hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

k-rudi
válasz erre | email2007-06-13 17:54:18
Ha nem haragszol: szerintem azért nézd meg a szívatót: visszatolt állapotban a bovdent kell tudni mozgatni (ha nem, akkor feszül), ha ez jó, kicsavarod a helyéről, és a henger alján lévő gumitőmítésnek épnek kell lenni. Ha egy nagyon picit is enged, akkor még nem fullasztja a motort, viszont rendesen nő a fogy. Ha ez is klappol én azért mérnék egy bezinszintet. Gyertya nem mindig mérvadó, egy jó állapotú motor(ahogy leírtad) ha küldüd neki, pláne új gyertyával rendesen kiégetheti.
sorszám: 20549 (77488)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 17:32:02)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-13 17:50:22
Bár nekem lennének ilyen problémáim... Jelenleg még bejelenteni se tudom a vasat... Kezd kicsit forrni a 'zagyvizem :)
sorszám: 20548 (77487)
(előzmény: somanova, 2007-06-13 17:44:50)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-06-13 17:44:50
Ezt nem hiszem el! 3 napja készültem a müszakira csinositgattam a mocit ügyeltem minden apró részletre, erre mi történik a világitáson kivül nem néztek meg semmi mást rajta! na nem is baj az a lényeg két év müszakilett rajta!
sorszám: 20547 (77486)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 17:32:02
persze hogy belefullad még gurulás közben is
sorszám: 20546 (77485)
(előzmény: poteka, 2007-06-13 17:24:14)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-06-13 17:24:14
Én azt, hogy "vígan jár tovább" arra értettem, hogy ha üzemmeleg motorra ráhúzod szépen a szivatót, és vígan jár tovább, akkor ott a baj, mert akkor addig is kapott onnan benzint, és ez okozhat túlfogyasztást.
Ha jó a gép, akkor le kell állnia, mert belefullad a többletbenzinbe.
sorszám: 20545 (77484)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 15:41:38)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-13 17:07:13
Öli a szimeringet :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
sorszám: 20544 (77482)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 16:51:15)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 16:51:15
nem tom mit problémáztok vegyetek bele stihl vagy husquarna olajat+ólomadalék 1:!0 biztos hogy mindenbe jó

van egy ismerős aki pancsikat restaurál ő is motorfűrész olajat tankol 1:70-be pedig azokba 1:20 1:25 kellene és azt mondja hogy évek óta megy vele mondjuk én nem próbálnám ki

de az 1:40 sztem akármibe jó lehet


jah és nehogy azt mondjátok hogy öli a szimeringet !!!!!!
sorszám: 20543 (77480)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-13 16:46:04
Enyém is tűgörgős volt, ettől függetlenül kézikönyv valóban 1:33-at ír, míg a tanksapka ami gyári volt 1:50-et. Hozzá tartozik a teljes igazsághoz hogy mindezt ha jól emlékszem 86-os oktánszámú benzinnel javallja. Akkor lehet hogy a 33-as is túl szegény? Keverjük 20-ra :P
Legalább a RABA-STEIGER után az MZ lesz a leggyorsabb jármű a 8-as úton :P
sorszám: 20542 (77479)
(előzmény: chevy001, 2007-06-13 16:42:20)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-13 16:42:20
Azt 33-assal kell küldeni, lehet kisérletezni, de gyárinak 33 van írva, én tuti avval küldeném. Én még a peregyesem is 33 40-el küldöm. Azt az már tűgörgős.
sorszám: 20541 (77478)
(előzmény: creationmz, 2007-06-13 15:43:53)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-13 15:43:53
Szeretném cáfolni a TS125/1-el kapcsolatos kijelentésedet, miszerint az 33-as keverékkel megy. Ez a bejáratósokra igaz. Én nyáron hajtottam 1:50-el és volt hogy még szegényebbel is!!!
Kutya baja nem volt, mindezt alig hosszabb mint 1000km bejáratás után 2. túlmérettel. Az össz hiba ami kijött rajta durván 40000km után, az az, hogy behullott a kihajtó tengely műanyag kosaras csapágya a váltóba. A váltónak kutya baja se lett, azóta eladtam, most erdőn használják mint hobbymotort. Azóta 3. túlméret és kétlem hogy a mostani tulaja figyelne arra hogy bejáratta e, vagy hogy milyen benzin van benne. Hallomások alapján ment az már higítóval is.

Ennyit a TS125-ről. Jó motor az, igényelen összvérállat. De nagyon lehet szeretni.

CRE
sorszám: 20540 (77474)
(előzmény: Szamuráj, 2007-06-13 13:51:14)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 15:41:38
hát persze hogy vígan jár tovább semminek semmi baja minden a régi csak ez 11 liter...

lehet hogy leszívták télleg vagy most cseréltem km órát és rosszul osztottam szoroztam és ez jött ki a franc tudja mondom holnap letesztelem aztán megírom hogy mi lett ebből a szörnyből
sorszám: 20539 (77472)
(előzmény: poteka, 2007-06-13 15:30:31)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-13 15:34:31
Ó. A segítőkész jószándék dícséretes, de azért emellett azért próbáljunk érvényes és használható infókat is adni.
1. nem tök ugyanaz a váltó. Tök más, nem véletlenül hangsúlyoztam a legvalószínűbben elfogyó léptetővillákat pl.
2. A TS 250-hez 1:33-as keverék kell. Kár, hogy ez csak most derül ki. :) Persze egy modern olaj tűrőképesebbé teszi az eszközt a szegényes kenéssel szemben.
3. Az 1:33-as keverék a perselyes dugócsapszegek miatt szükséges. Mindkét régebben gyártott ('76 előtti) típusba, vagy azokba, amiket a sufniban utólag megperselyeztek. Én TZ-ben is láttam ilyet.
Ezek a nagy bölcsességek egyébként az erről az oldalról is letölthető szakirodalmakban is jól le vannak írva.
4. Nem is az volt a kérdés, hogy miben különbözik a két vascsacsi, hanem az, hogy van-é alkatrészutánpótlás a TS 250-hez.
sorszám: 20538 (77471)
(előzmény: Szamuráj, 2007-06-13 13:51:14)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-06-13 15:30:31
Hát ha minden rendben van, akkor valami nincs rendben :)
De tényleg akár az is lehet, hogy leszívták a benzint, próbálkozz meg egy második méréssel. Amúgy meg 8 és felet tényleg elég nehéz leerőltetni egy 250es ETZ torkán, de egyáltalán nem lehetetlen, főleg városban, lámpától lámpáig húzatva, sok üresjárattal. Azért elég jól zabálnak ezek, de ha minden a vonalon van, akkor tényleg egy kicsit sok. A Trabant meg hiába eszik kábé ugyanennyit, és kétszerakkora a hengerűrtartalma, lóerőben nem tud kétszer többet (ha jól dereng ETZ 250: 21, Trabant 601: 26).
Szimmeringek jók? Nem a váltót kened véletlenül ennyi keverékkel? :)
Amúgy meg ha a szívató kavarna be, akkor annak látszania kéne a gyertyán. Viszont azt kibpróbálhatod, hogy üzemmeleg járó motorra ráhúzod lassan a szívatót. Ha lebüfög, akkor jó. Ha vígan jár tovább, akkor ott a bibi.
sorszám: 20537 (77470)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 15:20:16)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 15:20:16
hát csaknem!!!!
egyszer volt olyan hogy nem láttam rá amugy mindíg ugy parkolok de az ocsmányiroda elől csak nem csórták ki belőle a főutcán :D
sorszám: 20536 (77469)
(előzmény: zoli251, 2007-06-13 15:17:58)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 15:18:13
na megnézterm igaz a bovden kicsit meg van hajolva egy helyen de gyönyörü 1200-as alapjárat teljes világítással indexel mindennelés nem fullad a gázt is gyönjyörüen veszi

Azt fogom csinalni hogy holnap csurigtankolom aztan nyomok bele 100km-et és feltöltöm ha akkor is nagy fogyi jön ki akkor tényleg valamit a gyürükkel csinálok!

