:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nálunk is hasonló a helyzet, csak még hepehupás is. :P Sztem az országban sok helyen vannak gyenge minőségű utak. Legalábbis akármerre voltam, találtam.
Sátoraljaújhely-SÁrospatak szakasz, 37-es főút, detto. Pár éve felmarták. Előtte a kátyúk miatt volt életveszély, most meg a maratás miatt. A hátramaradt csíkok úgy megvezették kezdetben a motort, hogy az összes motoros úgy ment mint az ökörhugyozás. 60 km/h már kész életveszély volt. 1,5-2 év alatt elég sokat kopott, és már 80-al is merészkedek rajta, de hát akkor is... Jah de azért a minőségi útmaratás után kapott új festést az aszfalt :D
mzzzz
Motorvezetés mester kurzusra jelentkezés nálam. Egy kör 500ft márkatársaknak ingyen. A feladat Adony-Kulcs távot megtenni, úgy hogy minél kvesebb kátyúba menj bele. Értékelés 40<:1 30-40:2 20-30:3 10-20:4 0-10:5! Amatőröknek nappal Haladóknak éjszaka Profiknak éjszaka esőben.
Nagyon dúrva aza szakasz. A Bánatnak marták fel ha még nem aszfaltozzák le???
Eladó egy müködő képes ETZ 150 zúgatni vagy alkatrésznek, kislánckereket cserélni kell, 5 sebességes, új aksival. Ha érdekel nézd meg vagy hívj. Ár: 17e Huf Hely : Múcsony
szabadospeti@parisat.hu
06303684968 - 0648403853
Én a henger-kipufkönyök találkozásánál használtam kipufogótömítő pasztával megkent azbesztzsinórt. Oda mindenképpen tegyél. A könyök-dob találkozásához meg elég a paszta is. De a zsinór a biztosabb. (már ha van kedved szíjni vele: dobot kitágítani, könyökre ragasztani a zsinórt, aztán a tágasra szétnyitott bilincset helyére csúsztatni és összehúzatni)
Azt viszont nézd meg összehúzás előtt, hogy a fékpedál tud-e rendesen mozogni a dobtól.
Barna a test, fekete a 15-ös pontra a pozitívval, a zöld meg az 1-esre
Még annyit hogy nem zsirral és papirral hanem szerelőpasztával raktam össze.
Köszi egy kicsit megnyugtató a válasz.Én is valami ilyenre gondoltam hogy a dobban van valami genya azt nem kifelé hátra nyomja hanem az öszzeeresztésnél.Azbesztzsinórt tudok szerezni a cégnél ahol dolgozom. Megpróbálom vele.
Köszi
, de van még rajta három vastag vezeték is. Azokat hová kell kötni?(úgy rémlik hogy a gyújtó trafóról és a plusz 12voltról jönnek de nemtom melyik melyik)
U.I. Nekem inkább az erős szikra a lényeges... ezért szerelném vissza, akár így is.
Szeva
Tényleg nem árt jeladósra megcsinálni. De ha átmeneti megoldásnak szánod: a 3 vékony vezeték közül a zőőőd megy a kalapácsra és ennyi, a többi kettő jeladó áramellátása. Ja, a kondit vedd le.
Heló
Az összeillesztésre ha még lehet kapni (mert mérgező)azbesztzsinórt az jó.De én a mustanon is ugy csinálom hogy (ott ugye a dobon van 1cm es él )azt befogom satuba ,a könyökre meg tekerek az érdes felével csiszoló vásznat valami 120 körülit.Ez nem ég el jó darabig és az a jó ha feszesen tekered fel menetesszerűen és ugy is hajtod bele a dobba akkor nem gyűrődik le róla és nem is szakad el ha ügyes vagy.Mivel jó szoros lesz , előre beállitod hogy hogy álljon a könyök és a dob majd mehet fel a motorra(amikor összedugod a bilincset ne felejtsd el feltenni)
Az olajra pedig annyi a magyarázat hogy frissen lett összerakva (meg még ha zsirral lett öszzetéve a tömitőpapir akkor érthető az olajfolyás.De ha zsir nélkül csináltad akkor is a magyarázat az hogy a kétütemű már csak ilyen.Azt az olajat csak hosszú uton képes kiégetni saját maga a dobból.Kb 100-200km jó meleg időben egyhuzamban menni.Meg aztán a dobba nem lehet tudni mennyi olaj volt mert az függött a tulaj vezetési szokásaitól,keverékétől.
