hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

zsakfos
válasz erre | email2007-05-24 23:56:31
195.228.155.157:28966
sorszám: 20099 (76061)
(előzmény: chevy001, 2007-05-24 23:45:04)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-24 23:45:04
Ha adsz egy Ip címet, én megnézném azt a szervert :)
sorszám: 20098 (76060)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-24 23:42:47)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-24 23:42:47
Elöször is nem személyeskedtem azt inkább te tetted.Másodszor honnan tudod mennyi idős vagyok?Ha találkoznánk valószinü elcsodálkoznál mert a válaszodból ugy értem valami serdülö taknyosnak képzelsz.Ha esetleg játszol cod 2-öt látogass el a Balatoni Hajósok Szerverére és kérdezd meg az ott játszókat mennyi idös a zsakfos.Nekem 1985 óta van mz-m.Elsö egy ts 250 majd egy ts 250/1 ami a mai napig megvan.Erröl ennyit.Egy ilyen "alakkal" nincsenek rossz tapaztalata senkinek hidd el.Minden jót.
sorszám: 20097 (76059)
(előzmény: feri2360, 2007-05-24 18:59:07)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-05-24 23:33:11
nekem hasonlo volt még anno simsonnal, egyszeruen nemtudtam rajonni mi a kurva baja van. És véletlenül vettem észre hogy a tüszelep kilazult a helyéről és a kelleténél több benzin ömlöt be, ami magas fordulaton elégett, de alacsonyon nem tudott, dadogott, kihagyott, nem vette a fordulatot. Szóval lehet érdmes szét szedni a karbit, legalabbis én ilyen benzin adagolási problémara gyanakodnék de ez csak tipp:)
sorszám: 20096 (76058)
(előzmény: Óz150, 2007-05-24 22:23:18)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-05-24 23:30:37
Mit hallok?
A freemail 200 megás mailt bir fogadni?

Javaslom a djvu vagy dejavu formátumot. A hogyan tovább mz konyv nekem megvan 3,5 megába. És olvasható és nagyon jo a minősége a mérethez képest.

http://www.lizardtech.com/download/dl_download.php?detail=doc_djvu_plugin&platform=win

Itt a lizardtech honlapja. A djvu olvaso innen tölthető le.

Az mz hogyan tovább djvu formában:
http://web.kabelnet.hu/endre.horvath/mz.djvu

Nem kell 200 megés fájlokkal kinlodni.

Bár ha az egyszerübbnek tunik csak rajta.

Üdv
sorszám: 20095 (76057)
(előzmény: huri, 2007-05-24 22:15:42)

 
 
Óz150
válasz erre | email2007-05-24 22:27:55
tirisztoros a gyújtása. amióta megvettem (3 hónapja), nem cseréltem benne se gyertyát, se semmit. Ezidő alatt beletettem 4500 km-t problémamentesen. De nem tudom mihez nyúljak. Sok embert kérdezgettem, de mindegyik mást mond: karbitisztítás, új kondi, új gyertya, gyújtásállítás. De eddig tényleg semmi baja nem volt. Ja és asszem vagy 1 vagy 2 éve mikor megvettem.
sorszám: 20094 (76054)

 
 
Óz150
válasz erre | email2007-05-24 22:23:18
Sziasztok! Ismét problémám van. Van egy 150es ETZ-m. Olyat csinál, hogy mostanában, hogy nagyon megy. :) DE! Ha megyek vele egy jó 20 km-t akkor kb féltávnál egyszer csak elkezd dadogni, fulladozni félgáznál. Gurulok szépen egy kicsit, aztán magához tér és lehet neki rántani újra. De a mai nappal 20 km-en belül már 2-3szor fordul elő. Vajon mi okozhatja? Eddig viszonylag komótosan ment, de amióta ezt csinálja, ha megy, akkor mint a vadállat, úgy nekilódul és 4 ezer felett elkezd élni és simán kipörög 6és félig, ami az én testsúlyommal eddig csak álom volt. Nem tudom mi történhetett vele. És jobb szeretném, ha nem megy ennyire, de azt szépen és dadogásmentesen tegye. Tudtok valami gyógyírt mondani?
sorszám: 20093 (76053)

 
 
Óz150
válasz erre | email2007-05-24 22:18:04
Sziasztok
sorszám: 20092 (76051)

 
 
huri
válasz erre | email2007-05-24 22:15:42
Szia tatter!
Ha nem sikerülne feltölteni azt a könyvet elküldhetnéd ha nem probléma a: huridav@freemail.hu-ra.És akkor én is továbbküldeném pár embernek és így is terjedhetne:D.Köszi
Szia!
sorszám: 20091 (76050)
(előzmény: tatter, 2007-05-24 07:56:10)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-24 21:52:31
a karbit beálítottam az mz hogyan tovább c. könyv tanácsai alapján.a gyertya továbbra is olajos.a melegedés pedig a kipuff nyakon látszik.(változik a színe)a henger,a kipuff vége is 2km után forró.az h kopott a motor szerintem nem mert kb 2 hete lett nagyjavítva.én ilyennel még nem találkoztam.pedig láttam már pár mz-t...
sorszám: 20090 (76045)
(előzmény: Keri, 2007-05-24 21:33:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 21:33:54
próbáld ki 1/50-el és syntetikussal
persze karbit is beállíthatod
sorszám: 20089 (76042)
(előzmény: mz250, 2007-05-24 20:31:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 21:32:39
miből gondolod, hogy túlmelegszik?
Van hőmérőd?
belső égésü lévén bizonyos fokig, ez azért normális :)
bemelegedés után egyenetlen járás, szétkopott motorra utal,
sorszám: 20088 (76041)
(előzmény: mz250, 2007-05-24 19:08:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 21:29:12
Elkezdted fikázni azokat akik nem mindent könyvből csinálnak, legalább is ez jött le a fogalmazásodból.

Lehúzási nyomaték, meg ilyesmi az amit én is megnézek, bár a legtöbb szabvány csavarnál azért nem szükséges megnéznem.
Leginkább a HF és hatókar csavarok az érdekesek.
A csavar megszakítása lehet fakezüség, vagy a menet elkopásának következménye is.
Hondámban legalább 8 menetet szakítottam meg nyomaték kulcsal és Haynes manual alapján lehúzva.
Menetjavító>lehúzás újra az előírt nyomatékkal.
Ahol nem fontos a nyomaték (dekli) ott jobb szeretem kézzel megúzni mert kézzel, érzésre lehúzva, nagyon ritkán szakítok meg csavart, azt is inkább anyagfáradás miatt.
sorszám: 20087 (76040)
(előzmény: feri2360, 2007-05-24 18:59:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 21:17:17
(remélem jóra válaszolok)
Ugye az a lényeg, ha csak befecskendezett benyával megy egy darabig, hogy olyan sok levegőt kap a normálködés során, hogy nem lesz robbanóképes elegy.
Ez lehet attól, hogy valamelyik (főfóvóka) túl kicsi, drasztikusan alacsony a benzinszint az úszóházban, dugulás van valahol, súbertű nagyon mélyre van eresztve (kb középső állásban mindig be kell indulnia, legfeljebb nem megy jól) levegő csavar nagyon ki van csavarva, karbi után fals levegőt szív, vagy a szimering mellet szív falsot.

Karbi alap beállítás: Fúvókatű középső állásban, levegő csavar a teljes betekerés után 2-3 fordulatot kicsavarva.
Ezzel beindul ha minden más jó, de ez további finomhangolásra szorul.
Úszószintet úgy állítsad be, hogy leveszed a karbit, lecsavarod az aljára majd kézzel visszarakod és függőlegesen tartod. A benzincsövön keresztül feltöltöd, és amikor elzáródik a túszelep leveszed az alját. A benzinszintnek kb az úszó tengelyét biztosító kis öntvény benyúlással kell egyszintbe lenni. Ezzel is beindul, de természetesen ez is precízebb beállítást igényel.

Szimmeringcsere.
Generátort le kell venni, a biztosító zégert kiszeded, csavarhózóval, vagy más hatásos módszerel kifeszíted a régi szimmeringet (főtengely felülete ne sérüljön), majd óvatosan benyomod az újat. A szélét nagyon óvatosan ütögetheted, de legjobb ha nem kell. Ha meghorpad a szimering akkor elrontottad, másik kell (legalább 2dbot vegyél, mert elsőre nem szokott sikerülni) elötte áztasd be 2T olajba mert az megkönyíti a berakást és csökkenti a tömítő él sérülésének kockázatát.

Ha leveszed a generátort és a tengelynél olaj szivárog akkor jó esélyel szimmeringes, de pár csepp normál működésnél (magas fordulat miatt) is előfordulhat.

