hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 13. kedd 
Szervác, Imola

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

chevy001
válasz erre | email2007-06-04 22:00:19
Hali!
Hol lehetne TZre fejidomot, vagy plexit szerezni? Rendes nagyot, túrázáshoz.
Köszi
sorszám: 20365 (76884)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-06-04 21:59:15
:D na, elkéstem
sorszám: 20364 (76883)
(előzmény: z25z, 2007-06-04 21:56:10)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-06-04 21:58:11
Rövid. :D Minek tekernél rövid menetes hengerfejbe hosszú gyertyát?? Hátha belever a dugó? Szóval azt, h milyen hosszúságú gyertyát kell, a hengerfejben lévő menet hosszúsága határozza meg. Az égéstérbe csak az elektróda lóg bele. A 3 pólusú gyertya működésének meg semmi köze a feszültséghez: nem húz 3 szikrát, csak egyet: oda ahol a legkisebb az ellenállás.
sorszám: 20363 (76882)
(előzmény: petya54, 2007-06-04 21:45:45)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-06-04 21:56:10
mz-be rovidmenetes, a tobbpolusu gyertyarol meg megoszlanak a szakirodalmak; nagyobb tapfesz kellhet, ez is igaz, azonban, nem azt jelenti, hogy 3 helyen huz at egyszerre es tokeletesebb az eges, hanem ott ahol a legkisebb az ellenallas, ami azt jelenti mindig atmegy valahol es biztos, hogy van szikrakepzodes... en szemely szerint nem koltok ilyesmire egy 290 ft-os n14y-al jarom az orszagutakat gond nelkul.....
sorszám: 20362 (76881)
(előzmény: petya54, 2007-06-04 21:45:45)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-06-04 21:45:45
hali! THX a választ!

én csak arra emléxem ha amikor haza toltam egy hosszúmenetes féligbeletekert rozsdás vacak volt benne. és volt briskemhosszúba 1és 3 pólusú de nem vetem észre külömbséget. akivel beszéltem msotanában (aki vmilyen szintenért hozzá) mindenki azt mondta h rövid kell. szal most:S
egy tanácsot kérnék: maradjon a hosszú brisk vagy csere 1 rövidre????

üdv:petya
sorszám: 20361 (76878)
(előzmény: _gab_, 2007-06-03 23:21:06)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-04 21:21:22
Jóvanna, elhiszem, hogy semmi köze a kormányrángásnak a vázdefekthez, nem kell mindjárt össztüzet zúdítanod rám! ;-)

Egyébként kb nagyon sok dolog okohassa, de ezek elég egyszerűen végiggondolható dolgok. Mondjuk bentről kifelé haladva: kerékcsapágyak, rossz felni, kormánycsapágy, stb. Ugyanez hátul, különös tekintettel a meghajtás csapágyazására, feszes láncra ami szintén rángathat. De ezek jól látható egyértelmű bajok, előbb-utóbb rájön a srác.
sorszám: 20360 (76872)
(előzmény: Joseph251, 2007-06-04 17:31:15)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-04 20:35:11
Most akkor ha jól olvasom nyolcas van a kerekedben. Akkor meg van miért szitál. Vagy pedig a szálszakadt gumi lehet még.
sorszám: 20359 (76868)
(előzmény: fater, 2007-06-04 11:52:05)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-06-04 20:15:23
amig mind nincs nálam ,addig nem tudok mit csinálni. REmélhetőleg lesz helyette másik ,mert benne van a pénzem.
De nem vagyok benne biztos hogy én megint akarok ezzel foglalkozni, inkább felfogom tanulópénznek.
sorszám: 20358 (76863)

 
 
piri
válasz erre | email2007-06-04 19:48:37
Hi!
Szerinted a kormányszitálásnak van köze a vázgörbeséghez?
:-)
sorszám: 20357 (76862)
(előzmény: Joseph251, 2007-06-04 17:31:15)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 19:43:07
Imádom, amikor a gép visszajelez, hogy nem ment el az üzenet...
sorszám: 20356 (76861)
(előzmény: ADDI, 2007-06-04 19:42:08)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 19:42:08
Szia, valamelyik du. átviszem, felhívlak előtte. Lesz helyette rendes méretű, vagy felejtős?
sorszám: 20355 (76860)
(előzmény: Kobra1, 2007-06-04 17:49:32)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 19:40:00
Szia, már keresni is akartalak, de mostanság kicsit be vagyok havazva. Átviszem valamelyik délután, felhívlak előtte. Lesz helyette másik, vagy felejtős? Apropó, a motort eladtad?
sorszám: 20354 (76859)
(előzmény: Kobra1, 2007-06-04 17:49:32)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-06-04 17:49:32
Addi!
mikor hozod át a villamerevitőt? én keddtől otthon vagyok dutánonként.

Keri! Te sem hoztad még vissza.
sorszám: 20353 (76849)
(előzmény: ADDI, 2007-06-04 12:02:20)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-06-04 17:32:03
Okozhatja még a zéró lengéscsillapítás, megütött felniperem, régi szálszakadt gumi is. Esetleg ha vmi durva kiegyensúlyozatlanság (nem nyolcas) van a kerékben.
sorszám: 20352 (76847)
(előzmény: fater, 2007-06-04 16:35:12)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:15
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20351 (76846)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:15
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20350 (76845)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:15
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20349 (76844)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:14
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20348 (76843)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:14
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20347 (76842)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:13
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20346 (76841)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-04 17:26:57
12 centi az már tzélleg durva! :D
de amiken ültem nem volt a vázuknak semmi bajuk

esetleg még az hogy az ETZ vel nem is lehet ugy mint mással mert annyira kicsi súly esik az első kerékre?
sorszám: 20345 (76840)
(előzmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-04 17:25:00
A váz is lehet görbe :-)
Épp ma láttam egy 250-es ETZ-t előttem battyogni az úton, nagyon durva váztekeredéssel.
Nem mondok nagyot, de az első és hátsó kerék forgássíkja 10 fokos szöget zárhatott be egymással. A két kerék nyoma kb 12 cm-re futott egymás mellett!!!
sorszám: 20344 (76839)
(előzmény: fater, 2007-06-04 11:52:05)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-04 17:24:58
hát ha elengeded akkor bizony szitál már nem eggyen ültem és mindegyik beszitál legkésőbb 150-200 méter után!

nem tom csak találgatni tudok: gondoltam arra hogy 1 henger nem jár olyan szépen, mint ha több lenne, és az miatt is kicsit rángat! Aztán ugye nem huzod a gázt darabos a motorfék az egyhenger miatt!esetleg próbáld eggyel nagyobb sebességbe mint ahogy mentél és akkor nem érvényesül annyira a rángatás az áttétel miatt,talán...jó lehet nem tökéletessek a kerekek de sztem ez kizárva

mondom egypáron már ültem és mindegyik beszitált előbb vagy utóbb
sorszám: 20343 (76838)
(előzmény: fater, 2007-06-04 16:35:12)

 
 
fater
válasz erre | email2007-06-04 16:35:12
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? ETZ-m kormánya nagyon szitál,ha elengedem....korm. csapágyat néztem, nem tünt rossznak. Túl nagy nyolcas sincs a kerékben.Keréknyomás jó... Mi lehet még az oka? Ha valaki tudna valami tippet adni ezügyben elõre is köszi.
sorszám: 20342 (76837)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-06-04 16:07:48
Sziasztok!
szerintetek van annak értelme, hogy az inmár 150-es ETZ-m,( amelyen még 22-es karbi van, és gyári szívócsonk), hogy a szívócsonkot felesztergálatom 24 mm-re? Az amúgy gyárilag 22mm-es?
Szerintetek lesz ennek vmi pozitív befolyása a motorra?
Előre is kösz!
sorszám: 20341 (76836)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-04 12:54:29
akkkor is ha fogod vagy csak ha elengeded?
sorszám: 20340 (76829)
(előzmény: fater, 2007-06-04 11:55:47)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 12:02:20
Gumi állapota és nyomása?
sorszám: 20339 (76822)
(előzmény: fater, 2007-06-04 11:52:05)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-04 11:56:00
Hello

Sztem a hátsó kereket is meg kéne nézni, nekem a ts-em akkor csinált ilyet amikor a hátsó kerékben volt 8as.

üdv
gab
sorszám: 20338 (76821)
(előzmény: fater, 2007-06-04 11:52:05)

 
 
fater
válasz erre | email2007-06-04 11:55:47
Hello mindenki! Van egy vadiúj csatos karbim etz 250-es hez eladó. Made in Taiwan 16000 Ft az ára. 06-20 956-1044
sorszám: 20337 (76820)

 
 
fater
válasz erre | email2007-06-04 11:52:05
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? ETZ-m kormánya nagyon szitál....korm. csapágyat néztem, nem tünt rossznak. Túl nagy nyolcas sincs a kerékben. Mi lehet még az oka? Ha valaki tudna valami tippet adni ezügyben elõre is köszi.
sorszám: 20336 (76818)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-04 10:27:22
hali
Engem érdekelnének a képek. Köszi
üdv
gab
sorszám: 20335 (76812)
(előzmény: ThUnDer, 2007-06-04 10:20:34)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-06-04 10:20:34
85-ös évjáratú ETZ 250, megkímélt nagyon szép állapotban, friss motorgenerállal és 270-es hengerrel, dupla blokktartóval, fúrt első féktárcsával, zselés akksival jó gumikkal, 2008/08-ig műszakival eladó! Képeket tudok emailben küldeni! ár: 125E Ft!

Akit érdekel jelezze!

ThUnDeR
sorszám: 20334 (76811)

 
 
öregdio
válasz erre | email2007-06-04 08:29:02
HALI VAN VALAKINEK EGY FELUJITHATÓ ÁLLAPOTBA LÉVŐ ETZ 250 FŐTENGELYE UJ HAJTÓKAR GARNITURÁM VAN CSAK AMI MOST HOZZÁMKERÜLT MOTOR ARRA VALAMI OKOS RÁHEGESZTETTE A KUPPLUNGOT.SZÓVAL VALAMI OLYAN KELLENE AMINEK JÓ A KUPJA ACSAPÁGY ES SZIMMERINGFUTÓJA DE NEMBAJ HA AHAJTÓKAR NEM TÖKÉLETES UGYIS FELUJITOM
sorszám: 20333 (76806)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-06-04 07:42:52
A szimmering mérete 10X20X7 és duplaajkú kivitel. Lehet, ha nem motoros szaküzletben veszed, hanem csapűgy és szimmeringet árusító boltban, olcsóbban megkapod, én legalábbis így tapasztalom.
sorszám: 20332 (76805)
(előzmény: Tamy, 2007-06-03 17:25:28)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-03 23:21:06
hali

az én 125ös trophy-mban rövidmenetes brisk van. Szerintem rövid kell bele. A hárompóusúról meg azt olvastam (sztem itt vhol...) h jóval nagyobb feszültség kell neki mint amire egy mz képes. Lehet nem jól emlékszem de majd megkeresem. A lényeg h az enyémben rövidmenetes van.

üdv
gab
sorszám: 20331 (76801)
(előzmény: petya54, 2007-06-03 22:20:21)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-06-03 22:20:21
hali! help me

csütörtökön voltam vezetni az oktatóm kis /1esével és egyszer megállt ő kivette a gyertyát ami rövid menetes volt és én meg :O ugye /1esnek meg a ES 125nek egyforma blokja van (nekem trofim van)és amikor én elhoztam hosszú menetes volt benne ő azt mondta h: szabájtalan
(na most qrvára túl ragoztam de nem törlöm ki :DDD) az a kérdés h most akkor
a 125ös trofimba rövid vagy hosszú menetes gyertya kéne????(jah gy 3pólusú briskvan benne ami anno a zsigában szikrázott)

előreis köszönöm a választ
üdv:petya

sorszám: 20330 (76797)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-03 18:51:27
Pedig jobb lenne.Én úgy hallottam, hogy nagyobb égéstér kell neki.Működni működni fog, de egy időmúlva főtengely széthullik.:(Azthiszem kilehet esztergálni.De én úgy tudom, hogy marni szoktál.
üdv!
sorszám: 20329 (76790)
(előzmény: dadis, 2007-06-03 18:37:59)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-03 18:48:48
Igen.Lehet kapni speciális szimeringet.Én 300ft ért tudtam kapni.De nekem is csak hozták.Azthiszem az V.kerületben nagymezőutcában.Direkt mzfékhengerre való.Én már azthiszem olyan 2hónapja használom, és még mindig egy cseppse jött ki.
Üdv!
sorszám: 20328 (76789)
(előzmény: Tamy, 2007-06-03 17:25:28)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-06-03 18:37:59
Hali!
Nem raktam föl 150-es hengerfejet. Azt úgy meg lehet csinálni, hogy a 125-öséből kiesztergáltatok(hogy 56mm-es legyen)? Amúgy egyik ismerősöm is megcsinálta még régebben a gépét 150-re, de ő nem cserélt se hengerfejet, se karbit. Az övé egészen faszás volt(2be gázra kerék...)
Jah nekem elől 13-as fogaskerekem van.ennél kisebbet nem is lehet kapni
sorszám: 20327 (76788)
(előzmény: SmOz, 2007-06-03 17:22:15)

 
 
Tamy
válasz erre | email2007-06-03 17:39:39
Egyébként is GÁZ kell a gépnek,nem FÉK!!! :)
sorszám: 20326 (76786)

 
 
Gábor
válasz erre | email2007-06-03 17:30:48
Vagy nem jó a benzin levegő keverési arányod.(benzinben szegény)
Nézd meg a gyertya arculatott az mindent elárul
sorszám: 20325 (76784)
(előzmény: Devil87, 2007-06-03 09:41:41)

 
 
Tamy
válasz erre | email2007-06-03 17:25:28
Sziasztok!
ETZ250-em főfékhengere köpi az olajat.(felújítókészlet semmit nem ért)
Valahol olvastam,hogy duplaajkú minőségi szimmeringet vegyek bele.
Tudtok ajánlani márkát ill. helyet ahonnan megrendelhetem?
sorszám: 20324 (76783)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-03 17:22:15
150-es hengerfejet felraktál?Mert azis számít.Meg persze a minél kissebb első fogaskerék.
üdv
sorszám: 20323 (76782)
(előzmény: dadis, 2007-06-03 17:18:46)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-06-03 17:18:46
Hali!
Hát az enyém az most olyan, hogy húzom neki, de nagyon nehezen akar megindulni, meg erőtlen is... remélem egy nagyobb fuvóka segít a helyzeten. Mennyiért vetted a karbit? Nekem igazából az a lényeg, hogy jó nyomatékos legyen(könnyen fel tudjam venni kerékre..)
Sok sikert!
sorszám: 20322 (76781)
(előzmény: Devil87, 2007-06-03 11:52:02)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-03 13:34:43
Vagy a gyújtás helytelen beállítása, vagy még nincs bejáratva teljesen, vagy magas hőértékű gyertyát használsz.
Üdv!
sorszám: 20321 (76774)
(előzmény: Devil87, 2007-06-03 09:41:41)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-06-03 13:18:26
Ugy emlékszem ,hogy 1x olvastam vhol egy MZ TS 250 nek a 100.000km-es tartós tesztjét. Nem tudja vki hogy hol van a neten ez a cikk?
köszönöm
sorszám: 20320 (76772)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-06-03 11:52:02
CSáo! enyém is 125 volt, de vettem rá 150es hengert és hfejet! Sikerült hozzá 24N2-2es karbit is szerválnom!
Karbiban sztem gyári méretű fúvóka lehet én nem változtattam rajta! 22N2-2es karbival is megy egy 150es TZ, csak lassabba forogja le a fokozatokat, és végre kevesebbet megy!
sorszám: 20319 (76761)
(előzmény: dadis, 2007-06-03 10:48:13)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-06-03 10:48:13
Szeva!
Nekem is most készült el a 125-ről 150-re felfúrt MZ-m. Az enyém is nehezen indul alapjáratról de nálam azért ven, mert 22-es karbi, 110-es főfuvóka(szerintem ha belerakok egy 120-körülit, akkor fajentos lesz...)Az én karbim alatt is mindig van benzin(monnyuk én egykerekezésre használom, de ha csak simán megyek vele akkor is: kicsit szar a tömítés)Hát a melegedéshez nem tudok hozzászólni(esetleg nézd meg, hogy nem-e negyon koszos a henger, meg a blokk hűtőbordás része..)
Neked milyen karbi és főfuvóka van benn?
Minden jót!
sorszám: 20318 (76757)
(előzmény: Devil87, 2007-06-03 09:41:41)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-03 10:48:09
inkább ne is motoros boltba menjél autósba !!!!
és kérjél trabiba való tűszelepet nekem is olyan van bennt ugyan olyan csak nagyobb a lukja azzal biztos nem lesz bajod soha!
sorszám: 20317 (76756)
(elözmény: Alien, 2007-06-02 09:49:13)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-06-03 09:41:41
Üdv MZ-sek!! Elkészült a 150es rettenetes ETZ-m még márciusban... Bejárattam a hengert márt,de nekem úgy tűnik nagyon melegszik a blokk. Haveré kevésbé volt olyan meleg, mint enyém egy kis gurulás után. Kérdés: mi okozhatja ezt előgyújtás/megszakítóhézag állapota? Másik kérdés: alapjáratról kicsit lomhán mozdul ki a gép, de 2500-3000 felett pengén veszi a gázparancsot. Ez mitől lehet? Magas benzinszint? (karbi alatt mindíg van egy kis folyás, ha motorozom) Köszi a segítséget!
sorszám: 20316 (76745)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu