hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:10:35
ez meg még hülyébb ötlet, 10km után ledarálná a váltódat, eltépné a láncot, vagy lecsavarná a gumit
Szoktak ilyet csinálni hogy valami kicsi gépbe beleraknak valami durva blokkot, de azt is kompletten és nem közlekedésre.
sorszám: 21099 (78611)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 20:03:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:08:47
miért, hány szimóban ment szét nálad eddig a főtengely? minek erősíteni tovább?
sorszám: 21098 (78610)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 19:45:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:07:08
Akármit írtak róla valószínüleg igaz :)
ugyanis ezek nem mai gépek, a leg fiatalabb is 10éves lehet, tehát ha jó állapotut veszel akkor az megbízható lesz, ha rossz állapotut akkor pedig szívsz vele.
Az MZhez azért nem árt némi szerelési hajlam, tehát ha olyan motor kell amire csak felülsz és mész és csak tankolsz, akkor vegyél egy új Hondát, ha olyan motor kell amivel élvezet motorozni de lelke van, akkor vegyél MZ-t :) Esetleg Jawát, de annak női lelke van és nagyon hisztis :)))
sorszám: 21097 (78609)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 19:26:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:00:34
ez szerintem, bontós vagy fekete kereskedő, aki fórumokat használ a reklámozásra, mert így olyan mintha közűlünk való lenne. Szerintem nem is olvassa a fórumokat, csak egy robot időnként kinyomja a reklámját.

SZólok is HyGynek, hogy nézzen utána mit írt eddig és ha csak reklámot akkor rábeszélem, hogy tiltsuk ki.
sorszám: 21096 (78608)
(elözmény: Somebody, )

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 10:57:32
mondjuk az azért pofátlanság amikor egy utángyártottat akarnak rásózni az emberre gyári áron.
sorszám: 21095 (78607)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 14:28:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 10:55:50
sajnos ez van :(
a Gyári Krauser sem igazán gyári, mert az többe kerül mint a motor.
sorszám: 21094 (78605)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 14:28:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 10:51:54
engedni nem enged, de nagyon bonyolult, aztán meg köpködhetsz amikor le kell vakarni a régi tömítést :)
loctite blokktömítő szilikon, ez sem enged, és roppant egyszerü, ráadásul egy tubus rengeteg összerakásra elég. Én is mindig így csinálom ;-)
Ja és nehogy zsirtalanítsad, csak töröld le az olaj nagyját, akkor késöbb egy rongyal letörölhető a gumi.
sorszám: 21093 (78604)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-28 09:11:39)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-28 10:28:59
Azért frankón eljutottunk a műszaki vizsgától a kotonig :D
sorszám: 21092 (78602)
(előzmény: ADDI, 2007-06-28 09:57:24)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-28 09:57:24
Orvosok arra figyelmeztetnek, hogy a vazelin károsítja a kotont, ami ugye gumiszármazék, úgyhogy csak óvatosan... :DDD
sorszám: 21091 (78599)
(előzmény: creationmz, 2007-06-28 00:23:48)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-28 09:15:46
Egyébként valóban jó az is. Sőt, a műanyag alkatrészeket is frankón lehet vele ápolni.
sorszám: 21090 (78596)
(előzmény: creationmz, 2007-06-28 00:23:48)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 09:15:11
Ott lehet, de jól körül kell nézni....
sorszám: 21089 (78595)
(előzmény: speed, 2007-06-27 15:51:34)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 09:11:39
Papír tömítés egyik felét festékkel lekened és "felragasztod" a zsírtalanított dekni tömítőfelületére. Az így felragasztott tömítés másik felét gépzsírral vékonyan bevonod és kész! Mindíg így csinálom és 1 cseppet nem enged.
sorszám: 21088 (78593)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-28 00:23:48
Tegyetek rá vazelint wazze :D:D:D:D
sorszám: 21087 (78589)
(előzmény: R.A., 2007-06-27 22:42:33)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-27 23:17:15
ne nekem mond, nekem eszemágában se volt szappanozni meg kinylodni, kenegetni. Siman 5perc alatt hölégfuvoval. az anyag kitágul és szépen rácsusszan.
sorszám: 21086 (78587)
(előzmény: R.A., 2007-06-27 22:42:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-27 22:42:33
A szappan rendszerint nem semleges anyag, én nem tenném rá. A patikában fillérekért kaphatsz talkumot, szórd be azzal (egyébként jó a gumiszereléshez is). Ha mindenáron dzsúzozni akarsz, akkor használj semleges anyagot, pl. szilikont.
sorszám: 21085 (78583)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-27 22:38:27)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-27 22:38:27
baromság, hogy olvasztaná szét? Ezek a szappanos vizes dolgok is lehet mukodnek. De ez garantaltan 5percbe kerül.
sorszám: 21084 (78582)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 21:28:03)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-27 22:37:24
Alkatrészellátáshoz. Szabolcs megye. TS125. Az utóbbi időben gázbowdent elekt. fesszabot és szénkeféket vettem. Bowden:hosszabb volt a belseje vagy 6centivel. Fesszab: Távtartó kellett a felfogatáshoz mert a trafótól nem fért. Szénkefe: egy centivel hosszabb volt--->reszelő. Ki kell fogni, és ha talál az ember egy jó minőségű bontottat, érdemes azt rendbetenni. sztem.
Minden jót
gab
sorszám: 21083 (78580)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-27 22:34:38
Hali. Én a markolatot úgy raktam fel h szappanos vízzel kentem be a csövet meg a gumi belsejét. Jó sűrűvel. Megszárad és ragad. Nekem bejött. De az előző ötletek is jónak tűnnek.
Sok szerencsét!!

üdv
gab
sorszám: 21082 (78579)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 21:28:03)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 22:05:36
Na ezért jó a kontaktspré, ha az kiszárad nem fog csúszni tuti,mert zsírtalanít is...
sorszám: 21081 (78576)
(előzmény: -ricsi-, 2007-06-27 21:49:11)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-06-27 21:51:36
tudna nekem valaki 251-es matricát szerezni?... sehol sem kapok... :(
sorszám: 21080 (78575)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-06-27 21:49:11
én is most (kb. két hete) cseréltem lábtartó gumikat meg markolatot... gépzsírral ne is próbálkozz... kend be valami híg állagú olajjal mindkét felületet, és kicsit ide-oda tekergetve szinte kétújjal rácsúszik az egész... ha 1 napot állni hagyod, a gumi összehúzódása miatt kipréseli maga alól a rákent olajat, és nem fog elforogni...
sorszám: 21079 (78574)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:47:45
Illetve bocs- kontakstspré akart lenni...
sorszám: 21078 (78573)
(előzmény: fisi, 2007-06-27 21:46:06)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:46:06
De ha cak letisztítod a csövet és megfújod a gumit és a rudat csavarlazítóval akkor is kiba jó lesz és még megégetni sem fog!
sorszám: 21077 (78572)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-27 21:22:18)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-27 21:34:56
Az én 150-es ETZ-mre olyan 8deci kellett.Váz, hátsóvilla, elsőtelók, hátsósárvédő, rendszámtáblatartó.Elég vastagon lett ráfújva, és még maradt 2deci környékén.A tankot, és az oldaldekniket 6decivel csinálták meg.Mondjuk mások a nagysági arányok, de akkora eltérés azért nincsen szerintem.De fél liter szerintem is elég.
sorszám: 21076 (78568)
(előzmény: fisi, 2007-06-27 21:10:46)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-27 21:28:03
Akkor egyenlőre nem fűzöm át.Fő a biztonság:)
Azthiszem sejtem mi az a hőlégfúvó.De az elég nagy hőt ad le, és nem olvasztja meg a gumit?
sorszám: 21075 (78567)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-27 21:22:18)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-27 21:22:18
Hát nemtom, én most viszem jó kis kpmes szigorítottra, és a 110-es elsőt is visszacserélem 2.75-re, amugy meg minden szart megcsinalok rá eredetire, mert eléggé bevagyok tojva. Egyébként ha nem kéne kpmhez vinnem akkor tudnék ismeröst aki megnézni a papirokat és viszlát. De sajnos most ez nem megy.

Lábtartó gumikkal én is sokat szoptam, de aztan rájöttem a megoldásra. Hőlégfúvó bekapcs, gumi felizitt és rátol, - hm nem is ez a jó szó hogy rátol -, hanem rápöccintem, aztan miutan kihül ráragad.
sorszám: 21074 (78565)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:10:46
peregyesre kb. elég 4- 5 deci festék de attól függ mit akarsz lefesteni?? Ha csk a tankot dekliket, akkor kevesebb is elég lesz...
sorszám: 21073 (78563)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:09:42
Mint alant valamikor írtam van nékem egy VALÓDI GYÁRi 251- es hengerem hozzá való alap török JÓ minőségű török dugóval!
Akit érdekel az keressen meg itt vagy a kawafisch kukac gémail pont com -on
sorszám: 21072 (78562)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 12:26:51)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-27 18:30:48
Sziasztok!

Megint új kérdésekkel bukkantam elő:)Az első az lenne, hogy műszakin a 16-os elsőkerékért szólnak-e?A második az, hogy folyik a váltó, és berugótengelynél a dekniből az olaj.(remélem érthetően mondtam el:/)És oda lehetmég kapni olyan tömítő gyűrűt, és egyáltalán használ?1helyen voltam eddig, ottnemvolt.Az utolsó az, hogy vettem új gumikat a lábtartóra, és a markolatra.Akárhogyan próbálom felerőszakolni rá, nem megy.Próbáltam már, hogy gépzsírral bekenem, meg hogy forróvízbe beáztatom, és úgy rakom rá.Egyikse jött össze.Valakinek valami hatásos megoldása?:)Előreis köszönöm a segítséget!

Csáó!
sorszám: 21071 (78559)

 
 
ede22
válasz erre | email2007-06-27 17:03:52
18-as első kerekem van cserébe ha kell!!
sorszám: 21070 (78555)
(előzmény: Forrest, 2007-06-26 21:25:46)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-27 16:25:35
Elvileg gyárilag volt az ETZ-hez lámpa idom azt valahonnan be lehet szerezni/ tud róla vki valamit??
sorszám: 21069 (78554)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-27 15:52:06
Jah bp-n!
sorszám: 21068 (78552)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-27 15:51:34
Mofaker/Moped91? Itt sincsenek jó alkatrészek? Vagy zichi úti "Mz"-s bolt???
sorszám: 21067 (78551)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-27 12:45:49
Szép darab, de az a ratyedli műanyag sárvédő...ÁÁÁÁÁÁ :-)
sorszám: 21066 (78546)
(előzmény: pandagyik, 2007-06-27 12:30:36)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-06-27 12:44:43
Alkatrészellátással nekem is szomoru tapasztalataim vannak néhány példa; TW-i dugó 2mm-el rövidebb mint a gyári, súbertű használhatatlan kézzel becsiszol vagy bontott, súbertú rögzítő lemez (251-es)nem megy rá a tűre utánna reszel, léptetővilla nem megy fel a tengelyre a furata meg sem közelíti a kivánt felületi minőséget, méretet.
Ja pécsen nem találni semmi használható új terméket.
Kihagytam a láncvédőt a gumi 1 év alatt elrenyhedt a bakelitott után kellett munkálnom, hogy felmenjen a helyére.
sorszám: 21065 (78545)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-27 10:25:38)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-27 12:30:36
Ha már itt tartunk itt egy link ni:
http://cgi.ebay.de/MZ-ETZ-251-KANUNI_W0QQitemZ330136503506QQihZ014QQcategoryZ424QQrdZ1QQcmdZViewItem

Képeket nézzétek meg lent!
A legmókásabb hogy ez gyárilag ilyen, értem ezalatt a 12e ig skálázott órát ami 6e től piros:))) muhahaha
sorszám: 21064 (78544)
(előzmény: pandagyik, 2007-06-27 12:21:24)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-27 12:21:24
Igen. Sajnos ez a tendencia. Nézzetek majd rá az ebay.de-re van szinte minden persze nem olcsó de 100%os cuccok. A bökkenő csak az hogy onnan nem postáznak semmit magyarországra. Csak németországon belül árulnak. Érthető. Én se bíznék mondjuk az ukrán postában:))
sorszám: 21063 (78541)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-27 10:25:38)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-27 10:25:38
Találni jó cuccot, magyarból sem minden rossz, de sajna én úgy látom hogy az utóbbi pár évben kicsit meggyorsult az alkatrészfogyatkozás....plusz sokan próbálnak aranyáron szart sózni a hiszékenyekre...mondván hogy az "gyári"...:-(
sorszám: 21062 (78532)
(előzmény: pandagyik, 2007-06-27 09:53:41)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-27 09:53:41
Bizony ez így van!
És én már egyszer panaszkodtam itt a siulány alkatrészekre. Akkor azt kaptam hogy nemnem azér lehet még találni jót...
Igen lehet hogy Pesten lehet. De nekem az aprobb javításokhoz ezexerint a szart kell használnom amit itt(győr) kapok. Értem ezalatt a szar fékeket a szar dugot a szar hajtókart a szar indexeket blablabla...
Egyszer megcsinálta egy 250est gyári dobbal gyári 9ezres főtengellyel. SKF csapágyakkal minden fasza volt és ée volt papirozva. A világ végéig elvitt volna ugy hogy soha nem nyulok hozzá. Fél évig igy is volt erre elbasztak. Kijött elém egy kurva octavia és kész.
sorszám: 21061 (78531)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-27 08:38:13)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-27 08:38:13
Hali!

Alapvetően kijelenthető hogy nagyon megbízható, csak van egy másik tényező is....igen...az a huszonakárhány...lassan harminc év, ami alatt egy átlag ETZ nem nagyon úszott meg ilyenolyan javításokat, "nagygenerált" amit nem bizti hogy épp hozzáértő kezek végeztek és a megfelelő anyagokkal. E tekintetben a gép előélete sokszor már nagyon követhetetlen és egy esetleg a múltban kipattant kis hiba nem szakszerű orvoslása miatt hatványozottan jönnek elő a bajok sorban...aztán persze ilyenkor terjed el az hogy "az MZ szar" ami természetesen nem igaz.
Jóideje újabb problémával állhatunk szemben: Az utángyártott alkatrészek legtöbbjének silányságával, ritka a jó minőségű alkatrész.
Vételnél érdemes jól körülnézni mert jelenleg ETZ-kből rengeteg eladó van és mindenképp vigyél magaddal még egy embert :-) amikor megnézed, akinek már van némi tapasztalata ezekkel a gépekkel.
Mint megannyi más típusnál, itt is érvényes az, hogy csak egyszer kell jól megcsinálni mindent rajta, akkor nagy meglepetés nem érhet!

Üdv,
Zoli
sorszám: 21060 (78526)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 19:26:18)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-06-27 07:18:55
Üdv peregyes TS lefestéséhez mennyi festék kell? (tank,dobozok,sárvédők)
sorszám: 21059 (78525)

 
 
Shkiz0
válasz erre | email2007-06-27 01:07:15
Még mindig érdekelne hogy tud e valaki olyan embert vagy helyet, ahol csinálnak egyedi pufót ETZ-re, és mindezt nem aranyáron mérik.
Akarnék egy egypufos duplacsöves pöfékelőt. P
Illetve aki már alakitott át etz-t duplatárcsafékesre vagy csak megtudná mondani, hogy melyik motornak egyezik mega villatávja azt megköszönném.
sorszám: 21058 (78523)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-26 23:40:02
Engem érdekelne a dolog.Pontosan a fékkar az mit takar nálad?
sorszám: 21057 (78517)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 08:32:54)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-26 23:00:50
Hi!
Az elképzelhető 125 etz-nél h a fötengely szimmering rossz ezért köpi be a gyertyát marha sürün?
sorszám: 21056 (78516)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-06-26 22:04:28
csak az a baj,h km futását tekintve nem bírnak sokat ezek a gépek:(hamar elkezd lógni a főtnegely meg csörögni,de még úgy is sokat eljár vele az ember.
sorszám: 21055 (78515)

 
 
válasz erre | email2007-06-26 21:27:25
ez így igaz :D

mzzzz
sorszám: 21054 (78503)
(előzmény: Atilla, 2007-06-26 21:07:17)

 
 
Forrest
válasz erre | email2007-06-26 21:25:46
KERESEK ETZ-re első-hátsó kereket. Katonai ETZ-re lenne mert mindkettő 16-os és cserélni szeretném 18-asra. Gondolom jó bele a TS kerék is előre. Cserében is benne vegyok.
sorszám: 21053 (78502)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-06-26 21:08:30
Ja, és ha biztos akarsz lenni ebben, a Jawa fórumon ne tedd fel ezt a kérdést! :-)
sorszám: 21052 (78500)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 19:26:18)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-06-26 21:07:17
Az MZ-nél nincs jobb motor, csak drágább! :-)
sorszám: 21051 (78499)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 19:26:18)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-06-26 21:05:38
Hú, te nagyon ráérsz! :-)

Szerintem ez így első hallásra teljes mértékben kivitelezhetetlen. Van egy csomó alapvető probléma, mint a felömlők, a lökethossz (Ha rövidebb kéne és beljebb fúrod belehúzza a dugó szoknyáját a sonkákba, ha hosszabb kéne arról meg ne is beszéljünk), az elősűrítés, sőt az egész vezérlés szerintem megoldhatatlan.
De hajrá, néha így születnek a nagy dolgok! :-)
sorszám: 21050 (78498)
(elözmény: Somebody, 2007-06-26 20:07:29)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu