hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

tams9
válasz erre | email2007-06-18 11:07:23
nem értem miért mondod ezt.
Tudom hogy az MZ-t annak idején talán 86-os vagy 88-as benzihez tervezték, de most már 95 öset lehet kapni. Ami jobb minőségű, jobban tűri a kompressziót. De az MZ nem sűrít eléggé össze, mert a 80vanvalahanyas nem bírta úgy a kompressziót. Csak azt szeretném tudni, hogy valaki alakította e már át a hengerfejét 95-ös benzinhez? és ha igen hogy?
sorszám: 20699 (77787)
(előzmény: Roles, 2007-06-18 10:29:27)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-18 10:29:27
azt ne mond hogy 85-ös benyával jobban menne a gyári konstrukció
sorszám: 20698 (77781)
(előzmény: tams9, 2007-06-18 10:19:49)

 
 
Roles
válasz erre | email2007-06-18 10:26:40
el van csúszva pár sor benne
sorszám: 20697 (77780)
(előzmény: Kuci, 2007-06-18 09:19:29)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-06-18 10:19:49
A másik dolog az lenne, hogy el tudná valaki magyarázni nekem, hogy a hengerfejet pontosan hogy kellene megmunkálni ahhoz hogy a 95 benzin nagyonn kompressziótűrését ki lehessen használni?
vagy próbálkozzak vékonyabb rézlapal?
sorszám: 20696 (77779)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-06-18 10:18:20
Üdv!
Egyszer volt az Állítólag... (Mythbusters) műsorában, hogy a cukros benzin semmit sem csinál a motorral. Igaz az egy 6000 ccm-s 8 hengeres nágyütemű Cadillac motor volt.
sorszám: 20695 (77778)
(előzmény: rebel56, 2007-06-17 21:32:21)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-06-18 09:19:29
De ez egy táblázat...

Nem is tudtam,h a 22N2-1 a 150-esre való karbi.És ilyen volt a TS 250-en???
sorszám: 20694 (77777)
(előzmény: pandagyik, 2007-06-18 07:26:52)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-18 07:26:52
A hogyan tovább MZ köünyvben a legkisebb fogyasztást a legnagyobb nyotatékon érhetjük el mondattal itt sokan vitatkoztak már.Itt:
http://www.mztech.fsnet.co.uk/specs/spc_all.html

5000 és 5500 közé teszik a max nyomatékot. Sztem nem baj az ha pörgetted. Akkor eszik többet ha nem. Persze csak akko ha jó a motor.
sorszám: 20693 (77771)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-06-18 00:08:36)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-06-18 00:08:36
Üdv.
Pénteken lemotoroztam a Balatonra (Almádiba) a 250-es ETZ-mel. Bírta végig az utat, nem volt semmi baj, csak útközben levettem a kabátot, mert már teljesen rámizzadt és mire odaértem leégett a karom a tűző naptól. Délután átmentünk haveromal és barátnőjével nyálunkat csorgatni a Harley-s találkozóra. Szombaton délben résztvettünk a hatalmas motoros felvonuláson amin szerintem több ezer motoros volt és a táv is elég hosszú.
Délután elindultam haza (Fótra).
Székesfehérvárnál a rossz kitáblázás miatt kicsit eltévedtem, tettem egy 15-20 km-es kitérőt, majd megtaláltam a helyes utat és hazáig meg sem álltam. Az út olyan bő 350 km volt ami alatt megevett a motor kb 18-20 liter benzint.
Ez nagyjából 5.5 literes átlagfogyasztásnak felel meg, ami szerintem nem is olyan sok, tekintettel arra, hogy hazafelé már kicsit tempósabban jöttem, néha huzamosabb ideig 5000-en pörgetve a gépet.
A motor kifogástalanul bírta, kivéve a hátsó helyzetjelző izzót, amit indulás elött cseréltem, mert kiégett, az új ezalatt az út alatt ismét megadta magát.
Még szerencse, hogy sötétedés elött hazaértam.
sorszám: 20692 (77765)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-17 23:55:02
Elképzelhető. Nekem azt mondták onnan tudom h szimmeringes h ha hajtom füstöl mint az állat. Az enyém is állt pár évet, és szintén bontatlan, de ereszt is. :D A lánckerékszimmering oldja meg a lánc olajozását is. :-)) Jah és sztem sem a trafó, mert ha szivatóval tovább megy akkor vmi benzin-probléma. Szóval esélyes a szimmering.