Remélem tényleg csak elszámoltam vmit
sorszám: 20535 (77468)
(előzmény: zoli251, 2007-06-13 14:55:33)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-06-13 15:17:58
Még egy tipp: kilopták a benzint(:
sorszám: 20534 (77467)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 15:11:22)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 15:11:22
hát ez az!
nem folyik túl ami túlfolyna az a blokkra csepegne mert nincs cső rajt de a blokk tiszta
hmm a szivató lehet hogy az lesz mindent végignézetem ezért kértem segítséget már tőletek megnézem lehet abovden szart be mintha meg lenne törve
sorszám: 20533 (77466)
(előzmény: zoli251, 2007-06-13 14:55:33)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-06-13 14:55:33
Nem hiszem hogy ennyit meg tudjon kajázni 250-es etz csatos karbival, valahol elfolyik a benzin, esetleg a tulfolyon. Nézd meg az alap dolgokat; légszűrő, szivató dugattyú tömítetsége, úszószint.
sorszám: 20532 (77465)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 14:08:39)

 
 
Szamuráj
válasz erre | email2007-06-13 14:54:23
Hali
A /1es első rugóútja 100%, hogy 185mm. A TS 250-esnek nem tom pontosan, de ha jól emléxek akkor 165 vagy az is 185 mm.
sorszám: 20531 (77464)
(előzmény: levendel, 2007-06-12 21:43:36)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 14:08:39
ha ezeket végiggondolom nem tudom mi lehet vele lehet elszámoltam valamit?nem hinném
na mindegy....
mi lenen ha 130-al járnék vele...
egy tank/100km?
jah volt trabink és az maximum 7 litert evett vitte a 120-at jah és ugyan ekkora ahenger tartalom csak ott 2 db van :S
sorszám: 20530 (77463)
(előzmény: poteka, 2007-06-13 10:15:29)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 14:03:42
hmm...
a karburálás jó szép őzbarna a gyertya!amugy csatos karbi!
a megragadás éppen csak füllel halható volt de kapásból behúztam a kuplungot! azóta már semmi sem látszhat ereje nem csökkent, inkább nőtt!
Sőt..egy széria 250-es nem képes ilyesmire mint ez álmában sem!4000 körül szoktam váltani ez a lájtos :D
és nem szoktam erőlködtetni ellenben ezzel a sokadikra fúrt hengerrel nem erőlködik 3500nál sem 3. ig
igaz 50-nél 4.be gurulok de nem huzok neki csőgázt mint a jóképességűek!
Az időjárás meg nem hinném hogy sokban befolyásolja főleg nem 30%-al
A kipufogó gyári darab nincs mit hangolni rajta annyi hogy ez tisztább mint a régi volt!
a gyujtás kerek 3mm előgyújtás és a benzincső sem ereszt...
jah és ez is egy 250-es TZ
sorszám: 20529 (77462)
(előzmény: poteka, 2007-06-13 10:15:29)

 
 
Szamuráj
válasz erre | email2007-06-13 13:51:14
Csácsá!
Nekem is TS 250-esem van! A /1-es annyiban különbözik, hogy az első teló rövidebb, mert 18as kereke van(hátul 16os), valamint 5 sebességes, míg a TS 250 csak 4, de tök ugyanaz benne minden. Még annyi, h más a henger bordázata, de az lényegtelen.
Én is ajánlom mindenkinek a ts-t, az enyémben kicsivel több van mint 50ezer, de minden gyári. Fateré volt, ő sem kímélte, én meg pláne nem(terep). Annyi baja van, h szivárog az olaj a lánckeréknél. De ennyi km után sztem elmegy.
Jah, és még valami. 1:50-es keverékkel megy, de NAGY hőségben ajánlom az 1:40est. 1:33-as a TS125-höz kell!!!
Még esetleg akit érdekel, a Ts 250 utazósebessége: 1 személy:125-130; 2 személy:110 körül. Gyári állapotban, 19es első lénckerékkel. Én a 16osat használom, azzal 1 személy:110, max 115(ha ráhasalok).
sorszám: 20528 (77461)
(előzmény: levendel, 2007-06-12 21:43:36)

