:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A 251-es kemény(ebb) dió, de meg kell próbálni egy leharcolt példányt venned ép vázzal , forgalmival, élő tulajtól, aztán átpakolni a blokkot. A csodálatos magyar bürokrácia - milyen meglepő - a blokkcserét még megengedi.....igaz ekkor a motor piaci értékéhez konvergál a papírmunka ára, amibe végül kerül az eksön :-((
Azért megoldható...ha pl véletlnül azonos a csereváz száma a régivel ;-)
jóvan, nem disznópörzsölő, hanem pb gázos lángforrsztó, de nem az a pici gagyi, hanem rendes méretü...mellékesen pörzsölni is lehet vele :)
A dolog, úgy megy, hogy befogom satuba, a másik végét húzom egy fogóval és ahol hajlítani akarom elkezdem melegíteni, és ott szépen meghajlik.
Csöveket, lemezeket könyedén és szépenlehet hajtani így.
Vastag rozsdamentes anyagból ahol nagyon precíz formákat kell kialakítani, pedig kivágom a tárgy sík lapjait és összehegesztem AWIval, felpolírozom, és olyan mintha gyári lenne :) de ugya AWI hegesztő nem általánosan elterjedt dolog ezért nem ezt javasoltam.
Hol csöpög az olaj?Ahol a fékcsövet becsavarozod, vagy a nagykarmantyúnál?
Először is jobbulást, és nagy szerencse kellett hozzá hogycsak ennyi bajod legyen.Mondjuk tudni kell esni, és olyan helyen kell esni.:(
A jogi dolgokkal kapcsban, nekem nincs jó hírem.Az első MZ-m a nevemen volt, de ugye ugyan úgy a jobboldali főtengely csapágyházam megadta magát.És erre vettem egy másik MZ-t.De ennek szép sértetlen vázavolt, és átakartam iratni, hogy a régi MZ alvázszáma az újélegyen.Okmányirodában csak annyit mondtak, hogy iet nem lehet csinálni.Ezért fényeztem le most a vázat.Úgyhogy csak ha átiratod a nevedre, úgylehet megoldani.
Szerintem
Nem úgy értettem, hogy levenni a keresztmetszetéből, hanem kifúrkálni.Tudom hülye ötlet, de akármi előfordúlhat:)
Akkor mi a teendő?Új blokk oldal?(ez a második már, és jó lenne nem harmadikra emelni)
BP-i vagy?Ha igen, akkor eltudnád mondani merre találhatom-e FAG csapágy forrását?
jó, csak ha nincs kéznél, akkor van gond.
Akarom mondani: ÚGY TUDOM hogy a vázcsere intézménye megszűnt.
Őszinte részvényem.....:-( Nem akarok még ezek után rossz hírrel szolgálni de tudom hogy a vázcsere "intézménye" megszűnt....de várd meg mit mondanak a töRpiek..
Üdv, és mielőbbi felépülést kívánok!
Zoli
Sziasztok!
Nektek nem gyűlt még meg a bajotok LACIBÁval? Vettem tőle egy fékolajtartályt miután hat e-mailen keresztül megbeszéltük, hogy működik, nem szivárog. Nem szivárgott az olaj, hanem csöpögött. Amikor megírtam neki, nem volt hajlandó vállalni a felelősséget. Szóval
LACIBÁTÓL NE VEGYETEK SEMMIT!
Jah és egyszer leszívja az akksit, máskor meg magához tér azt világít a refi mintha muszály lenne.... :..(
Hi!
Elképzelhető h a '89-es Etz 125-öm már elektronikus gyújtású???
Meg azt csinálja: 2.ben 4-5e-s fordulaton elkezd ropogni a kipufogó kihagy a gyújtás, azt elveszi egy pill-ra és leáll.
Ujra berugom akkor no gas, de ha megint elindulok akk halál!(2személy, konkrétabb emelkedö)
Valaki segitsen pliz, vagy ha valaki Esztergom közeli, akk marha jó lenne ha tudna segiteni mert meg vagyok lőve, a gyújtáshoz hülye vagyok!!!
Ezt a gázpörzsölős dolgot azért megnézném.
Üdv!
Tegnap csúnyán elütöttem egy őzet, 90-nel mentem és pont elémugrott; összetört a motor is meg a csuklóm is. Októberig gipsz, de a mocimat szeretném egybe tudni. 251-eshez volna szükségem vázra amit legálisan rakhatnék be, első sárhányóra lehetőleg króm, km óra tartó konzolra. Vagy egy lerobbantabb komplett 251-esre.
egyébként az új váz berakásának mi a jogi menete?
Akinek van cucca az írjon
tams9@msn.com
mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok!