Minden jót

gab
sorszám: 20691 (77764)
(előzmény: huri, 2007-06-17 23:48:13)

 
 
huri
válasz erre | email2007-06-17 23:48:13
hello gab!
Köszi a segítséget de én ezt már végig jártam
még a trafót nem cseréltem de szerintem nem az a hibás
A szerelő azt mondta hogy főtengyelyszimeringes lehet
Na szerintetek ez lehetséges mert végülis még bontatlan a blokkom és állt is vagy 4-5 évet szóval elkébzelhető.
sorszám: 20690 (77763)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-17 23:40:15
Hello. Én a benzin útját járnám végig. Benzincsap, tűszelep, benzinszint... Sok szerencsét!
üdv
gab
sorszám: 20689 (77762)
(előzmény: huri, 2007-06-17 22:02:41)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-17 23:12:41
Ez engem is érdekelne. Nekem ugyanezt a schwalbem csinálja és nem birok rájönni mér mert minden ki lett cserélve. Megszakito trafó kondi kábel pipa gyertya. Beállítottam a benzinszintet. Letömítettem nem sziv falsot. Az én gépembe nincs erő emiatt. Illetve nem olyan mint régen. Nem húz
sorszám: 20688 (77760)
(előzmény: huri, 2007-06-17 22:02:41)

 
 
huri
válasz erre | email2007-06-17 22:02:41
Hellóztok!
Segítséget szeretnék kérni ugyanis van egy ts 125-ös motorom és ha pörgetem akkor megtorpan majd húz megint megtorpan megint megindul majd leáll.De ha szivatót adok neki akkor tobább megy vmint ha melegebb van akkor hamarabb csinálja ezt de ha csak max vagy 70-el megyek akkor meg simán jár.
A szerelő már adott tanácsot de kiváncsi vagyok ti mire gyanakodtok vagy hogy csinált e ilyet vkinek?
Előre is köszönöm a segítséget! Hellóztok!
sorszám: 20687 (77758)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-06-17 21:32:21
Csak nehogy műanyagot vegyél, az elég bóvli, jön ki mellette a benzin, ha teletankolod.
Amúgy átgondoltad mire kell? Cukros rosszakarók ellen mindenképp hasznos, de benzintolvajok ellen egyáltalán nem véd.
sorszám: 20686 (77756)
(előzmény: Sólyom, 2007-06-17 11:33:23)

 
 
kisuji
válasz erre | email2007-06-17 21:20:41
(etz 250)Az olajat nem csak az olajleeresztő csavarnál lehet leengedni, úgyanis ott nem is jön ki az összes.
A gyári könyvben is az olajleeresztést az olajcsavar és a olajdekni fogó középső alsó csavar:) kicsavarásai teszi ki.
sorszám: 20685 (77755)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-17 21:06:37
HA cellazárlatos az akksi akkor önmagában lemerül. Olyan mintha fogyasztónélkül merítené magát. Feltöltöd kiveszed és ha lemerül 1-2 nap alatt csontra, akkor az.
sorszám: 20684 (77754)
(előzmény: _gab_, 2007-06-17 14:53:03)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-17 15:29:41
Ezt külön nem lehet kapni.Egy jó maróssal kell megcsinálni, és belepréselni egy új perselyt.Jobbat nemtudok.
sorszám: 20683 (77742)
(előzmény: anybody, 2007-06-17 12:10:03)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-17 14:54:53
3000es fordulat.
sorszám: 20682 (77740)
(előzmény: _gab_, 2007-06-17 14:49:56)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-17 14:53:03
Köszi neked is. Hogy tudom megnézni h cellazárlatos-e az akksi?
sorszám: 20681 (77739)
(előzmény: asztalos, 2007-06-17 14:26:37)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-17 14:49:56
Köszi a választ. 50nel mentem 4.ben szóval olyan 3500 as ford. Ma reggel szétszedtem és az egyik szénkefe vezetéke kicsit ki van szőrösödve(ami a szénkeféből jön ki). Ami viszont a fesszabhoz megy (D+) az meg van sérülve. Pontosabban megolvadt a szigetelés. Ez lehetett a gond? Most akarok venni elektronikus fesszabot és nem szeretném ha baja lenne. Szóval kicserélem a szénkefét és a vezetéket (D+). És akkor most az elektronikusnál le kell venni az előtétellenállást vagy nem??
sorszám: 20680 (77738)
(előzmény: Péter mz, 2007-06-17 13:45:05)