 
 
joco1234
válasz erre | email2007-06-13 13:11:41
Hali mindenkinek!
Még újvagyok az MZ-sek világában nem régiben vettem egy Etz 125-öst elég szép álapotban visszont elég kopott gumikkal, de olcsó volt a motor, így megérte még akor is, ha kapásból gumi vásárlással kell kezdenem előre már megvettem a gyári méretű (azaz 2.75x18-as)gumit. visszont hátra nem a gyári 3.25x16-os gumiban gondolkodom, hanem Heidenau 110/80x16 K36, na most jön a kérdésem, elfér ez a villától és a láncvédő gumitól? Egyébbként 87-es évjáratú a motorom, de tudomásom szerint 90-91-től egyébbként is ilyennel (110/80x16-tal) szerelték őket!
sorszám: 20527 (77460)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-06-13 10:15:29
Szóval, ha lefordítjuk, amit írtál, akkor a következőképpen néz ki:)

Egy nemrég sokadik túlméretre fúrt, kicsit megragadt blokk, amin nincs beállítva a karburátor és egy 'másik' kipufogó van rajta, amiről nem tudunk semmit, 8,5 litert eszik százon úgy, hogy 'lájtosan' hajtod, tehát gondolom 3000-3500-nál elváltod, ahol a az MZ-k általában még csak erőlködnek, de fogyasztanak rendesen. Ráadásul párszáz kilométerrel ezelőtt még sokkal hűvösebb idő volt, amit sokkal jobban komál a kétütemű motor.
Ha innen nézzük, akkor egyáltalán nem sok ez a 8 és fél, lehetne akár 10 is.

Azt javaslom, hangold össze az új hengert-dugót-kipufogót egy pontos karburátor és gyújtásbeállítással, majd mérd le újra a fogyasztást.

Elhiszem, most ijesztő volt, hogy eltűnt a benzin a tankból, de a te esetedben erre számtalan okot lehet mondani. Én például egy tank benzinnel (nagy TZ) mentem le Fonyódra Budapestről, ami nagyjából 12 literes fogyasztást jelent. Lent rájöttem, hogy a benzincső mellett csordogált végig a benzin, mert nem volt rajta se bilincs, se drót.
sorszám: 20526 (77454)
(előzmény: Roles, 2007-06-13 08:59:34)

 
 
psychoman
válasz erre | email2007-06-13 09:12:12
Segítsetek légyszi!
Elkezdtem generálozni a hátsó telóimat ETZ n RENAK márkájúak (szal nem IFA) és Lecsavarozható a felső tartó részük szal nem ilyen csapszeges. Rugót kiszettem felsőtartór lecsavaroztam, utánna kinyitottam spec kulcsal azt az érdekes anyát ami alatt vana alényeg!:) De utánna megállt a tudomány, egyszerűen nemtudom tovább bontani a cuccot. Egy előregedett szimering még kijött darabokban de utánna semmi! Segítsetek lécci mert kétlem hogy olyanra csinálták ezeket hogy nem lehet felújítani nem szívesen vennék új hátsó telókat:/ Segítségeket előre is köszönöm! Üdv.: pSy
sorszám: 20525 (77452)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-13 08:59:34
Gyerekek hatalmas gáz van!!!!
A motorom egyre többet eszik!
most megevett 130km alatt 11 litert és nem is hajtottam csak szépen lájtosan :) hogy van ez?????
a henger 71-es tulméreten van! az olyan 275 ccm körül lehet! A hengerfejhez nincs hozzányúlva! és a karbin se lett állítva meg semmin csak nagyobb henger dugó gyürü aztán összerak és ez lett
2000km felett járok picivel a hengerrel,
pár száz km-el ezelőtt még beérte 7 literrel de ez már durva!!!!


