:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
mondd annak az idiotanak az okmanyirodaba hogy irjak at a motorod, műszaki nincs, azt majd később intézed. Akkor készül majd egy bejegyzés a forgalmidba hogy mátol te vagy a tulaj. ennyi. azok az idiotak csak azért nem akarjak atirni mert az plussz munka nekik ugy ha külön külön csinaltatod.
Mi kell Hozzá?
Adásvételi, törzskönyv, forgalmi, személyi igazolvány. plusz 11.000 forint (törzskönyv 6rugó + vagyonosodási illeték ennyi) Ha ezutan is problémaznak irjal ide.
Nincs rendszáma Ricsi gépének, vagy csak a műszaki hiányzik (az átiratás mellett)?
Nekem kellett, köszi, már megvan!
Bár nem értem, miért nem írják át a gépet. A barátom most vett egy 1500-ös pöpec gyári ladát, 97-óta állt, műszaki még nincs rajta, és simán átírták a nevére. A tulajdonlásnak mi köze van a műszakihoz?
Ja és asszem még műszaki előtt biztositás kötés de a pairra a biztositónál nem irnak rendszámot(az enyém 2betű,4szám volt)hanem majd vissza kell menni.
Heló.Ez nekem is csak igy ment.Először okmányban időpont kérés,műszaki, eredetvizsga(pedig apám tesójáé volt az mz)aztán okmányba menni forgalmiért és rendszámért.És ami fontos:adásvételire sose irj előre hónapot és napot,mert nem tudhatod mikor kerülsz be az okmányba.Az ráér később is ráirni a lényeg hogy ugyanolyan szinű toll legyen
Vannak helyek, ahol hamarabb sorra kerülhetsz a műszakin. Hol laksz? Kom-Eszt. megyében van ilyen hely, csak útvonalengedélyt kell kérni a rendőrségtől, asszem 3napig érvényes.
Köszi Keri!
Azért kiváncsiskodtam, mert ahogy olvasgattam a fórumos véleményeket, az az érzésem, hogy a sok utángyártott, vagy ki tudja honnan származó alkatrészek között elég nehéz megtalálni a megbízható, stapabíró, jól működőt. (főleg a motorikus alkatrészekre gondolok henger, dugó, hajtókar, főtengely, váltó stb.)
na ezt képzeljétek el... tudom, hogy ezt a kérdés a papír mizériákba való, de gyors válaszra lenne szükségem... kész lett a gép, eljött az átiratás ideje... persze nincs rajta műszaki, és az ocsmányirodában nem akarják így átiratni... :( pedig már voltam kettőben is... és ha előjegyeztetem műszakira, akkor sem kapnék időpontot 2-3 héten belül... és az ugye nem fér bele a 15 napba... az egyik okmányirodában ugyan átirnák, de a forgalmiba bekerül, hogy nem érvényes, amivel nem is lenne gond, csak küldenek egy határozatot, hogy ha 10 napon belül nem mutatom be a műszaki adatlapot, akkor az egész procedurát megszüntetik, és ugrik a pénz is... :(
na most mi a fenét csináljak????...
segítsetek... :)
előre is köszi...
Van egy eladó generátor forgórészem 2000 Ft ért, ha valakit érdekel írjon e-mailbe
Szombathelyen
hehe :) biztos az a rakéta fúvóka átmérője :)))
nem nagyon hoznak onnan, mert drága és arra nincs kereslet, szinte azonos a gyári MZ minőséggel merthogy AZT a gépsort vették meg a törökök.
Persze egy egy török alkatrész kapható, pl a Huber motornál, de nem általános.
igen, viszont abban igaza van kollegának, hogy kifúj a nagyobb kompreszió miatt, ezért kell egy vékony alu tömítés ami javítja a tömítetséget, és csökkenti némileg a kompresziót.
Én egy alu olajos dobozból vágtam ollóval, de szerintem a 125ös ETZ tömítés is átalakítható talán. Ezzel teljesen jól működik. Már 2tank benyát kimotoroztam és nincs semmi kifújás.