Ha fogadni kellene én simmering hibára tippelnék.
sorszám: 20086 (76037)
(előzmény: shadow2000, 2007-05-24 09:22:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 21:02:57
megszakító rugója lehet gyenge
cseréld ki, lehetőleg más gyártmányra és 0,3mm-es hézagot állítsál
sorszám: 20085 (76036)
(előzmény: Georgie, 2007-05-24 02:42:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 20:58:48
valaki már csinált ilyet, meg kell hosszabbítani az egészet, vagy a dob közepénél, vagy a leömlőnél, mert azzal alacsonyabb fordulatra hangolod, és a kiömlő szűkítésével lehet széjelebb húzni a nyomatékgörbét.
A bolti rezó valami 7000-es fordulatra van méretezve ami nem MZre való, inkább 4-5ezerre kell ha jól tudom, de majd biztos mondják.
sorszám: 20084 (76035)
(előzmény: Laca_D, 2007-05-23 20:33:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 20:55:20
Hmmm... ezen most meg kéne sértődnöm.

A szerelő a hanyagság miatt rontja el, nem a műszaki érzéke miatt.
Nemgondolod, hogy könyvet fog az ember lapozgatni szerelés közben. Akinek van általános mechanikai ismerete és tapasztalata az csak az egyedi paraméterek miatt veszi elő, (szelephézag, lehúzási nyomaték, de második után már ez is fejből megy) esetleg ha még nem látott olyan szerkezetet és nem egyértelmü milyen sorrendben kell valamit összerakni akkor könyítésnek jó, de aki rendszeresen szerel, az nem pontokat követve szerel.
Nem szégyen ha te nem ilyen vagy, én becsülöm azokat akik minimális tapasztalattal nekiállnak ilyeneknek, mert én is így kezdtem és csak így lehet megtanulni....mondjuk én sohasem könyv alapján szereltem mert régen nem is volt...már az is nagy könyítés volt amikor sikerült egy robbantott ábrát szereznem Simóhoz, az első motorgenerálomnál.

Ez olyan mint a főzés.
Én csak recept alapján tudok bármit megcsinálni, feleségem fogja összekutyúl valamit érzésre és díjnyertes kaják kerekednek belőle.

Ja és nem egyszer volt már, hogy a leírás hibás volt, és saját magamtól raktam össze a végén rendesen, nem csak MZ-t, de a Hondámat is ami kicsit finyásabb és bonyolultabb szerkezet.

Kéri Laci
sorszám: 20083 (76034)
(előzmény: feri2360, 2007-05-23 19:36:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 20:40:09
A fontos adatok benne vannak mindegyikben (a Haynesban kevésbe) a kevésbé fontoshoz meg nem kell könyv :)
sorszám: 20082 (76032)
(előzmény: feri2360, 2007-05-23 19:01:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-24 20:38:05
na a blokk felek közé viszont nem célszerü szilikonpasztát tenni.
Én azzal raktam össze a Jawamat :) de egy darabig szorult a főtengely és a hengert is kínszenvedés volt berakni és lehúzni amíg le nem kopott a kinyomódott gumi.
Oda blokktömítő paszta való, az nem köt meg, csak besűrűsödik. Piros a színe és a loctite gyártja. A hermetic utóda de annál sokkal jobb. Sajnos ez csak sértetlen felületek közé ajánlott, de tömít, nem szorul meg semmi mert kenődik, és könyű szétszedni, letörölni.
sorszám: 20081 (76031)
(előzmény: R.A., 2007-05-23 18:30:02)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-24 20:31:33
1:33 hoz keverem 95 oktános benzint.
sorszám: 20080 (76030)
(előzmény: chevy001, 2007-05-24 20:01:00)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-24 20:01:00
Milyen keveréket használsz?
sorszám: 20079 (76029)
(előzmény: mz250, 2007-05-24 19:08:11)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-24 19:09:18
ja a gyertya csere nem vezettet eredményre.
sorszám: 20078 (76028)
(előzmény: mz250, 2007-05-24 19:08:11)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-24 19:08:11
van itt nálam egy ts 250-es.valami olyan gond lépett fel amivel már tanácstalan vagyok.ez pedig az h a motor nagyon melegszik.ez a melegedés a kipufogón is tapasztalható.(még a vége is forró)mikor meleg a motor nagyon egyenlettlen a járása.mi lehet ez talán benzin-levegő arány vagy csak a gyújtás?
sorszám: 20077 (76027)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-05-24 18:59:07
Egy szóval sem mondtam, hogy autószerelő vagy, csak velük példálóztam. Tisztában vagyok azzal, hogy közöd nincs ehhez a szakmához. Letöltöttem az összes letölthető és megvettem az összes megvehető könyvet, rendszeresen használom is őket úgy MZ-hez, mint különböző autókhoz és hidd el NINCS bennük minden. Mindegyiknek más hiányosságai vannak. És ne személyeskedj kis barátom, mit tudhatsz te az én műszaki érzékemről és hülyeségeket TE írsz. A 3 ETZ-m közül az egyiknek is ilyen nagyszájú, nyilván hozzád hasonlóan bőséges műszaki érzékkel megvert tulajdonosa volt, ezért van egy rakás menet megszakadva benne. Egy teljes A4-es oldalt írtam tele azokkal a szerelési hibákkal, amiket találtam a gépen. Gondolom, ha láttak egyáltalán kézikönyvet, abban nem voltak benne a meghúzási nyomatékok és kipótolták a műszaki érzékükkel. Az eredmény itt áll a garázsomban. Valószínűleg hoszabb időre tekint vissza a tiedhez hasonló alakokkal kapcsolatos rossz tapasztalatom, mint amennyit egyáltalán éltél. Egyszerűen nem értem a jelenséget, hogy csak rövidem felhívtam egy kolléga figyelmét egy könyvre és rögtön többen is elementáris erővel igyekeztetek őt lebeszélni róla.
sorszám: 20076 (76026)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-23 22:19:07)

