hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-06 10:02:27
javítás: szerintem mosd ki:) elírtam bocs:)
sorszám: 20399 (76983)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-06 10:01:23)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-06 10:01:23
miutan kiraztad a kavicsot belöle szerintem most kis, aztan lögybölj benne szét egykis 2t olajat aztan dugd be, így megakadályozandó hogy a tiszta fém felület egyből rozsdás legyen. (még sose nem probaltam, most talaltam ki, de szertintem ez logikus, amikor levolt szedve a henger és takaritottam akkor is mindig beolajoztam a hüvelyt hogy ne jelenjen meg rozsda (kivéve egyszer:).
Persze feltéve ha nem akarod festeni, bár sokan hirdetnek ilyet hogyg tankfestése belülröl, meg szerintem se árt körbe járni a dolgot ha mar egyszer annyi időt áldoz rá az ember.
sorszám: 20398 (76982)
(előzmény: SmOz, 2007-06-06 09:49:19)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-06 09:53:19
Hmmm...Ha mégis létezik ien festék, akkor mégis kéne foglalkoznom azzal a rozsdás tankkal:)
üdv!
sorszám: 20397 (76981)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-06 09:38:47)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-06 09:51:03
Oké, köszönöm a segítséget!
üdv!
sorszám: 20396 (76980)
(előzmény: levendel, 2007-06-06 00:01:26)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-06 09:49:19
Nem akarok senkit kioktatni, de szerintem rozsdamaróval kéne kezdeni.Ha nemelég neki, akkor jöjjöj a kavicsos megoldás.
Nekem van egy történetem ezzel kapcsolatban.(biztos mindenkinek van:))Amikor megvettem a mostani mz-t, kaptam hozzá 2 tankot.Az egyik fémtisztára levolt csiszolva, sehol egy horpadás, csak fényezésre várt.Csak...belül rozsdásvolt.A volt tulajaztmondta, hogy aki sokat mászkál kocsival a soroksári úton, annak adjam oda, és kösse ki a csomagtartóban.De elötte öntsem félig kis kavicsokkal.Pár kör ott, és jólessz.Hát, sajna ez nem jött össze, ezért a kézimódzsert vettem segítségül.Rázogattam, kevergettem, és 1nap alatt csodálatos eredmények történtek.De.Szinte már fémtisztavolt belül a tank, ezért leraktam másnapra.Másnap meg nézem, és ugyan olyan rozsdáslett.Hát netudjátok mien folyamatok történtek meg bennem:)Azóta nemis foglalkozok vele, mert olyan izomlázamlett másnapra, hogy még megemelni a tankot nem bírtam.:(
Üdv!
sorszám: 20395 (76979)
(előzmény: creationmz, 2007-06-05 23:33:17)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-06 09:38:47
Hali!

Kavicsos módszert többször műveltem Komárnál, és ETZ-nél is, de baj még nem volt belőle...pedig nekem azóta sincs a benzincsőben szűrő....mondjuk ez biztosan függ attól hogy milyen az alapállapota a tank belsejének. Ha 10 évet állt benzin nélkül, ott már nehéz jól megcsinálni. Hallottam viszont egy bizonyos festékről ("Miranol"...vagy mi) amivel alapos tisztítás után (betöltés, összerázás, száradás) bevonható a tank belseje és ezután soha többet(??) nem lesz baj vele...

Üdv,
Zoli
sorszám: 20394 (76978)
(előzmény: SmOz, 2007-06-05 23:04:55)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-06 00:01:26
Azt mondom, hogy minden hátránya mellett is érdemesebb talán ezt az adhezort kipróbálni. A Neoluxnál csakis jobb lehet, de mondjuk a Helios 1K-s "Mobihel" festékjénél (ami feketében szintén olcsóság) nemigen tud többet. Árban is valahol ott van.
sorszám: 20393 (76965)
(előzmény: SmOz, 2007-06-05 20:30:53)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 23:33:17
Igaz lehet, de igen kétlem hogy a szocivasak tankját bármivel is vonogatták volna... De legyen...

Ebben az esetben legyen a segítség a rozsdamaró :)
sorszám: 20392 (76964)
(előzmény: SmOz, 2007-06-05 23:04:55)

 
 
Tamy
válasz erre | email2007-06-05 23:23:48
Én nemrég vettem a 250-esem,eddig még nem nagyon húztam neki.Ma ledöbbentem : kb.100-nál befullad,de csak 5.-be!Kis lassulás után újra megy 100-ig,majd megint fullad.Kisebb sebességi fokozatba nem csinálja,akárhogy forgatom.Nem értem...
sorszám: 20391 (76963)
(elözmény: levendel, 2007-06-02 09:49:13)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-05 23:04:55
Ezt a kavicsos módszert próbáltam énis.De akkora rozsdával együtt levered a belső réteget, ami befolyásolja a korrózió állóságot.Ezt nem én találtam ki, hanem tapasztaltam, és mondták.De biztos jó pár esetben.
üdv!
sorszám: 20390 (76962)
(előzmény: creationmz, 2007-06-05 22:31:19)

 
 
Bosi
válasz erre | email2007-06-05 22:42:58
Én egy helyi szakitól azt a tanácsot kaptam,hogy öntsem tele ecettel és hagyam egy pár napig állni. Én ezt meg is tettem már kétszer is ami jól is sikerült csak ahogy fogyott a benya a tankból ugyan olyan rozsdás lett mint volt.
sorszám: 20389 (76961)
(előzmény: creationmz, 2007-06-05 22:31:19)

 
 
Bosi
válasz erre | email2007-06-05 22:42:43
Én egy helyi szakitól azt a tanácsot kaptam,hogy öntsem tele ecettel és hagyam egy pár napig állni. Én ezt meg is tettem már kétszer is ami jól is sikerült csak ahogy fogyott a benya a tankból ugyan olyan rozsdás lett mint volt.
sorszám: 20388 (76960)
(előzmény: creationmz, 2007-06-05 22:31:19)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 22:31:19
Először is, leszded a tankot, majd apró kaviccsal (sóder) rázogatva, esetleg ha nem sajnálod kis benzinnel jól átrázod. Ha már nem látsz benne rozsdát akkor jöhet a benzin, először 1-2 liter, ezzel szépen addig lögybölöd míg az utolsó szem ki nem jön mind a kavicsból mind a rozsdából. Ha végeztél tankold teli, ugyanis ha benzin van benne akkor nem rozsdul :)

Rozsdamarót nem próbáltam még erre a célra, de a kavics hatásosabb és gyorsabb, de főleg gyorsabb és olcsóbb megoldás :)
sorszám: 20387 (76958)
(előzmény: Bosi, 2007-06-05 22:27:37)

 
 
Bosi
válasz erre | email2007-06-05 22:27:37
Sziasztok márkatársak. Olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy van egy kiváló állapotú 150-es etz-m,ami évekig állt majdnem üres tankkal ami sajna full rozsda lett. Tanácsot kérnék tölletek,hogy lehetne végleg száműzni a rozsdát a tankból? Előre is kösz a segítséget.
sorszám: 20386 (76955)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-06-05 20:43:27
hali! köszi az okítást!
egyébként azétettem bele hosszú menetűt mert mint írtam amikorhaza toltam az volt bele tekerve és gond nélkül beletettem ezzel a briskel 300km-t ki is van égve faszán. és az oktatóm gépében lévőt látva kezdtem elgondolkozni ezen:DDD beleis néztem a hengeren a lyukba ma és lás csodát télleg rövid a menet benne.