Köszi, megnézem, bár lyukas talán nem lehet az úszó. Az a furcsa a benzinfolyásban, hogy nem mindig jelentkezik a probléma. Eddig kizárólag este 20h után, hazafelé úton 1-2 kmre a lakástól fordult elő, de hogy ezek a tényezők hogy függhetnek össze a karbi működésével:-)? szóval mókás
Nekem elektronikus volt. Még soha nem méregettem ki milyen éés mekkora jeleket kapcsolgat a hall de szerintem a mechanikus(rugós) jeladással pont a lényeg vész el. A fordulatszámfüggetlen, pontos előgyújtás. Bár ahogy gondolod.
sziasztok
szeretném visszarakni a régi elektronikus gyujtásomat az etzbe.
(mikor a jelado tonkrement kicseréltem mechanikusra, de mostanában olvastam itt hogy a jeladást a kalapács is megoldja)
A problémám az hogy nemtudom hogy a vezetékeket hogyan kéne kötnöm...
van 3db vastagabb és 3db vékonyabb...
valaki tudna nemek segíteni?
SziaSZtok.
Vajon mi lehet a bibi ha a kipufogó könyök és dob összeszoritóbilincsénél nem tömit rendesen akárhogy szoritom meg a bilincset.Van valami jó ötlet a tömitésre?Valamikor réges régen ifjú titán koromban ha jól emlékszem azbesztzsinórt próbáltunk betömködni a dob és a könyök közé.A mostani helyzet mi?Van valami jó ötlet?Ja és ez még a kisebbik baj.Ha füst jönne nem is zavarna annyira, de- FEKETE OLAJSZERÜ LÉ- folydogál ki.A motor most lett összedobva.Karbi kipucolva, beállitva(uszószint,suber,stb),gyújtás beállitva.Na persze nem százas hogy ezek a beállitások jók is de bizom benne.A kipufogót használtan vettem az elözö gazdája szerint alig használt.Mondjuk ránézésre ujszerü.
fenakadt az úszó...esetleg lukas az úszó és elsülyedt
Hi tsak 1-2 ötlet,nagyobb luk átmérüjű fúvoka, s persze a pufo torkot vagy a maga pufot sem árt megnézni, probázd le tsak torokkal , hangja biztos jobb lesz :)
Sziasztok!
Jövőhét hétfő magasságában tervezek egy indulást Horvátországba, egy kellemes "kis" túrára Észak-Isztriától a tervek szerint Split környékéig. Sátrazós, laza 90-es tempóval közlekedős, és az autópályát GPS segítségével elkerülős túrát tervezek, egyelőre egyedül. Odafele utat nem egy nap alatt tenném meg, így nincsen egyik napra sem maratoni táv tervezve, de különö9sebb tervek nem készültek: GPSben benne van az összes Horvát kemping, így ahol unalmassá válik a motorozás, ott lesátrazok egy kempingben, és ha már a tengerben fürdés is unalmas, akkor tovább délre.
Ha valaki éppen erre az időszakra tervez hasonló túrát, az írjon: grafur kukac gmail pont com!!!
GrafUr
Sziasztok! Érdeklődnék, szerintetek időnként miért folyik az etz250-es gépem karburátorából az alján lévő kis csőből a benzin? Még nem szedtem szét, eddig kétszer csinálta: gurulok befelé a városba 80-90-ről lassítok, egyszercsak érzem, hogy kezd lefulladni, mintha tartalékra kellene kapcsolni a csapot, aztán természetesen lefullad, leállok az út szélén, hogy berúgjam, és látom, hogy szépen csorog a benzin kifelé a karbiból.
Hali
Eladó egy első és egy hátsó kerék ts125ről jó állapotú külsővel, belsővel.
Ár:6000 ft
Érd.:06-20/9-886-411
Képet küldök róla e-mailban
Hali!
Ha valakit érdekel,tudok egy 125ös trophy-t aladót. Első tulajtól, megkímélr álllapotban,papírjai megvannak,régi rendszámos.
OK-OK! :)
Akkor nem sűrgetlek, hogy minél jobb legyen :)
A cikkek azért nem csak ugy hiphop teremnek :D szóval türelem.
Aztán ha megis van írva akkor is illusztrációkat kell készíteni, meg szerkesztés meg ilyesmi, ha 1-2 hét alatt megvan akkor rohadt gyors voltam :D
Remélem sokáig nem jön elő!! :)
Amúgy nem sürgetésből, de sikerült megcsinállni a karbi beállításról szóló cikket?
ebben az esetben dugulás vagy vizes benzin lehetett, ha megint előjön akkor dugulás...vagy nemtom, az ilyen hol elmegy holmegjön problémá a legnehezebb megtalálni mert amikor keresed akkor persze nem jelentkezik :D
elég valószínü a szimering, de a Scarabeot még nm láttam közelről
ekte ugyan ez volt a baja!Én is előszőr a te verziódra gyanakodtam.De azon a karbin nem lehetett a benzin/levegő arányt állítani, mert nem volt rajta olyan rész.Gyanagodtam azonis, hogy túlsok benzinkap, ezért megnéztük az úszószintet.Jóvolt.Súbertűt előszőr közép, majd fentről az első.Sehogyse jó.Aztán belett allítva normálisan a gyújtás, és úgy ahogy szuperált.Ja, és azt hozzáteszem, hogy 60-as henger lett rárakva.Viszont azelött tökéletesen működött.