:-(((
Hali!elado mz etz alkatrészek nálam!Fordulatszámérő, ora tarto láncvédö komlettan,indexek,duda,gyujtáskapcsolo,teleszkop,lámpa index kapcsolo szekrény...stb érdeklödni a 06-70-529-5262es számon illetve emailbe a csibifmate@freemail.hu-n..
igen...lemerülne az akkumlátorod :))
Ugyanis a mágneses térerő a vas nem tudna elegendő mágneseséget átvezetni ha csökkenne a keresztmetszete, és ezzel csökkenne a generátor teljesítménye.
Ha leveszed a generátor forgórészt akkor az okoz javulást, de alig észrevehetőt.
Egyik versenyző kollega meghagyta, az enyémen nincsen, és ugyan úgy megy a motorja mint az enyém...mondjuk a kuplung mindkettőnknek csúnyán le van könyítve. Kb 2kgot esztergáltak le belőle, de ezt bízd Bambira, mert ha elszúród akkor könyen szétrepülhet.
A kotyogás mértékétől függ. Ha egy pár hónapja kerül elő a téma, tudtam volna egy olyant mutatni, amit "kotyogósan" ragasztottam meg.
már miért nem leht legyártani?
Én komplet lábtartot hajtogattam magamnak.
Ha vastag az anyag, gázpörzsölővel felnyomod vörös izzásig, akkor gyönyörüen hajlik ott ahol melegíted.
nekem van 0.02mm pontosságu tolómérőm, de interpolációval 0.01et is megmérek vele.
Mikrométerrel még nem ellenőriztem, de elég stabil a mérési eredmény, vele szóval úgy tünik tényleg anyit tud.
Ugye a normál az 0.05mmes
Na de lényeg, hogy nem tudom miért ne lehetne tolómérővel megmérni az eltérést. Lehet hogy pontos méretben nem lehet bízni, de az eltérés mérésben igen.
ha kotyogás van akkor a ragasztó nem ér semmit
vegyél FAG csapágyat, az nem ilyen drága, igazából ezért nem szoktunk SKFet használni mert jóval drágább és nem jobb
Nekem a TS összes blokkba való csapágya 10000HUF körül volt fag csapágyból, ja és ebben a szimeringek is benne voltak
cserélni szokták, de drága
esetleg szétvágják ott ahol a hátsó bilincs van, szétszeded, megcsinálod, összehegeszteted
vagy beütsz egy éket a cső mellé :)
Köszi a felajánlást de nem valószinü hogy mostanában összejönne.Azt hiszem egyelöre összerakom a mocit 6v-ra aztán ha esetleg nagyon nem lesz jó akkor ujra elöveszem a témát.Igazából azért ugrottam erre a dologra mert most széjjel van a blokk és tudnám maratni.Azért lett volna jó egy kiforrott megoldás.De ahogy te is irod a tied sem tökéletes.Egyébként nem vitatkozni akartam távol álljon tölem.Tök jól kifundáltam hogy hogyan kéne megcsinálni aztán amikor méregettem akkor kezdtem kicsit visszakozni.Mégegyszer köszi a felajánlást.Ui:a jawa tank már üzemelt a mocin csak aztán blokk szétszedés.
Te zsakfos! Ha komolyan meg akarod csinálni, szerintem jobban jársz, ha felugrasz pestre és megnézed, milyen kialakítású az én cuccom.
Mondjuk az se tökéletes, de egy kis agyalással, nézelődéssel, méricskéléssel a tiédet már hiper korrekt módon oda lehetne ragasztani.
Jahm érthető bizonyos esetekben :)
Mondjuk amikor 1000-rel süt a nap, le van az ember rohadva az út mellett, rohanni kell, és választania kell hogy rongál egy kicsit a cél érdekében, vagy pepecsel és a végeredmény ugyan az, akkor mondjuk én se szoktam sokat gondolkodni :)
CRE [-.-]
Mintha én nem gondolkodtam volna el rajta:)De nekem ezvolt akkor a legegyszerübb megoldás:)Néha forrü fejüen gondolkozok
Nem mondod? :)
Azért én ilyenkor el szoktam gondolkodni azon hogy valahogy össze is lett rakva... Akkor szét is lehet szedni :)
Mondjuk az igaz hogy TS harangjából is kicsit nehezen jött ki az óra :) Főleg kemény téli napokon :)
CRE [-.-]
nincs mit:)
Egyébként én amikor még nemtudtam, hogy hogykell kiszedni a KM/H-át, akkor szétvágtam a gumit.Utána jöttem rá, hogy kilehet húzni belőle:)
Mit gondoltok, hogyha a generátor forgórész le lenne könnyítve, hozna valami változást?
Köszönöm a segítséget. A spirál ról volt szó igen. csak nem tudtam hogy ki lehete húzni az órát a gumiból, nem mertem nagyon feszegetni. Majd most megnézem.
Köszi a segítséget
http://hubermotor.hu/mz_alkatreszek/kipufogo.html
Ha minden igaz, nekik van ilyen bilincsük.
4mm-es lemezből kell csinálni.De azért az nem semmi, hogy eltört
ETZ250 -re kell nekem is. Egyszer már vágtam ilyet 4-5 mm -es lemezből, de az most a túrán eltörött. :-)
Első műszaki kereskedés, vagy szervíz, ott pedig kérj egy 35A-t bíró hidat, ez kb 400-500HUF és az egész kb 30X30X15mm :) 4 Sarus vagy forrasztható lábbal, és csiszolt felülettek a bordának. Borda 290HUF volt amit én vettem. Jahh középen meg van fúrva. Ezzel rögzítheted :)
CRE [-.-]
Olyat már egyik ismerősöm is szeretett volna venni, de nem talált.Aztán úgy döntöttünk, hogy csinálunk egy rajzot, és megcsináljuk.Megis próbáltuk, de mivel nemvolt ien lemezhajlító, kalapáccsal hajlítottuk meg.De nem olyan egyszerű azért, mint amennyire ez látszik:)De abba is hagytuk, inkább keresgélt tovább, és talált:)Egyébként ETZ250-ről van szó.Nemtudom, hogy neked mien kell, mert a 125, és a 250-esközt van különbség.
mien kábel?Nem fordulatszámmérő spirálról beszélsz?Ha igen, akkor kihúzod a gumi pólyából az órát, és csak betekered az új spirált.
Ha magával az órával van gond, akkor ugyan úgy kihúzod a gumipólyából.Ha megvan, akkor márcsak azt a krómozott karikát kell leszedni a széléről.De vigyázz, ovatosan szeddle, mert könnyen megadja magát, és elreped.Az a legegyszerübb, hogy ahol ráhajlik, ott ovatosan felfeszíted körbe, és ovatosan leszeded.Otána hátúlról van egy műanyag anya,(ott, ahol bekell kötni a spirált) amit lekell tekerni, és utána kijön az egész.Onnan márcsak te tudod, hogy milehet a gond.Én a spirál rugóra tippelek.Ha nem, akkor lehet nemis az órával van a gond, hanem a meghajtásával.
üdv
mien kábel?Nem fordulatszámmérő spirálról beszélsz?Ha igen, akkor kihúzod a gumi pólyából az órát, és csak betekered az új spirált.
Ha magával az órával van gond, akkor ugyan úgy kihúzod a gumipólyából.Ha megvan, akkor márcsak azt a krómozott karikát kell leszedni a széléről.De vigyázz, ovatosan szeddle, mert könnyen megadja magát, és elreped.Az a legegyszerübb, hogy ahol ráhajlik, ott ovatosan felfeszíted körbe, és ovatosan leszeded.Otána hátúlról van egy műanyag anya,(ott, ahol bekell kötni a spirált) amit lekell tekerni, és utána kijön az egész.Onnan márcsak te tudod, hogy milehet a gond.Én a spirál rugóra tippelek.Ha nem, akkor lehet nemis az órával van a gond, hanem a meghajtásával.
üdv
Nekem úgy sikerült, hogy először magát az órát 1 csavarhúzóval felfelé kipiszkáltam a gumiharangból, és mikor már eléggé feljött, akkor a gumit lefelé ki lehetett nyomni. A gumi nélkül már az óra is átmegy a tartó karikán.
Üdv mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem. A motoromon (ETZ125) elromlott a fordultaszámmérő, megvettem az új kábelt de nem tudom hogy lehet szétszerelni fent az óránál. Ha valaki tud ebben segíteni az írjon.
Előre is köszi.
holnap megyek csapágy után nézni, és tudna adni valaki egy címet akár népliget környékén, vagy a legolcsóbb boltba?
Hali! ETZ -nél van ez lemez darab, ami a blokkhoz rögzíti a kipufogót a cső és a dob találkozásánál. Nem tudjátok hol lehet ilyet szerezni? Boltokban nem találtam eddig. Egy kölcsön mintadarab is hasznos lenne... bár itt Pesten nem igazán tudok barkácsolni, nincs mivel és hol. Kmórát is keresek még mindíg! üdv: Boky
ja az aksim szar de uj elsögumi van rajta
meg ha akarod elintézam a müszakit de akkor 100-alat nem adom
megprobálom felrakni a motor.hu-ra a héten
mert szombaton megyek melozni és csak 2hét mulva jövök haza
Sziasztok!Keresek etz 125-höz dióda hídat.Nagyon fontos lenne.válaszokat a figaro1983@gmail.com ra várom.előre is köszönöm.
sajnos csak ez van itthon "mérőműszer":)
hát, talán mintha föl-le jobban kotyogna, mint jobbra-balra.Az nemjó ha 3pontot körbepontozom?Ha lemezzel hézagolnám ki, elég vékonynak kéne lennie.Szerintem
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|