 
 
balazs988
válasz erre | email2007-05-24 18:17:17
Sziasztok!
Kezdő motoros vagyok még nem nagyon értek a motorszereléshez, amit eddig javítottunk a 250es etz-men azt apámmal csináltuk. Most azonban tanácstalanok vagyunk. Van egy olyan problémánk, hogy gázadásnál a motor lefullad, alapjáraton szépen jár de nagyobb gázadásnál lefulladni készül. Először a szivató hibájára gyanakodtunk, a bovdent ki is cseréltük, de a hiba nem szűnt meg. Azóta a megszakító és a karbaurátorban lévő tű cseréjét tervezzük, ha valakinek esetleg lenne még ötlete azt nagyon szívesen vennénk! Előre is köszönöm!
sorszám: 20075 (76025)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-05-24 16:40:50
Oks akkor most eddig értem:) kössz a gyors választ!
Ha még lesz kérdésem majd irok:)
sorszám: 20074 (76023)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 13:44:06)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-24 16:00:15
Az a baj hogy az eszmei értéke sajna sokkal nagyobb mint a valós, de mivel ez nem volt annyira elterjedt, lehet hogy az ára magasabb a 25-ös ES-től, viszont azt is figyelembe kell venni, hogy az alkatrészek is ritkák :)

Válasz: fogalmamsenincsen :P
sorszám: 20073 (76021)
(előzmény: mz250, 2007-05-24 15:27:45)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-24 15:27:45
de vajon mennyit érhet ez a motor?
sorszám: 20072 (76017)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-24 15:08:15
Igen, létezett 175/2-es, sőtt az MZ gyár egészen elvetemült dolgokaz is csinált. Ilyen pl a 350-es BK és a wankel motoros ES is... bár ez utóbbi csak prototipus volt ha jól tudom... Egyébként ha megnézed Pet oldalát, lásd jobb oldali oszlop Szoci lapok rész akkor meg is lesheted :D
sorszám: 20071 (76013)
(előzmény: Kuci, 2007-05-24 14:27:10)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-05-24 14:37:24
http://www.freeweb.hu/mzklub/Konyvtar/egyeb/veteran200509.pdf
sorszám: 20070 (76012)
(előzmény: Kuci, 2007-05-24 14:27:10)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-24 14:27:10
175???
sorszám: 20069 (76010)
(előzmény: mz250, 2007-05-24 13:35:58)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-24 13:35:58
Van egy teljessen felújított MZ ES175/2-es motorom.szerintetek mennyit érne ha eladnám?minden mükszik rajta.még a km óra is.csak az irányjelző nem eredeti.
sorszám: 20068 (76002)

