:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hali!
Már meg ne haragudj (meg fogsz), de ha valami nem klappol azzal a motorral, akkor talán nem "tuninggal" kéne indítani, hanem módszeres átnézéssel. Ha minden rendben a vassal, akkor meg lehet hogy csak egyszerűen kevés neked amit tud.....hát ilyenkor jöhetnek a különböző tuning-praktikák, amik között nem ritka az olyan, amivel feláldozod a géped a napi használhatóság oltárán...ha ez utóbbi a helyzet, akkor hosszútávon kifizetődőbbnek tűnik a nagyobb motorra váltás.
Üdv,
Zoli
Hi!
Neked nem durrogott a kipuff, meg nem volt gyenge a gép?
Mert ha igen ajkk nekem is ez a baja, szal akkor már ketten várjuka help-et!!!
Heló.Ugy jöttem :narda -...-horvátlövő-pornópáti-nárai-szombathely.A séi táblára nem emlékszem bár lehet átmentem rajta.
motoroztam kb a 9.km emben aztán alapjáratnál valamivel magasabb volt a fordulat 3.ban, kétszer közben akkorát kihagyott hogy nemigaz.Aztán meghuzattam kicsit mondom lehet a gyertyát akarta beköpni.Mentem 1km még és megálltam az utszélén alapjáraton hallgatom a hangját egyszercsak leállt még a lámpa is elaludt.Gyorsan levettem az oldallemezt mondom hátha az akksi rövidrezáródott valami miatt.De nem, kiment a + os biztositékom.Mindenét átnéztem ott az ut szélén semmi kábelhiba,lecsúszás nem volt.Tettem be egy másik biztit aztán azután jött ez a nagy turám de semmi baja nem volt ezalatt.Abszolut nem jövök rá miért ment ki a bizti.Annak okának kéne lennie.Nincs valakinek tippje mitől lehetett?
Hali!elado mz etz alkatrészek nálam!Fordulatszámérő, ora tarto láncvédö komlettan,indexek,duda,gyujtáskapcsolo,teleszkop,lámpa index kapcsolo szekrény...stb érdeklödni a 06-70-529-5262es számon illetve emailbe a csibifmate@freemail.hu-n..
csá all.
Nagy problémám lenne!
Elég hanyagul megy a motorom! ts 250/1 tuning praktikákat szeretnék kérni tőletek...Sajnos csak emailra tudok figyelmi mert nincs otthon netem! administrator013@freemail.hu cimre küldjetek minnél többet légyszi.. Előre is köszi mindenkinek a tuningokat!
Mas: regebben meg vita volt h ki hany oktan szamos benzint tankol hat elarulom nektek h Kanadaba a legmagasabb oktanszam a 91 es :D jah es kb 180 Ft 1 liter azert vicces nem?
Hello!
az autopalya matrica temahoz hozzaszolva: a "kedves" magyar burokracia..... Az auto palya matrica ellenorzesekor nem a matricat nezik hanem h a rendszam bevan e regisztralva... tehat a matricanak nem sok ertelme van.... Motoroknal egyebkent a villaszarra szoktak ragasztani.... Bar motorral nem mennek fel palyara max Hayabusa...
(nincs ekezetem de remelem azert erheto)
Megyek de én szombat reggel. Sajna nem ETZvel megyek mert nincs rajta műszaki. Ugyanakkor a mostani gépemmel sem szoktam nagyobb tempot tartani mint amit régebben ETZvel. Drága a benzin:)
Az derék :-) Nekem cirka 250km-t kéne ótópályáznom (M7 B-lelle-B.földvár illetve Zamárdi-Bp ezután M3 Bp-Gyöngyös) tehát én is a Sástó túrára igyekeznék csak egy nappal a túra előtt. Úgy hallottam Sástóra Te is mész :-)
De tényleg sok lesz az offbol. AMugy szerintem is 100-110 amit külső sávban mennek. Én M1 mellett lakom és ETZvel is felmentem rá párszor mert az elkerülőszakasz ingyenes és sokkal gyorsabb mint bemennni a városba. Én volt hogy előztem is 100nál, mert merész vagyok :))
A lényeg hogy sokan jót kaszáltak rajta, többi meg le van......:-(
Az alábbi magyar autopálya "előnyök" mellé tenném hogy akár 80 méter magasan is mehetsz rajtuk pedig minek. Lásd kőröshegy:)
Igen, ilyen a földön nincs máshol csak itt, de ezt már megszokhattuk.....
Az építőiparban meg a franciák lassan egyeduralkodók lesznek idehaza...node nem OFFolok tovább :-)
Tudjátok, hogy mi a legjobb az autópályákban? Az, hogy a mi pénzünkből építik és mi fizetünk a használatáért. És még az is szép dolog, hogy az osztrák építi a magyarnak az autópályát!
"a külcső sávban 70el tötymörgő teherautók vannak"
Annyival kéne menniük de 110-el szúrják neki :-)
Na, akkor jó dolog ez mégiscsak!