egy pici megakadásom volt vele ugy a 700-800-adik km-nél de nem volt semmi komoly szerintem alig érhetett a dugó a hengerhez biztos már rég el is tünt!!!

de nem ez a lényeg hanem a fúrás naon durva volt!!!!(láttam már nem egy simson hengert megfuratva és ez mintha nem is tudom nagyon érdes volt)A boltos azt mondta igy szokták!sztem ledarálhatta a gyürüt?de akkor erő és kompresszió se lenne bent! Pedig kompresszió is van erő pedig hatalmas!

mindegy veszek rá új gyűrűt lehet!


valaki irjopn erre vmit?
bármilyen tanács vagy yakármi jóül jön!
a régi kopott hengerrel is kijöttem max 6-ból de akkor 110 fölött jártam!

még annyi hogy egy másik kipuff van rajt hengercsere óta de az nem befolyásolhatja!
sorszám: 20524 (77451)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-06-13 06:07:57
sziasztok. Lenne egy kérdésem van egy ts 150-nem és hiába állitok rajta a kuplungon nem akar kiemelni. Mi lehet a baj.ja és a fent a kuplung karon érzem azt hogy kemény de nagyon. segítsetek!!!!!!!!! KÖSZY:)
sorszám: 20523 (77441)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-12 21:43:36
A TS 250-hez szinte bármi könnyedén beszerezhető.
A kopó-fogyó alkatrészek többnyire ugyanazok, mint a peregyesen és utángyártásban kaphatók újonnan is. A kevésbé gyakran elromló dolgokat pedig bármelyik veteránbörzén könnyedén beszerzed hozzá.
TS-hez iszonyat dömping mennyiségben kaphatóak börzéken cuccok.
Néhány szűk keresztmetszet azért van: 4 sebességes léptetővillák, eredeti csepptükör, a vascsöves első teló perselyei.
De ezek is beszerezhetők azért innen-onnan.
Egyedül annyiban előnytelen a régi TS 250 a peregyhez képest, hogy az első teleszkópjai - állítólag - alig csillapítanak, érezhetően rövid a rugóútjuk és érzékenyek a csavarásra; a blokk szerelése körülményesebb: szimmeringcseréhez szét kell rántani; a keverék meg 1:33-as, szóval füstöl szépen.
De alkatrészellátás terén nincs semmi komolyabb gond, vedd meg nyugodtan.
sorszám: 20522 (77433)
(előzmény: Balázs_, 2007-06-12 12:07:07)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 19:24:54
Köszi nézegetem állandóan a vaterát de sajna még nem találtam.Egyébként ha valaki tud ilyet vagy neki lenne eladó irja meg légyszi.
sorszám: 20521 (77431)
(előzmény: chevy001, 2007-06-12 18:22:50)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-06-12 19:19:36
Üdv!! Szeretném segítségeteket kérni! A motor: ETZ 150, problémám vele: szerintem jobban melegszik mint egy hasonló MZ valamint többet is eszik úgy érzem. Szóval melegszik és sokat eszik. Mi lehet a probléma? Üzemanyagkeveréket állítsam?? Felülről a második rovátkában van a tűm. Azt még hozzátenném,hogy új a blokk, 2000km van benne kb teljes generál óta... Segítségeteket köszönöm!
sorszám: 20520 (77430)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-12 18:22:50
Vaterán láttam annó, azt a kis fedelet valamilyen bolt hirdette, és tán új volt.
sorszám: 20519 (77413)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 18:14:15)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:14:15
Nehéz kérdést tettél fel.Az alkatrész ellátottság relativ.Mindent nem kapsz meg de elég sok cucc azért van.Vannak dolgok amik például simán cserélhetők akár az etz cuccokkal is.Nekem /1-esem van és például 250-es etz komplett elsö rész van benne.Tehát kormány kiflik, telók ,tárcsafék.Ugyanaz a kormánycsapágy méret ugyhogy egy az egybe cseréltem.Semmit nem kellett buherálni.De például indexek, hátsólámpa ugyanugy jó az etz-é is.Ez csak példák voltak.De vannak dolgok amiket nem kaptam.Nem tudtam szerezni boltban pld üléshez azt a hátsó zárható ajtót.A lényeg hogy sok minden van a ts-ekhez is.Meg van ami nincs.A vaterán is elég sok dolgot kinálgatnak persze azok használtak.A blokkban levö cuccokra nem tudok mit mondani nekem hál istennek még nem kellett bele semmi.
sorszám: 20518 (77409)
(előzmény: Balázs_, 2007-06-12 12:07:07)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-12 17:55:24
Ha jól tudom, csak elsőkerékben tér el, a peregy 18 a síma 16 colos. A váz egyébként ugyan az.
A blokk talán ugyanaz mint a trophy-é???
sorszám: 20517 (77406)
(előzmény: Balázs_, 2007-06-12 12:07:07)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-06-12 17:14:14
Sziasztok!