 
 
shadow2000
válasz erre | email2007-05-24 09:22:01
Igen, ezt már hallottam máshol is. A szegedi szerelőmmel online telefonkapcsolatban voltam sokáig, de ő is azt mondta, hogy a gyújtással nincs gond, a karbi, vagy szimmering.
A karbival mit tudok csinálni, ill. a szmmeringet hogyan tudom otthon kicserélni? Kompresszióval nincsen bibi, mert a berúgókarral bírkóznom kell, hogy lenyomjam.
sorszám: 20067 (75983)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 18:23:16)

 
 
gabac
válasz erre | email2007-05-24 08:43:20
Hali!!!
Elado egy etz 150-es gép..felujjitott blokkujj dugo csapágy kuplung teljesen cserélve lett meg minden...rendszám nélkül elado vagy simsonra cserélhető!!ÁRA:40.000huf ha érdekel irj csibifmate@freemail.hu cimre vagy hivj a 70/529-5262-es számon
sorszám: 20066 (75980)

 
 
tatter
válasz erre | email2007-05-24 07:56:10
Sziasztok!
Nekem ez a könyv meg van. Be van szkennelve (nem a legjobb minőség. Hogyan lehet ide feltölteni??? Tudja valaki? Pdf-ben és 198Mega. Nagyon szívesen megosztom a nagyközönséggel.
Üdv.:Tatter
sorszám: 20065 (75979)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 18:21:46)

 
 
Georgie
válasz erre | email2007-05-24 02:42:16
Van egy érdekes problémám, ha valakinek volt már ilyen, remélem tud segíteni. A lényeg, hogy ETZ 150 5000-6000 fordulat között iszonyatosan rángat, köhög, de annyira, hogy már szinte nekem fáj. A vicc az egészben, hogy sem az említett határ alatt, sem felett semmi természetelleneset nem produkál, sőt szépen megy. A karburátora tiszta, a tűszelep lemezelésének állítása után is fenn áll ez a probléma. A lecke fel lett adva nekem, remélem nem mindenki van vele így. A javaslatokat várom, és előre is köszönöm...
Dicsőség & Kondi
sorszám: 20064 (75978)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-23 22:28:23
Még egy szösszenet azt leugrok a témáról.Ezt a forumot pont azért szeretem mert nagyon sok embernek van jó ötlete.Olyan ötletek amik nincsenek a szakirodalomban hanem saját kutföböl meritették és ha bevált akkor megosztották másokkal.Na itt jön be az érzék.Nem tudom érted-e?Remélem sikerült-e megmagyaráznom a segitö hozzászólásomat.
sorszám: 20063 (75975)
(előzmény: feri2360, 2007-05-23 19:36:14)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-23 22:19:07

Te baromira félreértettél valamit.Nem vagyok autószerelö hanem szerszámkészitő vagyok.Pont azért tudom hogy mit honnan tud letölteni bárki mert én is ezt tettem.Mi ez a baromság hogy minél kevesebb szakirodalmat olvasson?Pont az ellenkezöjét irtam.Felsoroltam egy jó pár lehetöséget.Ha utána néznél ezeknek a cuccoknak látnád hogy minden benne van ami a nem "autószerelö" motorosoknak kell.De ha véletlenül mégsincs benne vagy nem annyira részletessen akkor segit a müszaki érzék.Valószinü neked nincs mert akkor nem irtál volna ilyen hülyeséget.Pont az különbözteti meg a jó szerelöt a rossztól hogy van érzéke hozzá.
sorszám: 20062 (75974)
(előzmény: feri2360, 2007-05-23 19:36:14)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-05-23 20:58:25
Hogyan javíthatom a motorkerékpáromat
Na ez az a könyv amit :
-Bármit is javitanék,cserélnék a motoron előtte mindig megnézem hogy is kell !


Hogy mit tegyen???? Nézzen körül a baráti körébe.Biztos van egy haver aki csinál ilyet,vagy legalábbis van rálátása az ilyen dolgokhoz.
És akkor felhivja,elhivja vagy elviszi a mocit, + 4-6 doboz SŐR-t és szépen megoldják a problémát.
oszt ennyi munkadij azért belefér Nem ??
Én legalább is igy szoktam.
Ezért hivják barátnak a barátot.