 
 
asztalos
válasz erre | email2007-06-17 14:26:37
Valamelyik kábeled letestelt, nézd át alaposan a vezetékelést. Nekem is ts-em van és elég sokat szívok az elektronikájával. Nézd meg az aksit is nem-e cellazárlatos.
sorszám: 20679 (77736)
(előzmény: _gab_, 2007-06-17 10:39:15)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-06-17 13:45:05
lehet felment akár 9voltra meg talán még az Amper is jól megnőtt és ezt nem birták a kábelek.De mindenképp itt kell keresned a hibát valahol:A dinamó átnézése ,szénkefék,az az 5 ohm-os ellenállás,gyujt.kapcsoló meg a fesszab de annak már akkor ugyis mindegy.Amugy mekkora sebeséggel mentél?Mert a mechanikusnak van dolga sokat szabályozni nagy fordulaton.
sorszám: 20678 (77732)
(előzmény: Péter mz, 2007-06-17 13:38:33)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-06-17 13:38:33
Hát először is lehet hogy 16 A os volt a biztositék ami nem jó inkább a 8 as jó.Most nemmondomn biztosra de ha 8 A ops lett volna mondjuk a 16 os helyett nem égett volna el semmi.Amugy a hiba oka szerintem az lehetedd hogy lehet beégett a fesszab érintkezője a töltés meg
sorszám: 20677 (77731)
(előzmény: _gab_, 2007-06-17 10:39:15)

 
 
Sólyom
válasz erre | email2007-06-17 13:33:28
köszönöm! holnap megyek is arrafelé.

egyébként előrebocsátom, hogy teljesen kezdő vagyok, úgyhogy ha nagyon hülyeséget kérdezek vagy mondok, akkor kéretik ezt figyelembe venni. ;)
sorszám: 20676 (77730)
(előzmény: chevy001, 2007-06-17 11:39:51)

 
 
Sólyom
válasz erre | email2007-06-17 13:24:07
de bizony :)
sorszám: 20675 (77727)
(előzmény: somanova, 2007-06-17 11:44:11)

 
 
anybody
válasz erre | email2007-06-17 12:10:03
Üdv, mindenkinek!
Lenne egy kérdésem hozzátok! Etz 125-ben a kuplungtengely jobb oldalán ugyebár van egy tűgörgős csapágy! Namármost az a tűgörgős csapágy belemegy egy persely féleségbe, amely az öntvényben van!
Nekem az a persely radikálisan ki van kopva, az új tűgörgős csapágy is eszméletlenül lóg benne! Lehet olyan perselyt kapni, vagy valahogyan megoldani ezt a problémát?
Ha valakinek volt már ilyen problémája kérem mondja el, hogyan oldotta meg!
Előre is köszönöm! :)
sorszám: 20674 (77724)

 
 
somanova
válasz erre | email2007-06-17 11:44:11
SÓLYOM - ha meg lehet kérdezni akkor honnan vetted az etz-t , csak nem pápáról????
sorszám: 20673 (77723)
(előzmény: Sólyom, 2007-06-17 11:33:23)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-17 11:39:51
mofaker.hu itt nézd meg!
sorszám: 20672 (77722)
(előzmény: Sólyom, 2007-06-17 11:33:23)

 
 
Sólyom
válasz erre | email2007-06-17 11:33:23
Sziasztok!

Tegnap óta boldog tulajdonosa vagyok egy ETZ 250-es motorkerékpárnak :) Biztosan sok kérdésem lesz majd, de az első: hol lehet zárható tanksapkát szerezni a gépre?

Előre is köszönöm a segítséget!
sorszám: 20671 (77721)

 
 
h0o2a7j6
válasz erre | email2007-06-17 11:15:08
zozoka71, ZsoZol köszi!
sorszám: 20670 (77716)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-17 10:39:15
Üdv! Segítségre lenne szükségem. A minap a TS125-ösömön leégett a fesszab. Motorostalálkozóra mentem és menet közben kigyulladt a töltésjelző elég erősen és el is aludt (sztem kiégett mert nem világít azóta). Mentem még vagy 25 km-t és megnéztem a fesszabot és az egyik vezeték szénné égett. Ami felül van a tekercsek felett. Nem nyúltam semmihez, lesz ami lesz. Hazahozott (40km), de már épphogy és minimális világítással. (hely.jelző) Gondolom az akksiról ment, mert nem volt töltés. Az 5ös állásban sem ment.(betolós) A kérdés, mi okozta ezt és hogy lehet javítani???

Előre is köszönöm!