üdv
Lehet, hogy többett mint te!Csak a kérdés volt Olyan!
Hát én mostmár nem tom mi baja lehet,mert most sikerült elérnem,hogy szivatót húzom neki,felpörög,aztán szivató vissza és tud menni gázcsutka húzásával,eddig csak szivatóval ment.
Szóval az lehet,a probléma,hogy sok a levegő,kevés a benzin.Abból indulok ki, ugye ha szivatót húzok alapjáraton, le kéne,hogy hörögjön,de ez felpörög,tehát nem dúsul túl a keverék,hanem pont ideális lesz.
Ugyan ez volt a baja egyik havernak az S51-es szimójával.Neki a gyújtás állítás segített.De akár a szimering is lehet.
Akkor megnyugodtam:)Az összes C3-as csapágy kotyog.De a főtengelyi a legjobban.A többi is kotyog, de nagyon minimálisan.
Keri
Most jövök föl a garázsból, hogy na mégis csak hozzányúlok, de normális a motor!szivatóval 3 rugás, rá a gyújtás, és első rúgásra indult!
Amit délelőtt tapasztaltam hogy 3000-res fordulat fölött jó csak, most alatta is úgy megy ahogy kell neki :)
Ez most véletlen volt, vagy lehet hogy megjavult, igaz alapjáratot 1000-1500 közé állítottam be most!
Rendben
Szólj légyszíves ha megvagy vele!
Látom nagyon benne vagytok most a karbi,meg alapjárat dologban:)
Most szerelgetek egy 50es Scarabeot,és az istenért nem tudom beállítani a karbit. Szivatóval felpörög, de ha ráhúzom a gázt lehörög.Na most ez szerintetek is falsh levegőt szív?Én szimeringre tippelnék.De szerintetek mi lehet a probléma.Természetesen a karbit már kipucoltam,kifújtam a fúvókákat nem egyszer.
pedig ennél rosszabb már nem lehet :D
amúgy most írok egy cikket ide, a karbiról, várd meg, az alapján már be tudod állítani.
Szia, köszi a válaszodat, de én nem merek a beállításokhoz hozzányúlni!
Van esetleg valaki veszprém környékén aki ért hozzá?
egyszerü aproblémád szerintem:
Amikor a szivató áteresztette a benzint akkor alacsony fordulaton sok benzint kapott és az alapjárati benzin/levegőt ehez állítottad (vagy állította valaki) be.
Most hogy lezár a szivató nem kap extra benzint, ezért kevés neki. Az alapjárati levegő csavart beljebb kell tekerni.
Esetleg ha más karbi beállítással kompenzáltak a hibát akkor azokat is vissza kell állítani. (szószint, fúvókaméret, súbertű)
Nade meg ne kérdezd, hogy hány fordulattal. A karbi beállításnak megvan a maga módja, e szerint kell belőni.
Egyébként a szivató okozta extra benzin csak azért az alapjárat környékén jelentkezik, mert az így adagolt benzin menyisége nem függ a fordulatszámtól és a beszívott levegőtől és csak kis terhelésen változtatta meg jelentősen a benzin/levegő arányát, nagy fordulaton már el lehet hanyagolni.
Sziasztok
Sajnos ismét a segítségeteket kell kérnem! :(
Biztos emlékeztek, nekem volt a szivatóval gondom!
Na tegnap megvettem a karbinál a szivatóba a gumidarabot, meg azt a kis "hengert" hozzá, össze is raktam, és el is indult tegnap délután, igaz nem mentem vele, csak a garázsban!
Ma viszont el akartam indulni vele, és 3000-res fordulat fölött megy normálisan, úgy mint régen, rendesen!
Alatta rángat, gyönge, nincs erő!
2000-res fordulaton ha el akarok indulni több gáz kell neki!
Nagyon idegesít, eddíg minden rendben volt vele, leszámítva a szivatót! még előtte is ha betoltam, mikor szar volt a szivató, tökéletesen ment, de ma!:@:@
Valami a szivatóval nem kóser?
Előre is köszi a segítséget!!!!
