:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
nem a motortipustól függ, hanem a főtengely és hajtókar csapágyazás módjától
A leg öregebb MZbe is lehet tűgörgőt rakni, akkor az is mehet 1:50el és láttam már ETZbe bronzcsapágyat, annak olyankor 1:30 kell
Csak érdekesség képpen, a dugatyú keverék igénye 1:100as keverék, csak a csapágyak kenése miatt kell ennél sűrübb, illetve egyes üzemálapotokban előfordulhat a keverék elszegényedése ezért találták ki gyárilag az 1:50es keveréket.
Sőt, hallottam 1:200as kenésü motorról is, de ez már direkt olajzásu volt azaz változott a kenési arány ez az 1:200ad a leg hígabb állapotot jelöli.
1:30as keverés az elég dús, füstöl és lerakódik, de ha nem tűgörgős a motorod akkor ez kell neki, ha tűgörgős akkor 1:50
az a tartalék cső hosszától függ ami elég ritkán eredeti mert ki szokott rohadni
amúgy kb 2 liter szokott a tartalék lenni, de ellenőrizd szerintem
olaj: 1:30as a bronz csapágyas hajtókarhoz, 1:50es a tűgörgőshoz
ennél sűrűbre keverni felesleges és a motor/kipufogó károsodásához vezethet
kutakon 1:40es keverék szokott lenni (ahol még van), az még mehet, de én azt sem szeretem mert rossz minőségü olajat raknak bele ami lerakódásokat, kormolást, füstöt okoz.
Én minimum félszintetikus (bármilyen márka) olajat javaslok, de én szintetikussal járok, abból is ki lehet fogni ólcsót. A robogókba való olajak ilyenek és MZ nagyon szereti ezeket.
legfőbb akadálya, hogy semmi hasonlóság nincs sem méretben sem formában :)
125ös TSt meg lehet fúrni 150esre, főfúvókát 110esre cseréled, teszel HF tömítést és már megy is.
Mi lenne ha utánégető szerűen fecskendezném bizonyos gázállásnál aaa 'zeper illatot :D Meg egy kis pink színt :)
CRE [-.-]
Elvileg boltban lehet ilyet kapni de nem tom mi értelme....
Ugy jó a 2T ha van illata is(nem feltétlenül eper...:P)
kell bele tenni eper aromát az olajba és akkor nem csak vizuális hanem "gasztronomiai" élménye is lesz a lehagyottnak...:P
Azt lehet még variálni vele..(rum,kókusz,ananász, vanilia...:D:D)
Az meg más kérdés h mennyire szeretné a blokk:)
Én most a Jawa-ba AROL 2T-t használok, amikor tehetem SPRINT 2T (20FT-al drágább :)) Ha meg após veszi akkor mindig OMW-s 2T olajat etetek. Különbséget eddig még nem éreztem. Lehet mert nem is figyeltem :) Azt tudom hogy arollal ha kigyorsítok a mögöttem jövők a gyorsítással egyenes arányban lassulnak :D És szebb kék a füstje :)
CRE [-.-]
Szerintem azért az Arol annyira nem szar, mint amilyennek újabban elhordjáék, csak éppen vannak tőle korszerűbb és jobb olajok is. Hiszen amig csak az volt, azt használtuk, mégis mentek vele a motorok. Más kérdés hogy én sem használom már, inkább Agip félszintetikus olajat használok kb 8-900 Ft/l.
Ma vagy holnap megyek ki tósokra, megnézzem neked van e havernak? Kérdés, mennyit ér meg neked. Mert annyit alkudok rá.
Hívj: 06204191138
Japp plusz postaköltség :) Mindenkori postai díjszabás szerint :)
CRE [-.-]
sorszám: 21545 (79684)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-07-12 19:57:00)
Hidd el én se otthonról vagyok aktív a szocin :)
Otthon vagy motort bütykölök vagy motorozok vagy nem :)
CRE [-.-]
HI!
Kb.
Én is a jó kis beontő fecskendömmel adagolom bele az olajat csak ugy a tankba...
Hallottam elvileg ha hiper-szuper oaljat vesz az ember akkor a keverési arányt 1:100-ig is fel lehet vinni...
Én még nem próbáltam ki(se bátorság, se píz)
Meg az olaj???
Ki milyet használ, anno robogómba Vivoline-t használtam, most az Mz-be Shell 2t van! Van itthon AROL 2T de sztem még egy Mz is behalna attola Sz@r-tól...
Biztos, hogy nem sül be. Máskülönben kb. 15 éve a következőképpen csinálom: 40-es keveréknél először 2 dl olaj a tankba, majd ráengedek 8 liter benyát. Tanksapka vissza és 2-3-szor oldalirányban megmozgatom a gépet. A benzinkutak 50-es keverékében sohasem bíztam, mindíg én öntöttem bele az olajat. Így ugyanis biztos benne van. ;-)
Sziasztok
Köszi a válaszokat!
Szerintetek a benzinkuton hülyeség a tankba tankolni és ott önteni az olajat is?
Én így szoktam.... de lehet nem keveredik normálisan össze nem? Besülhet így, ha leülepszik az aljára?
Szasztok!
Nemtudja valaki, hogy hol szerezhetek a TS 125ömbe fordulatszámmérő kihajtás tengejt (ami a blokkban van)???
Felejtős, a 125-ösnek már csak a főtengelyét is szétvágná kapásból....ha egyáltalán összejönne valahogy is a dolog, meg aztán a forgattyústér elég kicsike lenne a megnüvekedett hengerűrtartalomhoz. A 150 henger viszont simán felmegy...
A tartalék ürtartalmát szerintem mérd le. A benzincsap függőleges állásában engedd le a benyát, majd tartalék állásban a maradékot más kannába. Ez a biztos. Ja, közben ülj rá a gépre, ha pontosan akarod tudni a tartalékot.
4 literhez 1 deci olaj kell. Nekem ez jött be, mindegy hogy ES,TS vagy ETZ.
Szervusztok!
Ha van valakinek eladó mz blokkja, 250/1-es vagy ETZ 250 akkor szóljon már. Vagy ha szimplán van vkinek az a francos kuplung-cucc (nem tudom a nevét) amiben a csapágy van a ford.számmérő alatt az szóljon mert baromira kéne!!!
Kösz!
Itt a mélem erre is írhattok: ano_minusz@freemail.hu
Ez 1:30-as keverékhez kitűnő. Ha Trophy-d van, nagyjából megfelel.
ETZ-nél 3 literhez csak 6 centi olaj kell.
Ja korea?
Lehet hogy ott is van gyáruk de az a cím árulkodik. Geoipvel meg lehet nézni hova valósi:
http://www.bearingschina.com/
Én 3 literhez 1 deci olaj, ez jó?
Sziasztok
Ha tartalékra kell kapcsolnom a mocit, akkor kb mennyi benzin lehet benn?
Ti milyen arányba keveritek a benzint az olajjal?
Szia speed! Ha fontos az ár, én az INA-t és az NTN-t ajánlom a figyelmedbe, előbbi a FAG, utóbbi a Koyo leányvállalata. Ezekkel biztosan nem lesz gondod. Nemrég szedtem szét egy '70-es évek beli Hondát kb. 70 000 km-rel, abban is ezek voltak a váltótengelyeknél, minden klappolt velük. Csapágyból sz@rt nem érdemes.
Jah mondták h d-kóreában készül......
:C :(
Kinai.
Te tudod.
Én nem venném még kerékbe se,
és egy 150-es hengert és hengerfejet bele lehet rakni?
Benéztem a cs.boltba azt megkérdeztem: FAG:1900huf, KBS:400huf!/db Valaki tud mondani erröl a KBS-röl valam okosat?? (mert sztem hátulra elég ez is majd a blokkba lesz faxa rakva)?!?!?!?!?!
Hű, ez az ötlet már-már perverz! :-D
Egyébként, annyi akadálya van, hogy inkább neki sem állok felsorolni!
sziasztok!Egy mz ts 125-ös motorom van és az lenne a kérdésem,hogy egy 250-es mz etz hengert és hengerfejet dugóval bele lehet-e tenni a 125-ös mz-be.Ide írjatok e-mail címem 16attila@citromail.hu elöre is közsönöm.
Rossz üzletpolitika a munkahelyi net mer aza munkakerülés melegágya:)
Az ajkai csapágyboltban (már amelyiket én ismerem) van net :)
Valamint van 3 autósbolt amiről tudom hogy szintén van netük. Ebből az egyik egy kis magánvállalkozó :)
Ajka fejlett, csak rosszul ellátott :)
CRE [-.-]
muhaha
Motoros boltban internet!! Ki hallott már ilyet? Ez magyarország :) muhahaha
De ha jobb motoros boltba mész akkor ott is van jó csapágy, és az eladó előkapja a robbantott ábrázatát :)
Vagy csapágyboltban nyittasd meg a szocimotoros fórumot :)
CRE [-.-]
Ha nem vagy biztos a dolgodban vigyél mintát.
A csapégyboltban azt mondod 6302es kell 4db meg zárt legyen. De ne fém porvédőset adjanak hanem műanyagosat ha kerékbe kell mert az teljesen takar.
Nekem anno NSK nevú asszem japán került bele ami a szar és az SKF között van féluton az árat tekintve. Semmi baj nem volt vele. Az egyik blokkomat is olyannal szereltem. Fasza volt.
Ahham, csak a márkát tedd mellé :)
CRE [-.-]
Nah le van irva csak gondoltam hülyének néznek ha: ich möhte cváj rillenkugellager...
Szal én szélesség*belsö*külsö átmérö
-méretre gondoltam de ha igy is adnak oksa!!
bemegyek a boltba oszt ez alapján adnak???
Jajj bocs, ez két első kerék volt, ez a hátsóé:
ez a 6-os jelölés:
Rillenkugellager 6302 TGL 2981 mit Blechkäfig
ez a 8-as jelölés:
Rillenkugellager 6302 Z TGL 2981 mit Blechkäfig
ez meg a 13-as jelölés:
Rillenkugellager 6004 TGL 2981
bocsi :)
CRE [-.-]
De le van írva :)
Első kerék: 6302 z TGL 2981
Hátsó kerék: 6302 Z TGL 2981
:)
CRE [-.-]
Nekem meg fékezésnél üt(pláne ha csak a hátsót használom...)! De lehet h ez csak a fék miatt van de én inkább kicserélem!!!!
Még a méretét irjátok meg mert az alkatrész katalógusban nincs leirva...:(
Kösz!
By: $píd
lötyög és/vagy akadozva forog
de bele kéne, viszont ha úszó nélkül az úszó stift rögzító kis benyúlással van egyszintben a benya az jó.
Ha precízebben akarod beállítani, akkor leveszed az úszó alját, ráteszed valami átlátszó edényre, és akkor pontosan látod az összeszerelt állapot folyadékszintjét.
ja és kerékcsapágyból is érdemes jobbat venni. Ugyan nem anyira kényes mint a motorban, de ZKLnél lejebb nem adnám, mert az ólcsó orosz, vagy magyar csapágynak már új korában sem tetszik a futása, motorboltban pedig töbnyire ez az alja kategória kapható MZhez, tehát csapágyboltból vegyél és zárt csapágyat.
És a benzincsőből utánafolyó benzinnel mi a helyzet?
Honnét lehet tudni, hogy rossz már a kerékcsapágy?
És az úszó + a többi dolog térfogatát nem kell beleszámolni?
szürkét vegyél, gyorsabban kopik, de jobban harap
Néztem hátsó fékpofát, és 2 félét találtam: Pirosat/Szürkét! Melyik jobb vagy egyeltalán van-e külömbség?
Hátsó kerék csapágybol is Fag-ot vegyek˛/ha igen akk méretét irjátok/ vagy jó a mezei amit a boltban adnak mint etz 125 csapágy?
Melyik az olcsóbb és ""minöségi árut adó bolt"": Mofaker/Moped91/Futár mocis bolt (zicsi-uti:P)??
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|