Üdv
gab
sorszám: 20669 (77714)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2007-06-17 09:45:48
Relé, asszem tekercs is, egy jó adag vezeték és mindezt szakszerűen bemadzagolni
sorszám: 20668 (77712)
(előzmény: h0o2a7j6, 2007-06-17 02:15:54)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-17 09:11:48
igen, sajna rájöttem:(Mondta a fényezőm, hogy semmit nem érek, így vele.Muszály lessz a szórógitt.De nekem aztmondta, hogy nitros szórógittet vegyek vagy miet:/
sorszám: 20667 (77710)
(előzmény: Keri, 2007-06-16 21:29:43)

 
 
zozoka71
válasz erre | email2007-06-17 08:46:03
a tábla az első villán van,a váz szám,az ülés tartó nyúlványon,hátsó,jobb oldal
sorszám: 20666 (77709)
(előzmény: h0o2a7j6, 2007-06-17 01:32:18)

 
 
zozoka71
válasz erre | email2007-06-17 08:27:13
a tábla az első villán van,a váz szám,az ülés tartó nyúlványon,hátsó,jobb oldal
sorszám: 20665 (77704)
(előzmény: h0o2a7j6, 2007-06-17 01:32:18)

 
 
h0o2a7j6
válasz erre | email2007-06-17 02:15:54
Elfelejtettem megkérdezni, hogy szintén tropyhoz az irányjelző rendszer miből áll, mi kell hozzá? Gondolom maga az irányjelzők, aksi, kapcsoló, de mitől fog ez nekm villogni?
találtam két ilyen dolgot nem tudom melyik lenne nekem jó?
1:
http://www.vatera.hu/iranyjelzo_ado_27930352.html

2:
http://www.vatera.hu/veteran_jarmure_uj_6v_os_elektromos_indexszaggato_27963407.html
sorszám: 20664 (77701)

 
 
h0o2a7j6
válasz erre | email2007-06-17 01:32:18
Trophy-nak hol van a táblája amin a gyártási év, típus stb szerepel?
A vázszámot merre keressem?
köszi!
sorszám: 20663 (77700)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-06-17 00:47:36
Igen szimónál hallottam már, de ETZ-nél valahogy nem . Lehet, hogy csak én vagyok tájékozatlan. Már kérdeztem egyszer a szerelőmet hasonló dologról. Konkrétan, hogy mi lenne, ha vékonyabb vagy egyáltalán tömítés nélkül raknám fel a hengerfejet és azt mndta, hogy a henger pereménél, ahol még laposan emelkedik az égéstér ott öngyulladna a benzin és kopogna a motor. Esetleg az egész hengerfejben átalakítást végeztetni nem lehetne? Szóval hogy a peremét lejjebb, de ezzel együtt a felsőbb részekből is egy kicsit, hogy az arányok ugyanolyanok maradjanak és sehol se legyen túl kis hely a dugattyú és a hengerfej között.
sorszám: 20662 (77699)
(előzmény: Keri, 2007-06-16 21:36:59)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-06-17 00:39:12
Ezek közül nekem csak 1 van. Az akkufeszültség mérő 1 kétszínű leddel!
Az nagyon okos, alacsony feszültségen csak a piros Led ég, ha 12V körül van akkor a piros+zöld=sárga, ha 14Vkörül akkor a zöld túlfeszültségnél elalszik.
Josephnek igaza van hogy nincs rá olyan nagy szükség, csak az én motoromon minden elektronikus, a feszültségszabályzó is, indexrelé is(a szocimotoroson van a rajza, nagyon hasznos és olcsóbb mint megvenni a mechanikusat ami hamar tönkre megy, ez meg nem megy tönkre). Ezért nics töltésvisszajelzés sem. Ez a kapcsolás az összes problémára megoldás. Ha van töltés akkor lesz elég feszültség az akksin emellett ha fesszabályzó elromlana akkor is jelez.
Hőmérőről annyit, hogy 'minek jársz pecázni, ha a boltba is vehetsz halat'. Egyszerűen csak az építés örömére. Én még digitális fordulatszámmérőt is tervezek rá. hogy pontosan ki tudjam számolni, mennyivel megyek. Mielőtt mondaná valaki a bicikliórát az nekem nem működik.
Távoli terveim között még PIC-es előgyújtásvezérlő is szerepel.
sorszám: 20661 (77698)
(előzmény: -ricsi-, 2007-06-16 16:30:00)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-16 23:05:44
Üdv! Segítségre lenne szükségem. A minap a TS125-ösömön leégett a fesszab. Motorostalálkozóra mentem és menet közben kigyulladt a töltésjelző elég erősen és el is aludt (sztem kiégett mert nem világít azóta). Mentem még vagy 25 km-t és megnéztem a fesszabot és az egyik vezeték szénné égett. Ami felül van a tekercsek felett. Nem nyúltam semmihez, lesz ami lesz. Hazahozott (40km), de már épphogy és minimális világítással. (hely.jelző) Gondolom az akksiról ment, mert nem volt töltés. Az 5ös állásban sem ment.(betolós) A kérdés, mi okozta ezt és hogy lehet javítani???

Előre is köszönöm!

Üdv
gab
sorszám: 20660 (77696)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-16 21:47:54
Köszi
sorszám: 20659 (77688)
(előzmény: Keri, 2007-06-16 21:25:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-16 21:36:59
bármit is csinálsz ami a teljesítményt növeli, az növeli az alkatrészek terhelését.
Különben meg szokás ezt csinálni.
kb 0,1-0,2mmert vagy kevesebbet leszednek a hengerfej tömítő éléből és ez végnyomás növekedést okoz, végedményben teljesítmény növekedést.

Főleg szimónál csináltuk ezt.
sorszám: 20658 (77687)
(elözmény: levendel, 2007-06-16 01:26:21)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-06-16 21:33:27
Pedig a földelés-színű szigszalag mindent visz :)
És a 12000 valóban irreálisan magas ár. Ha a vízfejváros környékén laksz, viszonylag könnyű szép és jó állapotú bontott órához, de akár a mütyűrökhöz is hozzájutni bontósoktól.
Van pl Csillaghegyen egy motorboltos krapek, akinél múlt héten vettem pár százasért endékás, de zsír új krómbetétet a tankomra (viszketek:), korábban meg originál új gumi rezgéscsillapítót a hengererbordák közé 100/db áron.
sorszám: 20657 (77686)
(előzmény: -ricsi-, 2007-06-16 16:25:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-16 21:29:43
ha vettél fillert (szórógittet) akkor nem kell alapozó.
Ha nem vettél akkor meg vegyél...mondjuk vázhoz nem kell, (oda jó az alapozó) de a szépen fényezett felülethez szükséges, mert az biztosítja a homogén színhátteret, valamint ezzel lehet tökéletes optiakai felületet biztosítani.
sorszám: 20656 (77685)
(elözmény: levendel, 2007-06-15 16:05:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-16 21:25:50
vastagabbal mehet
sorszám: 20655 (77683)
(elözmény: levendel, 2007-06-15 15:54:37)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-16 19:18:07
Urak, mostanában a 250-es Tz-men érezhetően megváltozott a sebességváltás finomsága, ezért, valamint mert az idén még nem cseréltem olajat, gondoltam ledobom belőle. Nem is volt gond addig, amíg rájöttem, hogy nem bírom leszedni a baloldali dekli alsó csavarját roncsolás nélkül, ezért azt nem bántottam (a könyve írja, hogy azt is ki kell csvarni. Kb. 3 deci -talán annyi sem- jött le belőle, igaz az aranysárga volt. Kérdésem, hogy csak az olajkeeresztő csavarnál lejöhet-e a teljes benne lévő olajmennyiség, vagy maradt még benne?
sorszám: 20654 (77680)

 
 
kisuji
válasz erre | email2007-06-16 18:31:12
Bocs ha hülyén tettem fel a kérdést:D
sorszám: 20653 (77678)

 
 
kisuji
válasz erre | email2007-06-16 18:29:33
Kösz az infokat a karbival kapcsolatban!
Találtam egy pályamz-t amin egy 300 yamaha karbi+reed szelep+rezó van és ha jól emlékszem a végsebesség 160 felett lett.
Szóval az a kérdésem, hogy ki tudja, hogy a gyári karbin kívül pontosan még minek a karbia jó a 250 etz hez?

előrre is kösz
sorszám: 20652 (77677)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-06-16 16:30:00
köszi a kapcsolási rajzokat... :) átnézegetem, amint lesz egy kicsit több szabadidőm rá... a megépítéssel nem lesz gond, van egy kis jártasságom az elektronikában...
kipróbáltad már valamelyiket?...
sorszám: 20651 (77675)
(elözmény: levendel, 2007-06-16 14:40:14)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-06-16 16:25:10
nem-nem... :) félreértesz... :)

a filléres ár alatt azt értettem, hogy nézegettem az alkatrész árlistákat, és mondjuk egy fordulatszámmérő kemény 12000 HUF... na most nekem annyit nem ér az egész, hogy "vagyonokat" költsek egy (ahogy írtátok) kiegészítő műszerre, akkor inkább átszerelem a gyári kettes óratartót...

esztétikailag meg csak arra gondoltam, hogy a lámpabúrán tátong egy lyuk, a sprirál meg lóg, és nem akarom egy zöld-sárga szigetelőszalaggal a teleszkópszárhoz ragasztani... :)))) semmi feltűnési viszketegség... :))))

de azért köszi az építő jellegű kritikát... :)
sorszám: 20650 (77674)
(elözmény: levendel, 2007-06-16 13:31:29)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu