:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ez meg még hülyébb ötlet, 10km után ledarálná a váltódat, eltépné a láncot, vagy lecsavarná a gumit
Szoktak ilyet csinálni hogy valami kicsi gépbe beleraknak valami durva blokkot, de azt is kompletten és nem közlekedésre.
miért, hány szimóban ment szét nálad eddig a főtengely? minek erősíteni tovább?
Akármit írtak róla valószínüleg igaz :)
ugyanis ezek nem mai gépek, a leg fiatalabb is 10éves lehet, tehát ha jó állapotut veszel akkor az megbízható lesz, ha rossz állapotut akkor pedig szívsz vele.
Az MZhez azért nem árt némi szerelési hajlam, tehát ha olyan motor kell amire csak felülsz és mész és csak tankolsz, akkor vegyél egy új Hondát, ha olyan motor kell amivel élvezet motorozni de lelke van, akkor vegyél MZ-t :) Esetleg Jawát, de annak női lelke van és nagyon hisztis :)))
ez szerintem, bontós vagy fekete kereskedő, aki fórumokat használ a reklámozásra, mert így olyan mintha közűlünk való lenne. Szerintem nem is olvassa a fórumokat, csak egy robot időnként kinyomja a reklámját.
SZólok is HyGynek, hogy nézzen utána mit írt eddig és ha csak reklámot akkor rábeszélem, hogy tiltsuk ki.
mondjuk az azért pofátlanság amikor egy utángyártottat akarnak rásózni az emberre gyári áron.
sajnos ez van :(
a Gyári Krauser sem igazán gyári, mert az többe kerül mint a motor.
engedni nem enged, de nagyon bonyolult, aztán meg köpködhetsz amikor le kell vakarni a régi tömítést :)
loctite blokktömítő szilikon, ez sem enged, és roppant egyszerü, ráadásul egy tubus rengeteg összerakásra elég. Én is mindig így csinálom ;-)
Ja és nehogy zsirtalanítsad, csak töröld le az olaj nagyját, akkor késöbb egy rongyal letörölhető a gumi.
Azért frankón eljutottunk a műszaki vizsgától a kotonig :D
Orvosok arra figyelmeztetnek, hogy a vazelin károsítja a kotont, ami ugye gumiszármazék, úgyhogy csak óvatosan... :DDD
Egyébként valóban jó az is. Sőt, a műanyag alkatrészeket is frankón lehet vele ápolni.
Ott lehet, de jól körül kell nézni....
Papír tömítés egyik felét festékkel lekened és "felragasztod" a zsírtalanított dekni tömítőfelületére. Az így felragasztott tömítés másik felét gépzsírral vékonyan bevonod és kész! Mindíg így csinálom és 1 cseppet nem enged.
Tegyetek rá vazelint wazze :D:D:D:D
ne nekem mond, nekem eszemágában se volt szappanozni meg kinylodni, kenegetni. Siman 5perc alatt hölégfuvoval. az anyag kitágul és szépen rácsusszan.
A szappan rendszerint nem semleges anyag, én nem tenném rá. A patikában fillérekért kaphatsz talkumot, szórd be azzal (egyébként jó a gumiszereléshez is). Ha mindenáron dzsúzozni akarsz, akkor használj semleges anyagot, pl. szilikont.
baromság, hogy olvasztaná szét? Ezek a szappanos vizes dolgok is lehet mukodnek. De ez garantaltan 5percbe kerül.
Alkatrészellátáshoz. Szabolcs megye. TS125. Az utóbbi időben gázbowdent elekt. fesszabot és szénkeféket vettem. Bowden:hosszabb volt a belseje vagy 6centivel. Fesszab: Távtartó kellett a felfogatáshoz mert a trafótól nem fért. Szénkefe: egy centivel hosszabb volt--->reszelő. Ki kell fogni, és ha talál az ember egy jó minőségű bontottat, érdemes azt rendbetenni. sztem.
Minden jót
gab
Hali. Én a markolatot úgy raktam fel h szappanos vízzel kentem be a csövet meg a gumi belsejét. Jó sűrűvel. Megszárad és ragad. Nekem bejött. De az előző ötletek is jónak tűnnek.
Sok szerencsét!!
üdv
gab
Na ezért jó a kontaktspré, ha az kiszárad nem fog csúszni tuti,mert zsírtalanít is...
tudna nekem valaki 251-es matricát szerezni?... sehol sem kapok... :(
én is most (kb. két hete) cseréltem lábtartó gumikat meg markolatot... gépzsírral ne is próbálkozz... kend be valami híg állagú olajjal mindkét felületet, és kicsit ide-oda tekergetve szinte kétújjal rácsúszik az egész... ha 1 napot állni hagyod, a gumi összehúzódása miatt kipréseli maga alól a rákent olajat, és nem fog elforogni...
Illetve bocs- kontakstspré akart lenni...
De ha cak letisztítod a csövet és megfújod a gumit és a rudat csavarlazítóval akkor is kiba jó lesz és még megégetni sem fog!
Az én 150-es ETZ-mre olyan 8deci kellett.Váz, hátsóvilla, elsőtelók, hátsósárvédő, rendszámtáblatartó.Elég vastagon lett ráfújva, és még maradt 2deci környékén.A tankot, és az oldaldekniket 6decivel csinálták meg.Mondjuk mások a nagysági arányok, de akkora eltérés azért nincsen szerintem.De fél liter szerintem is elég.
Akkor egyenlőre nem fűzöm át.Fő a biztonság:)
Azthiszem sejtem mi az a hőlégfúvó.De az elég nagy hőt ad le, és nem olvasztja meg a gumit?
Hát nemtom, én most viszem jó kis kpmes szigorítottra, és a 110-es elsőt is visszacserélem 2.75-re, amugy meg minden szart megcsinalok rá eredetire, mert eléggé bevagyok tojva. Egyébként ha nem kéne kpmhez vinnem akkor tudnék ismeröst aki megnézni a papirokat és viszlát. De sajnos most ez nem megy.
Lábtartó gumikkal én is sokat szoptam, de aztan rájöttem a megoldásra. Hőlégfúvó bekapcs, gumi felizitt és rátol, - hm nem is ez a jó szó hogy rátol -, hanem rápöccintem, aztan miutan kihül ráragad.
peregyesre kb. elég 4- 5 deci festék de attól függ mit akarsz lefesteni?? Ha csk a tankot dekliket, akkor kevesebb is elég lesz...
Mint alant valamikor írtam van nékem egy VALÓDI GYÁRi 251- es hengerem hozzá való alap török JÓ minőségű török dugóval!
Akit érdekel az keressen meg itt vagy a kawafisch kukac gémail pont com -on
Sziasztok!
Megint új kérdésekkel bukkantam elő:)Az első az lenne, hogy műszakin a 16-os elsőkerékért szólnak-e?A második az, hogy folyik a váltó, és berugótengelynél a dekniből az olaj.(remélem érthetően mondtam el:/)És oda lehetmég kapni olyan tömítő gyűrűt, és egyáltalán használ?1helyen voltam eddig, ottnemvolt.Az utolsó az, hogy vettem új gumikat a lábtartóra, és a markolatra.Akárhogyan próbálom felerőszakolni rá, nem megy.Próbáltam már, hogy gépzsírral bekenem, meg hogy forróvízbe beáztatom, és úgy rakom rá.Egyikse jött össze.Valakinek valami hatásos megoldása?:)Előreis köszönöm a segítséget!
Csáó!
18-as első kerekem van cserébe ha kell!!
Elvileg gyárilag volt az ETZ-hez lámpa idom azt valahonnan be lehet szerezni/ tud róla vki valamit??
Mofaker/Moped91? Itt sincsenek jó alkatrészek? Vagy zichi úti "Mz"-s bolt???
Szép darab, de az a ratyedli műanyag sárvédő...ÁÁÁÁÁÁ :-)
Alkatrészellátással nekem is szomoru tapasztalataim vannak néhány példa; TW-i dugó 2mm-el rövidebb mint a gyári, súbertű használhatatlan kézzel becsiszol vagy bontott, súbertú rögzítő lemez (251-es)nem megy rá a tűre utánna reszel, léptetővilla nem megy fel a tengelyre a furata meg sem közelíti a kivánt felületi minőséget, méretet.
Ja pécsen nem találni semmi használható új terméket.
Kihagytam a láncvédőt a gumi 1 év alatt elrenyhedt a bakelitott után kellett munkálnom, hogy felmenjen a helyére.
Ha már itt tartunk itt egy link ni:
http://cgi.ebay.de/MZ-ETZ-251-KANUNI_W0QQitemZ330136503506QQihZ014QQcategoryZ424QQrdZ1QQcmdZViewItem
Képeket nézzétek meg lent!
A legmókásabb hogy ez gyárilag ilyen, értem ezalatt a 12e ig skálázott órát ami 6e től piros:))) muhahaha
Igen. Sajnos ez a tendencia. Nézzetek majd rá az ebay.de-re van szinte minden persze nem olcsó de 100%os cuccok. A bökkenő csak az hogy onnan nem postáznak semmit magyarországra. Csak németországon belül árulnak. Érthető. Én se bíznék mondjuk az ukrán postában:))
Találni jó cuccot, magyarból sem minden rossz, de sajna én úgy látom hogy az utóbbi pár évben kicsit meggyorsult az alkatrészfogyatkozás....plusz sokan próbálnak aranyáron szart sózni a hiszékenyekre...mondván hogy az "gyári"...:-(
Bizony ez így van!
És én már egyszer panaszkodtam itt a siulány alkatrészekre. Akkor azt kaptam hogy nemnem azér lehet még találni jót...
Igen lehet hogy Pesten lehet. De nekem az aprobb javításokhoz ezexerint a szart kell használnom amit itt(győr) kapok. Értem ezalatt a szar fékeket a szar dugot a szar hajtókart a szar indexeket blablabla...
Egyszer megcsinálta egy 250est gyári dobbal gyári 9ezres főtengellyel. SKF csapágyakkal minden fasza volt és ée volt papirozva. A világ végéig elvitt volna ugy hogy soha nem nyulok hozzá. Fél évig igy is volt erre elbasztak. Kijött elém egy kurva octavia és kész.
Hali!
Alapvetően kijelenthető hogy nagyon megbízható, csak van egy másik tényező is....igen...az a huszonakárhány...lassan harminc év, ami alatt egy átlag ETZ nem nagyon úszott meg ilyenolyan javításokat, "nagygenerált" amit nem bizti hogy épp hozzáértő kezek végeztek és a megfelelő anyagokkal. E tekintetben a gép előélete sokszor már nagyon követhetetlen és egy esetleg a múltban kipattant kis hiba nem szakszerű orvoslása miatt hatványozottan jönnek elő a bajok sorban...aztán persze ilyenkor terjed el az hogy "az MZ szar" ami természetesen nem igaz.
Jóideje újabb problémával állhatunk szemben: Az utángyártott alkatrészek legtöbbjének silányságával, ritka a jó minőségű alkatrész.
Vételnél érdemes jól körülnézni mert jelenleg ETZ-kből rengeteg eladó van és mindenképp vigyél magaddal még egy embert :-) amikor megnézed, akinek már van némi tapasztalata ezekkel a gépekkel.
Mint megannyi más típusnál, itt is érvényes az, hogy csak egyszer kell jól megcsinálni mindent rajta, akkor nagy meglepetés nem érhet!
Üdv,
Zoli
Üdv peregyes TS lefestéséhez mennyi festék kell? (tank,dobozok,sárvédők)
Még mindig érdekelne hogy tud e valaki olyan embert vagy helyet, ahol csinálnak egyedi pufót ETZ-re, és mindezt nem aranyáron mérik.
Akarnék egy egypufos duplacsöves pöfékelőt. P
Illetve aki már alakitott át etz-t duplatárcsafékesre vagy csak megtudná mondani, hogy melyik motornak egyezik mega villatávja azt megköszönném.
Engem érdekelne a dolog.Pontosan a fékkar az mit takar nálad?
Hi!
Az elképzelhető 125 etz-nél h a fötengely szimmering rossz ezért köpi be a gyertyát marha sürün?
csak az a baj,h km futását tekintve nem bírnak sokat ezek a gépek:(hamar elkezd lógni a főtnegely meg csörögni,de még úgy is sokat eljár vele az ember.
KERESEK ETZ-re első-hátsó kereket. Katonai ETZ-re lenne mert mindkettő 16-os és cserélni szeretném 18-asra. Gondolom jó bele a TS kerék is előre. Cserében is benne vegyok.
Ja, és ha biztos akarsz lenni ebben, a Jawa fórumon ne tedd fel ezt a kérdést! :-)
Az MZ-nél nincs jobb motor, csak drágább! :-)
Hú, te nagyon ráérsz! :-)
Szerintem ez így első hallásra teljes mértékben kivitelezhetetlen. Van egy csomó alapvető probléma, mint a felömlők, a lökethossz (Ha rövidebb kéne és beljebb fúrod belehúzza a dugó szoknyáját a sonkákba, ha hosszabb kéne arról meg ne is beszéljünk), az elősűrítés, sőt az egész vezérlés szerintem megoldhatatlan.
De hajrá, néha így születnek a nagy dolgok! :-)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|