üdv:petya
sorszám: 20385 (76944)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-05 20:30:53
Aha, és akkor nem érné meg azt a 2K-ű festéket ráfújni, ha még korrózióálló alapozót aláfújnék még?De azért jobb mint a neolux?Mert aztmár énis használtam(feketét)és amennyibe kerül, annyit is ér.Nekem végülis az a lényeg, hogy széplegyen, és ne rozsdásodjon.Amugy se vittem ki sárba, meg esőbe a motort.Köszönöm a segítséget!
Csáó
sorszám: 20384 (76943)
(előzmény: levendel, 2007-06-05 19:29:33)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-05 19:43:38
Jé, most néztem meg a linket. Ehhez az adhezorhoz is volt már szerencsém, ugyanott kapható a Váci úton. (vagy a budalakk honlapján feltüntetett egyéb boltokban)
Minőségre kb a régi 1K-s Neolux szintjén áll az anyag. (Szóval azért vagy kétszer olyan jó, mint a most kapható, Neolux nevet bitorló vegyipari melléktermék.)
Igaz, én nem a feketével kísérleteztem...
sorszám: 20383 (76940)
(előzmény: levendel, 2007-06-05 19:29:33)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-05 19:29:33
A Budalakk újpesti boltjában árulják a legolcsóbb fekete 2K-s festéket, a Rezakril sorozatból.
A minőségével viszont elégedetlen vagyok. Korántsem olyan sérülésálló, mint amit egy 2K-tól elvárna az ember.
Másrészt meg mint nem vízbázisú műgyanta, az edzője kellemesen mérgező. Nem vagyok egy hipochonder alkat, de míg nitrófestékkel fütyörészve lefújtam egy komplett motort, addig ennek a trutyinak a gőzét pillanatokra tudtam csak elviselni. Szóval jó szellőzés (már csak technológiai okokból is) és légzésvédelem erősen ajánlott hozzá.
sorszám: 20382 (76939)
(előzmény: SmOz, 2007-06-05 17:23:22)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-05 19:19:39
A peregyes telója ugyanaz, mint a TZ. Kivéve a jobbos szárt, amin a féknyeregnek felöntések vannal kiképezve.
A srácé meg egészen más szerkezet. Olyan, amilyen Tömböl Ákosnak a "Galériában" is látható 150-es Ts-én van.
Ezt monnyuk emilben is megírtam a kedves átépítőnek, de nem reagált. Talán csak írni hajlandó, olvasni nem szeret.
Így persze azt sem fogja megtudni, hogy pl tőlem eccerűen beszerezheti a hiányzó darabot. :-)~
sorszám: 20381 (76937)
(előzmény: soldier84, 2007-06-05 17:01:07)

 
 
Gaby3
válasz erre | email2007-06-05 17:26:09
Hello mindenkinek!Nekem 250-es sima ts-m van es nem /1-es.Abba szeretnek etz 125 elso villat tenni.Az egyettlen problema az hogy 1000km-re vok a motoromtol es az ocsem csinalja majd.Aztan azert tettem fel ezt a kerdest mert nemtom a villaszarak atmerojet aztan nemtom hogy mit mondjak neki befogoval vagy anelkul csereljen.Hugy lessz jo erre lenek kivancsi.udvgaby3
sorszám: 20380 (76930)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-05 17:23:22
Hali!
Tudna valaki némi információt adni a http://www.kolor.hu/termek.php?up=kol_582 festékről?Vagy esetleg tudna adni valaki egy pontos címet Budapesten, olcsó 2komponensű feketefesték boltot?Előre is köszönöm a helpet!
Üdv!
sorszám: 20379 (76929)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-06-05 17:01:07
Helló!

Szerintem nem írtam hülyeséget. Ha csak nem értettem félre valamit! Nekem egy 250-es ETZm van. És abban is egy 125-ös telója van az eredeti rugójával. Na most ugyebár ebból következik hogy ki kellett cserélnem a telót mivel az eredeti bemondta az unalmast. És mikor kerestem bele másikat egy ismerósöm azt mondta (aki autószerelő és a szocik mestere) hogy a ts 250/1 és az etz teló ugyanaz a méret. Annyiban tér el hogy az etz teló-n van egy nút amibe a gumiharmónikát kell beleilleszteni.

Üdv
sorszám: 20378 (76928)
(előzmény: levendel, 2007-06-05 14:14:50)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-06-05 14:49:25
Szia!
És az nem baj szerinted, ha a karbi marad a 22-es, csak a szívocsonkot esztergáltatom föl?
Köszönöm szépen a válaszod, holnap viszem a cuccokat esztergáltatni és meglátom, hogy mi lesz... remélem ugrik kerékre a gép:p
Még1x köszi!
Minden jót!
sorszám: 20377 (76920)
(előzmény: osztro, 2007-06-05 11:31:05)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-05 14:14:50
Hülyeségeket írsz. Nem egyformák a villaszárak, csak kiflikkel együtt cserélhetők.
sorszám: 20376 (76916)
(előzmény: soldier84, 2007-06-05 09:32:14)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-06-05 11:31:05
Hello!
Van érteleme fel esztergáltatni mert ha teljesítményben nem is, de fogyasztásban észre lehet venni 22 es karbi val a 150 es motor többet fogyaszt. Előfordulhat h rendesen alapjáratod se lesz. A hengerfejet is érdemes 150 es re cserélni vagy ugy kialakítani mint a 150 es é.
Tapasztalatból mondom h: nekem is igy van átalakítva a motorom. A héten kiszabtam a gyertya menetet a 150 es hengerfejből ráraktam egy 125 ös mert csak az volt otthon:) 3-5 ezer között mintha nyomatékosabb lenne viszont alapjárat nagyon nincs, kopogos az égés, 5.ben 5000nél tovább nem pörög le.
sorszám: 20375 (76910)
(elözmény: levendel, 2007-06-04 16:07:48)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-06-05 09:32:14
Helló!

Egyformák a villaszárak csak az eredeti rugóval ragd össze. A 125.ösé lágyabb, kisebb súlyhoz lett igazítva!

Üdv
sorszám: 20374 (76903)
(előzmény: Gaby3, 2007-06-05 00:21:04)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-06-05 07:53:41
Ha a villaszár átmérője azonos, akkor szerintem minden további nélkül beleszerelhető.
sorszám: 20373 (76902)
(előzmény: Gaby3, 2007-06-05 00:21:04)

 
 
Tamy
válasz erre | email2007-06-05 00:34:11
Az én 250-esem csak nagy sebességnél rázza az elejét.Van egy kis 8-as az elsőkerekemben,a lengővilla silentjét még soha az életben nem szedték szét,sőt az első telóim sem az igaziak.A motor egynyomon halad,az tény.Rázhatja az elejét attól,hogy túl gyorsan mész vele és fázik;esetleg igyál meg 1dl házit,vagy önts a tankba tiszta szeszt,hátha abbahagyja!!!
sorszám: 20372 (76898)

 
 
Gaby3
válasz erre | email2007-06-05 00:21:04
Hello mindenkinek! Van 1 250-es 4sebesegests-em és azt szeretnem tudni hogy ennek és az etz125-nek az elso villaszárai cserelhetoek-e villabefogo csere nelkul?Vagy csak villabefogoval egyutt?A segitseget elore is koszonom.Udv:Gaby3
sorszám: 20371 (76897)

 
 
piri
válasz erre | email2007-06-04 23:19:17
Nekem van mind a 4 és semmi külömbséget nem veszek észre köztük.
14-15Y és C
sorszám: 20370 (76892)
(előzmény: z25z, 2007-06-04 22:44:12)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-06-04 23:16:51
Én is tapasztaltam azt a problémát, hogy elkezd szitálni a kormány ha elengedem. Az én motoromnál nem csak beszitál, hanem annyira beremeg, hogy ha nem fogom meg akkor még a perec is garantált (5-10 centi az elmozdulás a kormányvégnél). Próbáltam már más kerekekkel elöl-hátul egyaránt ami másik motorban nem szitált cseppet sem, nem jó vele. A rugóstagok is fel vannak újítva, így is produkálja. Motorfékezéstől sem lehet, mert üresben is produkálja.
Én is a váztorzulásra gyanakszom, vagy valami más, esetleg lengővilla silent vagy ilyesmi, nemtudom, de elég idegesítő. A másik ugyanilyen ETZ 250-em nem produkálja ezt.
sorszám: 20369 (76891)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-06-04 22:44:12
auuu elirtam, helyesen: n14c
sorszám: 20368 (76889)
(előzmény: z25z, 2007-06-04 21:56:10)

 
 
piri
válasz erre | email2007-06-04 22:36:47
Ha jól tudom N15C-t ajánl a Brisk a honlapján az összes IFA 2üteműbe, az Y jelűt 4 üteműekhez ajánlják.
Nekem volt szívásom a gyertyákkal ugyanis a kis TS-em mindent kiköpött 5-500 km után úgy, hogy aztán el sem indult már velük. A megolsás a gyújtótrafó cseréje volt. Az új trafó szikrája sem erősebb szemre viszont azóta tök mindegy mit rakok be neki pl. kidobásra szánt tizenéves agyonkopott Isolatorral is megy rendesen.
A hosszúmenetűt azért favorizálják egyesek mert pont az a lényege, hogy jobban beleér az égéstérbe (persze nem érhet semmiképp a dugóhoz) és ezáltal eredményesebb lesz a terjeszkedés. Ugyanis a legoptimálisabb az ha az égéstér közepén van a szikra. Gondolom sokan egyetértenek azzal, hogy egy kétüteműnek a "lelke" a gyújtás.
sorszám: 20367 (76888)
(előzmény: _gab_, 2007-06-04 22:00:22)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-04 22:00:22
hali

Sztem a rövid a nyerő. És brisk-ben is van több fajta, a nálam jobban hozzáértők megmondják milyen kell pontosan (n15y?c?). Mondjuk én már dobtam ki vadiújbrisket mert szar volt, és a trophy meg ment egy 30 éves gyertyával. A tsemben most N15C van és egy éve jól működik vele. Sok véleményt hallottam már gyertya ügyben de én azt gondolom h ki kell próbálni mit szeret a motor. Remélem segítettem.

üdv
gab
sorszám: 20366 (76885)
(előzmény: petya54, 2007-06-04 21:45:45)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-04 22:00:19
Hali!
Hol lehetne TZre fejidomot, vagy plexit szerezni? Rendes nagyot, túrázáshoz.
Köszi
sorszám: 20365 (76884)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-06-04 21:59:15
:D na, elkéstem
sorszám: 20364 (76883)
(előzmény: z25z, 2007-06-04 21:56:10)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-06-04 21:58:11
Rövid. :D Minek tekernél rövid menetes hengerfejbe hosszú gyertyát?? Hátha belever a dugó? Szóval azt, h milyen hosszúságú gyertyát kell, a hengerfejben lévő menet hosszúsága határozza meg. Az égéstérbe csak az elektróda lóg bele. A 3 pólusú gyertya működésének meg semmi köze a feszültséghez: nem húz 3 szikrát, csak egyet: oda ahol a legkisebb az ellenállás.
sorszám: 20363 (76882)
(előzmény: petya54, 2007-06-04 21:45:45)

 
 
z25z
válasz erre | email2007-06-04 21:56:10
mz-be rovidmenetes, a tobbpolusu gyertyarol meg megoszlanak a szakirodalmak; nagyobb tapfesz kellhet, ez is igaz, azonban, nem azt jelenti, hogy 3 helyen huz at egyszerre es tokeletesebb az eges, hanem ott ahol a legkisebb az ellenallas, ami azt jelenti mindig atmegy valahol es biztos, hogy van szikrakepzodes... en szemely szerint nem koltok ilyesmire egy 290 ft-os n14y-al jarom az orszagutakat gond nelkul.....
sorszám: 20362 (76881)
(előzmény: petya54, 2007-06-04 21:45:45)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-06-04 21:45:45
hali! THX a választ!

én csak arra emléxem ha amikor haza toltam egy hosszúmenetes féligbeletekert rozsdás vacak volt benne. és volt briskemhosszúba 1és 3 pólusú de nem vetem észre külömbséget. akivel beszéltem msotanában (aki vmilyen szintenért hozzá) mindenki azt mondta h rövid kell. szal most:S
egy tanácsot kérnék: maradjon a hosszú brisk vagy csere 1 rövidre????

üdv:petya
sorszám: 20361 (76878)
(elözmény: levendel, 2007-06-03 23:21:06)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-04 21:21:22
Jóvanna, elhiszem, hogy semmi köze a kormányrángásnak a vázdefekthez, nem kell mindjárt össztüzet zúdítanod rám! ;-)

Egyébként kb nagyon sok dolog okohassa, de ezek elég egyszerűen végiggondolható dolgok. Mondjuk bentről kifelé haladva: kerékcsapágyak, rossz felni, kormánycsapágy, stb. Ugyanez hátul, különös tekintettel a meghajtás csapágyazására, feszes láncra ami szintén rángathat. De ezek jól látható egyértelmű bajok, előbb-utóbb rájön a srác.
sorszám: 20360 (76872)
(előzmény: Joseph251, 2007-06-04 17:31:15)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-04 20:35:11
Most akkor ha jól olvasom nyolcas van a kerekedben. Akkor meg van miért szitál. Vagy pedig a szálszakadt gumi lehet még.
sorszám: 20359 (76868)
(elözmény: levendel, 2007-06-04 11:52:05)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-06-04 20:15:23
amig mind nincs nálam ,addig nem tudok mit csinálni. REmélhetőleg lesz helyette másik ,mert benne van a pénzem.
De nem vagyok benne biztos hogy én megint akarok ezzel foglalkozni, inkább felfogom tanulópénznek.
sorszám: 20358 (76863)

 
 
piri
válasz erre | email2007-06-04 19:48:37
Hi!
Szerinted a kormányszitálásnak van köze a vázgörbeséghez?
:-)
sorszám: 20357 (76862)
(előzmény: Joseph251, 2007-06-04 17:31:15)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 19:43:07
Imádom, amikor a gép visszajelez, hogy nem ment el az üzenet...
sorszám: 20356 (76861)
(előzmény: ADDI, 2007-06-04 19:42:08)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 19:42:08
Szia, valamelyik du. átviszem, felhívlak előtte. Lesz helyette rendes méretű, vagy felejtős?
sorszám: 20355 (76860)
(előzmény: Kobra1, 2007-06-04 17:49:32)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-04 19:40:00
Szia, már keresni is akartalak, de mostanság kicsit be vagyok havazva. Átviszem valamelyik délután, felhívlak előtte. Lesz helyette másik, vagy felejtős? Apropó, a motort eladtad?
sorszám: 20354 (76859)
(előzmény: Kobra1, 2007-06-04 17:49:32)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-06-04 17:49:32
Addi!
mikor hozod át a villamerevitőt? én keddtől otthon vagyok dutánonként.

Keri! Te sem hoztad még vissza.
sorszám: 20353 (76849)
(elözmény: levendel, 2007-06-04 12:02:20)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-06-04 17:32:03
Okozhatja még a zéró lengéscsillapítás, megütött felniperem, régi szálszakadt gumi is. Esetleg ha vmi durva kiegyensúlyozatlanság (nem nyolcas) van a kerékben.
sorszám: 20352 (76847)
(elözmény: levendel, 2007-06-04 16:35:12)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:15
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20351 (76846)
(elözmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-06-04 17:31:15
Háj!
A kormányszitálásnak semmi köze a vázgörbeséghez. Az enyém is csinálja, mégsincs egy félfoknyi eltérés a két kerék nyoma között.
Egyébként szerintem villamerevítővel ki lehet küszöbölni.
sorszám: 20350 (76845)
(elözmény: levendel, 2007-06-04 17:25:00)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu