:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Én is töltéshibára ganyakszo, de mégis ezt mi okozhatja? v hogy tudom elhárítani?
Le van merülve az akksi. Töltsd fel!
Asszem nekem is szoronkodni akart máma a 150. km után (végig csutka) de résen voltam...
Annak azért hangja van bár nem biztos, hogy meghallod bukóban + 5500 as fordulatnál...
Igen van ilyen. Nem szorul meg csak a dugó bedagad, ha megállsz vele utána visszahűl igen hamar és indítható.
De ha leszeded a hengert a dugón látszik a szorulásnyom ezt le kéne csiszolni és esetleg hónoltatni a hengert egy századdal. Ha ezt nem teszed megen meszorulhat de ezt ki lehet védeni ha többször behúzott kuplunngal átöblítesz (gázt adsz) ezt nem árt pár km-enként pl lassításnál mindíg, na meg nem kéne vele motorfékezni sem ebbe a melegbe.
De a rossz beállítás miatt is megszorulhat pl. keveset kap, szegény a keverék (50:1 ajó) stb.
Várja a kalandkedvelő, utazni-vágyó motorostársak jelentkezését július-augusztusban (megbeszélésre!) 10 napos, minimális költségvetésű
((vad)kemping), dél-európai (Törökorszás, Görögország stb.) körútra Európát bejárt (Olaszo., Görögo., Bulgária stb) MZ-s motoros.
motoros56@freemail.hu
Valószínűleg túl nagy terhelést kap ilyenkor a villamos hálózat, valószínű a generátor nem képes eléggé tölteni. Ezért nincs megfelelő szikraképzés, gyenge a szikra.
Sziasztok!
Volna egy kérdésem. Tegnapelőtt haverom esett egy csúnyát az mz- vel. 110 körül mehetett, amikor leblokkolt a kerék, és olyan volt, mint amikor megszorult a blokk, de az esés után mégis haza tudott menni, de csak lassan.Először a hástókerékcsapágyra gyanakodtunk, de annak semmibaja.Ja, és augusztusban volt fúratva. Szerintetek mi lehet a baja?Elk*** a fúrást?
Üdv Mz sek!
251 es motorom van, s néha olyat csinál, hogy ha rajta van a világítás, s pont lassítani kell, vagy alapjáraton jár, és valamiért leáll a motor, de ha leveszem a világítást meg tökéletesen üzemel.
Mi lehet a probléma oka? Ez nagyon zavaró jelenség, főleg ha pirosnál állok, s hirtelen leáll...
Aki tud segíteni, írjon mailt a "szabbensz@citromail.hu" címemre! Előre is köszi
Üdv.: Szabbensz
sziasztok. kellene egy kis segitség. van egy 250 es etzm és nem birom rajta beállitani az alapjáratot ha jo lenne akkor nem megy ha állitok rajta egy kicsit, jó darabig kitartja a fordulatot utánna semmi nélkül leáll ezt mért csinálja elöre is kössz
Hát én vmi olyasmit hallottam másodkézből egy festő mondta hogy van kemencéjük és ráégetik a festéket vagy mi, és így nagyon tartos lesz.... Amúgy ja homokfuvás az jó megoldás ki is ment a fejemből....:)
A legjobb szerintem, ha lehomokfúvadot, az tuti, h a legnagyobb rozsdát is úgy kiszedim hogy húú
Találni kell jó fúvót, aki nem basz át, ez szerencse függvénye
SOk sikert!
Tud valaki pesten olyan helyet,ahol a féktárcsát fel tudják szabályozni?
Esztergálni ugye nem lehet,mivel ezek vékony acéltárcsák!?
Én is festés előtt állok és vettem valamelyik ároházban egy 2000Wattos hőlégfúvót pár ezerért és állítólag 500 fokot nyom a nagyobbik fokozatán. Na most ez símán elég ahhoz, hogy melegítve kapargatva leszedje a festéket.
Bár énse akarom leszedni az eredetit mert csak az a baja, hogy matt és egy-két helyen kopott egy kicsit, karcos stb. Arra gondoltam, hogy inkább színre polírozom persze ez sem olcsóbb mert 4000 Ft volt a polírozó festék vagy mi, de legalább azt mondhatom, hogy eredeti a festés és a forgalmit sem kell cserélni. Úgyhogy csak a vázat festem mert az viszont tiszta rozsda. De ott is fennhagyom ami nem akar lejönni mert jó az úgy és majd gittelem.
sorszám: 20138 (76138)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-26 12:15:41)
Hmm.Mostmár mind1, mert már alig van rajta gyári fényezés:)De akkor mostmár nemis foglalkozok vele.Max átcsiszolom mindenhol egy finom csiszolópapírral.
A foszfor savat inkább kihagyom:)
Ez a festék ráégetés hogy zajlik?Valamien kemencébe berakják, és kisütik mint egy cipót?:)
Én gázperzselővel égettem volna le.De most nézem, hogy ha rányomok kromofágot, és várok egy kicsit, és úgy csiszolom meg, akkor egész szépen lejön.
sorszám: 20136 (76133)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-26 12:15:41)
a gyári fényezést teljesen fölösleges eltávolítani az úgy rajta van hogy alig jön le vmivel. Ha rajtahagyod még jót is teszel mivel az a festés amit ráfestel majd most az sose leszannyira eerős mint a gyárifestés, és ha az lepattog akkor egyböl jön a rozsda, a gyári meg rohadt nehez pattog le. Szóval szerintem haggyad azt csak rajta, csiszold meg a felszínét vmi finommal hogy tapadjon rá az új réteg, és az úgy jó is lesz. Egyébként szerintem a gyári festét teljesen fölösleges eltávolítani, fémig csiszolni arra simán mehet rá a következő réteg egy kis csiszolás zsírtalanítás után.
A gyári festésnek jol alá van alapozva meg rávan égetve a festék.
Egyébként ha festéket jól viszi a kromofág, kivéve ha gyári festék. Kromozaskor kell csak teljesen fémtisztara leszedni egyébként nem fontos. Amúgy ha nem viszi a kromofag akkor még ott a foszforsav, az aztán fémig lepucolja:)). (elsőlámpám kromozva van és sehogyse jöt le a gyári festék -3napos kromofagos kezelés utan se - és akkor lógattam bele egy kis foszforsavba, fémig levitte a cuccot a rozsdat mindent:)).
Sziasztok!
Most újítom fel a 125(mostmár 150)-ös ETZ-m blokkját, és ahogy szedtem szét a kuplungot, észrevettem, hogy nincs benn golyó. Ezek szerint eddig se volt, de most tettünk bele. Mi fog változni a kuplungon, mit kéne állítani, hogy ismét jó legyen? Még azt szeretném kérdezni, hogy felfurattam a hengert 150-re, de lehetőség szerint maradna rajt a 22-es karbi. Menni fog vele? A fúvókával mit kell variálni(gondolom nagyobb kellene bele...)? A bejáratásnál mire kell figyelni(milyen keverék, szabad e motorféket használni, stb....)
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Széles utat!
Hali. Lehet égetni a festéket, csak nem kell sokáig egy helyen melegíteni. Ez a trükk. Elég durva volna ha 600 fokos lángtól megolvadna a vas :-). Vagy van még jobb dolog is a hőlégfúvó, tapasztalatokat már hallottam róla de én még nem dolgoztam vele.
Kromofággal már próbáltam.De a gyári fényezés nem hajlandó lejönni róla.
Ebben igazad van.Akkor a leégetés kilőve:)Marad a csiszolás:(
Ha nincs mindenhol fémig lecsiszólva, attól még lehet fényezni, hogy szép, és jólegyen?
üdv!
Helló!
Kromofág!(lehet nem így írják)
A perzselő szerintem nagyon rossz ötlet. Nem vagyok szakember de a meleg elég rossz hattáéssal lehet a fémre..kilágyulás meggörbülhet....stb. Ami egy váznál nem előny!
Üdv
Sziasztok!
Tegnap elkezdtem csiszolni a vázat.De valamien oknál fogva, elkezdett már most kicsit rozsdásodni.:(Nem tudna valaki adni egy tanácsot, hogy hogy tudom még lassítani a rozsdásodást?Vagy hogy tudom gyorsabban eltünteni a fényezést.Én arra gondoltam, hogy gázperzselővel leégetném a festéket.Az beválik?
üdv!
üdv!
Siófokon?:( akkor sztem nem ismerjük egymást
Én Gyenesdiási vagyok különben
na akkor sztem ciki mert nem lehet javítani, simsonhoz van mnetjavító de Mz hez nincs sztem ! habár elképzelhető nézd meg az alábbi linket! simsonomhoz mikor még az volt,ilyet használtam és mai napig rajta van :D
http://209.85.135.104/search?q=cache:JJEbAJYBN3YJ:https://moped91.com/portal/webshop.php%3Fsid%3D5758%26fid%3D4%26%26lang%3Dhu%26start%3D31%26list_num%3D10+simson+kipufog%C3%B3+menetjav%C3%ADt%C3%B3&hl=hu&ct=clnk&cd=1&gl=hu
Szia!
Igen Siófokon lakom .A Balatonon vagyok hajós.Hogy ismerhetsz-e azt nem tudhatom hiszen rólad én sem tudok semmit. Üdv!
Ne aggódj! Van még egy pár darab. Jut is, marad is.
Japp csak összerakásnál jól össze kell nyomogatni, mert rezonálhat az üveg :) De most hogy írtad én is vhogy így csináltam a TS-emen :)
Juniusig tartogasd a holmikat :)
THX :)
Na szóval Ricsi! A fém keret alsó részét kis csavarhúzóval körbe folyamatosan felfeszegetem, majd számlap csere. Visszarakom az üveget tömítéssel, majd a fém keretet ráhelyezem és alul óvatosan visszanyomkodom. Az órát mikor belerakod a gumitartóba meg sem látszódik rajta. Szedtem már így szét órát, sőt adtam is el. A vevőnek megmutattam a szétszedés helyét de a gumtokba rakva nem is látszódott. Szóval megoldható és nem látható rajta a beavatkozás. Illetve takarva van.
Nohh ezt tisztázzuk csak, miről is beszélünk...
Ad 1 hengerfejen nincs az ETZ-n kipufogónyílás, hacsak nem tettél rá dekompressziós szelepet :)
Ad 2 Legkevésbé van hollander a hengerfejen
Nohh hogy ezt tisztáztuk, akkor most ha jól értem a kérdésed akkor vagy a hegeren szállt ez a kipufogócsonkot rögzítő menet, vagy a hengerfejben szállt el a gyertyameneted :)
A kipufogó menetének javítására ötletem nincs, mert nekem TS-em volt, azon meg a javítás 1Xű, menetjavító+ sok sok kóc :)
Gyertyamenet javítása... Megoldható természetesen perselyezéssel, de ehhez nézz körül környezetedben, és keress egy jó esztergályost. Legjobb ha a perselynek van pereme, mert akkor rá lehet szorítani a hengerfejre.
Viszont javaslom, inkább keress egy másik hengerfejet. A perselyezett sose lesz már olyan mint az eredeti volt. Ráadásul ha rosszul lett illesztve, elverve a persely, akkor hajlamos a túlhúzott gyertyánál a kitekeredésre. Ami idegelő lehet ha ezért kell hazatolnod :)
Sok sikert a javításhoz. :) Remélem segítettem :)
Sziasztok. Talán tud valaki segíteni. ETZ 150-es hengerfejben a menet megszakadt, ahol a kipufogó csonk hollander van. Lehet javítani? Perselyeztetni esetleg? Árba kb. mennyi lehet? Köszi a segítséget.
Szia!
Én tavaly a Futár motorosboltban kaptam 251-es matricát.
Bp. VI. Zichy Jenő u. 34.
Tel: 06-/1/-312-1526
Mob: 06-/20/-976-96-88
üdv: Köti
szóval hogyan szeded szét?... egyszerűen bevágod a fém burkolatot (házat)úgy, hogy aztán össze is lehessen illeszteni?... jó lenne valami tanács...
az én számlapjaim is használhatóak, egyszerűen csak egy ronggyal át kellene törölni, mert még csak most kezd megtelepedni rajta a rozsda... szóval csak szét kellene szedni, de szétbarmolni nem akarom...
Hali Ricsi! Nos Nekem vannak számlapjaim amik használhatóak. Ha érdekel hívj a 06-70-374-2948 telefonszámon. Pest megyében vagyok és ha a közelben vagy el is hozhatod az órákat és kicseréljük a lapokat.
hi...
meg tudná mondani valaki, hogy etz 251-es szerszámfedélre való feliratot honnan lehetne szerezni?... mindenhol csak 250-est árulnak...
a fordulatszámmérőt és a sebességmérőt szét lehet-e szedni, ugyanis kezd rozsdásodni a számlap széle, és még megelőzhető lenne a nagyobb probléma... és olvastam itt, hogy valaki számlapokat nyomtat, és azt valahogyan bele is kell rakni...
Keri, bocs hogy ide'ztelek :)
Szerintem ez neked szólt:
Keri
válasz erre | email2007-05-24 20:58:48
valaki már csinált ilyet, meg kell hosszabbítani az egészet, vagy a dob közepénél, vagy a leömlőnél, mert azzal alacsonyabb fordulatra hangolod, és a kiömlő szűkítésével lehet széjelebb húzni a nyomatékgörbét.
A bolti rezó valami 7000-es fordulatra van méretezve ami nem MZre való, inkább 4-5ezerre kell ha jól tudom, de majd biztos mondják.
De ha nem akkor is felhasználható :D
Csáó mindenkinek !!!
Feldobom mégegyszer a kérdést.
bolti rezot , mint selejtes cucc.
Igy azzal a kéréssel fodulok hozzátok,ha valaki utánna számolt és épitett rezot ami müködik is + irányba,legyenszives eljutatti hozzám a méretezését. /néztem a prg ami fennt van de nekem az nagyon vad.
A gagyit akarom szétvágni és átkunveniálni megfelelőre. Alacsony Kb 3000-4000 től kellene méretezni.
Köszi előre is .
Jó utat mindenkinek.
Dlaca
Képet hogy tudok feltenni a mocimról ??
Kinek vagy hová küldjem ?
Nézd meg jól a fordulatmérőt, a visszaesések mintha azt mutatnák hogy nem 5 hanem 6 sebesség lenne... az utolsót olyan 130 környékén teszi, de lehet csak huppanó volt az aszfalton :D
http://video.google.com/videoplay?docid=401131872826308582
ezt nézzétek meg sztrem kamu ,nincs az a 250-es ami 5000-et pörög 140 nél
még 21-es lánckerékkel se de ha mégis milyen erő lehet bennt akkora lánckerékkel? kigyorsít ilyen hamar normális ez?
lehet kipróbálom...
http://www.mztech.fsnet.co.uk/history/hst_ms7.html
Ők lopták el :)
még mindig azon a ts 250-en vagyok kiakadva.a karbiját teszteltem az én 175 ösömön és jól mükszik.akkor nem a benzin levegő arány a gond.ha az előgyújtás nagyobb 3mm-nél akkor is túlmelegszik a motor?
Tegnap olvasgattam ezt az MZ hogyan tovább?-ot, hát tök jó.
hmm balatoni hajósok? esetleg te is Balaton környéki vagy?ismerhetlek?
hová valósi vagy?
esetleg ha érdekel az msn címem roles88@hotmail.com
Hali MZ-sek.
Valaki távgyógyít? :D ETZ250-em fura nyöszörgő hangot hallat,ha bemelegszik. Néha abbahagyja, aztán újrakezdi. Jobboldalról jön,az biztos. Nem csapágy, annak más hangja van, és az folyamatos lenne. A megszakítónál is van olaj. A szimmering meg elvileg kap annyi olajat. Szénkefék lehetnek, vagy vmi a generátorban? Tudom így nehéz, de hátha volt valakinek hasonló tapasztalata. Ja, ezzel a kurva meleggel kezdődött.
Ellopták a 175-ös képét!! :O
:D
Köszönöm a tanácsot, de nem tudom mire gondoltál a másik gyártóval kapcsolatban? A rugó vagy a motor? :)) Már 10 éve gyűröm szegénynek és a szívemhez nőtt. Ha lesz is új, ez a családban marad. Öcsémnek is kell egy jó kezdő gép... Hátha ő is megszereti.
Nagyon jó ez a djvu.Tényleg csak 3.5 mega.Én már le is szedtem kipróbáltam tök jó.Köszi a tippet.Megvolt már ez a könyv letöltve de ez tényleg jobb is kisebb is.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|