:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok. érdeklödnék közötettek ko-eszt megyeiek föleg hogy jőn-e valaki majd aug 31.-én mocsára a motoros találkozora.???
Na sziasztok!
Megvettem ma a csapágyakat.Nem túl márkás csapágyról van szó.KBS nevet képvisel, és amerikai csapágy.De csak jobb mint a magyar kisipari.4950ft volt az egész blokk garnitúra.De van egy csapágy ami kicsit kotyog.Akkor azt vihetem is vissza?Pont a jobboldali főtengely csapágy kotyog egy kicsit, amire a legnagyobb szügségvan.Érdemes lenne vissza vinni, és a helyett egy márkásabb csapágyat venni?
Üdv!
a 251 váza jóval erősebb, nem úgy csinálták a gyárba se,hogy fogtak egy rakat kis tz vázat és belerakták a 250-es blokját:)
A 251-es ETZ váza valamivel hosszabb és erősebb mint a 150-esé. Kinézetre nagyon hasonló, de nem ugyanolyan.
bocs nem hallotál még 251-es ről? LOL :D
NAgyon primitiv válasz de az alapjárati csavart kitekerte?Mert lehet nem és amikor még rossz volt a motor akkor csak betekerve volt alapjárat.
Egy 150-esbe 250-es blokk???
Nem akkor egy 400-as kell!
Ezt nem lehetett kihagyni:))))
szivató gumi szokott elöregedni és ott szokott sok benzint kapni, amikor ilyet csinál
valami csak ki van akadva
a pörgéshez levegő és benzin kell, ha nagyon pörög akkor nyílván sokat kap. Benzint a karbiból tud kapni, ott nézz körül először is.
A probléma megoldódott!
A szivatóval volt baj, a karbiba beleszorult a kis gumidarab!
aha, de ha a FAG csapágy is lötyög, akkor azért kezdheted gyanítani, hogy a DDRes csapágy méretei nem voltak pontosak :)
akkor most mit kérdeztél? Mert nekem úgy tűnik magadtl is rájöttél a problémára :D
Nyílván kevés a benzin a levegőben.
Ez lehet a karbi dugulása, rossz beállítása, rossz fúvóka méretek miatt (fel szokták cserélni a fúvókát)
Esetleg a szívató járatok dugulása miatt, de ez nem jellemző.
Lehet fals levegő miatt a szívócsonknál, illetve a főtengely szimeringnél.
de mintha ezt már leírtam volna neked, nem? amíg ezeket nem zongorázod végig, addig nem érdemes újra kérdezned.
Ó, hát erő az van benne akármilyen kopott, hiszen ez 2T, sőt jobban is pörög ha szét van kopva.
DE nehezen indul, nem lehet stabil alapjáratot állítani, hiába van minden rendben beállítva. Persze az instabil alapjárat még nem jelenti, hogy szét van kopva a motor, mert sok más is okozhatja.
Leg egyszerübb ha leveszed a hengerfejet és megnézed milyen váll kopott a hengerfalba.
Esetleg a hengert is leszedheted és akkor meg tudod nézni a gyűrűhézagot mert a nagy hézag egyértelmű bizonyíték a motor kopotságára.
hmm, nem kell azt dörzsárazni.
Ha nem középen van a rúd, vagy elgörbült akkor befeszülhet.
Illetve ha nem középpontosan húzod le akkor is.
Hellósztok!
Lenne egy kérdésem.Ha én egy 150-es etz-be rakok egy 250-es etz blokkot akkor milyen kipuff kell rá? 251-es?
előre is köszi: Andris
Ha Balaton körüli túra, akkor össze is futhatunk. Ha minden igaz akkor augusztus 10-12-ig a 2T MC sátorozást szervez Alsóőrsre vagy a Velencei tóra.
Falschot szívhat, akkor is szok iylet csinálni. Érdemes lenne megnézni, hogy jól rakte e bele.
mzzzz
Szeva.
Havernak van egy kis problémája.
Simson s51 kicserélte a gyujtásfelőli szimeringet mert ki volt fordulva és dadogott.
Most meg felpörög és kész.már karbit is cserélt de nem használt.
Volt már valakinek hasonló baja?
nem tudun rájönni a hibájára.
Állitolag suber rendbe,szivatoval leejti a forduatot és gázkarra reagál.
a szivatonál a kis gumi is rendbe.
Van valakinek valami ötlete ??
Jó utat mindenkinek Dlaca
Egyik haverom is lejönne velem mert miis tervezni akartunk egy ilyen fajta turát: vegyél fel msnre megtudnánk beszélni. irj ha ok
Én is csak 10.étől érnék rá!
Haverom ma mondta le, mivel dolgozik hétévégéken is.
De ha többen összegyűlünk gurulhatunk egyet! Úgy sem ismerek innen senkit.:)
Hát még szép egy balaton körüli turába benne lennék agusztus 10-étöl ráérek . MSN-CIMEM: somanova18@freemail.hu ( a részletek miatt)
ELADÓ etz 250 re Zichy utcába vásárolt bontatlan "gyári" kipuff.
ára 6000 magyar forint.
érdeklődni mélbe
a : kobra111kukaccitromail.hu cimen.
Köszönöm válaszod ! Sokat segítettél vele !
Sziasztok
Én Veszprémi vagyok!
Mi a haverommal augusztusba tervezünk egy túrát! Eddíg ketten vagyunk:)
A túra vagy a Balaton körül lenne, vagy Kecskemétre a Nemzetközi repülőnapra mennénk! Érdekel valakit a dolog?
ja de azt még hozzáteszem, hogy ez a csapágy sajnos K.O.Sad De mostmár legalább tudom, hogy ez a kisipari csapágy tehet mindenről!Az simán becsúszik, a DDR-es meg szorúlSmile
úristen!!!!Ezt nem hiszem el...!!!
Megtaláltam a régi DDR-es C3-as jobboldali főtengelycsapágyamat.Gondoltam megnézem, hogy mit szólna hozzá a csapágyházam, és egyszerűen kézzel nemtudom bele paterólni:))Gumi kalapáccsal kicsit megütögedtem, és szépen félig bement.És most nagyon nagyon örülök, hogy nemkell a csapágyházzal bajlódni:))háháá
Helló!
Volna egy kérdésem a TS-esektől.Vagy inkább azon TS-esektől,akiknek 250-ese van, és akik JAWA 250-es csepptankkal fokozták motorjuk megjelenését. Szóval érdekelne, hogy a JAWA emblémát a tank oldaláról hogyan lehet eltüntetni? Kiglettelni, vagy mi? Nincs ötletem...
Erre már gondoltam én is. Én halimbai vagyok. Gondoltam rá, hogy valami kisebb talit kéne csinálni a környék belieknek, meg persze akiknek van hozzá kedvük. Akit érdekel az kérem jelezze, és akkor valamelyik 7végén csinálunk egy kisebb motoros talit.
Pápa környékéből van valaki?? gurulhatnánk 1-2őt!
Sziasztok!
Múltkor javasolták itt a Miranol (Tikkurila) festéket, a rozsdától mentesített tank belső kifestésére. Azóta olvastam még egy anyagról, a Tipox műgyantáról, ami alkalmas erre a célra. (Na meg az oldtimerperfekt.hu-n a tankfelújító szettről, de az az ára miatt nem jöhet szóba: 17.000 Ft)
Van itt valaki, aki már használta bármelyiket és van vele tapasztalata? Nem akarom utólagag a lemállott festékdarabokat vakargatni, akkor már inkább a rozsda! :)
Üdv: Miki
Hali!
Ha a hengerfejet leveszed, és megnézed, hogy a hengerváll már elég nagy, akkor nem árt neki.(Ha beleakad a körmöd, akkor lehet vinni.)
Ha nem akarod levenni a hengerfejet, akkor úgy lehetséges jelek:
-az átlagos fogyasztásnál több a fogyasztás
-nem megy úgy, mint ahogy kéne
-kicsit nehezen indúl
szerintem ezek a legalapvető dolgok.De persze lehet mástól is, hogyha ezek a dolgok nem megfelelőek.
üdv!
kb. 60 FT
Nemrég vettem!:P
Engem is szivatott már a szivató:)
Egyszer eltünt a gumidarab belőle és hogy hogy nem de nem vettem észre. 12 lityi 80 kilométeren volt az eredmény egy kis TSel:)) akkor viszont nem nevettem mert majdnem nem értem haza és alig akart menni.
én a helyedben újat vennék, ha a gumi elöregedett akkor nemsokára máshol fogja megadni magát...
Hali
A szivató volt!
A végéről a gumidarab szakadt bele, kipiszkáltam, de nem tudom, hogy visszaragasszam a helyére, vagy inkább vegyek egy újat?
Én helyedbe leszedném a karbit, és kitakarítanám az egészet.A fóvókákat fújdki!Ja nézdd meg,hogy elég benzin folyik-e le a karbiba.A szivatónál meg kicsavarod asszem 13 kulcsal, és azt nézd meg,hogy a kis gumicsak meg van-e a végen(nincs elszakadva,megrepedezve)
Lehet a szivatóval van gond?
De azzal mit csinálok hogy megnézzem nincs a valami rendellenesség?
Még soha nem szedtem szét, nem nagyon vágom, de ha elmondjátok mit hogyan a szivatóval a karbinál, akkor talán sikerül! Elkúrni nem tudok semmit igaz?
Sziasztok
Az mitől lehet, hogy hidegen nem, de tolásra indul a moci?
Ha a gyertyát be benzinezem, és úgy tekerem vissza, akkor 2-3 másodpercig beindul, szóval gyújtásom gondolom nem rossz, mivel berobban a benzin.
A karbi lehet eltömődve, hogy nem küld több anyagot a hengerbe?
Hát tényleg nem kéne neki. Addig nincs is baj, amíg meg nem húzom azt a menetes leszorítót. Mindegy.
Dörzsárazni kellhet, ha továbbra se változik? Nehéz elképzelni hogy egy ilyen kis bizbasz jármű ekkora szerszámot igényeljen. :)
Utoljára akkor került ilyen brutál dörzsár a kezembe, amikor Rába hidat kellett függőcsapszegeznem az ÓKV-nál.
Jó estét mindenkinek ! Van egy 250 es etz-m garantáltan gyári alapméretes hengerrel . Több barátom is mondta hogy biztos kopott lehet már, vigyem furatni ! A kérdésem a következő lenne mik a tünetek ha kopott egy henger ? Mert erö van benne !
ÜDV.: CHARLIE
Mér nem lehet többször szavazni???
Én megjelölném mindet!
Plíz kitörölni az ip címem, mer fix, és hadd szavazzak! :D
ELADÓ!!
Eladó szeretett ETZ 125-ösöm. Bővebben: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=75963
Hívj, megegyezünk!
valami gebasz van azzal, nem kéne szorulnia
olaj és rugó nélkül told össze, húzd le, és akkor jónak kell lennie
Sorry, hogy ezt ide is belinkelem!
http://www.pannoniaszakiskola.hu/
Régi TS-em van és az első teleszkópok kicsit szorulnak benne. Ha a perselyt rögzítő menetes leszorítót kicsit fellazítom, akkor már kevésbé. Csak akkor meg ugye ez a tartó nincs megfelelően rögzítve és extrém esetben elkezdhet letekeredni.
Szóval úgy gondolom, hogy azt azért erősen meg kellene húzni. Valaki esetleg tudja gyárilag hány kilóval?
De erősebb lehúzásnál már szorul is meg. Dörzsárazni kellene? Vagy kicsit lazán hagyni és ahogy összekoptatja magát, fokozatosan ráhúzni?
lecsökken az olajszint akkor nehezebben éri el azt a magasságot ahol kivezeti...amúgy egy filléres O gyűrüt kell kicserélni.
Helló! A 250-es etz-nél sokkal kevesebb olaj folyik ki 2 hónap után, mint mikor feltöltöttem. Ez normális? Annyi, hogy a váltó tengelynél ereszti egy kicsit. Minden reggel egy kis folt a betonon! Itt elfolyhatott annyi hogy nem maradt a 9-ből csak 5 dl. Nem hiszem hogy enné, mert nem füstöl! (pedig arolt használok!)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|