De most miért akartok megfosztani a Zizi labor élő meghallgatásának lehetőségétől 100HUF-ért? :D
CRE [-.-]
mibajod az autópályákkal? szerintem teljesen jók, persze nem kényelmes, mert a külcső sávban 70el tötymörgő teherautók vannak a külsőben meg alsóhangon 130-140el kell menni, hogy ne villogjanak le, de amúgy minősgre jók, és elég sok időt meg szoktam spórolni kocsival. Budapest-Debrecen viszonylatben akár 1-1,5 órát is, az meg már nem mindegy, enyiért megéri a többlet költség.
Johh akkor legyen a Zizi labor :D
CRE [-.-]
Az átutalás néhny banknál pénzbe kerül, illetve az SMS díja nem tudom hogy benne van e az árban, vagy azt még felszámolja a telefon társaság, de ezeken kívül tényleg semmi. Az én bankomnál ingyenes az átutalás, ezért nekem csak a 100forint van
Mihez képest? :-) Nem jártál anno a régi M7-esen?
(drrr-drrr-drrr-drrr-drrr :-)))
Mondjuk aze' a 100HUF-ért még egy szép magyar táncot elvárnék tőlük :D mert hogy a magyar autópályák a legkevésbé sem kényelmesek az biztos :)
Vagy mettomén egy fél literes márkát... szőlőset :)
CRE [-.-]
A 100 pénz oké, de ezen felül nincs más....?
Tényleg, milyen érdekes, ha felteszel a motorra egy ugyanolyan méretű, de nem gyári gumit, azt mindenki elhiszi róla, hogy megfelelő. Ha viszont felteszel teszemazt egy másik kormányt, (ami ugyanolyan átmérőjű) arról műbizonylatot kérnek, mert nem hiszik el, hogy megfelelő. Ez nem túl következetes! :-)
motoron nem kell kiragasztani, de ha neten vagy SMSben veszed akkor nincs is, csak egy visszaigazoló üzenet, amit el kell rakni
Rendszám alapján azonosítanak a rendszerben, és hátúlról is.
milyen átverés?
+100forint kényelmi díj azt annyi
én kocsira is neten keresztül szoktam venni
mondjuk motorral tényleg nem tévednék autópályára :)
A totálbájkon volt valami cikk erről...
A radar csak rendszámot néz (hátsót is tud sztem)A matrinyát a mobil csoportok ellenőrzik. Hogy hova ragasztod az jó kérdés, de legalább a magasságos autópályakezelőnél sem tudnak rá egyértelmű választ adni :-)
Most én tudom rosszul, vagy a radarok tényleg csak at első rendszámtáblát fotózzák? Meg az első szélvédőre ragasztott matricát nézik..
Mert ha így van akkor hova teszed a matricát a bukóra? vagy a lámpára? :D:D:D
CRE [-.-] Én mondjuk a jobb indexet favorizálnám :D
Közben megtaláltam de azért köszönöm! Mindegyik lehetőségben van átverés bőven, úgyhogy inkább semilyen vignettát nem veszek és marad a főút!
nem fogod kitalálni :D
www.autopalyamatrica.hu
persze nem árt, ha van egy weben használható bankkártyád, de ezt manapság minden normális bank ingyen ad a rendes kártya mellé.
Internyeten hogy kell..?..bizti én vagyok vaksi mert ennek módját még nem leltem meg....:-O
internetten is vehetsz, de amúgy megéri
Nem, ez a teszt, most reggel történt, szóval tovább még nem jutottam :)
Amúgy gondolod TShez lehet kapni másfélét? Azon is csodálkoztam hogy 16os lánckereket sikerült kapnom :-) erre most meg kereshetek 15öst
Kösz :-) Sejtem én :-) Kétszer se mondom drágább lenne mintha besétálnék a benzinkútra és mondanám: "egy 4napost plíz!"
Lehet akkor járok a legjobban ha szépen kihagyom az ótópályát és marad a főút, mert a 110-zel cikázó kamionokkal bajosan versenyez a 95-tel cammogó ETZ felpakolva :-)
Vicces de csalóka az sms vásárlás kis hazánkban :) Javaslom nézz utána ennek tékozló homáron :) Ott van egy pórul járt ipse monológja :)
CRE [-.-]
Hali Attila!
Gumik eredetiségét úgy érted hogy méretileg? Gondolom igen, mert pneumantot már bajosan vásárolhatunk :-))
Egy kérdés mindenkihez: Megéri-e venni sms-ben autópályamatrinyát motorra? Csak mert így felébe kerül (meg motorra csak sms-ben lehet), de tartok tőle hogy az sms meg válasz-mererősítő stb. sms-ek árai miatt annyiban lenne a dolog mintha megvenné a pógár eredeti áron 1500-ért.....
Amit néznek:
Váz-motorszám, elektromos rendszer (világítás, index, féklámpa, hátra macskaszem stb), futómű, fékek.
Ennyi!
Sajnos a futóműbe tartozik a kormány is, meg a gumik. Annak eredetinek kell lennie.
Az, hogy az ülés, sárvédő, lábtartó, meg egyéb sallangok eredetiek e, az senkit nem érdekel!
De emberfüggő az egész, mint írtam nekem is szóltak az ETZ- nél, hogy ez bizony TS kormány, de simán átengedték.
Szubjektív az egész, mint általában a magyar törvények végrehajtása.
Hali!
Ha egy prosztó műszaki miatt fele ennyit kéne molyolnom a motoron, akkor alá is gyújtanék.
Keri, a hátsó lánckereket nem próbáltad változtatni ?
oké csak én ilyen aggódós tipus vagyok.:)), amúgy tegnap egésznap azzal szórakoztam hogy bukócsövet leszedtem, meg indexeket leszedtem (mivel nincs benne e betü, mondjuk nevetséges mert ugyanolyan jo mint az e-betüs is, de hát a "jogszabályok"), úgyhogy maradt rajta egy simson enduro kormány, meg ugye a grimeca főfékhenger fémfékscővel, ja meg majd lecserélem az elsőgumit is mert 110, és azért már szerintem tuti szolnánnak.
De amúgy köszi a válaszod. mondjuk nemtom beveszik e hogy grimeca féket mint utángyártottat gyártanak etzhez, még azthiszi hogy madárnak nézem:).
mint elmondtam ez kizárólag a vizsgáztató mentalitásától függ hogy beleköt-e, törvény betüje szerint beleköthet. Én mindig a KPMnél vizsgáztatom igaz nem szigorítottan, de szerintem nem a féket nézegetnék ott sem. Azt kell mondani ez direkt MZhez való csak más márkáju, végülis az utángyártott alkatrészek használata nincsenek megtiltva, és mivel nem egy kókány darabról van szó, nem hiszem hogy nagyon foglalkoznának vele.
Tárcsafékes TSek is szoktak vizsgázni, meg több ETZről tudok nem gyári főfékhengerrel ami levizsgázott. Nekem le van szedve az index teljesen, nem kötöttek bele, csak rákérdezett, hogy miért nincs, én meg mondtam motoron nem kötelező tartozék mert kézzel is lehet jelezni, és a 6Vos index észrevehetettlen pislákolásánál sokkal biztonságosabb a kézzel jelzés. Többet nem kérdezett.
Remélem látod, hogy nem lehet megmondani neked a tutit. Ha biztosra akarsz menni akkor gyárit tegyél fel, de én nem szórakoznék vele, ennyi kockázat belefér.
Leteszteltem a 150re fúrt TSt 16os lánckerékkel.
Ugye eredetileg 15-ös lánckerék van rajta, ezzel 90ig dinamikusan gyorsul 6000et pörög és induláskor nagyon jól ugrik.
Ezzel szemben a 16os lánckerékkel nem ugrik piroslámpától, hosszan kell pörgetni a csúsztatott kuplungot, hogy ne toljanak le az autók. Nem gyorsul igazán jól, ha menni is akarsz, akkor kell pörgetni, mert alacsony fordulaton már kevés a nyomaték a hosszabb áttételhez. A végsebessége ugyan úgy 90 (kalibrált óra szerint) de lasabban éri el, viszont 90 után is képes nagyon picit tovább gyorsulni hasonlóan kicsi gyorsulással mint ahogy elérte a 90et, ha nincs szembeszél és lehasalok akkor 100at is elérheti a végsebesség, de itt már nagyon nincs ereje.
Szóval az egyettlen előnye a 16os lánckeréknek, hogy ha túrázol akkor 90nél csak 5-5300at pörög a 6000 helyett, minden más negatív irányba változott. Városban kifejezetten rossz lett, de országúton is nehezebb előzni.
Szóval én vissza fogom tenni a 15ös lánckereket, mert azzal is megy 90et és dinamikusabb. Talán ha lehetne 15,5ös lánckereket kapni akkor azzal jó lenne :)
Persze a tesztnek még nincs vége, mert még bejáratós és a beállításokon is finomítani kell, de szerintem jelentősen már nem fog változni a dinamikája, legfeljebb a végsebessége növekedhet 100-105 körülire.
de ez ilyen kpm-es vizsga lesz, mivel kivan tiltva a forgalombol, és iylen szigoritott vagy mi. ott se? mert nem sok kedvem van szerezni egy másik fékhengert légteleniteni meg pepecselni vele.
Eszembe jutott, hogy anyira nem publikus ez, szóval ment privátba :)
elméletileg már egy fém fékcső beépítése is átalakítási engedély köteles, szóval bármi megeshet műszakin.
Gyakorlatban nem szoktak kötekedni ilyenen, mert ez a biztonsgot növeli és ha van egy kis értelem a vizsgáztatóban akkor tudja, hogy az biztonságsabb mint a gyári.
Viszont a rossz indulat határtalan, ha valamibe bele akarnak kötni akkor ez jó ürügy.
Nekem nyitja :)
Kérek még valakit hogy jelezze vissza hogy hibás e, mert akkor újra töltöm a kérdéses oldalakat.
Mikor feltöltöttem végigellenőriztem, cégtől és otthon is. Ennek gyakorlatilag működnie kell :)
CRE [-.-]
Szeva!
Akkor valoszinuleg felenk is jartal :) en Se ben lakom.:)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|