:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali!
Hol lehetne TZre fejidomot, vagy plexit szerezni? Rendes nagyot, túrázáshoz.
Köszi
Rövid. :D Minek tekernél rövid menetes hengerfejbe hosszú gyertyát?? Hátha belever a dugó? Szóval azt, h milyen hosszúságú gyertyát kell, a hengerfejben lévő menet hosszúsága határozza meg. Az égéstérbe csak az elektróda lóg bele. A 3 pólusú gyertya működésének meg semmi köze a feszültséghez: nem húz 3 szikrát, csak egyet: oda ahol a legkisebb az ellenállás.
mz-be rovidmenetes, a tobbpolusu gyertyarol meg megoszlanak a szakirodalmak; nagyobb tapfesz kellhet, ez is igaz, azonban, nem azt jelenti, hogy 3 helyen huz at egyszerre es tokeletesebb az eges, hanem ott ahol a legkisebb az ellenallas, ami azt jelenti mindig atmegy valahol es biztos, hogy van szikrakepzodes... en szemely szerint nem koltok ilyesmire egy 290 ft-os n14y-al jarom az orszagutakat gond nelkul.....
hali! THX a választ!
én csak arra emléxem ha amikor haza toltam egy hosszúmenetes féligbeletekert rozsdás vacak volt benne. és volt briskemhosszúba 1és 3 pólusú de nem vetem észre külömbséget. akivel beszéltem msotanában (aki vmilyen szintenért hozzá) mindenki azt mondta h rövid kell. szal most:S
egy tanácsot kérnék: maradjon a hosszú brisk vagy csere 1 rövidre????
üdv:petya
Jóvanna, elhiszem, hogy semmi köze a kormányrángásnak a vázdefekthez, nem kell mindjárt össztüzet zúdítanod rám! ;-)
Egyébként kb nagyon sok dolog okohassa, de ezek elég egyszerűen végiggondolható dolgok. Mondjuk bentről kifelé haladva: kerékcsapágyak, rossz felni, kormánycsapágy, stb. Ugyanez hátul, különös tekintettel a meghajtás csapágyazására, feszes láncra ami szintén rángathat. De ezek jól látható egyértelmű bajok, előbb-utóbb rájön a srác.
Most akkor ha jól olvasom nyolcas van a kerekedben. Akkor meg van miért szitál. Vagy pedig a szálszakadt gumi lehet még.
amig mind nincs nálam ,addig nem tudok mit csinálni. REmélhetőleg lesz helyette másik ,mert benne van a pénzem.
De nem vagyok benne biztos hogy én megint akarok ezzel foglalkozni, inkább felfogom tanulópénznek.
Hi!
Szerinted a kormányszitálásnak van köze a vázgörbeséghez?
:-)
Imádom, amikor a gép visszajelez, hogy nem ment el az üzenet...
Szia, valamelyik du. átviszem, felhívlak előtte. Lesz helyette rendes méretű, vagy felejtős?
Szia, már keresni is akartalak, de mostanság kicsit be vagyok havazva. Átviszem valamelyik délután, felhívlak előtte. Lesz helyette másik, vagy felejtős? Apropó, a motort eladtad?
Addi!
mikor hozod át a villamerevitőt? én keddtől otthon vagyok dutánonként.
Keri! Te sem hoztad még vissza.
Okozhatja még a zéró lengéscsillapítás, megütött felniperem, régi szálszakadt gumi is. Esetleg ha vmi durva kiegyensúlyozatlanság (nem nyolcas) van a kerékben.
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
12 centi az már tzélleg durva! :D
de amiken ültem nem volt a vázuknak semmi bajuk
esetleg még az hogy az ETZ vel nem is lehet ugy mint mással mert annyira kicsi súly esik az első kerékre?
A váz is lehet görbe :-)
Épp ma láttam egy 250-es ETZ-t előttem battyogni az úton, nagyon durva váztekeredéssel.
Nem mondok nagyot, de az első és hátsó kerék forgássíkja 10 fokos szöget zárhatott be egymással. A két kerék nyoma kb 12 cm-re futott egymás mellett!!!
hát ha elengeded akkor bizony szitál már nem eggyen ültem és mindegyik beszitál legkésőbb 150-200 méter után!
nem tom csak találgatni tudok: gondoltam arra hogy 1 henger nem jár olyan szépen, mint ha több lenne, és az miatt is kicsit rángat! Aztán ugye nem huzod a gázt darabos a motorfék az egyhenger miatt!esetleg próbáld eggyel nagyobb sebességbe mint ahogy mentél és akkor nem érvényesül annyira a rángatás az áttétel miatt,talán...jó lehet nem tökéletessek a kerekek de sztem ez kizárva
mondom egypáron már ültem és mindegyik beszitált előbb vagy utóbb
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? ETZ-m kormánya nagyon szitál,ha elengedem....korm. csapágyat néztem, nem tünt rossznak. Túl nagy nyolcas sincs a kerékben.Keréknyomás jó... Mi lehet még az oka? Ha valaki tudna valami tippet adni ezügyben elõre is köszi.
Sziasztok!
szerintetek van annak értelme, hogy az inmár 150-es ETZ-m,( amelyen még 22-es karbi van, és gyári szívócsonk), hogy a szívócsonkot felesztergálatom 24 mm-re? Az amúgy gyárilag 22mm-es?
Szerintetek lesz ennek vmi pozitív befolyása a motorra?
Előre is kösz!
akkkor is ha fogod vagy csak ha elengeded?
Gumi állapota és nyomása?
Hello
Sztem a hátsó kereket is meg kéne nézni, nekem a ts-em akkor csinált ilyet amikor a hátsó kerékben volt 8as.
üdv
gab
Hello mindenki! Van egy vadiúj csatos karbim etz 250-es hez eladó. Made in Taiwan 16000 Ft az ára. 06-20 956-1044
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? ETZ-m kormánya nagyon szitál....korm. csapágyat néztem, nem tünt rossznak. Túl nagy nyolcas sincs a kerékben. Mi lehet még az oka? Ha valaki tudna valami tippet adni ezügyben elõre is köszi.
hali
Engem érdekelnének a képek. Köszi
üdv
gab
85-ös évjáratú ETZ 250, megkímélt nagyon szép állapotban, friss motorgenerállal és 270-es hengerrel, dupla blokktartóval, fúrt első féktárcsával, zselés akksival jó gumikkal, 2008/08-ig műszakival eladó! Képeket tudok emailben küldeni! ár: 125E Ft!
Akit érdekel jelezze!
ThUnDeR
HALI VAN VALAKINEK EGY FELUJITHATÓ ÁLLAPOTBA LÉVŐ ETZ 250 FŐTENGELYE UJ HAJTÓKAR GARNITURÁM VAN CSAK AMI MOST HOZZÁMKERÜLT MOTOR ARRA VALAMI OKOS RÁHEGESZTETTE A KUPPLUNGOT.SZÓVAL VALAMI OLYAN KELLENE AMINEK JÓ A KUPJA ACSAPÁGY ES SZIMMERINGFUTÓJA DE NEMBAJ HA AHAJTÓKAR NEM TÖKÉLETES UGYIS FELUJITOM
A szimmering mérete 10X20X7 és duplaajkú kivitel. Lehet, ha nem motoros szaküzletben veszed, hanem csapűgy és szimmeringet árusító boltban, olcsóbban megkapod, én legalábbis így tapasztalom.
hali
az én 125ös trophy-mban rövidmenetes brisk van. Szerintem rövid kell bele. A hárompóusúról meg azt olvastam (sztem itt vhol...) h jóval nagyobb feszültség kell neki mint amire egy mz képes. Lehet nem jól emlékszem de majd megkeresem. A lényeg h az enyémben rövidmenetes van.
üdv
gab
hali! help me
csütörtökön voltam vezetni az oktatóm kis /1esével és egyszer megállt ő kivette a gyertyát ami rövid menetes volt és én meg :O ugye /1esnek meg a ES 125nek egyforma blokja van (nekem trofim van)és amikor én elhoztam hosszú menetes volt benne ő azt mondta h: szabájtalan
(na most qrvára túl ragoztam de nem törlöm ki :DDD) az a kérdés h most akkor
a 125ös trofimba rövid vagy hosszú menetes gyertya kéne????(jah gy 3pólusú briskvan benne ami anno a zsigában szikrázott)
előreis köszönöm a választ
üdv:petya
Pedig jobb lenne.Én úgy hallottam, hogy nagyobb égéstér kell neki.Működni működni fog, de egy időmúlva főtengely széthullik.:(Azthiszem kilehet esztergálni.De én úgy tudom, hogy marni szoktál.
üdv!
Igen.Lehet kapni speciális szimeringet.Én 300ft ért tudtam kapni.De nekem is csak hozták.Azthiszem az V.kerületben nagymezőutcában.Direkt mzfékhengerre való.Én már azthiszem olyan 2hónapja használom, és még mindig egy cseppse jött ki.
Üdv!
Hali!
Nem raktam föl 150-es hengerfejet. Azt úgy meg lehet csinálni, hogy a 125-öséből kiesztergáltatok(hogy 56mm-es legyen)? Amúgy egyik ismerősöm is megcsinálta még régebben a gépét 150-re, de ő nem cserélt se hengerfejet, se karbit. Az övé egészen faszás volt(2be gázra kerék...)
Jah nekem elől 13-as fogaskerekem van.ennél kisebbet nem is lehet kapni
Egyébként is GÁZ kell a gépnek,nem FÉK!!! :)
Vagy nem jó a benzin levegő keverési arányod.(benzinben szegény)
Nézd meg a gyertya arculatott az mindent elárul
Sziasztok!
ETZ250-em főfékhengere köpi az olajat.(felújítókészlet semmit nem ért)
Valahol olvastam,hogy duplaajkú minőségi szimmeringet vegyek bele.
Tudtok ajánlani márkát ill. helyet ahonnan megrendelhetem?
150-es hengerfejet felraktál?Mert azis számít.Meg persze a minél kissebb első fogaskerék.
üdv
Hali!
Hát az enyém az most olyan, hogy húzom neki, de nagyon nehezen akar megindulni, meg erőtlen is... remélem egy nagyobb fuvóka segít a helyzeten. Mennyiért vetted a karbit? Nekem igazából az a lényeg, hogy jó nyomatékos legyen(könnyen fel tudjam venni kerékre..)
Sok sikert!
Vagy a gyújtás helytelen beállítása, vagy még nincs bejáratva teljesen, vagy magas hőértékű gyertyát használsz.
Üdv!
Ugy emlékszem ,hogy 1x olvastam vhol egy MZ TS 250 nek a 100.000km-es tartós tesztjét. Nem tudja vki hogy hol van a neten ez a cikk?
köszönöm
CSáo! enyém is 125 volt, de vettem rá 150es hengert és hfejet! Sikerült hozzá 24N2-2es karbit is szerválnom!
Karbiban sztem gyári méretű fúvóka lehet én nem változtattam rajta! 22N2-2es karbival is megy egy 150es TZ, csak lassabba forogja le a fokozatokat, és végre kevesebbet megy!
Szeva!
Nekem is most készült el a 125-ről 150-re felfúrt MZ-m. Az enyém is nehezen indul alapjáratról de nálam azért ven, mert 22-es karbi, 110-es főfuvóka(szerintem ha belerakok egy 120-körülit, akkor fajentos lesz...)Az én karbim alatt is mindig van benzin(monnyuk én egykerekezésre használom, de ha csak simán megyek vele akkor is: kicsit szar a tömítés)Hát a melegedéshez nem tudok hozzászólni(esetleg nézd meg, hogy nem-e negyon koszos a henger, meg a blokk hűtőbordás része..)
Neked milyen karbi és főfuvóka van benn?
Minden jót!
inkább ne is motoros boltba menjél autósba !!!!
és kérjél trabiba való tűszelepet nekem is olyan van bennt ugyan olyan csak nagyobb a lukja azzal biztos nem lesz bajod soha!
Üdv MZ-sek!! Elkészült a 150es rettenetes ETZ-m még márciusban... Bejárattam a hengert márt,de nekem úgy tűnik nagyon melegszik a blokk. Haveré kevésbé volt olyan meleg, mint enyém egy kis gurulás után. Kérdés: mi okozhatja ezt előgyújtás/megszakítóhézag állapota? Másik kérdés: alapjáratról kicsit lomhán mozdul ki a gép, de 2500-3000 felett pengén veszi a gázparancsot. Ez mitől lehet? Magas benzinszint? (karbi alatt mindíg van egy kis folyás, ha motorozom) Köszi a segítséget!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|