:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
asszem 125ösön csak le kell húzni a bal deklit és utánna mehet, csak az a gondom h a kuplung lánc olajban megy-e vagy nem?
Mert ha nem akkk "csak" le a dekli....
CSAK nem tudom bizt azt nem akarok sokat szarozni vele...
251-esen azzal jár hogy kuplungot kell leszedni:O, meg utanna se vmi könnnyű munka (legalabbis én sokat szoptam vele mire sikerült megfelelöen előfeszíteni majd vhogy össze is rakni)
Hell!
Valaki segitsen abban h hogyan kell kicserélni a berugó vissza húzó rugóját? Kb. mekkora meló és nem gáz ha egy ideig nem cserélem ki???
By:Bálint
Én tegnap hoztam fel Pestre a frissen vásárolt ETZ-met, és reggelre nem volt a helyén a tanksapka.. rendőrség előtt állt egy kamera alatt.
Mondjuk a tank nem volt zárható (remélem holnapra már az lesz).
Ha jól tudom nektek van egy oldalkocsis pancsitok? :D
Én is Kiskunmajsán lakom.
Én semmi pénzé nem tartanám a ház előtt. Kitudja este miféle vandálok mászkálhatnak arra, rossz belegondolni:|....
Probald akkor beprotezsalni vmi garázsba, vagy béreljetek többen egy garázst akkor realative olcsóbb a költség, vagy lépcsőházban...ilyesmik. Manapság az utcán tárolni nem kifizetődő dolog SZERINTEM. Én legalabbis tutira nem hagynék ott semmit se, jobb biztonságban tudni az értékeinket.
Hi. Engem is érdekelne csak előbb papírok kellenének mocira.:) Majd jövőre:( ( Amúgy Jawam van)
hi...
lassan elkészülök az ETZ-251-el... :) de nagyon úgy néz ki a dolog, hogy kénytelen leszek a városban a ház elött tartani... kinek mi a tapasztalata, hozzányúlkálnak ezekhez a jó öreg járgányokhoz bizonyos kétes alakok?... nem szívesen hagyom a ház előtt. de most a kiadások mellett még egy garázs bérleti díj már nem fér el... :(
Hi!
Engem érdekelne a dolog, csak nem tudom, hogy elkészülök-e addig motorral, ha nem akkor megyek faterom TZjével :D
Ja egyébként Kiskunmajsai vagyok
Köszi. Úgy kötöttem. Működik rendesen. Rem nem lesz vele gond. :D
üdv
gab
Addi!
Egy ilyen csavar sztem kb. két fillér egy Mz- re??!!
Szedd le inkább és ereszd ki azt az olajat! :)
A kimérés meg nem ördöngősség, csináld ésszel!
Nem kell itt csavart etc. figyelgetni- veszel egy liter Castrol Ep 80- as sebváltóolajat- kimérsz belőle egy decit, a többit meg döntsd bele. Ennyi..
Bocs télleg 250- es csak a hajtásnál kiakadtam... :))))
Ha 6000- el akarsz pengetni autópályán végig- akkor sztem nem biztos hogy meglátod a tengert??! A tz nem erre való- gondolom 250- es ről van szó???
Maradj inkább a 90- 100- as utazónál akkor sokáig fogja bírni. Valamit- valamiért, arról nem is beszélve hogy nyélgázos hajtásnál számolhatsz a kb. 7- 8 lityis fogyasztásra....
Számold ki megéri- e neked??
Szegeden tud valaki egy helyet ahol olcsón és jól fúrnak etz hengert?
Szia joco!
Én ott leszek- bár régen nem fórumozom már erre felé intenzíven. Meg a Tz is átalakult egy Kawára, de, nem feledem honnan jöttem. Ha akarod röffenhetünk.
Csütörtökön ott leszek már.
Metál festés alá pedig 1000- 1200 -as papírral! És a tőltőalapozót át ne csiszold! Akkor jó a felület ha tapintásra olyan mint az üveg! De ez mint mondtam csak metál alá!
Rücskök sehol ne legyenek rajta ha lamostad és megszáradt! A fény felé fordítva ránézhetsz ott meglátod majd hogy jó- e?
Nem egy hülye gondolat a főtengely felújítás- főleg hogy mondod a csapágyak is kivannak. Ha a főtengely hajtókar és csapágyak is hasonlóan lógnak mindenképp újítsd fel a főtengelyt!
Naja- csak a szórógitt az nem egyenlő az alapozóval, az csak töltésre való! A Legjobb egy két komponensű töltőalapozó, és akkor hacsak nincsenek nagy egyenetlenségek a felületen- el is felejtheted a szórógittet.