Üdv Dlaca.

sorszám: 20061 (75967)
(előzmény: feri2360, 2007-05-23 19:36:14)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-05-23 20:35:30
ez naon teccik
sorszám: 20060 (75963)
(előzmény: creationmz, 2007-05-23 19:15:30)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-05-23 20:33:46
Hello mindenkinek.
Feldobtam én egy kérdést hogy miért muzsikál a motorom /etz-150/ ugy ahogy.
A válaszok mind1ike a bolti rezot mondta, mint selejtes cucc.
Igy azzal a kéréssel fodulok hozzátok,ha valaki utánna számolt és épitett rezot ami müködik is + irányba,legyenszives eljutatti hozzám a méretezését. /néztem a prg ami fennt van de nekem az nagyon vad.
A gagyit akarom szétvágni és átkunveniálni megfelelőre. Alacsony Kb 3000-kellene méretezni.
Köszi előre is .

Jó utat mindenkinek.
Dlaca
sorszám: 20059 (75962)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-05-23 19:36:14
Pont ilyen a tipikus magyar motor/autószerelő hozzáállása, ezért nem viszek már szervizbe semmit. Lehetőleg minél kevesebb szakirodalmat olvas, megpróbál mindent a "műszaki érzékével" megoldani. Szerinted mit tegyen az, akinek nincs műszaki érzéke, nem ez a szakmája, de pénze sincs arra, hogy az öreg TS-t szerelőhöz vigye? Legszívesebben pofánvágtam volna azokat a szerelőket, akik régebben az autóimhoz nyúltak és "kikövetkeztették", mit hogyan kéne csinálni. Utána meg én tettem rendbe az elcseszett dolgokat. Ennyit a szakmáról, érzékről és következtetésről.
sorszám: 20058 (75956)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-23 19:08:37)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-05-23 19:15:30
Ezeket láttátok már?

http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327&pr=goog-sl
http://video.google.com/videoplay?docid=-583689825491846090&pr=goog-sl
http://video.google.com/videoplay?docid=3825496533860194623&pr=goog-sl
http://video.google.com/videoplay?docid=-2043759378808694559&pr=goog-sl

Szerintem iszony jók :)
sorszám: 20057 (75953)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-23 19:12:20
Még annyit hogy etz-seknek nagyon jó kis bemutató filmek vannak az mzklub.hu-n ahol egy gyári szerelő darabokra szed egy blokkot meg össze is rakja.Talán még a ts mz-seknek is segit egy picit(főleg aki még sose szedett szét blokkot de szeretné kipróbálni magát)
sorszám: 20056 (75952)
(előzmény: zsakfos, 2007-05-23 19:08:37)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-05-23 19:08:37
Szerintem a szakirodalom menüben található Hogyan tovább Mz? és a Hogyan javíthatom a motorkerékpáromat? cimü könyvek együtt bogarászva kielégitö a ts-ek javitásához.Ha valakinek ez nem elég az szerintem neki se álljon a javitásnak.Ha valakinek van egy kis müszaki érzéke netalán még a szakmája is hasonló az simán kitudja következtetni ha valami még sincs benne.Ha még ez sem elég az mzklub.hu-n is van sok segitség.
sorszám: 20055 (75951)
(előzmény: feri2360, 2007-05-23 19:01:35)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-05-23 19:01:35
A jelzett linken a gyári szervizkönyv van, ami csak az ES/TS 125/150 típusokkal foglalkozik, így feltehetően van benne olyasmi ami a hogyan tovább mz-ben nincs. Én minden járművemhez több könyvet is tartok, mivel egyik sem 100%-os, ETZ-hez pl. az itt letölthető könyvek mellé megvettem a Haynes manualt is.
sorszám: 20054 (75950)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 18:25:08)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-05-23 18:30:02
Emlékeim szerint a 634-esbe egyébként sem szabad tömítést tenni középre.
sorszám: 20053 (75945)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 18:19:40)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-23 18:29:59
Símán elfér, és még jobban is mutat.
sorszám: 20052 (75944)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 18:10:11)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-05-23 18:28:22
A szilikonkaucsuktól tönkrement csapágyat is beírom az urban legendek közé.
sorszám: 20051 (75943)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 18:19:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-05-23 18:26:47
elég valószínü hogy kevés benzint kap
karbi beállítás segít neki, de nem csak a levegő csavar és úszószint létezik, hanem a súbertű is.
felújítás után garantáltan máshova kell rakni ezt is.
sorszám: 20050 (75942)
(elözmény: o.laca, 2007-05-23 14:11:09)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu