:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hú, te nagyon ráérsz! :-)
Szerintem ez így első hallásra teljes mértékben kivitelezhetetlen. Van egy csomó alapvető probléma, mint a felömlők, a lökethossz (Ha rövidebb kéne és beljebb fúrod belehúzza a dugó szoknyáját a sonkákba, ha hosszabb kéne arról meg ne is beszéljünk), az elősűrítés, sőt az egész vezérlés szerintem megoldhatatlan.
De hajrá, néha így születnek a nagy dolgok! :-)
A különbséget érzékeltem amikor 110nél megszorult alattam a dugó. Gyári dobbal ez soha nem fordult elő. Ráadásul az utángyártott rosszul van hangolva és hamar ledobja azt a vékony krómot. Én anno inkább jártam szakadt gyárival ami nem volt megnyomva. De jobban huzott vele alacsony fordulaton.
de ha lehetetlen ötlet,ne piszkáljatok,én csak egy lelkes gondolkodó ember vagyok,h h tuningoljam a masinát,vagy hogy tudnám jól átalakítani.(simson)jobb ez így mintha csak folyton járkálnék vele,és sose nyúlnék hozzá.
lehet félreértettél,mert a lökethossz az meglenne,van ts főtengelyem is,és ha belefér,akkor pont olyan távolságra fúrni a közepétől,mint amennyire a ts-é van.tehát lökethossz azonos lenne.így kapnék egy 50es simó blokkot,ts hengerrel.amit belerakhatok a simómba,és még a rendőr sem merne kötekedni ezzel már.mert csak a henger más.de ebbe tuti nem kötne már bele.meg kimagyaráznám h az új hengerek ilyenek nagy bordákkal.
sorszám: 21047 (78490)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-26 19:55:51)
Hali. Elég hülye ötlet. Lökethoszra nem gondoltál? főtengelysonkálat vonalba kell fúrni és a csaphoz illeszteni. Nem olcsó mulatság. Jobban járnál ha egy ts blokkot szereznél és a sonkából leszednél, a hiányzó részt kipótolni a karterben és már kész is pörgös de kis fordulaton gyenge motor.
mostanában azon gondolkozom,h szerzek egy simson 50es blokkközepet,és egy + simson főtengelyt,aminek épek legyenek a sonkái meg menetek,és ha biztonságos méretek közt lehet tartani,akkor a simó főtengelybe a csapszeg furatának túloldalán furatok egy ts,nek való furatot,és összerakatom ts hajtókarral a főtengelyt,és kiegyensúlyoztatom a furatokkal az esztergályossal.namost utánna a ts hengernek valahogy kialakíttatom olyanra,akár aluminiumból esztergáltatni hogy jó legyenek a blokkban a kis felömlők.lehet h nem voltam érthető de lehetséges szerintetek?+kap új csapágy meg minden.ha lenne elég széle a sokának a simóénak,hogy belefé a ts csapszege,és még van elég vastag furat,akkor mien erős lenne már:)
Sziasztok.Szeretnék venni egy etz 250-est olvastam róla véleményeket irtak hideget, meleget.Szerintetek mennyire megbizható a gép,és lehet-e hozzá alkatrész kapni? Köszi
Ha ez igaz, akkor szerintem az illető szégyellheti magát. Mindíg azt olvassa az ember, amikor ír, hogy "írjatok bizalomal", utána meg ezek szerint csak átba****a az embert.
Ha szart árul, és ha ennyire megbízhatlan, akkor......majdnem mondtam valami csúnyát. ha meg ennyire megbízhatatlan, akkor meg minek akarkodik itt....
igaz én nem vettem tőle sose semmit, de nem is fogok. Ha egyvalaki panaszkodik valakire, azt nem mindag kell elhinni, de ha ennyiszer olvasni, abban már tényleg van valami.
mzzzz
mzzzz
Sziasztok!
SOS kellene hogy kell bekötni a féklámpa visszejelzöt?Köszi Némó
Utángyártott és lehet, hogy szarabb is, de csillivilli és zsír új, amit ma reggel vettem a Mo-Fa-Ker -ben 7 ezer forintért... :-)
Szevasztok!
Nem tudja valaki, hogy a sebességmérõ óra javítható valahogy? Pontosabban az érdekelne,hogy szét lehet e szedni valahogy sérülésmentesen?
Mint az előbb is irtam én nem dőltem be. Ami negem illet győri vagyok és ahhoz hogy én pénzt adjak valamiért ahhoz előbb megnézem a cuccot de akkor el kell utaznom érte. Manapság nem olcso buli Pestre rohangálni. A gyerek már akkor gyanús volt mikor nem akart képet küldeni. De én is szívtam a sok levelezéssel meg azzal hogy vártam és közben adódott jobb lehetőség ami meg elúszott.
FIGYELEM!!
NE IS PRÓBÁLJÁTOK A STREETESTŐL VENNI SEMMIT!!
Gyári kipuffot akartam venni. Hálistennek nem jött össze a bolt de utángyártott szart akart eladni katonaiként 12ér.
Jó. kösz még 1x.
csak azért kérdeztem, hogy hogy ismerem fel, hogy ne kelljen teljesen az eladóra hagyatkozni.( tudom ... elég gyanakvó vagyok, de vannak már rossz tapasztalataim)
Hali! Nem tudja vki h milyen csapágyak kellenek a TS250be és a TS125be? (főtengely...)
Előre is köszi
üdv
gab
Kisipari (sokesetben) szar cuccal is meg lehet jól csinálni, de könnyen elképzelhető hogy az általában favorizált kicsi illesztési hézagok felejtősek...
Így van ezt csak én is alátámasztani tudom!
Anno venni akartam egy fehér indexbura szettet. Kb a 3 mailre volt hajlandó reagálni mikor kicsit durvábbra sikeredett. Aztán meg mondta hogy feladta a cuccot ami érdekes módon 3hét alatt se jött meg, de ugye mondanom se kell hogy papirja hogy merre tart a küldemény a mesébe se volt. Aztán telefonálgatások emailek tömkelege után azt mondta neki nem ér ennyit a "jó hire" és küld másikat. Érdekes módon ez már 2 napon belül itt volt. Multkor is irtam neki sárvéfő ügyében azóta is ír visszafelé.
Szóval MESSZIRŐL KERÜLJÉTEK EL!
pandagyik a ti sztoritok mi volt?
csapszegnek meg mindegy, általában a dugatyú tartozéka, csak a magyar kereskedők szeretik külön eladni
dobozára szokták ráírni, meg az eladótól így kéred, ezenkívül van a Berta, annak is a dobozára írják rá
Kösz a választ.
Csapszegekről nincs valami tapasztalatod?
És egyáltalán honnan lehet felismerni a lengyel gyártmányt?(színe,szaga) :)
A dugattyúnál még el tudom képzelni hogy ráírják, de a gyűrűknél....
nincs nagy választék, mindenki azt veszi amit kap :)
vegyél lengyel dugatyút ha tudsz, azt sokan dícsérik, de nekem a Bertával sem volt gondom
gyűrűből viszont egyértelmüen a lengyel a nyerő
A dugatyú súlya tök mindegy, olyan elhanyagolható a különbség hogy nincs mérhető értelme. Én egyszer a halálba könyítettem egy dugatyút és kemény 5grammot sikerült lefaragni, pedig még a feliratokat is elsimítottam belül.
csak úgy kiváncsiságból...milyen rossz tapasztalatod volt vele? gondolom ez mehet publikusra, mert mást is érdekelhet
Tényleg nem tud senki semmit az előző kérdésemhez?
Most nyáron szeretném összerakni a blokkomat és ha már vacakolok vele, akkor szeretnék olyan blokkot ami nem rázza szét magát 1-2 év alatt.
Hali!
Hát egen...aki olcsón jót hirdet, az több mint gyanús...és sajnos van egy új irányzat is, aki a szart hirdeti drágán (ennek is sokan bedőlnek, lévén, egyre fogy a jó minőségű alkatrész a szocikhoz és így azt hiszik hogy ha drágán vette az már biztos jó....:-(
cső. jó jó jó értettetem csak meg kérdeztem. majd ma kicserélem.
Admin úr!
tessék ezt a trógert innen kitiltani!!!
Még a végén valaki beugrik neki aki nem olvassa a régebbi hozzászólásokat!!
NE VEGYETEK A STREETEStől SEMMIT!!!
ALKATRÉSZEK! Vadonat új SIMSON és MZ, JAWA illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
Van egy eladó ETZ generátor forgórészem 3000 ért, vagy csere is érdekel vmi finom cuccra,pl. fékkar :)
bubue@freemail.hu
az van, hogy az a nyelv az úszón kikopott, vagy elferdült (mert valaki kézzel görbítgette) és ezért akad a tűszelepben.
Menet köben a vibráció miatt ez nem gond, csak áló helyzetben jellemző a fenakadás
érdemes drága úszót használni mert az nem görbül olyan könyen, és annak a beállításai is jók alapból. Az olcsó az csak sima rézlemez tartókkal van összerakva a drágán ez a tartó domborítva van és sokkal merevebb.
a felujító készlet gagyi, ha tudsz vegyél külön tűszelepet, illetve úszót is cserléd, a többihez nem nyúlnék abból jobb az eredeti
ja és a 125ös etz tűszelep az jó, de arra figyelj, hogy véletlenül se simsonhoz valót adjanak, mert azon nem folyik át elegendő benye, de a sötét kereskedőket ez nem érdekli, és rendszeresen rásozzák az emberekre, hogy "jóaz bele"
tévedés, extra üzemanyag+levegő puffer, tehát szükséges és és ennek a térnek a helyes kihasználása a legjobb 2T tuningok alapja
Bocs, de te minden áron tönkre akarod tenni a dinamot, akkut és ami még van elektromos a motoron?
Cseréld ki azt a szar fesszabot de sürgősen, addig meg egy métert se!!
Hali. A tengely kemény csak köszörülni lehet, a sonkát lehet esztergálni.
Ezt senki sem fogja tudni, ugyanis itt már csúnyán harmonikus rezonanciákkalm és a jelenlegi legerősebb létező számítógéppel talán számolható turbolenciákkal kellene számolni.
A forgatyús hát térfogata, a felömlők alakja és keresztmetszete, a kipufogó, és a szívótorok egészen a légszűrőig egyettlen méretezett szélessávu rezonáns rendszer. Ha bármelyiket megváltoztatod, borul az egész. Nem véletlen külön szakma a tuningolás, és nem véletlenül tudnak csúnyán odapakolni az ügyesebb tuningmesterek egy látszólag nem túl bonyolult tuninggal. Miközben a hozzánemértők szétfaragják a gépet de hatása lehet hogy éppen ellenkező lesz.
Persze az ember mindig tanul, ezért én csak bíztatlak, hogy próbáld ki, de visszafordíthatattlant, ne csinálj :)
Szerintem közepes fordulaton, lehet hogy rápakol kicsit, de magasabb fordulaton a kipufogótól függően akár csökkenés is lehet, alacsony fordulaton nem nagyon fog változni.
Egy jó rezon kipufogóval többre mész inkább annak a méretezéseit próbálgasd.
Alapvetően igazad van, mert a trabi feszab nagyobb áramnál korlátoz csak. Az áramkorlátozás ugye pedig arra való, hogy megvédje a generátort/dinamót, de ha nem terheled túl akkor ez a mechanizmus sohasem fog működésbe lépni, ha meg túlterheled akkor is ott a biztosíték
Normál használatnál, pedig csak a feszültségre kapcsol és az ugyan az mindegyik fesszabnál.
A gagyibb fesszabokban pedig amúgy sincs áramkorlát, akkor meg már inkább a trabant fesszab.
gyenge akku, alacsony alapjárat
emiatt ne aggódj, azok a szimeringek amelyek esetleg érzékenyek lennének erre azokat amúgy is ideje lecserélni :) de a régi szimeringek is bírják
nemvolt hülyeség a trabant fesszab teljesen jó, csak sajnos 6Vosban abból sem kaptam jót
Győri vagy?
Király! smég mondják hogy ezen a vidéken nincsenek szocimotorok:)
nem állandóan folyik persze, de azért ez elég bosszantó probléma no meg veszélyes is
hali4nekem nem az úszó lyukadt ki mert az uj!én a tűszelepre gonlok mindenképp, mert azt szabályozza az úszó!
Hali! nekem is pont ez a bajom az etz-mel! elöszö9r arra gondoltam hogy az uszó jukathatott ki , de ugy e nem allándóan folyt belőle a keró! az uszón állitottam egy picit azóta nem volt rá panaszom! amugy 100% hogy kapsz hozzá alkatrészt! ha rájöttél hogy mi a baja visszairnád hogy tisztán lásssak én is!!???
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy TS 125ös mz-m van és mostanában a tulfolyón néhanéha (egyre sűrübben )folyik a benzinem!szerintem a tűszeleppel lehet valami!szerintetek lehet kapni Ts 125ös mzhez karbifelujitókészletet?amibe minden réz benne van? vagy legalább tüt meg tüszelepet?
oké, akkor még várok vele egy pár napot.A blokk az még jóval későbblesz berakva, mert felújítom.
Sziasztok !
Lenne a mocimmal egy kis problémám, aki "vágós" a témában lécci adjatok ötleteket... Amiről szó van az egy ETZ 250. Az a jelenség jött elő, hogy megy-megy az ember, azt egyszer csak lehörög, leesik a fordulat, nem bírom visszajátszani gázzal sem, és menthetetlenül leáll.(csak párszor sikerült visszahoznom, és az Árkád előtti "csodakörforgalomban" ez elég gáz(Győr)).Majd baromira nem akar elindulni, csak ha megszivatom, akkor is csak pár pillanatra indul be, vagy pár percre,aztán megint lehörög. Alapjáraton elketyeg azért, és inkább üzemmeleg állapotban csinálja ezt.Tehát reggel berúgom, megyek 10 percet, azt kész...1* üzemanyag ellátásra gyanakodtam,vagy dugulásra,vagy a benzin-levegő arányra vagy csak simán a gyertya.Bármit állítottam,nem jött be.Cseréltem már gyertyát is, kipucoltam a karbit, dugulás nincs, benzinszint ok,fuvókák ok.Szikra van, nem hagy ki, bár lehetne kicsit erősebb is.Arra gondolok, h elmászott a gyújtásom vgy illyesmi, 1enlőre kifogytam az 5letekből.
Plíz help, már "mehetnékem" van a motorral :))
KÖSZI
GURU
Sziasztok
150-es etzhez való dugattyúk minősége érdekelne, miért jobb az egyik, miért roszabb a másik? És (főleg) melyik fajta a legkönnyebb?
Ugyanez érdekelne a csapszeg és dugattyúgyűrű témára is.
a leállós 251-hez:
Nem lehet az, hogy egyszerűen csak túl alacsony az alapjárat?
vagy túl nagy teljesítményű izzó van benne?
a simson,ts ezeknek a főtegelyei,mennyire nehéz esztergálni??úgy értem leszedni belőle,fúrni faragni,nagoyn nehezen viszi az eszterga?úgy értem a ts főtengelyt sok pénzér esztergálná meg?
oké köszönöm szépen! valószínűleg marad benn ez ami van... többet érne a gyújtás maga, mint az egész motor. amúgyis fighterezésre használom a gépet... szal oda meg annyit nem dob rajta(ahogy írtátok), hogy ennyi zs-t belefektessek!
Még 1x köszi!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|