Próbálkoztak tűzzáró perem esztergálásával, de az nem vált be, mert kisebb a tényleges tömítő felület.
hmm... biztos, hogy mm-ben van megadva ?
és a 150esnél 92mm. elírtam bocs. :S
természetesen a főfuvókáról van szó
Hali
TS125---> 87mm
TS150---> 150mm
Az "MZ-Hogyan tovább" című könyből.
Az enyémre 90 van ráírva. Most Trophy125 karbi van a tsen kiváncsi vagyok abban mekkora...
üdv
gab
Sziasztok!
Mit hallottatok a Törököknél gyártott ETZ-ről (kanuni)? Minőségük, stb...? Kapunk-e onnan alkatrészeket?
hali!
srácok mennyit lehet elkérni egy 125ös trofiért papírok nélkül 74es gyártmány, nagyából mindene megvan, tökéletesen működik és csak 4300km van benne, jah egy fény ráférne???????????
üdv:petya
Stimmel :) A csonk bal oldalán van TS-en a jelölés :) Viszont azt nem is tudtam hogy van különbség a 125-ös és a 150-es hengerfej között :)
A tömítetlenséget próbáld ideiglenesen alufóliával áthodalni. Én kb 30*30-as darabot szoktam vágni, majd ezt méretre hajtogatni több rétegben. Ezek után kilyukasztom a csavarhelyeket, majd a tömítést felhúzom, és jól rászorítom a hengerre. Ez után kezeddel szépen körkörös mozdulatokkal rásimítod a perselyre. Aztán egy puhább dologgal, (mondjuk csavarhúzó gumi nyele) szépen körbeütögeted. leveszed az alufóliát és sniccerrel (tapétavágó kés) és ollóval szépen körbevágod. Ez amikor meghúzod szépen összetömörödik. És igen jól tömít, de csak 1X használatos.
Üdv.: CRE [-.-]
A hengerfejet hagytad a 125-ét??
Helló! Tudnátok nekem ajánlani olyan gyertyát ami bírja a nagy kompressziót? 300-as etz-be kellene! Lehet hosszú menetű is! ELőre is köszönet mindekinek!
Keresek MZ ETZ 125/150-es blokkot, lehetőleg Pest-megyében!
A 125 ös tsben a 90 es fúvóka a gyári méret?
Hali
Az lenne a kérdésem, h 250es karbit fel lehet e tenni ts 125re? A fuvókát kicseréltem benne 90esre (régen ez volt a ts-emben). Kell még vmit alakítani? Lesz baja ha csak simán felteszem?
előre is köszi
üdv
gab
Örülök neki! Akkor nem reklamozom tovabb! :)
Heló.Tegnap leszedtem a ts 150em hengerfejét,mert egy igenpicit kifuj de sok kilóméter után látni már egy pici olajfolyást a henger és a hfej közt.Aztán megmértem a hengerfejem belső átmérőjét ami csak 54 es a hengerem meg 56 os és a hnegerfejre rá is van irva hogy 125/2 .Na szerintem pont emiatt fuj ki mert nem 150es a hengerfejem és megnéztem igy csak körbe kb 2mm az ami tömit de ha 150es hfej lenne (gondolom annak szélesebb a tömitő része 3-4 mm) az már tömitene rendesen.Meg egy igen-igen pici kis karc van a hengerfejben és pont ott fuj ki kb.decsak tényleg akkora mintha tüvel épphogy meglenne karcolva sugárirányban.Meg a persely körbe ami kiáll az van kb 3-4 mm vastag falu
és ezért lenne jó rá egy 150es hfej.
Elvileg valahova a kipuf csonk körül a hengeren fel van irva hogy hány ccm es a henger de nekem sztem pont az van lecsiszolva a csonk bal oldali ivén.
Jaboccs, akkor megvárom, nem sürgős a dolog:D
Nekem kellene, ha nem terhellek vele: nickem@gmail.com-ra.
Köszi!
t
na meg rövidesen ki is rakjuk a te jóvoltodból a szakirodalomba
Nekem megvan az MZ - Hogyan tovabb .pdf-ben, 16MB, szebb es intelligensebb, mint a szkennelt valtozat.
Jelezd, ha kell es küldöm mailben!
én simán megfúrattam 150esre a 125ös hengert, teljesen jól működik
ha túl nagy a kompreszió akkor érdemes betenni egy vékony alu HF tömítést, az csökkenti a sűrítést és jobb tömítetséget biztosít, a karbiban nagyobbra kell cserélni a főfúvókát, nekem most 115ös van, de állítólag 110essel a tuti
Nálam a hiba okozója egyértelműen a rugó volt,Lehet hogy nem gyári rugo volt benne, de nagyon gagyi volt.
Sziasztok!125-ös ts mz-re fel lehet rakni 150-es hengert és hengerfejet?
Helló! Nekem is kidobálta a 3. Én úgy oldottam meg hogy nem új utángyártott fogaskereket vettem hanem jó állapotú bontotat!
ALAPJÁRAT
motorkerékpár-alkatrész kereskedés
Helló! Nekem is kidobálta a 3. Én úgy oldottam meg hogy nem új utángyártott fogaskereket vettem hanem jó állapotú bontotat!
ALAPJÁRAT
motorkerékpár-alkatrész kereskedés
Hali!elado mz etz alkatrészek nálam!Fordulatszámérő, ora tarto láncvédö komlettan,indexek,duda,gyujtáskapcsolo,teleszkop,lámpa index kapcsolo szekrény...stb érdeklödni a 06-70-529-5262es számon illetve emailbe a csibifmate@freemail.hu-n..
Na most lehet,hogy ha kicserélem azt a rugót, lehet,hogy megjavul.(ha odaillő erősségűt találnék?) Mert, ha berakom 3ba, gurulok, kis gázt adok, akkor neki áll rángatni, aztán ki is dobja.
AGIP SM 2T olaj részszintetikus
Komlón agip képviselet 712ft/liter
kuton kb 1000 ft/l
Nekem is kidobálta a 3-at, teljesen használhatatlan volt, kicseréltem a váltókerekeket(utangyartott) kb 8-10-ekm és újra teljesen használhatatalan. A hiba oka viszont nálam a fokozatbiztosító szerkezet rugója volt, ami nem igazán volt rugó(kézzel szét tudtam nyújtani erőlkodés nélkül).kicseréltem igaz gyengébbet találtam azóta a teljesen használhatatlan váltó csak nyomatékcsúcs közelében és ritkán dobja ki a 3.-at.
Olvastan,hogy valakinek kell Mz ts 125 fordulatszám méréséhez alkatrész.
Nekem van elfekvöbe ha kell jelezz vissza
Oksa! :-)
Van még mit tanulnom MZ ügyben, a simsont már kitanultam 3 év alatt :-)
Üdv.:
Szabbensz
Hello!
Miért lenne baj?Motorosok egymást közt szép is lenne a magázódás.
üdvözletem mz-s barátaim!
lenen 1 kérdésem: 1kerekezet már itt vki 125ös trophyval?????
üdv:petya
Üdv!
Igen, köszi!
Régebb óta böngészgetem már az oldalt, s a lassú netem miatt nem sokat töltögetek. (158 MB ot 2,2 kb/s os sebességgel...) Holnap akkor havernál leszedjük.
Úgy gondolom, ha már eddig szétbombáztam, akkor egy full csapágyazást megérdemelne a gépem. Még soha nem hagyott cserben, nagyon jó kis moci :-)Ha érdekel, van webalom ahol megkukkanthatod a vasam :-)
Jah, s remélem nem baj, h letegezlek. (20 vok)
Üdv.:
Szabbensz
Tudja-e valaki, hogy 125-ös ETZ-re milyen és hány szemes lánc kell?
A megoldást egy korábbi hozzászólásban találod:
sorszám: 5673
(előzmény: Dino, 2005-04-06 14:51:20)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|