Egyetértek, ez szimering hiba lehet!
A kenés miatt kis fordulaton a 2T-nél az optimálisnál bőven túl van dúsítva a benzin- levegő keverék, és ugye ehhez van belőve az alapjárat.
Ha Pl. a szimeringnél levegőt szív, javul a keverék => tökéletesedik az égés=> felpörög a motor.
Mivel a szimeringcsere elött nem csinálta, valószínüleg ott szívja a fals levegőt!
Üdv Attila
Ja igen, ha így járatja, a kenés nem jó, és elöbb utóbb beáll a szerkezet!
Szarul van benne az a szimering.
Őőő, hát a fémházas tömítő éle az hogy néz ki?
Mert ha sok kicsi lamellából ál esetleg 2 rugós meg több tömítő élü akkor azért kerül annyiba mert az tényleg teló szimering.
A gumi házasban is van fém csak be van burkolva gumival, szóval nem a fémháztól kerül sokba, hanem attól hogy a gumiházas az valószínüleg sima forgótengelyhez való szimering és nem teló szimering.
Ettől függetlenül ez teljesen megfelel az MZhez, kivállóan működik...persze ha javasolhatom ebből is a porvédőset vegyed és beszerelés elött áztasd olajban, úgy tartósabb. Ha kinyomja a helyéről a nyomás akkor pedig palmatexel lehet beragasztani (ilyenkor érdemes letörölni az olajat)
Persze ha igazi telószimeringet kapsz (az említett soklamellás és több rugós több tömítő élü) akkor mindenképpen megéri az árát, de ilyet nem láttam még MZhez, csak a Hondámhoz aminek 4000HUF darabja...igaz nem is kell évente cserélni :)
SKF az elég drága és anyival nem jobb mint más márkás csapágy amit esetenként fele anyiért is megkapsz, ráadásul a kerékcsapágyként nincs terhelve ezért örökéletü bármelyik jobb csapágy.
Elöttem már felsorolták majdnem mindet, de ugyis olyan csapágyat fogsz beleteni amilyet a helyi csapágyboltban tartanak :)
ja bocs, másra gondoltam, ha a csapágyfészekben lötyög akkor a DDRes csapágy volt nagyobb picivel...előfordul, régen nem voltak olyan pontosak a csapágyak mint mostanában, de azért rámérnék egy recíz tolómérővel mindkettőre. Nem tudom hol laksz, de ha összefutunk, akkor nekem van 0.02mmes pontosságu, azzal ki lehet mutatni a különbséget. Gyébként lehet hogy ne is más a mérete, csak a DDR már nem kör alaku és ezért szorul bele vagy a felszíni rozsda miatt.
A KBS pedig elég jó a közép olcsó kategóriában, bele rakhatod, nem lesz gond vele.
Ha a csapágy lötyög a helyén akkor sajnos csak blokkfél cseréjével lehet megoldani korrekten, vagy beragasztod csapágyrögzítővel, de azt rendesen nagyon nehéz megcsinálni mert megszorulhat a csapágy. Vagy bevállalod a kockázatot vagy szakemberre bízod.
A főtengely csapágynak kotyognia kell, mert ha nem kotyogna akkor besűlne
A C3 as csapágy növelt hézagot jelent
Inkább a másikat nézd meg amelyik nem kotyog, mert ha nem C3as hanem sima akkor azt vidd vissza és cseréld be C3asra.
Szia! Koyo, FAG, INA, NTN, amelyikre pénzed van.(szvsz. mindegyik "jó" márka) Nekem a Koyo és az NTN nagyon bejött. Azt azért mondjad az eladónak, hogy hova lesz, hogy biztosan jó hézagolásút adjon! Sok sikert!
Ha ezt meg mondod az eladónak akkor rögtön vágni fogja:
jobb old-i.:6302 TGL 2981
bal old-i.:6302 Z TGL 2981
Nekem is rögtön mondta h ez egy NDK-s csapágy....
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? Milyen csapágyak kellenek a ts125 be? Meg akarom venni mielőtt szétszedem, és szerintetek milyen márkát vegyek? Koyo?
Előre is köszi
üdv
gab
Hellóztok!
azt szeretném kérdezni hogy a 150-es etz-ben milyen a hátsókerékcsapágy??
Ha jól tudom 6004 P6 van ráírva csak nehezen látható és nem vagyok benne biztos ezért kérdem meg vmint érdemes bele az skf csapágyat venni?
És az első telókban milyen szimering van??
Oda milyt érdemes venni gumit vagy fémházast csak mert a fémházas tripla annyiba kerül
Előre is köszönöm
Hellóztok''
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|