Másrészt a szórógitt alaposan megvizsgálva egy nem éppen üvegsíma felületet képző anyag- kissé úgymond "szivacsos a felülete", tehát arra nem ártott volna töltőalapozót is nyomni!
De hát ki ki ahogy akarja.
A leeresztő csavarnál le kell jönnie az olajnak. 1 deci sem fog benne maradni csak az esetleges olajsár. Ha töltöd fel akkor a nívónál láthatod meddig van. Ha annál az ellenörző furatnál már fojik akkor fullon van. Ezért óvatosan öntsd és figyeld a furatot ennyi.
Mi valószínű megyünk de nekünk itt van egy köpésre ott lehet találkozunk remélem addigra kész lessz a paripa.
Talán most sikerül kimerítő választ kaptom egy gurutól :-) : mostanában a 250-es Tz-men érezhetően megváltozott a sebességváltás finomsága, ezért, valamint mert az idén még nem cseréltem olajat, gondoltam ledobom belőle. Nem is volt gond addig, amíg rájöttem, hogy nem bírom leszedni a baloldali dekli alsó csavarját roncsolás nélkül, ezért azt nem bántottam (a könyve írja, hogy azt is ki kell csvarni. Kb. 3 deci -talán annyi sem- jött le belőle, igaz az aranysárga volt. Kérdésem, hogy csak az olajkeeresztő csavarnál lejöhet-e a teljes benne lévő olajmennyiség, vagy maradt még benne? Mi van akkor, ha feltöltöm olajjal, mennyit tegyek bele, hogy a kellő mennyiség legyen benne? Mi van akkor, ha 9 decit tennék bele, arra számítva, hogy mind lejött, és esetleg jóval több lenne benne a kelleténél? Előre is kösz.
2K-s festék alá jó a nitro szórógitt nekem nem volt vele bajom. A szórógittet meg legalább 2-3napig hagyd száradni aztán vagy vizes 800-as papírral vagy pedig száraz csiszolószivaccsal menj át rajta.
Hali emberek!
Megint van gondom.Mégpedig az, hogy kéne szórógittet vennem.2K-s fényezést fújok rá, és erre jó a nitró szórógitt?Vagy van külön 2K-s?Ez lenne az egyik.A másik, hogy fúrás érettlett a hengerem, és felakarom fúrni.És mintha kotyognának egy kicsit a csapágyak, és gondoltam akkor kicserélem, hogy ne kelljen széhúzni később.De viszont hamár szétvan húzva, akkor a főtengelyt is felkéne újítani, mert ugye nagyobb erőtkell kibírnia, és lehet, hogy aztmár nem bírná.Mit gondoltok erről?Előre is köszönöm a választ!
Üdv!
A dörzsárazás se rossz gondolat, de egyáltalán miért akarsz nagyobb tűgörgőt belerakni?Az a legegyszerübb, hogy kimarod, vagy ki dörzsározod a perselyt belőle, és belepréselsz egy AL, vagy egy ALbronzból készültet.Mondjuk a dörzsárazásba nem vagyok biztos, talán itt valaki jobban tudja.
Az nem lenne jó ha dörzsároztatva lenne és a 15*19*13-as tűgörgő helyett egy 15*20*13-as menne bele?
Hali mindenkinek!
Július 5-6-7-(8), Kisújszállás motoros találkozó lesz. Van valaki aki tervezi inen a forumból, hogy jön?
Én(mi) Kiskunfélegyházáról megyek(ünk) pár motoros cimboránkkal, s szíves várunk minden olyan közeli motorost aki csatlakozna hozzánk!
Többet nemtok, vagyis pontosabb infot előre mondani, de igyekszem!
Üdv.: K József (Ja én is ETZ-s)
végigpengetsz-et akartam írni.
Hát hogy az istenbe tenne jót?6300 a mx fordulatszám, és ta alatta 300-al akarod 500km-en keresztül pörgetni?? Ha így végigpagatsz vele egy ezrst, kb annyit öregszik a blokk, mintha normálisan (max 5000-5200)mennél vele 5000km-et. Bár attól függ mennyire vagy a tengertől, mert ha csak vagy 50km, akkor húzhatod tovább is:)
na akkor lehet hogy hülyeséget kérdezek de ha teszem fel hogy az én mocim 71-es dugóval 6000-rel pörgetem akkor nem tolódik el a nyomaték felfelé?sokkal többet eszik miont álltalában?
Tényleg 6000-es fordulaton ha megyek akkor az nem tesz neki jót? pl a horvát tengerpartig autópályán?vagy a 6000 még elfogadható?
jah és egy ETZ250-ről van szó
ezt én egyébként már levezettem egy motorkarakterisztikából
Az van, hogy ahogy növeled a terhelést, úgy növekszik a nyomatéki fordulatszám.
Azaza, ha jobban húzod a gázt, akkor magasabb fordulaton lesz a maximális nyomatéka. Ha kicsit húzod akkor ugye gyorsul egy darabig, de elöbb megáll a gyorsulás, ez azért van mert a nyomatéki fordulat alacsonyabb fordulatszámra fog esni.
Vagyis, ha kevésbé húzod neki akkor is a nyomatéki fordulaton fog a leg kevesebbet fogyasztani, viszont ilyenkor lényegesen alacsonyabb fordulaton lesz ez a fordulatszám.
Tudni kell azt, hogy a gyári nyomaték görbe maximális terhelésre (csutkagáz) van megadva.
Összességében ez egy bonyolult nonlineáris egyenlet aminek az a végeredménye, hogy a leg kevesebbet az utolsó fokozatban kb 60-70-80as tempónál fogja fogyasztani a gép. (mivel a légellenálás is belszól a játékba)
B+ az a Battery +
A D- Dinamo -
lehet hogy nem ezt jelenti, de így meg lehet jegyezni :)
:D :D Köszi a választ! Be is kötöm. Köszi mégegyszer. Minden jót
gab
ez máér más!én azt hittem hogy te azt hiszed :D hogy a régi benzinektől jobban ment és hogy a mostani visszafogja mert nem akkkora a kompressziótűrésük
Wááá bocs bocs :D:D:D:D nem tom lehet cseh2-őt néztem :D
Azt hiszem hogy B+ a töltésé D- a test :)
Ja, de ez a kevés fogyasztás arra az esetre igaz, ha városon kívül állandó tempoban akarsz haladni. Viszont egyáltalán nem igaz az esetben, ha mondjuk városban csak azért bőgeted ötezren kettesben, mert a könyv azt írta, hogy azon a fordulatszámon kajol a legkevesebbet, és ötvennél meg nem akarsz gyorsabban menni.
MZ TS125 ösről van szó, és mindennap használom szóval kell rá. Három kivezetés stimmel, csak a B+, meg a D- nem világos. Egyik test másik akksi? Melyik melyik? Előre is köszi
Minek rá fesszab?
Mekkora távon használod? Milyen sűrűn állsz meg? Városban használod?
Én 12V-os sámsonra nem raktam fesszabot, ugyanis városban használt indexes. A gyújtáskapcsolóra tettem a töltés kapcsolását. Így ha úgy gondolom hogy elég akkor csak leveszem a töltést... Ha meg látom hogy már csak pislákol az index akkor ráteszem. Ha csak napi 30-40km-ert mész vele sztem teljesen felesleges. Főleg ha ezt városban teszed :)
CRE [-.-]
Tudna vki segíteni? Elektronikus fesszab bekötés. Tudom h volt már téma, de sehol sem találom :(. Két kivezetésben nem vagyok biztos a többi stimmel a mechanikussal. Előre is köszi
gab
Az egyik ismerősöm (szerelő) mesélte, hogy annak idején (92-es benzin körül) annyira levette az előgyújtás a 634es Jawa-ján, hogy ha meleg volt a motor nem állt le a kulcs elfordításával az öngyulladás miatt. :D De 100m -en 100 on volt... Én is gondolkodtam rajta de én féltem a gyári főtengelyemet, ami már így is ad ki hangot. Ha bírja a főtengely sztem érdemes, bár én is inkáb b csak simsonnál hallottam/csináltam.
Sok szerencsét
üdv
gab
na igen azzal a döggel nem is csodálom hogy nem csinált semmit :)
Egy olany motort szerintem nem tud lefogni egy kis karamel :)
főtengely szimering...hát az más dolgot is produkálna, pl nehéz indítás, durva füstölést, és alapvetően nem rángatna csak gyenge lenne a gép, ha dinamó oldali szimering szált el akkor meg nyomja a benzines olajat a dinamó mögül
főfúvóka mérete nem megfelelő, illetve dugulás van valahol a benzin rendszerben
ugyan ezt a jelenséget produkálja egyébként, ha az okos boltosok Simo tűszelepet sóztak rád. Ez tökéletese passzol a TShez de a benne lévő fúvóka lényegesen kisebb átmérőjü, ezért kevesebb benzint kap.
hát ehez nem értek :) Én a festékhez valót kértem
5:1 arányban kell keverni az edzővel, IMPA márkájut használtam , ezzel nagyon szépen és jó minőségben lehet dolgoznim de ez elég drága. Van egy olasz (nemtudommilyen) az olcsóbb és egész jó, bár a felülete nem olyan szép, de amúgy is kell csiszolni fényezés elött, szóval mindegy. Ha jól emlékszem a fillert és a festéket is nitro higítóval lehetett higítani.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|