Abban szeretném segítségeteket kérni hogy új abroncsot kell vegyek a 250esemre és nem tudom mekkora megy rá. Ami most fenn van az egy Heidi 4.00*18as a mofakernél néztem hogy egy ilyen 14körül van, de van ez a másfajta méretezés is amit nem tudok hogy hogy van valahol véletlen megláttam hogy a 4*18as kiváltója a 110/90??? Ez lehet? Ilyenből láttam már 10ért is ami tetszik. Szóval mekkora megy rá a másik méretezés szerint és ti milyent ajánlotok?
sorszám: 20516 (77402)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 14:32:52
Ma arrafele döngettem 1 hengerrel :P

A Halimba-Padrag egyenes pont jó az ilyen tesztekhez :D Holnap délelött is valszeg megyek arrafelé... Bár ez még helyzetfüggő :D Amugy ha padrag felé jársz akkor a halimbai elágazóval szemben van egy palatetős szürke kerítéses barna ház... valszeg jawa hanggal, akkor az ott én lennék :D (héten 10-13-ig otthon vok, egyéb esetben nem) :D
sorszám: 20515 (77395)
(előzmény: Traszy, 2007-06-12 10:21:42)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 14:28:24
Motor nagyszervíz alatt, de ha sikerül összebuherálnom azt a fránya tempomat hibát, akkor elképzelhető hogy megyek... MSN most kizárt mert költözködés miatt otthon nincs most net :D Cégnél meg utálok webmessengerezni :D Ha nem tok menni írok itt :) Ha meg igen akkor detto :D
sorszám: 20514 (77393)
(előzmény: Roles, 2007-06-12 09:22:49)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-06-12 12:15:25
Kösz h. visszairtál!! de már összeis raktuk a mocit! A poén hogy olyan ollórugót kaptam az erre szakosodott boltban hogy szét volt nyitva és nem veszitett semmit!!!! No para volt egyik haveromnak egy bontott blokkja! ugyhoghy klappol a rendszer
sorszám: 20513 (77384)
(elözmény: Devil87, 2007-06-10 19:28:45)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-06-12 12:07:07
Szervusztok!
Valaki tájékoztatna, hogy az Mz TS250-nek (nem /1-es) milyen az alkatrész ellátottsága? Meg mennyire kompatibilisek a váz-cuccai a /1-essel, mert annyit tudok hogy a /1-es az 5 a sima TS meg 4 sebességes. Azért kérdem mert most találtam egyet és fáj rá borzasztóan a fogam, csak nem szeretnék úgy járni hogy megveszem és nem kapok hozzá cuccot.
Köszi!
sorszám: 20512 (77383)

 
 
Traszy
válasz erre | email2007-06-12 10:25:55
Egyébként most szombaton (jun. 16) lessz Alsőörs is én valszeg azt választom mert közelebb van meg oda szoktam járni évek óta. Remélem addigra eltudom hozni a kis ETZ-m, ée nem hawerral kell mennem. Ha valaki úgy gondolja oda jönne szívesebben akkor én is nagyon szívesen megismerkednék szocis koleegákkal akiknek egyenlőre csak nick nevét tudom innen a Fórumból.
Széles utat mindenkinek addig is
sorszám: 20511 (77376)

 
 
Traszy
válasz erre | email2007-06-12 10:21:42
Padragi vagy? én meg Halimbai.
sorszám: 20510 (77375)
(előzmény: creationmz, 2007-06-11 16:14:14)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-12 09:22:49
most nézem csak hogy te Ajkán lax! Ha sümegtől a 84-esen jönnél akkor találkozhatnánk mondjuk a balatongyöröki szépkilátónál, és mehetnénk eggyütt! Ha nem akarsz bemenni a találkozóra nem gáz én se akarok bemenni, ellenben gurulhatunk eggyet és szívesen megismerkedek szocis kollégákkal!

Amugy msn címemet már pár hozzászólással ezelőtt leirtam ha érdekel megbeszélhetjük
sorszám: 20509 (77373)
(előzmény: creationmz, 2007-06-11 16:57:58)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 16:57:58
Most néztem utvonalterven, nincs is olyan messze :) 70km csak oda :)
Laza 1 óra :) Tényleg le kéne mennem :)
sorszám: 20508 (77358)

 
 
huri
válasz erre | email2007-06-11 16:28:04
Köszönöm mindenkinek a választ!
Megnézem amiket írtatok és akkor ha megtalálom mi lesz a baj majd közzé teszem.
sorszám: 20507 (77357)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 16:14:14
Az a problem hogy Padragon lakok... de ha belefér akkor lehet kinézek... :) Bár valoszinű hogy csak oda-vissza út lesz :)
sorszám: 20506 (77356)
(előzmény: Roles, 2007-06-11 16:06:57)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-11 16:06:57
nem tom :DD
nem oda valósi vagyok :D
kb 30 km-re lakok

és még rímel is :D
sorszám: 20505 (77353)
(előzmény: creationmz, 2007-06-11 15:33:01)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 15:33:01
Van valami panzio/apartman/ect... a közelben, illetve üdülési csekket elfogadnak? :D:D:D:D:D
sorszám: 20504 (77346)
(előzmény: Roles, 2007-06-11 15:22:47)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-11 15:22:47
http://209.85.135.104/search?q=cache:EG6MqV9e0YMJ:www.africatwin.hu/main.php%3Fp%3D2%26a%3D1%26f_ev%3D2007%26f_eid%3D111+pacsai+motoros+tal%C3%A1lkoz%C3%B3&hl=hu&ct=clnk&cd=2&gl=hu

itt a dátum
sorszám: 20503 (77345)
(előzmény: creationmz, 2007-06-11 15:18:56)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 15:18:56
Melyik nap? Tól-ig
sorszám: 20502 (77344)
(előzmény: Devil87, 2007-06-11 15:02:10)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-11 15:17:34
hmm lehet hogy kinézek te hova valósi vagy?esetleg tudsz programot?
msn-em: roles88@hotmail.com
sorszám: 20501 (77343)
(előzmény: Devil87, 2007-06-11 15:02:10)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-06-11 15:02:10
Üdv!! Hétvégén III. Motorostalálkozó Zala megyében, Pacsa községben a strandon! Jön valamelyik szocis kolléga??
sorszám: 20500 (77342)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu