:49)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-08-05 00:22:25
Átmentem a csevegő rovatba, nehogy megszóljanak minket az OFF miatt...

üdv.: R
sorszám: 46146 (140247)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-04 20:01:57)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-04 22:03:49
Mártélyt tudom, a Gyémánttorkot, strandot nem ismerem. Jó lenne motorozni, fürdeni, motorozni. :-)
sorszám: 46145 (140245)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 20:36:13)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-08-04 20:45:54
Ha nem dolgozok akkor szerintem menni fog. ;)
sorszám: 46144 (140244)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 20:36:13)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-04 20:36:13
Szerdán a Mártély, Gyémánttoroknál, a táblánál a strand előtt találkozhatunk, reggel 9-10 -kor... jó lenne?
Teknőc
sorszám: 46143 (140243)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 20:31:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-04 20:31:01
Hmvhely, simó, Hallod VG..?
Mi-mi lesz ott? Esetleg Mártély, szalonnasütés... úszkálás, stb.
Na...feldobtam valamit szerdára,..;)
Teknőc
sorszám: 46142 (140242)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-04 20:05:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-04 20:05:16
Egyelőre úgy néz ki, szerdám szabad. Ha eljössz, mocizhatunk egyet a környéken, de csak a Simsonom közútképes. Vagy HMVhely is lehet.
sorszám: 46141 (140241)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 16:44:27)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-04 20:01:57
Busszal járok.
Kamionnal még kevesebbe kerülne, ha sokan utaznánk.Személyautó+utánfutó is elbírna sok embert kis egy főre eső fogyasztással, de a jogszabályok nem enegedik.
"az emberek NEM akarnak úgy menni, ahogyan 3-at fogyasztana, hanem úgy ahogyan kell, a többivel."
Nem kell. Ha a többiek gyorshajtanak, és te velük tartasz, te is fizetsz.
"nagyon bonyolult ügy ez, nem csak műszaki a kérdés"
De műszaki. Az adott terheléshez szükséges minimális tömeg, minimális lég és gördülési ellenállás, valamint egy minél jobb hatásfokú motor és erőátvitel.
Azaz kis tömeg, cseppalak kis gördülési ellenállású kerekekkel, és e mellé jó hatásfokú dízelmotor.
Megjegyzés: a nagy nyomású befecskendezőrendszer elemei és a kettőstömegű lendkerék meghibásodása mélyen zsebbe nyúlós. Lehet, hogy az öreg mechanikus adagolós dízel kisebb költséggel tudja ugyanazt némi tuninggal, gázbefecskendezéssel.

sorszám: 46140 (140240)
(előzmény: Rudolph B, 2013-08-03 23:47:35)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-04 18:43:50
Daranyi sem tud,-sem te jönni. :( Sajnálom nagyon. Alberciék jönnek, meg én. Elvileg ez 5 ember, bár ha Timpet hozza az unokát akkor 6. Egy kis etz, két kis ts, két ES 250/2. Meg Pápics kis ts-e.. Jó kis csapat lesz azért.
Értem, de a magyarhoz több a bizalmam valahogy. Elvileg faragás nélkül felmegy, ahogy néztem Alberci fesz. szab.-ját délelőtt. Na, majd kiderül, mert most nincs rá keretem. Azért köszi az infót neked is.
Teknőc
sorszám: 46139 (140239)
(előzmény: VGGábor, 2013-08-04 18:31:41)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-08-04 18:33:10
Én is am 5000ér vettem anno, bár nemtom h magyar-e, azt tudom hogy a jobboldalon van 2 csavarlyuk...
sorszám: 46138 (140238)
(előzmény: Keri, 2013-08-04 18:08:38)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-08-04 18:31:41
Nekem a 3600as van a gépemben, baj eddig annyi volt vele hogy a B+ vagy a D+ forrasztása engedett, de nem menet közbe vettem észre, visszaforrasztottam azóta is jó. De igazából tökmindegy melyiket veszed, faragás nélkül egyik se fog beleférni, hiszen csak TSbe tervezték nehogy már jó legyen :D
Én am azthittem hogy most hétvégén mentek Vértesbe, de igazából sajna mindegy, mert a héten még nem lesz műszakim :(
sorszám: 46137 (140237)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 17:48:56)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-04 18:13:31
Akkor lenni "Madzsal", mert az lenni szimpatikus, több a bizalom. Ma Alberci is sztem a magyart mutatta nekem. De nem tudtam mi a kettő között a különbség, de a magyar változat lesz akkor majd a befutó. Köszönöm az infót.
Teknőc
sorszám: 46136 (140236)
(előzmény: Keri, 2013-08-04 18:08:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-08-04 18:08:38
Az drágább a magyar, a másik indiai
Nekem magyar van, régen vettem 4500-ért.
Indiait nem ismerem, de ugyan az lehet a belseje mert látszik, hogy kábelre krimpelhető saru van ráforrasztva mindkettőnél a panelre, ami vicces, mert ugyan annyi ha nem olcsóbb a direkt beforrasztható.
sorszám: 46135 (140235)
(előzmény: Teknőc, 2013-08-04 17:48:56)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-04 17:48:56
Az elektronikus fesz. szabályzóból melyiket vennétek meg ezek közül? Tartalékba vennék majd egyet. De nem értem itt mi a különbség, ami főleg az árban vonatkozik...Melyik lenne a jobb?
http://webmotors.hu/FESZULTSEGSZABALYZO_6V_T#page_artdet_tabs
http://webmotors.hu/FESZULTSEGSZABALYZO_6V_TS
Teknőc
sorszám: 46134 (140234)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-08-04 16:44:27
Hm. ismerősen hangzik...;) :)
Elég könnyen beazonosítottál.
Termetes lovas..DDD Hm. ez jó.
http://youtu.be/J5Bpw1ayXh8
Hívtalak most, de nem vetted fel.
Elvileg Szerda szolgálatmentes.
Hétvége viszont Vértesben...Ahogy Pápicsnak ígértem, öreg, szögedi mz-ésekel.

A meghajtás változtatás nélküli témához a megfejtés pedig:
3-as guminál mért adat, 4700/min.(tacskólépés)számított adat:4507/min.
3,5-ös orosz guminál 4e/min felett kicsivel, mért adat, számított adat: 4327/min.(Lólépés)
Kb.~300/min eltérés mérési hibából eredhet. Ez pedig én hibám, a rossz vissza mérés. Ennyi.
A program is alátámasztja a többit.. Részemről ezt is végleg befejeztem.
Teknőc
sorszám: 46133 (140233)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-03 21:18:01)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-08-04 09:56:45
A hosszú löket, alacsony fordulatszám => takarékos üzem magyarázata abban keresendő, hogy az így szerkesztett motor működése jobban közelít az ideális Carnott ciklushoz mint egy "pörgősre" tervezett.
sorszám: 46132 (140230)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-08-04 00:30:46
Pedig csak egyszer kattintottam, hogy elküld.Néha turbózik a rendszerünk?

üdv.: R
sorszám: 46131 (140223)
(előzmény: Rudolph B, 2013-08-03 23:51:31)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-08-04 00:11:21
Sok oka van, amelyből jó ha párat ismerek.Egyrészt, a nagy furat nagy dugófelületet ad, az több hőt vesz fel, abból nem lesz nyomaték, ez már veszteség.Másrészt, a hatékonyság akkor növekszik, ha az égő gáz hosszan expandál, kicsi nyomáson nyit a kipufogószelep, hosszú a löket, ahogyan ezt szsrobi kollégánk említi, így van.
A rövid löket kényszer, mert valahogy benne kell maradni a 20-22 m/s dugóközépsebességben.Ha nagy fordulatra tervezel, máris adódik a rövid löket.Persze, rövid lökettel sem arany az élet, a nagy átmérőjű dugók nehezek, vagy nehéz könnyűt (és tartósat!) szerkeszteni.
Nagyobb fordulaton még jobb is a tömítettség, mert a résveszteségek csak x alacsony fordulat alatt növekednek.
Ha megnézed a gyártott sorozatmotorokat, többnyire az derül ki, hogy mindig a cél szerint szerkesztenek.Ha Gödöllői rekordmotor, akkor rekord hosszú löketű, ha utcai, mindennapi, akkor enyhén rövid, vagy négyzetes, ha F1,akkor hiper-rövid löketű, ez a gyakorlat általában.
A Mahle képviselője mondta egyszer, hogy nem az F1 dugókkal van probléma, hanem a hosszú löketű szériamotorokkal, ahol (gyártástechnológiai okok miatt) 24 m/s dugósebességhez képest kell méretezni, meg a kenést is megoldani valahogy.Ez a nehéz feladat.

üdv.: R
sorszám: 46130 (140222)
(előzmény: Keri, 2013-08-03 07:00:16)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-08-03 23:51:31
Nem egészen kamionra gondoltam, de járj munkába mindennap kamionnal, vajon életszerű-e?
Én arra céloztam, hogy pl. meggyűlne a bajod, ha a gödöllői egyetem rekordfogyasztású gépével kellene menned bárhova.Röviden, egyszerűen: nem lehet.
A kamion és hajómotorok tulajdonságait át lehetne vinni közúti személyjárművekbe, esetleg, de nem kellene senkinek egy ilyen találmány.Elmélet nélkül nem megy, de a gyakorlat a próba.Jópár közúti jármű van már, amely 3 litert fogyaszt, erre teszteken, több független helyen is, az életben, a közlekedésben 6 litert fogyaszt.Persze, ebben benne van az is, hogy az emberek NEM akarnak úgy menni, ahogyan 3-at fogyasztana, hanem úgy ahogyan kell, a többivel. ez az életszerűség.Akkor pedig 6-ot fogyaszt.
Sajnos, nagyon bonyolult ügy ez, nem csak műszaki a kérdés, az még csak valahogy menne is.

üdv.: R
sorszám: 46129 (140221)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-03 21:05:08)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-08-03 23:47:35
Nem egészen kamionra gondoltam, de járj munkába mindennap kamionnal, vajon életszerű-e?
Én arra céloztam, hogy pl. meggyűlne a bajod, ha a gödöllői egyetem rekordfogyasztású gépével kellene menned bárhova.Röviden, egyszerűen: nem lehet.
A kamion és hajómotorok tulajdonságait át lehetne vinni közúti személyjárművekbe, esetleg, de nem kellene senkinek egy ilyen találmány.Elmélet nélkül nem megy, de a gyakorlat a próba.Jópár közúti jármű van már, amely 3 litert fogyaszt, erre teszteken, több független helyen is, az életben, a közlekedésben 6 litert fogyaszt.Persze, ebben benne van az is, hogy az emberek NEM akarnak úgy menni, ahogyan 3-at fogyasztana, hanem úgy ahogyan kell, a többivel. ez az életszerűség.Akkor pedig 6-ot fogyaszt.
Sajnos, nagyon bonyolult ügy ez, nem csak műszaki a kérdés, az még csak valahogy menne is.

üdv.: R
sorszám: 46128 (140220)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-03 21:05:08)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-03 21:18:01
Láttam ma Szegeden egy szép piros kis TS-t ETZ kipufogóval és termetes lovasával. ;-)
Szabin vok. Holnap repnap, hétfőn fűkasza, mikor leszel szabad Teki?
sorszám: 46127 (140219)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-03 21:15:35
A hajódízelek is hosszúlöketűek, valszeg az adja a jobb hatásfokot(a munkagázból kipufogáskor minél kisebb kipufogógáznyomás, minél nagyobb munkavégzés).
Detonálás hűtéssel orvosolható.
sorszám: 46126 (140218)
(előzmény: Keri, 2013-08-03 07:00:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-03 21:05:08
"Fogyasztásrekorder motort nem lehet életszerűen használni"

De. A kamionok mind ilyenek, 1500/min fordulatszám körül legjobba fogyasztásuk a gyári fordulatmérők szerint.
sorszám: 46125 (140217)
(előzmény: Rudolph B, 2013-08-02 23:54:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-08-03 07:00:16
A rövid löketűek miért nem fogyasztás rekorderek?
Tömítettség rosszabb?

Az égéstér laposabb, ami ha jól tudom jótékonyan hat a detonálási hajlamra és ezért nagyobb sűrítés lehetséges, ami a hatásfokot javítja.

Vagy csak simán az alacsony fordulat miatt hatékonyabb?
sorszám: 46124 (140203)
(előzmény: Rudolph B, 2013-08-02 23:54:16)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-08-02 23:54:16
Az viszont valószínű, hogy ugyanolyan literteljesítmény esetén a nyomatéka nagyobb lesz a nagyobb motornak.Itt lassan el is érkezünk az ideális hengeregység fogalmához...meg ahhoz a kérdéshez is, hogy milyen célra kell a motor.
A fogyasztásrekorder motorok extrém hosszú löketűek, a mindennapiak közel négyzetesek, az F1 motorok hihetetlenül rövid lökettel mennek.
Igazság nincs, csak ésszerű kompromisszum.
Fogyasztásrekorder motort nem lehet életszerűen használni, F1-est sem, marad a középút, nagyon fejlesztve.
Ilyet kellene csinálni, vagy ellesni, hogyan működnek a "nagyok" motorjai.

üdv.: R
sorszám: 46123 (140201)
(előzmény: szsrobert, 2013-08-02 13:16:49)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-08-02 13:16:49
Te sem értettél meg.
Nem biztos, hogy a nagyobb lökettérfogatú ajobb, azonos teljesítményigénynél sem.
sorszám: 46122 (140187)
(elözmény: r.laci, 2013-07-30 18:43:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-08-02 08:51:21
Milyen csövet??

Na mindegy.
lelazítod a kuplungkarnál a bowdent, ~2mm lazításra hagysz még helyet.
Behúzod a kuplungkart, amíg a laza bowden engedi.
A fordulatszám mérő kihajtást leszeded, ott azt a körmös (könyvben 5ös jelölés) lapot elforgatod óramutató járásával ellenkező irányba (ha jól emlékszem, de ez adja magát, ha ott van a kezedben), amíg meg nem akad teljesen és a kuplungbowden meg nem feszül és ezáltal a kuplungkart vissza nem nyitja. Így megfeszítve, visszahúzod a fordulatszám mérő fedelet, majd a bowden állítónál igényeidhez állítod. Általában kicsit érdemes visszalazítani, hogy ne nyomja folyamatosan a kiemelő csapágyat, és így tartósabb lesz. (könyv 3mm játékot ír)
Azt a körmös lapot én telefonos (csőrős) fogóval szoktam tekerni, kinyitom, bekasztom két pontba és kényelmesen tekerem ütközésig.


Ha nem érzed a kuplung rugó ellenállását, akkor mégiscsak szétakadt valahol a bowden, ha érzed és mégsem emel ki, akkor...lehet hogy a fékkart húzod :D vagy valaki megtréfált és összehegesztette a kuplunglamellákat :)
sorszám: 46121 (140184)
(előzmény: szado07, 2013-08-02 06:58:44)

 
 
szado07
válasz erre | email2013-08-02 06:58:44
Kösz de azon már túl vagyok. A durva beállításhoz megcsináltam azt a csövet amit a könyv ír. De úgy sem sikerült.
sorszám: 46120 (140183)

 
 
r.laci
válasz erre | email2013-08-02 00:59:34
kicsit lejjebb görgeted a lapot jobb oldalt a friss letöltés cim alatt letöltöd MZ ETZ250 haszálati útmutató-t megtalálod benne a mi kell. üdv
sorszám: 46119 (140182)
(előzmény: szado07, 2013-08-01 23:59:02)

 
 
szado07
válasz erre | email2013-08-01 23:59:02
Sziasztok! Új vagyok még itt a fórumon. Egy kis segítséget szeretnék kérni. 250-es kuplung beállításával kapcsolatban. Valamit rosszul csinálok,mert mindenféle állítás után sem emel ki. Kérlek áruljátok el a "titkot". A bovdenen kívűl semmit sem cseréltem.
sorszám: 46118 (140181)

 
 
r.laci
válasz erre | email2013-08-01 16:00:43
Köszi a segítséget a hézagolás megfordult már a fejemben a fekete műanyag a kukactengelj végén az üresjárat jeladó érinkezésére szolgál a léptetővella új marad a zéger,alátétek,hézagolás próba valamit ellenörzöm még egyszer a fogaskerekeket
sorszám: 46117 (140172)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2013-08-01 10:02:02
Én is elszórakoztam ezzel a problémával egész sokat.
Nálam léptetővilla csere, a 3-ik fokozat fogaskerék kapcsolókörmeinek a köszörülése és a lánckeréktengely kihézagolása oldotta meg a problémát.
sorszám: 46116 (140166)
(elözmény: r.laci, 2013-07-31 18:22:40)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu