:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok!
Most szedtem szét/raktam össze a 125-ös ETZ-m blokkját és nem jó a kuplung. Beleraktam a deklibe lévő kuplung akármibe(amire csatlakaozik a bovden) a golyót, benn a pálca, meg a tányéros pálca. az a gondom, hogy ha fölteszem a deklit és be akarom húzni a kuplungot, akkor olyan mintha nem lenne föltéve a dekli(könnyű behúzni, nem éri el a pálcát, nem emeli ki.) nem lett rajta semmi állítgatva, és nemértem, hogy miért nem jó...
Hova kell tenni a golyót( a két pálca közé, vagy oda a deklirészbe?)? Mi lehet a baja? Tudnátok segíetni?
Előre is kösz!
Minden jót!
abszolút nem feltűnő, nekem tetszik is különben:))), (egyébként én vagyok az a másik forumozo aki vett már ilyet)
Teljes mertekben egyetertek. Nekem is egy grimeca van a gepen, a fekkar atmeroje, gorbulete, kialakitasa ugyan elter a kuplungetol, am, ha valaki korbenezi a gepet elso latasra fel sem tunik. Sot a vizsgan is ugy atment, mint a pinty. Ennek fejeben van egy preciz, megbizhato fekrendszerem, ami nem mindegy.....szoval tenyleg valamit, valamiert....szubjektiv: esztetika vs. megbizhatosag. Mielott mindenki leugat, hogy jo az mz gyarija, igen valoban, de vannak atalakitasok, korulmenyek, amikor nem, es erdemes a csere.
Udv!
Budán van egy hibátlan ráfos tárcsás kerék, de tárcsa nincsen rajta.
Ára tűrhető.
valamit, valamiért. Engem ez a szempont nem igazán érdekelt, inkább a jol adagolhato, mindig biztonságos első fék.
jó-jó de akkor felemásak lesznek a karok?
Sziasztok tudna valaki segíteni? Van egy 150-es mz ts em. mindig lelazul a kuplung szerkezet, mit lehetne vele tenni hogy ne csinálja ezt? Segítsetek!!! LÉGSZI!!!!
Sziasztok.
Eladó egy ETZ-n rövid ideig használt Aprilia RS 125-ös Főfékhenger karral, és bilinccsel, szinte vadi új állapotban, ígény esetén fém fékcsővel egyutt. Ha unod már hogy állandoan folyik a féked, elmegy a nyomáspont, akkor pont ezt keresed. Én is használtam, csak jókat tudok róla mondani, egyik fórumozó is vett már tőlem ilyet, azóta nincs is problémája a fékrendszerrel. További infó: vale.46@freemail.hu tel: 0670-310-5801
http://kepfeltoltes.hu/view/070530/90281905911_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070530/12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
1 motorgyilkso előző tulaj és nálam 2 első defekt utén lehetnek néminemű torzulások a felniben
Hát az hogy 4 ohm az rendben, de miért 4 A? I=U/R azaz 14V/4ohm=3.2 A!!
De bolgárok nekem nem gyártottak eddig sem jó trafót, gondolom a tied sem jobb. A ddr-s az jó szokott lenni. De a Golf bontott trafója (nem a tranzisztorosé) is sokáig jól működött.
Ha meleg akkor kihagyhat a gyújtásod.
Zoltán
hali! van itt valaki aki villanyász? az miért van, hogy két nagyfesz trafó primer oldalán mért ellenállás a bolgárnál 4 ohm(ez 4Amper - ezt újonnan vettem érden, áll. 12 voltos, és egy ideig fasza is vót amíg nem lett 30 celsius fok....), a régi ddr-es-nél pedig 15 ohm(ez 0,8-1A)??? most már értem, vagy legalábbis gondolom, hogy ez lehetett a melegedés és a kihagyás oka... jól gondolom mesterek, mik a tapasztalataitok, mérésre fel!!!!!;)
Nekem van Etz -m . Jó neki a váltója mivel most vette 17000 ér a tábori tuningos váltot . Meg 70 es lett neki a gépe .
ÜDV .: Charlie
Igen, én egy 1 mm vastag vörösréz szallagot tettem a kipuf köré, így jobban meghúzta a bilincs a kiput, és elmúlt a kifújás.
Zoltán
LOAL a fenének kérdezgettek itt a fórumon mikor egy faluban lakunk :D Gyertek fel azt nézzétek meg működik e :D Másik, kinek van ETZ-je? Hozzátok csak fel >)
Hol tart Gábor a sámsonnal, megjavult a váltó? :D
Üdvözletem . Köszönöm válaszod . Ja és egy kedves barátom üdvözletét küldi (Görög Gábor )
Megtörted, Fődi, vagy csak ennyit bírt?
Tárcsafékes ETZ első kereket nem tud valaki, használható állapotban és tűrhető áron? Görbe nem kell, az van az enyimben is:D
Halló!
Ha valakinek van peregyeshez hátsóvillája, az szóljon. Köszi
MZ váltóba nem kell különösebben extra olaj, nekem a MOL Carrier Standard Diesel ragyogóan bevált, de jó még a RE-Cord MDC olaj is, viszonylag nem is drága és ide megfelel.
Csak hogy tudd Charlie...
Először is a Neon használata még mindig tiltott. Ezt onnan tudom, hogy jelenleg Ajkán 2 simson és egy 350-es jawa fut neonnal. A simsonokat már állították meg. Büntit ugyan nem kaptak de ki kellett kapcsolniuk, és ezt vehették mint figyelmeztetést. Parkoló állásban viszont engedélyezett, mint kiegészítő világítás... Így fogalmazta meg egy kedves rendőr :P
Másrészt... Mind a simsonra, mind a jawa-ra én tettem fel a neont, és eddig még semmi probléma nem adódott velük.
Leírást is tettem fel, ha kell akkor keress mélben :)
Hali
Helyileg hol van a moci?
Ilyen az én szerencsém. Most vettem egy 250-es etz-t 26000-ért azt még nem is volt üzemképes mert beállt a motorja meg a váz is elvolt törve.Még igy is megérte mert egy csomó cuccot beépitettem a 250/1-esembe.De azért ez jobb vétel lett volna márcsak a gyujtás miatt is.Elöbb is feldobhattad volna.Na mindegy késö bánat.
Értem már . Köszönöm segitséged . Aztán majd ha mégis valami bibi lenne akkor ugyis szólok itt .
Köszi még 1 szer . ÜDV .: Charlie
Járattam már neont 12V os akksiról az is pchez való volt. De ha kattogsz rajta hogy megy rá egy kis túlfesz akkor rakj be elé egy 12V os stabfesz IC t és kész! kb 150 Ft os tétel:) kapcsolást meg találsz hozzá a neten monnyuk kb. semmi sem kell hozzá csak elé egy kondi:) Nah remélem tuttam valamit segíteni jó neonozást! :)
Üdv.
Ha véletlenül nem kell el, és hozzáfogsz bontani,engem a tirisztoros gyujtás érdekel.
Ha sikerül eladni akkor ez az üzi az uj tulajnak is szól.
Üdv DLaca
Ez igy igaz.Igy kell csinálni.Egyébként küldtem rajzokat a kérdezönek email-ben.Ha ezek után sem érti akkor jobb ha szerelöhöz viszi.
Sziasztok! Van egy eladó250es Etz-m,eredeti német alkatrészekkel felújítva,friss fényezéssel,Izs tankkal,stb. Kérésre tudok képet küldeni. 20/467-9675 vagy levymetal@freemail.hu
Olajat akarok cserélni az Mz ts 125-ös motorkerékpárom váltóműjében.Milyet tudnátok ajánlani pontosan??
Sziasztok, van egy leharcolt bontásra itélt 150-es etz-m tirisztoros gyujtással üzemképessen eladó: fix 30 000 ft-ért. 06 70 294 15 81
Igen tisztában vagyok a következményekkel . De amint leirtam nem a motoromba lessz . Lehet hogy 14 voltot tölt a masina de ha egyből akksira kötöm az akksiban nem lehet több mint 12 volt nem igaz ? Sok motoron láttam már nem is egyet érdekelne hogyan oldották meg ? :)
TOVÁBBRA IS VÁROM A TANÁCSOKAT .
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZOLÁSOKAT
ÜDV CHARLIE
na most, hogy mondod, van rajta golyó,meg rugó is... az 90 fokban meg is tartja, csak ha túl nagy a lendület, továbbcsapódik... "eredetileg" a karon van visszacsapódásgátló, de csak 0 és 180 fokoknál... ezek szerint akkor biztosan a karral van a gond... remélem meg tudom csinálni... ha nem, akkor majd rendelek egyet valahonnan... amúgy is kell egy pár cucc...
Lámpaoszlopnak csapódott és kiszakadt a motorja egy Audinak a XI. kerületben.Az autó darabjai nagy területen szóródtak szét. Az áldozat Potzner Ferenc, 33 éves motorversenyző. Többszörös magyar bajnok volt, s az utóbbi években extrém versenyzéssel is foglalkozott.
Nyugodjon békében:(
nekem pedig az a kérdésem volna (bár már lehet kérdeztem egyszer csak eddig lusta voltam megcsinálni...:), tehát hogy kipufogó torok illetve dob közti összecsatolos résznél kifúj, és kellene oda vmi tömitőpaszta....
Nemtom akinek volt már ilyesmivel tapasztala légyszi segítsen hogy milyen tömitőpasztát vegyek oda?
Én sem értek az elektronikához, de szerintem a neon stabil 12 voltot igényel ( a számítógépek tápegysége ezt ad) míg a motorban 14,2V +-0.2V a töltőfeszültség. De lehet hogy most egy nagy hülyeséget mondtam. :) Meg ha a rendőr meglátja hogy világít, abban a pillanatban le is szed a motorról és megbüntet.
nem természetes, a berugokar kb 4-5cmre van a légszűrőháztól. A fül pedig csak 90°-ban mozoghat, ugyanis belülröl van egy rugó ami feszít egy csapágygolyót és az alapállapotban beleugrik egy gödörbe azért nem mozdul el a kar, mikor kivan hajtva akkor nem ugrik bele semmibe ezért szabadon mozgathato. Egyébként ezt a visszacsaposdi dolgot megakadályozandó hogy van egy gyári visszaütköző ami nem engedi 90°-nál jobbban elmozdulni a kart. Tehát fizikai képtelenség hogy annál jobban hátracsapodjon. Szerintem levan törve az a kis visszaütköző vagy rosszul van összerakva... érdemes lenne szétszedni és alaposan átvizslatni, aztán összerakni, nem nagy munka az egész... vagy vegyél egyet a boltban vagy bontoban.
hi...
volna egy kis problémám... az ETZ-251es berúgókarja berúgás után teljesen visszacsapódik, annyira hogy beleütközik a légszűröház deknijébe, és a sarkán leveri a festéket... 180 fokban elfordul a kis "pedál" a berúgókaron... normális ez?... úgy értem eredetileg is ilyen?... eddig nem zavart, de most lesz újrafújva az egész, és nem kellene rögtön összecseszni az új fényezést...
Sziasztok!
300-as henger és alkatrészei érdekelnének, török gyártmányú - ha létezik ilyen egyáltalán.Ha tud valaki segíteni, kérem jelezze!
Szedd szet ugy, hogy ne hulljon szet :-) ha kivetted a teloszarat es kiontotted az olajat tedd bele vissza a rugot, fejjel lefele valami puha rongyra tedd ra igy a benne levo rugo kitolva tartja a tamcsovet es igy tekerd le a 10-es kulcsnyilasu csokulccsal a kivulrol rogzito anyat. ezutan az also szarat csak lehuzod es kesz, ott marad alatta a tamcsovon a sorrend :-)
A szétszedéssel asszem nem lesz gondom. Avval van a probléma, hogy szét kell szednem teljesen, mert le akarom festeni, és ahoz ki kell belezni. És a sorrendjét kéne tudni a benne lévő cuccoknak.
Bocsi egy kicsit elhamarkodottan válaszoltam.Én ugy értelmeztem a mofaker honlapján a gyik-ban hogy ezek bruttó árak de most elbizonytalanodtam.Ugyhogy ne vedd kézpénznek. Bocsi. Szia
Képek nekem sincsenek de ha csak szimeringet akarsz cserélni az elsö telokban(gondolom azokra gondoltál),akkor sgithetek irásban.Ird le mit nem értesz.Nagyon könnyü ugyhogy kép nélkül is menni fog.Az egész lényege ha már kiszerelted a telót és kiöntötted az olajat akkor az alján van ott a bemélyedésben egy 10-es kulcsnyilásu csavar.Azt kicsavarod csökulccsal és az egész belsejét kihuzod a hüvelyéböl.Utána már kitudod ovatosan szedni a szimeringet.
A gumirol fogalmam sincs de ezek brutto árak.
Jóestét!
Tudna valaki mondani a HEIDENAU 2.3/4x16 46J K36 TT
gumiról véleményt?A www.mofaker.hu-n néztem, és 3500ft-ot árulják.Ez bruttó, vagy nettó ár?
üdv!
Írott betűs, de nem fehér. Viszont még csehszlovák úgyhogy nem mai darab.
Valakinek meg vannak a képek a teló szimering cseréhez? Mert nekem nem igazán menne az összeszerelés, meg szétszedés a képek nélkül.
csepel, gumaker - http://www.gumaker.hu
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|