hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Roles
válasz erre | email2007-05-28 20:06:55
miért miylen jawad van?
sorszám: 20199 (76267)
(előzmény: Sycora, 2007-05-28 18:40:14)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-05-28 20:03:41
Ok. Csak mondom háta. De az még a régifajta szép írottbetűs fehérrel írva?
sorszám: 20198 (76266)
(előzmény: k-rudi, 2007-05-28 19:48:12)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-05-28 19:48:12
Bocsesz, de a 3,5-öst mindenképpen megtartanám.
sorszám: 20197 (76265)
(előzmény: Sycora, 2007-05-28 15:51:54)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-05-28 18:40:14
18
sorszám: 20196 (76259)
(előzmény: Roles, 2007-05-28 18:24:53)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-05-28 18:24:53
a jawanak nem 16" a gumija?
sorszám: 20195 (76258)
(előzmény: Sycora, 2007-05-28 15:51:54)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-28 18:08:22
Sziasztok.
Röpsújos előgyújtás szabi van a jó öreg mz-men.ennek is állítsak előgyújtást vagy elég ha a felső holtpontra állítom a dugót majd a megszakítót nyitási pozícióba?
sorszám: 20194 (76256)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-05-28 18:06:08
Tiszteletem az uraknak . Az elektronikához nem nagyon értek . Ismerősöm most vett az etz jére neont amit computerboltban lehet kapni és segitségem kérte bekötésnél . 12 v 12 ah akksira rálehet kötni ezeket a neonokat ? Akinek ilyennel volt tapasztalata kérem irja meg VÁLASZÁT ELÖRE IS KÖSZÖNÖM

ÜDV .: charlie
sorszám: 20193 (76255)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-05-28 17:59:19
Sziasztok.
Röpsújos előgyújtás szabi van a jó öreg mz-men.ennek is állítsak előgyújtást vagy elég ha a felső holtpontra állítom a dugót majd a megszakítót nyitási pozícióba?
sorszám: 20192 (76254)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-05-28 17:48:39
köszke várom
sorszám: 20191 (76251)
(előzmény: pandagyik, 2007-05-28 17:34:39)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-05-28 17:34:39
Nekem van!

Küldök mélt meg képet!

ahoj
sorszám: 20190 (76250)
(előzmény: somanova, 2007-05-28 17:12:55)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-05-28 17:12:55
Sziasztok! Etz -re kellene krauser! Ha valakinek van eladó irjon! Vagy várom az ötleteket! elöre is köszi
sorszám: 20189 (76247)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-05-28 15:51:54
Hi. Esetleg nem eladó az a 3.5-ös barum? :) Mert az én jawamon is barum gumik vannak de a hátsó elég kopott már.
sorszám: 20188 (76238)
(előzmény: k-rudi, 2007-05-28 14:50:50)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-28 15:18:55
Nekem valami orosz 3 collos gumim volt elől fent, nekem bejött, mert sokkal jobban tapad, mint a 2.75ös, nagyon jól lehet vele fékezni.
sorszám: 20187 (76233)
(előzmény: k-rudi, 2007-05-28 14:50:50)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-05-28 14:57:48
Csatos karbit keresnék ETZ, csakis hiánytalan és jó állapotú érdekel! Akinek lenne az írjon emilt plz!

ThUnDeR
sorszám: 20186 (76228)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-05-28 14:50:50
Hali!

Van valakinek tapasztalata ETZ250 elsőkerékre 3 collos gumival? Kaptam ugyanis egy 0km-es 3,5-es Barumot, mit ad isten van egy ugyanolyan 3 collos kb 1000 km-es itthon.
sorszám: 20185 (76226)

 
 
psychoman
válasz erre | email2007-05-28 10:40:44
Tudtok nekem adni valami linket ahol olcsón tudok viszonylag jógumit venni a drágaságomra?
sorszám: 20184 (76217)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-05-28 09:39:53
mekkora előgyujtást ajánlotok a 60as simómnak??pontos érték kéne,hogy mikor szakítsa meg az áramkört a megszakító,mikor lesz a legerősebb a motor mekkoránál?úgy kéne hogy ne csak az alján legyen már erős...bár ott se az:D
sorszám: 20183 (76211)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-05-28 00:17:15
hali! egy haveromnak kéne egy komplett 250es etz blokkk, ha tud valaki dobjon e-mailt. Raktam a mocimba új nagyfesztrafót(nem tom ki gyártotta) bemelegszik, ha kint is meleg van és megáll agép... normális ez, milyen trafót rakjak bele, ... ötletek??? köszönöm;)
sorszám: 20182 (76208)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-05-27 21:43:58
Kérdezd meg tőle, hogy a Hammerite hogy működik :D
sorszám: 20181 (76203)
(előzmény: SmOz, 2007-05-27 17:48:43)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-05-27 21:24:50
Hali
A kis tz-m elkezdett csörögni ,ha megyek mondjuk 5be 5000 fordulaton és vissza engedem a gázt a gyürűk nagyon elkezdenek ciripelni ,de ha húzatom akkor nem ,mitől csörőg?
Szerintettek okoz ez hoszabb távon valamilyen károsodást a motorban?
Kb Mekkora fordulatnál eszik a legkevesebett a moci?
sorszám: 20180 (76202)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-05-27 21:24:21
Hali
A kis tz-m elkezdett csörögni ,ha megyek mondjuk 5be 5000 fordulaton és vissza engedem a gázt a gyürűk nagyon elkezdenek ciripelni ,de ha húzatom akkor nem ,mitől csörőg?
Szerintettek okoz ez hoszabb távon valamilyen károsodást a motorban?
Kb Mekkora fordulatnál eszik a legkevesebett a moci?
sorszám: 20179 (76201)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-05-27 18:34:42
Helló!

Eggyetértek az előttem szólóval! Csak annyival egészíteném ki hogy:
Én is ilyeneket tapasztaltam pár hete a ETZ-men.És Én is eggyből a legrosszabra gondoltam....szimeringes. Aztán kiderült hogy a gázbowdwnwm ki volt szörösödve és nem engedte vissza a súbert:-)! Ritka eset de annyit megér hogy megnézd mielőtt széthúznád/atnád:-)!

Üdv
sorszám: 20178 (76198)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 20:04:45)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-27 18:27:23
Na fogalmzni se nem tudok. :)
sorszám: 20177 (76197)
(előzmény: chevy001, 2007-05-27 18:20:56)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-27 18:20:56
Lehet, h annyi nafta van benne, h beindul, de ahogy írod mikor lassítasz akkor áll le motor.
Először is alapjáratod mekkora? Tölt a motor alapjáraton is? Mert lehet h nem tölt és akkor az aksinak kell elvinnie mondent, de előfordulhat, h döglött az aksi, és azt a terhelést már nem bírja el.
sorszám: 20176 (76196)
(előzmény: Szabbensz, 2007-05-26 23:05:35)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 18:17:13
Okés, azlessz.
sorszám: 20175 (76195)
(előzmény: chevy001, 2007-05-27 18:09:52)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-27 18:14:53
Nézd meg az úszóházban mennyi benya van. Esetleg falshot szív karbi,illetve szívótoroknál, vagy szimering.
sorszám: 20174 (76194)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 20:04:45)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-05-27 18:09:52
Én is most fogom festeni motoromat. A váznál azt csináltam lekentem az egészet rosda maróval. Ahol rosdás volt ott kifehéredett, azt ledörzsöltem. A többire meg "vízpapírral" megyek rá.
sorszám: 20173 (76193)
(előzmény: SmOz, 2007-05-27 17:48:43)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 17:48:43
Akkor azthiszem nem értett az eladó hozzá:)
sorszám: 20172 (76192)
(előzmény: R.A., 2007-05-27 16:08:48)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-05-27 16:08:48
Az igazi rozsdaoldó passzívál, nem kell lemosni vagy levakarni a felületet...
sorszám: 20171 (76189)
(előzmény: SmOz, 2007-05-27 15:07:56)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 15:07:56
Aha aha értem.
Tegnap vettem egy ferrokémia nevezetű rozsdamarót.Az üzletből az ipse azt mondta, hogy rákenem a rozsdára, és várok, amíg kifehéredik, majd jó alaposan vízzel lemosom.Hát kipróbáltam, azzal a különbséggel, hogy nem vízzel, hanem benzinnel mostam le.Az eredmény nem volt semmi.:/Mit ronthattam el?Vagy alapból nem ér semmit?
Ez lehet hülye kérdés, de engem rég óta gondolkoztat az, hogy a korrozióálló alapozást miértnem kell megcsiszolni?:/Olyan löttyökből van összekeverve, amire jól tapad a festék?
csáó!
sorszám: 20170 (76187)
(előzmény: soldier84, 2007-05-27 14:16:23)

 
 
piri
válasz erre | email2007-05-27 14:22:48
Valóban nem árt pár századdal nagyobbra furatni mert ugyi 25 század a 250 es max kopása ha jól tudom és itt pár század még nem döntő és eredeti dugó nincs tehát más a hőtágulása.
A megszakítót szerintem szarnak se hívjákmá 5000 fölött :-). Mivel ugyan azt csinálja mint a kopott csapágy: tehetetlensége folytán nagyobb fordulaton beáll középre és lebeg...
De igazából az enyém 5500-6000-nél meghala itt ki lehet támasztani azt megyen ki a világból, csak nemrég véletlen kiengedtem a kuplungot mert azt hittem két sebesség közt vagyok azt nem is és azóta mintha egy kis gyűrűhang befigyelt. De ne akarom szétkapni amíg nem lesz jó a nagy (az+ megszorult az állásba)...
sorszám: 20169 (76185)
(előzmény: Somebody, 2007-05-27 13:16:26)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-05-27 14:16:23
Helló!

Nem az egyenetlenségek miatt kell megcsiszolni...pontosabban nem csak amiatt! Az a lényeg hogy "érdes" legyen a felület hogy a következő festékréteg amit ráraksz meg tudjon tapadni. Persze az érdeséget ne úgy képzeld el hogy szemmel látható durva dolog. Ha jól emlékszem én 100 vagy talán 120as csiszolópapírt használtam az ilyen részeken! A durvább rozsdákat kell teljesen leszedni esetleg ha kell valahol akkor gittelni. Helyzet függő!

Jó munkát

üdv!
sorszám: 20168 (76184)
(előzmény: SmOz, 2007-05-27 13:30:08)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 13:32:05
Alapból az egész blokk nem bírja tartósan a 6000-7000-ezres fordulatot.:)Egy időmúlva széthullik minden.(SAJÁT VÉLEMÉNY)
üdv!
sorszám: 20167 (76183)
(előzmény: Somebody, 2007-05-27 13:16:26)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 13:30:08
Igen, mostmár rájöttem.:)kicsit dúrvább csiszolópapírral kellett neki esni, és most már készvagyok vele.Csak a kis rozsdafoltokat kell már eltüntetnem.
A leégetés hülye ötlet volt.Mostmár nem fog megfordúlni az agyamban.De legalább ezzel is okosabb lettem:)
A hátsó sárvédőm már eléggé bemattúlt, és van ahol már lekopott a fényezés.És akkor ott elég ha megcsiszolom simára ahol nem egyenletes, és mehet rá a fényezés?
csáó!
sorszám: 20166 (76182)
(előzmény: soldier84, 2007-05-27 11:35:39)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-05-27 13:29:25
NEm rossz simó:
http://www.youtube.com/watch?v=sQc9ytEGOjg

hogy mitől lesz ilyen a hangja?ilyen pöccögös??vagy hogy mondják
sorszám: 20165 (76181)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-05-27 13:16:26
:D ezért jó a lazább illesztés az nem fog megszorulni.és nem esel el.max csörög a henger tőle kicsit de az nem számít
amúgy nem értem hogy a megszakító miért nem bírja tartósan a pl 6000-7000et? tartósan úgy értem ilyen hosszabb távon,és kezd úgymond besülni meg szarakodni?mitől van ez?nektek nem ilyen?ha csak nem forgatom nagyon akkor megbízható:(de én akarok mforgatni
sorszám: 20164 (76180)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 21:54:18)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-05-27 13:08:02
Hali. Ha az ETZ vázról beszélünk akkor tényleg félő az ilyen beavatkozás. De nekem jawaim vannak azok meg bölcsővázasak és vastagabb falúak.
sorszám: 20163 (76179)
(előzmény: soldier84, 2007-05-27 11:35:39)

 
 
piri
válasz erre | email2007-05-27 12:49:51
Én is úgy tudom, hogy gyengül az acél már 600 fokon tartósan...
sorszám: 20162 (76178)
(előzmény: soldier84, 2007-05-27 11:35:39)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-05-27 12:15:59
Köszi szépen!
sorszám: 20161 (76175)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-05-27 11:40:38)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-05-27 11:40:38
ETZ 250 1985-1987 között
sorszám: 20160 (76173)
(előzmény: Romet, 2007-05-27 11:21:32)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-05-27 11:35:39
Üdv!

Tudom hogy a gyári festéssel nehezebben bír el de azért azt is leszedi. Csak kicsit több cucc kell rá meg türelem! Ja és persze csiszolópapírral rá kell segíteni!
Az égetést én még mindig nem tartom jó dolognak. Nem megolvad. az hülyeség lenne állítani és nem is mondtam ilyet!! de elég ha 0,1mm meggörbül az már a keréken lehet akár több mm is!!!

Üdv
sorszám: 20159 (76172)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 11:22:14)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-05-27 11:21:32
Tudja valaki ,hogy a 30N2-5 tipusú karbi melyik MZ-n volt?
sorszám: 20158 (76171)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 10:31:56
Tehát akkor még a horpadásokat is bírják azok.Legalább már ennyivel is okosabb lettem:)
sorszám: 20157 (76170)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-05-27 08:46:28)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-27 10:30:07
okés, azlessz
sorszám: 20156 (76169)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-05-26 23:52:03)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-05-27 08:46:28
Hali. Szinterezésnek hívják amiről beszéltek. Műanyag alapú festéket rá"égetnek". Rugalmas és strapabíró. Mi egy uralba tettük be a blokkot aminek a váza szinterezve volt, nem kellet tartani hogy véletlen leütjük a festéket. Kecskemét mellet is csinálják Auditker-nél.
sorszám: 20155 (76168)
(előzmény: SmOz, 2007-05-26 23:18:06)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-05-26 23:52:03
nemtom én festővel csinaltattam. Nem vagyok ilyen téren szakértő. Nem akarok hülyeséget mondani, szerintem kérdezz meg egy autófényezőt.
sorszám: 20154 (76167)
(előzmény: SmOz, 2007-05-26 23:18:06)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-26 23:18:46
Egyébként köszönöm az eddigi segítséget!:)
üdv!
sorszám: 20153 (76166)
(előzmény: SmOz, 2007-05-26 23:18:06)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-05-26 23:18:06
Hallottam már énis róla, hogy nagyon tuti.Csak én nem akarom fél bp-n elhúrcikólni a vázat:)Ha a közelben találnék is, nem engedné meg a pénztálcám:(
Ha a jobb védelem érdekében 2x fújnám le korrózióálló alapozóval, akkor is jólenne?Vagy nemérdemes?
sorszám: 20152 (76165)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 19:40:18)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2007-05-26 23:05:35
Ha le lenne merülve az akksi, be sem indulna a motor... szóval az kizárva
sorszám: 20151 (76163)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 22:15:55)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-05-26 23:05:05
Esetleges kollektor felszabájzás ill. szénkefecsere megoldhatja a problémád.
sorszám: 20150 (76162)
(elözmény: Szabbensz, 2007-05-26 22:17:11)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu